Vadītāju kauna kakts

Avatar

By dizpark 18.09.2015 14:44:32

Member · 908 comments
averza wrote

Tiešām, iemācieties CSN, apdzīšana ietver iebraukšanu pretējā joslā. Citādi tā ir apsteigšana.

Tas komentārs par ko?  Par sākotnējo situāciju vai par bildi?

Avatar

By trompists 18.09.2015 14:52:59

Member · 125 comments
androns1983 wrote
dizpark wrote

BTW, viss atkarīgs no autmašīnas ātruma, lai nesanāk tā, ka apdzīt sanāk krustojumā. To nedrīkst.

iemācies CSN!
Neregulējamos krustojumos drīkst apdzīt wink

Nevajag dezinformēt, drīkst izņēmuma gadījumā nevis in general.

Avatar

By averza 18.09.2015 14:57:31

Member++ · 5,039 comments

Ā, jūs par bildi, tad viss OK smile

Avatar

By egils13 18.09.2015 21:57:28

Member+ · 1,204 comments
peepers wrote

es jau bremzetu pirms līkuma.palaizot masinu,ja gadienaa ta veiks manevru pa labi.

laizīt māsiņu, tas ir kruta... smile

Avatar

By Mihails 19.09.2015 10:34:22

Member · 341 comments
peepers wrote
androns1983 wrote
dizpark wrote

BTW, viss atkarīgs no autmašīnas ātruma, lai nesanāk tā, ka apdzīt sanāk krustojumā. To nedrīkst.

iemācies CSN!
Neregulējamos krustojumos drīkst apdzīt wink

nedrikst,tur parsvara ir nepartraukta linija ko nedrikst skersot,var noraut sodu.:)

Ja ir nepārtraukta līnija, apdzīšanu drīkst uzsākt pirms tās vai arī pašā krustojumā, kur līnijas nav. Protams, tikai tad, ja brauc pa galveno ceļu. smile

CSN 317. 920. un 921.ceļa apzīmējuma līnijas šķērsot aizliegts, izņemot 920.ceļa apzīmējuma līniju gadījumos, kad tā lietota, lai apzīmētu stāvvietas robežas, vai sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, lai atgrieztos savā braukšanas virziena pusē.

P.S. Un, ja kas, velobraucējiem sods par neatļautu apdzīšanu vai nepārtrauktas līnijas šķērsošanu nav paredzēts.

LAPK 149.3 pants. Velosipēdu un mopēdu vadītāju administratīvā atbildība ceļu satiksmē

Šajā nodaļā noteiktos administratīvos sodus nepiemēro velosipēda un mopēda vadītājam, izņemot gadījumus, kad attiecīgajā sankcijā velosipēda un mopēda vadītāja atbildība ir īpaši paredzēta.

Last edited by Mihails (19.09.2015 10:37:47)

Avatar

By despecs 28.10.2015 18:47:56

Member · 1,745 comments

cita fūre, bet necienīgi tuvu, pie tam kautko vēl krieviski skaļrunī bļāva par to, lai vācamies nost no ceļa. Par portreta bildi nepārmest, zināms fakts.
[youtube]no5oXJV8nrw[/youtube]


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By Mathiass 01.11.2015 11:46:53

Member · 93 comments

Ja ieskatās vērīgāk, tad var redzēt, ka fūri tajā brīdī apdzen vieglais - viņam jau īsti nebija kur likties. Un kliedza viņš, iespējams, labu gribēdams. Bet piekritīšu - neizskatās patīkami.

Avatar

By sirmels 01.11.2015 11:49:12

Member · 22 comments
despecs wrote

cita fūre, bet necienīgi tuvu, pie tam kautko vēl krieviski skaļrunī bļāva par to, lai vācamies nost no ceļa. Par portreta bildi nepārmest, zināms fakts.
[youtube]no5oXJV8nrw[/youtube]

Tieshi delj identiskiem diviem gadijumiem uz savas adas esmu parcelies uz grants celjiem un mezhu.

Avatar

By Mihails 01.11.2015 11:59:34

Member · 341 comments
Mathiass wrote

Ja ieskatās vērīgāk, tad var redzēt, ka fūri tajā brīdī apdzen vieglais - viņam jau īsti nebija kur likties.

