Pakarosim vēl bišķīt par CSN

Avatar

By kaska 22.12.2014 18:52:39

Member · 886 comments
averza wrote

Šeit nu gan vajadzēja ķieģeli līdzīgi iepriekšējiem piemēriem!

Jo tālāk, jo trakāk!


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By KasparsZ 22.12.2014 19:03:04

Member · 473 comments

xas2xvbcaj6lcb3mc4nd.jpg

Tukumā. CSDD par šo saka, ka gājējiem jāiet pa labo joslu, velo - vidējo, un auto - kreiso. big_smile Bet ir zīme "dzīvojamā zona". =)

Secinājums ir viens... Katra pašvaldība zīmes izvieto pēc saviem ieskatiem. Pat dažādos gadījumos zīmes tiek pielietotas dažādi. smile

Aizstāviet vien Lukstiņu. No kura gada viņš ir CSDD vadītājs? wink 

http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/54081 … _neka_pern

Cerams, šogad CSDD būs labas prēmijas par labu darbu...

Last edited by KasparsZ (22.12.2014 19:04:40)


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By jurisf 22.12.2014 19:12:01

Member · 946 comments

Kāpēc jāķeras pie velodieviem utml.
Runa par to, ka ne CSN ne CPL, nav skaidri atrunāts, uz ko tā zīme konkrēti attiecas. Tur sanāk tikai brīva interpretācija, diemžēl.
Ja kāds nespēj nobraukt pa vantinieka ietves daļu, tā ir viņa problēma, un tur zīmes bijušas nebijušas.
Tas, ka kaut kas LVS minēts, mums principā nav saistošs. LVS ir tikai priekš tiem, kas būvē ceļus un liek zīmes uz tiem. Pēc tam darbojas tikai CSN un CSL.

Tas pats par zīmi, ceļa sašaurinājums, piem. no labās puses. Ja tur nav sazīmētas joslas, tad kuram tajā sašaurinājumā priekšroka, tam kurš brauc kreisā pusē, vai tam kurš labajā, abi vienā virzienā? Liela daļa nez kāpēc domā, ka priekšroka, tam, kas pa kreisi, jo redz, tam pa labi it kā tas šķērslis priekšā. No otras puses, jāturas pēc iespējas labajā ceļa malā, pie tam, no labās puses braucošajam priekšroka. Tad kā? Nekādu ceļa horizontālo apzīmējumu nav, un citas zīmes ar (piem. par joslu sakļaušanos)

Avatar

By Mihails 22.12.2014 19:59:04

Member · 341 comments
averza wrote

Šeit nu gan vajadzēja ķieģeli līdzīgi iepriekšējiem piemēriem! No otras puses piemineklim ir.

Ķieģelis neļauj gājējiem pārvietoties pa brauktuvi. Un arī riteņbraucējiem neļauj iebraukt. Zem tā ķieģeļa pie pieminekļa katru dienu simtiem riteņbraucēju brauc, ja tur stāvētu policija, katru sodītu ar 7 EUR.

Avatar

By averza 22.12.2014 21:56:00

Member++ · 5,039 comments

Tad varbūt līdzīgu šitādam?

Avatar

By Mihails 22.12.2014 22:06:30

Member · 341 comments

Lai arī gājēji tur drīkstētu staigāt, vajag vēl zīmi "Dzīvojamā zona" (kopā ar "Dzīvojamās zonas beigas").

Avatar

By buzic 65 22.12.2014 23:22:16

Member · 1,159 comments

par vanšu tiltu ir atsevišķs stāsts. virzienā uz Pārdaugavu vienmēr izmantoju brauktuvi un esmu bēdīgs, ja jaunā CSN redakcija turpmāk man to liegs...
virzienā uz centru pa brauktuvi braucu laikā, kad nav intensīvi sastrēgumi un kad nesteidzos. 3x nedēļā 7:30 spēlēju basketbolu Latvenergo zālē un, lai arī tajā laikā vēl nav pārāk biezs, braucot pa tilta ziemeļu puses gājēju ietvi, nogriežoties pa Citadeles ielu un durot cauri parkam, laukumā esmu kādu strēķīti  ātrāk! smile

Avatar

By kaska 23.12.2014 11:42:11

Member · 886 comments
Mihails wrote
averza wrote

Šeit nu gan vajadzēja ķieģeli līdzīgi iepriekšējiem piemēriem! No otras puses piemineklim ir.

