...
un vēl, riktīgi smieklīgi ir, kad uz lēnas, šauras un līkas ielas (melnsila ielas pašā sākumā, virzienā uz iļģuciemu) buss mēģina tikt garām, kad līdz pieturai (ļermontova) ir burtiski piecdesmit metri, nevis divsimt kā mihaila deglava ielas video. un netiek, hahahahaha. un dabū pieturēt ielas vidū, bloķējot pretējās joslas plūsmu, hahahahahaha.
By NilsS 21.05.2015 07:40:57
Member · 775 commentsIr arī patīkami izņēmumi - vakar aiz manis pārsimt m bez pīpināšanas brauca autobuss, bet uz štrāses - smagais. Divi citi gan pirms tam sacentās kurš piebrauks tuvāk sānam
Last edited by NilsS (21.05.2015 07:41:45)
By sursurs 21.05.2015 07:47:19
Member · 905 commentsNegribi, lai apsteidz un nogriež ceļu, monitorē situāciju apkārt - ielien joslas vidū, ja vairs nav pietiekama intervāla (šaurs ceļš & brauc pretī) un/vai distances (piem., busam pietura priekšā) drošai apsteigšanai. A pārējā laikā - busi pārvadā vairāk pasažierus, kāpēc viens velo būtu svarīgāks? Ja redz, ka aizmugurē buss un distance līdz pieturai uz jautājuma - pagūs / nepagūs, grūti uzmīt ātrāk vai piebremzēt, lai šis tiek garām? Atcerieties arī, ka buss nevar ā strauji bremzēt, ja redz piepeši viņš tur brauc ar saviem 50 km/h un mok kādā brīdī piepeši saprot, ka nepaspēs līdz pieturai apbraukt, jo izrādās, ka velo tomēr braucis ar lielāku ātrumu nekā šim sākumā šķitis, vai arī velo ir aizseusī citi autiņi un tas ir pēdējā brīdī pamanīts, utt. No nogrieza ceļu, ok - garām tak vairs netiksi, ja buss griež priekšā, uzreiz var bremzēt un līst šim pa aizmuguri otrā pusē, nevis spītīgi sēdēt pie labās malas. Man ar ikdienā pa Salaspils ielu trolejbusi staigā - ja redzu, ka aizmugurē buss nesas, man nav grūti pierauties malā, ja redzu, ka mēs šitā kā video satiksimies pieturā, tad ielienu vairāk joslas vidū un uzminu ātrāk, lai šis domā, vai paspēs līdz pieturai apdzīt mani un vēl trāpīt pieturā...
Btw vispār lieliski uz ielas paša un visu drošibai strādā princips - jo ātrāk brauc, jo tālāk no malas jābrauc ar velo. Tad pietiek vietas manevriem un šoferiem nerodas sajūta, ka velo tur gar maliņu, un noteikti, ka "es pagūšu apbraukt".
Man drīzāk vainas sajūtu izraisa tie ļoti daudzie gadījumi, kad nepamanu aizmugurē busi, a šis nabags tur velkas aiz manis līdz pieturai. Tur galu galā iekšā ir pat daudzdesmit cilvēku, un fakts, ka tur pieturas ir ik pēc 300-500metriem nenozīmē, ka busam tie metri ir jāvelkas uz 15-25km/h.
Ok, protasm, par atsaldētiem idiotiem, kuri tiešām stumj iekšā malā, u.tml., ir jāziņo, lai nesagaidītu, kad kāds tādu tiešām nonesīs, bet nu labi - bik tomēr jāizvērtē, kad cilvēks no neaprēķināja, un kad tiešām skrēja virsū... Vispār pārdomām - pati pamanīju pirms kāda laika - jo pati satiksmē uzvedos pozitīvāk, jo mazāk man konfliktu ar pārējiem (https://sursurs.wordpress.com/2015/04/2 … -pieredze/) - vēlreiz sorrī par offt.
velo 4ever
By viechuss 21.05.2015 08:40:16
Member · 255 commentsvēlreiz sorrī par offt.
Ap šo laiku, jau gluži pretēji vajadzētu būt - tēmas veidotājam būtu jāsāk atvainoties, par nepareizu virsrakstu...:))
Pedāļminējs Lite
By averza 21.05.2015 08:52:16
Member++ · 5,039 commentsEs jau gribēju nedaudz ielabot virsraktu, bet pārdomāju.
