Šādiem pasākumiem daudz piemērotākas un interesantākas trases būtu līdzīgas kā Tartu MTB maratonā. Diemžēl mums tādu trasu nav. Igauņiem paveicies, ka viņi nezin, kas ir "īsts MTB".
Igauņi ļoti labi zin kas ir "īsts MTB", bet jāsaka ka igauņi daudz labāk zin kur labāk pielietot un kā noorganizēt "īstu MTB"
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Aleksandrs1975 28.09.2015 00:59:07
Member · 238 commentsvarens mtb, kur kaifs no pastaigas?
By raiter 28.09.2015 03:34:23
Member+ · 3,346 commentsŠādiem pasākumiem daudz piemērotākas un interesantākas trases būtu līdzīgas kā Tartu MTB maratonā. Diemžēl mums tādu trasu nav. Igauņiem paveicies, ka viņi nezin, kas ir "īsts MTB".
Igauņi ļoti labi zin kas ir "īsts MTB", bet jāsaka ka igauņi daudz labāk zin kur labāk pielietot un kā noorganizēt "īstu MTB"
Eu, nu ko var cepties. Gribiet to super-īsto MTB, brauciet uz Beskidien, Sudetiem, Transalpiem, vai tepat LV uz Gruzis Acī, XCO čempionātu vai Veloprofu.
Lielākajai daļai to tūsktošu tautas braucēju tas īstais nemaz nav vajadzīgs MTB (tāds kāds šodienas Zilo kalnu beigu daļa ar saknēm un smagiem kāpumiem). Liela daļa nav spējīgi ~3 h pa smagām trasēm nobraukt, un prieku no tā negūtu.
Tāpat svētdiena lieliski pavadīta, gonka nobraukta, un kāja uzmīta.
By Basters 28.09.2015 07:42:38
Member · 346 commentsTiem kam interese sevi apskatīt un paskatīties trasi, tad te viss no 5.koridora starta līdz 245.vietai finišā.
A kur aizbrauca visi konkurenti, kas bija priekšā, pēc tiltiņa un kāpuma galā? 10:00.
Tas jau sen ir skaidrs ,ka tadu brauceju ir pilns,bet orgiem jau pofig par sho visu Nesaprotu vai tiesham gruti ir nolikt kadu kameru vai normalu tiesnesi ,kas ja aizbrauc pa mammas dabas trasi uzreiz piefikse nr. Kada vispar jega no tiem tirliniem ,kas stav trases mala un spaida mobilos ? Un tad tikai dzird apkart runajot varonus ,kas ir no hz kada 7 vai 8 koridora iebraukushi pirmaja 100nieka
Nu bet orgiem tiešām vis pofīg viņi savu naudu saņēmuši un liekiet viņus mierā.Nezinu varbūt man ir nepareiza domāšana,bet manā skatījumā ja trasē ir sastrēgums kurš veidojies nevis braucēju nespēka ,bet gan distances šaurības dēļ tātad orgi ir slikti izdarījuši savu darbu tautā to sauc par brāķī.Par sastrēgumu uz tiltiņiem zināja,ka būs jau iepriekš nu neviens neuzskatīja par vajadzīgu kaut ko mainīt.Nu aizbrauc kāda daļa pa citu trasi štrunts,jo pa lielam sacīkstes notiek pirmajā 200 nu labi varbūt 400 pārējie braucēji ir vienkārši budžeta veidotāj. No tautas klases palicis tikai nosaukums pavērojat kādas komandas kāpj uz pjedestāl nosauksim viņus par profesionāļiem,kad ir kāds parasts cilvēks novinējis kādu gonku.
Last edited by Basters (28.09.2015 07:59:10)
By pilots24 28.09.2015 08:17:49
Local.Auth · 106 commentshttps://www.youtube.com/watch?v=gQRQ_b2lRVk
Nobrauciens Ogres Zilajpos kalnos
By ieris 28.09.2015 08:20:45
Member · 315 commentsBaster, Tu man jau apniki!
Paldies par labi organizētām sacensībām! Tā turēt!
By ek78 28.09.2015 08:45:05
Member · 18 commentsKādus 8km pirms finiša mežā gulēja viens dalībnieks, rokas atmetis, bez kustības. Skats pabaiss. Nu nobremzēju, pabraucu atpakaļ. Sāku ar šo runāt. Par laimi, +/- viss bija kārtībā. Kritiena nebija. Teica, ka neesot vairs spēka. Klau, veči, no manas grupas pat neviens neapjautājās, kas un kā, arī pārējie no muguras vālēja garām. Nemaz nerunājot par apstāšanos. Nu tā nevar. Kāda jums starpība, kurā simtā finišēsiet? Žēl ziedot pāris minūtes? Kas ir svarīgāk?
Trase tautai diezgan solīda sanākusi. Paldies! Pat piemirsies, cik tās grantenes īsti bija, jo atmiņā palikušas foršās taciņas, augšā/lejā. Nu jā, tā laipa un iešana pēc tās nebija tas labākais. Droši vien savādāk nevarēja, lai novirzītu no grantenes mežā.
Lasu un liekas ka kāds manā vietā uzrakstījis. Identiski piestāju pie šī paša čaļa, gulēja atmetis rokas. Pastāvēju 2 min., aprunājāmies. Teica, būšot labi.
Gribās saprast , Tu pirms vai pēc manis pie viņa piestāji? Es finišēju ~630. vietā.
By Sram 28.09.2015 08:47:41
Member · 1,188 commentsBļāvēji, Jūs esat smieklīgi !
Kad ir vairāk granteņu, tad bļauj, ka SEPS ir sūds, plakana gonka utt. tagad kad ir uztaisīts varāk uz MTB pusi, tad atkal ir sūds jo redz ir jāstumjās, tad kas jums ir labi? Brauciet treniņus vienatnē un baudiet tukšās takas, vai brauciet sportu, ja nevarat nobraukt to sportu, tad trenējaties un nepiepļūtiet publisko telpu, pretīgi lasīt ..
By verotajs 28.09.2015 08:59:11
Member · 1 commentsTiem kam interese sevi apskatīt un paskatīties trasi, tad te viss no 5.koridora starta līdz 245.vietai finišā.
A kur aizbrauca visi konkurenti, kas bija priekšā, pēc tiltiņa un kāpuma galā? 10:00.
Biju tur mežā un redzēju, kad tie džeki inerces pēc sāka braukt nepareizi, uzreiz uzsaucu, ka šie brauc pa mamma daba un viss bariņš.., kādi 5-6 apgriezās un aizbrauca pareizi!!!
By averza 28.09.2015 09:11:41
Member++ · 5,039 commentsja trasē ir sastrēgums kurš veidojies nevis braucēju nespēka ,bet gan distances šaurības dēļ tātad orgi ir slikti izdarījuši savu darbu tautā to sauc par brāķī.Par sastrēgumu uz tiltiņiem zināja,ka būs jau iepriekš nu neviens neuzskatīja par vajadzīgu kaut ko mainīt.
Laikam neesi piedalījies nevienā citā gonkā. Sestdien Haanja100 ar 500 dalībniekiem bija korķis pāris km pēc starta vēl lielāks. Pirms gada H100 pēdējiem bija jāgaida pat 20 minūtes, lai tiktu klāt pie nobrauciena. Tāpat korķi ir arī slēpošanas mačos. Ja pie tik liela dalībnieku skaita nepatīk sastrēgumi, jābrauc pirmajā koridorā vai arī šoseja, citu variantu nav. Tur neko nav iespējams darīt - tiklīdz būs kāds šaurs stāvs kāpums, tā tur noteikti būs sastrēgumi. Man ir pilnīgi diametrāls skatījums - katra vieta, kur tauta tiek kaut nedaudz paretināta, ir svēta, jo vismaz aiz tās vietas var mierīgi neviena netraucēts braukt. Un Ogres kalniņos lielākā daļa bija braucama vismaz 2 joslās, līdz ar to varēja apdzīt uz nebēdu, ja vien ciska būtu. Trase 10/10, paldies Kārlim. (Lai gan mammadaba tomēr nedaudz patraucēja pēdējos kilometros)
pa lielam sacīkstes notiek pirmajā 200 nu labi varbūt 400
Lai Tu zinātu, trasē cīnās ne tikai veči, bet arī sievietes, meitenes, jaunieši, kas neiebrauc pirmajā 200niekā.
By Duff 28.09.2015 09:17:09
Member · 449 commentsTrase super! Viss patika! Stūķu nebija, no riteņa nokāpt nevajadzēja. Liels paldies par to, ka sportu palaida stundu agrāk, šī prakse varbūt jāsaglabā? Es kā sporta astes braucējs tikai novērtēju to, ka nav jāstūķējās kopā ar tautu. Vēlreiz paldies!
By FOX 28.09.2015 09:24:43
Member+ · 5,300 commentsNezinu varbūt man ir nepareiza domāšana,bet manā skatījumā ja trasē ir sastrēgums kurš veidojies nevis braucēju nespēka ,bet gan distances šaurības dēļ tātad orgi ir slikti izdarījuši savu darbu tautā to sauc par brāķī.Par sastrēgumu uz tiltiņiem zināja,ka būs jau iepriekš nu neviens neuzskatīja par vajadzīgu kaut ko mainīt.
Skaidrs, ka nepareiza. Protams, bija trases sašaurinājums, bet nu lielākais sastrēgums bija tieši tā dēļ, ka braucēji nerubī braukt un pārslēgt ātrumus. Varētu padomāt, ka pirmie nebrauca tur pakā, bet kaut kā spēja visi tur ierakstīties un uzbraukt.
TREK Supercaliber
By Gerids 28.09.2015 09:31:34
Member · 831 commentsJa visi laicīgi sabremzētos, lēnītēm sasniegtu tiltu (nevis līstu pa malām utt) un to pārbrauktu/strauji pārstumtu, tad problēmas visdrīzāk nebūtu.
Bet šāda tipa problēmas ir neizbēgamas, ja grib šķēršļus kurus nevar šķērsot teju 30km/h.
Last edited by Gerids (28.09.2015 09:35:01)
By guncha56 28.09.2015 09:33:47
Member · 220 commentsTik tiešām ko var čīkstēt par trasi,ļoti laba SEBa trase ja šādas būs tad prieks braukt,liels paldies Kārlim.Vienkārši braucot pa šādām trasēm rodas laba pieredze.Sestdien nobraucu Hanja 101km pa kārtīgiem dubļiem un vakar finišēju 192 vietā tautā un man tuvu 60 un nekādu problēmu un īpaši netrenējos,paldies par velo sezonu!
By serģis 28.09.2015 09:39:57
Member · 417 commentsNezinu varbūt man ir nepareiza domāšana,bet manā skatījumā ja trasē ir sastrēgums kurš veidojies nevis braucēju nespēka ,bet gan distances šaurības dēļ tātad orgi ir slikti izdarījuši savu darbu tautā to sauc par brāķī.Par sastrēgumu uz tiltiņiem zināja,ka būs jau iepriekš nu neviens neuzskatīja par vajadzīgu kaut ko mainīt.
Skaidrs, ka nepareiza. Protams, bija trases sašaurinājums, bet nu lielākais sastrēgums bija tieši tā dēļ, ka braucēji nerubī braukt un pārslēgt ātrumus. Varētu padomāt, ka pirmie nebrauca tur pakā, bet kaut kā spēja visi tur ierakstīties un uzbraukt.
tur jau tā lieta, cik tizli dzīvē, tik tizli raud arī forumā, būtu labāk taisnojuši rokas nobraucienos un iemācītos, kam tie 9-11 zobrati ir aizmugurē domāti.
By jt 28.09.2015 09:48:33
Member+ · 1,194 commentsBaster, pēc īsta lūzera izklausies
By serģis 28.09.2015 09:54:40
Member · 417 commentsTiem kam interese sevi apskatīt un paskatīties trasi, tad te viss no 5.koridora starta līdz 245.vietai finišā.
A kur aizbrauca visi konkurenti, kas bija priekšā, pēc tiltiņa un kāpuma galā? 10:00.
Tas jau sen ir skaidrs ,ka tadu brauceju ir pilns,bet orgiem jau pofig par sho visu Nesaprotu vai tiesham gruti ir nolikt kadu kameru vai normalu tiesnesi ,kas ja aizbrauc pa mammas dabas trasi uzreiz piefikse nr. Kada vispar jega no tiem tirliniem ,kas stav trases mala un spaida mobilos ? Un tad tikai dzird apkart runajot varonus ,kas ir no hz kada 7 vai 8 koridora iebraukushi pirmaja 100nieka
vecīt, tur nav nekas pārdabisks.
es šogad esmu izbraucis kādus 5treniņus, ko vispār var dēvet par treniņiem.
vakar sebā startēju no 9koridora beigām(ierados uzreiz pēc vilciena, kad tas aizbrauca garām, kādas 2min līdz startam), finišeju pāris vietas aiz pirmā 300nieka, turklāt, braucu es ar 26nieku, viens no rrs kurš startēja kkur ar mani, un lielu distances daļu nomaucām kopā, šams arī iebrauca pirmajā 100niekā, es braucu ar rezervi, bez treniņu bāzes sacensību režīmā pēc 30km ir ļoti smagi
By vasis8 28.09.2015 09:55:31
Member · 5,771 commentsA kur bildes?
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By Augusto 28.09.2015 10:00:48
Member · 8 commentsKādus 8km pirms finiša mežā gulēja viens dalībnieks, rokas atmetis, bez kustības. Skats pabaiss. Nu nobremzēju, pabraucu atpakaļ. Sāku ar šo runāt. Par laimi, +/- viss bija kārtībā. Kritiena nebija. Teica, ka neesot vairs spēka. Klau, veči, no manas grupas pat neviens neapjautājās, kas un kā, arī pārējie no muguras vālēja garām. Nemaz nerunājot par apstāšanos. Nu tā nevar. Kāda jums starpība, kurā simtā finišēsiet? Žēl ziedot pāris minūtes? Kas ir svarīgāk?
Trase tautai diezgan solīda sanākusi. Paldies! Pat piemirsies, cik tās grantenes īsti bija, jo atmiņā palikušas foršās taciņas, augšā/lejā. Nu jā, tā laipa un iešana pēc tās nebija tas labākais. Droši vien savādāk nevarēja, lai novirzītu no grantenes mežā.
Lasu un liekas ka kāds manā vietā uzrakstījis. Identiski piestāju pie šī paša čaļa, gulēja atmetis rokas. Pastāvēju 2 min., aprunājāmies. Teica, būšot labi.
Gribās saprast , Tu pirms vai pēc manis pie viņa piestāji? Es finišēju ~630. vietā.
Es finišeju ~ 860 vieta un ari redzeju to džeku! Guleja un klausijas mūziku!
Teica ka vienkarši nav speka brauks talak!
King of the speed...
By janisvitols_com 28.09.2015 10:06:25
Member · 169 commentsļoti laba trase viena no labākajām, ja ne labākā šogad
stabils X koridors jau 3 gadu, karbona ričuks ~8kg
By PTZ 28.09.2015 11:31:00
Member · 454 commentsPaldies Raimondam, kurš kalniņā stāvēja un skaitīja 'vietas' - ļoti motivējoši! nebūtu slikti tādu informatīvu uzskaiti ieviest visos maratonos (:
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By Vetārsts 28.09.2015 11:35:19
Member · 149 commentsCeru, kad arī nākošgad Ikšķiles posms būs, kā noslēdzošais. Trase super -PALDIES KĀRLI!!! Vis patika. Paldies organizātoriem par labajām tresēm un pasākumu kopumā.
Vajag darīt tā kā darīt vajag, bet darīt kā nevajag darīt nevajag. (v.pūks) :)
By Bibo 28.09.2015 11:38:44
Member · 582 commentsPaldies Raimondam, kurš kalniņā stāvēja un skaitīja 'vietas' - ļoti motivējoši! nebūtu slikti tādu informatīvu uzskaiti ieviest visos maratonos (:
Pievienojos, liels paldies.
By Ints 28.09.2015 12:00:40
Member+ · 868 commentsTrase lieliska, viss sabalansēts,granteņu daudzums ,takas, meža ceļi ! Uzbraucot uz slēpošanas trases sajūta radās kā Igaunijas mačos, kuros regulāri tiek izmantotas slepošanas trases. Arī uzmundrinošie plakāti trases malā, lika braukt ar smaidu ! Slēpošanas kalns, mototrase !
Tiešām lieliska trase ! Un tas sastrēgums, paši jau vainīgi , vieni ka neprot rīkoties ar tiem slēdžiem kas uz stūres, un vēl viena daļa ka domādama ka pa malu, zāli un krūmiem apiedami pārējos, tiks baigi jau augstākā pozīcijā . Tadejādi radot drūzmu un sastrēgumus.
Domāju ka būtu lietderīgi ieviest trasē tādu apzīmējumu kā ST piemēram 200m ( single track) . Un šajā zonā apdzīšana ,apskriešana pa malu būtu aizliegta, stāv tiesnesis un pieraksta nepaklausīgo nr. un pie rezultāta + 100 vietas. Vienreiz tā aizlīdīs, otreiz vairs negribēs, un turpmāk visi brauks un baudīs trasi ! Bet ja grib pa krūmiem ar velo skriet, ir X-Race !
Paldies par lielisko trasi, un ceru ka arī nākošgad būs Ikšķiles posms !
By cuu508 28.09.2015 12:08:34
Member+ · 461 commentsUzrakstīju izvērstāk, kādas sajūtas un novērojumi tirinoties tautas 20-niekā.
Iesildoties izbraucam finiša cilpu, līdz mototrasei un atpakaļ līdz pat finiša līnijai. Pēc tam vēl nobraucu dažus paātrinājumus pa asfaltu, lai darītu kājām zināmu, ka "šodien būs jāpastrādā". 15 minūtes pirms starta stājos koridorā.
Starta šāviens, un sākam ripot. Starta kilometri ir SEB standartiem samērā mierīgi. Ir bijuši ātrāki un stresaināki. Beidzas asfalts, sākas grants. Esmu tuvu grupas priekšgalam, turos kreisajā pusē. Pēc pirmā asā kreisā pagrieziena grupas priekšgalā kritiens, riteņi un miesas veļas arī manā ceļā, bet veiksmīgi apbraucu tos pa kreiso pusi un dzēšu atstarpi bez atskatīšanās. Nodomāju–cerams, neviens no komandas netrāpīja kritienā. Īpaši vēl nodomāju par day2, jo viņam šī ir pirmā sacensība pēc traumas un ārstēšanās.
Viegli paredzēt, ka īstā dalībnieku retošanās notiks vietā, kur nobrauc no grants, šķērso tiltiņu un iebrauc takā. Tā arī notiek, pēc takas priekšā ir apmēram 10 braucēju grupa, tai seko 4 braucēji, starp tiem es. Divi Sportlife, viens MySport, viens A2/Dema. Attālums līdz priekšējiem vēl it kā nav liels, bet... Jūtu, ka es varētu nodzēst varbūt 1/3 no atstarpes, bet pēc tam draudētu izkrišana arī no 4-nieka. Acīmredzot, līdzīgi domā arī mani kolēģi. Toms no aizmugures uzkliedz, "Zigi, velc!" un Zigis vienu maiņu nostrādā. Varam redzēt, ka viņam enerģija ir, bet šobrīd vēl tiek pietaupīta.
Šķērsojam slaveno "bedri". Es tā sapriecājos par milzu šķērsli, ka visai neprecīzi trāpu nākošajā līkumā.
Ar nelielām izmaiņām sastāvā aizbraucam līdz Ogrei. Uzreiz pēc laika kontrolpunkta abi Sportlife braucēji palielina tempu un brauc prom. Braucam tālāk pa Zilo kalnu takām, Zigis ir aizbraucis, bet Toms vai nu saguris, vai ritenim kas noticis, jo viņu panākam, un kalniņā pirms skatu torņa viņš saslēdzas pavisam zemā robā.
Treniņos braucot Ikšķiles SEB trasi, man bija "patīkamas priekšnojautas", ka sacensību dienā es nomocīšos takās, īpaši sakņu sekcijā un tai sekojošā kāpumā. Stiprāki braucēji mani paspīdzinās, gribēsies riteni sviest krūmos un gulēt ar seju sūnās. Sacensību dienā tomēr viss nav tik slikti. Ir laicīgi apēstas želejas. Stiprie braucēji ir jau aizbraukuši un esmu palicis kopā ar spēkos līdzīgiem. Un negantā kāpuma augšgalā vairāki fani sauc manu vārdu, kas momentā dod vismaz +50W jaudu uz pāris minūtēm!
Pēc OZK izbraucam uz asfalta, un, pametot skatu apkārt, atklājas, ka mūsu grupā tagad ir arī svētdienas jubilārs Reinis. Zinu, ka grūtākais aiz muguras, tagad tikai jādzer energy shot, jāturas aizvējā un "jābriest" finiša sprintam. Izbraucam cauri Ikšķilei. Mototrases smiltīs es dodos pirmais–lai nebūtu tā, ka kādam priekšā samisējas un nākas aizkavēties. Braucam pa taciņu gar šoseju, pāri grāvītim, cauri tunelim.
1,3km pirms finiša ir ēnains, līkumains nobrauciens. Tajā es atkal manos iebraukt no grupas pirmais un cītīgi paātrinos. Nobrauciena lejā pametu skatu atpakaļ un redzu, ka pārējie ir 50m aiz manis. Līdz finišam vēl 1km. Ja saņemtu visus spēkus, vai varētu noturēties līdz finišam? Pēc 20 sekundēm saprotu, ka nevarētu gan. Pārējie man pietuvojas un Reinis saka: "Labs mēģinājums". Braucam ciešā grupiņā nu jau finiša taisnē, es iesāņus Reiņa aizvējā. Sprints sākas 300m no līnijas. Tālāk jau viss notiek ātri, es nelabā balsī bļauju uz mammas dabas bērniem, kas brauc tieši bifeļu ceļā. Sev blakus acu kaktiņā manu grupas biedrus, viss apkārt zib, klaigas, finiša arka un bīīīp, nopauzēju garminu, 2015.g. SEB sezona ir galā.
By Inars 28.09.2015 12:40:05
Member+ · 1,303 commentsUzrakstīju izvērstāk, kādas sajūtas un novērojumi tirinoties tautas 20-niekā.
....................
Paldies, izbraucu posmu, tajā nepiedaloties Viss, uzprasījies. Jaunajā sezonā tā turpināt un katrreiz mazliet vairāk
By Augusto 28.09.2015 12:51:58
Member · 8 commentsUzrakstīju izvērstāk, kādas sajūtas un novērojumi tirinoties tautas 20-niekā.
Iesildoties izbraucam finiša cilpu, līdz mototrasei un atpakaļ līdz pat finiša līnijai. Pēc tam vēl nobraucu dažus paātrinājumus pa asfaltu, lai darītu kājām zināmu, ka "šodien būs jāpastrādā". 15 minūtes pirms starta stājos koridorā.
Starta šāviens, un sākam ripot. Starta kilometri ir SEB standartiem samērā mierīgi. Ir bijuši ātrāki un stresaināki. Beidzas asfalts, sākas grants. Esmu tuvu grupas priekšgalam, turos kreisajā pusē. Pēc pirmā asā kreisā pagrieziena grupas priekšgalā kritiens, riteņi un miesas veļas arī manā ceļā, bet veiksmīgi apbraucu tos pa kreiso pusi un dzēšu atstarpi bez atskatīšanās. Nodomāju–cerams, neviens no komandas netrāpīja kritienā. Īpaši vēl nodomāju par day2, jo viņam šī ir pirmā sacensība pēc traumas un ārstēšanās.
