Elkor Rīgas velomaratons

Avatar

By Kykc 01.06.2015 22:42:46

Member · 79 comments

Pabraucot Latvijas sacīkstēs tautas klasē, sapratu ka pa lielam visi sēž grupās un neviens nestrādā. Tāpēc visi bļauj par koridoriem, jo jebkurš šķērslis bremzē grupu, bet tālāk nav cilvēku kas pavilks grupu uz priekšu))) 2-3.. koridori var cīnīties cik vien vēlās bet ja viņš ir 2 koridori uz pirmo koridoru pat ar normāliem treniņiem tie netiks jo ir cilvēki kas pat prieka pēc brauc no pēdējiem koridoriem un finišē pirmajās grupās.
Tapēc nav jēgas cerēt ka kāpjot pa koridoriem varēs ietekmēt krasi savu pozīciju ( pieredzējušie braucēji kas katru gadu pakāpjās pa 50 vietām un tālāk nevar tikt jaunājā koridorī jo pietrūkst fizuhas))

Tautas klasei vajag pirmo koridori ar Tautas komandām kurām ir patiesa interese strādāt komandā un vilkt savu vilcienu ar normālām maiņām un braukt priekā, jo sēdēt grupās ir pilnīgs stūlbums un bļaut par līšanu koridoros un vietu ietekmēšanu ( ko jūs paši izdarijāt lai tiktu uz priekšu?)).

Latvijā pagaidām tauta sēž aizvējā un tas vairāk līdzinas  Gran Fondo  sacīkstēm, bet ar lielu neapmierinātību par savām vietām un veikumiem))

Avatar

By entuziasts 01.06.2015 23:28:41

Member · 39 comments

Visiem tiem censoņiem , kuri tiek apbižoti, jo sliktie lien priekšā, kā arī visiem tiem potenciālajiem "tautas klases čempioniem "  pārdomām neliels salīdzinājums un ieskats šī gada Tartu Rattaralli , kurš notika jau 34. reizi. dalībnieku vidū bija pārstāvētas 22 valstis, tai skaitā arī kāds simts censoņu no Latvijas.  " Galvenā distance"  ( nevis " sporta distance " )  143 km garumā, kopā 1900 dalībnieku uz starta . No tiem vairāk kā 200 sievietes . Balvas tiek pasniegtas pirmajiem 12 kopvērtējumā un labākajiem 3 visdažādākajās vecumā grupās pa dzimumiem. Īsā distance ( un nevis " Tautas distance" ) 63km .  2100 dalībnieku. Balvas netiek pasniegtas. Tiek fiksēts laiks.
Tad, kad Tu zini , ka Tev priekšā ir 143 km nevis 31 , tad arī ir diezgan vienalga , ja kāds apaļīgs onkulis aizlien priekšā, lai gan tieši šī iemesla dēļ Tartu arī neviens īpaši nemēģina līst citā koridorā. Gonka tāpat visu saliek pa vietām. Šogad Tartu bija viss , ko riteņbraucējs var vēlēties izbaudīt. Gan stiprs sānu vējš, gan pavējš un pretvējš. Gan pagari stiepienāi augšā un interesanti nobraucieni . Gan braukšana lielākās vai mazākās grupā. Savas korekcijas ienesa spēcīgais sānu vējš, tāpēc šogad redzēju diezgan daudz kritienu, kas ir netipiski priekš Tartu. Un nevajag domāt, ka 143 km distancei bija pieteikušies tikai " sportisti ". Tādi , kuri atbilst LV izpratnei par " sporta klasi " tur bija varbūt 200 - 300. Pārējie vienkārši velo un aktīva dzīvesveida fani.  Es nezinu, kas tas pie mums LV ir , bet pat Cerību kausā ( tās ir sacensības zēniem un meitenēm , kuri ir ne vecāki par 14 gadiem ) distances ir garāks par 30 km . Saukt 31 km distanci par velomaratona sacensībām ir absurds. Cilvēki skrien ar kājām vairāk km. Tas nav velomaratons, tas ir veloonānisms, pie tam ar kreiso roku. Un attiecīgi , manā skatījumā , tie kas lien priekša koridoros un  25 - 35 gadu vecumā dižojās ar uzvarām 30 km velomaratonā ir  visīstākie veloonānisti nevis riteņbraucēji. 30 km distanci varētu nodēvēt par " veselības distanci" un aizmirst par balvām.

