Es vēlos ievākt statistiku un aicinu katru, kurš pats (vai arī kāds dzirdēts gadījums) ir iekūlies problēmās, šķērsojot ar velo VEF tiltu, īsumā aprakstīt notikušo. Noteikti pierakstīt klāt, vai braucāt pa veloceliņa turpinājumu, pretējās puses ietvi, vai arī brauktuvi.
Mērķis ir ļoti specifisks - panākt, ka tie, kas lasa šo forumu, aizdomājas un apdomā mainīt paradumus, konkrēti, braukt šajā vietā pa brauktuvi.
Paldies!
By Duff 01.05.2015 19:14:15
Member · 449 commentsbraucot pa velo ceļa turpinājumu, saķēros ar sievas stūri un vilkām zemē un piedevām sieva pārkrita pār to betona malu uz bruģa. Mašīnas tieši tajā brīdī nebrauca, tāpēc tikām sveikā cauri ar pārbīli un ādas skrāpējumiem
By wattanens 01.05.2015 21:19:36
Member · 793 commentsBraucot centra virzienā nosprūdu ar velo piekabi, starp stabu un margām. Braucot pa velo ceļa pusi, bet arī centra virzienā, apmetu normālu kūleni. Jāsaka gan, ka paša vainas dēļ, pie labās rokas jaunais, tikko iepirktais, sievas velo un apstākļiem absolūti nepareizi izvēlēts braukšanas ātrums. Un jā, tagad es praktiski vienmēr braucu pa brauktuvi, pat ar šosejnieku.
3/4
By 321 01.05.2015 21:42:24
Member · 6,351 commentsBrauktuve ir bruģis?
By čukča 01.05.2015 22:31:02
Member+ · 607 commentsBruģis tur ir normāls, pat ar 23mm riepu ir Ok, tikai slapjā laikā jābrauc prātīgāk.
By Andersons 01.05.2015 23:12:22
Member+ · 2,639 commentsAizpagājušā otrdienā uz velo/gājēju joslas uz tilta kad braucu Teikas virzienā piecēlies kājās uz pedāļiem pārrāvu ķēdi un ar stūri velosipēds aizķērās margās un es pret margu pārsitu zodu=4 šuves.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Ivars_ 01.05.2015 23:21:54
Member · 175 commentsPagājušajā gadā braucot VEF tiltā augšā salūza aizmugurējam pārslēdzējam "gailīts'' un pārslēdzējs forši aptinās ap spieķiem.
By Autobraucējs 01.05.2015 23:37:17
Member · 836 commentsVai nevar braukt ar līkumu, pa Zemitānu tiltu ? tas ir lēzenāks, platāks..
By makaroni 01.05.2015 23:55:03
Member · 921 commentsNekas briesmīgs nav gadījies, bet jebkurā "braucamajā laikā" pārvietojoties pa "veloceliņu" sanāk pāris reizes apstāties un palaist cilvēkus izmainīties. It īpaši pie sašaurinājuma tilta vidū. Jautrākais, ka pat piestājot un palaižot mani lamā, no sērijas "ko gaidi, man tagad jāskrien tevis dēļ būs". Nezinu kā tur var normāli izbraukt ar kādu kravu, kruīzera plato stūri u.c.
Zemitāns ir derīgs tikai virzienā uz centru. Un arī tikai tad, ja nevajag pēc tam tikt uz Brīvībeni. No centra viņš iziet pret vienvirzienu ar labo pagriezienu uz purčiku. Ja gribi atpakaļ uz brīvībeni, lec zālienā, vai brauc līdz Zemgala gatves pašam sākumam.
Ņemot vērā visus murgus ar to cilpu lejā, pieturas un tuneļus ap ūnijas ielu, uzskatu ka velo plūsmu attiecīgajā vietā vajadzēja organizēt pa brauktuvi (vai gadījumā auto tur tā pat nav 30km/h ?) un pirms Zemgala gatves krustojuma izveidot normālu* nobrauktuvi no Brīvības ielas uz veloceliņu.
* - t.i. tādu kas nodalās no brīvības ielas, kā josla, nevis ir 90 grādu pagrieziens uz trotuāra.
Last edited by makaroni (01.05.2015 23:55:51)
By sursurs 01.05.2015 23:56:38
Member · 905 commentsJa pēcāk vajag Elkor pusi, gudrāk ir braukt pa kreiso (laikam) pusi - tur mazāk tautas staigā. Problēmu nav bijis, bet reti tur braucu. Kopš sataisīja to segumu uz ietves, braucu no-centra virzienā pa ietvi, iepriekš braucu pa brauktuvi (bruģi), jo kratīja aptuveni vienādi.
Centra virzienā lielākoties braucu pa brauktuvi. Vietas tur lielākoties pietiek visiem. Tikai drusku krata.
Uz veloceļa var tikt normāli laikam tikai nākamjā krustojumā vai vislabāk - no Zemgala Gatves (jo ur pa starptai visādi parkingi un pieturas). Ja tajā posmā stāv poliči neomā, diezgan garntēta skaidrošanās.
velo 4ever
By averza 02.05.2015 00:38:35
Member++ · 5,039 commentsĀ un ņemam vērā, ka tieši uz paša tilta nav "velo/gājēju josla", varbūt agrāk bija, bet šobrīd pirms uzbraukšanas abās pusēs ir zīme par velo&gājēju ceļa beigām. Tātad tur gājējiem ir 100% priekšroka.
By azarbaidzz 02.05.2015 10:27:55
Member · 26 commentsNav ne vainas izbraukt to tiltu ar cruzeru, ne arī izmainīties. Cik braukts, nekad nav bijušās problēmas
By novērotājs 02.05.2015 11:38:31
Member+ · 1,908 commentsJa sanāk braukt pa Juglas virzienā ejošo veloceļu jau Valdemāra ielas posmā, pabraucu drusku tālāk līdz Mežaparka veloceļam, tad uz priekšu pa to līdz Vairoga (vai kā tur viņu tagad sauc - Zemgala laikam?) tiltam un tad pa to uz Brīvības ielu. Platāks, tukšāks un nav tāds čakars kā pa VEF tiltu un to slaloma joslu jau pie paša VEFa.
(tas no veloceļu cienītāju viedokļa)
Ar velo ne vienmēr tas īsākais ceļš ir arī ātrākais.
By KasparsS 02.05.2015 12:23:21
Member+ · 2,280 commentsJa Tu brauc, piemēram, uz Siguldu, tad jā. Bet ja brauc, piemēram, uz gultņu veikalu Ūnijas ielā...?!
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By bonys 02.05.2015 18:20:02
Member+ · 721 commentsGultņu veikals Ūnijas ielā dārgs, labāk braukt uz Sadovņikova ielu!
mtbgarkalne.lv
By dizpark 02.05.2015 22:03:41
Member · 908 commentsĀ un ņemam vērā, ka tieši uz paša tilta nav "velo/gājēju josla", varbūt agrāk bija, bet šobrīd pirms uzbraukšanas abās pusēs ir zīme par velo&gājēju ceļa beigām. Tātad tur gājējiem ir 100% priekšroka.
Un kas tad būtu savādăk, ja tur būtu tā zīme pat velo/gājēju joslu? Tāpat gājējiem ir 100pro prieksroka? Vai ne tā?
By averza 02.05.2015 22:24:06
Member++ · 5,039 commentsNē, palasi noteikumus. Gājējiem priekšroka ir tikai uz ietvēm. Tā nebūtu ietve, bet gājēju-velosipēdu ceļš, par ko nekas īpašs nav atrunāts. Var it kā pieņemt, ka abiem tiesības ir vienādas. Bet noteikumos uzrakstīts nekas papildus nav. Ja uz gājēju-velo-ceļa viss būtu tāpat kā uz ietves, kāda tad jēga no tās zīmes?
By sursurs 02.05.2015 23:17:21
Member · 905 commentsNē, palasi noteikumus. Gājējiem priekšroka ir tikai uz ietvēm. Tā nebūtu ietve, bet gājēju-velosipēdu ceļš, par ko nekas īpašs nav atrunāts. Var it kā pieņemt, ka abiem tiesības ir vienādas. Bet noteikumos uzrakstīts nekas papildus nav. Ja uz gājēju-velo-ceļa viss būtu tāpat kā uz ietves, kāda tad jēga no tās zīmes?
Tāpat kā līdz šim - nesties pa tām Tu sanāk vari (atšķirībā no ietvēm), bet gājējam tāpat nekur nav rastīts, ka Tevi jālaiž.
velo 4ever
By dizpark 03.05.2015 21:11:40
Member · 908 commentsJa uz gājēju-velo-ceļa viss būtu tāpat kā uz ietves, kāda tad jēga no tās zīmes?
