Vadītāju kauna kakts

Avatar

By Kefīrers 26.09.2016 08:40:26

Member · 211 comments

Normāli te visi apspriež, kurš tad var ātrāk nošķelt pa Brīvībeni: džeks metāla kastē vai džeks uz metāla (kruts džeks - karbona) rāmja, lai gan oriģinālajā izstāstā minēju, ka tieši man tā, pa ielu, ātrāk, jo salīdzināju ar veloceliņu, kur, lai uzķertu luksoforu zaļos vajag detektoru kā hadronu paātrinātājā. big_smile


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By androns1983 26.09.2016 09:21:41

Member · 418 comments

ir sanācis tieši ap 3iem naktī aizbraukt no berģiem līdz stabu ielai pa visiem zaļajiem ... +/- 50 km/h jātur bija toreiz.

lēni tas ir .. ta jau ir velotauta, kas pīpējot un ēdot burgeri aizbrauks ātrāk ... big_smile big_smile big_smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By buzic 65 09.11.2016 17:03:14

Member · 1,159 comments

Ārprāc, kā te viss ir mainījies!!! Un tikai trīs mēnešus neesmu te bijis!
Es varētu pieteikties ar autiņu 3 naktī no Alfas līdz Brīvības piemineklim velosipēdam iekabināt tā, ka maz neliekas!

Avatar

By averza 09.11.2016 17:39:45

Member++ · 5,039 comments

Wāze sola trijos naktī 9 minūtēs jeb 43.7km/h vidējais. Velomens gan jau varētu 11 minūtēs jeb 35.8km/h, man tikai neliels jautājums par luksofora gaismu ievērošanu.

Avatar

By buzic 65 09.11.2016 17:43:40

Member · 1,159 comments

Nu es ar auto pie sarkanā luksofora signāla nebraucu. Velo, manis pēc, drīkst maukt arī pie sarkanā - vienalga iekabināšu! big_smile
p.s. Wāze vienmēr kļūdās, aprēķinot manu brauciena laiku! big_smile  - sastrēgumos W ir pārāk optimistiska, nesastrēgumos man sanāk ātrāk smile

Avatar

By averza 09.11.2016 17:46:43

Member++ · 5,039 comments

Nu es nedomāju, ka vari nobraukt to posmu ātrāk par 43.7km/h - ja brauc godīgi uz 50km/h un ņemot vērā, ka zaļais vilnis virzienā uz centru nekad nav bijis.

Avatar

By buzic 65 09.11.2016 21:05:52

Member · 1,159 comments

Mani neuztrauc vidējais ātrums, es runāju par to, ka neticu, ka trijos naktī ar autiņu būtu lēnāks par velo ( ja nu vienīgi CP noceltu no trases par ātrumu).

Avatar

By DZ 09.11.2016 21:55:27

Member · 3,501 comments

Ja Tu ievērosi 50Km/h, tad es būšu ātrāks trijos naktī, sešos vakarā, vai sešos no rīta.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By androns1983 10.11.2016 08:32:50

Member · 418 comments

@DZ ja buzic ievēros tikai tos 50 km/h (un neievēros sarkanos signālus utt), tad nebūsi gan.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By 436 10.11.2016 10:10:11

Member · 822 comments

Domāju, ka tos pāris km ar 50+kmh DZ varētu arī nobraukt

Avatar

By IAeroI 10.11.2016 11:32:00

Member · 427 comments

Kaut kāda savada matemātika/fizika hmm
Divi ķermeņi brauc ar vienādu ātrumu, vienādi ievērojot CSN bet gala rezultāta viens būs ātrāks
677e2aadc730789b5eca542aee1f98f672fcf971e8d7ce24ccddb9d9052e1ef9.jpg

Avatar

By 436 10.11.2016 11:35:37

Member · 822 comments

matemātika tāda, ka auto ievēros 50kmh ātruma ierobežojumu, bet velo neievēros tongue

P.S. realitāte diemžēl ir tāda, ka pat, ja velo brauc uz sarkanā, pirms krustojumiem vajadzēs nomest ātrumu, kas nozīmē saraustītu tempu un te es par rezultātu vairs neesmu pārliecināts big_smile

