Drošība gribu teikt, ka salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem bija stipri augstāka un par to, protams, paldies! Pēdējā līkumā-pirms finiša, krustojums ticis pārbūvēts ar sadalošo "apstādījumu saliņu", tur iespējams kāds svilpjošs-spilgtvestē būtu noderējis.
Drošībai par labu nāktu, dzeršanas punkti, kuros jāiebrauc "kā kabaitņā", lai tiktu pie kārotā dzēriena, taču to kā problēmu šogad nejuta, laikam jau nebija arī tik "karsts".
By ARZ 06.06.2016 13:57:55
Member · 356 commentsPar drošību trasēs Jūrmalas velomaratona laikā: Šoreiz spilgti pierādījās pieeja izmantot informatīvas plāksnes , paralēli jau izvietotajām ceļa zīmēm, un mums nācās evakuēt tikai 7 mašīnas kopumā, kas arī tika paveikts. Protams tautas distances posmā bija uzradies viens indivīds pie VP Jūrmalas iecirkņa, kas bija paspējis īsi pirms tautas starta novietot automašīnu neatļauta vietā. Turpmākajos posmos mēs noteikti izmantosim šādu palielinātu mūsu kā organizatoru drošības moto apjomu, kas strādā labāk kā brīvprātīgie un tiks nodrošināts 95 ceļu policijas darbinieku apjoms, kā vakar Jūrmalā.
Ne vienmēr policistu skaits ir galvenais. Piemērs no vakardienas sporta distances pēdējā apļa. Aiz manis cieši sekoja vēl 5 braucēji.
Tā arī nesapratu, ko tas policists līkumā darīja, ka laida pāri cilvēkus pirms mūsu grupiņas.
https://www.youtube.com/watch?v=PZKSkI7ZBbc
labāk nodilt nekā sarūsēt
By Kasparovics 06.06.2016 14:03:32
Member · 36 commentsMani novērojumi no trases malas - tie cilvēki reti klausa tos policistus. Ja viņš ir izdomājis iet pāri, tad arī ies, neskatotie uz to, ka traucē dalībniekus.
Last edited by Kasparovics (06.06.2016 14:03:51)
By maratonists 06.06.2016 14:15:32
Local.Auth · 95 commentsPar Valsts dienestu darbību - ir jārēķinās, ka arī VP darbinieku personiskais atbildības līmenis ir dažāds, taču pēdējo gadu izaugsme ir vērojama ļoti strauja. Problēma šeit ir cita - arī liela sabiedrības daļa vēl ir diezgan vienaldzīga pret jebkādām normām un daudz neievēro jebkāda veida noteikumus un ignorē diesnestu darbu, tā ka šeit ir koks ar diviem galiem. No mūsu kā orgu puses varu nokomentēt ka mēs papildus dienestiem ar lentām velkam ciet pilnībā visas sānu ielas, tikai kā brīdinājuma zīmi papildus visam pārējam un tas tiek darīts atkārtoti N reizes sacensību rītā un naktī līdz tām.
Par drošību trasēs Jūrmalas velomaratona laikā: Šoreiz spilgti pierādījās pieeja izmantot informatīvas plāksnes , paralēli jau izvietotajām ceļa zīmēm, un mums nācās evakuēt tikai 7 mašīnas kopumā, kas arī tika paveikts. Protams tautas distances posmā bija uzradies viens indivīds pie VP Jūrmalas iecirkņa, kas bija paspējis īsi pirms tautas starta novietot automašīnu neatļauta vietā. Turpmākajos posmos mēs noteikti izmantosim šādu palielinātu mūsu kā organizatoru drošības moto apjomu, kas strādā labāk kā brīvprātīgie un tiks nodrošināts 95 ceļu policijas darbinieku apjoms, kā vakar Jūrmalā.
Ne vienmēr policistu skaits ir galvenais. Piemērs no vakardienas sporta distances pēdējā apļa. Aiz manis cieši sekoja vēl 5 braucēji.
Tā arī nesapratu, ko tas policists līkumā darīja, ka laida pāri cilvēkus pirms mūsu grupiņas.
By balelina 06.06.2016 14:20:52
Member · 91 commentsPatīkami, ka organizatori lasa kritiskās piezīmes un izdara secinājumus. Paldies par to!