Vai tas ir attaisnojums? Velobraucēji taču nav no debesīm nokrituši. Vajadzēja laicīgi ieslēgt pagriezienu un pārkārtoties blakus joslā, ja nebija iespējams - tad samazināt ātrumu un uzgaidīt, kamēr blakus josla būs brīva.

Last edited by Mihails (01.11.2015 12:50:07)

Avatar

By despecs 01.11.2015 12:30:00

Member · 1,745 comments

tā vieta ir tieši aiz Babītes https://www.google.lv/maps/@56.9613477, … 6656?hl=lv
tur šoseja nav nemaz tik šaura, mierīgi varēja laicīgi kādu pusmetru pastūrēt pa kreisi un sabremzēties. No mana skatu punkta apzināta rīcība no šofera. Saule netraucēja, gaiša diena, braucām gar pašu malu.

PS ļoti ceru, ka to poli reāli ieliks krātiņā.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By DZ 01.11.2015 13:00:43

Member · 3,501 comments

Tādus video kā despecs ielika varētu likt no katra otrā garā treniņa.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By NilsS 01.11.2015 14:36:03

Member · 775 comments

Dz  runā  taisnību, tiešām tādi sūdi ir regulāri. Ja košākas drēbītes bišķi mazāk, bet garlaicīgi nepaliek.
Mani  tas reizēm tik ļoti izsit no treniņa, ka  vajag  vairākas minūtes,lai norimtos. 
Es  mazliet  apbrīnoju Dz -  tiešām   ar to  stulbumu var aprast ?

Avatar

By 436 01.11.2015 14:46:05

Member · 822 comments

Fūristu vidū it kā diezgan izplatīts ir rādīt signālu, ka jamo drīkst apdzīt. Naktīs uz līkumotām maģistrālajām šosejām to vienmēr var novērot. Kur viņam šajā gadījumā bija problēma ieslēgt kreiso pagriezienu, lai vieglie neiet uz apdzīšanu?

Last edited by 436 (01.11.2015 14:46:40)

Avatar

By 321 01.11.2015 14:52:59

Member · 6,351 comments

Bet vispār nav baigi patīkami kad garām nonesās fūre 30 cm attālumā

Avatar

By KasparsS 01.11.2015 15:53:39

Member+ · 2,280 comments

Brīžiem sajūta, ka aizmotorā braukt ir drošāk.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By sursurs 01.11.2015 16:32:21

Member · 905 comments
DZ wrote

Tādus video kā despecs ielika varētu likt no katra otrā garā treniņa.

Man uz Bausku minoties arī gandrīz katru reizi šitā gadās. Tur tāds "foršs" 12km posmiņš no Iecavas līdz Codei, kur asfaltētā nomale labākajās vietās ir padsmit cm plata, bet lielākoties tā ir šaurāka par balto līniju..
4dien minoties 2as reizes fūre aiz manis vilkās (jo pretī nāca strīpa ar citām fūrēm un aizmainīties kaut 30cm atstājot tur nevar), bet no ceļa nost nespieda. Pēd. alikā gan vislaik čekoju situāciju un, ja fūre ir gan pretī, gan manā virzienā, dažreiz arī pati jau laicīgi lecu nost uz nomales (ja vien nav pārāk zemu jākrīt). Katrā ziņā 4dien un 6dien braucot vai nu dēļ Garkalnes negadījuma vai kā, bet burtiski 2-3 autiņi visā 65x2 km posmā apbrauca reāli tuvu. Smagie vispār daudzi pat apbrauca tīri pa pretējo joslu, vai ar kreisajiem riteņiem pa pretējo joslu, ja pretī vieglie nāca..


velo 4ever

Avatar

By NilsS 01.11.2015 17:43:34

Member · 775 comments
KasparsS wrote

Brīžiem sajūta, ka aizmotorā braukt ir drošāk.

Ir jau arī

Avatar

By averza 01.11.2015 18:50:53

Member++ · 5,039 comments

Jaunībā smile, kad tikai sāku braukt ar velo un toreiz pa šoseju Valmiera-Rīga, sākumā bija bail un darīju tā, ka braucu ne gar pašu malu un vēroju situāciju aizmugurē (bija spogulis laikam, bet var jau arī galvu pagrozīt). Kad nāca kāds auto, tad pēdējā brīdī pastūrēju uz pašu malu. Ja šoferis tīši vai pofigisma dēļ taisās nobraukt ļoti tuvu garām, viņam tas diez ko neizdosies. Bet tas bija pirms 10 gadiem, kad satiksmes bija krietni mazāk.

Avatar

By DZ 01.11.2015 19:02:06

Member · 3,501 comments

Pirms 10 gadiem satiksme bija intensīvāka.
http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/ … 650d3e2ce0


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By averza 01.11.2015 19:08:49

Member++ · 5,039 comments

Droši vien Tev taisnība. Toreiz vizinājos vasarā pārsvarā darba dienās pa dienu, varbūt tāpēc satiksmes bija maz.

Avatar

By Mihails 01.11.2015 19:08:52

Member · 341 comments
DZ wrote

Pirms 10 gadiem satiksme bija intensīvāka.
http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/ … 650d3e2ce0

Svarīgs ir to transportlīdzekļu skaits, kas reāli piedalās satiksmē, nevis transportlīdzekļu, kas vairākus gadus stāv pagalmā vai nodoti šrotā un eksistē tikai uz papīra.
http://csdd.lv/lat/noderiga_informacija … i/?doc=530
2006. gadā bija 510386 transportlīdzekļi ar izietu tehnisko apskati, t.sk. 423801 vieglie auto, 2015. gadā - 702607 transportlīdzekļi un 564427 vieglie auto.

Last edited by Mihails (01.11.2015 19:09:26)

Avatar

By averza 03.11.2015 21:09:46

Member++ · 5,039 comments

Mistērija, kāpēc šoferi apbrauc velosipēdistus ar mazu intervālu, šķiet, būs atrisināta. Nupat pie sarkanās gaismas luksoforā aprunājos ar vienu tādu indivīdu. Viņš teica - es taču nebraukšu uz 10km/h. Viss skaidrs - šoferiem šķiet, ka velosipēdisti pa ielu pārvietojas ar ātrumu 10km/h un tāpēc piebremzēt un apdzīt/apsteigt droši nav variants.

Avatar

By makaroni 03.11.2015 22:50:02

Member · 921 comments

Es domāju lielākoties šoferi velosipēdistu apbrauc kā stacionāru objektu. Attiecīgi arī intervāls tāds, lai "tiek garām", neapskādējot mašīnu, gluži, kā stabam, vai barjerai. Tādi neaizdomājas, ka velosipēdists arī ir kustībā esošs satiksmes dalībnieks, kas nevar momentāni sastingt saskaroties ar šķēršļiem u.c. apstākļiem, kas viņu var piespiest izmantot visu, godīgi piederīgo 1.5m zonu.

Avatar

By novērotājs 04.11.2015 00:36:54

Member+ · 1,908 comments
averza wrote

Mistērija, kāpēc šoferi apbrauc velosipēdistus ar mazu intervālu, šķiet, būs atrisināta. Nupat pie sarkanās gaismas luksoforā aprunājos ar vienu tādu indivīdu. Viņš teica - es taču nebraukšu uz 10km/h. Viss skaidrs - šoferiem šķiet, ka velosipēdisti pa ielu pārvietojas ar ātrumu 10km/h un tāpēc piebremzēt un apdzīt/apsteigt droši nav variants.

Pēc jaunā gada, kad stājas spēkā CSN grozījumi, daļa velosipēdistu (tie, kas līdz šim vairāk pa ietvēm brauca) tiešām pa ielu ripos ja ne ar 10 km/h, tad ar 15 gan. sad

Avatar

By NilsS 04.11.2015 07:12:11

Member · 775 comments

Blēņas, brauks  kā  līdz  šim

Avatar

By buzic 65 04.11.2015 09:22:41

Member · 1,159 comments

Piekrītu Nilam! Turklāt man nebūs likumīgu tiesību atrasties uz brauktuves vietās, kur līdz šim braucu, jo blakus ielai ir apzīmētas/iezīmētas gājēju-velo ietves sad

Avatar

By DZ 04.11.2015 10:01:32

Member · 3,501 comments

Ja grib vienkāršus velosipēdistus pārlikt uz gājēju/velo ietvi, tad jāsāk nevis ar velosipēdistu pārvietošanu, bet gājēju novākšanu. Visi gājēji kā tādas gundas, nespēj saprast kur atrodas. Tad tu viņiem pasaki, kur viņiem jādodas un tie neapmierināti sāk izdot kautkādas skaņas austrumu valodā.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv