Velosipēdistu melnais punkts - VEF tilts

Avatar

By androns1983 19.05.2015 12:39:51

Member · 418 comments
gaga wrote

labajā pusē esošā sastrēguma gadījumā velo braucējs drīzāk brauks pa vidu vai trotuāru nevis līkumos starp auto

NilsS sieva  nebrauktu pa vidu. Viņa brauktu, ja normally būtu pirmais variants.
Un otrais auto no apakšas pārkārtojoties pa kreisi negaida, ka kāds lidos starp joslām (jo nedrīkst)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By kaska 19.05.2015 12:40:26

Member · 886 comments

Andron, kāds sakars šim attēlam (#107) ar tevis uzsākto cepienu?

androns1983 wrote

Cik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni. Protams, ka var teikt, ka es pats vainīgs, ka atstāju tur vietu, kur ielīst velo, bet es (tāpat kā velobraucēji) nevēlos braukt pa iekritušiem aku vākiem ielu malās, tāpēc ceru uz sapratni un lōģisku rīcību no velo puses šādā situācijā.

Labais malējais stāvoklis būtu jāieņem pirms manevra veikšanas ,nevis jau kvartālu iepriekš. Nē nu nav jau tas aizliegts, bet

androns1983 wrote

Lūk atgriežamies pie savstarpējās cieņas, kas nav un nebūs nodefinēta CSN.

^-- tavu teikto nedaudz koriģēju

Last edited by kaska (19.05.2015 12:42:02)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By averza 19.05.2015 12:44:59

Member++ · 5,039 comments

Nedrīkst lidot (braukt) starp joslām? Bet zigzagā apbraukt sastrēgumu drīkst? CSN punktu(s), lūdzu!

Avatar

By androns1983 19.05.2015 12:51:33

Member · 418 comments

lol nau vērc ....
:doh:


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By averza 19.05.2015 13:02:51

Member++ · 5,039 comments

Nu es no šī teksta secinu, ka vismaz viens no mums ir idiots. Vēl tikai derētu kādu neatkarīgo ekspertu, lai noskaidrotu - kurš(-i).

Last edited by averza (19.05.2015 13:03:47)

Avatar

By Bibo 19.05.2015 13:15:09

Member · 582 comments
androns1983 wrote

lol nau vērc ....

Ļoti ceru, ka šādi rakstīji speciāli.

P.S. Grammar Nazi  ><

Avatar

By kaska 19.05.2015 13:18:00

Member · 886 comments
averza wrote

Nu es no šī teksta secinu, ka vismaz viens no mums ir idiots. Vēl tikai derētu kādu neatkarīgo ekspertu, lai noskaidrotu - kurš(-i).

Es nevienu no jums nepazīstu, tātad esmu neatkarīgs big_smile
Nevienu aizvainot negribu, bet pačukstēšu, ka padsmitgadnieka rakstīšanas stils un argumenti to nodod.
Atvainojos tēmas autoram par piedalīšanos ne-tēmas satura veidošanā (Lasīt tēmas virsrakstu!) smile

Last edited by kaska (19.05.2015 13:18:25)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By androns1983 19.05.2015 14:09:49

Member · 418 comments
kaska wrote
averza wrote

Nu es no šī teksta secinu, ka vismaz viens no mums ir idiots. Vēl tikai derētu kādu neatkarīgo ekspertu, lai noskaidrotu - kurš(-i).

Es nevienu no jums nepazīstu, tātad esmu neatkarīgs big_smile
Nevienu aizvainot negribu, bet pačukstēšu, ka padsmitgadnieka rakstīšanas stils un argumenti to nodod.
Atvainojos tēmas autoram par piedalīšanos ne-tēmas satura veidošanā (Lasīt tēmas virsrakstu!) smile


vispār jau tas ir no kāda joka. citi zina, citi nē. bet tas nav būtiski wink

Bet cienījamā averza argumenti ir kā īstam nobriedušam vecim.

averza wrote

Tā vien izskatās, ka androns nesaprot būtisku atšķirību starp formālu CSN pārkāpumu un reālu dzīvības vai veselības apdraudējumu. Velosipēdists, braucot tukšā krustojumā pie sarkanās gaismas, braucot pa ielu, nevis veloceļu, braucot pāri tukšai gājēju pārejai bez mašīnām tuvumā, šķērsojot regulējamu krustojumu ar ātrumu, kas lielāks par gājēju ātrumu, brīdī, kad neviena mašīna nenogriežas un neplāno nogriezties, u.tml., nerada draudus ne sev, ne apkārtējiem. Video "varonis" autobusa šoferis, kā arī citi, kas nedod ceļu, neievēro intervālu utt. - tā ir cita pārkāpēju kategorija. Tie vairs nav "sīkumi".

