Sacensību Ratu izvēle, salikšana

Avatar

By NilsS 29.07.2016 15:29:24

Member · 775 comments

Tad esmu  uz pareizā  ceļa, lateksa kameras  jau ceļo  pie  manis smile

Avatar

By hrkama 29.07.2016 16:06:34

Member · 114 comments
DZ wrote

Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.

Nu vēl jau paliek pats galvenais - paša braucēja fiziskais smile Tāka nav tik traki.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 16:59:03

Member · 231 comments
DZ wrote
NilsS wrote

Interesanti, vai  labs aero  rāmis  dos  vairāk, mazāk, tikpat  pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda  apgreida vairāk  jēgas.

Visvairāk w/$ bez braucēja apģērba, uzsēdes un ķiveres dos kameras un priekšējā riepa.
Ieliekot latex kameras un uzliekot pēc iespējas ātrāku, šaurāku un profilā pieguļošāku riepu aplokam dos vairāk nekā disks vai aero rāmis.
Taču atkal viena lieta - pierādīt savu taisnību var tikai uzvarot sacensības. Lasīt ražotāja ieteikumus ir ļoti labi, radīt un pielietot praksē savus ir vēl labāk. Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.

   Par kamerām latex biju dzirdējis, bet nepievērsu uzmanību , braucu ar 100 gr Kenda. Tiešām dod efektu? Tikai uz sacensībām liek tās, vai ikdienas treniņiem arī der? Varbūt biedri padalās ar info, kuras tieši ieteicamākas, gribētos pamēģināt.

Avatar

By 436 29.07.2016 17:05:52

Member · 822 comments

mazliet čakars ar uzlikšanu (tendence palikt iespiestai starp riepu un aploku) un riepas jāpumpē katru dienu.

Avatar

By Riibeklis 29.07.2016 17:22:42

Member · 536 comments

Reku tests par kamerām >
http://www.bicyclerollingresistance.com … s-clincher


Жизнь надо прожить так, чтобы тебя мелом не обвели

Avatar

By lūsis 29.07.2016 17:44:09

Member · 231 comments
Riibeklis wrote

Reku tests par kamerām >
http://www.bicyclerollingresistance.com … s-clincher

Pēc šī sanāk pilnīga matu skaldīšana- tikai 1,5 w starpība.

Avatar

By Slowmo 29.07.2016 18:14:17

Member+ · 1,166 comments

Atkarībā no spiediena riepā un ātruma, starpība var būt arī vairāk kā 2W. Tātad uz abiem ratiem kopā jau 4W. Uz 40km distanci kādas 20-30 sekundes gan jau salasīsies.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 18:43:01

Member · 231 comments
Slowmo wrote

Atkarībā no spiediena riepā un ātruma, starpība var būt arī vairāk kā 2W. Tātad uz abiem ratiem kopā jau 4W. Uz 40km distanci kādas 20-30 sekundes gan jau salasīsies.

 
  Tas tad jā,bet grupas braucieniem (es par sevi) laikam tas ieguvums 3 w nav tā riska vèrts. Droši, ka  biezsienu conti   vai kenda 100 gr kameras ir n reizes izturìgākas, salìdzinot ar latex.

Avatar

By aspms* 29.07.2016 21:25:39

Member · 2,079 comments
lūsis wrote

Tas tad jā,bet grupas braucieniem (es par sevi) laikam tas ieguvums 3 w nav tā riska vèrts. Droši, ka  biezsienu conti   vai kenda 100 gr kameras ir n reizes izturìgākas, salìdzinot ar latex.

Kādu risku tu biji domājis? Latex kameras kareiz ir izturīgākas pret pārduršanu un snake bite, kombinācijā ar labām riepām arī mazliet komfortablāka braukšana.


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 21:43:52

Member · 231 comments
aspms* wrote
lūsis wrote

Tas tad jā,bet grupas braucieniem (es par sevi) laikam tas ieguvums 3 w nav tā riska vèrts. Droši, ka  biezsienu conti   vai kenda 100 gr kameras ir n reizes izturìgākas, salìdzinot ar latex.

Kādu risku tu biji domājis? Latex kameras kareiz ir izturīgākas pret pārduršanu un snake bite, kombinācijā ar labām riepām arī mazliet komfortablāka braukšana.

  Pārduršanas.

Avatar

By Aģents 29.07.2016 21:47:45

Member+ · 845 comments

Viennozīmīgi varu ieteikt lateksa kameras. Regulāra riepu pumpēšana, ja ir piemērots pumpis pa rokai, nav nemaz tik apgrūtinoša.

Avatar

By lūsis 29.07.2016 21:55:52

Member · 231 comments

Tās lateksa kameras var arī salìmēt ja gadās  caurdurt? Michelin  vai Chalenge ieteicamākas?

Avatar

By DZ 29.07.2016 22:22:58

Member · 3,501 comments
lūsis wrote
DZ wrote
NilsS wrote

Interesanti, vai  labs aero  rāmis  dos  vairāk, mazāk, tikpat  pie avg ?
Proti, jautājums ir - no kāda  apgreida vairāk  jēgas.

Visvairāk w/$ bez braucēja apģērba, uzsēdes un ķiveres dos kameras un priekšējā riepa.
Ieliekot latex kameras un uzliekot pēc iespējas ātrāku, šaurāku un profilā pieguļošāku riepu aplokam dos vairāk nekā disks vai aero rāmis.
Taču atkal viena lieta - pierādīt savu taisnību var tikai uzvarot sacensības. Lasīt ražotāja ieteikumus ir ļoti labi, radīt un pielietot praksē savus ir vēl labāk. Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.

   Par kamerām latex biju dzirdējis, bet nepievērsu uzmanību , braucu ar 100 gr Kenda. Tiešām dod efektu? Tikai uz sacensībām liek tās, vai ikdienas treniņiem arī der? Varbūt biedri padalās ar info, kuras tieši ieteicamākas, gribētos pamēģināt.

Es neko negribu zināt par standalone lateksa kamerām, braucu tikai ar līmējamām riepām, kurās ir lateksa kameras.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By NilsS 30.07.2016 09:46:53

Member · 775 comments
hrkama wrote
DZ wrote

Ja darīs tā, kā ieteicis ražotājs tad būsi tik pat ātrs/lēns, kā visi pārējie konkurenti, kuri dara tā, kā ieteicis ražotājs.

Nu vēl jau paliek pats galvenais - paša braucēja fiziskais smile Tāka nav tik traki.

Nevaru  piekrist, galvenais  ir  w/kg  nevis  abstrakts  fiziskais. Jo var  būt  pat ļoti ok w, bet  komplektā ar  lielu  svaru  labākā gadījumā sanāks treka sprinteris.
Es pieņemu, ka tā arī domāji, tikai noformulēji ne pārāk

Last edited by NilsS (30.07.2016 09:47:47)

Avatar

By 436 30.07.2016 10:46:40

Member · 822 comments

līdzenumā w/kg neko neizsaka, bet kopējā jauda, ko vari attīstīt un uzturēt gan.

Avatar

By DZ 30.07.2016 12:11:41

Member · 3,501 comments

Arī līdzenumā izsaka. Ne tikai svara izteiksmē, bet arī pieņemot faktu, ka svars nāk kopā ar lielāku gaisa pretestības koeficientu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By hrkama 30.07.2016 21:02:46

Member · 114 comments

Ja brauksim ar vienādu jaudu teiksim 250w pa līdzenumu uzvarēs tad kurš ir aerodinamiskāks, ja kalnā tad tas kurš vieglāks.
Kalnā braucot noteicošais viennozīmīgi būs w/kg taču līdzenumā FTP.
Protams garajam un tievajam būs lielāka virsma līdz ar to vairāk pretestība
Protams protams ļoti labi ir lielāks w/kg pie paātrinājuma u.c.
Jebkurā gadījumā resnie nekad neuzvar big_smile
Pastieties TDF abu TT posmu rezultatus un komentarus. Tur Tom Dumolan kalnu TT posma intervija mineja tiesi svaru ka izskiroso kapec zaudeja Frumam. Pirmaja lidzenuma TT situacija bija preteja.

Un starp citu - iesakiet taču topika autoram ratus smile citādi riktīgs offtopiks aizgāja big_smile

Un starp citu ja jau aizgāja par jaudu tad autor - pie 400 eiro piemetot vēl 300 sanāk jaudas mērītājs. Labāk nopērc to un trenējies tā lai katrs treniņš skaitās.

