Mana gonka.
[youtube]-fo93OYmfxY[/youtube]
[youtube]Ef_fmAQ65eg[/youtube]
Bija forši.
By Papuass 29.09.2014 12:17:00
Member+ · 2,978 commentsŠķiet, ka šajā trasē bija SEB izsaukumzīmju rekords, tik daudz nebiju redzējis. Tā turēt!
By ccxr 29.09.2014 12:18:58
Member · 152 commentsPaldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums). Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
Respect par šo, sen interesēja līdzīgi dati, interesants pētījums.
+ pilnīgs fanātisms par 29" carbon, pēc šī te var arī (tāpat kā pēc autoparka) spriest par reālo pārticību valstī, kas ir visnotaļ iepriecinoša..
By suugoi 29.09.2014 12:19:25
Member+ · 1,469 comments@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām?
Last edited by suugoi (29.09.2014 12:19:44)
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By six6 29.09.2014 12:29:39
Member+ · 1,287 comments@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām?
marķējums:
3:12
3:21
Princips, pa lielam man vienalga.
By Ģirts_MTB 29.09.2014 12:37:46
Member · 319 commentsPaldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums). Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
Respect par šo, sen interesēja līdzīgi dati, interesants pētījums.
+ pilnīgs fanātisms par 29" carbon, pēc šī te var arī (tāpat kā pēc autoparka) spriest par reālo pārticību valstī, kas ir visnotaļ iepriecinoša..
Nu nu ko tu spried par reālo pārticību valstī ?
- ir runa par minēju sabiedrību.
- ir runa par velo, kas galvenokārt ir 1700-2500 eur (drīzāk tad spried par to cik tautieši nodzer vecrīgas bāros, nevis par cik nopērk velo)
gribēju piebilst, ka pie sakarīgas algas 1x pāris gados var atļauties arī šādu pirkumu
By novērotājs 29.09.2014 13:31:12
Member+ · 1,909 comments@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām?
...tūdaliņiem.
Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.
Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.
By ccxr 29.09.2014 13:32:40
Member · 152 commentsir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..
By martinsb 29.09.2014 13:35:25
Member+ · 964 comments@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām?
...tūdaliņiem.
Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.
Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.
+1, bet Igo neies tak čakarēt biznesu...:)
By Ģirts_MTB 29.09.2014 14:15:23
Member · 319 commentsir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..
vot atradi visdārgāko sportaveidu!
Nu tad papēti motokrosu, cik tur sanāk izmaksas gadā.
By Lauric 29.09.2014 14:23:46
Member · 705 commentsir runa par to ka ir simtiem cilvēku (no mūsu niecīgās populācijas vēl niecīgākās daļas kam vispār interesē velo) kas par brīvā laika pavadīšanas līdzekli var nolikt 1.5+ eur reizi pāris gados, nu tas ir kā visā pārējā pārtikušajā Eiropā, ļoti labi manuprāt..
vot atradi visdārgāko sportaveidu!
Nu tad papēti motokrosu, cik tur sanāk izmaksas gadā.
+1 Tieši izmaksu dēļ personīgi es pārgāju no motokrosa uz velo.Velo salīdzinot ir "haļava".
Par gonku.Dikti jau patika tās solo track taciņas.Vienīgi nesanāca tās pilnvērtīgi izbaudīt,jo visu laiku kāds bija priekšā.Sorry tiem,kuriem dzenot patraucēju(dzirdēju pārmetumus aiz muguras).Vnk es baudu ekstrēmos nobraucienus un uzbraucienus,tas nav ļauni domāts.Nedaudz smīns iezagās redzot skaistus karbonus stumjoties tajos dažos pauguros.Stumties var pa malu,ļaujiet braukt tiem,kas to var.Nu lūdzu,tas taču nav grūti.Pie tam,man personīgi vieglāk ir uzbraukt,kā uzstumties.Fiziski vieglāk.Morāli grūtak.Nekā personīga!Un vispār pirmā pilnā sezona noslēgusies.Esmu apmierināts ar savu pirmo 300nieku.Lēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.
Last edited by Lauric (29.09.2014 14:38:21)
By IBS 29.09.2014 14:46:45
Member · 115 commentsLēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.
