Forša diena. Laiciņš burvīgs aizvējā. Trase riktīgi laba. Ar pagājušā gada dubļu pančku nevar ne salīdzināt Ēdiens man likās viens no labākajiem šosezon, nevar jau katrreiz katram trāpīt uz garšas kārpiņām, šoreiz trāpīja uz manējām
Kauna kakts:
-) 2233 - pa taisno pa skvēriņu (igaunis)
-) 1186;1231 puikas nesaprot, ka visiem noteikumi vienādi, ja vēlāk iestājies koridorā tad arī stāvi kur sanāk, nevis spraucies uz priekšu ar tekstu:"es jau tāpat visiem iešu garām"
-) bija jābrauc pa upīti, priecājos par tiem, kam sprūda rats tiltiņā un nācās iekrist ūdenī
vēl radās jautājums: kāpēc 300+ vietas tiek 4. koridorī? (nolikums: 201-300). Žēl, ka vairs netiek publicēti starta protokoli, lai piefiksētu nepilnības.
Last edited by sprungulis (29.09.2014 08:27:56)
Rudens vakaros ieslēgsim apgaismojumu, lai būtu redzami :)
By six6 29.09.2014 08:19:28
Member+ · 1,287 commentsNu ņaudēt, ne ņaudēt-bet noteikumi tak visiem it kā vienādi...un šajā pūlī, it sevišķi sākuma posmā, tas dod lielu pienesumu rezultātam...Otrkārt, cilvēks vienkārši ir konstatējis faktu par kuru informē!
Cik Tu vari ņaudēt?! Kāda Tev starpība?!
Trase tajā vietā nebija nepārprotami norobežota, līdz ar to, ja redzi īsāku ceļu, tad nekas tev nelidz to izmantot.
Ko tu tur runā?
By six6 29.09.2014 08:23:13
Member+ · 1,287 commentsTā jau ir-visa trase nebija apvilkta ar dzeloņdrātīm un līdz ar to īsākais redzamais ceļš-pagaidīt kamēr godprātīgie aizbrauc trasē, uzvilkt lejā dūmu un doties uz finišu...:-))
Trase tajā vietā nebija nepārprotami norobežota, līdz ar to, ja redzi īsāku ceļu, tad nekas tev nelidz to izmantot.
Par šo gan ir padomāts, jo ir tāds cilvēks, kam uz muguras ir rakstīts "Distances beigas" un ja tu izbrauc aiz viņa, tad vis ticamāk, tavu rezultātu neieskaita, jo Tu noteikti nebūsi nodevis savu koridora taloniņu.
Manuprāt, šis cepiens ir nevitā, jo, tad jau būtu jādiskvalificē arī visi tie, kuri ir apskrējuši visus sastrēgumus pa mežu visas sezonas garumā. Ir jāatceras viena būtiska lieta, ko daudzi ir piemirsuši, ka tā ir tautas distance, nevis UCI sacensības, un kad Siguldas UCI Sporta posmā bija diskusija par to, vai var skriet caur krūmiem ar riteni uz pleca pa īsāko ceļu, vai nē, tad izrādījās, ka var. Metat mieru čīkstēšanai un trenējamies vairāk, jo gan Ozols, gan Bērziņš Jums tā pat aizbrauca pa priekšu.
Tad cik saprotu tu atbalsti līšanu visur kur iespējams? To skvēriņu izlaižot čalis apsteidza kādus 250-300 braucējus.
By Aigix24 29.09.2014 08:23:42
Member · 83 commentsVeloserviss kļūst ļoti slavens ar savas komandas braucējiem!!!! Tik mani rada pārsteigumu ka Veloserviss kā uzņēmums atļaujas šādai reklāmai. Pozitīva tā noteikti nav un ja ņem vērā ka konkurence tirgū ir liela tad nu nez vai tā palīdz biznesā.
By Martello 29.09.2014 09:19:52
Member · 181 commentsTā jau ir-visa trase nebija apvilkta ar dzeloņdrātīm un līdz ar to īsākais redzamais ceļš-pagaidīt kamēr godprātīgie aizbrauc trasē, uzvilkt lejā dūmu un doties uz finišu...:-))
Par šo gan ir padomāts, jo ir tāds cilvēks, kam uz muguras ir rakstīts "Distances beigas" un ja tu izbrauc aiz viņa, tad vis ticamāk, tavu rezultātu neieskaita, jo Tu noteikti nebūsi nodevis savu koridora taloniņu.
