Pļāpas par ķiveru lietošanu:

Avatar

By vējš matos 23.01.2016 17:09:39

Member · 203 comments

Pierakstītos kvadrātmetrus pārlūkojot,tā arī nesaprotu,kā statistika varētu paglābt manu galvu,kad tā saskriesies ar cietu virsmu.To zina tikai īpaši iesvaidītie...
No statistikas viedokļa arī "Krievu rulete"nav nemaz tik bīstama,jo iespēja dabūt lodi galvā ir tikai 1:6. Praktiski drošs pasākums.

Avatar

By Mihails 23.01.2016 17:15:51

Member · 341 comments
vējš matos wrote

Pierakstītos kvadrātmetrus pārlūkojot,tā arī nesaprotu,kā statistika varētu paglābt manu galvu,kad tā saskriesies ar cietu virsmu.

Tieši tāpat statistika nevarēs paglābt, kad braucot ar auto bez ķiveres sānā no mazāk svarīgas ielas iebrauks kravas automašīna, vai kad ejot kājām paslīdēsiet vai nokļūsiet zem auto riteņiem...

Avatar

By sursurs 24.01.2016 16:09:59

Member · 905 comments
IAeroI wrote

Daudz tu apsvertu ja no blakus teritorijas tev sana iebrauktu vieglais? Brucot gar auto (korķis) kads nepaskatoties spoguli atvēra durvis, Spiderman spēks to paredzēt?

P.s. Es jau rakstiju par pieredzejošo paziņu kuram tieši pirms deguna auto atveras durvis. Paveicas un palika tikai lūzums rokai, ķivere uz pusem. Ta ka ne tu ar savu supervaroņa priekšnojautu ne Mihails ar savu logiku neparliecinās ne mani ne manus paziņus, it īpasi tos kurus paglaba ķivere ar savu "nafig vajag" attieksmi un  tas neefektivitāti parastajos braucienos.

Soorrī, bet braucot uz 10-25km/h atkarībā no situācijas pilsētas režīmā normāli cilvēks čeko, kur, kas izbrauc, iet, utt. Man prātā neienāktu braukt TIK tuvu auto durvīm ar ātrumu, ar kuru es nespētu nobremzēt, ja tās veras vaļā. Tāpat neienāktu prātā akli test garām vārtrūmēm neskatoties, vai no turienes kāds nelido ārā. Sacensībās, ātruma treniņos uz šosejas ir cita lieta - tur visi brauc cieši kopā un nākas atteikties no milzīgas daļas savas "drošības sajūtas un reakcijas laika komforta zonas".
Kā jau DZ teica - galva ir, ali domātu. Tieši tāpēc arī bērnam to ķiveri vajag - īpaši velosēdeklī. Arī pašam braucot - var nebūt sajēga par dažādiem ātrumiem,drošiem apstāšanās ceļiem, utt.. Pieaudzis cilvēks  / pieredzējis velosipēdists (arī bērns) to lielākoties spēj labāk novērtēt. Ok, ja dāmite ar pilsētnieku vai jebkurš drošāk jūtas a to ķiveri, skaidrs - lai velk. Bet tiešām nevajag visus saukt par loiem, kuri to ķiveri uz darbu/pēc piena braucot nevelk.


velo 4ever

Avatar

By Marčiks 24.01.2016 18:47:44

Member · 255 comments

Nesaprotu kapēc dažiem ķivere ir tāds bubulis kuru nu nekadi galvā negribas vilkt!

Avatar

By 436 24.01.2016 19:50:42

Member · 822 comments

Bija jau te iestājies miers, bet dažiem tomēr vēl gribas turpināt kasīties.

Avatar

By Brakkis 26.01.2016 14:46:51

Member+ · 958 comments

Marčik - padomā par sievietēm un viņu frizūrām, kaut vai.

No tā paša mana linka augstāk:

"Females represented 30% of the 630 cyclists admitted to West Australian hospitals in 1987. In 2000, females represented 20% of the 913 cyclist hospital admissions.

The proportional drop in female hospital admissions began in 1992, the year of law enforcement (tika ieviestas obligātās ķiveres Austrālijā), adding to anecdotal evidence that women in particular are dissuaded from cycling because of helmets. The Health Promotion Journal of Australia reported in 2003 that Australia has a disproportionately low number of female cyclists (PDF 228kb). Read more about female cycling numbers."