Pēc fizikas likumiem tev tieši kalnā braucot bija jābūt grūtāk konkurēt ar vieglākiem velo.
es par SCOTT
By Lauric 29.09.2014 14:52:07
Member · 705 commentsLēnam jāsāk domāt par nopietnāku tehniku.14 kg smags 26nieks nav konkurēt spējīgs.Īpaši jau skrienamajos gabalos to pat ļoti izjūtu.29 karboni iet garām kā stāvošam.Kalnos protams arī,bet ne tik izteikti.
Pēc fizikas likumiem tev tieši kalnā braucot bija jābūt grūtāk konkurēt ar vieglākiem velo.
Jā protams,piekrītu.Taču šādās salīdzinosi skrienamās gonkās daudz vairāk izjūtu tieši 29 ratu trūkumu.Lai tie čaļi nepvainojas,bet sanāk ļoti daudz dārgus karbonus apbraukt tieši kalnos/pauguros.Tajā pašā laikā skrienamajos gabalos viņiem es līdz netieku.
By averza 29.09.2014 14:56:58
Member++ · 5,039 commentsSorry tiem,kuriem dzenot patraucēju(dzirdēju pārmetumus aiz muguras).Vnk es baudu ekstrēmos nobraucienus un uzbraucienus,tas nav ļauni domāts.
Noteikti ļauni nav domāts, bet varbūt apdzen pārāk riskanti, ieturot pārāk mazu intervālu utt., padomā, ka pašam patiktu, ja tiec šādi apdzīts, vai gribētu tikt aizķerts, satraumēties un satraumēt dārgo tehniku (OK, Tev nav dārga, bet apdzenamajiem ir 29 carbon). Diez vai cilvēki pārmetošu kaut ko bļaus no muguras, ja būsi apdzinis droši un/vai iepriekš pabrīdinot.
By Lauric 29.09.2014 14:59:14
Member · 705 commentsĻoti atvainojos,bet šī man bija pirmā reize!Un bīstami tas bija man,jo varēju palikt tajā bedrē ar seju zemē.Kā saka"praņeslo"
Last edited by Lauric (29.09.2014 15:04:22)
By gaga 29.09.2014 14:59:32
Member+ · 2,160 commentsvarbūt riepas par lēnu un velo neripo dēļ smagiem ratiem un nevis dēļ 29" neesamības
By Lauric 29.09.2014 15:07:55
Member · 705 commentsGan jau drīzāk "bāze" par maz.Rati noteikti smagi,ja jau kopā 14kg sver.
By saas 29.09.2014 15:12:36
Member · 67 commentsGonka laba - daudzveidīga, interesanta un prieks braukt- daudz tehnisku nobraucienu un arī klajumi šoreiz bija baudāmi stiprā pret/ sānu vēja dēļ Nezinu vai tumbas, vai kas pie vainas, bet 4.koridors nedzirdēja starta atskaiti- sapratu, ka viss notiek tikai tad kad pirmie sāka gāzt. Nākamreiz lūgums orgiem nolikt cilvēku pie skvēra un citās vietās, kur daži krāni mēģina "uzlabot" savu rezultātu. Žēl arī tos, kas te forumā aizstāv trases griezējus, koridoru ložņas un citus ne visai kulturālus izgājienus. Bet nu cerams, ka IJSA iedalīs kādam no šiem arī diskābeli kkad Labi, trenējamies nākamai sezonai.
Es te biju...
By team hozols99 29.09.2014 15:26:39
Member · 126 commentsSāku domāt ja tagad esmu iebraucis no 5 koridora 114 vietā, skrienamajos gabalos ar 12,5kg 26nieku kā būtu ar carbon 29nieku. Bet kā reiz tieši rīdien ups sola atgādat manu 29er carbon canyonu.
By 023ZAV 29.09.2014 15:37:46
Member · 55 commentsSEB Tukums bildes via TREKTeam: http://trekteam.lv/media/29
Sportlife Cycling Team.
www.sportlife.lv – Cervelo, FELT, Niner un citi (TACX, Stages, Shimano, GORE, odlo)
By Papuass 29.09.2014 15:46:27
Member+ · 2,978 comments-50 vietas, bet vispār nebūtu laba doma uzreiz pirms gonkas pakot no kastes, ne vienmēr viss ir ideāli saregulēts.
By Jan_ka 29.09.2014 16:15:00
Member · 43 comments@3:27 Lai jau brauc, tāpat apdzītu! Marķējuma trasē arī nav, kas viņš lohs kaut kāds ir, lai brauktu apkārt ar tautas salašņām?
