vienam bruģis šķiet bīstami un smagi, citam tā ir iespēja izrādīt savas prasmes un pārākumu. jābūt dažādībai un jādod iespējas visiem.
Var jau ielikt kādu posmu arī caur daugavu. Kāds, kurš ikdienā apmeklē baseinu, varēs izrādīt prasmes un aiziet otrivā.
Last edited by Mutesprieks (15.06.2016 22:40:41)
By 436 15.06.2016 23:12:28
Member · 822 commentsvienam bruģis šķiet bīstami un smagi, citam tā ir iespēja izrādīt savas prasmes un pārākumu. jābūt dažādībai un jādod iespējas visiem.
Var jau ielikt kādu posmu arī caur daugavu. Kāds, kurš ikdienā apmeklē baseinu, varēs izrādīt prasmes un aiziet otrivā.
varēji ko vēl asprātīgāku uzrakstīt...
By jaja 16.06.2016 15:27:16
New Member · 1,271 commentsVeloAquaRace.30+1+40
Pirmie 30KM ar velo Rīga-Ikšķile StarpFinish Daugavas pludmalē. Tad kopā ar velo peld pāri Daugavai uz Riekstukalna pusi. Tad 40KM caur Baldoni uz Rīgu.
Piesienot pie velo pa kādam pludiņam varētu izvairīties no nogrimšanas. Nedaudz žēl būtu velo gultņus. Bet ko tik neizdarīs sacensību gara vārdā
Te kaut kas būs, kaut kad.
By Mutesprieks 16.06.2016 18:36:02
Member · 231 commentsVeloAquaRace.30+1+40
Pirmie 30KM ar velo Rīga-Ikšķile StarpFinish Daugavas pludmalē. Tad kopā ar velo peld pāri Daugavai uz Riekstukalna pusi. Tad 40KM caur Baldoni uz Rīgu.
Piesienot pie velo pa kādam pludiņam varētu izvairīties no nogrimšanas. Nedaudz žēl būtu velo gultņus. Bet ko tik neizdarīs sacensību gara vārdā
Ha ha, pa skaisto. Starp citu, ja zin veco ceļu (kas zem ūdens) līdz Meinarda salai, tad tur pat var aizbraukt. Būs tik sparīgi jāmin.
By kaska 16.06.2016 21:09:23
Member · 886 commentsVeloAquaRace.30+1+40
Pirmie 30KM ar velo Rīga-Ikšķile StarpFinish Daugavas pludmalē. Tad kopā ar velo peld pāri Daugavai uz Riekstukalna pusi. Tad 40KM caur Baldoni uz Rīgu.
Piesienot pie velo pa kādam pludiņam varētu izvairīties no nogrimšanas. Nedaudz žēl būtu velo gultņus. Bet ko tik neizdarīs sacensību gara vārdā
Labu nesabojāsi un sliktu nav ko taupīt!
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Eduards 17.06.2016 00:19:21
Member# · 2,686 commentsVeloAquaRace.30+1+40
Pirmie 30KM ar velo Rīga-Ikšķile StarpFinish Daugavas pludmalē. Tad kopā ar velo peld pāri Daugavai uz Riekstukalna pusi. Tad 40KM caur Baldoni uz Rīgu.
Piesienot pie velo pa kādam pludiņam varētu izvairīties no nogrimšanas. Nedaudz žēl būtu velo gultņus. Bet ko tik neizdarīs sacensību gara vārdā
Atkal pa Daugmale-Baldone granti? Vai tad neatceries, kāds par to bija cepiens?
By DZ 17.06.2016 00:43:30
Member · 3,501 commentsEduard, tu kādā gonkā ar bruģi vai granti esi bijis troikā? Es tiešām nesaprotu tavu komentāru jēgu. Bruģis vai grants ir pilnīgi nekaitīgs ja tur brauc velkoties. Normālā hodā ejot akmeņi klapē rāmi un ratus tā, ka maz neliekas. Saprotu, ka tu ar labu tehniku esi uz "jūs", vismaz redzot ar ko tu brauc sacensībās.
Jāsaprot, ka amatieru sacensībās bruģis un grants ir lieki, ja vien tā nav atsevišķa viendienas sacensība sportiskajiem amatieriem. Lielajām amatieru/tautas gonkām gan vajadzētu izvairīties no grants un bruģa.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Eduards 17.06.2016 01:19:18
Member# · 2,686 commentsKaspar, man lauku mājas ir tuvu tai grantij, tā ka labi zinu Baldones-Daugmales ceļa stāvokli visa gada garumā. Jā, ar šosejnieku neesmu pa to lidojis lielā ātrumā, taču neapšaubu tavu teikto, ka akmeņi iet pa gaisu. Mans ieraksts bija ironija par to, ka lietotājs Jaja savu izgudrojumu tāpat grib dzīt no Daugmales uz Rīgu caur Baldoni, nevis pa taisno gar krastu. It kā slikto ceļa posmu nebūtu pietiekami. Rakstot pat neiedomājos, ka manu ierakstu varēs saistīt ar Vecrīgas bruģi. Tā ka neņem ļaunā.
Sacensībās (MTB) braucu ar vismaz manuprāt tīri normālu Canyonu. Nav viņu pats, pats top modelis, ir priekšpēdējais no augšas, jo vairāk maksāt nav iedvesmas, un tāpat cena 2000+. Savukārt ja tu par šoseju, tad tajās divās sacensībās, ko esmu piedalījies pēdējo gadu laikā, tiešām ieklīdu ar tādu tehniku, ar kādu pašam ārpus treniņiem negribētos rādīties, un tāpēc arī šosejā nerādos.
By DZ 17.06.2016 01:31:20
Member · 3,501 commentsĻaunā neko neņemu. Pats saproti - džeki iet pilnā hodā cauri jebkādam segumam, taču nākamajā dienā visiem tāpat jāiet uz darbu un lielai daļai tāpat ir jāved bērns uz bērnudārzu vai sieva mājas, darbi, kurus neviens cits nedarīs. Tāpat tiek lauzta tehnika, kuru braucējiem neviens cits nepirks. Protams, kritieni un salauzta tehnika būs vienmēr, taču bruģis un grants to iespējamību ievērojami palielina. Sacensībās daudzi amatieri brauc bez tehniskās palīdzības, kā rezultātā sacensības kļūst ļoti liela loterija un loterija tieši par labu tiem, kam ir tehniskais atbalsts distancē. Šādi pazūd sports un sākas loterija.
Kam tas viss ir nepieciešams? Sacensību organizaori paliek laimīgi redzot grants/bruģa posmos nelaimīgās braucēju sejas pēc kritieniem, lauztas tehnikas vai vienkārši kaudzēm prokolu? Varbūt labāk redzēt laimīgas sejas finišā?
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Eduards 17.06.2016 01:44:14
Member# · 2,686 commentsSpeciāls čakars ir pilnīgi lieks un nevajadzīgs. Ja Ķekavai to vēl varētu saprast kā bezvariantu uztaisīt jebkādu citu trasi, kad sacensības tieši Ķekavā jātaisa par katru cenu (līdz konusam kaut kur pie Ķeguma ar pretkustību? Baldone-Iecava, slēgt A7 no Iecavas?), tad Rīgas maratonā braukt iekšā Vecrīgā ir visai lieki. Droši vien tā vajag lai varētu skaistāku copy/paste preses relīzi uzrakstīt.
Starp citu, ja Daugmali-Baldoni sacensību rītā vai dienu iepriekš nobrauktu ielu slaucītājs notīrot akmentiņus kaut vai tikai 2m platā joslā, tad apakšā esošais cietais segums būtu gludāks kā citviet Latvijā lāpītais asfalts. Kāpēc to nevar izdarīt, ja reiz tik ļoti vajag iekļaut sacensībās šo zemes ceļa posmu?