Last edited by 436 (10.11.2016 11:46:44)

Avatar

By buzic 65 10.11.2016 12:19:37

Member · 1,159 comments

Pirmkārt, es nevienu sekundi neapsolīju ievērot 50km/h. Kāpēc jūs iedomājieties, ka ar auto es esmu balts un pūkains, bet ar velo atļaujos Silenieka uc velodievu vaļības?
Otrkārt, DZ, ņem vērā, ka Gaisa tilts Tavu vidējo ātrumu sadzēsīs tā, ka maz neliekas (ja domā braukt ar šosejnieku)
+ tas, ko saka 436. Patiesībā justos nenormāli slikti, ja šādas sacīkstes rezultātā, velo, braucot pie sarkanā,  pakļūtu zem kāda auto

p.s. varētu pamēģināt arī tā es nepārsniedzu 50, bet velo var klaji ignorēt CSN. just for fun!

p.p.s. DZ! sešos vakarā Tu būsi 2-5x ātrāks! big_smile

Last edited by buzic 65 (10.11.2016 12:21:29)

Avatar

By DZ 10.11.2016 12:59:37

Member · 3,501 comments
androns1983 wrote

@DZ ja buzic ievēros tikai tos 50 km/h (un neievēros sarkanos signālus utt), tad nebūsi gan.

Pat ja viņš neievēros luksaforus, es braukšu aizmotorā un paņemšu finišu. Dzīve ir skarba, būs jāzaudē.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By NilsS 10.11.2016 16:25:30

Member · 775 comments
DZ wrote
androns1983 wrote

@DZ ja buzic ievēros tikai tos 50 km/h (un neievēros sarkanos signālus utt), tad nebūsi gan.

Pat ja viņš neievēros luksaforus, es braukšu aizmotorā un paņemšu finišu. Dzīve ir skarba, būs jāzaudē.

Davai, čaļi, saņemās!!!
Piesakos  visu  glauni  nofilmēt/samontēt

Avatar

By buzic 65 10.11.2016 17:04:30

Member · 1,159 comments

Re! Arī Oskaru dabūsim! big_smile
DZ, man aizmotorā neiesēdīsies, apsolu! Tā, ka sarunā savējo! Varbūt pat ar reliņiem uz jumta, lai nav aizmotorā jāmin, bet var sēdēt autiņā, atstājot ričuku uz jumta! big_smile
Es gan labprātāk rīkotu gonkas ar Freeman'u, jo viņš jau esot 100x pārbaudījis to, ka ar velo sanāk ātrāk nekā ar auto. Gan nekad īpaši neesmu pievērsis uzmanību, kā slēdzas luksofori tajā posmā, zinu tikai to, ka pie Matīsa, iedegoties zaļajam ir nenormāli jāmin grīdā, lai pie Lāčplēša vēl paspētu pārlidot pa sārtu dzelteno! big_smile

Avatar

By Huligāns 10.11.2016 18:15:46

Member · 963 comments

Izklausās ar bēdīgu finišu


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By androns1983 11.11.2016 09:06:40

Member · 418 comments

tieši buzica aizmotorā būtu vislabāk. Buzic varētu sabremzēties tā sabremzējot velosipēdistu un tad dot grīdā un aizlaisties smile

p.s. .. kad notiks sacensības? :popcorn:


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Kefīrers 25.11.2016 22:08:10

