Vadītāju kauna kakts

Avatar

By Mihails 19.08.2015 17:13:41

Member · 341 comments

Latvijas ierēdņi kaut kā tā arī dara. Sākumā dara, pēc tam domā. Cīnās ar sekām, par cēloņiem nedomājot. Izgudro visur savu divriteni, kad var pārņemt citu pieredzi.

Last edited by Mihails (19.08.2015 17:14:20)

Avatar

By buzic 65 19.08.2015 17:40:29

Member · 1,159 comments

Lai cik paradoksāli nebūtu - jo mazāk tiek čakarēta autoinfrastruktūra, jo raitāka ir auto satiksme, jo tūkstotkārt patīkamāka un ātrāka ir braukšana ar velosipēdu! Pa brauktuvi, protams! Bet, ja visās malās sabāž pāreju aiz pārejas, luksoforu pie luksofora vietās, kur nav krustojumu, braukšana ar velo pa brauktuvi vairs nav braukšana, bet tizla taustīšanās!

Avatar

By Mihails 19.08.2015 17:52:47

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

Lai cik paradoksāli nebūtu - jo mazāk tiek čakarēta autoinfrastruktūra, jo raitāka ir auto satiksme, jo tūkstotkārt patīkamāka un ātrāka ir braukšana ar velosipēdu! Pa brauktuvi, protams! Bet, ja visās malās sabāž pāreju aiz pārejas, luksoforu pie luksofora vietās, kur nav krustojumu, braukšana ar velo pa brauktuvi vairs nav braukšana, bet tizla taustīšanās!

Cik patīkami braukt, piemēram, pa Dienvidu tiltu no Pļavniekiem uz Pārdaugavu vai atpakaļ?

Avatar

By buzic 65 19.08.2015 18:50:23

Member · 1,159 comments

Nevaru komentēt, neesmu braucis. Bet mani divi centi - ar riteni visur nav jālien, tas nebrauc pa sliedēm, lai saplānotu savu maršrutu, nav jābūt akadēmiķim, pietiek arī ar palīgskolas izglītību.

Avatar

By waldis 19.08.2015 21:54:02

Member · 208 comments

Ir lietas, ar kurām cīnīties ir bezjēdzīgi. Navigators mūsu galvās.
Katrs ir redzējis, ka gājēji nomīda zālāju stūrus, slinko, lai aizietu līdz luksoforam u.t.t. Ja parēķina, kāds ceļa ietaupījums ir no stūru "nogriezšanas", tat tas ir niecīgs. Izskaidrojums tam ir smadzeņu darbības principos. Izrādās ka ir kritiskais leņķis starp kustības virzienu un mērķī, kuru pārsniedzot, sāk ruktīgi vilkt iet pa taisno. Novērst to var tikai radot nepārvaramus šķēršļus (grāvis, ēkas stūris), vai arī ierobežõjot mērķa redzamību.

Avatar

By buzic 65 20.08.2015 12:21:53

Member · 1,159 comments
waldis wrote

Ir lietas, ar kurām cīnīties ir bezjēdzīgi. Navigators mūsu galvās.
Katrs ir redzējis, ka gājēji nomīda zālāju stūrus, slinko, lai aizietu līdz luksoforam u.t.t. Ja parēķina, kāds ceļa ietaupījums ir no stūru "nogriezšanas", tat tas ir niecīgs. Izskaidrojums tam ir smadzeņu darbības principos. Izrādās ka ir kritiskais leņķis starp kustības virzienu un mērķī, kuru pārsniedzot, sāk ruktīgi vilkt iet pa taisno. Novērst to var tikai radot nepārvaramus šķēršļus (grāvis, ēkas stūris), vai arī ierobežõjot mērķa redzamību.

nāk prātā vecā labā anekdote par apelsīnu augstu kokā, mērkaķi un cilvēku - mērkaķis papurina koku, apelsīns nekrīt, šis palūr apkārt, ierauga zemē nūju un nodauza to augli. cilvēks purina, purina, purina, purina, purina... šim iesaka: - bet Tu padomā? cilvēks: - ko tur domāt, jāpurina!

Avatar

By NilsS 20.08.2015 12:59:07

Member · 775 comments

Vakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50  cm -  ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam  oficiālu iesniegumu  CSDD, un kantorī, kurš viņus  licenzē, ja tāds ir

Last edited by NilsS (20.08.2015 12:59:33)

Avatar

By mrlobber 20.08.2015 13:13:11

Member · 826 comments

Par Galss Buss piekrītu. Par laimi, nesanāk ikdienā pārvietoties pa viņu standartmaršrutiem, bet, kad ir sanācis sastapties, diezgan briesmīgi.