By Ģirts_MTB 17.06.2016 13:17:10
Member · 319 commentsStarp citu, ja Daugmali-Baldoni sacensību rītā vai dienu iepriekš nobrauktu ielu slaucītājs notīrot akmentiņus kaut vai tikai 2m platā joslā, tad apakšā esošais cietais segums būtu gludāks kā citviet Latvijā lāpītais asfalts. Kāpēc to nevar izdarīt, ja reiz tik ļoti vajag iekļaut sacensībās šo zemes ceļa posmu?
Domāju, ka šajā gadījumā lieliski noderētu seguma mitrināšana un blietēšana ar grunts veltni (lai nebūtu izkaltušo posmu, kur grants ir irdena vairāku cm biezumā) vai 1 dienu iepriekš palaist traktoru ar slotu, kas virskārtu atbrīvotu no šķembu,akmeņu gabaliem.
By Vaskis 17.06.2016 23:41:52
Member · 2,612 commentsNu aizmuldējāties, orgi tak pliku "ekšan" grib, cik dzirdēts "kā leģendārais Rubē". Protams, citiem kārtējais gājiens ar defekta padarīšanu par efektu. Pagājušā gadā Rīga-bruģis, Ķekava-grants, Liepāja-bruģis+sliedes, šķiet vienībnieks "tautai" pēdējais bastions, jo sportā šķiet jau kādu laiku ir grants posms. Par "nenormālo" pērno Dobeles TT posmu nemaz runāt negribās, bija čaļi, kas nemaz nestartēja un brauca mājas vai brauca ar statīva iesildīšanās ratu.
Tajā pat laikā, Jūrmalas tauta kuro gadu ir nebeidzams "vāku" izaicinājums, puse Liepājas trases ved pa tik sliktu ceļu, ka bruğis šķiet labs!
Kroņauces aplis ir īpašs stāsts;) bet nedod dies piesaukt uzreiz ar "sū***" nomētās.
Nez, kad mtb mačos iemāna piķi vai taisnus grants posmus, tad arī sajūsmas spiedzienus nedzird, tiešām, nez kāpēc?! Tāpēc, ka mtb sabraukši braukt.
Pārsteidz, tiešām, visu gadu kratamies pa LV ceļiem un visi. Stravā pamanās jaunam piķa gabalam uzcept segmentu, lūk, kādu sajūsmu rada tiešām labs segums !
https://www.strava.com/segments/7413120 Labā ziņa, ka labi posmi ir arvien vairāk, tādēļ loģiski gaidīt, ka sarīkos arī uz normāla seguma visā garumā, kādreiz.
Tajā pat laikā mums nav ne tuvu tik slikti kà Ukrainā. Jā.
Nepārprotiet, mačus ar bruģi, granti utml. vajag, bet ne visiem! Pārmaiņas pēc kādu gadu varētu sarīkot "gludākā" seguma sačus! Starp citu, šogad Tartu grants bija?
P.s.
Posms no ķekavas apļa līdz "grantij" iespējams ir labākās kvalitātes ceļa segums mačos LV, paradokss!
By DZ 18.06.2016 00:04:58
Member · 3,501 commentsKroņauces aplis nav tautas brauciens, bet sacensības licencētiem braucējiem.
Vienības braucienā tautā pāris gadus ir bijis grants posms aiz kamaniņu trases, tagad tur ir asfalts.
Rīgas velomaratonā 2003. gadā arī bija bruģa posms - vef tilts.
Dobeles razģeljas segums nav trakākais pa kādu razģelku esmu braucis, pirms pāris gadiem kuldīgas razģelkā un lejasciemā bija sliktāks.
Jūrmalas vāki problēmu nerada, var pārlekt.
ZZK MTB maratonā Valmierā 2002. gadā visi bija sabraukuši uz normālu MTB maratona gonku, ieskaitot meža ceļus, rezultātā bija 40% grants, 60% asfalts.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Andersons 18.06.2016 00:07:13
Member+ · 2,638 commentsTartu grants nebija ne kripata, tik vietām pie Otepē tipiskais ciematiņu rupjgraudainais asfalts bija bet kopumā trase ļoti laba bija. Tiesa 16tajā kilometrā trubiņai mīksto saķēru un tiksi beigu pēdējā tehniskā palīdzība pēc padsmit minūtēm spēja izlīdzēt.