Member · 211 comments

Vadītāji, ta vadītāji, a ko darīt ar sīkiem perdeļiem, kuriem vecāki nav iemācījuši tik elementāru lietu kā skatīties pa kreisi un labi, pirms sķērsot ielu?
Šodien Brīvības gatvē, Juglā, kur ielu sadala tramvaja sliedes, uznesos sīcim virsū. Redzēju, ka tramvajs apstājas, uzņem pasažierus, tomēr vairāk uzmanības pievērsu auto, kas bija aiz manis.  Brīdī, kad kārtējo reizi pagriezu galvu, lai nočekotu, cik tuvu ir mašīna un vai pietiks vietas apdzīšanai, priekšā izskrēja meitene, kuru aizķēru aiz mugursomas un rezultātā biju uz zemes dubļos, ar sajātu pārslēdzēju, sadauzītiem uguņiem un saplēstiem cimdiem. Kamēr sīcis bija veiksmīgi ieskrējis tramvajā un manu dusmās izkliegto uzdirsienu pavadīts, laimīgi turpināja ceļu.
Neuzskatu sevi par vainīgu, jo: attiecīgā pietura bija gan tramvajiem, gan autobusiem, respektīvi, ielas abās pusēs pa nojumei. Značit sīkā vienkārši gaidīja tramvaju autobusa nojumē un, kad atskārta, ka ir kļūdījusies, tesa pāri ielai nemaz neskatoties...
Varētu jau es čīkstēt par to, ka:"man stūres lenta tagad jāmaina, jāpērk jauns apgaismojums, jāšuj saplēstās drēbes blablabla", bet aiz manis brauca auto, tik pat ātri un šaubos, ka vadītājs būtu spējis noreaģēt laicīgi, kad tāds šmurgulis izlec priekšā.


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By IAeroI 25.11.2016 22:49:05

Member · 427 comments

Lieta ir tāda ka skola to nevienam nemāca bet vairakumam vecaku ir pie kājas. Pats dažas reizes uzbraucu virsu gan ar riteņi gan ar auto, bet mana gadijumā bija parasta brauktuve ārpus dzivojamas zonas. Vienu reizi iznāca ta ka parunāju ar mammiņu un vecmamiņu, vecmamma atvainojas un pastastija ka viņi ir no citas eiropas valsts (kaut kads ciemats) un nav pieraduši pie šādas kustības un nezīn mūsu vietejos CSN. Mammiņaj bija mans teiktais par uzmanību - pie kājas (neruna ar viņu, lets go forward), pat neskatoties uz to ka maza apstājas ieraugot mani, "zose" turot viņu aiz rokas saka mīt pari brauktuvej tieši mana deguna priekša. Tiesa gan man || par to mammiņu, žel tikai mazo kura nav vainīga ka viņai ir tik neadekvāts vecaks.

Avatar

By averza 26.11.2016 00:44:13

Member++ · 5,039 comments

Es kaut ko nesaprotu. CSN ir skaidri ierakstīts, ka, kamēr tramvajam durvis nav ciet, jāstāv aiz tā un nedrīkst uzsākt braukt.

edit: Vot bļāviens, ne sū** nav skaidri ierakstīts, bet daudz maigāk un vadītājiem pieņemamāk:
150. Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā braukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā.

Last edited by averza (26.11.2016 00:49:01)

Avatar

By locinsh 26.11.2016 09:54:51

Member · 189 comments
averza wrote

Es kaut ko nesaprotu. CSN ir skaidri ierakstīts, ka, kamēr tramvajam durvis nav ciet, jāstāv aiz tā un nedrīkst uzsākt braukt.

edit: Vot bļāviens, ne sū** nav skaidri ierakstīts, bet daudz maigāk un vadītājiem pieņemamāk:
150. Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā braukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā.

Tieši tā, pirms vairākiem gadiem šito izlaboja un tagad droši var mīt grīdā ja neviena nav uz brauktuves.

Avatar

By waldis 26.11.2016 09:55:35

Member · 208 comments

Galvenais punkts šeit ir tāds, ka vadītājam jāmāk novērtēt situācija uz ielas/ceļa. Šajā gadījumā, domājams, bija skaidri redzams, ka tramvajs apstājas pieturā, un ka cilvēki iekāps/izkāps, un tas ka šajā laikā "skatījos atpakaļ" nav nekāds attaisnojums..
Formāli viss ir atkarīgs no tā, vai tur bija iekāpšanas laukums, vai nē, ja bija tad gājējiem nav priekšroka, bet tomēr, tas, kas notika bija paredzams....
p.s. Droši mīt nevar vis, pašlaik neviena nav uz ielas, kamēr skatās atpakaļ jau ir ..