Esmu lasījis, braucis un domājis. Tur jau ir tas numurs, ka šādai zīmei nav nekādas jēgas (kamēr nav pieņemti jaunie csn labojumi).
saskaņā ar šo skaidrojumu,
http://www.lvportals.lv/print.php?id=256526
uz 'ietves' kas apzīmēta ar 415.zīmi velosipēdistiem un gājējiem esot vienādas tiesības, bet manuprāt, tas ir bulšits, jo noteikumos, kā to pamanīji, nekas tāds nav rakstīts. Un ko tas 50/50 patiesībā nozīmē? Un padomāsim no gājēju viedokļa - kā tad viņiem būtu jāuzvedas uz šādiem gājēju-velo ceļiem, jālēkā kā zaķim, ja tuvojas kāds velosipēdists? Jārēķinās, ka pa šādu ceļu kāds velosipēdists var braukt? bet ar to viņam jārēķinās arī uz ietves. Tā kā manuprāt, mums uz ceļiem, kas apzīmēti ar 415. Zīmi ir jāuzvedas TIEšI tāpat kā uz ietves.
By kaska 04.05.2015 10:07:33
Member · 886 commentsPār VEF tiltu, virzienā uz Juglu, braucu pārsvarā pa šauro ietvi. Virzienā uz Centru - dažādi. Apmēram 33/33/33 (brauktuve/ietve vienā pusē/ietve otrā pusē). Jebkurā gadījumā, par komfortablu nenosaukt nevienu no variantiem, bet mani personīgi tas ne pārāk traucē.
Reiz braucot pār VEF tiltu pa brauktuvi Centra virzienā, pārtrūka spieķis un pakaļējais rats aizgāja barankā. Ko man no šī secināt?
Last edited by kaska (04.05.2015 10:14:37)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By trompists 04.05.2015 11:25:38
Member · 125 commentsMani pēdējā pusgada spilgtākie notikumi uz VEF tilta:
* Reiz agri no rīta man uzlidoja virsū 'aizmidzis' pretimbraucošs riteņbraucējs. Nolauza gaismekli un roka pēc tam ilgi sāpēja. Braucu pa ietves labo pusi augšup no centra.
* Reiz apdzenot lēnu velobraucēju ielidoju stabā+margā, jo viņš pēdējā brīdī radikāli mainīja braukšanas trajektoriju for no reason - likās viņš pats grib stabā iebraukt. Nolauzu priekšējo pārslēgu, potīte pēc tam ilgi sāpēja. Braucu augšup virzienā uz centru.
* Esmu izslīdējis dēļ tramvaja sliedēm pie baronielas gala pārejas virzienā uz centru sliktas redzamības apstākļos (lietus + tumsa).
* Braucot pa braucamo daļu lejup Juglas virzienā, Galss autobuss tilta galā tik strauji grieza pa labi, lai ieņemtu tikko parādījušos labo joslu, ka palika daži cm līdz tilta bortam. Biju turpat aiz autobusa un biju spiests bremzēt. Tomēr, pieļauju, ka šoferis to darīja apzināti, jo jau pie Brivibas/Cēsu aktīvi pīpināja, kad tika apsteigts.
* Braucot pa ietvi Juglas virzienā tilta augšdaļā pa trepēm tikko uzkāpis onka, ieraugot, ka braucu ar velo, spēra soli atpakaļ, bet kāja aizķērās aiz seguma sūdiem, ja tā var izteikties, un onka gandrīz atkrita atpakaļ lejā pa tām pašām trepēm.
In overall, protams, braucamā daļa ir daudzkārt drošāka un citkārt izmantoju vienīgi to, taču šajā vietā neuzskatu, ka segums ir ok. Krateklis ir šausmīgs (šai sakarā apskaužu 50kilogramīgus zēnus ar vājām ciskām un mīkstām riepām)! Pēc subjektīviem novērojumiem statistiski tur pa bruģi brauc ne vairāk kā 1%.
Last edited by trompists (04.05.2015 12:32:57)
By oskars 04.05.2015 22:52:00
Member · 695 comments* Braucot pa braucamo daļu lejup Juglas virzienā, Galss autobuss tilta galā tik strauji grieza pa labi, lai ieņemtu tikko parādījušos labo joslu, ka palika daži cm līdz tilta bortam. Biju turpat aiz autobusa un biju spiests bremzēt. Tomēr, pieļauju, ka šoferis to darīja apzināti, jo jau pie Brivibas/Cēsu aktīvi pīpināja, kad tika apsteigts.