Dalībnieku koridoru ievērošana tiešām būtu jākontrolē. Pirmā koridorā iegāja Nr. 386 skatos rezultātus un izrādās tā ir uzvarētāja Anastasija Krūmiņa..., ja šī meitene būtu stāvējusi savā koridorā, tad rezultāti noteikti būtu citādi....., arī otrā koridorā iesoļoja 4 meičas ar 5xx numuriem. Vai tiešām šiem cilvēciņiem nav treneru, kuri pateiktu, ka tā nav labi.....
Domāju, ka tas ir diezgan vienkārši atrisināms, 5 min pirms starta cilvēks, kurš laiž koridorā pārskata konkrētā koridora numurus un izraida neatbilstošos numurus ārā.
Paldies organizatoriem par pasākumu!
By maratonists 06.06.2016 14:39:02
Local.Auth · 95 commentsPar kritiku - paldies mēs to uztveram pozitīvi un cenšamies ieviest korekcijas projektu norisē, kur ļoti lielu lomu spēlē cilvēciskais faktors. No mūsu puses, ir prieks redzets, ka braucēju tolerances līmenis neskatoties uz atseviskiem gadījumiem, aug !
By Edmisco 06.06.2016 15:24:03
Member · 10 commentsPar kritiku - paldies mēs to uztveram pozitīvi un cenšamies ieviest korekcijas projektu norisē, kur ļoti lielu lomu spēlē cilvēciskais faktors. No mūsu puses, ir prieks redzets, ka braucēju tolerances līmenis neskatoties uz atseviskiem gadījumiem, aug !
Varēji jau nevis tukši te runāt bet paskaidrot, kad būs rezultāti, kāpēc nav sms?
Kas notika ar medaļām, kāpēc jāmaina nolikums viltīgi pēdējā brīd?
Zem goda atzīt savas kļūdas un atvainoties?
By NoProblemo 06.06.2016 15:55:55
Member · 262 commentsPar rezultātiem:
Apkalpojošā čipu kompānija, kas nodrošina laika uzskaiti Latvijā 90% sacensībās visiem organizatoriem, šorbīd papildina rezultātu apjomu Skandi Motors tautas distances braucienā.
Komentārs no laika sistēmas speciālista puses
Šoreiz ir piefiksēta tehniskas problēmas ar laika kontroles sistēmu - uz tautas startu nav aktivizējusies laika sinhronizācija čipu sistēmā, līdz ar ko masu finiša rezultāti neprecīzi (laika nobīde starp antenām) un tie tiek pārbaudīti pēc fotofiniša datiem.
Šodien papildināsim esošo rezultātu apjomu ar atlikušajiem datiem par startējušajām personām.
Paldies par skaidrojumu.
Bet kā gadījās tā ka apbalvojot Jūs sajaucāt Tautas grupas Komandu 5to ar 3šo vietu?
http://baltijasmaratoni.lv/rezultati/?w … las%C4%ABt
Kādi risinājumi?
Last edited by NoProblemo (06.06.2016 15:58:39)
By maratonists 06.06.2016 16:32:59
Local.Auth · 95 commentsMēs apbalvosim arī tos kam čipu kompānija iesniedza kļūdainus provizoriskos rezultātus uzreiz pēc finiša. Tā jau ir mūsu atbildība kā organizatoriem arī atbildēt par misēkļiem pie trešajām pusēm !!!
Par rezultātiem:
Apkalpojošā čipu kompānija, kas nodrošina laika uzskaiti Latvijā 90% sacensībās visiem organizatoriem, šorbīd papildina rezultātu apjomu Skandi Motors tautas distances braucienā.
Komentārs no laika sistēmas speciālista puses
Šoreiz ir piefiksēta tehniskas problēmas ar laika kontroles sistēmu - uz tautas startu nav aktivizējusies laika sinhronizācija čipu sistēmā, līdz ar ko masu finiša rezultāti neprecīzi (laika nobīde starp antenām) un tie tiek pārbaudīti pēc fotofiniša datiem.
Šodien papildināsim esošo rezultātu apjomu ar atlikušajiem datiem par startējušajām personām.
Paldies par skaidrojumu.
Bet kā gadījās tā ka apbalvojot Jūs sajaucāt Tautas grupas Komandu 5to ar 3šo vietu?
http://baltijasmaratoni.lv/rezultati/?w … las%C4%ABt
Kādi risinājumi?
By kviesis 06.06.2016 17:14:33
Member · 166 commentslielākā laža imho bija veids kā bija noorganizēta cilvēku izkāpšana no satiksmes autobusiem, ņemot vērā, ka durvīm atveroties viņi trāpīja tieši uz velotrases (tām divām joslām kas bija atvēlētas velosacensībām). Vienu tantuku pat nonesa uz gājēju pārejas (pie majoru dzelzceļa stacijas gājēju pārejas).
By Martello 06.06.2016 17:35:22
Member · 181 commentsVai nu nosauc konkrēti numuru, vai nu arī labāk neko neraksti!
Bija arī RRSnieks ar 7** numuru pirmajā koridorā, bet nu tie jau vienmēr ir bezkaunības kalngali, gan koridoros, gan uz trases.
Un kur ir rezultāti?:(
Beidziet grauzt tos RRS sportistus. Man liekas lielāka bezkaunība ir nekaunīgi iebāzties 1.koridorā no otras puses (no trases). Šie superizveicīgie džeki bija FANS formas tērpos.
Premium Team!
By arvils 06.06.2016 18:38:34
Member · 285 commentsVai nu nosauc konkrēti numuru, vai nu arī labāk neko neraksti!
Bija arī RRSnieks ar 7** numuru pirmajā koridorā, bet nu tie jau vienmēr ir bezkaunības kalngali, gan koridoros, gan uz trases.
Un kur ir rezultāti?:(
Beidziet grauzt tos RRS sportistus. Man liekas lielāka bezkaunība ir nekaunīgi iebāzties 1.koridorā no otras puses (no trases). Šie superizveicīgie džeki bija FANS formas tērpos.
Rezultātos var redzēt, ka veseli divi atrāvienā ir ar 7XX-8XX numuriem. Reģistrējās sacensību dienā? Un ja jau iedalīja tādus numurus, tad startēt arī vajadzēja no attiecīgā koridora, neskatoties uz pērnā gada labo sniegumu. Ja džeki būtu startējuši tā kā mani komandas biedri, no beigām, tad tāds atrāviens nemaz nebūtu izdevies un būtu tāda pati ļurkāšanās kā neatkarības braucienā Šoreiz Jums izdevās lieliski un kā komanda ļoti labi pastrādājāt. Bet noteikumi attiecas uz visiem, to gan būtu jāņem vērā.
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Martello 06.06.2016 19:33:17
Member · 181 commentsNeticēsi, bet Sniegs viņus neielaida pirmajā koridorā, neskatoties uz visām VIP aprocēm.
Brauca no pareizā koridora un aizbrauca! )
Vai nu nosauc konkrēti numuru, vai nu arī labāk neko neraksti!
Beidziet grauzt tos RRS sportistus. Man liekas lielāka bezkaunība ir nekaunīgi iebāzties 1.koridorā no otras puses (no trases). Šie superizveicīgie džeki bija FANS formas tērpos.
Rezultātos var redzēt, ka veseli divi atrāvienā ir ar 7XX-8XX numuriem. Reģistrējās sacensību dienā? Un ja jau iedalīja tādus numurus, tad startēt arī vajadzēja no attiecīgā koridora, neskatoties uz pērnā gada labo sniegumu. Ja džeki būtu startējuši tā kā mani komandas biedri, no beigām, tad tāds atrāviens nemaz nebūtu izdevies un būtu tāda pati ļurkāšanās kā neatkarības braucienā Šoreiz Jums izdevās lieliski un kā komanda ļoti labi pastrādājāt. Bet noteikumi attiecas uz visiem, to gan būtu jāņem vērā.
Premium Team!
By Vaskis 06.06.2016 20:12:04
Member · 2,612 commentsKā komanda pastrādāja lieliski, bet to sejas izteiksmi un toni, kad pagriezies uz dzirdi, mūsējie atrāvienā- mēs nestrādāsim!, ooook, tas skaidrs, bet, tā spiešanās "virsū" un "piņķerēšanās" starp 3-6 ratu, galīgi nebija vajadzīga no elementārs grupas drošības viedokļa, tāpat nebūtu vairs noķēruši, neviena tik spēcīga un organizēta tur nebija, turklāt to jau pieminēja Lizums "spridzekļi", vienkārši piebraucot, ar otro grupu.
Neesmu vēl sapratis, kādas sajūtas raisa, tas, ka vairumu "tautas" braukšanu vinnēs kārtējā veikalu-komanda, turklāt tik "pro" stilā.
