Velojoslas

Avatar

By buzic 65 19.07.2015 14:02:07

Member · 1,159 comments
kaska wrote
321 wrote

Pa soseju brauc abos virzienos, pa gajeju celinju brauc abos virzienos - kapec lai citur ta nebrauktu big_smile

...un pa velosipēdu ceļu arī brauc divos virzienos. Vai ne?
Pa vienvirziena ceļu brauc vienā virzienā, tāpēc arī pa velojoslu, kas uz tā brauktuves atrodas, jābrauc vienā virzienā. Kāpēc? Tāpēc ka ceļazīmes, apzīmējumi, luksofori, krustojumi ir attiecīgi izvietoti, saregulēti utt. Nemaz nerunājot pa to, ka saprātīgi ceļu satiksmes dalībnieki pārvietojoties vai šķērsojot vienvirziena ceļu, negaida no otras puses tuvojošos transporta līdzekli.

Baigais tev bērna arguments! Tiesības ir? smile


Vai ne! Un gan velosipēdi, gan auto mēdz griezt uz vienvirziena ielām no pagalmiem un blakusteritorijām. Skaties pa kreisi, griez pa labi (Elizabetes iela) un  ... bingo!, izrādās, esi nonesis kādu, kurš lido pret spalvu, lai ietaupītu 2 minūtes.

Avatar

By averza 19.07.2015 15:02:55

Member++ · 5,039 comments

Tā nekad nedrīkst skatīties tikai uz vienu pusi. Tas nav "saprātīgs" autovadītājs, kurš tā dara, tas ir steidzīgs un nepieredzējis autovadītājs. Pretī pa ietvi var iet māmiņa ar ratiem vai pa ietvi lēnām vai ne tik lēnām braukt velo. Vēl var braukt ātrie u.tml. pretējā virzienā.

Avatar

By buzic 65 19.07.2015 15:34:23

Member · 1,159 comments
averza wrote

Tā nekad nedrīkst skatīties tikai uz vienu pusi. Tas nav "saprātīgs" autovadītājs, kurš tā dara, tas ir steidzīgs un nepieredzējis autovadītājs. Pretī pa ietvi var iet māmiņa ar ratiem vai pa ietvi lēnām vai ne tik lēnām braukt velo. Vēl var braukt ātrie u.tml. pretējā virzienā.

Piekrītu Tev! Es no sava Brieža ielas darba pagalma retajās reizēs ar auto izbraucu gliemeža ātrumā, jo pilna ietve nevis ar māmiņām, bet ar ietves velosportistiem-lidotājiem, kuri tās pašas māmiņas ar ratiņiem, iznākot no pagalma, veikala vai izkāpjot no sabiedriskā transporta, apdraud daudzkārt vairāk  nekā autovadītāji. Es runāju par brīdi, kad autovadītājs ir uzmanīgi šķērsojis ietvi un starp noparkotajiem auto, šķērsojot velojoslu, griež uz vienvirziena ielas.
p.s. autovadītājiem jau sen ir nerakstīts likums - griežot uz vienvirziena ielas, paskaties arī uz otru pusi, vai nebrauc kāds lohs (cits autovadītājs), bet tādu ir daudzsimtreižu mazāk par velosipēdistiem.

Avatar

By averza 19.07.2015 16:24:52

Member++ · 5,039 comments

Kur jūs tos velolohus tik daudz satiekat? Braucu daudz ar velo, un reizēm pa pilsētu ar auto, un abos gadījumos autolohus redzu apmēram 100 reižu vairāk nekā velolohus. Velobraucējus, braucot ar auto, vispār satieku ļooooti maz. Braucot ar velo - arī. Laikam tāpēc, ka ļoti reti izmantoju veloinfrastruktūru, kur viņi visi ir atrodami? Braucot pa velojoslām centrā, redzu 100x vairāk tur apstājušos auto nekā pret spalvu braucošus velo. Nu jūs visu sapratāt - maģiskā konstante ir 100 smile

Avatar

By kaska 19.07.2015 20:44:09

Member · 886 comments
averza wrote

Tā nekad nedrīkst skatīties tikai uz vienu pusi. Tas nav "saprātīgs" autovadītājs, kurš tā dara, tas ir steidzīgs un nepieredzējis autovadītājs...

Es jau nesaku, ka galīgi neviens neskatās. Protams daudzi skatās un arī es skatos. Es tikai saku, ka neviens saprātīgs vadītājs"negaida" pa brauktuvi pret spalvu braucošus transporta līdzekļus. Tieši tapē, ka viņiem pašiem nekad nenāktu prātā tā uzvesties.
Un vispār, māmiņas ar ratiņiem nav transporta līdzekļi, attiecīgi pilnīgi citi ātrumi un nevaig jaukt to visu kopā, tikai tapē ,lai būtu attaisnojums tongue

Last edited by kaska (19.07.2015 21:00:37)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By kaska 19.07.2015 20:58:54

Member · 886 comments

Ja nav skaidrs joprojām... Mans uzsvars ir uz to, ka velojosla atrodas uz ceļa brauktuves. Uz brauktuves ir skaidri (stingri) noteikti braukšanas virzieni (virziens). Uz ietves nav noteikti virzieni vai pa kuru ietves pusi jāpārvietojas, tapē pa ietvi ar ratiņiem, samokatiem u.tml dranduļetiem var pārvietoties, kā vien sirds vēlas. Ar iepriekš pieminētajiem faktiem jebkurš vadītāja apliecību cienīgs cilvēks rēķinās. Turklāt, ir vēl tāds CSN punkts:

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Last edited by kaska (19.07.2015 21:04:02)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By wrongway 21.07.2015 00:07:29

Member+ · 1,695 comments
buzic 65 wrote

Cik Tu pēkšņi sensitīvs! Šeit pat forumā var atrast neskaitāmus Tavus naidpilnus tekstus, kurus esi veltījis tiem, kuri nedomā ar Tevi vienā frekvencē! smile Un forma nebūt nemaina satura svaru (dažs labs, uzrakstot "d.rsa", nevis "dirsa", jūtas pavisam balts, pūkains un pieklājīgs)

Tu iepriekš rakstīji: "Kāda infrastruktūra, tāda uzvedība." Nepiekrītu! Bēdīgi slavenais ceļš Tīnūži - Koknese.

Cilvēki vairumā gadījumu savu saprātu attīsta, galvenokārt, lai iegūtu vairāk wink

Jā, bez infrastruktūras ir arī soda neizbēgamība, vai nav - kā tas ir Latvijas gadījumā.
Koknese - Tīnūži gan ir cits gadījums. Infrastruktūras gadījums.
Tas ir plats 2 joslu ceļš ar Latvijas apstākļiem ļoti labu segumu, pa kuru brauc ne tikai vieglās automašīnas, bet daudz kravas automašīnu.
Neizbēgami notiek apdzīšana, runā, ka apdzīšana ir bīstamākais manevrs satiksmē.
Rezultāts acīm redzams.

Protams, daudz ko var darīt "labojot" cilvēkiem smadzenes, tomēr jēgpilnāk ir vispirms salabot infrastruktūru, jo smadzeņu labošana, salīdzinājumā, dod ļoti nelielu ieguvumu.
Tas galvenokārt saistīts ar to, ka smadzeņu labošana prasa ne tik daudz naudas, cik laika, un nedos pilnīgi neko bez infrastruktūras.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 21.07.2015 00:10:07

Member+ · 1,695 comments
kaska wrote

Ja nav skaidrs joprojām... Mans uzsvars ir uz to, ka velojosla atrodas uz ceļa brauktuves. Uz brauktuves ir skaidri (stingri) noteikti braukšanas virzieni (virziens). Uz ietves nav noteikti virzieni vai pa kuru ietves pusi jāpārvietojas, tapē pa ietvi ar ratiņiem, samokatiem u.tml dranduļetiem var pārvietoties, kā vien sirds vēlas. Ar iepriekš pieminētajiem faktiem jebkurš vadītāja apliecību cienīgs cilvēks rēķinās. Turklāt, ir vēl tāds CSN punkts:

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Šobrīd tie ir velosipēdu ceļi. Ceļš, ja nav norādīts citādi ir divvirziena. Bultas uz brauktuves neapzīmē satiksmes virzienu, bet braukšanas virzienus krustojumā (Tās tur šobrīd ir nelegālas).
Protams, ceļa zīmes un luksofori skatās tikai vienā virzienā, kas ir pretarguments.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By kaska 21.07.2015 09:46:54

Member · 886 comments
wrongway wrote

Protams, daudz ko var darīt "labojot" cilvēkiem smadzenes, tomēr jēgpilnāk ir vispirms salabot infrastruktūru, jo smadzeņu labošana, salīdzinājumā, dod ļoti nelielu ieguvumu.
Tas galvenokārt saistīts ar to, ka smadzeņu labošana prasa ne tik daudz naudas, cik laika, un nedos pilnīgi neko bez infrastruktūras.

Ēēē, pag pag... katrām smadzenēm ir viens nēsātājs... ja katrs nesātājs pats uzturētu savas smadzenes kārtībā, tad tas aizņemtu ļoti maz laika, būtu ļoti lēti un arī efektivitāte būtu augsta. Diemžēl nēsātāji vairāk koncentrē savas smadzenes uz to vai bakstāmdēlī ir jaunākā endomondo versija, vai jaunākā "Prosta Marija" jau torrnetos nokačājama utt.

wrongway wrote

Šobrīd tie ir velosipēdu ceļi. Ceļš, ja nav norādīts citādi ir divvirziena. Bultas uz brauktuves neapzīmē satiksmes virzienu, bet braukšanas virzienus krustojum

Man interesē, kurš CSN punkts vai cits resurss Elizabetes un Lāčplēša ielas  velojoslas padara par velosipēdu ceļu?
Un par kādām bultām Tu runā? Manuprāt es neko bultām neesmu minējis tevis citētajā tekstā? Labi, uz vienvirziena ceļa ir sastopamas šādas "bultas"http://www.celazimes.lv/data/img/201103 … 9_open.jpg. Vai tās arī neko nenosaka? Vai tās vienkārši priekš velosipēda vadītāja neko nenosaka?

P.s. Wrongway, šis jautājums joprojām spēkā...

kaska wrote

Wrongway, ja jau braukšana pret spalvu ir attaisnojama ar sliktu infrastruktūru, tad, lūdzu, paskaidro man - pa kuru pusi ir pareizi izmainīties samainīties ar pretī braucošo (pret spalvu braucošo)? Es pieņemu, ka vislabāk būtu pa labo pusi (droši vien lieki skaidrot, kāpēc), bet tās brunčotās radības (kuras vis biežāk ir sastopamas braucam pret spalvu) nez kapē dara tieši otrādi - laikam pie apmales jeb tālāk no automašīnām jūtas drošāk. Man, savukārt, ir jāsamazina ātrums un jāparedz (lasi: jābaidās) pa kuru pusi tad šoreiz mainīties, lai nenotiktu sadursme. Tātad velo infrastruktūras efektivitāte samazinās.


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By 436 21.07.2015 09:55:34

Member · 822 comments

Tad nu šodien izbraucu pa Dzirnavu ielas velojoslu starp dzelzceļa tiltu un Upīša ielu. Un re brauc man viens cirvis pretī. Uz manu jautājumu, vai pretējā pusē vietas nav, subjekts nereaģē un šķiet vispār man neskatās virsū un brauc teju pa vidu. Neko, es stāties nedomāju un paņēmu jamo ar plecu. Kritienu nepiedzīvojām, bet varbūt smadzenē kaut kas pārbīdīsies uz labo pusi.

Un nevajag te muldēt par divvirziena velojoslu knapi metra platumā. Pie tam katrā ceļa pusē..

Avatar

By Mihails 21.07.2015 11:15:36

Member · 341 comments
kaska wrote

Man interesē, kurš CSN punkts vai cits resurss Elizabetes un Lāčplēša ielas  velojoslas padara par velosipēdu ceļu?

1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);

Bet tas tā tikai līdz 31.12.2015., jaunajos CSN ir termins velojosla:
2.29. velojosla – josla uz brauktuves, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdu un no citu transportlīdzekļu satiksmes ir atdalīta ar 920. ceļa apzīmējumu (tiek apzīmēta ar 941. ceļa apzīmējumu; var tikt apzīmēta ar 413. un 824. ceļa zīmi);

kaska wrote

Labi, uz vienvirziena ceļa ir sastopamas šādas "bultas"http://www.celazimes.lv/data/img/201103 … 9_open.jpg. Vai tās arī neko nenosaka? Vai tās vienkārši priekš velosipēda vadītāja neko nenosaka?

Pirmkārt, viena ceļa zīme nevar vienlaikus attiekties uz diviem ceļiem (velosipēdu ceļu un ielu). Otrkārt, no otras puses braucot, zīmi "Vienvirziena ceļš" redzēt nevar, tikai "ķieģeli". Ķieģelis stāv pie brauktuves, nevis pie velosipēdu ceļa.

Avatar

By gamma 21.07.2015 11:22:03

Member · 97 comments
436 wrote

Tad nu šodien izbraucu pa Dzirnavu ielas velojoslu starp dzelzceļa tiltu un Upīša ielu. Un re brauc man viens cirvis pretī. Uz manu jautājumu, vai pretējā pusē vietas nav, subjekts nereaģē un šķiet vispār man neskatās virsū un brauc teju pa vidu. Neko, es stāties nedomāju un paņēmu jamo ar plecu. Kritienu nepiedzīvojām, bet varbūt smadzenē kaut kas pārbīdīsies uz labo pusi.

Un nevajag te muldēt par divvirziena velojoslu knapi metra platumā. Pie tam katrā ceļa pusē..

Un ko panākt gribēji - lai kāds nokrīt un atslēgas kaulu pārlauž?

Avatar

By 436 21.07.2015 11:42:26

Member · 822 comments
gamma wrote

Un ko panākt gribēji - lai kāds nokrīt un atslēgas kaulu pārlauž?

A ko pretībraucējs gribēja panākt? Lai es tagad lasos malā un piekāpjos? Vai arī, lai es pats sadursmē krītu un laužu kaulus un vēl kaut ko?

Ievērojiet taču lūdzu noteikumus un pašaprotamas normas. Un nedariet sev kaunu nedz velobraucēju, nedz autobraucēju acīs.

Avatar

By KasparsS 21.07.2015 12:32:01

Member+ · 2,280 comments

Miša, bet braucot pretējā virzienā nav zīmju, ka tas ir veloceļš vai velojosla utt.. Vēl jo vairāk nedrīkst braukt pretējā virzienā. Marķējums uz brauktuves, pēc Naura domām, ir nelegālas, attiecīgi neko nenozīmē.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Mihails 21.07.2015 12:38:59

Member · 341 comments
KasparsS wrote

Miša, bet braucot pretējā virzienā nav zīmju, ka tas ir veloceļš vai velojosla utt..

Atbilstoši velosipēdu ceļa definīcijai jābūt zīmei vai ceļa apzīmējumam.

KasparsS wrote

Marķējums uz brauktuves, pēc Naura domām, ir nelegālas, attiecīgi neko nenozīmē.

Nauris to uzrakstījis tikai par bultiņām - 937. ceļa apzīmējumu - kas uzklāts neatbilstoši CSN un ceļa apzīmējumu standartam.

Avatar

By sursurs 21.07.2015 13:40:09

Member · 905 comments

Mihail - beidz tēlot juristu. Tiešām jau izbesījis. Tas, ka Tu proti izlasīt  un atrast kkādus likumus / noteikumus, apparently nepadara Tevi par spējīgu viņus saprast. Un sorry par uzbraucienu, bet apparently drusku Tev liedz arī domāt ar galvu... Kāds ir Tavs mēŗkis riteņbraukšanas apvienībā - panākt, ka viss notiek atbilstoši nepilnīgiem un plaši traktējamiem noteikumiem un dīvainai infrastruktūrai, vai arī tomēr, lai tā velosatiksme uzlabotos un kļūtu drošāka visiem? Un nebūtu jābrauc pa velojoslu (kura šobrīd juridiski ir veloceļs) zīlējot, ar kuru plecu ņemt pretim braucošo idiotu? Lai tu pats gan ar velo, gan ar auto, gan kājām šķērsojot vienvirziena ielu varētu būt pārliecināts, ka pirms brauktuves Tev jāskatās tajā virzienā, no kuras kaut kas arī drīkst braukt? Mums šobrīd ir zīmes, kas rāda, ka šķērsojamā iela ir vienvirziena, btw... Ja pretī atļauts braukt ar velo kkur būs, tad vajag atbilstošas zīmes. Tāpat ir zīmes/apzīmējumi whatever, kas nogriežoties rāda, ka jāškērso velosipēdu cveļs - kur tad attiecīgi jebkurš saprot, ka jāskatās abos virzienos.  Pie velojoslām tādu apzīmējumu/zīmju nav un arī neplāno tādus ieviest, cik zinu...
vnk padomāt vajag - kas ir gudrāk - meitenei ar grozīņu vai xvz kam vēl stāstīt, cik tgd labi un pareizi ir braukt pret spalvu vai arī tomēr apskaidrot, ka 100x drošāk tomēr tam cilvēkam pašam (un visiem apkārtējiem arī) ir nobraukt to posmu tikpat likumīgi pa ietvi, nevis braukt neredzot zīmes, luksoforus, u.tml.????


velo 4ever

Avatar

By buzic 65 21.07.2015 14:09:39

Member · 1,159 comments

Mihail! Kā man patīk Tava uc demagoģija! Kādu laiku atpakaļ spļaudījāties par "nekam nederīgo" Skolas ielas veloceļu, bet tagad ar putām uz lūpām aizstāvat divpirkstu pierītes uz vienvirziena ielām!
Pēc Tavas loģikas pa vienvirziena ielu pret spalvu velodievs drīkst braukt arī tad, ja velojoslas/veloceļa nav - jo nav taču zīmes, kas velodievam to aizliegtu, bet ar velo pa ielu drīkst braukt...

Avatar

By wrongway 21.07.2015 14:47:10

Member+ · 1,695 comments

Eh, vienvirziena ielā bez veloceļa (joslas) braukt pret spalvu nav atļauts, jo "ķieģelis" attiecas uz visu brauktuvi.
Ja uz brauktuves ir ar 920. apzīmējumu no pārējās brauktuves atdalīts velosipēdu ceļš, taisnība ir labākajam juristam.

Bet mūsu loģika ir vienkārša - nav vērts cepties un vēl jo vairāk, ar pleciem citus grūst, jo tas, ko viņi dara nav ne īsti legāli, ne īsti nelegāli.

Nekas, vairums "pis nahuj, man taisnība" fāzi pārslimo.
Te vienkārši uzskatāmi parādās stereotipi par to kādam jābūt "īstam" un "normālam" cilvēkam, kurš brauc ar divriteni.

Vēlams vīrietim spēka gados(sievietes kazas, vīrieši lohi, tikai sieviete tiek pielīdzināta dzīvniekam), ja nu gadījies par sievieti piedzimt, tad nekādā gadījumā nedrīkst aprīkot velo ar groziņu. Pavisam labi, ja tiek braukts likrā un ar putuplasta podu uz galvas.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By kaska 21.07.2015 14:52:52

Member · 886 comments

Pag, Mihail, es tā īsti nesaprotu - Tu oponē tikai oponēšanas pēc... tb, jo esmu nepilnīgi izteicies (jā, taisnība)? Vai Tu uzskati par normu, ka, piemēram, pa Lāčplēša ielas abām "velojoslām" (kas pagaidām ir velosipēdu ceļš) cilvēki brauc abos virzienos?


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By kaska 21.07.2015 14:55:56

Member · 886 comments
wrongway wrote

...sievietes kazas, vīrieši lohi, tikai sieviete tiek pielīdzināta dzīvniekam...

Vai tad tapt pielīdzinātam dzīvniekam ir nepatīkamāk kā tapt pielīdzinātam LOH'am? Es domāju, ka nē, ja zin šī saīsinājuma būtību smile

wrongway wrote

..., taisnība ir labākajam juristam.

