seb tukums

Avatar

By Befeker 29.09.2014 12:11:51

Member · 33 comments

Mana gonka.
[youtube]-fo93OYmfxY[/youtube]
[youtube]Ef_fmAQ65eg[/youtube]
Bija forši.

Avatar

By Papuass 29.09.2014 12:17:00

Member+ · 2,978 comments

Šķiet, ka šajā trasē bija SEB izsaukumzīmju rekords, tik daudz nebiju redzējis. Tā turēt!

Avatar

By ccxr 29.09.2014 12:18:58

Member · 152 comments
Eduards wrote

Paldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0

Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums).  Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.

Respect par šo, sen interesēja līdzīgi dati, interesants pētījums.

+ pilnīgs fanātisms par 29" carbon, pēc šī te var arī (tāpat kā pēc autoparka) spriest par reālo pārticību valstī, kas ir visnotaļ iepriecinoša..

Avatar

By suugoi 29.09.2014 12:19:25

Member+ · 1,469 comments

@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām? big_smile

Last edited by suugoi (29.09.2014 12:19:44)


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By six6 29.09.2014 12:29:39

Member+ · 1,287 comments
suugoi wrote

@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām? big_smile

marķējums:
3:12
3:21
Princips, pa lielam man vienalga.

Avatar

By Ģirts_MTB 29.09.2014 12:37:46

Member · 319 comments
ccxr wrote
Eduards wrote

Paldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0

Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums).  Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.

Respect par šo, sen interesēja līdzīgi dati, interesants pētījums.

+ pilnīgs fanātisms par 29" carbon, pēc šī te var arī (tāpat kā pēc autoparka) spriest par reālo pārticību valstī, kas ir visnotaļ iepriecinoša..

Nu nu ko tu spried par reālo pārticību valstī ?
- ir runa par minēju sabiedrību.
- ir runa par velo, kas galvenokārt ir 1700-2500 eur (drīzāk tad spried par to cik tautieši nodzer vecrīgas bāros, nevis par  cik nopērk velo)
gribēju piebilst, ka pie sakarīgas algas 1x pāris gados var atļauties arī šādu pirkumu smile

Avatar

By novērotājs 29.09.2014 13:31:12

Member+ · 1,909 comments
suugoi wrote

@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām? big_smile

...tūdaliņiem. smile

Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.

Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam big_smile  ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.

Avatar

By ccxr 29.09.2014 13:32:40

Member · 152 comments

ir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..

Avatar

By martinsb 29.09.2014 13:35:25

Member+ · 964 comments
novērotājs wrote
suugoi wrote

@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām? big_smile

...tūdaliņiem. smile

Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.

Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam big_smile  ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.

+1, bet Igo neies tak čakarēt biznesu...:)

Avatar

By Ģirts_MTB 29.09.2014 14:15:23

Member · 319 comments
ccxr wrote

ir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..

vot atradi visdārgāko sportaveidu! smile
Nu tad papēti motokrosu, cik tur sanāk izmaksas gadā.

Avatar

By Lauric 29.09.2014 14:23:46

Member · 705 comments
Ģirts_MTB wrote
ccxr wrote

ir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..

vot atradi visdārgāko sportaveidu! smile
Nu tad papēti motokrosu, cik tur sanāk izmaksas gadā.

+1 Tieši izmaksu dēļ personīgi es pārgāju no motokrosa uz velo.Velo salīdzinot ir "haļava".

Par gonku.Dikti jau patika tās solo track taciņas.Vienīgi nesanāca tās pilnvērtīgi izbaudīt,jo visu laiku kāds bija priekšā.Sorry tiem,kuriem dzenot patraucēju(dzirdēju pārmetumus aiz muguras).Vnk es baudu ekstrēmos nobraucienus un uzbraucienus,tas nav ļauni domāts.Nedaudz smīns iezagās redzot skaistus karbonus stumjoties tajos dažos pauguros.Stumties var pa malu,ļaujiet braukt tiem,kas to var.Nu lūdzu,tas taču nav grūti.Pie tam,man personīgi vieglāk ir uzbraukt,kā uzstumties.Fiziski vieglāk.Morāli grūtak.Nekā personīga!Un vispār pirmā pilnā sezona noslēgusies.Esmu apmierināts ar savu pirmo 300nieku.Lēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.