No otras puses, šosejas mači ir komandu- stratēģijas spēle. Bēda tikai "tautas" braucējam "vientuļajam" zūd sacensību garša.
NR VĀRDS UZVĀRDS GADS KOMANDA LAIKS ZAUDĒ LĪDERIM VIETA DISTANCĒ VIETA GRUPĀ GRUPA
721 Kārlis Jirgensons 1996 FANS AP-Print 0:51:45 1 1 MT3
101 Mārtiņš Jirgensons 1992 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 2 2 MT3
810 Juris Mikulens 1980 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 4 2 MT4
105 Haralds Pudāns 1985 FANS AP-Print 0:54:10 +0:02:25 7 4 MT3
111 Nauris Kalniņš 1970 FANS AP-Print 0:54:11 +0:02:26 14 4 MT4
109 Dzintars Lejiņš 1973 FANS AP-Print 0:54:12 +0:02:27 18 6 MT4
114 Mārtiņš Pētersons 1982 FANS AP-Print 0:54:13 +0:02:28 23 13 MT3
719 Jānis Melbārdis 2002 FANS AP-Print 0:54:16 +0:02:31 44 3 MT1
Kopumā varu tikai apsveikt, 8 braucēji visi 50., tātad spēcīga un organizēta komanda!
Labā ziņa, ka šāda konkurence, varbūt pārbīdīs daļu "vientuļo" braucēju uz sportu un, ja tur par uzvarām nav cerību, tad par distances pieveikšanu kontrollaikā vismaz gandarījums.
Jo novākt entuziastu komandai tādu spējīgu braucēju baru vienkārši nav reāli vai tomēr ir "vientuļie" ?
By sursurs 06.06.2016 20:14:38
Member · 909 commentsBik sanāca paskatīties uz pasākumu Mellužos. Nezinu par visiem, bet manīju kādus ~7gab šosejniekus, kas vai nu startu nokavējuši, vai kas gadījies vai kādi citi iemesli, bet tiešām no kāda vidus/3-4grupas gala sirsnīgi kapāja, vilka un cīnījās uz priekšu. skatoties no malas, nekāds brīnums, ja tie džeki būtu līdz finišam arī davilkuši līdz 1-2.grupai...
Btw neobjektīvais skats no amalas - imho tie kosmiskie vidējie ātrumi drīzāk ir tāpēc, ka aprēķinos mok ir ielikta pilnā distance, bet reāli visi brauca ~5km mazāk.. (nebūtu primā reizi, kad šiem orgiem tā gadās). Nu un trase jau ar diezgan taisni stiepjams gabals..
velo 4ever
By Dantes 06.06.2016 20:53:03
Member · 10 commentsKā komanda pastrādāja lieliski, bet to sejas izteiksmi un toni, kad pagriezies uz dzirdi, mūsējie atrāvienā- mēs nestrādāsim!, ooook, tas skaidrs, bet, tā spiešanās "virsū" un "piņķerēšanās" starp 3-6 ratu, galīgi nebija vajadzīga no elementārs grupas drošības viedokļa, tāpat nebūtu vairs noķēruši, neviena tik spēcīga un organizēta tur nebija, turklāt to jau pieminēja Lizums "spridzekļi", vienkārši piebraucot, ar otro grupu.
Neesmu vēl sapratis, kādas sajūtas raisa, tas, ka vairumu "tautas" braukšanu vinnēs kārtējā veikalu-komanda, turklāt tik "pro" stilā.
No otras puses, šosejas mači ir komandu- stratēģijas spēle. Bēda tikai "tautas" braucējam "vientuļajam" zūd sacensību garša.NR VĀRDS UZVĀRDS GADS KOMANDA LAIKS ZAUDĒ LĪDERIM VIETA DISTANCĒ VIETA GRUPĀ GRUPA
721 Kārlis Jirgensons 1996 FANS AP-Print 0:51:45 1 1 MT3
101 Mārtiņš Jirgensons 1992 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 2 2 MT3
810 Juris Mikulens 1980 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 4 2 MT4
105 Haralds Pudāns 1985 FANS AP-Print 0:54:10 +0:02:25 7 4 MT3
111 Nauris Kalniņš 1970 FANS AP-Print 0:54:11 +0:02:26 14 4 MT4
109 Dzintars Lejiņš 1973 FANS AP-Print 0:54:12 +0:02:27 18 6 MT4
114 Mārtiņš Pētersons 1982 FANS AP-Print 0:54:13 +0:02:28 23 13 MT3
719 Jānis Melbārdis 2002 FANS AP-Print 0:54:16 +0:02:31 44 3 MT1Kopumā varu tikai apsveikt, 8 braucēji visi 50., tātad spēcīga un organizēta komanda!
