Tur jau bija skaidrs, ka tā naglu kaste stāsies pieturā.
Bet man taču bija tiesības uzskatīt (CSN 6.punkts), ka viņš apstāsies brauktuves vidū un dos man ceļu, un tikai pēc tam iebrauks pieturā.
Tā vietā, lai piebremzētu
Kā arī novilktu apenes un noliektos uz priekšu.
un jau pēc 5 minūtēm aizmirstu par to situāciju
Viņš arī aizmirstu, un nākamreiz, kad viņš sastaptu kādu citu riteņbraucēju, notiktu tieši tas pats. Starp citu, pirms pusotras pieturas viņš mani apsteidza ar tieši tādu pašu intervālu, neskatoties uz pilnīgi brīvu joslu blakus, taču toreiz pietura bija tālu priekšā. Bet tagad, ceru, vienu reizi paliks bez prēmijas, un tad nākamreiz turēsies no riteņbraucējiem pa gabalu.
Last edited by Mihails (18.05.2015 17:27:44)
By Mihails 18.05.2015 17:27:26
Member · 341 commentsŠtrunts par stresu. Tas ir nr. 1 iemesls, kāpēc tik liela daļa ciskudriļļētāju brauc pa ietvēm. Nu vismaz es tā domāju, neesmu veicis aptaujas un pētījumus
Aptauja liecina par to pašu.
By kaska 18.05.2015 17:27:28
Member · 886 commentsRS 3.autobusa šoferis pazaudēja savu mēneša prēmiju pēc viena mana e-pasta, kurā aprakstīju konkrēta šopera manevrus uz ceļa. Saņēmu divus oficiālus e-pastus no RS. Labi, pieļausim, ka neviens netika sodīts, un atbildes bija vien manam sirdsmieram, bet vislielākā pievienotā vērtība šim gadījumam bija tā, ka kopš šīs sarakstes "pēkšņi" neviens 3.līnijas buss mani vairs tīšām nekantēja pie Daugavgrīvas ielas apmalēm (vēl pirms ielas rekonstrukcijas)
Tavu ieguldījumu velo tautas labā var uzskatāmi redzēt citā Mihaila video
https://www.youtube.com/watch?v=dPaHmswsUFs
Last edited by kaska (18.05.2015 17:35:53)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By makaroni 18.05.2015 18:36:44
Member · 921 commentsapsteigtu to lūzni pa kreiso pusi un jau pēc 5 minūtēm aizmirstu
Var redzēt, ka jūs pats ikdienā tādu manevru nekad neesat veicis, vai braucat vēl naglāk, par paša nopelto velobraucēju.
Tam "lūznim" pa kreiso pusi ies intensīva automašīnu straume ar 60..70km/h, kurā papildus, gar pašu lūžņa stūri un sānu mēģinās iespraukties visa nobloķētā josla, cenšoties līdz pēdējam brīdim nezaudēt savus 50km/h. Rupji nobloķēt tādu plūsmu ir prātīgāka rīcība?
Trolejbuss turpretim tiko bija izbraucis no krustojuma un tuvojās pieturai. Un starp citu, viņiem nekas nav labi. Arī ja tu stāvi pieturā aiz viņa un gaidi, kad viņš aizbrauks - izkāps palamāties, ka viņš spoguļos tevi īsti labi neredz un kas tikai vēl ne..
Bet beigu beigās, tā ir infrastruktūras vaina. Te pat nav runa par velo celiņiem. Uz vienu no Rīgas lielajiem mikrorajoniem vedošā, galvenā, 4 joslu ceļa, pieturā nav elementāras kabatas. Tad nedz mašīnām viņš traucētu, nedz velosipēdam būtu problēmas apbraukt. Un cik tur nav cilvēki notriekti uz gājēju pārējas, aiz tās pieturas, kad mašīnas apbrauc tos stāvošos čemodānus...
