Uz kādu laiku izsniedz license?
By despecs 11.02.2015 16:59:48
Member · 1,745 commentsBet ja es būtu ,LRF es mēģinātu ieviest visiem vienu centralizētu servisu.
Nedomāju, ka šobrīd LRF ir kaut kād nopietna IT infrastruktūra vai iespējas kaut ko tādu izstrādāt.
es pa 35k EUR viņiem izstrādāšu metodiku kā izstrādāt IT infrastruktūru
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By duuzis 11.02.2015 17:27:57
Member · 461 commentses pa 35k EUR viņiem izstrādāšu metodiku kā izstrādāt IT infrastruktūru
Cerams saproti, ka tie 35k beigās būs jāatgriež.
By Andersons 11.02.2015 20:01:06
Member+ · 2,639 commentsUz kādu laiku izsniedz license?
Uz sezonu tiek izsniegtas licences.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By mairis 12.02.2015 09:30:39
Local.Auth · 335 commentsVivus.lv MTB Maratonā tāda "sporta" klase vai distance nepastāv!
Ar UCI vai amatieru licencēm jāstartē šosejas un MTB sacensību sporta distancēs, bet tautas distancē tās nav obligātas (arī ne amatieru).
Vai šis apgalvojums nozīmē, ka SEB un Vivus sporta klasē amatieru licenci vajag obligāti?
Man arī šāds jautājums!
By Mikka 12.02.2015 14:42:19
Member · 141 commentsVivus.lv MTB Maratonā tāda "sporta" klase vai distance nepastāv!
Vai tas nozīmē, ka U23 un Elite licenču īpašnieki nevarēs piedalīties?
U-23 un vīrieši / sievietes
Nedrīkst piedalīties veterānu un tautas braucienu sacensībās
By NoProblemo 12.02.2015 23:24:11
Member · 262 commentsVai federācija nevarētu uztaisīt šādu tabulu:
Vertikālā ailē sakrauj visu kas Latvijā ir pieejams un braucams, un horizontālā rindā sakrāmē visas pieejamās licences utt! Un saķeksē ko ar kuru licenci var vai nevar braukt!
Savādāk vairs neko nevar saprast!!!
Last edited by NoProblemo (12.02.2015 23:24:46)
By misters kalns 12.02.2015 23:52:20
Member · 13 commentsMan kautkā šitais viss liekās pārāk sarežģiti,un gan jau ka man vienam tā nav.Tie kas gribēs tie pirks licenzes,tie kas negribēs tie nepirks,un ja būs viņas obligāti jāpērk,tad varu droši pateikt, ka tajā pašā SEBā tautas klasē vairak pa septiņiem koridoriem nebūs,jo vnk cilvēkiem piegriezisies šitie murgi.Metīs velobraukšanu pie malas,jo ir tak arī citi sportiņi,kuros nav tādas problēmas.
By Bomzis 13.02.2015 00:39:21
Local.Auth · 1,215 comments... varu droši pateikt, ka tajā pašā SEBā tautas klasē vairak pa septiņiem koridoriem nebūs,jo vnk cilvēkiem piegriezisies šitie murgi.Metīs velobraukšanu pie malas,jo ir tak arī citi sportiņi,kuros nav tādas problēmas.
Jā ... trakas lietas kā saka "No SEB, no party"
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Helminth 13.02.2015 01:07:56
Member+ · 491 commentsLicence nav problēma. Vienkārši pagrūti visiem tagad iebraukt tajā visā kam viņa ir vajadzīga. Un tā sākotnējā informācija no lrf par ieguvumiem un visu pārējo nebija īsti pareizi noformulēta un visa pateikta.
Man šodien visu izskaidroja un es piekrītu vajag licences visiem.
Teorijā ir divu veidu licences - viena ir uci licence, kas ir internacionālā un otra ir nacionālā licence. Ja tev ir nacionālā licence piedalies, kur gribi, bet ja uci, tad tikai sporta distancē. Tas arī novērstu to, ka tautā brauc sportisti, kas piedalās pat pasaules čempionātos. Kas ir sporta distance un kur kam kādas licences vajag to nosaka organizatori, jo tas ir individuāli katrām sacensībām. Nevar teiksim noteikt pēc kilometriem kas ir sports, kas tauta, jo vieniem trase grūtāka vieniem vieglāka, bet vairāk kilometri, tādēļ tas pieļauju paliks orgu ziņā.
Bonusi, kas man visvairāk piesaista:
1) Ieviešot licences visi tiek automātiski apdrošināti, jo neizsniedz licenci cilvēkam, kurš nav apdrošināts. Nacionālajā licencē 9 euro no cenas iet uz apdrošināšanu un 11 eur lrf atbalstam un attiecīgi riteņbraukšanas sporta veidam kā tādam, atbalstot sportistus. Tad es saprotu, ja tev ir sava apdrošināšana jau, tad tev licence maksā 11 eur? Visus vajadzētu apdrošināt tas ir tikai normāli - riteņbraukšana tomēr ir traumatisks sporta veids un vajadzētu parūpēties par sevi jau laicīgi. Ne tikai par sportistu, bet par visu iedzīvotāju apdrošināšanu jau ir runāts, ka tā būtu nepieciešama lieta, bet tas ir jau cits stāsts.
2) Ja visi ir licencēti, tad sportistus var kaut kā kontrolēt - tāpat kā vajag mednieka licenci un tev viņu var atņemt, ja šauj pīles nepareizajā sezonā, tāpat tad var kontrolēt sportistus, ja cūcības dara. Citādi sataisa trādi rīdi vienās sacensībās un iet un turpina to darīt citur, jo tāpat neviens neko nevar izdarīt vai aizliegt. Licence tomēr ir sava atbildība, tas norāda, ka tu esi sportists un ka tev ir savi pienākumi un tiesības.
Par to ranga tabulu es personīgi kā amatieris neredzu dižu jēgu, ņemot vērā to, ka es pats, sacensībās piedaloties, neskatos kurā vietā tur es iebraucu 105. vai 205. Bet nu citiem varbūt tas taisni patīk. Ir jau protams vēl visādi bonusi un iemesli kāpēc tas vajadzīgs, bet divi iepriekš minētie man liekas svarīgākie.
Doma ir licencēt pilnīgi visus cilvēkus, kas piedalās sacensībās. Arī tantukus ar puķu groziņiem, lai gan kā to izdarīt laikam neviens vēl nesaprot. Visus licencēt izteicās, ka ideja ir 2-3 gadu laikā, ja sanāk.
Man ieteikums varbūt tad varētu būt, ja tu esi tantuks ar groziņu, tad tu varētu piedalīties vienās sacensībās sezonas laikā bez licences saņemšanas un tautas disciplīnā. Attiecīgi reģistrējoties jānorāda savs personas kods pēc kā to varētu izsekot un varbūt tad jāuzrāda kāds apliecinošs papīrs, kas tu esi. Tad tas tantuks varētu nobraukt teiksim vienības braucienu. Savukārt ja tu, piemēram, jau sāc braukt IJSA maratonu posmus, tad jau tu vairs neesi parasts tantuks, bet gan krutais sportiskais tantuks un tev vajag licenci, jo mežā pīles šaut arī nelaiž tantukus ar sēņu groziņiem.
Mēs Gruzim acī laikam tad skatīsimies, ko dara lielie čiekuri no IJSA un Vivus maratona. Iespējams mēs visiem liksim obligātas licences, varbūt izņemot to vienu tautas distancīti (pagaidām). Jo mums tomēr ir bīstamākas trases par tām, kur tantuki ar groziņiem braukā.
Kā Igo pareizi teica, par obligātajām ķiverēm sacensībās arī bija diskusija un visi tad domāja, ja uzliks, ka ķivere obligāta, tad neviens nebrauks un tā pie tam ir dārgāka par to licences cenu.
Šis viss vēl ir atvērts jautājums un visiem droši domāju vajadzētu par to diskutēt un ieteikt ko spēj katrs personīgi, jo mēs vēl esam šeit visi pionieri riteņbraukšanā Latvijā un vajag tad likt tās galvas kopā, lai mēģinātu atrast labāko risinājumu un attīstīt riteņbraukšanas sporta veidu Latvijā.
Last edited by Helminth (13.02.2015 01:15:19)
By DZ 13.02.2015 01:24:18
Member · 3,501 commentsTeorijā ir divu veidu licences - viena ir uci licence, kas ir internacionālā un otra ir nacionālā licence. Ja tev ir nacionālā licence piedalies, kur gribi, bet ja uci, tad tikai sporta distancē. Tas arī novērstu to, ka tautā brauc sportisti, kas piedalās pat pasaules čempionātos. Kas ir sporta distance un kur kam kādas licences vajag to nosaka organizatori, jo tas ir individuāli katrām sacensībām. Nevar teiksim noteikt pēc kilometriem kas ir sports, kas tauta, jo vieniem trase grūtāka vieniem vieglāka, bet vairāk kilometri, tādēļ tas pieļauju paliks orgu ziņā.
Tādas licences jau ir daudzus gadus - cietā un papīrene. Atšķirība tikai tāda, ka papīrene strādā Latvijas robežās. Ar to, piemēram, rīgas velomaratona tautā braukt līdz šim nevarēja.
Jau par sadalījumu rakstīju iepriekš.
Ja sacensības tiek rīkotas pēc UCI noteikumiem, respektīvi noteikumos ir minēts šāds punkts, sacensībām vajag 'pilno' 'sporta' licenci, jeb kā kuram to patīk saukt un ļauts piedalīties arī UCI komandu braucējiem.
Šeit iekšā iet visu lielo velomaratonu sporta klases, latvijas čempis, xsports un filters, rrs atklāšana, dobeles pavasaris, kuldīgas pavasaris, čempionu kauss.
Filtera nolikumos rakstīts
'22.1. Sacensības notiek atbilstoši UCI un LRF priekšrakstiem.
22.2. Jauniem sportistiem, kuriem ir UCI licence, ir jāseko tiem atbilstošajiem pārnesumu attiecību ierobežojumiem.
22.3. Filter Velokauss ir sporta pasākums. UCI licence nav obligāta, drīkst piedalīties jebkurš interesents. '
Tātad ja tie notiek pēc UCI noteikumiem, licencei jābūt obligātai.
Xsportā nav tieši pieminēta UCI noteikumu esamība, bet ja Xsportā liedz braukt braucējiem ar UCI liegumu, tehņičkām jābūt licencētiem treneriem, tad tas nav tautas brauciens un šādā visiem jābūt licencētiem braucējiem. 95% xsportā visi tāpat ir licencēti.
Lielo velomaratonu tautas klasēs u.c. tautas pasākumos, kuros līdz šim ir tā, ka daži ir tikuši kontrolēti lai licencētie braucēji tajos nebrauc, daži nav tikuši, es uzskatu, ka pareizāk būtu nelicencēt braucējus, jo tieši tā - lielās tautas masas, kuras aizbrauc uz sacensībām tikai tāpēc ka jauks laiks vienkārši izvēlēsies citu nodarbi, ja būs vajadzīgas licences. Tasir, ja ir vēlme popularizēt riteņbraukšanu. Ja ir vēlme to iznīcināt, jā, liekam katrai tantei pirkt licenci.
BET un uzsveru vēlreiz BET - lai atsijātu aktīvos riteņbraucējus, kuri brauks tautā bez licencēm, var uztaisīt karti, kas ļautu bez licences braukt, teiksim, 5 sacensības gadā tautas klasēs. Tantes, kuras atbrauc uz rīgu, vienību, varbūt vēl vienu sebu izbrauc, lūdzu, brauc bez licences. Tautas kalses aktīvajiem braucējiem, kas brauc seb tautā, vivusā, šosejas tautās u.c. jābrauc ar licenci. Jā, šāda prakse ir triatlonā, var startēt vienās sacensībās ar licenci, bet tas attiecas uz SPORTA klasi triatlona sacensībās un triatlona sacensības ir reizes 10 mazāk nekā velo, ja skaitam šoseju un mtb kopā. Tāpat arī ar tautas licenci nedrīkstētu piedalītis sacensībās ārpus kalendāra.
Tātad mans priekšlikums nodala UCI komandu braucējus no sporta 'licencētiem' braucējiem, bet ļauj tiem braukt kopā vienās sacensībās, taču katrs nokļūtu savā 'ranga' tabulā.
Aktīvie tautas braucēji, kuri regulāri piedalās mtb un šosejas sacesībās brauc ar tautas licenci.
Cilvēkiem, kuri sacensībās izbrauc pāris reizes gadā prieka pēc licences nevajadzētu uzspiest pirkt, lai neaizbaidītu velo prieku. Taču vajadzētu veikt uzskaiti, ka sezonā nevar piedalīties vairāk par 5 braucieniem, kas, skaitot mtb un šoseju kopā ir ļoti, ļoti maz, jo vidusmēra tautas braucējs startē 20-35 sacensībās sezonā. Šiem cilvēkiem drīkstētu piedalīties sacensībās ārpus LRF kalendāra BEZ startu daudzuma uzskaites.
Šis priekšlikums balstīts uz to, ja tiešām ļoti, ļoti gribās visus licencēt.
Last edited by DZ (13.02.2015 01:58:35)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Helminth 13.02.2015 01:34:18
Member+ · 491 commentsHmmm nu sapulces laikā runāja par UCI licenci un par nacionālo licenci. Pat izcēla, ka tā nav amatieru licence, bet tieši nacionālā. Tu esi drošs un varbūt ir kāds avots? Es jau nezinu varbūt man vēl ķīselis galvā pēc tās sapulces Es atvilktnē atradu 2012. gada papīra nevis plastmasas licenci, bet tā ir UCI ar UCI kodu. Varbūt tu to domāji? Jo 2013. gadā man jau ir plastmasas.
By DZ 13.02.2015 01:53:24
Member · 3,501 commentsHelminth, man ir bijusi gan papīrene, gan cietā, jeb pilnā licence. UCI kods ir uz visām. Es pieļauju, ka pirms vairākiem gadiem pilnās varēja būt arī papīrenes, neatceros, bet jebkurā ziņā nacionālā ir balta, bet pilnajām katru gadu mainās krāsa.
Last edited by DZ (13.02.2015 01:54:13)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Helminth 13.02.2015 02:28:00
Member+ · 491 commentsDZ, tu runā par oficiālām UCI sacensībām vai par sacensībām, kurās izmanto UCI noteikumus? Ja sacensības ir pēc UCI noteikumiem, tas nenozīmē, ka tā ir UCI oficiālā gonka un ka tur vajag obligātu licenci. Tas vienkāŗsi nozīmē, ka sacensībās ievēro UCI standartus - laika uzskaita, trases marķējums utt. UCI vai kādu citu licenci vajag tikai, ja organizatori to pasaka ka tā vajag, jo lrf cik es zinu nevieniem organizatoriem nav teicis, ka jums sacensībās obligāti jāpieprasa UCI licences vai kādas citas.
Par tām tantēm es jau tikko tieši to pašu priekšlikumu izteicu, ka limitēt cik daudz tu drīksti bez licences piedalīties.
Tātad mans priekšlikums nodala UCI komandu braucējus no sporta 'licencētiem' braucējiem, bet ļauj tiem braukt kopā vienās sacensībās, taču katrs nokļūtu savā 'ranga' tabulā.
No vienas puses jā, daudzi tā dara vienās sacensībās brauc garo distanci, citās īso. Bet no otras puses, ja tu esi tāds baigi krutais čalis un esi iegādājies to UCI licenci, tad tas nozīmē, ka tad arī brauc atbilstošu distanci savām spējām attiecīgajā disciplīnā. Lai nesanāk, ka es tagad gribēšu bērnu distancē braukt un kāpt uz pjedestāla. Citādi tagad te dažiem labiem, kuri braukā pa pasaules XCO čepmjiem, SEB tautas maratons sanāk kā tāds kross nevis kā maratons kā tas ir domāts pēc būtības. Ja tev ir UCI licence tas jau norāda, ka tu esi jau nopietnākā līmenī un nav ko braukt ar tantēm ar groziņiem kopā.
Ja tantuki var atļauties ķiveri nopirkt un braukāt regulāri uz sacensībām, tad var arī atļauties licenci iepirkt. Nerunājot par tautas braucējiem, kuri te braukā no SEB 10. koridora ar karbona rumakiem pa velns viņu zin kādu summu un nevar štrunta licenci nopirkt.
Last edited by Helminth (13.02.2015 02:28:28)
By hilss 13.02.2015 08:53:35
Member+ · 865 commentsHelminth minētā apdrošināšana 9 eur, cik saprotu par gadu, ja? Tādā gadījumā, cik liela tad būs apdrošinātāju izmaksa cietušajam nelaimes gadījumā, ja parasti tāda apdrošināšana sanāca vismaz 100eur / gadā.
Vēl jau katrā posmā startē arī vietējie, reizi gadā, izmantojot iespēju, ka organizētas velo sacensības notiek arī viņu rajonā / pilsētā. Ja arī viņiem būs jāpērk gada licence, tad nekāda dižā velo sporta popularizēšana tautas masās nesanāks.
By NilsS 13.02.2015 08:56:01
Member · 775 commentsStarp citu man ņirgu rauj eksemplāri, kuri vellapēdā un prikidos iesprauduši pāris kilo eināru, bet licence pa divdesmit ir dārga
By Helminth 13.02.2015 09:12:04
Member+ · 491 commentsApdrošināšana sanāk uz gadu tādā gadījumā, jā. Par to apdrošināšanu neko sīkāk vakar nestāstīja. Tas lrf jāpastāsta sīkāk pašiem. Labi nesegs tev viņa visu tā 9 eur apdrošināšana, bet vismaz kaut ko. Kas vēlēsies varēs droši iegādāties dārgākas apdrošināšanas, kas attiecīgi nosegs vairāk.
Un tie vietējie, kuri startē vienu reizi gadā, ir tās tantes ar groziņiem par ko mēs ar DZ runājām - atļaut piedalīties gadā cik tur tās reizes (1-5 reizes) amatieru disciplīnā, bez licences.
By e518 13.02.2015 09:39:38
Member · 455 commentsHelminth minētā apdrošināšana 9 eur, cik saprotu par gadu, ja? Tādā gadījumā, cik liela tad būs apdrošinātāju izmaksa cietušajam nelaimes gadījumā, ja parasti tāda apdrošināšana sanāca vismaz 100eur / gadā.
Domāju, ka tie 9Eur ir tikai uz sacensību laiku, nevis 365 dienām.
By Tantrix 13.02.2015 09:48:50
Member · 527 comments"Un tie vietējie, kuri startē vienu reizi gadā, ir tās tantes ar groziņiem par ko mēs ar DZ runājām - atļaut piedalīties gadā cik tur tās reizes (1-5 reizes) "
nu cik es sapratu, tad braucējiem "tautas distancē " licences nav vajadzīgas. Tantiņas ar groziņiem takš nemauks "sportu ":)
rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com
By Tantrix 13.02.2015 09:50:15
Member · 527 commentsVai federācija nevarētu uztaisīt šādu tabulu:
http://www.bildites.lv/images/8pp64dd2uo7kqsqu0qe.jpg
Vertikālā ailē sakrauj visu kas Latvijā ir pieejams un braucams, un horizontālā rindā sakrāmē visas pieejamās licences utt! Un saķeksē ko ar kuru licenci var vai nevar braukt!
Savādāk vairs neko nevar saprast!!!
manuprāt ļoti atbalstāma ideja !!! +1
rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com
By Bomzis 13.02.2015 10:13:18
Local.Auth · 1,215 commentsja manas domas, tad viss tas izdomātais par licencēšanu ir pilnīgs sviests. Piekrītu, ka ir nepieciešamība sakārtot velosporta jomu un ir jāvirzās virzienā lai pēc iespējas vairāk velosportisti licencētos. Bet lai to sasniegtu nav jāizdomā nekas jauns un nav vajadzīgas kautkādas tur "tautas" licences. Vienkārši jānosaka ka noteiktos lielajos velopasākumos, piemēram SEB MTB, Vivus MTB un varbūt vēl kādos citos nacionāla mēroga pasākumos ... piedalīšanās maratona, vai sporta distancēs iespējama tikai licencētiem sportistiem! Ar parastu normālu licenci. Nu ka grib, var noteikt ka šo lincenču īpašniekiem aizliegts piedalīties to pašu pasākumu tautas vai pusmaratonu distancēs ... bet aiztikt riteņbraukšanu kā tautas sportu, nosakot ka jebkurā velopasākumā drīkstētu piedalīties tikai licencēti dalībnieki, tas ir pilnīgs sviests! Principā tās ir riteņbraukšanas attīstības beigas ...
Ja man piemēram Līvānu Velokrosā tagad būs kādam vietējam biroja darbiniekam, kurš varbūt vienreiz gadā piedalās sacensībās, jāsaka ka samaksā lūdzu par licenci 20 EUR, tad skaidrs ka ar to visa aktivitāte būs beigusies. un reģionos kopumā visas aktivitātes vienkārši beigsies ...
tad vēlreiz īsi un kodolīgi ...
Licences būtu vajadzīgas sportistiem kuri piedalās noteiktu sacensību "sporta" vai "maratona" distancēs! Un parastās normālās UCI licences, nevis kautkādas puslicences ... nu licencēšanās veicināšanas pēc, tad varētu samazināt to licenču cenu
Last edited by Bomzis (13.02.2015 10:15:00)
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Baltais 13.02.2015 10:24:36
Local.Auth · 5,425 commentsTāda arī ir cerība, ka vietējos mačos, kas ir domāti vietējiem ļaudīm svētku ietvaros, licencētie NEDRIKSTĒS piedalīties. Vietējai Anniņai neviens neliks pirkt to licenci.
Tiklīdz, piemēram, Gulbenē uzliek balvu fondā 200€, ierodas LV izlase kaujas sastāvā, bet tāds jau nebija organizatoru mērķis
Ņemot vērā, ka LV izlase ir ar licencēm, viņiem šie 200€ vairs nespīd, jo par tiem cīnīsies Miera ielas džeki, kuri par licenci pirmo reizi padzirdēs uz starta līnijas, kad kādam teiks, ka ar licenci nedrīkst startēt
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By vitamiins_xc 13.02.2015 10:42:06
Member+ · 2,832 commentskā var zināt ka tas ir tas īstais džeks ar licenci, ja tautas gonkā pasaka tikai vārdu uzvārdu? Jeb atnāk Miera ielas džeks ar U-M formu, kas pirkta te pat forumā?
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Bomzis 13.02.2015 11:22:38
Local.Auth · 1,215 commentsTāda arī ir cerība, ka vietējos mačos, kas ir domāti vietējiem ļaudīm svētku ietvaros, licencētie NEDRIKSTĒS piedalīties. Vietējai Anniņai neviens neliks pirkt to licenci.
Tiklīdz, piemēram, Gulbenē uzliek balvu fondā 200€, ierodas LV izlase kaujas sastāvā, bet tāds jau nebija organizatoru mērķis
Ņemot vērā, ka LV izlase ir ar licencēm, viņiem šie 200€ vairs nespīd, jo par tiem cīnīsies Miera ielas džeki, kuri par licenci pirmo reizi padzirdēs uz starta līnijas, kad kādam teiks, ka ar licenci nedrīkst startēt
Es nedomāju ka tā ir problēma, ka sētas mačos piedalās baigie ūberkrutie sportisti ... jo vietējai Anniņai un Miera ielas džekiem jau nu nebūs tas svarīgākais būt tam pirmajam ... manuprāt, pašiem sētas maču organizatoriem būtu jābūt tiesībām noteikt vai drīkst vai nedrīkst viņu pasākumos piedalīties licencēti sportisti.
Vēl jāņem vērā, ka ir daudz svētdienas braucēji, kuriem patīk braukt garās maratonu distances, arī man ... un man nav problēma samaksāt tās licenču cenas, netakarīgi no summas ... bet tavā aprakstītajā gadījumā būs tad priekšā dilemma ... vai piedalīties tajās krutajās licencētajās gonkās vai sirsnīgajos sētas mačos Ka tikai tā vēlme apkarot tautas sportu nepavēršas pret pašiem lielajiem sporta pasākumu organizatoriem ... samazinoties dalībnieku skaitam. tas variantā ja licencētajiem sportistiem aizliegs piedalīties sētas mačos ...
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Bomzis 13.02.2015 11:28:41
Local.Auth · 1,215 commentsEs arī nedomāju ka Baltā pieminētajos Gulbenes mačos organizatoru mērķis bija 200 EUR padalīt vietējām anniņām, domāju ka tieši otrādi ... mēŗkis bija piesaistīt tos krutākos džekus lai pēc tam varētu pašapmierinātībā starot ... ka redz manā pasākumā piedalijās šitais un šitais
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Bomzis 13.02.2015 11:37:16
Local.Auth · 1,215 commentsRedzi Baltais kā ir ... jebkurā pasākumā, arī jebkuros sētas mačos, kuriem ir sacensību raksturs un tiek apbalvots ierobežots skaits dalībnieku, tāpat tie labākie, tie uzvarētāji parasto "anniņu" acīs tiks uzskatīti par baigajiem sportistiem, un nevienam neinteresēs ka šis uzvarētājs salīdzinoši SEBa tautas distances rangā brauc par teiksim 800 vietu ... Tāpēc nav svarīgi vai sētas mačos piedalās vai nepiedalās piemēram Latvijas izlases braucēji
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By toms79 13.02.2015 11:38:06
Member · 465 commentsTāda arī ir cerība, ka vietējos mačos, kas ir domāti vietējiem ļaudīm svētku ietvaros, licencētie NEDRIKSTĒS piedalīties. Vietējai Anniņai neviens neliks pirkt to licenci.
Tiklīdz, piemēram, Gulbenē uzliek balvu fondā 200€, ierodas LV izlase kaujas sastāvā, bet tāds jau nebija organizatoru mērķis
Ņemot vērā, ka LV izlase ir ar licencēm, viņiem šie 200€ vairs nespīd, jo par tiem cīnīsies Miera ielas džeki, kuri par licenci pirmo reizi padzirdēs uz starta līnijas, kad kādam teiks, ka ar licenci nedrīkst startēt
Ja šī lieta izdotos kā Baltais saka, daudziem riteņbraukšana atkal sāktu patikt vairāk. Interese sacensties būtu lielāka, nevis vienkārši nomīt to gabalu..
By J61 11.02.2015 13:56:17
Member · 11 comments