Avatar

By Ivars27 20.08.2015 13:32:29

Member · 367 comments
NilsS wrote

Vakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50  cm -  ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam  oficiālu iesniegumu  CSDD, un kantorī, kurš viņus  licenzē, ja tāds ir

www.atd.lv

Avatar

By NilsS 20.08.2015 14:13:56

Member · 775 comments

Paldies.  Pāris dienas gaidīšu ataucamies domubiedrus  -  varbūt šis līdzēs.

Avatar

By 321 20.08.2015 14:50:43

Member · 6,350 comments

Automašīna notriec riteņbraucēju un aizbēg
Ludzu http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=46346897

Avatar

By kaska 20.08.2015 15:03:49

Member · 886 comments
NilsS wrote

Vakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50  cm -  ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam  oficiālu iesniegumu  CSDD, un kantorī, kurš viņus  licenzē, ja tāds ir

Man ir divi video uzņemti šajā pavasarī ar līdzīgām situācijām. Varu padalīties. Un pievienoties sūdzības parakstītājiem. Pats esmu bijis par slinku, lai uzrakstītu sūdzību.

Last edited by kaska (20.08.2015 15:05:01)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By averza 21.08.2015 12:46:11

Member++ · 5,039 comments

Šodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!

Avatar

By androns1983 21.08.2015 13:25:19

Member · 418 comments

šodien lielveikalā daudzi pacietīgi stāvēja aiz manis uz eskalatora, jo es stāvēju pa vidu. neviens nespraucās garām. cepums viņiem!

smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By averza 21.08.2015 13:33:54

Member++ · 5,039 comments

Ja Tu būtu pabraukājis biežāk pa Akmens tiltu ar velo, tad zinātu, ka šāda situācija tiešām ir retums!

Avatar

By androns1983 21.08.2015 13:57:48

Member · 418 comments
averza wrote

Ja Tu būtu pabraukājis biežāk pa Akmens tiltu ar velo, tad zinātu, ka šāda situācija tiešām ir retums!

es tur ļoti bieži braucu .. bet pa ietvi, jo mani neimponē piedzīvojums, kas jāizbauda lai ar velo tiktu uz Vecrīgu, braucot no Pārdaugavas puses. Nu ja vien nav nakts vai kāds cits laiks, kad auto plūsmas praktiski nav smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By gamma 21.08.2015 14:04:46

Member · 97 comments
averza wrote

Šodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!

Kā Tev šķiet - kam ir lielākas neērtības - volobraucējam pārbraukt Akmens tiltu pa ietvi vai fūrei vilkties aiz velobraucēja?

Avatar

By kaska 21.08.2015 14:12:06

Member · 886 comments

androns un gamma! big_smile
Vai Jums šķiet, ka jūsu subjektīvais viedoklis ir arī objektīvs? tongue

Last edited by kaska (21.08.2015 14:13:09)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By androns1983 21.08.2015 14:24:14

Member · 418 comments

objektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi smile

Līdzīgi kā saliniekam .. it sevišķi tagad, kad tur ir ĻOTI šaurs.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By averza 21.08.2015 14:42:45

Member++ · 5,039 comments
gamma wrote
averza wrote

Šodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!

Kā Tev šķiet - kam ir lielākas neērtības - volobraucējam pārbraukt Akmens tiltu pa ietvi vai fūrei vilkties aiz velobraucēja?

Es Tev atbildēšu - nedaudz negaidīti - velobraucējam. Es fūres dēļ pacentos mīt ātrāk, kā rezultātā aizkavēju to ne ilgāk kā 20 sekundes. Lieki teikt, ka uz Krastenes (tur kur fūre aizbrauca) ir luksofors, kurā mēdz būt jāgaida pie sarkanās gaismas. Turpretī, ja es pārkārtotos uz ietves, tur es apdraudu gājējus, bet pats galvenais, ka beigās velo ir jāstumj pa trepēm, pazaudētu apmēram tās pašas 20 sekundes. Un es taču nezināju, braucot pa brauktuvi, ka tur tā fūre būs. Tātad tā notiek ne katru reizi (kādam manis dēļ jāzaudē tās 20 sekundes), savukārt man pa ietvi tās 20 sekundes būtu jāzaudē katru reizi.

