baltajā
Jo neieturēja distanci?
Es domāju, ka jā.
Jāturas ir aizmugurē - aiz rata, nevis sānā, pāris centimetrus uz priekšu. Turklāt ar tik mazu atstarpi - nekad jau nevar zināt, par kādu gabalu priekšējais "nodreifēs".
Visos braucienos māca nebraukt šajā, bīstamajā zonā - pus ratā pa vidu vai sānos.
Sportā vai ar pieredzējušākiem braucējiem varbūt, bet ne jau tautā.
Protams, ka sanāk un gadās, bet nu tad katrs pats vainīgs.
Last edited by 4bz (20.06.2016 10:46:56)
By JanisRC 20.06.2016 10:50:53
Member · 544 commentsJāturas ir aizmugurē - aiz rata, nevis sānā, pāris centimetrus uz priekšu.
Nav korekts arguments.
Krastenē bija sānu pretvējš, līdz ar to lielākā aizvēja vieta ir priekšējā braucēja sānos, nevis tieši aiz priekšā braucošā.
Arī tautā braucošie māk ieturēt korektu trajektoriju. Pirmajā grupā pat ne reizi nebija lamāšanās par kāda nekorektu trajektoriju vai manevru. Zavali arī nebija.
Paldies kolēģiem par labo sacīksti !
Last edited by JanisRC (20.06.2016 10:51:12)
By Ginbox 20.06.2016 11:02:05
Member+ · 256 commentsViss vienkārši, gluži kā ar auto, vainīgs tas kurš ir aizmugurē - neievēro distanci! Ja sēdi aiz kāda, tad tev ir 'jālasa' jebkura priekšā braucošā kustība, tu nevari priecāties par skatiem, māt meitenēm un pozēt fotogrāfiem!!! Tas vai sēdēt tieši aiz vai kkur sānos atkarīgs no vēja virziena, pirmais noteikums obligāts tik un tā Atceros, kad sāku braukt šosejā, bija 70km brauciens, kur pēc finiša es sapratu, ka pa ceļam distancē es neko citu neesmu redzējis, kā tikai dažādu priekšā braucošo aizmugurējos ratus
Šoreiz biju skatītājos, joprojām brīnos par džekiem, kas jau daudz maz saprot kas un kā darāms, bet tāpat līkumos brauc līdzīgi kā pirmajā formulā - no ārmalas vai vidus taisni uz līkuma iekšmalu, neatstājot nekādu vietu iespējamam blakus braucošajam. Var jau tā darīt, bet drošāk tomēr kādu spraugu tur atstāt!
By 436 20.06.2016 11:11:08
Member · 822 commentsNesaprotu, ko var čīkstēt par sēdēšanu aizvējā?
Ļaudis, tas ir grupas brauciens nevis ITT, ja vari atsēdēt, un ja ir kas tevi ved, tad sēdi vesels un izmanto iespēju.
By egons39 20.06.2016 11:38:20
Member · 15 commentsIzstāsti lūdzu, ko pašā sākumā Tev deva visas grupas apbraukšana pa trotuāru, ja nēesi spējīgs pēc tam noturētēties 1. grupā?
Braucu ar botām
By arevuar 20.06.2016 11:43:17
Member · 224 commentsbaltajā
Jo neieturēja distanci?
Būtu labi pielikt ne tikai secinājumu, bet arī secinājumu gaitu.
Dīvains jautājums!
"Overlap"- par to vienmēr ir jātceras. Vispar par daudz ko vienmēr ir jāatceras, bet kā redzam uz "tautu" tas neattiecas, jo tur katrs otrais, kurš var turēt līdzsvaru uz velo bez palīgratiņiem uzskata sevi par Merckx(u)
By arevuar 20.06.2016 11:56:25
Member · 224 commentsIzstāsti lūdzu, ko pašā sākumā Tev deva visas grupas apbraukšana pa trotuāru, ja nēesi spējīgs pēc tam noturētēties 1. grupā?
Varu papildināt- kāda jēga aizņemt vietu pirmajās rindās pusstundu pirms starta, izkrist no grupas uzreiz, tikko ātrums palika virs 45 un rezultātā finišēt 2. vai 3. pačkā?!