averza gadījumā nav iedomājies - kā būtu pašam (varbūt ne Tev personīgi) neizdarīt arī tos "nebūtiskos" noteikumu pārkāpumus? Vai vismaz, nemeklēt muļķīgus attaisnojumus izdarītiem pārkāpumiem?
Pamēģini ar mašīnu - 4os naktī, tukšā krustojumā, kur nav ne gājēju, ne citu auto (un visi pārējie ideālie faktori) pārbraukt pie sarkanā. Ja to redzēs turpat netālu benzīntankā stāvošais policists, tad interesanti būtu paklausīties kā tu skaidrotu pārkāpuma nebūtiskumu, jo reāli ne1 netika apdraudēts utt ... smile

Tad jau arī banānus veikalā drīkst zagt, jo tas tak ir nieks salīdzinājumā ar miljoniem, ko nomuhļījis, piemēram, Lembergs/Šķēle/whatever.


Māte rāj Jānīti: "Kāpēc tu Mildas tantes dārzā ābolus zagi?"
Jānītis: "Bet kaimiņu Pēterītis arī zaga, pie tam 2x vairāk"

Nja ... dzelžains Jānītim arguments smile

Last edited by androns1983 (19.05.2015 14:14:42)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By averza 19.05.2015 14:28:34

Member++ · 5,039 comments

Ha ha ha! Es nemeklēju attaisnojumu saviem nebūtiskajiem pārkāpumiem. Es tos izdaru, jo vēlos ietaupīt savu laiku un esmu gatavs arī samaksāt sodu, ja man tādu izrakstīs. Taču es nevienu neapdraudu. Salīdzinājums ar zagšanu te ir pilnīgi nevietā. Tu gribi pierādīt, ka visi likumu pārkāpumi ir pilnīgi līdzvērtīgi? Kāpēc tad par tiem tiek piespriesti dažādi sodi?
P.S. Turpmāk diskusijā ar Tevi vairs nepiedalos.

Avatar

By androns1983 19.05.2015 14:43:31

Member · 418 comments
averza wrote

Ha ha ha! Es nemeklēju attaisnojumu saviem nebūtiskajiem pārkāpumiem. Es tos izdaru, jo vēlos ietaupīt savu laiku un esmu gatavs arī samaksāt sodu, ja man tādu izrakstīs. Taču es nevienu neapdraudu. Salīdzinājums ar zagšanu te ir pilnīgi nevietā. Tu gribi pierādīt, ka visi likumu pārkāpumi ir pilnīgi līdzvērtīgi? Kāpēc tad par tiem tiek piespriesti dažādi sodi?
P.S. Turpmāk diskusijā ar Tevi vairs nepiedalos.

Tiek gan piespriesti dažādi sodi. LAPK tas ir redzams.

likumi.lv (LAPK) wrote

Par drošas distances vai intervāla neievērošanu —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam piecpadsmit euro apmērā.

Par braukšanu, ja luksoforā deg aizliedzošais signāls, vai par nepakļaušanos satiksmes regulētāja signālam vai braukšanu virzienā, kas ir aizliegts ar satiksmes regulētāja signālu, —
uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam piecpadsmit euro apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no trīsdesmit līdz simt četrdesmit euro.

Tātad ja kāds neievēro drošu intervālu saņem brīdinājumu vai 15 EUR sodu (MAX)
Ja velo neievēro sarkano - saņem 15 EUR sodu.

Tātad intervāla pārkāpums ir +/- tikpat smags kā velo kad aizbrauc pie sarkanā wink

Last edited by androns1983 (19.05.2015 14:44:02)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By trompists 19.05.2015 15:04:32

Member · 125 comments

androns1983 ar kādu marku brauc? goda vārds, izklausies pēc jaunā bembista. tie parasti nēsājas naktīs. uzskata, ka ir priekšroka pret citiem t/l. labprāt nelieto/nelietotu spoguļus utt.