By NilsS 21.05.2015 08:58:06
Member · 775 comments+ susurs par ātrumu un pozīciju - tad kad braucu uz + - 30 i autobusi vairs tā garām nesteidz, i apmalē vairs nespiež.
By Mihails 21.05.2015 09:44:00
Member · 341 commentsA pārējā laikā - busi pārvadā vairāk pasažierus, kāpēc viens velo būtu svarīgāks?
To, kuram kādā situācijā priekšroka, nosaka CSN. Varu palaist arī situācijā, kad viņam nav priekšroka, taču tikai tad, ja par to laipni palūdz, nevis brutāli griež ceļu. Varbūt tādēļ, ka viņam vairāk pasažieru, viņš drīkst arī pie sarkanā braukt un apbraukt sastrēgumus pa pretējo joslu un ietvēm? Braucot pie sarkanā un apbraucot sastrēgumus, potenciālais laika ietaupījums daudz lielāks, nekā nogriežot ceļu riteņbraucējam pirms pieturas.
Man drīzāk vainas sajūtu izraisa tie ļoti daudzie gadījumi, kad nepamanu aizmugurē busi, a šis nabags tur velkas aiz manis līdz pieturai.
Cik autobraucējiem vainas sajūtu izraisa tie ļoti daudzie gadījumi, kas notiek katru dienu, kad autobuss vai trolejbuss stāv aiz viņiem korķī 5-10 minūtes (nevis "velkas" aiz riteņbraucēja 5-10 sekundes), tikai tāpēc, ka viņiem ir slinkums atstāt automašīnu mājās un braukt ar sabiedrisko vai velosipēdu?
By androns1983 21.05.2015 09:48:02
Member · 418 comments)))))
bezcerīgi...
atkal ieslēdzās Jānīša atruna "Bet Pēterītis arī ..." )))
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By NilsS 21.05.2015 10:12:23
Member · 775 commentsBauskas iela šorīt , auto vs velo 0-1
Sen nebiju redzējis tik baisu sastrēgumu Rīgā
Last edited by NilsS (21.05.2015 10:13:09)
By oskars 21.05.2015 10:30:35
Member · 695 commentsBauskas iela šorīt , auto vs velo 0-1
Sen nebiju redzējis tik baisu sastrēgumu Rīgā
Domāju, ka visi no Pārdaugavas uz Centru braucošie velo bija ieguvēji. Pat ar kājām bija ātrāk.
By IAeroI 21.05.2015 10:41:07
Member · 427 commentsBauskas iela šorīt , auto vs velo 0-1
Sen nebiju redzējis tik baisu sastrēgumu Rīgā
Un man šodien ir ta diena kad jabrauc ar auto... kaut kads murgs, no Zepniekkalna pagalma knapi tiku ara...
Last edited by IAeroI (21.05.2015 10:42:38)
By kaska 21.05.2015 11:08:55
Member · 886 commentsEs jau gribēju nedaudz ielabot virsraktu, bet pārdomāju.
Šis labs
Vajag tik miljons.com ielikt un tad jau arī tēvetņiki pieslēgsies ar sašutuma saucieniem.
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By NilsS 21.05.2015 11:33:31
Member · 775 commentsBauskas iela šorīt , auto vs velo 0-1
Sen nebiju redzējis tik baisu sastrēgumu RīgāDomāju, ka visi no Pārdaugavas uz Centru braucošie velo bija ieguvēji. Pat ar kājām bija ātrāk.
Es braucu pretējā virzienā Ķengarags-Kalnciems un tur strēgums sākās jau Vanšu tilta vidū, turpinājās līdz Torņkalna baznīcas tiltiņam un pat uz Vācieša ielas! Pēc tam nogriezos mazajās šķērsielās. Biju starā ka no rīta uzvarēju slinkumu, kurš vilināja sēsties autiņā
By Mihails 21.05.2015 12:26:29
Member · 341 commentsbusi pārvadā vairāk pasažierus, kāpēc viens velo būtu svarīgāks?