Last edited by Brakkis (26.01.2016 14:49:26)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By delfers 26.01.2016 15:04:33

Member · 184 comments

Žēl, ka nenofotografēju savu ķiveri pēc kritiena uz asfalta. Redzot, kas palicis no ķiveres labāk nepažēloju tos 50 +/- eur (uzskatu, ka mans smadzeņu pods ir vērtīgāks par dažiem desmitiem eur ) un velku to putaplasta brīnumu.

Avatar

By DZ 26.01.2016 15:08:09

Member · 3,501 comments

Vēl viens. Smagi.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Bibo 27.01.2016 12:21:55

Member · 582 comments

[youtube]EbpwODO53PQ[/youtube]

Pats vēl noskatījies neesmu.

Avatar

By oskars 27.01.2016 22:10:15

Member · 695 comments

Skrienot intervālus bieži sasniedzu ātrumu ap 15 - 20 km/h, vārbūt jāsāk vilkt ķivere arī skrienot?

Avatar

By DZ 27.01.2016 22:35:12

Member · 3,501 comments
oskars wrote

Skrienot intervālus bieži sasniedzu ātrumu ap 15 - 20 km/h, vārbūt jāsāk vilkt ķivere arī skrienot?

Pilnīgi noteikti, arī ceļu un elkoņu sargi ir obligāti.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By 0RPE0 28.01.2016 01:41:16

Member · 157 comments

pilsētā ar velo vienmēr esmu braucis pārgalvīgi, un steidzoties 50+ km/h apdzenu mašīnas pa 2/3 joslu, bet ķivere nekad nav bijusi galvā. Nevelku tāpēc, ka ķiveri vienkārši nav kur nolikt un negribas visur staipīt līdzi.
Braucot pa šoseju gan vienmēr uzvelku, bet tur arī pārgalvības netaisu.

Avatar

By novērotājs 28.01.2016 13:40:22

Member+ · 1,908 comments

Ja varētu būt drošs, ka viss atkarīgs no tikai tevis paša, tad ķivere varbūt arī nebūtu svarīga, diemžēl uz ceļa mēdz būt arī citi braucēji. Un gala beigās - arī pašam var gadīties nokļūdīties.

Avatar

By sursurs 28.01.2016 14:13:31

Member · 905 comments
novērotājs wrote

Ja varētu būt drošs, ka viss atkarīgs no tikai tevis paša, tad ķivere varbūt arī nebūtu svarīga, diemžēl uz ceļa mēdz būt arī citi braucēji. Un gala beigās - arī pašam var gadīties nokļūdīties.

Ņemot vērā, cik ļoti retos gadījumos ķivere var ko līdzēt, nu nezinu, nezinu par to svarīgumu. Tad svarīgāk būtu pilnās bruņas, iespējams. Arī ceļu sargi, ko iepirku kad mācījos snowot, būtu DAUDZ biežāk noderējuši..
Tur jau tā lieta, ka ķivere neglābj no visām galvas traumām, nemaz nerunājot par kakla traumām, kas ir vismaz tikpat bīstamas. Tāpat arī visādas iekšējo orgānu traumas (aknu plīsums kaut vai - no tā arī diezgan fiksi un ar garantiju cilvēki noliek karoti, a dabūt to kritienā ar velo ir vieglāk par vieglu). Jā - es nospļaujos par modi un labāk uzvelku vesti, lai mani ātrāk/labāk pamanītu citi satiksmes dalībnieki, uzlieku velo lampiņas, jo no tā visa ikdienas satiksmē ir DAUDZ lielāka jēga tieši paša drošībai nekā no ķiveres. Protams - varētu salikt visus iespējamos ceļu, elkoņu sargus, bruņas, spilvenu priekšā un pakaļā vēl piesiet, bet vienā brīdī, ja gatavošanās uzkāpšanai uz velo - ģērbjoties, velkot ķiveres, liekot visādus aizsargus, pēcāk to visu velkot nost, sāk aizņemt pārāk ilgu laiku, tiešām jādomā, ka ātrāk būs ar auto vai sabtransu... tieši tāpēc nevajag pārspīlēt.
Un piekrītu Mihaila teiktajam - vai dedzīgie ķiveru aizstāvji tās velk arī braucot auto (kur tās tiešām būtu krietni noderīgākas).


velo 4ever

Avatar

By vējš matos 28.01.2016 14:19:58

Member · 203 comments

sursurs:
Tur jau tā lieta, ka ķivere neglābj no visām galvas traumām, nemaz nerunājot par kakla traumām....