Avatar

By androns1983 19.05.2015 15:37:24

Member · 418 comments

1. - ar Tevi jau ir viss skaidrs, ka dali autovadītājus pa auto markām. Apsveicu. Esi krietni pavilcies līdzi stereotipiem. Vēl ir +/- tādi paši kā Tu, tik no autovadītāju vidus - tie mēdz samest konkrētu satiksmes dalībnieku kategoriju "vienā maisā" (lasi "visi tie stulbie velosipēdisti brauc šmigā pie sarkanās gaismas bez atstarotājiem/lampiņām") Bet mēs tak zinām, ka nebūt tā nav. Ja tīri pēc personīgajiem novērojumiem, tad bardaku uz ceļa ļoti bieži mēdz taisīt cilvēki ,kas brauc ar Voyāžeriem un Sharāniem, bet es nesteidzos apgalvot, ka kāds pēc sava uzvedības stila visticamāk, ka ir atsaldēts voyāzerists wink

2. - ar bembi tagad nebraucu, bet nedomāju, ka man būtu jāuzskaita visas auto markas, kas man ir bijušas.

3. - mans moto satiksmē (ar jebkuru pārvietošanās līdzekli) ir braukt tā, lai maksimāli netraucētu nevienam citam satiksmes dalībniekam. Esmu par plūdenu un dinamisku satiksmi. Es neurbinu degunu pie luksofora ar domu, ka "nekur jau nav jāskrien. Ko Tu tur man aizmugurē nokavēsi?" Es dinamiski paātrinos un braucu. Nečakarēju nevienam citam dzīvi - ja kādam ir kaut kur jāskrien vai tikai viņam šķiet, ka ir kaut kur jāskrien, tad man nav grūti pie iespējas piebremzēt, pavākties malā - lai jau skrien un nepieciešamības gadījumā skaidro iemeslus policistam.
Uz ielas piedomāju un atstāju vietu gan močiem (kuri parasti brauc starp joslām), gan velosipēdisitem, kuru mostly brauc gar malu. Skatos spoguļos, rādu pagriezienus. Pāri neregulējamai gājēju pārejai braucošiem velo virsū nebraucu un nelamāju - viņam labāk, man labāk - viņā ātrāk tiek pāri un arī man mazāk jāstāv pie pārejas. Nevienu bordē nespiežu, ceļu nenogriežu un priekšā nebremzēju.
Neheitoju nevienu satiksmes dalībnieka "sugu".
Heitoju idiotus - pie jebkāda transportlīdzekļa stūres. Ja kāda bāba tā jau nejēdz braukt un vēl paralēli braukšanai bakstās mobilajā telefonā un taisa bardaku uz ceļa - 100%īga idiote. Ja kāds brauc normāli, tad man ir pilnīgi vienalga ko viņš pie stūres dara - kaut vai līdaku ķidā.

Un tici vai nē, bet konfliktsituācijas nerodas, ja tā brauc. Tieši tāpat ar velo. Nevienam nemēģinu ieriebt vai pierādīt savas tiesības. Ja katrs mēs izrādītu cieņu satiksmē, tad problēmu praktiski nebūtu. Vai ne?


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By HH 19.05.2015 16:47:36

Member · 199 comments

Lau šo sarunu bišķīt piezemētu pateikšu pāris lietas:

1) Automāšina sver tonnu vai divas, velosipēdists +- max 120kg,
2) Ātruma starpība arī ir

Līdz ar to velosipēdists rada mazākus draudus apkārtējiem, tāpēc dažus pārkāpumus varētu neņemt vērā

BET!!!

Tā kā pats esmu dzīvojies pa kapotiem varu pateikt, mēdz gadīties, ka tavs velo bez tevis aizlido pāris metrus, kas ,manuprāt, vairs nav īpaši droši, tik pat labi var trāpīt kādam bērnam vai omai.

Par griezšanās situāciju pastāstīšu kādu taktiku es piekopju ar velosipēdu, ja auto griežās pa labi un es esmu ielidis viņam blakus. Principā koncetrējos uz luksaforu un izbraucu nedaudz priekšā, protams, ja parzinu to. Un uzsāku ļoti laicīgi kustību - pirms dzeltenā ieslēgšanās esmu jau uz pedāļiem nedaudz ar kāju iestūmies, pirms zaļā tulītējas ieslēgšanās divas reizes kārtīgi ieminu. Bieži vien auto pat nav izkustējies esmu jau pusi krustojuma pārbraucis.
Ja redzu laicīgi, ka kāds griežās pa labi, tad iekārtojos labās joslas kreisā pusē blakus auto un apbraucu to pa kreiso pusi un ātri pārkārtojos labā pusē uzreiz aiz auto, kas griežās pa labi. Cik saprotu pēdējais manevrs CSN nav atļauts, bet, manuprāt, pietiekami loģisks un efektīvs. Protams atrodās vienradži šad un tad, kas rāda pagriezienu pa labi, bet pēkšņi izdomā  braukt taisni, tad gan ir nedaudz stulbi.

