Cietā dakša

Avatar

By KasparsS 19.09.2014 20:48:35

Member+ · 2,280 comments

Tikai crb, tikai 29er.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Dižminis 19.09.2014 22:14:41

Member · 28 comments

Pats braucu ar karbona cieto. Mīkstajai dakšai parādījās problēmas, plus apnika tērēties par apkopi, tādēļ notirgoju un nopirku cieto. Jāsaka, mans sliktākais pirkums. Liekot roku uz sirds, varu teikt, ka nekādu triecienu absorbēšanu praktiski nejūtu. Manuprāt, zemē nomesta nauda, plus vēl visu laiku jāpatur prātā, ka attiecīgajos apstākļos viņa var salūzt.
Turklāt, ja jau viņas tiešām būtu tik izcilas, tad taču visi ar tādām vien brauktu, vai ne? Dārgas apkopes taisīt nevajag, sver maz, maksā mazāk kā labas mīkstās, drošas utt. Bet kaut kā baigi populāras viņas īsti nav, vai ne?
Tas video neko nepierāda! Lai pamēģina tos pašus svarus dakšai uzmest no sāna. Jeb izmēģina karbonu, kas kādu laiku jau ir pabraukts. Rezultāti būs pavisam citi.

Avatar

By ginca23 19.09.2014 22:18:25

Member+ · 3,154 comments
Dižminis wrote

Pats braucu ar karbona cieto. Mīkstajai dakšai parādījās problēmas, plus apnika tērēties par apkopi, tādēļ notirgoju un nopirku cieto. Jāsaka, mans sliktākais pirkums. Liekot roku uz sirds, varu teikt, ka nekādu triecienu absorbēšanu praktiski nejūtu. Manuprāt, zemē nomesta nauda, plus vēl visu laiku jāpatur prātā, ka attiecīgajos apstākļos viņa var salūzt.
Turklāt, ja jau viņas tiešām būtu tik izcilas, tad taču visi ar tādām vien brauktu, vai ne? Dārgas apkopes taisīt nevajag, sver maz, maksā mazāk kā labas mīkstās, drošas utt. Bet kaut kā baigi populāras viņas īsti nav, vai ne?
Tas video neko nepierāda! Lai pamēģina tos pašus svarus dakšai uzmest no sāna. Jeb izmēģina karbonu, kas kādu laiku jau ir pabraukts. Rezultāti būs pavisam citi.

Ja nav noslēpums, kādu dakšu esi iegādājies? Jo, kas man bija, loti labi varēja sajust trieciena absorbāciju


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Dižminis 19.09.2014 22:28:27

Member · 28 comments

Nav noslēpums! smile SASO. Modeli nezinu, maksāja kaut kas ap 150 euro

Avatar

By vasis8 19.09.2014 22:37:48

Member · 5,770 comments
ginca23 wrote
Dižminis wrote

Pats braucu ar karbona cieto. Mīkstajai dakšai parādījās problēmas, plus apnika tērēties par apkopi, tādēļ notirgoju un nopirku cieto. Jāsaka, mans sliktākais pirkums. Liekot roku uz sirds, varu teikt, ka nekādu triecienu absorbēšanu praktiski nejūtu. Manuprāt, zemē nomesta nauda, plus vēl visu laiku jāpatur prātā, ka attiecīgajos apstākļos viņa var salūzt.
Turklāt, ja jau viņas tiešām būtu tik izcilas, tad taču visi ar tādām vien brauktu, vai ne? Dārgas apkopes taisīt nevajag, sver maz, maksā mazāk kā labas mīkstās, drošas utt. Bet kaut kā baigi populāras viņas īsti nav, vai ne?
Tas video neko nepierāda! Lai pamēģina tos pašus svarus dakšai uzmest no sāna. Jeb izmēģina karbonu, kas kādu laiku jau ir pabraukts. Rezultāti būs pavisam citi.

Ja nav noslēpums, kādu dakšu esi iegādājies? Jo, kas man bija, loti labi varēja sajust trieciena absorbāciju

Gan jau ka cieto daksu tirgū valda tata patik logika kā miksto daksu tirgū - brendam un ražotājam IR nozīme un cena tapat vien netiek izdomāta.
Dažbīrd paskatoties, kas ir salikts daudziem mūsmaju gonščikiem uz ricukiem, bikški ta kā japakasa pakausis un japadoma par loģiku kā tadu - kapēc izveloties mīsto daksu, viss kas ir zem RS Rebas līmeņa un/vai nav FOX ir mēsls, bet tai pašā laikā nomainīt rūpnica uzstādītam ricukam FOX un vietā uzlikt 100eur ķīnīzieri ir kruta un visiem pieņemama prakse?? .. nedaudz izskatas pec stasta kur calis savai dāmai noperk pajaunu džipu un domadams ka gan jau dama nepamanis uzliek ķīnīzeru ziemas riepas un brīnās kapec dāma ziemā nevar pabraukt big_smile

Last edited by vasis8 (19.09.2014 22:42:25)


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By ginca23 19.09.2014 22:38:28

Member+ · 3,154 comments

Nu pats braucu ar Wilier 501, ar carbona štoku. Vnk ideāla smile


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Velomens 19.09.2014 22:44:00

Member+ · 1,681 comments
vasis8 wrote
ginca23 wrote
Dižminis wrote

Pats braucu ar karbona cieto. Mīkstajai dakšai parādījās problēmas, plus apnika tērēties par apkopi, tādēļ notirgoju un nopirku cieto. Jāsaka, mans sliktākais pirkums. Liekot roku uz sirds, varu teikt, ka nekādu triecienu absorbēšanu praktiski nejūtu. Manuprāt, zemē nomesta nauda, plus vēl visu laiku jāpatur prātā, ka attiecīgajos apstākļos viņa var salūzt.
Turklāt, ja jau viņas tiešām būtu tik izcilas, tad taču visi ar tādām vien brauktu, vai ne? Dārgas apkopes taisīt nevajag, sver maz, maksā mazāk kā labas mīkstās, drošas utt. Bet kaut kā baigi populāras viņas īsti nav, vai ne?
Tas video neko nepierāda! Lai pamēģina tos pašus svarus dakšai uzmest no sāna. Jeb izmēģina karbonu, kas kādu laiku jau ir pabraukts. Rezultāti būs pavisam citi.

Ja nav noslēpums, kādu dakšu esi iegādājies? Jo, kas man bija, loti labi varēja sajust trieciena absorbāciju

Gan jau ka cieto daksu tirgū valda tata patik logika kā miksto daksu tirgū - brendam un ražotājam IR nozīme un cena tapat vien netiek izdomāta.
Dažbīrd paskatoties, kas ir salikts daudziem mūsmaju gonščikiem uz ricukiem, bikški ta kā japakasa pakausis un japadoma par loģiku kā tadu - kapēc izveloties mīsto daksu, viss kas ir zem RS Rebas līmeņa un/vai nav FOX ir mēsls, bet tai pašā laikā nomainīt rūpnica uzstādītam ricukam FOX un vietā uzlikt 100eur ķīnīzieri ir kruta un visiem pieņemama prakse??

Tak naudas nav - tur arī tā prakse


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By vasis8 19.09.2014 22:48:45

Member · 5,770 comments
Velomens wrote
vasis8 wrote
ginca23 wrote

Ja nav noslēpums, kādu dakšu esi iegādājies? Jo, kas man bija, loti labi varēja sajust trieciena absorbāciju

Gan jau ka cieto daksu tirgū valda tata patik logika kā miksto daksu tirgū - brendam un ražotājam IR nozīme un cena tapat vien netiek izdomāta.
Dažbīrd paskatoties, kas ir salikts daudziem mūsmaju gonščikiem uz ricukiem, bikški ta kā japakasa pakausis un japadoma par loģiku kā tadu - kapēc izveloties mīsto daksu, viss kas ir zem RS Rebas līmeņa un/vai nav FOX ir mēsls, bet tai pašā laikā nomainīt rūpnica uzstādītam ricukam FOX un vietā uzlikt 100eur ķīnīzieri ir kruta un visiem pieņemama prakse??