Ķieģelis neļauj gājējiem pārvietoties pa brauktuvi. Un arī riteņbraucējiem neļauj iebraukt. Zem tā ķieģeļa pie pieminekļa katru dienu simtiem riteņbraucēju brauc, ja tur stāvētu policija, katru sodītu ar 7 EUR.

Tieši tā! Un tieši tas "ķieģelis" pieminekļa otrā pusē ir nonsenss.

Vēl viena izteikti neforša vieta, t.sk., "ķieģelis" (zīme aiz sudraba opeļa):
https://www.google.com/maps?q=Krasta+ie … 74.74,,0,0

Bet to sapratīs tikai tie, kas ikdienā tur min vai iet ar kājām.

Last edited by kaska (23.12.2014 13:27:31)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By jurisf 23.12.2014 12:21:35

Member · 946 comments

Tur jau it kā nekā divdomīga nav
https://www.google.com/maps/@56.9346471 … !2e0?hl=lv
otrā galā ietve nemanāmi pārtop par brauktuvi.

Avatar

By Velomens 23.12.2014 12:54:42

Member+ · 1,681 comments

Sākotnēji šajā posmā bija vienvirziena iela, kura atdalīta no trotuāra ar nepārtrauktu līniju. Diemžēl jau gadiem nav atjaunots horizontālais marķējums.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By persietis 24.12.2014 01:00:15

Member · 420 comments

Tur vispār vajadzētu atstāt ceļu priekš gājējiem un velosipēdiem jo Toyotas centrā var iebraukt vēl vismaz 2 vietās nebraucot pa to ceļa posmu.

Avatar

By sursurs 24.12.2014 07:55:04

Member · 905 comments

Imho, ja cilvēks brauc no Pārdaugavas puses pa Salu tiltu, tad nevar vis. Apgriešanās vietas uz Krastenes tālāk uz centra pusi šķiet vairs nav. Potams, tas nav TC, kur masveidā cilvēki brauc, bet tāpat - ja satiksmes organizācija tāda, ka jābrauc cilvēkam iekšā centrā, lai vispār apgrieztos un tur nokļūtu, diez kas nav..
A tajā vietā - tur tak vieta atļauj - mierīgi var atstāt to vienvirziena ielu, paplatināt, vienā malā uzlikt velo ceļu (divvirzienu), otrā, gājējiem, vai abos kopīgu gājēju&veloceļu - katru savā virzienā (anyway - gājēju tur tāpat ir maz). Vnk šobrīd tā vieta ir tāda, kur vnk nav nekā apstrīdama (ja nu kādam policim uznāk vēlme iekasēt naudiņas) - brauci ar velo zem ķieģeļa -> sods. Pati tāpēc nemaz tur nelienu - rullēju jau no sākta gala (Akmens tilta) pa brauktuvi. Ja mani tfux3 noturēs poliči blakus Spīķeru promenādei, tur vismaz es varēšu ko strīdēties...


velo 4ever

Avatar

By persietis 25.12.2014 02:30:37

Member · 420 comments

Braucot no Pārdaugavas ,nobraucot no tilta uz Ķengaraga pusi lejā ir labais pagrieziens pirms izbraukšanas uz Krasta ielu.

Avatar

By blieztunmaukt 25.12.2014 21:43:27

Member+ · 1,548 comments
buzic 65 wrote

braucot pa tilta ziemeļu puses gājēju ietvi, nogriežoties pa Citadeles ielu

hmmm, kāds un vai ir sods par braukšanu pa vienvirziena Velosipēdu Ceļu vai Gājēju Un Velosipēdu Ceļu pretēji atļautajam virzienam?

Avatar

By buzic 65 25.12.2014 23:26:18

Member · 1,159 comments
blieztunmaukt wrote
buzic 65 wrote

braucot pa tilta ziemeļu puses gājēju ietvi, nogriežoties pa Citadeles ielu

hmmm, kāds un vai ir sods par braukšanu pa vienvirziena Velosipēdu Ceļu vai Gājēju Un Velosipēdu Ceļu pretēji atļautajam virzienam?


smile ilgi gan man bija jāgaida, lai kāds to pamanītu!! Neesmu interesējies, kāds ir sods. Ja tādu saņemšu, pastāstīšu. Es nekaroju un nekašķējos par CSN, reizēm tos pārkāpju, bet ar to nelepojos.