By 4bz 20.06.2016 12:01:46
Member · 100 commentsJāturas ir aizmugurē - aiz rata, nevis sānā, pāris centimetrus uz priekšu.
Nav korekts arguments.
Krastenē bija sānu pretvējš, līdz ar to lielākā aizvēja vieta ir priekšējā braucēja sānos, nevis tieši aiz priekšā braucošā.
Arī tautā braucošie māk ieturēt korektu trajektoriju. Pirmajā grupā pat ne reizi nebija lamāšanās par kāda nekorektu trajektoriju vai manevru. Zavali arī nebija.
Paldies kolēģiem par labo sacīksti !
Protams, nevar nepiekrist!
Tomēr, manuprāt, tā pat aizmugurē-sānā braucošajam ir "jākontrolē" situācija.
By Papuass 20.06.2016 12:04:35
Member+ · 2,974 commentsPar savu priekšējo ratu katrs atbild pats, īpaši barā ar svešiem braucējiem.
By JanisRC 20.06.2016 12:05:33
Member · 544 commentsTomēr, manuprāt, tā pat aizmugurē-sānā braucošajam ir "jākontrolē" situācija.
Pilnībā Tev piekrītu - aizmugurējam jākontrolē gan tiešā priekša, gan arī pāris metri uz priekšu, lai paspētu izvairīties no bedrēm/akām/zavaliem.
By klacis 20.06.2016 12:16:53
Member · 75 commentsVēl viens līdzīgs negadījums trasē:
https://failiem.lv/u/pa6te57r#/view/VID … 3.3gp;playEs īsti nesaprotu, kurš ir vainīgs, tas melnajā maikā vai tas dzeltenajā?
Es esmu tas dzeltenajā kreklā. Situācija izveidojās no tā, ka mēs ar "melno" braucēju panācām vienu nolūzušu un čalis melnajā gāja garām pa kreiso pusi. Es visu redzēju un mani tā pārbīde par 0.5-1m nepārsteidza. No šīs kameras skatu punkta arī viss likās pārredzams. Filter čalis bija man, acīmredzot, tik tuvu, ka pat no skata visnotaļ lēzenā pārvirzīšanās viņam bija pārsteigums un uzsitu pa priekšējo ratu. kad jau līdzsvars bija pazaudēts, pārējais bija laika jautājums. Ceru, ka viss iespējas robežās viņam ir ok. Pēc tam viens čalis, kas redzēja no muguras nokomentēja, ka viņš (kritējs) jau iepriekš baigi tuvu priekšējam braucis. Nu es nez. Neesmu baigais šosejas spečuks, bet pats cenšos vienmēr atstāt vairāk vietu sev manevram, pat, ja tas ir uz lielākas gaisa pretestības rēķina. Pagaidām tpu tpu tpu tas ir nostrādājis un neesmu cietis līdzīgās situācijās.
Jebkurā gadījumā, atvainojos, ka šitā sanāca. Ja es šeit ko neizdarīju pareizi (izdarīju nepareizi), lūdzu pamāciet. Moš nākamreiz atcerēšos.
By Aluminijs 20.06.2016 12:27:06
Member · 220 commentsVēl viens līdzīgs negadījums trasē:
https://failiem.lv/u/pa6te57r#/view/VID … 3.3gp;playEs īsti nesaprotu, kurš ir vainīgs, tas melnajā maikā vai tas dzeltenajā?
baltajā
Baltajā-braucējam priekšējais ar aizmugurējo ratu uzsita pa priekšējo ratu.
Last edited by Aluminijs (20.06.2016 19:38:39)
Filter
By velovideo 20.06.2016 13:45:08
Member · 2 commentsVēl viens līdzīgs negadījums trasē:
https://failiem.lv/u/pa6te57r#/view/VID … 3.3gp;play
Tas pats, tikai nedaudz labāk kvalitātē un ar ievadu:
https://failiem.lv/u/guc8ge3v#/view/My+Video.mp4;play
By lūsis 20.06.2016 14:02:30
Member · 231 commentsVēl viens līdzīgs negadījums trasē:
https://failiem.lv/u/pa6te57r#/view/VID … 3.3gp;playEs īsti nesaprotu, kurš ir vainīgs, tas melnajā maikā vai tas dzeltenajā?
Es esmu tas dzeltenajā kreklā. Situācija izveidojās no tā, ka mēs ar "melno" braucēju panācām vienu nolūzušu un čalis melnajā gāja garām pa kreiso pusi. Es visu redzēju un mani tā pārbīde par 0.5-1m nepārsteidza. No šīs kameras skatu punkta arī viss likās pārredzams. Filter čalis bija man, acīmredzot, tik tuvu, ka pat no skata visnotaļ lēzenā pārvirzīšanās viņam bija pārsteigums un uzsitu pa priekšējo ratu. kad jau līdzsvars bija pazaudēts, pārējais bija laika jautājums. Ceru, ka viss iespējas robežās viņam ir ok. Pēc tam viens čalis, kas redzēja no muguras nokomentēja, ka viņš (kritējs) jau iepriekš baigi tuvu priekšējam braucis. Nu es nez. Neesmu baigais šosejas spečuks, bet pats cenšos vienmēr atstāt vairāk vietu sev manevram, pat, ja tas ir uz lielākas gaisa pretestības rēķina. Pagaidām tpu tpu tpu tas ir nostrādājis un neesmu cietis līdzīgās situācijās.
Jebkurā gadījumā, atvainojos, ka šitā sanāca. Ja es šeit ko neizdarīju pareizi (izdarīju nepareizi), lūdzu pamāciet. Moš nākamreiz atcerēšos.
Filter čalis pats vainìgs, tur vairāk kā skaidrs viss.
By arvils 20.06.2016 15:24:01
Member · 285 commentsKārtējais pilnais sacensību video no mana skata punkta - https://youtu.be/3NYRxwBprXA (būs skatāms pēc dažām minūtēm, vēl procesējās)
Spilgtākos momentus esmu apkopojis youtube video aprakstā, tāpēc šeit neko gari neizklāstīšu.
Startā 1. koridora beigu gals. Finišā knapa 4. vieta. Finiša taisnē sanāca pamatīgi pasvilināt kājas
Last edited by arvils (20.06.2016 15:27:20)
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By Gerids 20.06.2016 15:41:40
Member · 831 commentsKārtējais pilnais sacensību video no mana skata punkta - https://youtu.be/3NYRxwBprXA (būs skatāms pēc dažām minūtēm, vēl procesējās)
Spilgtākos momentus esmu apkopojis youtube video aprakstā, tāpēc šeit neko gari neizklāstīšu.
Startā 1. koridora beigu gals. Finišā knapa 4. vieta. Finiša taisnē sanāca pamatīgi pasvilināt kājas
Iespaidīgs finišs! Pulss uzkāpa pat skatoties.
By Mayhem 20.06.2016 15:43:24
Member · 89 commentsVēl viens līdzīgs negadījums trasē:
https://failiem.lv/u/pa6te57r#/view/VID … 3.3gp;playEs īsti nesaprotu, kurš ir vainīgs, tas melnajā maikā vai tas dzeltenajā?
Es esmu tas dzeltenajā kreklā. Situācija izveidojās no tā, ka mēs ar "melno" braucēju panācām vienu nolūzušu un čalis melnajā gāja garām pa kreiso pusi. Es visu redzēju un mani tā pārbīde par 0.5-1m nepārsteidza. No šīs kameras skatu punkta arī viss likās pārredzams. Filter čalis bija man, acīmredzot, tik tuvu, ka pat no skata visnotaļ lēzenā pārvirzīšanās viņam bija pārsteigums un uzsitu pa priekšējo ratu. kad jau līdzsvars bija pazaudēts, pārējais bija laika jautājums. Ceru, ka viss iespējas robežās viņam ir ok. Pēc tam viens čalis, kas redzēja no muguras nokomentēja, ka viņš (kritējs) jau iepriekš baigi tuvu priekšējam braucis. Nu es nez. Neesmu baigais šosejas spečuks, bet pats cenšos vienmēr atstāt vairāk vietu sev manevram, pat, ja tas ir uz lielākas gaisa pretestības rēķina. Pagaidām tpu tpu tpu tas ir nostrādājis un neesmu cietis līdzīgās situācijās.
Jebkurā gadījumā, atvainojos, ka šitā sanāca. Ja es šeit ko neizdarīju pareizi (izdarīju nepareizi), lūdzu pamāciet. Moš nākamreiz atcerēšos.