Basters wrote
jan4ukss wrote
Basters wrote

Paskaidrojiet lūdzu tādu lietu kāds ieguvums no tā ka pielien un nofinišē tajā top 20.Ir izredzes tikt uz olimpiādi,iegūt gada sportista balvu,vai kur ir tā fīča varbūt mēs pārējie kaut ko nezinam un kad mums pieleks visi metīsimies uz startu pie lentas.

Tas lai saviem censoniem var pablatot redziet es ar 7 koridora iebraucu top6 big_smile Un visi doma ka tu esi vecis maximalaka pakape big_smile

Nu tad man tas nav interesanti,lai kļūtu par veci līst pāri sētai kaut kā pazemojoši.Es pagājušogad finišēju 800 šogad 400 nu man tuvi cilvēki tāpat teica,ka baigais malacis un es arī gana apmierināts.Bet nu katrs par īstu veci kļūst pa savam.

Avatar

By vlmxs 01.06.2015 23:46:12

Member · 140 comments

Piekritu entuziastam, tik netaisa jau "tautai" garās distancēs, tādēļ atliek "onanēt ar kreiso roku", tobiš braukt īsus gabalus hmm
Bet sezona ir īsa, tā kā piedalos visur kur var, varb nākamgad būšu gudrāks un braukšu uz Tartu (iesakiet vēl kādu analogu?)

Avatar

By chipo 01.06.2015 23:55:51

Member · 261 comments

paldies ENTUZIAST!
Tautas brauciens ir un paliek tautas brauciens - pēc būtības visi varēja sadlīties mazās grupiņās un pļāpājot nobraukt distanci!
pats braucu Sportu un diemžēl mani noņēma no trases atpalicības dēļ (pagājušajā gadā viss sanāca labi) - pats salažojos, jāizdara secinājumi un viss ok!
pats uzskatu Rīgas un Vienības tautas braucienus par Gaļas mašīnām, tāpēc arī pats nepiedalos!

ENTUZIAST - tas pats ir ar Tartu rattamaraton, kur 89km MTB brauc 4000 un ~40km brauc 1500 (varbūt skaitļi nav pareizi, bet foma).

IJSA gan mazliet pretrunā ar sevi (varbūt gan domājot tikai par MTB) - reklamē garās distances, bet lielu pompozitāti liek uz Tautu. Piekrītu, ka Tautau vajadzētu būt tā pat kā SEB MTB Mammai dabai - laika kontrole un viss

Avatar

By toms79 01.06.2015 23:56:19

Member · 465 comments

Pilnībā var piekrist - 30 km gabals, kas tie par mačiem? Tīrākais veselības brauciens!

Savu pirmo Tartu maratonu 120 vai 130 km nobraucu jau, kad man bija 11 gadu. Un visi mēs tur  braucām. Ēdām bulciņas pa ceļam un tik minām.


Avatar

By toms79 02.06.2015 00:01:03

Member · 465 comments

Un tās Japiņa sacensības vispār - viņi pat nemāk distanci precīzi noteikt, pagājušais Vienības brauciens - nolikumā un nosaukumos bija 95 km sporta distance, bet reāli bija pāri 110 km. Pirms kādiem 3 gadiem, kad Rīgas sports gāja vēl ārpus pilsētas pie Ropažiem pat neaizbrauca pa trasi, bet nogrieza īsāku distanci. Kaut kāds teātris ne riteņbraukšana!


Avatar

By jan4ukss 02.06.2015 00:29:02

Member · 227 comments
chipo wrote

paldies ENTUZIAST!
Tautas brauciens ir un paliek tautas brauciens - pēc būtības visi varēja sadlīties mazās grupiņās un pļāpājot nobraukt distanci!
pats braucu Sportu un diemžēl mani noņēma no trases atpalicības dēļ (pagājušajā gadā viss sanāca labi) - pats salažojos, jāizdara secinājumi un viss ok!
pats uzskatu Rīgas un Vienības tautas braucienus par Gaļas mašīnām, tāpēc arī pats nepiedalos!

ENTUZIAST - tas pats ir ar Tartu rattamaraton, kur 89km MTB brauc 4000 un ~40km brauc 1500 (varbūt skaitļi nav pareizi, bet foma).