Atvainojos,bet pasaki vienu lietu,kas glābj no visa? Dieva žēlastība?
Cik reizes mūžā tev ir noderējusi auto drošības josta? Man personīgi tā nav nostrādājusi ne reizi,kaut arī braucu 30 gadus.Nelietoju to tikai savā pagalmā,iebraucot un izbraucot no garāžas.Laikam jau esmu dīvainis,kuram nav ko darīt, kā tikai bezjēdzīgi štepselēt to jostu tūkstošiem reižu.

Avatar

By sursurs 28.01.2016 14:22:12

Member · 905 comments
vējš matos wrote

sursurs:
Tur jau tā lieta, ka ķivere neglābj no visām galvas traumām, nemaz nerunājot par kakla traumām....

Atvainojos,bet pasaki vienu lietu,kas glābj no visa? Dieva žēlastība?
Cik reizes mūžā tev ir noderējusi auto drošības josta? Man personīgi tā nav nostrādājusi ne reizi,kaut arī braucu 30 gadus.Nelietoju to tikai savā pagalmā,iebraucot un izbraucot no garāžas.Laikam jau esmu dīvainis,kuram nav ko darīt, kā tikai bezjēdzīgi štepselēt to jostu tūkstošiem reižu.

Jostu vajag pēc csn wink


velo 4ever

Avatar

By NilsS 28.01.2016 14:23:29

Member · 775 comments
sursurs wrote
novērotājs wrote

Ja varētu būt drošs, ka viss atkarīgs no tikai tevis paša, tad ķivere varbūt arī nebūtu svarīga, diemžēl uz ceļa mēdz būt arī citi braucēji. Un gala beigās - arī pašam var gadīties nokļūdīties.

Ņemot vērā, cik ļoti retos gadījumos ķivere var ko līdzēt, nu nezinu, nezinu par to svarīgumu. Tad svarīgāk būtu pilnās bruņas, iespējams. Arī ceļu sargi, ko iepirku kad mācījos snowot, būtu DAUDZ biežāk noderējuši..
Tur jau tā lieta, ka ķivere neglābj no visām galvas traumām, nemaz nerunājot par kakla traumām, kas ir vismaz tikpat bīstamas. Tāpat arī visādas iekšējo orgānu traumas (aknu plīsums kaut vai - no tā arī diezgan fiksi un ar garantiju cilvēki noliek karoti, a dabūt to kritienā ar velo ir vieglāk par vieglu). Jā - es nospļaujos par modi un labāk uzvelku vesti, lai mani ātrāk/labāk pamanītu citi satiksmes dalībnieki, uzlieku velo lampiņas, jo no tā visa ikdienas satiksmē ir DAUDZ lielāka jēga tieši paša drošībai nekā no ķiveres. Protams - varētu salikt visus iespējamos ceļu, elkoņu sargus, bruņas, spilvenu priekšā un pakaļā vēl piesiet, bet vienā brīdī, ja gatavošanās uzkāpšanai uz velo - ģērbjoties, velkot ķiveres, liekot visādus aizsargus, pēcāk to visu velkot nost, sāk aizņemt pārāk ilgu laiku, tiešām jādomā, ka ātrāk būs ar auto vai sabtransu... tieši tāpēc nevajag pārspīlēt.
Un piekrītu Mihaila teiktajam - vai dedzīgie ķiveru aizstāvji tās velk arī braucot auto (kur tās tiešām būtu krietni noderīgākas).

Konkrēti  man galvu  paglāba  pērn.  Bāziens bija baiss,  vispār  to bija divi.  Pāris  km dēļ  gan  nevilktu,  ja nopietnāka braukšana - obligāti.