Ja nerunā par CSN - tāpēc ka tā normālās valstīs pieņemts. Arī Rīgas ilgtspējīgās attīstības stratēģijā rakstīts, ka prioritāte ir gājējiem, tad riteņbraucējiem, tad sabiedriskajam transportam, un beigās automašīnām. Taču reālajā dzīvē viss ir otrādi, riteņbraucēji un gājēji ir zemākās šķiras cilvēki, kuri nevienam nekad nav jālaiž (pat tad, kad viņiem ir priekšroka), bet sabiedriskais transports stāv sastrēgumos, ko sataisa automašīnas (un atšķirībā no automašīnām nevar šos sastrēgumus apbraukt).
Un normālās valstīs arī taisa veloceļus uz maģistrālajām ielām, lai riteņbraucēji un sabiedriskais transports viens otram netraucētu. Bet pie mums to nedara, jo nav jau vietas (jo nevar taču sašaurināt telpu automašīnām, tām ir visaugstākā prioritāte, pretēji deklarētajam) un naudas (kura tomēr ir Dienvidu tiltam, Ziemeļu šķērsojumam, Raņķa dambja tunelim).
Un daudzi, piemēram, sursurs un androns1983, jau samierinājušies ar pastāvošu lietu kārtību - ar to, ka viņi, braucot ar velosipēdu, ir zemākās šķiras cilvēki.
By androns1983 21.05.2015 14:52:41
Member · 418 commentsnu re mihail, viss ir domāšanā.
Ja Tev elementāra pieklājība šķiet pazemošanās, tad tā jau ir Tava problēma. Man galīgi nav problēmu piebremzēt, pabraukt malā un palaist kādu ātrāku, lielāku, varbūt prioritārāku par mani. Un man absolūti neinteresē, ka tas ātrākais pēc 5 min stāvēs sastrēgumā, kuru radījis kāds cits un es viņam atkal pabraukšu garām. Esmu konkrētā situācijā viņu palaidis, nākamreiz viņš mani palaidīs. Tici vai nē, bet tā notiek. Iespējams, ka to nevar novērot, ja visu laiku minies ar "kill 'em all" skatienu acīs.
Vai Tu jūties pazemot, ja pie gājēju pārejas kāds Tevi nepamana, neapstājās un aizbrauc pāri (sanāk, ka viņš nepalaida tevi) ?
Es nejūtos pazemots. Pie sevis nodomāju, ka tas nu gan neko neskatās, bet tikai brauc un viss ...
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By kaska 21.05.2015 15:39:00
Member · 886 commentshttp://apollo.tvnet.lv/zinas/ritenbrauc … um=newsbox
Īsti nezinu, kurā no karstajām tēmām šis labāk iederētos.
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Mihails 21.05.2015 15:43:50
Member · 341 commentsBūtu braucis pie sarkanā, tagad būtu vesels.
By sursurs 21.05.2015 15:50:51
Member · 905 commentsnu re mihail, viss ir domāšanā.
Ja Tev elementāra pieklājība šķiet pazemošanās, tad tā jau ir Tava problēma. Man galīgi nav problēmu piebremzēt, pabraukt malā un palaist kādu ātrāku, lielāku, varbūt prioritārāku par mani. Un man absolūti neinteresē, ka tas ātrākais pēc 5 min stāvēs sastrēgumā, kuru radījis kāds cits un es viņam atkal pabraukšu garām. Esmu konkrētā situācijā viņu palaidis, nākamreiz viņš mani palaidīs. Tici vai nē, bet tā notiek. Iespējams, ka to nevar novērot, ja visu laiku minies ar "kill 'em all" skatienu acīs.
+ miljons.