...tūdaliņiem.
Bet ja nopietni - ja pāris šitādiem asprāšiem beidzot iedos DSQ, varbūt pārējie padomās divreiz.
Vienreiz jābeidz šī prakse - braukt zem sveša vārda (un pat ne vienmēr tur ir runa par koridoru saglabāšanu), večiem stumt un vilkt dāmas (dažreiz arī pa kādam kungam ), treneriem rakstīt audzēkņiem tādus dzimšanas gadus, kādi ir "izdevīgāki" un taisīt citādus (maigi izsakoties) ne īpaši atļautus gājienus.
Ja jau cilvēks necīnās ne par pjedestālu, ne par labāku vietu koridorī, tad kāpēc neļaut nobraukt savā vietā citam, ja jau nauda samaksāta. Saprastu, ja vārdu maiņa būtu pa simbolisku samaksu, bet tā nav. Liksim mierā braucējus.Lai brauc, bauda sportu un, kas zin, varbūt nākamgad būs mūsu pulciņā.
By braucejs3 29.09.2014 16:55:11
Member · 23 commentsPašam nav vēlmes un intereses, bet manis pēc lai lien pirmajos koridoros; lai gonkas laikā sēž krūmos un lec ārā pirms finiša pie līderiem; lai startē zem cita vārda, lai saīsina trasi. Tās visas lielākoties ir koridoru noteikumu sekas, protams, ne tikai, bet lielākoties. Kamēr mēģinās iegrožot ar drastiskajiem koridoru noteikumiem, kuri neļauj izlaist nevienu posmu, tikmēr arī daudzi līdīs, kur varēs ielīst.
Kopumā seriāls foršs, var izbaudīt sacīksti ar kārtīgu masinieku, labiem ātrumiem, un gūt labu atpūtu no saspringtajām darba dienām. Šāda veida seriāls ir vienīgais, par to paldies organizatoriem.
By runcis_zabakos 29.09.2014 16:58:00
Member · 417 commentsPievienojos par izlaistiem posmiem. Izlaid kādu posmu uzreiz atkrīti uz beigām.
Last edited by runcis_zabakos (29.09.2014 16:58:13)
By fusio 29.09.2014 17:22:56
Member · 784 commentsPaldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums). Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
Ja uz šo rezultātu paskatās nedaudz savādāk, sanāk, ka 29'' ratu īpatsvaru topā izskaidro kāds cits faktors. Lai veloražotāji varētu pārdot savu produkciju, pirms iepriekšpārdotā ir fiziski nokalpojusi, tiem visu laiku ir jādaudzina "jaunākās tendences" - 29'' rati, 2x10, 1x11 pārnesumi un tml.
Veikalu/importētāju komandās, savukārt, ir salasīti top braucēji, kas jaunāko tehniku var attiecīgi parādīt sacensībās un līdz ar to viņi tieši brauc ar jaunāko, pirmkārt jau tieši tāpēc, ka sponsors tehniku grib atrādīt un pārdot.
Šī iemesla dēļ domāju, ka strikti zinātniskiem kritērijiem šis pētījums neatbilst, īpaši jau secinājums, ka "lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt". Man liekas, ka sanāk otrādāk - ja tiešām labi brauc, pastāv labas izredzes, ka tiksi komandā un varēsi braukt ar jaunu 29'' ričuku.
Last edited by fusio (29.09.2014 17:24:00)
By kašķis 29.09.2014 17:25:18
Member · 1,210 commentsJa kāda pasākuma nolikums neapmierina, tad būtu normāli to pasākumu neapmeklēt un izvēlēties citu. Bet tas jau mums ir ļoti raksturīgi – ņaudēt par to ka nav kārtības, tajā pašā laika pašiem noteikto kārtību neievērot.
By gaga 29.09.2014 17:35:02
Member+ · 2,160 commentsfusio, šogad šķiet vairs nebija ražotāju kas piedāvātu nopirkt jaunu labi aprīkotu 26" velo, jau pagājušajā gadā šāda tendence izveidojās, attiecīgi rezultāts redzams arī velo parkā neatkarīgi no tā, kādi ir + vai - attiecīgajam riteņu izmēram. 10 gadus jau neviens nebrauc ar vienu un to pašu sacensību velo
By Befeker 29.09.2014 12:11:51
Member · 33 comments