Last edited by waldis (26.11.2016 09:57:24)

Avatar

By sursurs 26.11.2016 10:56:25

Member · 905 comments

Artūr - vai tad juglā nav trambuļiem nojumes/pieturas arī ielas vidū (uz sadalošās joslas)?? Imho tur jau nu īsti nav nepieciešams stāties un kko laist.. Vai arī es nesaprotu, par kuru vtu īsti ir runa..


velo 4ever

Avatar

By kaska 26.11.2016 11:23:24

Member · 886 comments

Ja jau cepiens par tramvaju pieturām, es nevaru atturēties big_smile

Uz jaunās Barona ielas, braucot pa rekomendēto velo joslu, ir gadījies gandrīz sadurties ar gājējiem, kas skrien uz tramvaju. Uz tramvaju, kas vēl nemaz nav pienācis pieturā un faktiski ir vēl krietnu gabalu aiz manis.

Apbraucis (sabiedējis) tos, es turpinu kustību pat neatskatoties, bet sašutuma saucienus no aizmugures gan es sadzirdu big_smile

Principā šādas situācijas var novērot diezgan bieži. Arī citur. Un pat zem mašīnas riteņiem mēdz skriet.

Ja to dara pieauguši cilvēki, tad par bērniem nav ko brīnīties. Tie ir paaugstināta riska grupa.
Galu galā, lai brauktu ar tramvaju, diemžēl CSN "nav jāzin".


sursurs wrote

Artūr - vai tad juglā nav trambuļiem nojumes/pieturas arī ielas vidū (uz sadalošās joslas)?? Imho tur jau nu īsti nav nepieciešams stāties un kko laist.. Vai arī es nesaprotu, par kuru vtu īsti ir runa..

Šeit prasās bilde , lai nebūtu pārpratumu.

Last edited by kaska (26.11.2016 11:30:24)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By averza 26.11.2016 11:58:13

Member++ · 5,039 comments

Es nezinu, par kuru vietu, un jā, ir dažviet nojumes ielas vidū, bet, ja jau subjekts uzbrauca virsū uz brauktuves izskrējušam bērnam, tātad tas nav bijis šis gadījums.

Avatar

By Stereo 26.11.2016 12:52:04

Member · 14 comments
kaska wrote

Ja jau cepiens par tramvaju pieturām, es nevaru atturēties big_smile

Uz jaunās Barona ielas, braucot pa rekomendēto velo joslu, ir gadījies gandrīz sadurties ar gājējiem, kas skrien uz tramvaju. Uz tramvaju, kas vēl nemaz nav pienācis pieturā un faktiski ir vēl krietnu gabalu aiz manis.

Apbraucis (sabiedējis) tos, es turpinu kustību pat neatskatoties, bet sašutuma saucienus no aizmugures gan es sadzirdu big_smile

Principā šādas situācijas var novērot diezgan bieži. Arī citur. Un pat zem mašīnas riteņiem mēdz skriet.

Ja to dara pieauguši cilvēki, tad par bērniem nav ko brīnīties. Tie ir paaugstināta riska grupa.
Galu galā, lai brauktu ar tramvaju, diemžēl CSN "nav jāzin".


sursurs wrote

Artūr - vai tad juglā nav trambuļiem nojumes/pieturas arī ielas vidū (uz sadalošās joslas)?? Imho tur jau nu īsti nav nepieciešams stāties un kko laist.. Vai arī es nesaprotu, par kuru vtu īsti ir runa..

Šeit prasās bilde , lai nebūtu pārpratumu.

1) tāds jēdziens kā rekomendējošā velojosla nemaz nepastāv
2) Tavs velosipēds ir aprīkots ar aprīkots atstarotājiem, gaismām kā to paredz CSN? Samazinoties dienas garumam, reāli laiks, ko varētu uzskatīt par labas redzamības apstākļiem ir ļoti maz, visdrīzāk, ka pats neievēro CSN 209 punktu.
3)Šadi parādot savu  teoretisko taisnību un biedējot gājējus, aicinu Tevi pierādīt savu taisnību izbraucot priekšā 40tonnu fūrei!
ps. Ko es ar to visu gribēju teikt? Gājēji jau nu tiešām nav tā sabiedrības daļa, kuri velobraucējus apceltu, drīzāk varētu būt otrādi, jo ietves lidoņi ir krietni vairāk! Nevajag vairot naidu!