Vai tam, kas pirmais sazinājās ar Degpunktā/BezTabu/utt tongue

Last edited by kaska (21.07.2015 15:09:03)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By IAeroI 21.07.2015 14:57:37

Member · 427 comments
wrongway wrote

Eh, vienvirziena ielā bez veloceļa (joslas) braukt pret spalvu nav atļauts, jo "ķieģelis" attiecas uz visu brauktuvi.
Ja uz brauktuves ir ar 920. apzīmējumu no pārējās brauktuves atdalīts velosipēdu ceļš, taisnība ir labākajam juristam.

Bet mūsu loģika ir vienkārša - nav vērts cepties un vēl jo vairāk, ar pleciem citus grūst, jo tas, ko viņi dara nav ne īsti legāli, ne īsti nelegāli.

Nekas, vairums "pis nahuj, man taisnība" fāzi pārslimo.
Te vienkārši uzskatāmi parādās stereotipi par to kādam jābūt "īstam" un "normālam" cilvēkam, kurš brauc ar divriteni.

Vēlams vīrietim spēka gados(sievietes kazas, vīrieši lohi, tikai sieviete tiek pielīdzināta dzīvniekam), ja nu gadījies par sievieti piedzimt, tad nekādā gadījumā nedrīkst aprīkot velo ar groziņu. Pavisam labi, ja tiek braukts likrā un ar putuplasta podu uz galvas.

Jus kaut kur pavisam cita opera aizgajat jau.. cik lasu neviens te tieši neatlasa sieviete/virietis, ar groziņu/bez... Problema krajas tiesi abu dzimuma ekseplaros kuri iesežotie vai nu auto vai nu uz velo iesledz GOD-mod...

Es uzskatu ka CSN jazin it visiem, gājējs, riteņbraucejs, autovadītājs... pofig, CSN jazin un punkts.

P.s. vakar pats biju liecinieks ka tramvais gandriz ka parbrauca pāri vienai ģimenei (2 vecaki un 15+ meitene).. Nu nafig jaskatas kas uz ceļa notiek, ne? ceļa zīmes "uzmanību, tramvajs!!" taču nav aiz katra stūra - "nav zīmes - var braukt loģika"...

Last edited by IAeroI (21.07.2015 15:03:54)

Avatar

By kaska 21.07.2015 15:01:29

Member · 886 comments
gamma wrote

Un ko panākt gribēji - lai kāds nokrīt un atslēgas kaulu pārlauž?

Un kā Tu iemācijies, ka uguns ir karsta vai ka elektrība dod pa nagiem? big_smile big_smile big_smile [P.s. Nevienu neaizstāvu!]

Last edited by kaska (21.07.2015 15:11:27)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Mihails 21.07.2015 15:10:44

Member · 341 comments
sursurs wrote

Kāds ir Tavs mēŗkis riteņbraukšanas apvienībā - panākt, ka viss notiek atbilstoši nepilnīgiem un plaši traktējamiem noteikumiem un dīvainai infrastruktūrai, vai arī tomēr, lai tā velosatiksme uzlabotos un kļūtu drošāka visiem?

Lai velosatiksme uzlabotos un kļūtu drošāka visiem, CSN un veloinfrastruktūrai jābūt skaidri saprotamiem ikvienam lietotājam. Ja cilvēki, kuriem ir derīga vadītāja apliecība, strīdas par to, kā kuram kādā situācijā jābrauc, tas nozīmē, ka kaut kas nav kārtībā, un tas vienā reizē var kļūt par negadījuma iemeslu. Lai tas tā nebūtu, es norādu uz šādām situācijām, un arī esmu iesniedzis CSDD vairākus desmitus labojumu gan CSN, gan velosatiksmes standartam.

Avatar

By IAeroI 21.07.2015 15:19:15

Member · 427 comments
Mihails wrote
sursurs wrote

Kāds ir Tavs mēŗkis riteņbraukšanas apvienībā - panākt, ka viss notiek atbilstoši nepilnīgiem un plaši traktējamiem noteikumiem un dīvainai infrastruktūrai, vai arī tomēr, lai tā velosatiksme uzlabotos un kļūtu drošāka visiem?