Es tā neuzkrītoši to uzjautāju, jo pats esmu "melnais" braucējs. Atminos, ka piebrauci klāt un jautāji "Ko krešu uztaisīji?" un tāpēc arī uzdevu šo jautājumu, jo, gan tekošajā brīdī man tas izraisīja izbrīnu, gan arī noskatoties video īsti savu vainu nesaskatīju.
By mrlobber 20.06.2016 16:40:19
Member · 826 commentsKārtējais pilnais sacensību video no mana skata punkta - https://youtu.be/3NYRxwBprXA (būs skatāms pēc dažām minūtēm, vēl procesējās)
Spilgtākos momentus esmu apkopojis youtube video aprakstā, tāpēc šeit neko gari neizklāstīšu.
Startā 1. koridora beigu gals. Finišā knapa 4. vieta. Finiša taisnē sanāca pamatīgi pasvilināt kājas
Spēcīgs sprinteris priekš tautas esi! Skatījos video un līdz pat pēdējai minūtei nevarēju saprast, kā no tik sliktas pozīcijas var 4. vietu izcelt Pēdējā līkumā gan arī šķita, ka veiksme tavā pusē - priekšā braucošie knapi savācās, lai neizraisītu masinieku.
Savukārt no citas puses - nāves smaka, iedomājos, ko tās meitenes uz Vanšu tilta, kas brauca pirmo apli un ko apdzen peletons uz 50 km/h... kā var nenotikt kritieni tādā brīdī? Pilnīga veiksme.
By ixmens 20.06.2016 16:43:40
Member · 17 commentsPasākums kopumā OK, vējelis uz Dienvidnieka piedeva asumu.
Bet pēc tam pavērojot vienapļa braucējus, radās jautājums - vai tā meitene, ko atspēries vilka būdīgs tēvainis bez numura, pat finiša taisnē izsniedzot pamācības, kā braukt un kā nebraukt, jūtas laimīga par savu "izcīnīto" 2. vietu? (pirmā, trešā un citas meitenes kaut kā tika galā pašas)Trešās vietas ieguvēja visu Pārdaugavu atsēdēja aizvējā (tika vilkta) arī tad, kad otrās vietas ieguvēja ar savu komandas biedru tikai divatā grieza karuseli priekšā, lai saglabātu ātrumu un vilktu arī trešās vietas ieguvēju līdz finišam.
Baidos, ka tu runā par to meiteni, kas gan atbrauca trešā, bet nekādu vietu neieguva, jo treneris nebija viņu laikus pieteicis (kā sporta skolu audzēkņiem pienākas - ar atlaidēm), tāpēc viņa pati pieteicās ģimenes braucienam (jo tas sanāca lētāk), kur nekādas vietas, protams, nepiešķir. Trešo vietu ieguvusī meitene finišēja kādu minūti vai pusotru vēlāk, tā kā ne par to šeit stāsts.
Šajā gadījumā ko rakstā uzsver novērotājs, nebija korekti pret citiem cīņas biedriem, kuri arī brauca uz ieskaiti. Šādiem gadījumiem ir paredzēti mācību treniņi, bet sacensībās ir jābrauc patstāvīgi. Ja audzēknis nav gatavs saviem sasniegumiem un pilnveidot tos nākamājos braucienos, tad jābrauc bez ieskaites, kā piem., ģimenes brauciens.
Te nav ITT kur nevar ievilkt vai vilkt! Jūs gudrie komentātāji domājat, ka jebkurš var uz aizmugurējā rata nosēdēt jebkurā ātrumā? Ja kāds gatavs to darīt, ko tad nedara? Meitene visu distanci novilka vismaz 3-4 braucējus sev aizmuguras. Par ko Jūs cepaties? Piedalieties ITT sacensībās un būs desa pilna! Dīvaini izskatās tie, kas stum aiz muguras ar roku, bet vai tad tas arī ir aizliegts? Un tā finiša taisne, kas Jums neļauj gulēt, noteikti neizšķīra pjedestāla sadalījumu.
Attiecībā par korektumu, vēlme teikt, ka nav korekti sacensties 2004.gadā dzimušiem ar 199-tos gados dzimušiem un vecākiem! Tas ir nekorekti!
By ixmens 20.06.2016 16:46:46
Member · 17 commentsNesaprotu, ko var čīkstēt par sēdēšanu aizvējā?