Avatar

By trompists 19.05.2015 16:48:30

Member · 125 comments

Nezinu cik daudz stereotipi, drīzāk dažāda veida statistika: gan apdrošinātāju, gan ļoti apjomīga personīgā (neizplūdīšu offtopikā).

Par moto - ideāli, thumbs up! Un velo tas pats - nečakarēju nevienam dzīvi pārbraucot krustojumu pie sarkanā, ja situācijā ir nulles risks un dumja infrastruktūra (pamēģināju nesen Skolas ielas veloceliņu - murgs. ik pēc krusta sarkanais. turpat blakus uz brīvībenes zaļais vilnis no raiņa bulv. līdz tallinas). Nepieciešamības gadījumā skaidrošu iemeslus policistam. Ar auto to gan nedarītu, ne jau tāpēc, ka man ir 6 soda punkti, bet tāpēc, ka apzinos auto kā potenciālu ieroci. Tā ir cita kategorija un tur nevar būt atkāpes!

Avatar

By Mihails 20.05.2015 09:41:29

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Tātad ja kāds neievēro drošu intervālu saņem brīdinājumu vai 15 EUR sodu (MAX)
Ja velo neievēro sarkano - saņem 15 EUR sodu.

Tātad intervāla pārkāpums ir +/- tikpat smags kā velo kad aizbrauc pie sarkanā wink

Sodiem Latvijā nav nekāda sakara ar iespējamo apdraudējumu. Tas pats, piemēram, ar sodu par tālruņa lietošanu pie stūres, kas ir tikpat bīstama, kā braukšana 0,8 promiļu alkohola reibumā. Par tālruņa lietošanu vien brīdinājums vai 15 EUR sods, bet par automašīnas vadīšanu ar 0,51-1,00 promilēm - 430-640 EUR sods un tiesību atņemšana uz gadu. Arī par braukšanu ar ātrumu, piemēram, 150 km/h dzīvojamā zonā vai apdzīvotā vietā sods ir mazāks, nekā par braukšanu ar 0,51 promilēm. Kurš no šiem pārkāpumiem bīstamāks, lai katrs padomā pats.

Runājot par braukšanu pie sarkanā, šī manevra bīstamība ir atkarīga no tā, vai vadītājs pārliecinās (un vai vispār attiecīgajā krustojumā redzamība no attiecīgā transporta veida pietiekama, lai pārliecinatos) par drošību un dod ceļu citiem transportlīdzekļiem/gājējiem, vai nē; kāda ir transportlīdzekļa masa un ātrums. Šķērsojot krustojumu ar ātrumu 50 km/h, pārliecināties diez vai sanāks.

Avatar

By androns1983 20.05.2015 10:04:04

Member · 418 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

Tātad ja kāds neievēro drošu intervālu saņem brīdinājumu vai 15 EUR sodu (MAX)
Ja velo neievēro sarkano - saņem 15 EUR sodu.

Tātad intervāla pārkāpums ir +/- tikpat smags kā velo kad aizbrauc pie sarkanā wink

Sodiem Latvijā nav nekāda sakara ar iespējamo apdraudējumu. Tas pats, piemēram, ar sodu par tālruņa lietošanu pie stūres, kas ir tikpat bīstama, kā braukšana 0,8 promiļu alkohola reibumā. Par tālruņa lietošanu vien brīdinājums vai 15 EUR sods, bet par automašīnas vadīšanu ar 0,51-1,00 promilēm - 430-640 EUR sods un tiesību atņemšana uz gadu. Arī par braukšanu ar ātrumu, piemēram, 150 km/h dzīvojamā zonā vai apdzīvotā vietā sods ir mazāks, nekā par braukšanu ar 0,51 promilēm. Kurš no šiem pārkāpumiem bīstamāks, lai katrs padomā pats.