Tak naudas nav - tur arī tā prakse

Nuuu jau gan..ja čalis var atļauties velo par 2t eur, tad nu nevaig vinai uzlikt virsū sūdu pa 100eur. tad perc pa 1500 un uzliec velo kopejam limenim atbilstošu dakšu. Tas jau akal izklausas pec stasta - nopirkt Porchhe Cayanee un nepirkt KASKO jo baig dargi big_smile


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Velomens 19.09.2014 22:55:45

Member+ · 1,681 comments

Ja gadā nobrauc zem 20k, tad nemaz nevajag crb velo ne ar Foxu, ne ar Ķīnas dakšu.

Last edited by Velomens (19.09.2014 23:00:40)


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By vasis8 19.09.2014 23:17:06

Member · 5,770 comments
Velomens wrote

Ja gadā nobrauc zem 20k, tad nemaz nevajag crb velo ne ar Foxu, ne ar Ķīnas dakšu.

diezgan muļķīgs apgalvojums. cilveks perk to ko grib un var atļauties. pēc analoģijas - kapec pirkt Mersedesu ja brauc mazak par 50k gadā, vai kapec pirkt māju Baltezerā ar 8 istabām ja gimenē ir tik 1 bērns!!


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Gerids 19.09.2014 23:18:02

Member · 831 comments
Velomens wrote

Ja gadā nobrauc zem 20k, tad nemaz nevajag crb velo ne ar Foxu, ne ar Ķīnas dakšu.

Pēc https://www.endomondo.com/stats/1358439 izskatās, ka tev ar nevajadzētu braukt ar karbona izstrādājumiem big_smile, lai sasniegumi ir gana tuvu minētajiem 20 000.
Bet laikam bija domāti 2000 km.

Last edited by Gerids (19.09.2014 23:24:11)

Avatar

By KasparsS 19.09.2014 23:26:05

Member+ · 2,280 comments
vasis8 wrote

cilveks perk to ko grib un var atļauties.

tieši tā, es gribu Scott RC, bet atļauties varu tikai ķīniešu dakšu smile
Oponējot šo...

vasis8 wrote

Nuuu jau gan..ja čalis var atļauties velo par 2t eur, tad nu nevaig vinai uzlikt virsū sūdu pa 100eur


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By KasparsS 19.09.2014 23:28:05

Member+ · 2,280 comments
Gerids wrote
Velomens wrote

Ja gadā nobrauc zem 20k, tad nemaz nevajag crb velo ne ar Foxu, ne ar Ķīnas dakšu.

Pēc https://www.endomondo.com/stats/1358439 izskatās, ka tev ar nevajadzētu braukt ar karbona izstrādājumiem big_smile, lai sasniegumi ir gana tuvu minētajiem 20 000.
Bet laikam bija domāti 2000 km.

Gads vēl nav beidzies. Gada beigās būs stipri virs 20k.
Bet jā, Velomens galīgi dulls, šitā braukt, laikam nestrādā un tikai vizinās apkārt.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Maris 20.09.2014 08:55:34

Member · 1,322 comments

Kopš, pirms 3 gadiem, pārgāju uz cieto, ne mirkli nēsmu nožēlojis.Dakša ir alumīnija, nav nedz pārāk viegla, nedz lēta, bet nu izturīga un reāli kompensē 100mm mīkstās dakšas augstumu.
http://www.chainreactioncycles.com/lv/e … -prod49590

Avatar

By wattanens 20.09.2014 09:00:04

Member · 793 comments

Trīs gadus nomocīju ar cieto, šosezon atpakaļ uz mīksto. KAIFS !!!


3/4

Avatar

By DZR 21.09.2014 00:46:50

Member · 10 comments

Paldies par atsaucību. Laikam jautājums velotautai aktuāls.
No visām atbildēm tāpat vienīgo-pareizo variantu neatradu. Doamugraudu daudz. Katrs ar savu ''fīču". Kādam patīk māte, kādam meita, citam kleita.
Man tikai viens jautājums - kāda velna pēc komandas saviem ''lētajiem'' baikiem ņem nost mīkstās dakšas un liek virsū cieto? Reāli nesaprotu. Dēļ svara? Un tad reklamēt - 5 stundas trasē rokas un mugura izturēja, bet karbons labs - vibrācija mazliet absorbē.

Avatar

By shim65 21.09.2014 08:22:57

Member · 288 comments
DZR wrote

Paldies par atsaucību. Laikam jautājums velotautai aktuāls.
No visām atbildēm tāpat vienīgo-pareizo variantu neatradu. Doamugraudu daudz. Katrs ar savu ''fīču". Kādam patīk māte, kādam meita, citam kleita.
Man tikai viens jautājums - kāda velna pēc komandas saviem ''lētajiem'' baikiem ņem nost mīkstās dakšas un liek virsū cieto? Reāli nesaprotu. Dēļ svara? Un tad reklamēt - 5 stundas trasē rokas un mugura izturēja, bet karbons labs - vibrācija mazliet absorbē.

Tāpēc, ka tā ir ātrāk. Un ne tikai svara pēc ātrāk.


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By NarchiX 21.09.2014 18:10:56

Member+ · 423 comments
DZR wrote

Paldies par atsaucību. Laikam jautājums velotautai aktuāls.
No visām atbildēm tāpat vienīgo-pareizo variantu neatradu. Doamugraudu daudz. Katrs ar savu ''fīču". Kādam patīk māte, kādam meita, citam kleita.
Man tikai viens jautājums - kāda velna pēc komandas saviem ''lētajiem'' baikiem ņem nost mīkstās dakšas un liek virsū cieto? Reāli nesaprotu. Dēļ svara? Un tad reklamēt - 5 stundas trasē rokas un mugura izturēja, bet karbons labs - vibrācija mazliet absorbē.

Lasot Tavus komentārus rodas sajūta, ka Tu jau sen esi izdomājis, ka cietā dakša ir sū...
Nezinu kā vēl lai savādāk uzraksta, bet LV maratonu sacensībās ar mīksto dašu ir ērtāk, komfortablāk un drošāk, bet lēnāk... Attiecīgi, ja Tavas braukšanas iemaņas ir pietiekoši labas, muguras, plecu un roku muskulatūra pietiekoši stipra, Tu vari braukt ar cieto dakšu un to pašu LV maratona distanci veikt jūtami ātrāk...
Bet uz fullīša ir vēl ērtāk kā uz MTB ar tikai mīksto dakšu un soofā ir vēl daudz ērtāk wink


Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki

Avatar

By Eduards 21.09.2014 20:57:40

Member# · 2,686 comments

Kā būtu, ja mēs uztaisītu testus, piemēram, Baložu trasē? Tik jāspēj dakša nomainīt un nobraukt vēl vienu apli. Jo vairāk braucēju, jo precīzāki rezultāti.

Avatar

By ccxr 21.09.2014 23:00:13

Member · 152 comments
NarchiX wrote
DZR wrote

Paldies par atsaucību. Laikam jautājums velotautai aktuāls.
No visām atbildēm tāpat vienīgo-pareizo variantu neatradu. Doamugraudu daudz. Katrs ar savu ''fīču". Kādam patīk māte, kādam meita, citam kleita.
Man tikai viens jautājums - kāda velna pēc komandas saviem ''lētajiem'' baikiem ņem nost mīkstās dakšas un liek virsū cieto? Reāli nesaprotu. Dēļ svara? Un tad reklamēt - 5 stundas trasē rokas un mugura izturēja, bet karbons labs - vibrācija mazliet absorbē.

