Vivus.lv MTB Maratons 2015, 2. posms Tukumā

Avatar

By martinsb 26.05.2015 18:42:04

Member+ · 964 comments

Interesanti viņa vēl brauks vivus mtb?

Avatar

By wheelie 26.05.2015 19:06:32

Member+ · 2,605 comments

izskatās ka jāregulē izklipsēšanas stingrību..


keep rollin'

Avatar

By rider.r 26.05.2015 19:33:18

Member · 43 comments
Jaanis wrote

Bija kaut kādi čipi pie numura?:o

Šķiet ka čipi bija tikai pie sporta klases nummuriem.

Avatar

By Paija 26.05.2015 23:17:18

Member++ · 540 comments
martinsb wrote

Interesanti viņa vēl brauks vivus mtb?

Laimai viss labi, daži zilumi un skrapējumi. Meitēns tikai mācās ar klipšu kurpēm braukt. Varbut nevajadzēja uzreiz uz Vivusu wink


XC.LV member since 2005

Avatar

By Helminth 27.05.2015 00:20:00

Member+ · 491 comments

Ekhm... nu klipši šaubos vai pie vainas, ka pāri stūrei jālido big_smile
Nabaga meitene - https://lh3.googleusercontent.com/--T7R … C_2634.JPG sad
Cepums par centību, ka nemeta plinti krūmos! smile

Last edited by Helminth (27.05.2015 00:24:10)

Avatar

By LOOK 27.05.2015 11:47:17

Member# · 2,702 comments

Es arī piekrītu viedoklim, ka klipšu kurpēm ar šiem kritieniem nav nekāda sakara.
Dibenu aiz sēdekļa atvilkt gan jāpatrenējas, un to var izdarīt pat uz līdzenas virsmas.
Laikam jāapmeklē "MTB drošas braukšanas skola".

p.s. tas attiecas ne tikai uz Laimu, ļoti daudzi nobraucienos izpildīja gadījuma rakstura darbības.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Bomzis 27.05.2015 12:00:01

Local.Auth · 1,215 comments

Klipšu kurpes, ieklipsēšanās, tieši otrādi ... palielina izredzes izvairīties no kritieniem nobraucienos smile Ļoti bieži nākas vērot, ka daudzi tieši pirms nobraucieniem izklipsējas no pedāļiem ... kā teikt, jau pieņēmuši kritiena nolemtības stāvokli big_smile


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By Bomzis 27.05.2015 12:05:14

Local.Auth · 1,215 comments

Manuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā smile


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By androns1983 27.05.2015 12:12:52

Member · 418 comments
Bomzis wrote

Manuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā smile

vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Bomzis 27.05.2015 12:18:53

Local.Auth · 1,215 comments
androns1983 wrote
Bomzis wrote

Manuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā smile

vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.

Nu tur jau arī ir tā drošība, ka klipši notur tevi uz pedāļiem smile


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By Eduards 27.05.2015 15:49:58

Member# · 2,686 comments

Vēl xco.lv bildēs var labi redzēt, ka ātrā līgumā daudzi gāž velo uz nepareizo pusi, tādā veidā vēl vairāk samazinot saķeri.

Avatar

By Gerids 27.05.2015 16:00:18

Member · 831 comments
Eduards wrote

Vēl xco.lv bildēs var labi redzēt, ka ātrā līgumā daudzi gāž velo uz nepareizo pusi, tādā veidā vēl vairāk samazinot saķeri.

Varbūt ir kāds piemērs, tīri kopizglītošanās labad?
Pamatā saķere saistīta ar smaguma centru, kas ir virs riepām vai nu kaut kur citur. Or  Am I Wrong?

Avatar

By despecs 27.05.2015 16:10:31

Member · 1,745 comments

Gerids, u.c.
https://www.google.lv/?gws_rd=ssl#q=dow … ering+tips


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By LOOK 27.05.2015 18:03:15

Member# · 2,702 comments

https://www.youtube.com/watch?v=jOlVJv7 … ture=share


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Vienkāršais 27.05.2015 18:17:53

Member · 87 comments
LOOK wrote

https://www.youtube.com/watch?v=jOlVJv7 … ture=share

Rullītis super. Ja  tautā ,tā sāks braukt,tad sporta klasei pieplūdums garantēts... smile


Viss ģeniālais ir vienkāršs!...tik vienkāršs,ka nav,kur provi uzlikt..!

Avatar

By Juris.St 27.05.2015 21:37:12

Member · 53 comments
Bomzis wrote
androns1983 wrote
Bomzis wrote

Manuprāt, visbiežāk kritienus nobraucienos izraisa pārāk lielā bremzēšana, sevišķi pirms šķēršliem ... kad tieši otrādāk, bremzes ir jāpalaiž vaļā smile

vai nu nemāku, vai tā īsti nevar, bet braucu ar cieto dakšu un bez klipšiem - ja pillā šusē pūšu lejā pa sakņainu, bedrainu nobraucienu, tad krata pamatīgi un ir ĻOTI sarežģīti noturēties uz pedāļiem.

Nu tur jau arī ir tā drošība, ka klipši notur tevi uz pedāļiem smile

Piekrītu, ka ar klipšiem ir drošāk - braucu  ar parastiem pedāļiem un gandrīz katrā gonkā meklēju kur mans ričuks - mēdz būt sāpīgi smile

Avatar

By Repshe 27.05.2015 22:38:36

Member · 26 comments

Ja maz pieredzes ar klipšu pedāļiem, iesaku noregulēt sākotnēji uz vājāko regulāciju - tas nozīmē, ka kāja ar mazāku pretestību, piemēram tai pašā kritienā, kāja pati izklipsējas!


All Left! :D

Avatar

By despecs 28.05.2015 09:33:48

Member · 1,745 comments

es regulēju klipsi tā, lai braucot nevaru kāju no tā ar savu spēku izraut velkot uz augšu.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By JanisRC 28.05.2015 09:44:40

Member · 544 comments
Repshe wrote

Ja maz pieredzes ar klipšu pedāļiem, iesaku noregulēt sākotnēji uz vājāko regulāciju - tas nozīmē, ka kāja ar mazāku pretestību, piemēram tai pašā kritienā, kāja pati izklipsējas!

Vai galvā iestrādāt nosacījumu refleksu, kad kūlenī vai vienkāršā kritienā kāja pagriežās uz sāniem.

p.s. Palaimējās iekļūt kritienu titulbildē, jo fotogrāfa kungs bija aizņēmis plānoto nobrauciena taciņu.