Last edited by Lauric (29.09.2014 14:38:21)

Avatar

By IBS 29.09.2014 14:46:45

Member · 115 comments
Lauric wrote

Lēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.

Pēc fizikas likumiem tev tieši kalnā braucot bija jābūt grūtāk konkurēt ar vieglākiem velo.


es par SCOTT

Avatar

By Lauric 29.09.2014 14:52:07

Member · 705 comments
IBS wrote
Lauric wrote

Lēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.

Pēc fizikas likumiem tev tieši kalnā braucot bija jābūt grūtāk konkurēt ar vieglākiem velo.

Jā protams,piekrītu.Taču šādās salīdzinosi skrienamās gonkās daudz vairāk izjūtu tieši 29 ratu trūkumu.Lai tie čaļi nepvainojas,bet sanāk ļoti daudz dārgus karbonus apbraukt tieši kalnos/pauguros.Tajā pašā laikā skrienamajos gabalos viņiem es līdz netieku.

Avatar

By averza 29.09.2014 14:56:58

Member++ · 5,039 comments
Lauric wrote

Sorry tiem,kuriem dzenot patraucēju(dzirdēju pārmetumus aiz muguras).Vnk es baudu ekstrēmos nobraucienus un uzbraucienus,tas nav ļauni domāts.

Noteikti ļauni nav domāts, bet varbūt apdzen pārāk riskanti, ieturot pārāk mazu intervālu utt., padomā, ka pašam patiktu, ja tiec šādi apdzīts, vai gribētu tikt aizķerts, satraumēties un satraumēt dārgo tehniku (OK, Tev nav dārga, bet apdzenamajiem ir 29 carbon). Diez vai cilvēki pārmetošu kaut ko bļaus no muguras, ja būsi apdzinis droši un/vai iepriekš pabrīdinot.

Avatar

By Lauric 29.09.2014 14:59:14

Member · 705 comments

Ļoti atvainojos,bet šī man bija pirmā reize!Un bīstami tas bija man,jo varēju palikt tajā bedrē ar seju zemē.Kā saka"praņeslo"

Last edited by Lauric (29.09.2014 15:04:22)

Avatar

By gaga 29.09.2014 14:59:32

Member+ · 2,160 comments

varbūt riepas par lēnu un velo neripo dēļ smagiem ratiem un nevis dēļ 29" neesamības

Avatar

By Lauric 29.09.2014 15:07:55

Member · 705 comments

Gan jau drīzāk "bāze" par maz.Rati noteikti smagi,ja jau kopā 14kg sver.

Avatar

By saas 29.09.2014 15:12:36

Member · 67 comments

Gonka laba - daudzveidīga, interesanta un prieks braukt- daudz tehnisku nobraucienu un arī klajumi šoreiz bija baudāmi stiprā pret/ sānu vēja dēļ smile Nezinu vai tumbas, vai kas pie vainas, bet 4.koridors nedzirdēja starta atskaiti- sapratu, ka viss notiek tikai tad kad pirmie sāka gāzt. Nākamreiz lūgums orgiem nolikt cilvēku pie skvēra un citās vietās, kur daži krāni mēģina "uzlabot" savu rezultātu. Žēl arī tos, kas te forumā aizstāv trases griezējus, koridoru ložņas un citus ne visai kulturālus izgājienus. Bet nu cerams, ka IJSA iedalīs kādam no šiem arī diskābeli kkad smile Labi, trenējamies nākamai sezonai.


Es te biju...

Avatar

By team hozols99 29.09.2014 15:26:39

Member · 126 comments

Sāku domāt ja tagad esmu iebraucis no 5 koridora 114 vietā, skrienamajos gabalos ar 12,5kg 26nieku kā būtu ar carbon 29nieku. Bet kā reiz tieši rīdien ups sola atgādat manu 29er carbon canyonu.

Avatar

By 023ZAV 29.09.2014 15:37:46

Member · 55 comments

SEB Tukums bildes via TREKTeam: http://trekteam.lv/media/29


Sportlife Cycling Team.
www.sportlife.lv – Cervelo, FELT, Niner un citi (TACX, Stages, Shimano, GORE, odlo)

Avatar

By Papuass 29.09.2014 15:46:27

Member+ · 2,978 comments

-50 vietas, bet vispār nebūtu laba doma uzreiz pirms gonkas pakot no kastes, ne vienmēr viss ir ideāli saregulēts.