Lasot Tavus komentārus rodas sajūta, ka Tu jau sen esi izdomājis, ka cietā dakša ir sū...
Nezinu kā vēl lai savādāk uzraksta, bet LV maratonu sacensībās ar mīksto dašu ir ērtāk, komfortablāk un drošāk, bet lēnāk... Attiecīgi, ja Tavas braukšanas iemaņas ir pietiekoši labas, muguras, plecu un roku muskulatūra pietiekoši stipra, Tu vari braukt ar cieto dakšu un to pašu LV maratona distanci veikt jūtami ātrāk...
Bet uz fullīša ir vēl ērtāk kā uz MTB ar tikai mīksto dakšu un soofā ir vēl daudz ērtāk wink


Kápéc lénák?

Avatar

By 436 22.09.2014 00:33:48

Member · 822 comments

tāpēc, ka mīkstā dakša absorbē triecienus. kinētiskā enerģija daļēji aiziet dakšā.
to var ļoti labi just, piemēram, uzsākot braukt.. kad atsperies, kamēr ieņem sēdus pozīciju, uz brīdi svars aiziet uz priekšu un daļa atspēriena enerģijas aiziet dakšā, kas mīkstās dakšas gadījumā tiek ''apēsta'', un ritenis tiek ieripināts mazāk nekā cietās dakšas gadījumā

Avatar

By Eduards 22.09.2014 08:09:58

Member# · 2,686 comments

Fizika ir plašāka par dakšas šūpošanos uzsākot braukt. Jā, es braucu ar cieto, un uzskatu, ka tas ir lēnāk, bet tikai tāpēc, ka pagaidām nav SIDa.

Avatar

By NarchiX 22.09.2014 10:49:16

Member+ · 423 comments

Es to skaidrotu tā, nobraucienā mīksta dakša ir ātrāka, jo vari braukt ātrāk, velo ir kontrolējamāks un drošības sajūta ir augstāka
braucot kalnā, ja nav runa par kautkādu mistisku, super tehnisku uzbraucienu, cietā dakša ir ātrāka, jo viņa ir vieglāka (kalnā jānes mazāks svars) otrkārt tomēr vairāk pedalējamās enerģijas aiziet uz pedāļiem nevis dakšas spaidīšanu. Protams lockout palīdz, bet svara jautājumu nerisina.

Tagad salīdzinam laiku distancē ko pavadam braucot kalnā un braucot pēc tam pa to pašu kalnu lejā... es gribu teikt, ka laika starpība ir vismaz 2x
otrais jautājums, kur lietotājs "vulgaris" parasti izkrīt no pačkas, vai iestājās "vairs nevaru" sajūta: braucot kalnā vai braucot no kalna...

Atbildi uz šiem jautājumiem un ir skaidrs kāpēc cietā dakša ir ātrāka...


Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki

Avatar

By ccxr 22.09.2014 14:09:17

Member · 152 comments

Ok, tātad principā starpība ir svarā (~900g), ja salīdzina karbona cieto dakšu ar gaisa dakšu ar lockoutu. Tātad plusi ir -900g / nedaudz lētāk / tiešāka spēka atdeve sprintā vs rokām un pleciem komfortablāk un drošāk/ātrāk nobraucienos, nevar nepiekrist..

Avatar

By vasis8 22.09.2014 14:21:46

Member · 5,770 comments
NarchiX wrote

Es to skaidrotu tā, nobraucienā mīksta dakša ir ātrāka, jo vari braukt ātrāk, velo ir kontrolējamāks un drošības sajūta ir augstāka
braucot kalnā, ja nav runa par kautkādu mistisku, super tehnisku uzbraucienu, cietā dakša ir ātrāka, jo viņa ir vieglāka (kalnā jānes mazāks svars) otrkārt tomēr vairāk pedalējamās enerģijas aiziet uz pedāļiem nevis dakšas spaidīšanu. Protams lockout palīdz, bet svara jautājumu nerisina.