O, jā, tos vada potenciālie slepkavas, bet varbūt tikai viens? Dažus gadus atpakaļ braucu pa Brīvības ielu uz Centru un viens no šī klana speciāli iespieda apmalē, lai gan vietas uz ielas bija pietiekami. Kad apjautājos par šoferim par viņa veselības stāvokli, viņš teica, ka velosipēdiem nav vietas uz ielas. Joprojām nožēloju, ka nākamajā krustojumā neielidināju kādu akmeni viņa autobusa priekšējā stiklā.
By 436 04.05.2015 23:42:40
Member · 822 commentsautobusu šoferiem ir mazā krāniņa sindroms.. ir daudz tādu kadru gan Rīgas Satiksmē, gan Jelgavā. nez kapēc garā fūre apdzenot var uztaisīt normālu intervālu, bet autobuss uz tukša ceļa spiež tevi malā jau tiklīdz ar priekšējām durvīm ir ticis tev garām.
By DZ 05.05.2015 00:39:08
Member · 3,501 commentsautobusu šoferiem ir mazā krāniņa sindroms.. ir daudz tādu kadru gan Rīgas Satiksmē, gan Jelgavā. nez kapēc garā fūre apdzenot var uztaisīt normālu intervālu, bet autobuss uz tukša ceļa spiež tevi malā jau tiklīdz ar priekšējām durvīm ir ticis tev garām.
Tāpēc, ka tā vietā lai vadītājam uztaisītu problēmas viņa manevru dēļ, problēmas tiek izklāstītas kautkādā forumā. Sataisu problēmas, nākamreiz vadītājs padomās vai taisīt tādus trikus atkal.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By kaska 05.05.2015 00:41:54
Member · 886 comments* Braucot pa braucamo daļu lejup Juglas virzienā, Galss autobuss tilta galā tik strauji grieza pa labi, lai ieņemtu tikko parādījušos labo joslu, ka palika daži cm līdz tilta bortam. Biju turpat aiz autobusa un biju spiests bremzēt. Tomēr, pieļauju, ka šoferis to darīja apzināti, jo jau pie Brivibas/Cēsu aktīvi pīpināja, kad tika apsteigts.
Kaut kā sagadījies, ka ar GALSS BUSS autobusiem šī gada laikā ir pieredzēti jau divi incidenti (buss nebija viens un tas pats). Intervāla neievērošana vai apzināta agresivitāte? - tas tik viņiem pašiem zināms.
tos vada potenciālie slepkavas, bet varbūt tikai viens? Dažus gadus atpakaļ braucu pa Brīvības ielu uz Centru un viens no šī klana speciāli iespieda apmalē, lai gan vietas uz ielas bija pietiekami. Kad apjautājos par šoferim par viņa veselības stāvokli, viņš teica, ka velosipēdiem nav vietas uz ielas.
Tavs gadījums tieši ar galss buss vai Tu par autobusu vadītājiem vispārēji?
Tāpēc, ka tā vietā lai vadītājam uztaisītu problēmas viņa manevru dēļ, problēmas tiek izklāstītas kautkādā forumā. Sataisu problēmas, nākamreiz vadītājs padomās vai taisīt tādus trikus atkal.
Kādi ir tavi ieteikumi!? Lūdzu konkrētāk! Ar 80km/h ātrumu pārvietojošos autobusu panākt man nav iekšā. Vai Tu vari man apzvērēt, ka nākamreiz, kad sastapšu tieši to pašu busu (salīdzinot numuru), pie tā stūres sēdēs tieši tas pats kretīns, kurš kaut kad pirms mēnešiem mani apbižoja?
Ja iesniegšu kompānijai un/vai policijai video no mana skatu punkta... Vai kāds kaut ko iesāks? Kā tas ir LV?
Last edited by kaska (05.05.2015 01:07:23)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By viechuss 05.05.2015 00:49:20
Member · 255 commentsUzņēmuma politika, maybe...
Ar akmeni stiklā gan nevajadzētu braukt. Reģistratori priekšā un pakaļā - sadzīs rokā un dabūsi piķot.
Pedāļminējs Lite
By gaga 05.05.2015 09:31:37
Member+ · 2,160 commentsPar VEF tiltu runājot, tur vajadzētu velo/gājēju tuneli zem dzelzceļa ierīkot tajā pusē kur sporta outlets vai kā viņu tur
Ne gluži tieši ar tiltu saistīts bet centra pusē kur tramvajs griež uz depo virzienā no centra, redzēts pāris reizes ka velo braucēji saskrējušies, jo tie kas brauc virzienā no centra pa Barona ielu neredz kas notiek aiz stūra, bet centra virzienā braucošie mēdz nogriezt šo stūri
By averza 01.05.2015 18:26:36
Member++ · 5,039 comments