IJSA gan mazliet pretrunā ar sevi (varbūt gan domājot tikai par MTB) - reklamē garās distances, bet lielu pompozitāti liek uz Tautu. Piekrītu, ka Tautau vajadzētu būt tā pat kā SEB MTB Mammai dabai - laika kontrole un viss

Tur jau ta problema tas distances 30km reali iesildities pat nepaspej ,bet probelam ir taa ka daudzi nebrauc lielas distances 1 iemsls ir ka nav licenses 2trais iemsls ir tas ka ja atpaliek no lidera 20min ,vai apdzen pa apli nonem no trases big_smile Nekas nakam gad jabrauc uz tartu big_smile varbut kads var ieteikt ko lidzigu Tartu maratonam ? Nekas jameigina brauk shinis brivdienas liela distance Jurmala

Avatar

By novērotājs 02.06.2015 00:58:41

Member+ · 1,908 comments

Vienugad Velomaratonā bija sadalījums uz trim distancēm - Sports nopietniem sportistiem, cik atceros, tikai ar uzaicinātām komandām; Tauta kaut kādi 77 (apmēram) km tādiem amatieru braucējiem un ap 25-26 km hobijbrauciens, bet tomēr ar laika kontroli (bez vietām un apbalvošanas). Manuprāt, bija OK.
Citādi var tiešām saprast tos amatierus, kas trenējas pa vakariem pēc darba - savam priekam, bet nu šiem jāsacenšas ar Rietumu banku un sporta skolu junioriem, kurus noķert maz cerību.

Avatar

By sursurs 02.06.2015 07:05:19

Member · 905 comments

Par Entuziasta aizskarto tēmu - a cik Tartu bija kontrollaiks un vai necēla nost no trases atpalicējus?
Mierīgi ripinātu arī garās distances, JA 1) nebūtu obligātais licenču noteikums; 2) Vairākos sačos stulbie noteikumi, ka atļauts piedalīties garajā distancē tikai ar šosejnieku; 3) Neceltu nost no distances jau pēc pārdesmit minūšu atpalikšanas no līdera...
Pie tam pilnīgi nav iebildumu pabeigt sačus arī, ja satiksme ir jau palaista - ja nu ikurāt tiek trase taisīta vaļā (un tāpēc ir atpalicēji jāvāc nost no trases - kas gan saprotu nebija Rīgas velomaratona gadījums šogad). Vnk tomēr pietrūkst fiziskā, lai ar savu "MTB" tipa riteni noturētos grupā, kura velk virs 40 km/h, bet, ja tā nevelc, tad principā nav jēga braukt sporta distanci, jo pēc apļa / diviem tāpat nocels no trases. Tā kā teikt, lai visi iet uz sportu, pie patreizējiem noteikumiem "sportā" nav īsti korekti. Tajā sportā līdz galam tiktu (netiktu nocelti no trases) tikai ĻOTI maza daļa tautas braucēju. Lai tā vilktu (vai kaut vai atsēdētu) nepietiek tikai nopirkt šosejas riteni un licenci, tur tiešām vajag arī treniņus (nu vai - nezinu - kādu ūber fizisko formu). smile


velo 4ever

Avatar

By Tantrix 02.06.2015 07:13:57

Member · 527 comments

tiem , kas noliek visas īsās velodistances - pēc analoģijas skriešanā tad viss , kas īsāks par 10km  jeb/vai 1 stundu  ir sūds.  Tad jau arī vieglatlētikā 100 m metru sprinteri ir nesportisti, , 400 metri , kas skaitās ellīgāka distance vieglatlētikā  ir nenopietni. Vot tikai maratonisti ir cilvēki ! smile OK, tad jau arī velosportā treka sprinteri nav pat tautas cienīgi utt.
Bet par velodistanču garumu Latvijā - nu ir tā, ka baigā sprauga. Ir tikai 30 vai 90 - 120 km. t.i.  1h vai 3/4h. Un tā ir liela atšķirība. Nu un tad tautu brauc no kostīmmāksliniekiem un tantēm ar groziņiem līdz amatieriem ar sportiskām ambīcijām Jo nav jau tā vidusaugstuma. Kā piemēram tartu , tie ir 60 km distance, kuru jau brauc ambiciozāki amatieri. A mums uzreiz nākamais sports, kur 100 - 120 km distance , atpalikušos noņem un priekšējos redz tikai vakarā pa TV , kad noskatās apbalvošanu. Es par 60 km vidusmēra distancēm amatieriem , un bez noņemšanas , ja atpaliek no priekšējiem. Tad izveidotos savas amatieru grupiņas/peletoniņi  kas dipinātu savu spēju robežās smile Jo pašreiz man turēt ātrumu 40 + km/h 3h-4 h nav reāli.

Last edited by Tantrix (02.06.2015 07:18:37)


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By aspms* 02.06.2015 08:25:15

Member · 2,079 comments

Tā tik vēl trūka, lai garajās distancēs MTBšņikus laistu un nelicencētos. Ja jau īsajā distancē paspēj sūdus sataisīt, tad garajā tādu situāciju būtu vēl 2x vairāk. Pietiek jau tagad, ka daži veloclub.lv kadri tur pelotonā brīnumus taisa big_smile


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By sursurs 02.06.2015 09:22:48

Member · 905 comments
aspms* wrote

Tā tik vēl trūka, lai garajās distancēs MTBšņikus laistu un nelicencētos. Ja jau īsajā distancē paspēj sūdus sataisīt, tad garajā tādu situāciju būtu vēl 2x vairāk. Pietiek jau tagad, ka daži veloclub.lv kadri tur pelotonā brīnumus taisa big_smile


Nu lūk arī atbilde uz jautājumu, kāpēc cilvēki ar putām uz lūpām cīnās un cīnīsies tautas distancē - un līdīs garām startā, un līdīs nepareizos koridoros, jo tā ir vienīgā iespēja reāli samērīties - kaut vai cīnoties par 359o vietu un kaut kādu sekunžu ieguvumu.
Es ar piekrītu, ka būtu ok - sporta distance sportistiem, tad kkāda gara/vidēja garuma distance amatiersportistiem - nu tam tautas galam, kurš cīnās ar putām uz lūpām (es tai skaitā big_smile), kur neņemtu nost no trases pēc 15min atpalikšanas līderim (kkādus saprātīgus kontrollaikus gan varētu ielikt, lai tomēr tie, kas pa ceļam taisa fočēšanās pauzes, apdomā savas spējas iekļauties kontrollaikā. Tur mok pat var kādas balvas pirmajiem&pirmajām trim.
Un tad kkāda izklaides distance, kur nu tur tad varētu arī laika kontroli - tīri intereses pēc, bet bez kādām balvām, u.ml. Vai balvas kā nu šobrīd tur ir - visādiem tur vecākajiem, jaunākajiem, krāšņākajiem, saskanīgākajiem, u.tml...

Last edited by sursurs (02.06.2015 09:36:36)


velo 4ever

Avatar

By Ints 02.06.2015 09:53:35

Member+ · 868 comments

Vienkārši reāli pietrūkst amatieru šosejas sacensības ar distanci 60-70 km un dalību tikai ar šosejas velosipēdiem.
Tautas braucienā jau nevar iebilst - tauta brauc ar ko grib - šosejas, mtb,pilsētas un elektrovelosipēdiem.

Avatar

By beraht 02.06.2015 10:23:22

Member · 127 comments
sursurs wrote

Par Entuziasta aizskarto tēmu - a cik Tartu bija kontrollaiks un vai necēla nost no trases atpalicējus?

Pats Rattaralli nebraucu, bet intereses/salidzināšanas pēc palasījos:
1. lai paspēt kontrollaikā līdz kontrolpunktiem vidējam braukšanas ātrumām jābūt ~18kmh(143km distancei) un ~16kmh(63km)
2. brīva velo izvēle (nestandartiem velo jābūt atļaujai no UCI komisāra - laikam visādi freak bikes), aizliegtas TT un triatlona stūres
3. braucēji kas nepiedalījas iepriekšējo gadu Rattaralli pieradot savus sasniegumus var dabūt labāku starta poziciju
4. starts atvērts vienlaikus elitei un parējiem (elitei pirmais koridors)
5. ceļu satiksme atvērta
6. speciāli paredzētas vietas trasē želēju, pudeļu un tt. nomešanai
7. dalības maksa 35-70EUR (143km) un 25-50EUR (63km)
8. apbalvošana tikai 143km distancē, 63km tikai laika uzskaite


Ja kaut kur pārpratu labojiet.