Labā ziņa, ka šāda konkurence, varbūt pārbīdīs daļu "vientuļo" braucēju uz sportu un, ja tur par uzvarām nav cerību, tad par distances pieveikšanu kontrollaikā vismaz gandarījums.
Jo novākt entuziastu komandai tādu spējīgu braucēju baru vienkārši nav reāli vai tomēr ir "vientuļie" ?
Vienatnē pretvējā nelīstu. Komandas vārdā, it kā jau varētu arī ziedoties. Starp citu esmu kā reiz bez komandas...:)
By Sergejdriver 06.06.2016 20:58:24
Member · 83 commentsKā komanda pastrādāja lieliski, bet to sejas izteiksmi un toni, kad pagriezies uz dzirdi, mūsējie atrāvienā- mēs nestrādāsim!, ooook, tas skaidrs, bet, tā spiešanās "virsū" un "piņķerēšanās" starp 3-6 ratu, galīgi nebija vajadzīga no elementārs grupas drošības viedokļa, tāpat nebūtu vairs noķēruši, neviena tik spēcīga un organizēta tur nebija, turklāt to jau pieminēja Lizums "spridzekļi", vienkārši piebraucot, ar otro grupu.
Neesmu vēl sapratis, kādas sajūtas raisa, tas, ka vairumu "tautas" braukšanu vinnēs kārtējā veikalu-komanda, turklāt tik "pro" stilā.
No otras puses, šosejas mači ir komandu- stratēģijas spēle. Bēda tikai "tautas" braucējam "vientuļajam" zūd sacensību garša.NR VĀRDS UZVĀRDS GADS KOMANDA LAIKS ZAUDĒ LĪDERIM VIETA DISTANCĒ VIETA GRUPĀ GRUPA
721 Kārlis Jirgensons 1996 FANS AP-Print 0:51:45 1 1 MT3
101 Mārtiņš Jirgensons 1992 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 2 2 MT3
810 Juris Mikulens 1980 FANS AP-Print 0:52:03 +0:00:18 4 2 MT4
105 Haralds Pudāns 1985 FANS AP-Print 0:54:10 +0:02:25 7 4 MT3
111 Nauris Kalniņš 1970 FANS AP-Print 0:54:11 +0:02:26 14 4 MT4
109 Dzintars Lejiņš 1973 FANS AP-Print 0:54:12 +0:02:27 18 6 MT4
114 Mārtiņš Pētersons 1982 FANS AP-Print 0:54:13 +0:02:28 23 13 MT3
719 Jānis Melbārdis 2002 FANS AP-Print 0:54:16 +0:02:31 44 3 MT1Kopumā varu tikai apsveikt, 8 braucēji visi 50., tātad spēcīga un organizēta komanda!
Labā ziņa, ka šāda konkurence, varbūt pārbīdīs daļu "vientuļo" braucēju uz sportu un, ja tur par uzvarām nav cerību, tad par distances pieveikšanu kontrollaikā vismaz gandarījums.
Jo novākt entuziastu komandai tādu spējīgu braucēju baru vienkārši nav reāli vai tomēr ir "vientuļie" ?
Un tagad sanāk kas? Cilvēki ir trenējušies, gatavojās startam, bet deļ tiem kas nevar, bet pareizi sakot negrib trenēties, viniem jābrauc lēni? Necīnīties par uzvaru?Atdot uzvaru"vientuļiem"sliņķem?Kas tad tas par sportu?
By Andersons 06.06.2016 21:14:20
Member+ · 2,639 commentsVientuļajam censonim tad jābrauc ITT, Filters būs 9.jūnijā Baldonē;)
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Vaskis 06.06.2016 21:26:42
Member · 2,612 commentsJo novākt entuziastu komandai tādu spējīgu braucēju baru vienkārši nav reāli vai tomēr ir "vientuļie" ?
Un tagad sanāk kas? Cilvēki ir trenējušies, gatavojās startam, bet dēļ tiem kas nevar, bet pareizi sakot negrib trenēties, viniem jābrauc lēni? Necīnīties par uzvaru?Atdot uzvaru"vientuļiem"sliņķem?Kas tad tas par sportu?