Pagājšgad Dobeles TT nācās izlaist jo biju satraumējies līdz ar to nevaru spriest bet ekstrēmākās TT kas man atmiņā palicies, tā patinKuldīgas pāris gadus atpakaļ un jau par klasiku kļuvušai Šķūnenieku kauss ar mazliet Rubē tipa trasi.
Last edited by Andersons (18.06.2016 00:11:12)
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Kefīrers 18.06.2016 03:25:38
Member · 211 commentsŠodien pamanījos izņemt numuru. Aizvien nevaru saprast, kāpēc Japiņam tik uzstājīgi vajag tās tāfeles ar numuru stiprināt pie stūres? Visur citur ap beņķi un miers. Likās jau, ka šogad būs kā savādāk, bet nekā.
Sporta distancē arī šitādi pigori ir vai tikai tautu uzskata par pāķiem, kas par aerodinamiku labi, ja TV dzirdējuši?
Last edited by Kefīrers (18.06.2016 03:29:54)
Aizvēja pavēlnieks
By Sram 18.06.2016 11:57:17
Member · 1,188 commentsTautai aerodinamiku ? Pasaki veel, ka brauksi vienu apli )
By Slowmo 18.06.2016 12:52:20
Member+ · 1,166 commentsNeesi taču vienīgais, kuram tāda plāksnīte jāliek. Tad kāpēc satraukties? Tev daudz ko mainīs, ja apli nobrauksi 2 sekundes ātrāk?
By Vaskis 18.06.2016 13:04:50
Member · 2,612 commentstieši tā, ja plāksne jāliek visiem, tad diskusija pa lielam ir lieka.
By 436 18.06.2016 14:15:32
Member · 822 commentsja spītīgi izvairās no strādāšanas priekšā, tad arī A3 formāta numurs uz stūres neko nemainīs
By jan4ukss 18.06.2016 17:28:59
Member · 227 commentsTik daudz neapmierinato ir Nesaprotu kur Jums ir problemas , negribat nebraucat Jums tachu neviens ar varu nespiezh ?
By Andersons 18.06.2016 18:10:37
Member+ · 2,638 commentsJa grib braukt aero, tad jābrauc Filterā;)
Tartu 135 km distancē arī priekšā bija numurs pie stūres jāliek kurā bija laika fiksēšanas čips.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Gerids 18.06.2016 19:03:33
Member · 831 commentsja spītīgi izvairās no strādāšanas priekšā, tad arī A3 formāta numurs uz stūres neko nemainīs
+1
Last edited by Gerids (18.06.2016 19:03:56)
By martipanss 18.06.2016 20:52:14
Member · 1 commentsVarbūt, kāds netiek rīt uz gonku, var uzrakstīt...
By a-69 18.06.2016 21:39:24
Member · 352 commentsJa plāksnīti pareizi pielikt, darbojas kā spoileris, iespējams regulēt saķeri!!! Man personīgi vairāk tas trešais pie krekla spraužamais numurs besī ...
Last edited by a-69 (19.06.2016 09:44:44)
By Ģirts_MTB 19.06.2016 15:48:18
Member · 319 commentsBiju skatītājos, likās, ka sportā bija ļoti švaka konkurence. Nez vai Rietumu Delfin komandas vadībai ir gandarījums par saņemtajām augstajām vietām, ja nav atbraukusi neviena konkurētspējīga komanda! Acīmredzot šis pasākums sportistiem neliekas pievilcīgs.
By 436 19.06.2016 17:11:46
Member · 822 commentsCik tad mums vēl ir tāda līmeņa komandu?
Ja domā, par kaut kādām ārzemju komandām, tad jā - šī tāda sētas tipa gonka vien ir.
+ šajās nedēļās notiek valstu čempionāti.
Last edited by 436 (19.06.2016 17:28:36)
By ZIB 19.06.2016 18:00:27
Member · 273 commentsProblēmu māktie iedzīvotāji, jau sūdzās, ka viņiem grūti braukt par rīgu šodien
By Mutesprieks 15.06.2016 22:39:55
Member · 231 comments