Avatar

By derek 02.06.2015 10:24:08

Member · 25 comments

ints ++
un ar vairākiem posmiem

Avatar

By klacis 02.06.2015 10:26:53

Member · 75 comments

Neesmu piedalījies Igaunijas sacīkstēs, bet man tīri intuitīvi šķiet, ka ir dažas atšķirības, kas neļauj pilnīgi objektīvi to salīdzināt.
1) Tartu zīmols. Es kā mazs puika atceros, ka fāters brauca tur slēpot astoņdesmitajos gados. Viņiem ir ļooti senas tradīcijas, kuras prasmīgi no slēpošanas ir pārmestas uz riteņiem. Un tas ir zīmols visas valsts, un ne tikai, mērogā. Pie mums nevienām sacīkstēm nav tāda statusa. Varbūt Vienībnieks tam lēnām tuvojas, jo notiek jau kopš deviņdesmitajiem, bet panākt to masveidību ir baigi nereāli. Līdzīgi, ka mēs gribētu, lai pēkšņi uz mūsu futbola čempionātu sāktu gāzties tūkstoši. Mums ir tādā statusā dziesmu svētki. Ar to jāsadzīvo...
2) Paskatījos karti. Tā gonka izskatās, ka ir iezīmēta pa otrās nozīmes ceļiem. lielāki satiksmes ierobežojumi visticamāk ir tikai pašā Tartu, bet citur... Nedomāju, ka viņiem tur meža vidū ir lielāka apdzīvotība kā mums kaut kur, piemēram 20 km no Valmieras. Mums visi šie pasākumi ir teju uz galvenajām šosejām vai galvaspilsētas ielām. Bīdoties nost no šīm maģistrālēm, parādītos virkne latviešiem raksturīgo problēmu - kā lai tur nokļūst, tur takš šausmīgs asfalts utt.
3) Sacensību raksturs, proti, visi jautājumi ar laika uzskaitēm, apbalvošanām, komandām utt. Ja nebūtu tik liela sportiskā elementa šajās "tautas" distancēs, tad visi, kam svarīgs laiks, vieta, komandu kopvērtējums utt pārceltos uz garajām gonkām. Un ātri vien pierastu un iemācītos sadalīt spēkus. Tagad ir tā, ka mums katru vīkendu ir pa kādam seriālam, braucēju ir kādi daži tūkstoši un loģiski, ka nav tik liels kvorums gan tām garajām distancēm, gan īsajām. Un vidēji slinks tipāžs paskatās cenu, saprot, ka arī pēc 40 km sporta režīmā jutīsies noguris, un lēmums ir pieņemts.

Avatar

By beraht 02.06.2015 10:27:13

Member · 127 comments
Ints wrote

.. dalību tikai ar šosejas velosipēdiem.

Manuprāt vairāk ietekme braukšanas kultūra un pieredze. Jā man ir MTB:)

Ints wrote

.. tauta brauc ar ko grib - šosejas, mtb,pilsētas un elektrovelosipēdiem.

Šeit arī rodas mūsu sadale tauta/sports nevis gara/īsa.

Avatar

By sursurs 02.06.2015 10:43:48

Member · 905 comments
beraht wrote
sursurs wrote

Par Entuziasta aizskarto tēmu - a cik Tartu bija kontrollaiks un vai necēla nost no trases atpalicējus?

Pats Rattaralli nebraucu, bet intereses/salidzināšanas pēc palasījos:
1. lai paspēt kontrollaikā līdz kontrolpunktiem vidējam braukšanas ātrumām jābūt ~18kmh(143km distancei) un ~16kmh(63km)

Ja kaut kur pārpratu labojiet.