Runājot par braukšanu pie sarkanā, šī manevra bīstamība ir atkarīga no tā, vai vadītājs pārliecinās (un vai vispār attiecīgajā krustojumā redzamība no attiecīgā transporta veida pietiekama, lai pārliecinatos) par drošību un dod ceļu citiem transportlīdzekļiem/gājējiem, vai nē; kāda ir transportlīdzekļa masa un ātrums. Šķērsojot krustojumu ar ātrumu 50 km/h, pārliecināties diez vai sanāks.

ai tak beidz te taisnoties. nevienam pārkāpumam NAV attaisnojuma. Bet "kā būtu, ja būtu" var filozofēt līdz bezgalībai un tāpēc likumos un noteikumos ieraksta konkrētas lietas - pārkāpi/nepārkāpi, nevis ja 359 metru attālumā neviena nav un tava transportlīdzekļa masa ir zem 937 kg, tad drīkst kaut ko pārkāpt. smile)

Starp citu arī ar velosipēdu var sataisīt sūdus tādus, ka maz neliksies. Brauc tumsā bez lampiņām/atstarotājiem/vestes/whatever, kāds laicīgi nepamana, izvairās un iestūrē kādam citam purnā/sānos/whatever.


P.s. mihail - nākamreiz - noņem kameru un brauc bez. ja kāds  trollis spiež malā, ar kāju pa sāniem, tā, lai paliek bukte un sauc mentus - jo principā būs negadījums noticis (nu kontakts ir bijis) un vadītājs tiks sodīts 100%īgi ...
nu tas tā - ja Tev tas ir tik ļoti svarīgi wink


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By NilsS 20.05.2015 10:16:53

Member · 775 comments

Nenosaki ko citiem darīt un viņi Tev neteiks kur iet.
PS un ja cp sāktu ķert visus,  kuri neievēro sarkano, tad bail iztēloties cik % nācijas vajadzētu sodīt.

Last edited by NilsS (20.05.2015 10:26:52)

Avatar

By kaska 20.05.2015 10:32:49

Member · 886 comments
HH wrote

Par griezšanās situāciju pastāstīšu kādu taktiku es piekopju ar velosipēdu, ja auto griežās pa labi un es esmu ielidis viņam blakus. Principā koncetrējos uz luksaforu un izbraucu nedaudz priekšā, protams, ja parzinu to. Un uzsāku ļoti laicīgi kustību - pirms dzeltenā ieslēgšanās esmu jau uz pedāļiem nedaudz ar kāju iestūmies, pirms zaļā tulītējas ieslēgšanās divas reizes kārtīgi ieminu. Bieži vien auto pat nav izkustējies esmu jau pusi krustojuma pārbraucis.

Rīkojos +/- tā pat.  Jāpiemetina, ka apdzīvotā vietā, vairākumā gadījumu būs arī gājēji, kas vienlaikus ar automašīnu, kas veic labo pagriezienu, šķērsos brauktuvi, kurā automašīna nogriežas. Tātad automašīnai nav kur steigties, jo gājēji tik un tā jāpalaiž. Minējam labāk gar labo sānu aizlīst garām automašīnai (–ām) (t.sk. nekustīgiem RS garajiem transportlīdzekļiem), kamēr vēl deg aizliedzošais signāls, nevis pacietīgi gaidīt atļaujošo signālu aiz automašīnas un pēc tam vēl gaidīt kopā ar to, kamēr gājēji atbrīvos brauktuvi.
Reakcijas laiks + kustības uzsākšanas laiks parasti autovadītājam nav ne tuvu manam (muldēšāna ar blakussēdētāju, telefona bakstīšana, sievas galvas turēšana, kamēr tā sniedz kaut ko big_smile utt.)

Cita lieta - pa labo pusi līst garām tieši pirms krustojuma/krustojumā kustībā esošai automašīnai [ar ieslēgtu gaismas virzienrādītāju(!!!)], kas tūliņ veiks nogriešanās pa labi manevru, jo "man taču ir priekšroka". Neatbalstu!

Last edited by kaska (20.05.2015 11:49:36)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By sursurs 20.05.2015 11:53:11

Member · 905 comments
kaska wrote
HH wrote

Par griezšanās situāciju pastāstīšu kādu taktiku es piekopju ar velosipēdu, ja auto griežās pa labi un es esmu ielidis viņam blakus. Principā koncetrējos uz luksaforu un izbraucu nedaudz priekšā, protams, ja parzinu to. Un uzsāku ļoti laicīgi kustību - pirms dzeltenā ieslēgšanās esmu jau uz pedāļiem nedaudz ar kāju iestūmies, pirms zaļā tulītējas ieslēgšanās divas reizes kārtīgi ieminu. Bieži vien auto pat nav izkustējies esmu jau pusi krustojuma pārbraucis.