Ļaudis, tas ir grupas brauciens nevis ITT, ja vari atsēdēt, un ja ir kas tevi ved, tad sēdi vesels un izmanto iespēju.
Tieši tā!!!
Arī atsēdēt ir jāmāk!
By kandrejevs 20.06.2016 16:47:48
Member+ · 767 commentsKārtējais pilnais sacensību video no mana skata punkta - https://youtu.be/3NYRxwBprXA (būs skatāms pēc dažām minūtēm, vēl procesējās)
Spilgtākos momentus esmu apkopojis youtube video aprakstā, tāpēc šeit neko gari neizklāstīšu.
Startā 1. koridora beigu gals. Finišā knapa 4. vieta. Finiša taisnē sanāca pamatīgi pasvilināt kājas
mazliet iesvīda plaukstas skatoties
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By averza 20.06.2016 16:49:47
Member++ · 5,039 commentsKāpēc tēmas nosaukumā ir Elkor, nevis Toyota?
By Papuass 20.06.2016 17:04:21
Member+ · 2,974 commentsKāpēc tēmas nosaukumā ir Elkor, nevis Toyota?
Šī ir pagājušā gada tēma
By arvils 20.06.2016 17:46:20
Member · 285 commentsKārtējais pilnais sacensību video no mana skata punkta - https://youtu.be/3NYRxwBprXA (būs skatāms pēc dažām minūtēm, vēl procesējās)
Spilgtākos momentus esmu apkopojis youtube video aprakstā, tāpēc šeit neko gari neizklāstīšu.
Startā 1. koridora beigu gals. Finišā knapa 4. vieta. Finiša taisnē sanāca pamatīgi pasvilināt kājasSpēcīgs sprinteris priekš tautas esi! Skatījos video un līdz pat pēdējai minūtei nevarēju saprast, kā no tik sliktas pozīcijas var 4. vietu izcelt Pēdējā līkumā gan arī šķita, ka veiksme tavā pusē - priekšā braucošie knapi savācās, lai neizraisītu masinieku.
Savukārt no citas puses - nāves smaka, iedomājos, ko tās meitenes uz Vanšu tilta, kas brauca pirmo apli un ko apdzen peletons uz 50 km/h... kā var nenotikt kritieni tādā brīdī? Pilnīga veiksme.
Sprints man šad un tad padodas tīri labs. Tā pat viss ir atkarīgs no situācijas, pozīcijas, veiksmes utt. vakardienas sacensības bija labs piemērs - priekšgalā vajadzēja atrasties jau uz Vanšu tilta, nevis pie finiša līnijas
Tas pēdējais līkums bija nelabs... tās milzīgās rises uzreiz nogriežoties (zem tilta) bija laba vieta kur izrakstīties. Pats tur tieši sāku "spiest grīdā" un man normāli sameta aizmugurējo ratu (video pamatīgi noraustījās), jo sanāca tur nedaudz tā kā palekties. Tajā vietā varēja sanākt pavisam slikti.
Un lēno braucēju problēma vēljoprojām ir aktuāla, atkal bija vairāki riskanti gadījumi, sevišķi uz Vanšu tilta.
Last edited by arvils (20.06.2016 17:48:16)
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By 75 20.06.2016 20:52:48
Member · 60 commentsArvil, labs sprints:) redzeju video, man liekas pa Krasta tu vairāk biji no labas puses, bet labāks aizveiš bija no kreisās. Tāpēc spēka bišku finišā pietrūka
By serģis 20.06.2016 21:02:01
Member · 417 commentsArvil, labs sprints:) redzeju video, man liekas pa Krasta tu vairāk biji no labas puses, bet labāks aizveiš bija no kreisās. Tāpēc spēka bišku finišā pietrūka
nē, problēma bija tāda, ka pie bankas pozīcija bija dibenā
būtu sēdējis priekšā vai kaut vai vilcis pāri tam pašam vantiniekam, būtu izcēlis
nekas, pieredze nāk ar laiku!
By vbe 20.06.2016 21:02:11
Member · 18 commentsVideo:
Tautas distance 32 km
Starts no 4.koridora
Finišs 91.vieta
By 4bz 20.06.2016 10:36:30
Member · 100 comments