Lūk, lūk! Labi - nesaku, ka 16-18 km/h ir adekvāti, varētu būt arī ātrāk, bet ne tak 20min aiz līdera uz tik garu distanci! Tikko Rīgas velomaratonā tikai divas beibes palika uz pjedestāla sportā, jo citas noņēma no trases kā nu kuru pēc cik tur apļiem. Tai skaitā beibes, kuras trenējas un MĀK braukt un VAR braukt un var arī apsteigt ne vienu vien džeku. Varbūt tautā viņas būtu vinnējušas, dabūjušas balvas, bet sportā vnk nocēla no trases, jo priekšā redz pirmā vieta ir aizgājusi atrāvienā un kādu iemeslu dēļ ir sanācis bik atkrist no grupas..


velo 4ever

Avatar

By Duff 02.06.2015 10:47:34

Member · 449 comments

Manuprāt, lielākajai daļai viss ir galvā - kā savādāk izskaidrot, ka SEB MTB sporta distance ir par 15km garāka, bet tur brauc tikai 200 braucēji un pārējie 2000 sēž tautā - vai tad nevar nobraukt? Tikai 15km vairāk!!!!

...es jau netrenējos, es jau tikai 7dienās izbraucu, man komanda liek, licencei nav naudas, man mati sāp un divas želejas būs papildus jānopērk - atmazka atmazkas galā un katru gadu izdomā tikai ko jaunu

Uztaisīs šosejā 60km distanci un atkal būs tikai 200 dalībnieku, jo tāpat visi sēdēs iekš 30km...

Avatar

By zwiedrs 02.06.2015 10:49:15

Member · 126 comments

kur ir problēma, Tautai un sportam ir vienāda dalības maksa, brauc sportu, ja ir šosejas velo, cik apļus nobrauksi tik nobrauksi, skaidrs, ka vairāk par diviem apļiem var nobraukt, nebūs ne koridoru, ne lielā pūļa, kas taisa "zavalus" un iegūsi pa to pašu naudiņu nedaudz garāku distanci. Es ar tādu domu jau otro gadu braucu visas sporta distances un pagaidām ir paveicies ka esmu iekļāvies laikā. Vienkārši negribās maksāt naudu par 50 min. gonku.

Avatar

By andris 02.06.2015 10:50:58

Member++ · 403 comments
sursurs wrote

Par Entuziasta aizskarto tēmu - a cik Tartu bija kontrollaiks un vai necēla nost no trases atpalicējus?

Ja īsumā un pāris teikumos, tad Tartu uz 142 km distanci kontrollaiks finišā bija 9h, bet 63 km distancei piecas stundas.
Uz pilno distanci bija 5 ēdināšanas/dzirdināšanas punkti ik pēc +/- 30 km ar saviem kontrollaikiem, bet 63 km distancei divi servisa punkti (25. un 49.km). No beigām brauc lielais ikarusa tipa buss, kas savāc talāk dažādu iemeslu braukt nevarošos un ārpus kontrollaikiem braucošos. Finiša protokolos šogad ir fiksēti 1696 braucēji uz 142 km un 2108 finišētāji uz 63 kilometriem.

Avatar

By ZIB 02.06.2015 10:55:33

Member · 273 comments
Duff wrote

Manuprāt, lielākajai daļai viss ir galvā - kā savādāk izskaidrot, ka SEB MTB sporta distance ir par 15km garāka, bet tur brauc tikai 200 braucēji un pārējie 2000 sēž tautā - vai tad nevar nobraukt? Tikai 15km vairāk!!!!

...es jau netrenējos, es jau tikai 7dienās izbraucu, man komanda liek, licencei nav naudas, man mati sāp un divas želejas būs papildus jānopērk - atmazka atmazkas galā un katru gadu izdomā tikai ko jaunu

Uztaisīs šosejā 60km distanci un atkal būs tikai 200 dalībnieku, jo tāpat visi sēdēs iekš 30km...

Brauktu distancē amatieriem ar sportiskām ambīcijām (jeb wannabe pro big_smile ), ja tur būtu seba pirmie 3 tautas klases koridori, bet ne sporta klasē, kāda huja pēc man jāsacenšas ar delfīniem un citiem lopiņiem, ja man vēl līdz tautas klases līderiem tālu, kur nu vēl līdz viņiem. Bet kad šobrīd sporta klase ir tik šķidra, galīgi negribās viņā braukt, tikai dalībnieku skaita dēļ.

Nobraukt sporta distanci nekādu problēmu nevienam wannabe amatierim nesagādātu, ja būtu daudz amatieru tajā distancē.

Last edited by ZIB (02.06.2015 10:56:58)

Avatar

By toms79 02.06.2015 11:17:23

Member · 465 comments
ZIB wrote

Nobraukt sporta distanci nekādu problēmu nevienam wannabe amatierim nesagādātu, ja būtu daudz amatieru tajā distancē.

Vienības braucienā jau šim tuvojamies. Pēc novērojumiem, ja ir pāri 150 braucēju un nav apļu, tad mierīgi var braukt sportā un atradīsies arī tādas pašas jaudas līdzbraucēji. Sportā tāpat brauc 50 un 60+ gadus veci onkas un dažreiz iekabina tādiem kā man, kad vairs negribas mocīties smile

Pirms pāris gadiem izlēmu vairs tautā nebraukt un neesmu vīlies par izvēli. Un teikšu godīgi, tikt līdzi pirmajai grupai izdodas ar mainīgām sekmēm, bet motivācija braukt jau katram sava.


Avatar

By Duff 02.06.2015 11:18:30

Member · 449 comments
ZIB wrote

Nobraukt sporta distanci nekādu problēmu nevienam wannabe amatierim nesagādātu, ja būtu daudz amatieru tajā distancē.

Ja paskatās dalībnieku sarakstu sportā - tur puse ir amatieri
Pats arī piederu pie tiem, kuriem ir nauda priekš ūber riteņa, bet treniņi ir labi ja 2x nedēļā un neko - mīcam tāpat visi kopā, viens vēl neesmu palicis nekad distancē

Bet atkal jau - atmazka atmazkas galā (:

Avatar

By Ints 02.06.2015 11:31:12

Member+ · 868 comments

Interesanti vai šogad Vienības brauciena šosejas distancē arī būs vajadzīgas licenzes ????  Jo tur vismaz varēja amaiera līmenī nomīt tos 90-100 km un neviens neņēma nost no distances.

Avatar

By arvils 02.06.2015 11:32:14

Member · 285 comments
ZIB wrote
Duff wrote

Manuprāt, lielākajai daļai viss ir galvā - kā savādāk izskaidrot, ka SEB MTB sporta distance ir par 15km garāka, bet tur brauc tikai 200 braucēji un pārējie 2000 sēž tautā - vai tad nevar nobraukt? Tikai 15km vairāk!!!!

...es jau netrenējos, es jau tikai 7dienās izbraucu, man komanda liek, licencei nav naudas, man mati sāp un divas želejas būs papildus jānopērk - atmazka atmazkas galā un katru gadu izdomā tikai ko jaunu

Uztaisīs šosejā 60km distanci un atkal būs tikai 200 dalībnieku, jo tāpat visi sēdēs iekš 30km...

Brauktu distancē amatieriem ar sportiskām ambīcijām (jeb wannabe pro big_smile ), ja tur būtu seba pirmie 3 tautas klases koridori, bet ne sporta klasē, kāda huja pēc man jāsacenšas ar delfīniem un citiem lopiņiem, ja man vēl līdz tautas klases līderiem tālu, kur nu vēl līdz viņiem. Bet kad šobrīd sporta klase ir tik šķidra, galīgi negribās viņā braukt, tikai dalībnieku skaita dēļ.

Nobraukt sporta distanci nekādu problēmu nevienam wannabe amatierim nesagādātu, ja būtu daudz amatieru tajā distancē.

Nespēju nepiekrist. big_smile

Es šinī sakarā gribētu pieminēt Pļaviņu MTB maratonu, jo tur iepriekšējos gados bija lieliska izvēle - bērnu mini apļi 100m-1500m, ģimenes 15km, tautas tipa 30km distance, amatieru-sportistu 50km distance un 87km delfīniem un citiem zvēriem... (katrai distancei protams bij savs nosaukums, es nedaudz pārdēvēju, lai var labāk saprast ideju)
Katrs varēja izvēlēties distanci saviem spēkiem. Nedaudz problēmas radās brīdī, kad vienlaikus finišēja ģimenes brauciena/tautas un amatieru distances braucēji, ātruma starpība starp braucējiem bija diezgan ievērojama.

Last edited by arvils (02.06.2015 11:34:03)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By sursurs 02.06.2015 11:48:53

Member · 905 comments

Pff.. Neviens nesaka, ka nobraukt ir prblēmas. Nobraukt esošajā drastiskajā kontrollaikā - gan.


velo 4ever