Ok - vieglais man aizmugurē var taurēt cik grib, ja man ir priekšroka, vienīgā reakcija, ko viņš no manis saņems būs fakjū kombinācija, bet, ja man buss uzpīpinās pat tur kur man ir priekšroka, es viņu palaidīšu. Bez sašutuma saucieniem un kill `em all skatieniem Ja tā Mihaila prāt ir pzaemošanās - lai tad tā arī būtu. Vai nav vienalga, ko kāds par mani domā, kamēr es mierīgi braucu, mani busi nespiež apmalēs un man nav jāliek sašutuma pi;lni video netā.
velo 4ever
By sursurs 21.05.2015 15:56:15
Member · 905 commentsUn vispār jau tā CSN puntku piesaukšana un rullēšana acis pārgriezušam ar tekstu "man te ir tāds un tāds punkts un TAISNĪBA", principā ir raksturīga tikko autoskolas beigušiem un maz braukušiem indivīdiem. Cilvēki, kuri tiešām pabraukā satiksmē ilgāku laiku, saprot, ka reizēm vajag palaist kādu arī tad, kad viņam nav priekšroka - ne tikai auto, bet arī gājējus un velo. Un es ikdienā piedzīvoju to, ka parādot signālu, mani bieži vien palaiž ar tur, kur galīgi man nav nekāda priekšroka. Un man nav grūti tieši tāpat atdarīt arī citam/iem, ja tas konkrētajā situācijā no manis prasa varbūt tik daudz kā uz dažām sec pārstāt griezt pedāļus, vai minimāli piebremzēt, utt..
velo 4ever
By averza 21.05.2015 15:56:23
Member++ · 5,039 commentshttp://apollo.tvnet.lv/zinas/ritenbrauc … um=newsbox
Īsti nezinu, kurā no karstajām tēmām šis labāk iederētos.
Citāts no raksta: Pēc ārstu novērojumiem vispaviršāk pret savu drošību attiecas tieši velosipēdisti.
Vērīgi gan tie ārsti! Bet velosipēdisti gan ir stulbi, ka nevar aplikt sev apkārt divtonnīgu metāla kasti savai drošībai.
By kaska 21.05.2015 16:04:45
Member · 886 commentsBūtu braucis pie sarkanā, tagad būtu vesels.
Ironiski... Taisnība...
Citāts no raksta: Pēc ārstu novērojumiem vispaviršāk pret savu drošību attiecas tieši velosipēdisti.
Vērīgi gan tie ārsti! Bet velosipēdisti gan ir stulbi, ka nevar aplikt sev apkārt divtonnīgu metāla kasti savai drošībai.
Šis gan jau izrauts no cita konteksta (kur runa par ķiverēm) un iebāzts šajā rakstā, lai vairāk rakstzīmju būtu. Žurnālisti ibio.
Šaubos, ka to teica ārsts, kurš veda konkrēto puisi uz slimnīcu vai kurš viņu ārstē slimnīcā. Domāju, ka ārsti reāli te ņepričom.
Last edited by kaska (21.05.2015 16:05:28)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By buzic 65 21.05.2015 16:29:47
Member · 1,159 commentsNegribi, lai apsteidz un nogriež ceļu, monitorē situāciju apkārt - ielien joslas vidū, ja vairs nav pietiekama intervāla (šaurs ceļš & brauc pretī) un/vai distances (piem., busam pietura priekšā) drošai apsteigšanai. A pārējā laikā - busi pārvadā vairāk pasažierus, kāpēc viens velo būtu svarīgāks? Ja redz, ka aizmugurē buss un distance līdz pieturai uz jautājuma - pagūs / nepagūs, grūti uzmīt ātrāk vai piebremzēt, lai šis tiek garām? Atcerieties arī, ka buss nevar ā strauji bremzēt, ja redz piepeši viņš tur brauc ar saviem 50 km/h un mok kādā brīdī piepeši saprot, ka nepaspēs līdz pieturai apbraukt, jo izrādās, ka velo tomēr braucis ar lielāku ātrumu nekā šim sākumā šķitis, vai arī velo ir aizseusī citi autiņi un tas ir pēdējā brīdī pamanīts, utt. No nogrieza ceļu, ok - garām tak vairs netiksi, ja buss griež priekšā, uzreiz var bremzēt un līst šim pa aizmuguri otrā pusē, nevis spītīgi sēdēt pie labās malas. Man ar ikdienā pa Salaspils ielu trolejbusi staigā - ja redzu, ka aizmugurē buss nesas, man nav grūti pierauties malā, ja redzu, ka mēs šitā kā video satiksimies pieturā, tad ielienu vairāk joslas vidū un uzminu ātrāk, lai šis domā, vai paspēs līdz pieturai apdzīt mani un vēl trāpīt pieturā...