Rīkojos +/- tā pat.  Jāpiemetina, ka apdzīvotā vietā, vairākumā gadījumu būs arī gājēji, kas vienlaikus ar automašīnu, kas veic labo pagriezienu, šķērsos brauktuvi, kurā automašīna nogriežas. Tātad automašīnai nav kur steigties, jo gājēji tik un tā jāpalaiž. Minējam labāk gar labo sānu aizlīst garām automašīnai (–ām) (t.sk. nekustīgiem RS garajiem transportlīdzekļiem), kamēr vēl deg aizliedzošais signāls, nevis pacietīgi gaidīt atļaujošo signālu aiz automašīnas un pēc tam vēl gaidīt kopā ar to, kamēr gājēji atbrīvos brauktuvi.
Reakcijas laiks + kustības uzsākšanas laiks parasti autovadītājam nav ne tuvu manam (muldēšāna ar blakussēdētāju, telefona bakstīšana, sievas galvas turēšana, kamēr tā sniedz kaut ko big_smile utt.)

Cita lieta - ir līst garām tieši pirms krustojuma/krustojumā kustībā esošai automašīnai [ar ieslēgtu gaismas virzienrādītāju(!!!)], kas tūliņ veiks nogriešanās pa labi manevru, jo "man taču ir priekšroka". Neatbalstu!

Piekrītu par visiem 100. Vienīgi, kas vēl jāatceras - lienot uz nākamās joslas malu: "skaties 2x", jo atšķirībā no ziemas vasarās pa tām šķirbām vēl mēdz rullēt rolleri un moči smile
Btw - kā cilvēks, kam ir arī C kategorijas apliecība, varu ieteikt, ka redzot, ka smagajam garām pa kādu pusi var nepaspēt izlīst, kamēr vēl tas nav sācis kustēties, vnk nevajag līst vispār - labāk pagaidīt. Tur tiešām aklā zona ir tāda, ka maz neliekas un ņefiga neredz..

Unjā - offtopics te ir panesies jau tāds ka briesmas big_smile


velo 4ever

Avatar

By Mihails 20.05.2015 15:00:18

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Starp citu arī ar velosipēdu var sataisīt sūdus tādus, ka maz neliksies. Brauc tumsā bez lampiņām/atstarotājiem/vestes/whatever, kāds laicīgi nepamana, izvairās un iestūrē kādam citam purnā/sānos/whatever.

Izvairīties no sadursmes, mainot trajektoriju, drīkst tikai tad, ja esi pārliecināts, ka tas būs droši (CSN 113.punkts) vai tad, ja novērstie zaudējumi lielāki par nodarītajiem (apstāklis, kas izslēdz administratīvo un kriminālo atbildību). Visos pārējos gadījumos vienkārši jābremzē, savādāk pats vainīgs vien būsi.

Avatar

By androns1983 20.05.2015 15:10:30

Member · 418 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

Starp citu arī ar velosipēdu var sataisīt sūdus tādus, ka maz neliksies. Brauc tumsā bez lampiņām/atstarotājiem/vestes/whatever, kāds laicīgi nepamana, izvairās un iestūrē kādam citam purnā/sānos/whatever.

Izvairīties no sadursmes, mainot trajektoriju, drīkst tikai tad, ja esi pārliecināts, ka tas būs droši (CSN 113.punkts) vai tad, ja novērstie zaudējumi lielāki par nodarītajiem (apstāklis, kas izslēdz administratīvo un kriminālo atbildību). Visos pārējos gadījumos vienkārši jābremzē, savādāk pats vainīgs vien būsi.


atkal Tu savus noteikumus. smile))))
Es runāju par realitāti! Dzīvē viss nenotiek pēc grāmatas.
Tā vien šķiet, ka Tu esi gatavs mirt uz sava velosipēda taisnības un CSN vārdā. smile

Noteikumus vajadzētu ievērot visus, izņemot 6to punktu:

likumi.lv wrote

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Sevis sargāšanas nolūkā labāk ir uzskatīt, ka pārējie ceļu satiksmes dalībnieki ir hroniski pusakli idioti, kas ne redz, ne dzird tevi uz ielas (it sevišķi, ja pārvietojies ar velo).

Uz gājēju pārejas gājējam arī būtu jājūtas droši, bet, ja nepaskatīsies, neuzmanīsies, tad kāds piedzēries, mobilo telefonu spaidošs šoferis var Tevi vnk notriekt. Un vai Tev no tā būs labāk, ka viņš būdams 200% vainīgs pie notikušā sēdēs cietumā X gadus pēc tam, bet Tu būsi kapos (un zem zemes)?


P.S. Mihail - Tev autovadītāja apliecība arī ir? Ar mašīnu arī kādreiz pats brauc?

Last edited by androns1983 (20.05.2015 15:24:35)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 20.05.2015 15:31:22

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Mihail - Tev autovadītāja apliecība arī ir? Ar mašīnu arī kādreiz pats brauc?

Apliecība ir, A un B kategorija. Vairākus gadus braucu ar auto gandrīz katru dienu, pēc tam sāku lietot arvien retāk, pirms dažiem mēnešiem pārdevu.

Avatar

By IAeroI 20.05.2015 16:11:30

Member · 427 comments

Delfi.lv

mjā
18.05.2015 23:14
prasmīgs vadītājs un pamuļķis velobraucējs. pats braucu ar riteni, tādēļ gribētu malacītim pajautāt, vai tad tu pieturu neredzēji? un kur lai tas trolis liekas? saki paldies, ka tavu priekšējo riteni nepiespieda pie apmales. braucējiņš nav ‘nahals,’ kā te daži izsakās, bet vienkārši nepieredzējis antiņš

LD
19.05.2015 08:29
Riteņbraucējs galīgi neievēro noteikumus, jo sabiedriskam transportam vienmēr priekšroka un vēl pietam pieturvietā.
"pamuļķis velobraucējs" ar savu video pierāda savu stulbumu.


.........................


i-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore-11372-1366x768.jpg

Last edited by IAeroI (20.05.2015 16:12:26)

Avatar

By kaska 20.05.2015 16:25:36

Member · 886 comments

Eu, kurš saprātīgs un savu laiku cienošs cilvēks lasa komentārus ziņu portālos? wink

P.s. Sasodīts! Pats iekritu (izlasīju):

"Kāds tad ir atļautais ātrums riteņbraucējiem? Nepietiek, ka gājējiem pieturvietās jāpieraujas no agresīviem riteņbraucējiem, tagad vēl arī sabiedriskajam transportam jābremzē, lai netraucētu. Kad beidzot policija sāks sodīt par ātrumu, par agresīvu braukšanu un citu noteikumu neievērošanu. Pavērojiet kaut vai gaisa tiltu, kas kājāmgājēju murgs."

big_smile big_smile big_smile

Last edited by kaska (20.05.2015 16:28:08)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Mihails 20.05.2015 16:26:23

Member · 341 comments

Jā, ar CSN zināšanām DELFI komentētājiem ir švaki. Un būtu naivi cerēt, ka viņi pa ceļiem brauc tikai kā pasažieri, visdrīzāk lielākajai daļai no viņiem ir B kategorijas apliecība un automašīna.

Avatar

By IAeroI 20.05.2015 17:33:33

Member · 427 comments

Nu atvainojiet, nospiedu to satana pogu domadams ka būs kadi 10% adekvatie komenti... izradas ka pat 10% ir par daudz priekš divana varoņiem sad

Mihails wrote

Jā, ar CSN zināšanām DELFI komentētājiem ir švaki. Un būtu naivi cerēt, ka viņi pa ceļiem brauc tikai kā pasažieri, visdrīzāk lielākajai daļai no viņiem ir B kategorijas apliecība un automašīna.

Pat ja šamajiem pokemoniem ir B kategorijas tad sen jau viss aizmirsts.. Ko teikt ja pašam bija vairakas saskarsmes ar autovadītājiem un riteņbraucejiem kuri pec izskata saņema vad. apliecības 1-2 gadus atpakaļ un jau neko neatceras..

Iz dzīves: sanaca kašķis T/C "Alfa" autostavieta, pikaču man teica tā "Kadi nafig CSN, te ir autostāvieta!!!" big_smile pokerface...

Avatar

By averza 20.05.2015 17:44:32

Member++ · 5,039 comments

Какое нафиг транспортное средство? Ты - ВЕЛОСИПЕД!!! /citāts no jūtubes/