Viegli paredzēt, ka īstā dalībnieku retošanās notiks vietā, kur nobrauc no grants, šķērso tiltiņu un iebrauc takā. Tā arī notiek, pēc takas priekšā ir apmēram 10 braucēju grupa, tai seko 4 braucēji, starp tiem es. Divi Sportlife, viens MySport, viens A2/Dema. Attālums līdz priekšējiem vēl it kā nav liels, bet... Jūtu, ka es varētu nodzēst varbūt 1/3 no atstarpes, bet pēc tam draudētu izkrišana arī no 4-nieka. Acīmredzot, līdzīgi domā arī mani kolēģi. Toms no aizmugures uzkliedz, "Zigi, velc!" un Zigis vienu maiņu nostrādā. Varam redzēt, ka viņam enerģija ir, bet šobrīd vēl tiek pietaupīta.
Šķērsojam slaveno "bedri". Es tā sapriecājos par milzu šķērsli, ka visai neprecīzi trāpu nākošajā līkumā.
Ar nelielām izmaiņām sastāvā aizbraucam līdz Ogrei. Uzreiz pēc laika kontrolpunkta abi Sportlife braucēji palielina tempu un brauc prom. Braucam tālāk pa Zilo kalnu takām, Zigis ir aizbraucis, bet Toms vai nu saguris, vai ritenim kas noticis, jo viņu panākam, un kalniņā pirms skatu torņa viņš saslēdzas pavisam zemā robā.
Treniņos braucot Ikšķiles SEB trasi, man bija "patīkamas priekšnojautas", ka sacensību dienā es nomocīšos takās, īpaši sakņu sekcijā un tai sekojošā kāpumā. Stiprāki braucēji mani paspīdzinās, gribēsies riteni sviest krūmos un gulēt ar seju sūnās. Sacensību dienā tomēr viss nav tik slikti. Ir laicīgi apēstas želejas. Stiprie braucēji ir jau aizbraukuši un esmu palicis kopā ar spēkos līdzīgiem. Un negantā kāpuma augšgalā vairāki fani sauc manu vārdu, kas momentā dod vismaz +50W jaudu uz pāris minūtēm!
Pēc OZK izbraucam uz asfalta, un, pametot skatu apkārt, atklājas, ka mūsu grupā tagad ir arī svētdienas jubilārs Reinis. Zinu, ka grūtākais aiz muguras, tagad tikai jādzer energy shot, jāturas aizvējā un "jābriest" finiša sprintam. Izbraucam cauri Ikšķilei. Mototrases smiltīs es dodos pirmais–lai nebūtu tā, ka kādam priekšā samisējas un nākas aizkavēties. Braucam pa taciņu gar šoseju, pāri grāvītim, cauri tunelim.
1,3km pirms finiša ir ēnains, līkumains nobrauciens. Tajā es atkal manos iebraukt no grupas pirmais un cītīgi paātrinos. Nobrauciena lejā pametu skatu atpakaļ un redzu, ka pārējie ir 50m aiz manis. Līdz finišam vēl 1km. Ja saņemtu visus spēkus, vai varētu noturēties līdz finišam? Pēc 20 sekundēm saprotu, ka nevarētu gan. Pārējie man pietuvojas un Reinis saka: "Labs mēģinājums". Braucam ciešā grupiņā nu jau finiša taisnē, es iesāņus Reiņa aizvējā. Sprints sākas 300m no līnijas. Tālāk jau viss notiek ātri, es nelabā balsī bļauju uz mammas dabas bērniem, kas brauc tieši bifeļu ceļā. Sev blakus acu kaktiņā manu grupas biedrus, viss apkārt zib, klaigas, finiša arka un bīīīp, nopauzēju garminu, 2015.g. SEB sezona ir galā.
Paldies par lielisku stastu! Lasot sajuta ka it ka pats braucu pirmaja 20-ka!
King of the speed...
By Bomzis 28.09.2015 00:54:52
Local.Auth · 1,215 comments