Manuprāt, šis cepiens ir nevitā, jo, tad jau būtu jādiskvalificē arī visi tie, kuri ir apskrējuši visus sastrēgumus pa mežu visas sezonas garumā. Ir jāatceras viena būtiska lieta, ko daudzi ir piemirsuši, ka tā ir tautas distance, nevis UCI sacensības, un kad Siguldas UCI Sporta posmā bija diskusija par to, vai var skriet caur krūmiem ar riteni uz pleca pa īsāko ceļu, vai nē, tad izrādījās, ka var. Metat mieru čīkstēšanai un trenējamies vairāk, jo gan Ozols, gan Bērziņš Jums tā pat aizbrauca pa priekšu.Tad cik saprotu tu atbalsti līšanu visur kur iespējams? To skvēriņu izlaižot čalis apsteidza kādus 250-300 braucējus.
Jā, jo tas nebija aizliegts!
Premium Team!
By Gerids 29.09.2014 09:24:55
Member · 831 commentsJa marķējuma nav, tad nav nekā pārmetama, ka sportists ir sava ceļa gājējs.
Konkrētajā gadījumā tas tāpat neko daudz nedeva!
By hilss 29.09.2014 09:38:33
Member+ · 865 commentsJā, jo tas nebija aizliegts!
Ā, tad mežā arī var nogriezt kādu padsmit km cilpu, jo nav ierobežots - tātad nav aizliegts!
Last edited by hilss (29.09.2014 09:41:17)
By Velomens 29.09.2014 09:42:21
Member+ · 1,681 commentsNo rītdienas sākam trenēties 2015. gada sezonai.
nu paga paga, atļauj mazliet ievilkt elpu
Ja finišēji 3niekā, tad esi nopelnījis atvilkt elpu. Ja tomēr neizdevās, tad sāc trenēties un nākamgad būsi spēcīgāks
Veloceļojumi www.velomens.lv
By chipo 29.09.2014 09:49:36
Member · 261 commentsJa finišēji 3niekā, tad esi nopelnījis atvilkt elpu. Ja tomēr neizdevās, tad sāc trenēties un nākamgad būsi spēcīgāks
jopci, čaļi Jūs traki esat
By six6 29.09.2014 09:55:21
Member+ · 1,287 commentsPar šo gan ir padomāts, jo ir tāds cilvēks, kam uz muguras ir rakstīts "Distances beigas" un ja tu izbrauc aiz viņa, tad vis ticamāk, tavu rezultātu neieskaita, jo Tu noteikti nebūsi nodevis savu koridora taloniņu.
Manuprāt, šis cepiens ir nevitā, jo, tad jau būtu jādiskvalificē arī visi tie, kuri ir apskrējuši visus sastrēgumus pa mežu visas sezonas garumā. Ir jāatceras viena būtiska lieta, ko daudzi ir piemirsuši, ka tā ir tautas distance, nevis UCI sacensības, un kad Siguldas UCI Sporta posmā bija diskusija par to, vai var skriet caur krūmiem ar riteni uz pleca pa īsāko ceļu, vai nē, tad izrādījās, ka var. Metat mieru čīkstēšanai un trenējamies vairāk, jo gan Ozols, gan Bērziņš Jums tā pat aizbrauca pa priekšu.Tad cik saprotu tu atbalsti līšanu visur kur iespējams? To skvēriņu izlaižot čalis apsteidza kādus 250-300 braucējus.
Jā, jo tas nebija aizliegts!
OK, tad es nākam gad piedalos sebos, bet taisu savu trasīti, domāju, ka vidēji ap 15-20 km īsāku nekā citi brauks! Tad pieļauju iespēju, ka jāgatavojas kāpt uz pjedestāla.
By Beka 29.09.2014 10:00:35
Member · 118 commentsTad cik saprotu tu atbalsti līšanu visur kur iespējams? To skvēriņu izlaižot čalis apsteidza kādus 250-300 braucējus.
Jā, jo tas nebija aizliegts!
OK, tad es nākam gad piedalos sebos, bet taisu savu trasīti, domāju, ka vidēji ap 15-20 km īsāku nekā citi brauks! Tad pieļauju iespēju, ka jāgatavojas kāpt uz pjedestāla.
Bet priekš kam jāmokās?! SEBā starpfinišu nav. Galvenais ir pareizajā laikā 2km pirms finiša ielekt līderiem pačkā un kopā ar viņiem nofinišēt. Lieta darīta! ))
By jurisf 29.09.2014 10:04:52
Member · 948 commentsNoteikumos ir skaidrs punkts:
- Patvaļīgi saīsinot distanci, dalībnieks tiek diskvalificēts.