Priecīgus svētkus visiem!

p.s. tā virziena zīme sākotnēji bija, tad nebija un tagad atkal ir.

Avatar

By sursurs 26.12.2014 07:16:50

Member · 905 comments

Pēc kā jūs spriežat par tiem atļautajiem virzieniem uz Vantinieka? Šķiet, ka kādreiz bija kkādas bultas uz asfalta.. Ja tās bija vienīgās, tad principā nekāds sods/pārkāpums tur nesanāk.

Last edited by sursurs (26.12.2014 07:17:28)


velo 4ever

Avatar

By averza 26.12.2014 09:46:52

Member++ · 5,039 comments

Tur tās virzienu zīmes vismaz 8 gadus stāv, tiešām pirms kāda laika noņēma (es vēl nopriecājos) un drīz vien atlika atpakaļ. Personīgais viedoklis ir, ka ierobežot virzienu tur ir gandrīz tikpat stulbi kā uzlikt šādu pašu zīmi arī gājējiem.

Avatar

By kaska 26.12.2014 11:07:30

Member · 886 comments
averza wrote

Tur tās virzienu zīmes vismaz 8 gadus stāv, tiešām pirms kāda laika noņēma (es vēl nopriecājos) un drīz vien atlika atpakaļ. Personīgais viedoklis ir, ka ierobežot virzienu tur ir gandrīz tikpat stulbi kā uzlikt šādu pašu zīmi arī gājējiem.

Taisnība! Arī Imantā uz Anniņmuižas bulv. ir tādi apstākļi (kurus reti kad ievēro).

Gadījumos, kad minu pāri Vanšu tiltam pa "gājēju un velosipēdu ceļu" ,nevis brauktuvi, jau gadiem 99% izmantoju tilta Ziemeļu pusi, neatkarīgi no braukšanas virziena. Manuprāt, sanāk ērtāk. Sodu neesmu norāvis un neesmu dzirdējis, ka kāds cits būtu.

Last edited by kaska (26.12.2014 11:08:39)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By sursurs 26.12.2014 20:51:04

Member · 905 comments

Imho virizenu zīmes vajadzētu likt un spiest ievērot, ja tiek nodrošināta normāla tikšana uz to otru (pareizo) pusi. Piemēram, Imantā es pat nezinu, pa kurieni sanāk braukt, lai nokļūtu uz to mežu, kas Imantas centrā, minoties no Rīgas centra puses. Jo tas celiņš/ietve, kas ir Anniņmuižas bulvārim meža pusē iet pretējā virzienā. Tāpat uz Vantinieka. Sanāk, ja piepeši uzbraucot attopies, ka neesi pareizajā virzienā, tad vienīgais, ko vari darīt, ir mest bezmaz pāris km līkumu, lai "legāli" tiktu pāri ielai uz "pareizo" pusi.
Piemēram, Lāčplēša ielas velojoslas ir pavisam cits stāsts. Tur ar ir sanācis sastapt brīnumus, kuri minās pretējā virzienā n kvartālus, kaut pietiek jebkurā krustojumā (vietā) pārbraukt pāri ielai un esi jau pareizajā virzienā. Tādās vietās gan vajadzētu sodīt. Tgd ziemā nekas, bet pie lielākas satiksmes tur chruši ir bezmaz neizbēgami. Galu galā normāli cilvēks brauc pa braukuvi pa labo pusi un nemaz prātā neienāk, ka būtu jāuzmanās, vai kāds piepeši nebrauc pretim (kā likums vēl bez gaismiņām, utt.)..


velo 4ever

Avatar

By Ģirts_MTB 27.12.2014 18:11:33

Member · 319 comments

Par veloceliņu - pie vanšu tilta, centra pusē nezinu, bet ķīpsalā var droši tikt uz otru pusi, ja pie olimpijas šķērso brauktuvi un izbrauc zem zundas kanāla pārvada.

Avatar

By sursurs 28.12.2014 07:47:00

Member · 905 comments
Ģirts_MTB wrote

Par veloceliņu - pie vanšu tilta, centra pusē nezinu, bet ķīpsalā var droši tikt uz otru pusi, ja pie olimpijas šķērso brauktuvi un izbrauc zem zundas kanāla pārvada.

Tiešām - tikai kāds ~1km līkums.


velo 4ever