Vispār tā ir vislielākā autobraucēju ilūzija, ka velosipēdisti kavē satiksmi. Satiksmi "kavē" citi autobraucēji, kuri stāv korķī vai vienkārši rindā pie luksofora. Un paši luksofori ar savu sarkano gaismu smile

Last edited by averza (21.08.2015 14:50:58)

Avatar

By androns1983 21.08.2015 14:45:35

Member · 418 comments

vienmēr pārbraucu akmeni nenokāpjot no velo. un VISOS virzienos. Tā, ka stumties uz tuneli nav obligāti smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By IAeroI 21.08.2015 14:53:14

Member · 427 comments
averza wrote

Vispār tā ir vislielākā autobraucēju ilūzija, ka velosipēdisti kavē satiksmi. Satiksmi "kavē" citi autobraucēji, kuri stāv korķī vai vienkārši rindā pie luksofora. Un paši luksofori ar savu sarkano gaismu smile

+1

It sevišķi man patīk tie varoņi kuri stav Krastmala pie luksofora, pie Mols'a... cik nu sanak tur braukt tak katru reizi atradisies individs kurš jau sen iedegušo zaļo neredz.. 2-3 autiņi aizbrauca un viss, gaidam vel kadas 5 min. ... Riteņim + ka mierigi braucu tiem garam..

Last edited by IAeroI (21.08.2015 14:57:49)

Avatar

By Autobraucējs 21.08.2015 15:18:57

Member · 836 comments

Cik no tā video var saprast , tad tur tā vieglā auto  blakussēdātājs parāva aiz stūres vai pagrūda to velosipēdistu , diez vai tas bija draudzības žesta apliecinājums, .......tādam derētu dažus kaulus pārlauzt !

Avatar

By kaska 21.08.2015 16:02:20

Member · 886 comments
androns1983 wrote

objektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi smile

Atklāšu noslēpumu - ne visi velobraucēji, kas šķērso Akmens tiltu, brauc uz Vecrīgu!
Atklāšu vēl vienu noslēpumu - Averza, konkrēti apspriestajā gadījumā nebrauca uz Vecrīgu wink


Ja kādam, piemēram, ir bail no augstuma - vai viņš tāpēc lamās mācīs pareizi dzīvot tos, kas lec ar gumiju, izpletni vai vienkārši dzīvo 15.+ stāva dzīvoklī?


androns1983 wrote

vienmēr pārbraucu akmeni nenokāpjot no velo. un VISOS virzienos. Tā, ka stumties uz tuneli nav obligāti smile

Cik daudz laika Tu zaudē pa ietvi braucot, piemēram, uz Promenādi? Uzsvēršu, ka jāšķērso +/- 4 apmales, šaura sab.trans. pietura+no/iekš autobusa kāpjoši gājēji, gājēju pāreja (pirms kuras šķērsošanas Tu noteikti nokāp no velo) utt.

Last edited by kaska (21.08.2015 16:03:09)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By kaska 21.08.2015 16:06:58

Member · 886 comments

Starp citu, tas ko gribēju teikt - tavs (autortiesības  gan pieder buzic65 big_smile ) salīdzinājums ar eskalatoru šeit ir pilnīgi garām.


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Mihails 21.08.2015 16:25:32

Member · 341 comments
androns1983 wrote

objektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi smile

Neskaitot "Rīgas satiksmes" autobusus, kas dažreiz spiež malā, un ne visai līdzenu brauktuves malu, pa Akmens tilta brauktuvi braukšana diezgan normāla. Tilta galā braucu pa labās joslas vidu, nogriežos bez bremzēšanas, un tad, izmantojot to, ka automašīnas pēc nogriešanās brauc diezgan lēni, mierīgi pārkārtojos pa kreisi. Tikšana uz 13. janvāra ielu jau nav tik viegla.

Uz Akmens tilta ietves pārāk daudz gājēju un stabu. Vienlīmeņa gājēju pāreja ir tikai pie ziemeļu puses ietves, lai tur nokļūtu, braucot pa Uzvaras bulvāra labo pusi (no Āgenskalna), vai nu jāšķērso brauktuve krustojumā ar Valguma ielu (kur diezgan ilgi jāgaida luksofors) un pēc tam jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu, vai arī jārāpjas uz apmales pie uzbrauktuves no Mūkusalas ielas, un tad jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu 11. novembra krastmalā un pēc tam jāizbrauc zem tilta. Abos gadījumos sanāk lēni un neērti. Tāpēc tur vienmēr izvēlos brauktuvi. Tāpat kā uz Vanšu tilta. Uz Salu un Dienvidu tilta - atkarīgs no tā, no kurienes uz kurieni braucu.

Last edited by Mihails (21.08.2015 16:49:53)

Avatar

By kaska 21.08.2015 16:38:22

Member · 886 comments

Atvainojos, ka novirzīšos no karstās tēmas...

Principā piekrītu, bet...

Mihails wrote

... aiz pagrieziena labā josla paliek par vidējo joslu..

..par šo gan nevaru piekrist? Kāds ir pamatojums?
P.s. Necenšos piekasīties - man tiešām interesanti smile

Last edited by kaska (21.08.2015 16:39:19)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!