Lai velosatiksme uzlabotos un kļūtu drošāka visiem, CSN un veloinfrastruktūrai jābūt skaidri saprotamiem ikvienam lietotājam. Ja cilvēki, kuriem ir derīga vadītāja apliecība, strīdas par to, kā kuram kādā situācijā jābrauc, tas nozīmē, ka kaut kas nav kārtībā, un tas vienā reizē var kļūt par negadījuma iemeslu. Lai tas tā nebūtu, es norādu uz šādām situācijām, un arī esmu iesniedzis CSDD vairākus desmitus labojumu gan CSN, gan velosatiksmes standartam.

Kas tieši nav saprotams par pagrieziena radītāja izmantošanu taisot manevrus vai pagriezienus?
Vai ir jainformē katru par to ka ja kads gājējs šķerso/atrodas uz neregulejamas vai reg. gājēju pārejas - tam jadod ceļš un nevajag meģināt viņam parbraukt pāri lai samazinātu savu ierašanās laiku punkta B uz 2 sek.?
Uz katra krustojuma jauzliek transparantus ar "Izmanto aizmugur. skata spoguļus un paskaties apkart lieku reizi!!" - nu tādus, kuri blakus ceļiem uzliek CSDD par "navejošo ātrumu"??

Utt.....

Nekas nemainisies kamer ļaudis nebeigs domāt ka viņi ir nemerstīgi un ne saks izmantot galvu ne tikai ēšanai...

Last edited by IAeroI (21.07.2015 15:19:47)

Avatar

By buzic 65 21.07.2015 15:19:23

Member · 1,159 comments
wrongway wrote

Eh, vienvirziena ielā bez veloceļa (joslas) braukt pret spalvu nav atļauts, jo "ķieģelis" attiecas uz visu brauktuvi.
Ja uz brauktuves ir ar 920. apzīmējumu no pārējās brauktuves atdalīts velosipēdu ceļš, taisnība ir labākajam juristam.

Tev nav taisnība! Ziemā, kad vienvirziena iela ir apsnigusi, velodievam ir tiesības pieņemt, ka zem sniega uz brauktuves ir 920.-tais un dotais ķieģelis uz velodievu neattiecas.

p.s. salīdzinājumā ar kules rīvēšanu apenēs un apspīlētos džinsos, jūtos vienkārši fantastiski savā likrā un neesmu tik ūberstilīgs, lai putuplasta gabals skādētu manai frizūrai ne ar velo braucot, ne Alpos slēpojot, ne ar kartingu slidinoties!

Last edited by buzic 65 (21.07.2015 15:41:55)

Avatar

By Mihails 21.07.2015 15:26:01

Member · 341 comments
kaska wrote

Vai Tu uzskati par normu, ka, piemēram, pa Lāčplēša ielas abām "velojoslām" (kas pagaidām ir velosipēdu ceļš) cilvēki brauc abos virzienos?

Nē, neuzskatu. No nākamā gada viņi arī nedrīkstēs to darīt. Taču, ja gribat panākt, lai neviens tā nedarītu, nepietiek ar aizliegumu. Tik un tā kāds pārkāps. Katram policistu klāt nepieliksi. Visefektīvāk būtu novērst cēloņus, kādēļ viņi tā rīkojas.

Un kādēļ viņi tā rīkojas? Varbūt tādēļ, ka pie Barona ielas būvdarbu dēļ velojoslas nav, un nākas dalīt šauru joslu ar automašīnām? Vai tādēļ, ka pāra numuru pusē velojoslu ik pēc 200 m bloķē kāda automašīna (pretējā ielas pusē daudz mazāk, jo pa vidu ir autostāvvieta), un viņi nejūtas droši, to apbraucot?

Avatar

By buzic 65 21.07.2015 15:34:10

Member · 1,159 comments

Mihail! Ne DK, ne UK neviens nav aizliedzis cilvēkiem stāvēt uz eskalatoriem visā tā platumā, tomēr šie dīvaiņi negaida, kad tas tiks noteikts ar likumu, bet pieklājīgi aizņem tikai vienu slīdošo trepju malu, lai steidzīgākie varētu tikt viņiem garām. Pavēro, kā ir pie mums!