Last edited by makaroni (18.05.2015 18:37:56)
By androns1983 18.05.2015 21:44:08
Member · 418 comments...nav pamanījis, ka apsteigšanas laikā intervāls nebija ne tuvu 1-1,5 m, kā pienākas, bet vien daži centimetri.
davai gudriniek ... ver vaļā likumi.lv un meklē man tos 1 - 1,5 metrus
p.s. - Tur jau bija skaidrs, ka tā naglu kaste stāsies pieturā. Tā vietā, lai piebremzētu, apsteigtu to lūzni pa kreiso pusi un jau pēc 5 minūtēm aizmirstu par to situāciju, Tu spītīgi mini tālāk ar domu "kas nu būs" ... un vēl saki, ka speciāli nemeklē kur pakasīties
Jāsaka, ka, atšķirībā no Tevis, ir pietiekami daudz autobraucēju (arī sab.transporta šoperi), kuri pret velosipēdistiem un riteņbraucējiem izturas ar toleranci un sapratni! To metru csn nav, bet dažiem cilvēkiem (arī autobraucējiem) ir dabas dota dāvana - loģiskā domāšana. Par nožēlu jāsaka - ne visiem.
Personīgi es esmu pieradis pie tā, ka daļa autiņu (tīšām vai vnk neaizdomājoties) mani apdzen gar pašu stūri, bet labi saprotu, ka daļai velobraucēju tas rada pamatīgu stresu un var beigties bēdīgi.
Pirmkārt, pirms drudžaini klabini pa tastatūru, aizskaiti līdz 10 un atpakaļ, muļķīt. Ne Tu esi redzējis kā es braucu, ne arī kā apbraucu riteņbraucējus ar auto, tā kā vari pataupīt savus "atšķirībā no Tevis" epitetus kādam citam, kuru Tu pazīsti.
Otrkārt, es izturos pret riteņbraucējiem ar sapratni un toleranci, jo arī pats esmu riteņbraucējs.
Treškārt, gan starp autovadītājiem, gan riteņbraucējiem gadās ar lōģisko domāšanu neapveltīti indivīdi un es pat sliecos teikt, ka procentuāli tādu abās frontēs ir vienlīdz daudz.
Cik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni. Protams, ka var teikt, ka es pats vainīgs, ka atstāju tur vietu, kur ielīst velo, bet es (tāpat kā velobraucēji) nevēlos braukt pa iekritušiem aku vākiem ielu malās, tāpēc ceru uz sapratni un lōģisku rīcību no velo puses šādā situācijā.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By androns1983 18.05.2015 21:48:55
Member · 418 commentsTur jau bija skaidrs, ka tā naglu kaste stāsies pieturā.
Bet man taču bija tiesības uzskatīt (CSN 6.punkts), ka viņš apstāsies brauktuves vidū un dos man ceļu, un tikai pēc tam iebrauks pieturā.
Lūk. Tas CSN 6tais punkts ir Tava problēma kādēļ Tev rodas tik ļoti daudz konfliktsituācijas
Labs ir tas satiksmes dalībnieks, kas ne tikai neizraisa avārijas situācijas, bet arī ir spējīgs izvairīties no avārijas situācijām, ko izraisa vai varētu izraisīt citi satiksmes dalībnieki.
Bet nu brauc ar savu 6to punktu. Katram jau sava jautrība dzīvē nepieciešama
Vēlu veiksmi!
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By androns1983 18.05.2015 21:55:56
Member · 418 commentsapsteigtu to lūzni pa kreiso pusi un jau pēc 5 minūtēm aizmirstu
Var redzēt, ka jūs pats ikdienā tādu manevru nekad neesat veicis, vai braucat vēl naglāk, par paša nopelto velobraucēju.
Tam "lūznim" pa kreiso pusi ies intensīva automašīnu straume ar 60..70km/h, kurā papildus, gar pašu lūžņa stūri un sānu mēģinās iespraukties visa nobloķētā josla, cenšoties līdz pēdējam brīdim nezaudēt savus 50km/h. Rupji nobloķēt tādu plūsmu ir prātīgāka rīcība?