Kurā brīdī "vientuļie" kļuva par sliņķiem un nevarīgajiem, turklāt pat negribošajiem trenēties, kādēļ uzreiz tāds aizvainots tonis? Iedūrās, kas tieši, ja drīkst zināt?
Tautas mačos neviens - nevienam, neko nedāvina, tur cīnās līdz asfaltam-asinīm, par miljardo un miljards-pirmo vietu.
Biju vairāk domājis iniciēt jaunu komandu veidošanos...nevis esošo, khmm lekšanos.
Anderson, tiekamies Baldonē;)
By Basters 06.06.2016 21:41:41
Member · 346 commentsJocīgi pie mums,ja ir tik spēcīgi čaļi kāpēc viņi nebrauc sporta distanci.Vai tiešām sportistam vinnēt tautas distanci ir prestiži manā skatījumā tas varētu būt līdzvērtīgi tam ja vidusmēra braucējs pieteiktos ģimenes distancē un tiktu līdz pjedestālam,vai tas ir kruta,nez vai.
By Tourist 06.06.2016 21:42:38
Member · 440 commentsKā es to redzu: komanda vai vientuļais - savi mērķi ir pirmajā vietā. No taktikas viedokļa - mēs varam iedomāties komandu, kas iesēžas citas komandas līderiem astē un tur paliek un nestrādā. No otras puses - spēcīgiem braucējiem astē neiesēdīsies, ja pats tāds neesi 8)
Tautas brauciens ir interesants un neprognozējams, jo nav tikai komandas. Ja apbalvotu (-o) gan komandu vērtējumā, gan individuāli, tad kur problēma?
Savu lomu vēl nospēlē absolūtie iesācēji, tādi, kā es. Tai skaitā no drošības viedokļa. Interesanti vai ir statistika, kur ir lielāks kritienu skaits Tautā vai Sportā?
By Dantes 06.06.2016 21:43:21
Member · 10 commentsVaskis labs komentārs par jaunas komandas veidošanu tautai! Savācās gribētāji, paskatāmies, ko kas var, grib un taisam komandu!
By Vaskis 06.06.2016 21:53:13
Member · 2,612 commentsTautas grupas mači iet savu loģisko attīstības gaitu, bij mums gads, kad DZ visus piesmēja ar TT velo, tad bija gads, kad tandēms visus apčakarēja, beidzot gads, kad bliež tradicionāli. Cerams, beidzot, paliksim pie tradicionālām vērtībām:D
By mu96 06.06.2016 21:59:53
Member · 58 commentsNesaprotu, kur rezultāti?
By NoProblemo 06.06.2016 22:02:12
Member · 262 commentsVaskis labs komentārs par jaunas komandas veidošanu tautai! Savācās gribētāji, paskatāmies, ko kas var, grib un taisam komandu!
Nav jau vienmēr jāveido komanda, pietiek ar to ja mazas komandas apvienojas kaut uz vienu maču un ir gatavi kopīgi pastrādāt
By arvils 06.06.2016 22:06:56
Member · 285 commentsNeticēsi, bet Sniegs viņus neielaida pirmajā koridorā, neskatoties uz visām VIP aprocēm.
Brauca no pareizā koridora un aizbrauca! )
Ja jau bija VIP aproces, tad nekādu problēmu. Arī mani komandas biedri brauca no pareizā koridora, tu man neiestāstīsi, ka tavējie, startējot no beigām, jau pēc 5min bija pašā priekšā un aizgāja atrāvienā Atvaino, bet tad man 4. maijā pret tādiem monstriem nebūtu bijušas absolūti nekādas izredzes.
----------------------------------------
Video no 1. grupas. Finišā 6.
https://www.youtube.com/watch?v=0uSUyKt … e=youtu.be
Last edited by arvils (06.06.2016 22:07:50)
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Tantrix 06.06.2016 22:08:01
Member · 527 commentshmm, un tad, kas būs jaunās komandas kapteinis un kuri gregory , kas uz kapteini kapās visu gonku un tērēsies , lai pirms finiša paietu maliņā ? pirms sačiem savāksies grupiņa individuālistu un tad metīs kapeiku ?
kaut gan, ja tiešām savāktos interesanta komanda, varbūt varētu arī kādu gonku ziedoties un nostrādāt uz līderi ?
rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com
By Vaskis 06.06.2016 13:48:19
Member · 2,612 comments