Btw vispār lieliski uz ielas paša un visu drošibai strādā princips - jo ātrāk brauc, jo tālāk no malas jābrauc ar velo. Tad pietiek vietas manevriem un šoferiem nerodas sajūta, ka velo tur gar maliņu, un noteikti, ka "es pagūšu apbraukt".
Man drīzāk vainas sajūtu izraisa tie ļoti daudzie gadījumi, kad nepamanu aizmugurē busi, a šis nabags tur velkas aiz manis līdz pieturai. Tur galu galā iekšā ir pat daudzdesmit cilvēku, un fakts, ka tur pieturas ir ik pēc 300-500metriem nenozīmē, ka busam tie metri ir jāvelkas uz 15-25km/h.
Ok, protasm, par atsaldētiem idiotiem, kuri tiešām stumj iekšā malā, u.tml., ir jāziņo, lai nesagaidītu, kad kāds tādu tiešām nonesīs, bet nu labi - bik tomēr jāizvērtē, kad cilvēks no neaprēķināja, un kad tiešām skrēja virsū... Vispār pārdomām - pati pamanīju pirms kāda laika - jo pati satiksmē uzvedos pozitīvāk, jo mazāk man konfliktu ar pārējiem (https://sursurs.wordpress.com/2015/04/2 … -pieredze/) - vēlreiz sorrī par offt.
Man ļoti patīk Tava pieeja kompromisu atrašanai kopējā satiksmē!!! Rīkojos visai līdzīgi.
By wrongway 21.05.2015 16:59:46
Member+ · 1,697 commentsNeviens nesaprata Mihailu.
Riteņbraucējiem pienākās, jā, tieši tā, pienākās kvalitatīva infrastruktūra.
Savukārt Vehicular Cycling ierindnieki var iet nosvērties striķī.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By Papuass 21.05.2015 17:01:13
Member+ · 2,978 commentsHow Amsterdam became the bicycle capital of the world
http://www.theguardian.com/cities/2015/ … indermoord
Labs lasījums
By buzic 65 21.05.2015 17:42:40
Member · 1,159 commentsNeviens nesaprata Mihailu.
Riteņbraucējiem pienākās, jā, tieši tā, pienākās kvalitatīva infrastruktūra.
Savukārt Vehicular Cycling ierindnieki var iet nosvērties striķī.
Tu, kā vienmēr, tik pozitīvs, tik laipns un draudzīgs!
Nedomāju, ka _riteņbraucējiem_ baigi rūp Tava sāpe par sūdīgo veloinfrastruktūtu. Tie savus treniņu nebrauca, nebrauc un arī turpmāk nebrauks ne pa veloietvēm, ne velojoslām, ne citiem LV brīnumiem. Domāju, ka viņus vairāk varētu uztraukt velodievu cīņas par velobraucēju tiesībām rezultāts - joprojām sūdīgas veloinfrastruktūras veidošana un saknē sačakarēta CSN jaunā redakcija...
p.s. man ļoti patīk Tavs paraksts. Reizēm ar interesi vēroju velobraucējus - vieni vienīgi Apoloni un Afrodītes!!!
By Mihails 21.05.2015 18:46:52
Member · 341 commentsTie savus treniņu nebrauca, nebrauc un arī turpmāk nebrauks ne pa veloietvēm, ne velojoslām, ne citiem LV brīnumiem.
Nīderlandē un Dānijā arī sportisti ar šosejniekiem brauc pa veloceļiem. Nē, nu protams, ja grupas treniņš automašīnas pavadībā, tad cits stāsts. Ja Latvijā taisītu normālu veloinfrastruktūru, neviens uz brauktuves nelīstu.
By dodge 21.05.2015 21:24:02
Member · 238 commentsŠodien uz VEF tilta acu priekšā 2 velobraucēji salikās nesadalot ceļu starp stabu un margām. Viss beidzās vienam ar kūleni pāri stūrei. Vispār skats pabriesmīgs, bet nu izskatījās viss laimīgi. Braucam uzmanīgi un apzinamies savūs spēku uzspēt uzmīt/nobremzēt, lai nav šādi nevajadzīgi kritieni!
By blieztunmaukt 21.05.2015 03:48:08
Member+ · 1,548 comments