Ovālie zobrati.
Noskatijos video kur chali brauca ar tadiem ka ovalas formas prieksejo lielo zobratu(chainring), Itka esot labaks, atraks,vieglak kapt kalnos, taupa energiju.....gribeju pakjautat kur ir tas BET... ka vinji nav ieguvushi savu popularitati un kakatram otrajam ritenim nav tadi !!!
By toms79 28.10.2013 07:51:07
Member · 465 commentsPaskaties uz ProTour individuālā brauciena priekšgalu, tur ir gandrīz katram otrajam Dažādiem braucējiem tas ovālums ir dažāds un citreiz nav pamanāms, kā arī konkrētie sponsori neražo ovālus zobratus, tad tiek ņemti no citiem un maskēti... Bet ikdienā, kādēļ nav? Laikam jau nav ekonomiskā pamatojuma
By rausis 28.10.2013 09:45:22
Member · 62 commentsSveiki, ja gribi pameiģināt ovālo zobratu vari ar mani sazinaties iedošu pamēiģināt varēsi pats novērtēt kā ir braukt ar ovaliem zobratiem
By Papuass 28.10.2013 11:14:34
Member+ · 2,978 commentsOvālie zobrati nav universāli, ir sliktāka slēgšanās. Daudz tiek izmantoti ITT profu līmenī. Viginsam ar tādu braucot, gadījās nomest ķēdi.
Pats, protams, braucis neesmu, tāpēc varbūt viedoklim nozīme ir mazāka, iesaku izmantot rauša piedāvājumu.
By mrlobber 28.10.2013 11:27:45
Member · 826 commentsSāksim jau ar to, ka ovālie zobrati ir dažādi.
Rotor Q
Rotor QXL ("ovālāki" nekā pirmie)
Doval
Osymmetric (vispār izskatās freaky )
...
Personiski esmu lietojis pirmos. Ja godīgi, kājas būtībā nejūt atšķirību, izņemot pedalēšanu ar zemu kadenci, kājās stāvot (kas Latvijā, ņemot vērā kalnu neesamību, ir visai maz aktuāli).
No diskusijām internetā (izlem pats, cik tādām var ticēt), esmu novērojis, ka diezgan viennozīmīgi tiek atzīts, ka Rotor Q rings ir "par maz ovāli", lai reāli dotu kādas priekšrocības. Par Osymmetric ir krietni vien pozitīvāks viedoklis. Tomēr arī tas faktiski vienmēr aprobežojas ar TT disciplīnu un ļoti reti manīts kāds, kas regulāri tos izmanto šosejas grupu braucienos (tajā skaitā arī pro rindās patiesībā).
Un vēl jāņem vērā, ka, ja izmanto jaudas mērītāju, tad visi jaudas mērītāji klaņos, kas kadenci nosaka ar magnēta palīdzību (SRM, Quarq, Rotor) ar ovālajiem zobratiem rādīs lielāku jaudu. Vienīgais izņēmums - P2Max, kas kadenci nosaka pēc iebūvētā akselerometra.
By vitamiins_xc 28.10.2013 11:52:27
Member+ · 2,832 commentsfiziku neapmānīsi, ovālais tik samazina slodzi dead-spot pārvarēšanai.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Andersons 28.10.2013 15:01:13
Member+ · 2,638 commentsNu man arī ir savs viedoklis par ovāliem zobratiem, visupirms Osymmetric nav ovāls bet twin cam dizains un darbojas diezgan atšķirīgi: Esu braucis ar Rotor Q rings un Osymmetric zobratiem. Es teiktu ka drīzāk nevis palielina jaudu bet izlīdzina jaudas līkni uz aizmugurējo ratu, ar apaļiem zobratiem būs jaudas līkne ar izteiktiem pīķiem katrā pedāļu uzminiena horizontālā stāvoklī unuz tā saukto dead spot, klaņi vertikāli būs izteiktaska jaudas bedre. Osymmetric atļauj pedāļiem ievērojami ātrāk iziet cauri tā sauktai ne jaudas zonai un ilgāk atrasties jaudas zonā. Rotor Q rings arī nav slikts variants bet tas efekts būs krietni mazāk izjūtams ne kas ar Osymetric. Vienīgi uzstādot Osymmetric zobratus ar priekšējo astrumu noregulēšanu ir daudz lielāka ķēpa ne kā ar apaļiem zobratiem. Par cik jau ir šie zobrati izmēģināti dzīvē, ja kādreiz euronaudas būs pietiekoši, visticamāk pirkšu Osymmetric zobratus jo ar Osymetric TT patiesībā ir feini vālēt.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By vitamiins_xc 28.10.2013 15:13:07
Member+ · 2,832 commentsTT un kalnā braukšanā (vienmērīga liela slodze) jau tikai der, jo sprintojot būs pretējs efekts. Tāpēc arī grupas gonkā neliek.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By MonvidsPalens 28.10.2013 15:34:00
Member+ · 706 commentspats personīgi neesmu lietojis līdz ar to nav viedokļa, bet ja interesē ir publikācijas par tēmu:
sliktais dakteris Ferrari ir veicis testus un tos aprakstījis http://www.53x12.com/do/show?page=article&id=127
pats Osymetric zobratu ieviesējs runā par tiem http://cyclingtips.com.au/2012/09/osyme … r-miracle/
vēl viens interesants raksts par tēmu http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … -work.html
P.S. šosezon no pro peletona praktiski izzuduši. grūti pateikt vai tas sponsoru pirksts, vai kas cits.