Avatar

By Vaskis 30.07.2016 22:27:46

Member · 2,612 comments

jaudas mēritāju labāk pirkt pēc treniņgrāmatas izlasīšanas vai vismaz trenera-padomdevēja atrašanas, savādāk, tikai cipariņi vien skraidīs ekrānā...

es tā arī nepamanīju vai tomēr nekāda info par esošajiem ratiem un velo nebija. Bildi un tehnisko aprakstu pavisam ideāli redzēt sacensību bildi ar visu uzsēdi;)

Avatar

By DZ 30.07.2016 23:47:46

Member · 3,501 comments
hrkama wrote

Ja brauksim ar vienādu jaudu teiksim 250w pa līdzenumu uzvarēs tad kurš ir aerodinamiskāks, ja kalnā tad tas kurš vieglāks.
Kalnā braucot noteicošais viennozīmīgi būs w/kg taču līdzenumā FTP.
Protams garajam un tievajam būs lielāka virsma līdz ar to vairāk pretestība
Protams protams ļoti labi ir lielāks w/kg pie paātrinājuma u.c.
Jebkurā gadījumā resnie nekad neuzvar big_smile
Pastieties TDF abu TT posmu rezultatus un komentarus. Tur Tom Dumolan kalnu TT posma intervija mineja tiesi svaru ka izskiroso kapec zaudeja Frumam. Pirmaja lidzenuma TT situacija bija preteja.

Ļauj tak atiet no tūres, katru nakti 5h skatījos pilnus etapus.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By NilsS 31.07.2016 09:25:14

Member · 775 comments
DZ wrote
hrkama wrote

Ja brauksim ar vienādu jaudu teiksim 250w pa līdzenumu uzvarēs tad kurš ir aerodinamiskāks, ja kalnā tad tas kurš vieglāks.
Kalnā braucot noteicošais viennozīmīgi būs w/kg taču līdzenumā FTP.
Protams garajam un tievajam būs lielāka virsma līdz ar to vairāk pretestība
Protams protams ļoti labi ir lielāks w/kg pie paātrinājuma u.c.
Jebkurā gadījumā resnie nekad neuzvar big_smile
Pastieties TDF abu TT posmu rezultatus un komentarus. Tur Tom Dumolan kalnu TT posma intervija mineja tiesi svaru ka izskiroso kapec zaudeja Frumam. Pirmaja lidzenuma TT situacija bija preteja.

Ļauj tak atiet no tūres, katru nakti 5h skatījos pilnus etapus.

Es arī smile  un regulāri  aizmigu  pirms  finišiem big_smile 
Kas attiecas uz ratiem -  viss tak jau pateikts!
Fulcrum ratus  ieteica vismaz  4  vīri,  es iesaku  tos pašus.
Man  gan šķiet, ka nav vērts tērēt  tik daudz  naudiņas  uzreiz, sameklē  daudzmaz jēdzīgus  lietotus, nopērc  tiešām labas  riepas un kameras, tas obligāti!
Citādi  sanāks  kā daudziem, kam  ričuks/rati  teju  vai Dogma, bet  gumijas  padsmit  eiro    sūdi
Sezonas atlikumu centīgi  brauc,  pievienojies  kādai  kompānijai (  piemēram HC  utaml )  laika  gaitā  radīsies interesantākas idejas smile

Last edited by NilsS (31.07.2016 09:26:46)

Avatar

By 436 02.10.2016 18:20:31

Member · 822 comments
lūsis wrote

Tās lateksa kameras var arī salìmēt ja gadās  caurdurt?

Lāpīt lateksa kameras ir tas pats, kas lāpīt prezervatīvu. Nav dzirdēts, ka kāds to darītu big_smile

Avatar

By DZ 02.10.2016 19:55:50

Member · 3,501 comments

Salāpīt var. Ielāpiem jāizmanto beigta lateksa kamera. Pilnīgā izmisumā arī vienu Vittoria Corsa CX līmējamo riepu griezu vaļā un lāpīju, jo pirms gonkas nebija variantu tikt pie jaunas riepas ko uzlīmēt. No riepām, kas man aiziet siksnu izejmateriālos paliek lateksa kameras ar vienu caurumu. Tās dažreiz salāpu un izmantoju.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv