Interesanti viņa vēl brauks vivus mtb?
By wheelie 26.05.2015 19:06:32
Member+ · 2,605 commentsizskatās ka jāregulē izklipsēšanas stingrību..
keep rollin'
By rider.r 26.05.2015 19:33:18
Member · 43 commentsBija kaut kādi čipi pie numura?:o
Šķiet ka čipi bija tikai pie sporta klases nummuriem.
By Paija 26.05.2015 23:17:18
Member++ · 540 commentsInteresanti viņa vēl brauks vivus mtb?
Laimai viss labi, daži zilumi un skrapējumi. Meitēns tikai mācās ar klipšu kurpēm braukt. Varbut nevajadzēja uzreiz uz Vivusu
XC.LV member since 2005
By Helminth 27.05.2015 00:20:00
Member+ · 491 commentsEkhm... nu klipši šaubos vai pie vainas, ka pāri stūrei jālido
Nabaga meitene - https://lh3.googleusercontent.com/--T7R … C_2634.JPG
Cepums par centību, ka nemeta plinti krūmos!
Last edited by Helminth (27.05.2015 00:24:10)
By LOOK 27.05.2015 11:47:17
Member# · 2,702 commentsEs arī piekrītu viedoklim, ka klipšu kurpēm ar šiem kritieniem nav nekāda sakara.
Dibenu aiz sēdekļa atvilkt gan jāpatrenējas, un to var izdarīt pat uz līdzenas virsmas.
Laikam jāapmeklē "MTB drošas braukšanas skola".
p.s. tas attiecas ne tikai uz Laimu, ļoti daudzi nobraucienos izpildīja gadījuma rakstura darbības.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Bomzis 27.05.2015 12:00:01
Local.Auth · 1,215 commentsKlipšu kurpes, ieklipsēšanās, tieši otrādi ... palielina izredzes izvairīties no kritieniem nobraucienos Ļoti bieži nākas vērot, ka daudzi tieši pirms nobraucieniem izklipsējas no pedāļiem ... kā teikt, jau pieņēmuši kritiena nolemtības stāvokli
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Bomzis 27.05.2015 12:05:14
Local.Auth · 1,215 commentsManuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By androns1983 27.05.2015 12:12:52
Member · 418 commentsManuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā
vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Bomzis 27.05.2015 12:18:53
Local.Auth · 1,215 commentsManuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā
vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.
Nu tur jau arī ir tā drošība, ka klipši notur tevi uz pedāļiem
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Eduards 27.05.2015 15:49:58
Member# · 2,686 commentsVēl xco.lv bildēs var labi redzēt, ka ātrā līgumā daudzi gāž velo uz nepareizo pusi, tādā veidā vēl vairāk samazinot saķeri.
By Gerids 27.05.2015 16:00:18
Member · 831 commentsVēl xco.lv bildēs var labi redzēt, ka ātrā līgumā daudzi gāž velo uz nepareizo pusi, tādā veidā vēl vairāk samazinot saķeri.
Varbūt ir kāds piemērs, tīri kopizglītošanās labad?
Pamatā saķere saistīta ar smaguma centru, kas ir virs riepām vai nu kaut kur citur. Or Am I Wrong?
By despecs 27.05.2015 16:10:31
Member · 1,745 commentsGerids, u.c.
https://www.google.lv/?gws_rd=ssl#q=dow … ering+tips
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By LOOK 27.05.2015 18:03:15
Member# · 2,702 commentsBy Vienkāršais 27.05.2015 18:17:53
Member · 87 commentsRullītis super. Ja tautā ,tā sāks braukt,tad sporta klasei pieplūdums garantēts...
Viss ģeniālais ir vienkāršs!...tik vienkāršs,ka nav,kur provi uzlikt..!
By Juris.St 27.05.2015 21:37:12
Member · 53 commentsManuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā
vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.
Nu tur jau arī ir tā drošība, ka klipši notur tevi uz pedāļiem
Piekrītu, ka ar klipšiem ir drošāk - braucu ar parastiem pedāļiem un gandrīz katrā gonkā meklēju kur mans ričuks - mēdz būt sāpīgi
By Repshe 27.05.2015 22:38:36
Member · 26 commentsJa maz pieredzes ar klipšu pedāļiem, iesaku noregulēt sākotnēji uz vājāko regulāciju - tas nozīmē, ka kāja ar mazāku pretestību, piemēram tai pašā kritienā, kāja pati izklipsējas!
All Left! :D
By despecs 28.05.2015 09:33:48
Member · 1,745 commentses regulēju klipsi tā, lai braucot nevaru kāju no tā ar savu spēku izraut velkot uz augšu.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By JanisRC 28.05.2015 09:44:40
Member · 544 commentsJa maz pieredzes ar klipšu pedāļiem, iesaku noregulēt sākotnēji uz vājāko regulāciju - tas nozīmē, ka kāja ar mazāku pretestību, piemēram tai pašā kritienā, kāja pati izklipsējas!
Vai galvā iestrādāt nosacījumu refleksu, kad kūlenī vai vienkāršā kritienā kāja pagriežās uz sāniem.
p.s. Palaimējās iekļūt kritienu titulbildē, jo fotogrāfa kungs bija aizņēmis plānoto nobrauciena taciņu.
By martinsb 26.05.2015 18:42:04
Member+ · 964 comments