Pat lielajā shēmā http://mans.velo.lv/media/competition/m … 3240a2.jpg
var redzēt, ka pa taisno trase neiet.
By Eduards 29.09.2014 10:17:14
Member# · 2,686 commentsPaldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0
Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums). Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
By Bomzis 29.09.2014 10:24:19
Local.Auth · 1,215 comments... Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
Laikam jau latviešiem ir lielummānija, vismaz riteņbraukšanā Steigšus jāsāk domāt par 32 collu ratu laišanu apritē! Būs labs business!
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By Sram 29.09.2014 10:30:21
Member · 1,188 commentsAmerikāņu walmartā 32 collas jau iet uz urrā otro gadu
Kad 29" pārdošanas rādītāji stabilizesies un vairs neies tik progresīvā līknē uz augšu, tad pieļauju, ka lielie velo ražotāji sāks domāt par ko jaunu un iespējams lielāku ?
By day2 29.09.2014 10:55:02
Member+ · 612 commentsPaldies par datiem, šobrīd jau ~70 no 100. Būtu forši atrast trūkstošos.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … edit#gid=0Tendence skaidra. Ar alumīniju Top 100 brauc tikai 15%, ar mīksto dakšu ~60%, un 29 collu rati ir 80% braucēju pirmajā simtā, un praktiski visiem Top 40 (day2 vienīgais izņēmums). Amortizatora dakšas pašā rezultātu augšā tomēr ir vairāk kā cietās, savukārt lielie rati ir praktiski obligāta prasība, ja grib labi braukt. Tiešam negaidīju, ka būs tik izteikts šis lielo ratu procents, un pilnībā ieviests jau 2014. gada sezonā.
ok, aizpildīšu ar
custom čuguna radiators - ONE. AND ONLY.
https://www.facebook.com/Cainiki/
By janisvitols_com 29.09.2014 11:01:57
Member · 169 commentsinteresanti vēl varētu pierakstīt, cik katram tāds velo izmaksā
stabils X koridors jau 3 gadu, karbona ričuks ~8kg
By jt 29.09.2014 11:08:21
Member+ · 1,194 commentsinteresanti būtu arī pievienot kādu sistēmu 1x10, 2x10 vai 3x10 izmanto
p.s. pašam 2x10 un pāriet uz 1x galīgi nav plānā
Last edited by jt (29.09.2014 11:09:27)
By 023ZAV 29.09.2014 11:09:47
Member · 55 commentsNice try, VID
Sportlife Cycling Team.
www.sportlife.lv – Cervelo, FELT, Niner un citi (TACX, Stages, Shimano, GORE, odlo)
By Eduards 29.09.2014 11:12:43
Member# · 2,686 commentsinteresanti būtu arī pievienot kādu sistēmu 1x10, 2x10 vai 3x10 izmanto
p.s. pašam 2x10 un pāriet uz 1x galīgi nav plānā
Sistēma nemaina ātrumu. Tā katram ir personīgā gaumes lieta.
Cenas? Karbona ričukiem ir kaut kāds minimālās cenas slieksnis ap 1.5-2K.
By kass 29.09.2014 11:28:28
Member · 106 commentsInteresanti būtu zināt katra velo svaru.
By Papuass 29.09.2014 11:30:04
Member+ · 2,978 commentsDrīzāk jau braucēju Functional Threshold Power (FTP) ciparus
By six6 29.09.2014 11:34:09
Member+ · 1,287 commentsnobrauktos km/stundas no pirmā janvāra 2014 līdz28.09, lai zin cik jāsabrauc.
By jurisf 29.09.2014 11:47:32
Member · 948 commentsnobrauktos km/stundas no pirmā janvāra 2014 līdz28.09, lai zin cik jāsabrauc.
+1
By jurisf 29.09.2014 11:51:59
Member · 948 commentsrekur kāds ielicis video http://youtu.be/oxCjCccFgxo
By six6 29.09.2014 12:00:16
Member+ · 1,287 commentsrekur kāds ielicis video http://youtu.be/oxCjCccFgxo
3:27
By jurisf 29.09.2014 12:10:10
Member · 948 commentsIzsekojot līdz 4:33, var redzēt, kas tas ir #2529
By sprungulis 29.09.2014 08:19:12
Member · 229 comments