Tagad salīdzinam laiku distancē ko pavadam braucot kalnā un braucot pēc tam pa to pašu kalnu lejā... es gribu teikt, ka laika starpība ir vismaz 2x
otrais jautājums, kur lietotājs "vulgaris" parasti izkrīt no pačkas, vai iestājās "vairs nevaru" sajūta: braucot kalnā vai braucot no kalna...

Atbildi uz šiem jautājumiem un ir skaidrs kāpēc cietā dakša ir ātrāka...

Vel jau ir faktors Kalna segums - ja tas ir uzbrauciens "ķipa slēpošanas kalnā" kur nav neviena dabīga šķēršļa - akmēņu, sakņu utt, tad cietā arī būs labāk, jo neprasa raustīt priekšu, bet ja runa ir par sakņainu kalnu vai akmeņainu kalnu, kur cietā dakša pari šķēršļiem ir jārausta, bet mīkstā iet pari ar amortizāciju, tad atšķirības ātrumā būs krietni mazākas vai nebūs vispar!


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Barts 22.09.2014 14:21:55

Member · 809 comments
ccxr wrote

Ok, tātad principā starpība ir svarā (~900g), ja salīdzina karbona cieto dakšu ar gaisa dakšu ar lockoutu. Tātad plusi ir -900g / nedaudz lētāk / tiešāka spēka atdeve sprintā vs rokām un pleciem komfortablāk un drošāk/ātrāk nobraucienos, nevar nepiekrist..

tikai loģiski, ka nobraucienos ērtāk, labāk ir mīkstā..

Tīri sarkasmam, .. mīkstie brauc ar mīkstajām dakšām, pārējie ar cietajām big_smile

Bet, ja nopietni, tā kā pats esmu cieto dakšu piekritējs, tad lai brauktu komfortabli LV trasēs sāku ar sevi un trennēju netikai cisku, bet arī rokas.
Ja vien it tāda iespēja aiziet pie fizioterapeita, tad iesaku to izmantot.

Avatar

By NarchiX 22.09.2014 15:21:17

Member+ · 423 comments

Es ne reizi neesmu teicis, ka krosā cietā dakša ir ātrāka par mīksto, bet LV apstākļos krosā ja ir dalībnieki ~100 (vai vispār kādā ir bijis 100?) tas jau ir izdevies pasākums, savukārt maratonos mums dalībnieku ir 500-3000+... Attiecīgi šobrīd vispārīgi runājot 95% brauc maratonus un 5% bez maratoniem brauc arī krosus, tāpēc runāt par sakņainiem un tehniskiem uzbraucieniem nav lielas vajadzības, neviens takš nemainīs aktuālās TB riepas pret Noby Nic, tāpēc ka trasē būs 300m dubļu smile

Pēdējā Baldones Vivus, man daži čaļi nodemonstrēja ka skriet pa sakņainu taciņu ir tik pat ātri kā man pa viņu izbraukt un viņam bija mīkstā dakša (viens no viņiem ir savas grupas kopvērtējuma uzvarētājs), tāpat ir ar tiem super tehniskajiem uzbraucieniem, paliek tikai tas "cieņas" jautājums - es visur uzbraucu/izbraucu/pārbraucu, bet uzvarētājam to neprasa smile

Baložos daudz neesmu braucis, bet man Garkalnes krosa apļu laiki ar cieto dakšu ir vidēji par 30sec ātrāki kā ar mīksto dakšu, bet tur bez dakšas var būt arī citi faktori.

Katram ir sava argumentācija kāpēc viņš brauc ar savu velo tādā komplektācijā kādā viņš ar to brauc un katrs pats tikai eksperimentējot var atklāt sev konkrētā brīdī piemēroto komplektāciju, ja protams ir laiks un resurss ar to visu spēlēties kā uz papīra tā dzīvē...

PS gaidu nākamo spam topic, gan jau tikai nākamajā gadā, crb rati vs alu rati MTB


Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki