Vienības brauciens 2015 - šoseja

Avatar

By marelis 07.09.2015 10:15:13

Member · 109 comments
jan4ukss wrote
mrlobber wrote

Kā sportā cietušajiem? Info par vismaz diviem, ko ātrie aizveda. Pirmajā masu kritienā (sen tik lielu neatceros Latvijas sacensībās) jauns puisis 10min nekustīgi uz šosejas gulēja...

Braucam garam tiesham biju soka sad kas tur vispar notika ? bija viens ko velak sakeram stastija ,ka it kaa masina esot iskrejis cik sapratu kada no komandas sad

Kritiens izveidojās dēļ malā stāvošā auto, kur visa grupa asi pa labi paņēma. Pati mašīna izskatījās bez nevienas švīkas.
Komandu mašīnas "tut ņepričom"

Avatar

By Ints 07.09.2015 10:32:17

Member+ · 868 comments
novērotājs wrote

Drusku izbrīnīja tā lielā vēlme par katru cenu no seštūkstošajiem numuriem jau startā aizspraukties līdz vismaz četrtūkstošajiem - lienot gar malām, it īpaši tajā vietā, kur starp koridoriem bija bijusi sprauga, jo tur iet šķērsojoša iela. Koridors papletās bezmaz divreiz platāks. big_smile
Pēc tam viss bars mēģināja sarūmēties atpakaļ, kā nu tas katram izdevās. Smieklīgākais, ka pēc tam ap distances vidu varēja mierīgi apdzīt šos steidzīgos, kas bija jau pulveri izšāvuši, kaut arī līdz finišam bija vēl krietns gabals braucams.

Atvainojos, arī biju viens no tiem 6xxx numuriem kurš līdz starta šāvienam gar maliņu aizvirzijās līdz krustojumam. Sev blakus redzēju vairakus braucējus ar pēdējo koridoru nr. kuri ir spējīgi nobraukt pirmajā 200. Katram gan jau ir savs iemesls kapēc starta vieta tik tālu.Dariju to tikai tamdēļ ka apzinoties savas spējas,negribēju radīt daļai braucēju diskomforta sajūtu kad es ar 1.5x lielāku ātrumu apdzenu pilsētā. Tāpat visiem zināms  ka tai braucēju daļai kas ir aiz ~ 1000 pozīcijas, braukšanas pieredze ir ļoti minimāla, un notiek bieža, nepārdomāta kustības trajektorijas maiņa. Kas lielāko tiesu arī noved pie sāpīgajiem kritieniem. Ceru ka ar savu rīcību kādam nesabojāju svētku sajūtu ! Un apsolu ka nākošgad tā nedarīšu,jo finišēju 5xx vietās. 
  Lai visiem labas atmiņas par VB,un cietušajiem ātru atveseļošanos.

Avatar

By derek 07.09.2015 11:19:52

Member · 25 comments

reku manējie video   Numurs 4631 finišēju 1103 1.15 h

https://www.youtube.com/watch?v=t4OsLxH-Qtc

https://www.youtube.com/watch?v=13l0P5iO5IY

https://www.youtube.com/watch?v=Z-JH0pBXhnc

paldies  par gonku! Mans pirmais vienības brauciens!

Avatar

By Noro 07.09.2015 11:28:47

Member · 238 comments
jan4ukss wrote
Garinhais wrote

Kad iemācīsimies braukt barā? Vai tik tiešām ir svarīga tā nenormāla apdzīšana pilsētā, ja ir zināms ka pēc pāris km ir plata šoseja pieejama?
Kā gribās uzjautāt tam džekam no apmēram 5, 7 koridora kurš pie bobsleja trases mēģināja ielīst kur nevar ielīst un nogāza sievieti, kāpēc??? Ok traumas nav ļoti smagas,  bet seja ir kā bokserim pēc zaudētas cīņas...
Vakarā tusējot pa traumām un  gaiļiem principā 70% pacientu bija no velo pasaakuma, un ar ko iznāca parunāt visiem ir bijis kontakts ar kādu no braucējiem... Vai to vajag?

Godigi jasaka pec savas pieredzes ,ka ja tu gribi tikt kaut kur augsti tev jasak mochit ir no pirmajiem km un jaiet uz visu banku. Pec paris KM tas prieksejas grupas jau bus izretojushas un nokert kadu var but pat neiespejami. Tieshi shadu iemeslu pec esmu sacis braukt garas distances nevis tautu ,kur viss notiek daudz mierigak protams ari tur ir kritieni un shoreiz ari neiztika bez kritieniem un diezgan smagiem.

Pilnībā piekrītu jan4ukss. Principā, pat startējot no otrā koridora, var būt jau neiespējami noķert pirmo grupu, kur nu vēl no tālākas starta vietas. Esmu startējis divas reizes un izanalizēju rezultātus - 2013. gadā no apmēram 8.-9. koridora pilsētas sekciju (no starta līnijas (neieskatot gaidīšanu, kamēr nokļuvu līdz tai) līdz šosejai) veicu 6:20, bet 2014. gadā no 2. koridora 4:40. Starpība 1:40, kas ir mūžība. Un tas, ka esi lēnākā grupā, turpina ietekmēt arī tālākajā sacīkstē - tā 2014. gadā sektorā no šosejas sākuma Sēnītei izdevās nomest vēl 1:40, salīdzinot ar 2013. gadu. Bet no Sēnītes, kur jau sākas kalni un jāsāk strāda pašam ar ciskām, līdz finišam abus gadus patērētais laiks ir bijis gandrīz vienāds. Šogad biju skatītājos un Tautas klasē biju uzskatāmi redzams, ka pirmie 200-300 uzreiz pēc starta aiznesas trakā tempā, bet pēc tam jau temps ļoti samazinās. Īstenībā no malas izskatījās pat pārāk lēni un likās arī, ka braucēji pieklājīgi izretojušies un nav baigā masa, tomēr diemžēl ir bijuši kritieni. Vispār skatoties radās jautājums, kā diezgan daudzi (-as) izteikti nesteidzīgi braucēji (-as) bija tikuši pie numuriem, kas ļāva startēt no 1., 2. un 3. koridora. No drošības viedokļa noteikti labāk ir, ja tie daži desmiti ātrie un ambiciozie ar zemiem starta numuriem aizlien uz priekšējiem koridoriem. Varbūt pieteikumā jāievieš ailīti, kurā var atķeksēt, ka esi ambiciozs, azartisks un ātrs un tad šādu censoni paceļ uz augstāku koridoru smile

Last edited by Noro (07.09.2015 11:31:08)

Avatar

By Dzinja 07.09.2015 11:29:59

Member · 131 comments

Braucu pirmo reiz šajā tautas braucienā un pirmo reizi tik lielā pasākumā. Njā daudz varēja brīnīties par cilvēku bezkaunības līmeni un cieņas trūkumu. Pirmkārt jau startā tā līšana garām citiem pa malu, vnk vājprāts, kur jālien es nesaprotu, īsti nepielec, kas no tā tiek iegūts, ja Tu necīnies par pirmajām vietām, tad kāda starpība, kurā simtā paliec, būtu normāli, ja ir kādi daži no sākuma gala braucējiem, kuri kaut kādu iemeslu pēc nokavējuši startu un tā, bet tur jau lien visi pēc kārtas kā nozombēti. Tas pats arī finišā gaidot medaļas, to es vispār nesaprotu kā cilvēkam ienāk prātā, ka viņš ir svarīgāks par citiem un, kur tur vairs jāsteidzas. Otrkārt tie psihie, kas dēļ savām sekundēm un kompleksiem ir gatavi priekšā braucošos grūstīt malā bez nekādiem brīdinājumiem, tak, ja iedomājies, ka esi baigais varonis, tad tinies prom no tautas brauciena uz sporta braucienu, citi grib arī vēl dzīvot. Treškārt tie, kas brauc pārāk “tautiski” nekādas situācijas novērtēšanas un uz priekšu domāšanas, atpakaļ neskatīšanās mainot virzienu, pēkšņa apstāšanās ceļa vidū un tamlīdzīgi, ja nedomā par sevi, tak vismaz jārēķinās ar citiem. Briesmīgākais tai visā jau ir tas, ka tie paši agresīvie, haotiskie un neparedzamie cilvēki arī sēž pie auto stūrēm.
Un tas nav pieredzes trūkums, bet glupums, jo es braucu pirmo reizi, bet man uzreiz pēc citu parauga pieleca, kas un kā ir pieņemts un kā jāuzvedas.

Avatar

By peteris 07.09.2015 11:32:58

Member · 520 comments

Nobraucu tautas klasē ar svešu numuru - šķiet, būs beidzot atkal jāsāk piedalīties legāli, jo neko sliktu par pasākumu nevaru pateikt smile
pat laika apstākļi bija ideāli - ne pa karstu, ne pa aukstu. Pat pēc putras nebija rindas - vairs nav iegansta nemaksāt big_smile

Avatar

By Noro 07.09.2015 11:45:57

Member · 238 comments
peteris wrote

Nobraucu tautas klasē ar svešu numuru - šķiet, būs beidzot atkal jāsāk piedalīties legāli, jo neko sliktu par pasākumu nevaru pateikt smile
pat laika apstākļi bija ideāli - ne pa karstu, ne pa aukstu. Pat pēc putras nebija rindas - vairs nav iegansta nemaksāt big_smile

A ja nu nākamgad ir auksts, līst lietus un putra ir piedegusi? smile) Un vēl jau tāda lieta, ka nāksies startēt no beigu koridoriem (jo šī gada rezultāts taču uz citu vārdu), tāpēc apdomā labi, vai ir vērts legalizēties smile

Manuprāt, 15 eur ir ļoti adekvāta dalības maksa.

Avatar

By DZ 07.09.2015 11:50:08

Member · 3,501 comments
Noro wrote

Pilnībā piekrītu jan4ukss. Principā, pat startējot no otrā koridora, var būt jau neiespējami noķert pirmo grupu, kur nu vēl no tālākas starta vietas. Esmu startējis divas reizes un izanalizēju rezultātus - 2013. gadā no apmēram 8.-9. koridora pilsētas sekciju (no starta līnijas (neieskatot gaidīšanu, kamēr nokļuvu līdz tai) līdz šosejai) veicu 6:20, bet 2014. gadā no 2. koridora 4:40. Starpība 1:40, kas ir mūžība. Un tas, ka esi lēnākā grupā, turpina ietekmēt arī tālākajā sacīkstē - tā 2014. gadā sektorā no šosejas sākuma Sēnītei izdevās nomest vēl 1:40, salīdzinot ar 2013. gadu. Bet no Sēnītes, kur jau sākas kalni un jāsāk strāda pašam ar ciskām, līdz finišam abus gadus patērētais laiks ir bijis gandrīz vienāds. Šogad biju skatītājos un Tautas klasē biju uzskatāmi redzams, ka pirmie 200-300 uzreiz pēc starta aiznesas trakā tempā, bet pēc tam jau temps ļoti samazinās. Īstenībā no malas izskatījās pat pārāk lēni un likās arī, ka braucēji pieklājīgi izretojušies un nav baigā masa, tomēr diemžēl ir bijuši kritieni. Vispār skatoties radās jautājums, kā diezgan daudzi (-as) izteikti nesteidzīgi braucēji (-as) bija tikuši pie numuriem, kas ļāva startēt no 1., 2. un 3. koridora. No drošības viedokļa noteikti labāk ir, ja tie daži desmiti ātrie un ambiciozie ar zemiem starta numuriem aizlien uz priekšējiem koridoriem. Varbūt pieteikumā jāievieš ailīti, kurā var atķeksēt, ka esi ambiciozs, azartisks un ātrs un tad šādu censoni paceļ uz augstāku koridoru smile

Esmu no 7. starta koridora noķēris pirmo grupu vienībā - kad koridori sabīdījās, biju aptuveni 3. koridorī, jo koridori tur ir ļoti lieli un plati. Tāpat vismaz 1000 cilvēki priekšā stāvēja.
Rīgas velomaratonā esmu no 4. koridora noķēris pirmo grupu 10Km pirms finiša. Tur gan trešajā toreiz bija TELE2 varza, kura liedza noķert pirmo grupu ātrāk.

Last edited by DZ (07.09.2015 11:51:18)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Dzinja 07.09.2015 11:53:19

Member · 131 comments

Un jā, te bija jau minēts par vēl kādu distanci. Man kaut kā likās pa īsu tie 36km pa šoseju, īpaši jau tāpēc, ka tāds gabals mērots no mājām līdz tai Siguldai, uz vairāk km tas būtu bijis lietderīgāks.
Man patiktu, ja būtu teiksim kaut kāda distance 50/60km, tiem, kam tautas brauciens par īsu, bet sporta klase arī neinteresē. Tajā, tad arī iztrūktu tie neparedzamākie braucēji, ieskaitot bērnus. Un tautas braucienā nudien varētu iztikt bez apbalvošanas, lai tas kļūtu mierīgāks, brauc ar kādu velo gribi, bet neuzskati, ka Tev ir lielākas tiesības tāpēc, ka brauc ātrāk.

Avatar

By jurisf 07.09.2015 11:58:19

Member · 948 comments

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Avatar

By profesors 07.09.2015 12:08:40

Member+ · 539 comments
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Slikti skaties: 1934     2001     Raimonds     Vējonis     1966     Latvijas Valsts prezidents     -     01:27:30     —


es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā

Avatar

By ImantsR 07.09.2015 12:09:36

Member · 163 comments
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Viņš varbūt arī ir finišējis, bet rezultāts ir valsts noslēpums!!!

vai arī otra varbūtība ... kungi piestāja "Kungu rijā" parīt
smile

Avatar

By 4bz 07.09.2015 12:10:40

Member · 100 comments
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Kā nu ne - #1934 Raimonds Vējonis 1966 Latvijas Valsts Prezidents - 01:27:30
Bergmanis un Aldons arī finišēja.
Savicku Juri gan nemana pie finišu sasniegušajiem..

Avatar

By Noro 07.09.2015 12:11:21

Member · 238 comments
profesors wrote
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Slikti skaties: 1934     2001     Raimonds     Vējonis     1966     Latvijas Valsts prezidents     -     01:27:30     —

Starp citu, kā tur īsti bija ar Vējoni? Es stāvēju Siguldniekā, taču kaut kā nepamanīju Prezidentu pabraucam garām. Vai ir kāds, kas redzēja viņu reāli finišējam?

Avatar

By dendy 07.09.2015 12:11:27

Member · 35 comments
Dzinja wrote

Un jā, te bija jau minēts par vēl kādu distanci. Man kaut kā likās pa īsu tie 36km pa šoseju, īpaši jau tāpēc, ka tāds gabals mērots no mājām līdz tai Siguldai, uz vairāk km tas būtu bijis lietderīgāks.
Man patiktu, ja būtu teiksim kaut kāda distance 50/60km, tiem, kam tautas brauciens par īsu, bet sporta klase arī neinteresē. Tajā, tad arī iztrūktu tie neparedzamākie braucēji, ieskaitot bērnus. Un tautas braucienā nudien varētu iztikt bez apbalvošanas, lai tas kļūtu mierīgāks, brauc ar kādu velo gribi, bet neuzskati, ka Tev ir lielākas tiesības tāpēc, ka brauc ātrāk.

Distances Tevis dēļ neviens nemainīs. Ja 36km. pa īsu , tad tava vieta ir sportā. Tie kas brauc garo virs 3h izbauda pasākumu pavisam savādākā gaisotnē

Avatar

By prx25 07.09.2015 12:12:57

Member · 200 comments

Lasu par zavaliem īsajā un garajā distancē un secinu, ka mans sūrais lēmums vairs nebraukt sacensības ir bijis pareizs. Kaut kā tas viss pārāk sāpīgi un ilgi dzīst. Nu galīgi nav tā mirkļa adrenalīna vērts, ne jau par pirmajām vietām cīnījos. No liktenīgās Jūrmalas gonkas ir pagājuši 3 mēneši. Paldies Dievam pleca kauls ir labi saaudzis. Priekšā vēl gara rehabilitācija, lai atgūtu pilnu rokas kustību amplitūdu un nākamgad operācija bleķu izņemšanai.  Tas tā pārdomām par tautas velo pasākumiem.

Avatar

By Ints 07.09.2015 12:13:19

Member+ · 868 comments
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Kā tad nav, rezultāts ap 1:27 bija ! 

IJSA būs diskvalificējuši ?

Avatar

By es.tur.biju 07.09.2015 12:27:05

Member · 17 comments
Ints wrote
jurisf wrote

Es skatos, ka Raimonis nemaz nav finišējis. Tad kāda jēga vispār stāties uz starta?!

Kā tad nav, rezultāts ap 1:27 bija ! 

IJSA būs diskvalificējuši ?

Kā tad nav?
Lūk: 1934 (Raimonds Vējonis) @ http://mans.velo.lv/lv/sacensibas/48/re … istance=47

Visu cieņu viņam par to!

Last edited by es.tur.biju (07.09.2015 12:28:00)

Avatar

By Aģents 07.09.2015 12:32:40

Member+ · 845 comments

Lūk arī intervija ar Raimondu Vējoni pēc finiša: http://straume.lmt.lv/lv/sports/velo/ve … iniss/1222

Avatar

By sprungulis 07.09.2015 12:38:08

Member · 229 comments

Mazliet pārdomas par vakardienu. Redzot nekustīgu, asiņojošu bērnu uz ceļa, un blakus tēti, kas izmisīgi bērnam jautā vai dzird viņu, liek aizdomāties, vai vecāki kārtīgi apdomājuši lēmumu ļaut savai nepilngadīgai atvasei piedalīties velobraucienā, kur jebkurš var attīstīt ātrumu 50+ km/h. Un ne jau tikai bērni gūst traumas dēļ savas nezināšanas un citu nezināšanas. Arī daudzajiem lielajiem vajadzētu saprast kurā pusē priekšējās bremzes kur aizmugurējās, kā tās darbojas dažādās situācijās, kā paņemt pareizu trajektoriju, jo aiz muguras taču vēl ir pakaļējais rats un vispār jāizjūt savs velo.

Bet kopumā diena, gonka forša smile


Rudens vakaros ieslēgsim apgaismojumu, lai būtu redzami :)

Avatar

By Dzinja 07.09.2015 12:51:02

Member · 131 comments
sprungulis wrote

Mazliet pārdomas par vakardienu. Redzot nekustīgu, asiņojošu bērnu uz ceļa, un blakus tēti, kas izmisīgi bērnam jautā vai dzird viņu, liek aizdomāties, vai vecāki kārtīgi apdomājuši lēmumu ļaut savai nepilngadīgai atvasei piedalīties velobraucienā, kur jebkurš var attīstīt ātrumu 50+ km/h. Un ne jau tikai bērni gūst traumas dēļ savas nezināšanas un citu nezināšanas. Arī daudzajiem lielajiem vajadzētu saprast kurā pusē priekšējās bremzes kur aizmugurējās, kā tās darbojas dažādās situācijās, kā paņemt pareizu trajektoriju, jo aiz muguras taču vēl ir pakaļējais rats un vispār jāizjūt savs velo.

Bet kopumā diena, gonka forša smile

Njā par to es arī domāju, man par sevi jau bail, ka kāds var uztriekties virsū, ar bērnu es tur nudien nebrauktu, ja nu vien pašās pašās beigās līdz ar pēdējiem dalībniekiem.

Avatar

By Ģirts_MTB 07.09.2015 12:55:09

Member · 319 comments

Lasu šeit par kritieniem, bet reāli redzēju tikai garajā šosejā tos ~15 cilvēkus izklājoties pa brauktuvi, grupa vienkārši paņēma un izklājās, labi, ka es biju iepalicis par kādiem 50-100metriem.
Tautā tik ilgi kamēr braucu ātrāk nekā blakus esošie, nevienu kritienu neredzēju un visi uzvedās daudz maz korekti.

Super, paldies par gonku.

Avatar

By calvins 07.09.2015 12:56:40

Member+ · 438 comments
4bz wrote

Savicku Juri gan nemana pie finišu sasniegušajiem..

Savicki jau kādu pusstundu pēc starta redzēju VIP teltī mielojamies ar sardelēm smile

Avatar

By Aigi_nr1 07.09.2015 12:58:01

Member · 281 comments

Paldies IJSA par licenci. Respect! Viss bija viss notika. Pirmo reizi braucu sporta distanci sacensību režīmā. Viss gaja pēc plāna līdz pirmajam kritienam pie Ieriķiem, kur mūsus grupa pajuka (varēja but kāda 2. vai 3., vidējais ap 38km/h). Priekšgals nepagaidīja pakaļgalu un principā no lielas grupas sadalījās mazākās, vismaz man tā no beigam izskatījās. Mēģināju ķert, bet Billes kapienā sapratu, ka nav jēgas, un tā līdz Straupei vai pat tālāk braucu viens. Tad mani noķēra 4 cilveku grupiņa, kurā arī atsēdēju līdz Reiņa trasei, kad arī tā sadalījās 2 daļas un līdz finišam novālēju viens. Grandiozie plāni par 2:30-2:45 beidzās ar 3:15.
Secinājums: japiedalās sporta distancēs biežāk un treniņi, treniņi un vēlreiz treniņi.
Ja neskaita paša nevarību un vēju tad sacensības ļoti patika, it sevišķi helikopters piedeva profesionālisma devu wink