Avatar

By Jan_ka 29.09.2014 16:15:00

Member · 43 comments
novērotājs wrote
suugoi wrote

@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām? big_smile

...tūdaliņiem. smile

Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.

Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam big_smile  ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.


Ja jau cilvēks necīnās ne par pjedestālu, ne par labāku vietu koridorī, tad kāpēc neļaut nobraukt savā vietā citam, ja jau nauda samaksāta. Saprastu, ja vārdu maiņa būtu pa simbolisku samaksu, bet tā nav. Liksim mierā braucējus.Lai brauc, bauda sportu un, kas zin, varbūt nākamgad būs mūsu pulciņā.

Avatar

By braucejs3 29.09.2014 16:55:11

Member · 23 comments

Pašam nav vēlmes un intereses, bet manis pēc lai lien pirmajos koridoros; lai gonkas laikā sēž krūmos un lec ārā pirms finiša pie līderiem; lai startē zem cita vārda, lai saīsina trasi. Tās visas lielākoties ir koridoru noteikumu sekas, protams, ne tikai, bet lielākoties. Kamēr mēģinās iegrožot ar drastiskajiem koridoru noteikumiem, kuri neļauj izlaist nevienu posmu, tikmēr arī daudzi līdīs, kur varēs ielīst.

Kopumā seriāls foršs, var izbaudīt sacīksti ar kārtīgu masinieku, labiem ātrumiem, un gūt labu atpūtu no saspringtajām darba dienām. Šāda veida seriāls ir vienīgais, par to paldies organizatoriem.

Avatar

By runcis_zabakos 29.09.2014 16:58:00

Member · 417 comments

Pievienojos par izlaistiem posmiem. Izlaid kādu posmu uzreiz atkrīti uz beigām.

Last edited by runcis_zabakos (29.09.2014 16:58:13)

Avatar

By fusio 29.09.2014 17:22:56

Member · 784 comments
Eduards wrote

Paldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0

Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums).  Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.

Ja uz šo rezultātu paskatās nedaudz savādāk, sanāk, ka 29'' ratu īpatsvaru topā izskaidro kāds cits faktors. Lai veloražotāji varētu pārdot savu produkciju, pirms iepriekšpārdotā ir fiziski nokalpojusi, tiem visu laiku ir jādaudzina "jaunākās tendences" - 29'' rati, 2x10, 1x11 pārnesumi un tml.

Veikalu/importētāju komandās, savukārt, ir salasīti top braucēji, kas jaunāko tehniku var attiecīgi parādīt sacensībās un līdz ar to viņi tieši brauc ar jaunāko, pirmkārt jau tieši tāpēc, ka sponsors tehniku grib atrādīt un pārdot.

Šī iemesla dēļ domāju, ka strikti zinātniskiem kritērijiem šis pētījums neatbilst, īpaši jau secinājums, ka "lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt".  Man liekas, ka sanāk otrādāk - ja tiešām labi brauc, pastāv labas izredzes, ka tiksi komandā un varēsi braukt ar jaunu 29'' ričuku.

Last edited by fusio (29.09.2014 17:24:00)

Avatar

By kašķis 29.09.2014 17:25:18

Member · 1,210 comments

Ja kāda pasākuma nolikums neapmierina, tad būtu normāli to pasākumu neapmeklēt un izvēlēties citu. Bet tas jau mums ir ļoti raksturīgi – ņaudēt par to ka nav kārtības, tajā pašā laika pašiem noteikto kārtību neievērot.

Avatar

By gaga 29.09.2014 17:35:02

Member+ · 2,160 comments

fusio, šogad šķiet vairs nebija ražotāju kas piedāvātu nopirkt jaunu labi aprīkotu 26" velo, jau pagājušajā gadā šāda tendence izveidojās, attiecīgi rezultāts redzams arī velo parkā neatkarīgi no tā, kādi ir + vai - attiecīgajam riteņu izmēram. 10 gadus jau neviens nebrauc ar vienu un to pašu sacensību velo