Trolejbuss turpretim tiko bija izbraucis no krustojuma un tuvojās pieturai. Un starp citu, viņiem nekas nav labi. Arī ja tu stāvi pieturā aiz viņa un gaidi, kad viņš aizbrauks - izkāps palamāties, ka viņš spoguļos tevi īsti labi neredz un kas tikai vēl ne..
Bet beigu beigās, tā ir infrastruktūras vaina. Te pat nav runa par velo celiņiem. Uz vienu no Rīgas lielajiem mikrorajoniem vedošā, galvenā, 4 joslu ceļa, pieturā nav elementāras kabatas. Tad nedz mašīnām viņš traucētu, nedz velosipēdam būtu problēmas apbraukt. Un cik tur nav cilvēki notriekti uz gājēju pārējas, aiz tās pieturas, kad mašīnas apbrauc tos stāvošos čemodānus...
Esmu veicis ne tādus vien manverus. Tādi lūžņi ir apsteigti uz daudzām Rīgas ielām un nav jau tik ļoti šauras tās ielas, ka ar velo nobloķē veselu joslu. Protams, ka citu satiksmes dalībnieku manevri jāparedz un jārīkojas laicīgi un jāčeko situācija pa 360 grādiem apkārt sev (gluži kā braucot ar auto). Nevis iespraust ausīs skaļu mūziku un braukt ar stīvu seju.
Nav tak jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka tuvojošais trolejbuss cierē iebraukt priekšā esošajā pieturā. Attiecīgi rīkojies pēc situācijas
Vajag tik mīt un saprast, ka citi mēdz kļūdīties, gluži kā mēs visi
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 18.05.2015 22:04:38
Member · 341 commentsLabs ir tas satiksmes dalībnieks, kas ne tikai neizraisa avārijas situācijas, bet arī ir spējīgs izvairīties no avārijas situācijām, ko izraisa vai varētu izraisīt citi satiksmes dalībnieki.
Avārija galīgi nebija manos plānos, tāpēc piebremzēju, kad vairs nebija kur braukt. Pat agrāk nekā vajadzēja: padomāju par nevainīgiem pasažieriem un atstāju viņiem pusi durvju ailas, lai varētu izkāpt ārā.
By Mihails 18.05.2015 22:09:04
Member · 341 commentsLūk. Tas CSN 6tais punkts ir Tava problēma kādēļ Tev rodas tik ļoti daudz konfliktsituācijas
Konfliktsituācija tur sākās pirms dažām sekundēm. Bet tev tā laikam skaitās normāla satiksmes situācija, kad kāds griež citam ceļu? Un par konfliktsituācijām uzskati tikai tādus gadījumus, kad no sadursmes vairs nekādi nevar izbēgt?
Last edited by Mihails (18.05.2015 22:09:46)
By androns1983 18.05.2015 22:22:29
Member · 418 commentsLūk. Tas CSN 6tais punkts ir Tava problēma kādēļ Tev rodas tik ļoti daudz konfliktsituācijas
Konfliktsituācija tur sākās pirms dažām sekundēm. Bet tev tā laikam skaitās normāla satiksmes situācija, kad kāds griež citam ceļu? Un par konfliktsituācijām uzskati tikai tādus gadījumus, kad no sadursmes vairs nekādi nevar izbēgt?
Normāla vai nenormāla, bet tā notiek.
Neviens nav perfekts.
Negadījumi vienmēr ir notikuši, notiek un notiks. Tur Tu neko neizmainīsi. Nekad neuztaisīsi cilvēku par robotu ar 100% precizitāti un vērību.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 18.05.2015 22:53:36
Member · 341 commentsNegadījumi vienmēr ir notikuši, notiek un notiks. Tur Tu neko neizmainīsi. Nekad neuztaisīsi cilvēku par robotu ar 100% precizitāti un vērību.
Protams, taču varbūtība iet bojā CSNg dažādās valstīs vairākkārt atšķiras. Piemēram, Norvēģijā uz ceļiem iet bojā tikai 2.9 cilvēki gadā uz 100 000 iedzīvotājiem, Latvijā - 10.8, Krievijā - 18.6, bet dažās Āzijas, Āfrikas un Centrālamerikas valstīs pat 30-50. Ja skatīties pēc reģistrēto automašīnu skaita, tad starpība vēl lielāka (Norvēģijā 4.4 bojāgājušie uz 100 000 automašīnām, Latvijā - 30.1). Kāpēc dažās valstīs situācija ar satiksmes drošību ir labāka nekā citās? Tāpēc ka tur:
1) paaugstinātās bīstamības avota vadītāji jūt atbildību un ievēro lielāku piesardzību;
2) ceļu infrastruktūra tiek veidota tādā veidā, lai minimizētu bīstamas situācijas un to sekas.
By IAeroI 18.05.2015 23:17:46
Member · 428 commentsLūk. Tas CSN 6tais punkts ir Tava problēma kādēļ Tev rodas tik ļoti daudz konfliktsituācijas
Konfliktsituācija tur sākās pirms dažām sekundēm. Bet tev tā laikam skaitās normāla satiksmes situācija, kad kāds griež citam ceļu? Un par konfliktsituācijām uzskati tikai tādus gadījumus, kad no sadursmes vairs nekādi nevar izbēgt?
Normāla vai nenormāla, bet tā notiek.
Neviens nav perfekts.
Negadījumi vienmēr ir notikuši, notiek un notiks. Tur Tu neko neizmainīsi. Nekad neuztaisīsi cilvēku par robotu ar 100% precizitāti un vērību.
Pat negribas neko rakstīt cilvekam kuram ir tkai viņa taisnība... nogriezt kādu no kreisas malas uz labo - nu ja, gadas, neesmu taču "robots"... lolwhat
By buzic 65 19.05.2015 00:13:07
Member · 1,159 commentsPirmkārt, pirms drudžaini klabini pa tastatūru, aizskaiti līdz 10 un atpakaļ, muļķīt. Ne Tu esi redzējis kā es braucu, ne arī kā apbraucu riteņbraucējus ar auto, tā kā vari pataupīt savus "atšķirībā no Tevis" epitetus kādam citam, kuru Tu pazīsti.
Jau trīsdesmit gadus esi nodzīvojis šajā saulē, bet kladzini tik nervozi, kā tikko olu izdējusi vista. Kad būsi sasniedzis manus gadus, gan būsi pārslimojis savu pubertātes vecuma maksimālismu, bet pagaidām piedomā pie izteicienu izvēles, supermen!
Last edited by buzic 65 (19.05.2015 00:14:22)
By NilsS 19.05.2015 08:45:49
Member · 775 commentsLūk. Tas CSN 6tais punkts ir Tava problēma kādēļ Tev rodas tik ļoti daudz konfliktsituācijas
Konfliktsituācija tur sākās pirms dažām sekundēm. Bet tev tā laikam skaitās normāla satiksmes situācija, kad kāds griež citam ceļu? Un par konfliktsituācijām uzskati tikai tādus gadījumus, kad no sadursmes vairs nekādi nevar izbēgt?
Normāla vai nenormāla, bet tā notiek.
Neviens nav perfekts.
Negadījumi vienmēr ir notikuši, notiek un notiks. Tur Tu neko neizmainīsi. Nekad neuztaisīsi cilvēku par robotu ar 100% precizitāti un vērību.
Tieši ar tādu domu galvā brauc vairums savos glaunajos vāģīšos, cilvēks ar riteni viņiem ir lūzers un traucēklis....
By androns1983 19.05.2015 08:54:37
Member · 418 commentsKonfliktsituācija tur sākās pirms dažām sekundēm. Bet tev tā laikam skaitās normāla satiksmes situācija, kad kāds griež citam ceļu? Un par konfliktsituācijām uzskati tikai tādus gadījumus, kad no sadursmes vairs nekādi nevar izbēgt?
Normāla vai nenormāla, bet tā notiek.
Neviens nav perfekts.
Negadījumi vienmēr ir notikuši, notiek un notiks. Tur Tu neko neizmainīsi. Nekad neuztaisīsi cilvēku par robotu ar 100% precizitāti un vērību.Tieši ar tādu domu galvā brauc vairums savos glaunajos vāģīšos, cilvēks ar riteni viņiem ir lūzers un traucēklis....
hahahah )
tieši pa tēmu )))
es neheitoju nedz autovadītājus in general, nedz velosipēdistus in general un laikam tas ir tas iemesls kāpēc man nav problēmsituācijas uz ceļiem.
kā jau teicu - abās frontēs ir sastopmi idioti, gan kas heito viens otru, gan, kas vnk nejēdz braukt/pārvietoties.
Vispārināt ar tādiem terminiem kā "vairums", "visi", "velosipēdisti". "autovadītāji" ir vairāk kā stulbi. Tas ir vienlīdz kā pateikt "bet velosipēdisti tak brauc piedzērušies un pie sarkanās gaismas". Protams, ka kāds tā brauc (tāpat arī autovadītāji), bet ne tuvu ne visi.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Ivars27 19.05.2015 10:56:58
Member · 369 commentses neheitoju nedz autovadītājus in general, nedz velosipēdistus in general un laikam tas ir tas iemesls kāpēc man nav problēmsituācijas uz ceļiem.
Mihails un citi gan runā par ko citu - kā KOPUMĀ padarīt satiksmi drošāku.
Atturēties no mirkļa emocijām situācijā, kad kāds tikko ir apdraudējis tavu veselību vai dzīvību, protams ir liela uzvara pašam pār sevi, taču iet sīkumaini birokrātisko ceļu ar pārkāpumu fiksēšanu, ziņošanu un viedokļa paušanu, lai panāktu attieksmes maiņu gan no šoferiem, gan amatpersonām, ir tas, kas maina sabiedrību kopumā.
By androns1983 19.05.2015 11:10:44
Member · 418 commentses neheitoju nedz autovadītājus in general, nedz velosipēdistus in general un laikam tas ir tas iemesls kāpēc man nav problēmsituācijas uz ceļiem.
Mihails un citi gan runā par ko citu - kā KOPUMĀ padarīt satiksmi drošāku.
Atturēties no mirkļa emocijām situācijā, kad kāds tikko ir apdraudējis tavu veselību vai dzīvību, protams ir liela uzvara pašam pār sevi, taču iet sīkumaini birokrātisko ceļu ar pārkāpumu fiksēšanu, ziņošanu un viedokļa paušanu, lai panāktu attieksmes maiņu gan no šoferiem, gan amatpersonām, ir tas, kas maina sabiedrību kopumā.
piekrītu, bet pasauli vēl neviens nav salāpījis
ja no tāda aspekta, ka sīkumainu pārkāpumu fiksēšanu uz ziņošanu, tad būtu tikai un vienīgi pareizi, ka kāds fiksētu un sodītu arī velobraucēju pārkāpumus. Ne tā?
Nesaku, ka Mihails vai kāds cits ar skaļu balsi pārkāpj noteikumus ar velo, bet arī šajā frontes pusē ir tādi. lai met akmeni pirmais tas, kurš bez vainas. Jāsāk ir ar sevi un tad jāstrostē citi
Man personīgi netraucē, ka kāds pārkāpj kādus noteikumus (vienalga vai auto vai velo, vai gājējs), kamēr viņš, to darot, man netraucē pārvietoties.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By novērotājs 19.05.2015 11:14:26
Member+ · 1,913 commentsCik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni...
Atsvaidzini atmiņā CSN -
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Rādi tu tur ko vai nerādi, tev riteņbraucējs jāpalaiž. Būtu tur blakām policis, sods tev būtu garantēts un pelnīti.
By androns1983 19.05.2015 11:19:25
Member · 418 commentsCik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni...
Atsvaidzini atmiņā CSN -
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Rādi tu tur ko vai nerādi, tev riteņbraucējs jāpalaiž. Būtu tur blakām policis, sods tev būtu garantēts un pelnīti.
Es runāju par parastu ielu, nevis tādu, kur ir velosipēdu ceļš.
1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);
p.s. - lielisks piemērs kā velobraucēji (ne)pārzina CSN
p.s.s. - arī krietns skaits autovadītāju (vairs) nepārzina csn .. vismaz tā izskatās, kad pabrauc pa ielām
Last edited by androns1983 (19.05.2015 11:21:47)
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By veevee 19.05.2015 11:26:29
Member · 52 commentstieši tā - ceļš pa kuru brauc velosipēds, nav tas pats, kas "velosipēdu ceļš", tātad nogriežotiesar auto pa labi vai pa kreisi, jādod ceļš riteņbraucējiem, kuri brauc taisni, vienalga, regulējamā vai neregulējamā krustojumā.
By kaska 19.05.2015 11:29:14
Member · 886 comments138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Rādi tu tur ko vai nerādi, tev riteņbraucējs jāpalaiž. Būtu tur blakām policis, sods tev būtu garantēts un pelnīti.Es runāju par parastu ielu, nevis tādu, kur ir velosipēdu ceļš.
1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);p.s. - lielisks piemērs kā velobraucēji (ne)pārzina CSN
Tikko pats uz savas ādas to pierādīji [Sarkasms] Malacis! "Vairāk" tādus varoņus - subjektīvās taisnības cīnītājus! [/Sarkasms]
Last edited by kaska (19.05.2015 12:11:50)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By IAeroI 19.05.2015 11:30:14
Member · 428 commentsCik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni...
Atsvaidzini atmiņā CSN -
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Rādi tu tur ko vai nerādi, tev riteņbraucējs jāpalaiž. Būtu tur blakām policis, sods tev būtu garantēts un pelnīti.Es runāju par parastu ielu, nevis tādu, kur ir velosipēdu ceļš.
1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);p.s. - lielisks piemērs kā velobraucēji (ne)pārzina CSN
p.s.s. - arī krietns skaits autovadītāju (vairs) nepārzina csn .. vismaz tā izskatās, kad pabrauc pa ielām
Te kads raksta par "360 gradigo apkart sev situācijas parbaudi", labu attieksmi pret AV un RB bet pats parastako CSN nezin...
Pameģiniet nakošreiz iestumt tam riteņbraucejam kurš brauks taisni, izsauciet CP un redzesiet kuram būs taisnība...
Ceru ka šadas situācijas nevienam nebūs bet ka saka "cilveks mācas tikai uz savam kļudam", citadāk ka jau rakstiju - Jums ir tikai Jūsu taisnība, citi neko nejedz un nezīn...
By NilsS 19.05.2015 11:33:29
Member · 775 commentses neheitoju nedz autovadītājus in general, nedz velosipēdistus in general un laikam tas ir tas iemesls kāpēc man nav problēmsituācijas uz ceļiem.
Mihails un citi gan runā par ko citu - kā KOPUMĀ padarīt satiksmi drošāku.
Atturēties no mirkļa emocijām situācijā, kad kāds tikko ir apdraudējis tavu veselību vai dzīvību, protams ir liela uzvara pašam pār sevi, taču iet sīkumaini birokrātisko ceļu ar pārkāpumu fiksēšanu, ziņošanu un viedokļa paušanu, lai panāktu attieksmes maiņu gan no šoferiem, gan amatpersonām, ir tas, kas maina sabiedrību kopumā.piekrītu, bet pasauli vēl neviens nav salāpījis
ja no tāda aspekta, ka sīkumainu pārkāpumu fiksēšanu uz ziņošanu, tad būtu tikai un vienīgi pareizi, ka kāds fiksētu un sodītu arī velobraucēju pārkāpumus. Ne tā?
Nesaku, ka Mihails vai kāds cits ar skaļu balsi pārkāpj noteikumus ar velo, bet arī šajā frontes pusē ir tādi. lai met akmeni pirmais tas, kurš bez vainas. Jāsāk ir ar sevi un tad jāstrostē citi
Man personīgi netraucē, ka kāds pārkāpj kādus noteikumus (vienalga vai auto vai velo, vai gājējs), kamēr viņš, to darot, man netraucē pārvietoties.
Pasauli nesalāpa tie, kuri neko lietas labā nedara.
Visu cieņu Mihailam par to, ka tērē savu laiku un nervus lai kaut nedaudz uzlabotu situāciju!
Visbiežāk velobraucēji pārkāpj sarkano gaismas signālu - es to atļaujos mazos krustojumos, kad neviena tuvumā nav.
Arī tad es pirmkārt apdraudu sevi, jo ja kas - auto būs cietuši tikai dzelži. Toties es katru dienu redzu kā idioti tačkās lido pie sarkanā blīvas satiksmes krustojumos, nogriež ceļu vai vienkārši brauc virsū.
Mana sieva vispār nebrauc pa ielu, kaut arī jau vairāk par 10 gadiem ir B kategorija un CSN zin labi.
To panāca pohujisma pilni cirvji pie stūrēm.
Likt bērnu uz riteņa un pavizināties uz viena ceļa ar fūrēm, autobusiem un pārējiem es pats neriskētu, kaut pats braucu kad tik laiks ļauj.
Last edited by NilsS (19.05.2015 11:38:18)
By averza 19.05.2015 11:56:56
Member++ · 5,039 commentsTā vien izskatās, ka androns nesaprot būtisku atšķirību starp formālu CSN pārkāpumu un reālu dzīvības vai veselības apdraudējumu. Velosipēdists, braucot tukšā krustojumā pie sarkanās gaismas, braucot pa ielu, nevis veloceļu, braucot pāri tukšai gājēju pārejai bez mašīnām tuvumā, šķērsojot regulējamu krustojumu ar ātrumu, kas lielāks par gājēju ātrumu, brīdī, kad neviena mašīna nenogriežas un neplāno nogriezties, u.tml., nerada draudus ne sev, ne apkārtējiem. Video "varonis" autobusa šoferis, kā arī citi, kas nedod ceļu, neievēro intervālu utt. - tā ir cita pārkāpēju kategorija. Tie vairs nav "sīkumi".
Last edited by averza (19.05.2015 11:57:47)
By wrongway 19.05.2015 12:04:35
Member+ · 1,697 commentsCik nav bijis, ka stāvu pirmais pie sarkanā krustojumā, griezīšos pa labi, rādu labo pagriezienu. Piebrauc ģēnijs ar velo blakus. Es pie zaļās gaismas galīgi neguļu, bet braucu. Ģēnijs tomēr min taisni...
Ja krustojumā, pirms nogriešanās Tavam auto var pabraukt garām pa labo pusi - TU NEESI IEŅĒMIS LABO MALĒJO STĀVOKLI!
Ja Tu būtu nostājies labajā malā, neviens Tev garām netiktu CSN zinātāj!
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By androns1983 19.05.2015 12:14:32
Member · 418 commentspar to velosipēdu ceļu un velosipēdistu ceļu - iespējams, ka tā ir domāts. noteikumos vajadzēja lietot terminu trajektorija (kā 226. punktā)
nākošreiz es nostāšos tuvāk labajai malai un riteņbraucējs nemaz nevarēs normāli pabraukt garām.
CSN arī atļauj sastrēgumā stāvot neatstāt nekādu living space labajā malā. bet tomēr taču ir ļoti ētri sastrēgumā ar velo rullēt garām visiem pa labo malu, ja vien kāds nav nostājies pie pašas bordes un viņš ir jāapbrauc.
Abos gadījumos autovadītāji stāv sastrēgumā un neko nepārkāpj, bet kurā gadījumā velosipēdistam būs vieglāk braukt?
Lūk atgriežamies pie cieņas, kas nav un nebūs nodefinēta CSN.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By gaga 19.05.2015 12:17:27
Member+ · 2,160 commentslabajā pusē esošā sastrēguma gadījumā velo braucējs drīzāk brauks pa vidu vai trotuāru nevis līkumos starp auto
By Mihails 18.05.2015 17:15:13
Member · 341 comments