Avatar

By vējš matos 28.01.2016 14:33:38

Member · 203 comments

Par pāris km runājot - arī es,kad "dzenu" savu velo pie meistara,kurš dzīvo 1,5 km no manis, ķiveri galvā nelieku.Arī velokurpes nevelku,minos paplestām kājām tāpat, jo mājās nākt ar tām būtu neērti:))
Pievienojos NisS viedoklim - ja nopietnāka braukšana - obligāti.

Avatar

By DZ 28.01.2016 14:39:54

Member · 3,501 comments

Bez apvainojumiem pajautāšu - vai Tu esi viens no tiem, kurš paplestām kājām nenoņemot ķiveri speras iekšā Maximā un apčamda bulciņas?
Tādi bieži redzēti, gribētu saprast - kāpēc tie tā dara. Iet klāt un runāt kauns, cilvēki vēl padomās, ka esam pazīstami.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By vējš matos 28.01.2016 14:49:14

Member · 203 comments

Nē,jaunais cilvēk,es bulciņas neēdu un uz Maximu parasti braucu ar labu auto,kuru esmu nopelnījis,strādājot ar savu galvu,kuru tieši tāpēc arī sargāju.Tā nodrošina iztiku gan man,gan izskolo arī manus bērnus,kuri,kā es ceru,nekad nebūs tik šaurpierīgi kā tu.Vēl ceru,ka viņi tevi nekad neiepazīs,jo negribētu,lai viņi pinas ar šaubīgiem tipiem.
Apmierina atbilde?

Avatar

By DZ 28.01.2016 14:52:12

Member · 3,501 comments

Ar kādu auto? Euro NCAP 5 zvaigznes vadītājam, pasažieriem un gājējiem ir?

Last edited by DZ (28.01.2016 14:53:03)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By nigus 28.01.2016 14:58:13

Member · 47 comments

Bez apvainojumiem - DZ, Tev ķiveri stabili vairs nevajag.

Avatar

By DZ 28.01.2016 15:00:24

Member · 3,501 comments
nigus wrote

Bez apvainojumiem - DZ, Tev ķiveri stabili vairs nevajag.

Tagad motoķiveri mekleju, ir kas labs piedāvājumā?


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By nigus 28.01.2016 15:03:39

Member · 47 comments

Vispār ir gan:

http://media.backpacker.com/wp-content/ … r-Head.jpg

Lietu, vēju aiztur.

Avatar

By DZ 28.01.2016 15:08:22

Member · 3,501 comments

Uz kautko šādu tēmēju. Lietū nebraukšu.
http://www.motolietas.lv/produkti/bell- … ivere.html

Last edited by DZ (28.01.2016 15:08:41)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Brakkis 28.01.2016 15:51:19

Member+ · 958 comments

Skatoties kādām vajadzībām.
Trasei vai ikdienai, tūrismam?
Man personīgi ļoti patīk varianti ar nolaižamajām saulesbrillēm, lai nav ar 2 stikliem jāčakarējas braucot k-kur tālāk.
P.s. Mocim ķiveri pa lielam lieku pret vēju un mušām, un policistiem. Jo nopietni krītot neizturēs k-kas cits, bet nenopietni krītot nav bijis vajadzības. smile 90tajos vālējām bez.  Nerunāju par gonkām, treniņiem vai citiem paaugstināta riska apstākļiem.

Last edited by Brakkis (28.01.2016 16:17:57)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By hencisk 28.01.2016 20:30:36

Member · 133 comments

Manī šis viss atgādina čomu, kurš savulaik līdzīgi moralizēja par snowa ķiveres nepieciešamību, līdz palika pēc kikera guļot ar konkrētu smadzeņu satricinājumu, pēc kā tad arī meta lēkāšanai mieru. Pie kam riteņbraukšanā iespēja atrauties pret kādu vēl cietāku virsmu/objektu, kā koks, akmens, jeb asfalts ir vēl lielāka.
Karoče tāda nenobriedušu puikiņu domāšana. Un neviens taču Jūs nespiež - brauciet bez. Tikai nevajag kaut kādu figņu publiskajā telpā demagoģēt, kur līdzīgi, nenobrieduši tipiņi to varētu paķert, kā dzīves patiesību...