By Andersons 28.10.2013 19:10:51
Member+ · 2,638 commentsTagad sakarā ar darbiem un cīnīšanos par eksistenci nav sanācis īsti pasekot līdzi bet cik atceros tas pats Wiggins vālē ar Osymetric zobratiem visas gonkas.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By rausis 28.10.2013 22:29:46
Member · 62 commentskapēs man neviens neko nejautā es jau 7 gadus diendienā braukāju ar ovalajiem zobratiem varu daudz pastāstīt par to kā ir braukt, ja kads izdomā pameiģināt ovālo zobratu es ieteiktu sakumā nobraukt 2000 km un pa to laiku nebraukt ar apaļaiem zobratiem un tad spriest kas ir labāk.
By MonvidsPalens 29.10.2013 00:16:16
Member+ · 706 commentsTagad sakarā ar darbiem un cīnīšanos par eksistenci nav sanācis īsti pasekot līdzi bet cik atceros tas pats Wiggins vālē ar Osymetric zobratiem visas gonkas.
vālēja 2012, bet šogad ir atpakaļ uz apaļajiem. Tāpat Porte un Froome. varbūt tas saistīts, ka starpsezonā no SKY komandas tika izmests (US Postal lieta) Osymetric zobratu fans un treneris Bobijs Juličs. Varbūt tāpēc, ka Shimano ļoti grib redzēt viņus lietojam savu Dura-Ace.
By MonvidsPalens 29.10.2013 00:27:04
Member+ · 706 commentskapēs man neviens neko nejautā es jau 7 gadus diendienā braukāju ar ovalajiem zobratiem varu daudz pastāstīt par to kā ir braukt, ja kads izdomā pameiģināt ovālo zobratu es ieteiktu sakumā nobraukt 2000 km un pa to laiku nebraukt ar apaļaiem zobratiem un tad spriest kas ir labāk.
Pēc 2000km jau ir pieraduma efekts, kas liek zaudēt daļu objektivitātes, lai spriestu kas ir labāk. konkrēti uzdevumi un testi var tikai sniegt objektīvus rezultātus. tā citādi tā ir katra individuālā gaume, simpātijas un pieņēmumi. Katrā gadījumā forši, ka ir kāds kurš lieto produktu un kurš ir gatavs dalīties ar savu pieredzi.
By DZ 30.10.2013 20:15:15
Member · 3,501 commentsAr ovāliem zobratiem braukt ir jāmāk un no tiem priekšrocības būs galvenokārt liela auguma cilvēkiem. Tāpat ir atkarīgs no leņķa, kādā tas uzstādīts un kādā braucējs sēž uz krēsla. Braukt pareizi ar ovālu zobratu ir ļoti sarežģīti, taču tikpat sarežģīti ir spriest par lietām, kuras labākajā gadījumā ir tv redzētas
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By rausis 30.10.2013 21:34:17
Member · 62 commentsAr ovalajiem ir tā ka ja no apaļā pareij uz ovālo tev rezultas sakumā pasliktināsies bet kad nobrauksi tos 2000 km tad būs labāks nekā ar apaļo bija pirms tam.vel nedrīkst treniņā brukt ar apaļo un gonkā ar ovalo būs tikai sliktāk tapēc man uz visiem riteņiem ir ovalie
By KKTK 31.10.2013 10:40:15
Member+ · 2,298 commentsNu, kurš no vietējo velo ģeometrijas mērītāju kantoriem pirmais iemācīsies pareizi pieregulēt arī ovālo zobratu?
By Slowmo 31.10.2013 11:11:22
Member+ · 1,166 commentsKā var noregulēt zobratu? Ģeometriju taču tas neietekmē.
By wattanens 31.10.2013 12:27:08
Member · 793 commentsAr ovāliem zobratiem braukt ir jāmāk un no tiem priekšrocības būs galvenokārt liela auguma cilvēkiem.
Kāpēc? Cik zinu, Rausis nemaz nav baigi lielais, bet gāž kā vells :-D
3/4
By rausis 31.10.2013 20:09:06
Member · 62 commentspaldies par komplimentu
By DZ 01.11.2013 12:27:39
Member · 3,501 commentsKā var noregulēt zobratu? Ģeometriju taču tas neietekmē.
http://www.echelon-cycles.co.uk/images/ … ring_m.jpg
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By kašķis 01.11.2013 13:28:34
Member · 1,210 commentsVai nav tā ka ovālie varētu kļūt populārāki sasitībā ar 1xn sistēmu attīstību? Atkrīt čakars ar priekšejo slēgšanos?
Last edited by kašķis (01.11.2013 13:28:52)
By Laimigais 01.11.2013 23:01:55
Local.Shop · 3,167 commentsKo tur daudz spriedelēt ?
Pasūti, pieskrūvē un gāzi grīdā.
Īsumā - stāvā kalnā iet labāk nekā ar apaļo. Uz grantenes - nekādas izmaiņas netiek novērotas.
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By shim65 02.11.2013 07:28:53
Member · 288 commentsKādas firmas ražojums? Ķēdi nost nemet?
Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu
By Laimigais 03.11.2013 17:03:20
Local.Shop · 3,167 commentsNo chain-suck.
No chain-drop.
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By kašķis 10.11.2013 20:33:21
Member · 1,210 commentsKo tas ocp adapteris tiem doval zoratiem dod?
By Corratec 10.11.2013 22:04:40
Member · 911 commentsNācās vienu reizi pagriezt Osymetric zobratu , ko tur kautrēties , forša lieta , it sevišķi ja iet runa par iTT gonku .
By vitamiins_xc 11.11.2013 09:27:47
Member+ · 2,832 commentsKo tas ocp adapteris tiem doval zoratiem dod?
parāda, kāds leņķis/konfigurācija ir uzlikta.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By resnis 27.10.2013 23:52:08
Member · 15 comments