Vadītāju kauna kakts

Avatar

By averza 18.08.2015 11:55:56

Member++ · 5,039 comments

Nē, otru. Šajā krustojumā, savukārt, vajadzētu videokameras un sodīt visus bez izņēmuma, kas iebrauc krustojumā un paliek tur, kad izbeidzas zaļais.

Avatar

By buzic 65 18.08.2015 12:13:25

Member · 1,159 comments
averza wrote

Nē, otru. Šajā krustojumā, savukārt, vajadzētu videokameras un sodīt visus bez izņēmuma, kas iebrauc krustojumā un paliek tur, kad izbeidzas zaļais.

Piekrītu! Nekad neesmu sapratis, kāpēc CP atsakās no tik "vieglas naudas"!

Avatar

By oskars 18.08.2015 14:30:39

Member · 695 comments
buzic 65 wrote
oskars wrote
trompists wrote

validi būtu tad, ja satiksmes infrastruktūras keksi apzinātu vietas, kur pastāvīgi notiek intensīva brauktuves šķērsošana neatļautā veidā un attiecīgi to risinātu kādā no neskaitāmajiem veidiem, lai mazinātu nelaimes iespējamību vēl pirms izveidojusies statistika.

https://www.google.lv/maps/@56.9420342, … 6656?hl=lv
Esmu sūdzējies keksiem par šo krustojumu, kur bieži notiek avārijas un labajā pusē pāri ielai ir skola, uz kuru no visām pusēm iet bērni. Atbilde ir tāda, ka uz Melnsila ielas ir sastrēgumi un vēl vienu luksoforu vai gājēju pārejas nevar likt, jo nabaga autovadītājiem grūti. Un vispār bērns uz skolu jāved ar auto. wink

Jā, krustojums "grūts", bet, ja primārais nav "durt pāri zālītei pa taisno", tad neredzu nemazākās problēmas ne gājējiem, ne velobraucējiem, ne autovadītājiem! Luksofori ir pavisam tuvu uz abām pusēm, Kalnciema-Melsnsila un Melnsila-Ernestīnes krustojumos un šeit tas nemaz nav nepieciešams! Personīgi man, neatkarīgi no tā, vai braucu ar velo vai ar auto, riebjas variants, kad ik pa 50m ir luksofors, jo, redz - lielveikals, tankštelle utt ut joprojām.

Ejot no Kalnciema ielas pa Melnsila ielu skolas pusē ir diezgan sarežģīti šķērsot Kapseļu ielu. Un to dara ļoti daudzi skolēni katru dienu.

Avatar

By IAeroI 18.08.2015 15:12:57

Member · 427 comments
oskars wrote
buzic 65 wrote
oskars wrote

https://www.google.lv/maps/@56.9420342, … 6656?hl=lv
Esmu sūdzējies keksiem par šo krustojumu, kur bieži notiek avārijas un labajā pusē pāri ielai ir skola, uz kuru no visām pusēm iet bērni. Atbilde ir tāda, ka uz Melnsila ielas ir sastrēgumi un vēl vienu luksoforu vai gājēju pārejas nevar likt, jo nabaga autovadītājiem grūti. Un vispār bērns uz skolu jāved ar auto. wink

Jā, krustojums "grūts", bet, ja primārais nav "durt pāri zālītei pa taisno", tad neredzu nemazākās problēmas ne gājējiem, ne velobraucējiem, ne autovadītājiem! Luksofori ir pavisam tuvu uz abām pusēm, Kalnciema-Melsnsila un Melnsila-Ernestīnes krustojumos un šeit tas nemaz nav nepieciešams! Personīgi man, neatkarīgi no tā, vai braucu ar velo vai ar auto, riebjas variants, kad ik pa 50m ir luksofors, jo, redz - lielveikals, tankštelle utt ut joprojām.

Ejot no Kalnciema ielas pa Melnsila ielu skolas pusē ir diezgan sarežģīti šķērsot Kapseļu ielu. Un to dara ļoti daudzi skolēni katru dienu.

Kadam ir pa maz korķu taja gala, grib jau tā noslogotu ieliņu pārtaisīt par luksoforu-kolizēju.
Cik nu braucu tur tik redzu ka autiņi Kapseļu iela stav un nekur nesteidzas kamer kads no Melnsila ielas viņus nepalaidis, ta ka šķersot to krustojumu paskatoties pec CSN pa labi un pa Kreisi var mierīgi. Luksofors ir tieši skolas galvenas ieejas priekša. Kas vel var būt sarežiti ņemot verā ka ta iela nav nekada Brivibas vai Čaka..

Cita lieta ka es jau vairakkart sastopos ar to, ka vecaki ne vella nemac savus bērnus ka uzvesties/šķersot brauktuves utt..

Last edited by IAeroI (18.08.2015 15:14:17)

Avatar

By oskars 18.08.2015 16:53:28

Member · 695 comments
IAeroI wrote
oskars wrote
buzic 65 wrote

Jā, krustojums "grūts", bet, ja primārais nav "durt pāri zālītei pa taisno", tad neredzu nemazākās problēmas ne gājējiem, ne velobraucējiem, ne autovadītājiem! Luksofori ir pavisam tuvu uz abām pusēm, Kalnciema-Melsnsila un Melnsila-Ernestīnes krustojumos un šeit tas nemaz nav nepieciešams! Personīgi man, neatkarīgi no tā, vai braucu ar velo vai ar auto, riebjas variants, kad ik pa 50m ir luksofors, jo, redz - lielveikals, tankštelle utt ut joprojām.

Ejot no Kalnciema ielas pa Melnsila ielu skolas pusē ir diezgan sarežģīti šķērsot Kapseļu ielu. Un to dara ļoti daudzi skolēni katru dienu.

Kadam ir pa maz korķu taja gala, grib jau tā noslogotu ieliņu pārtaisīt par luksoforu-kolizēju.
Cik nu braucu tur tik redzu ka autiņi Kapseļu iela stav un nekur nesteidzas kamer kads no Melnsila ielas viņus nepalaidis, ta ka šķersot to krustojumu paskatoties pec CSN pa labi un pa Kreisi var mierīgi. Luksofors ir tieši skolas galvenas ieejas priekša. Kas vel var būt sarežiti ņemot verā ka ta iela nav nekada Brivibas vai Čaka..

Cita lieta ka es jau vairakkart sastopos ar to, ka vecaki ne vella nemac savus bērnus ka uzvesties/šķersot brauktuves utt..

Kādam svarīga ir ielu "caurlaidība", citam - drošība.

Avatar

By androns1983 18.08.2015 16:54:59

Member · 418 comments

nu nevajag jau pārspīlēt ar to drošību. gājēji ir pirmie, kas ķērc par uzliktām margām un lien tām pāri ...


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By oskars 19.08.2015 09:22:47

Member · 695 comments
androns1983 wrote

nu nevajag jau pārspīlēt ar to drošību. gājēji ir pirmie, kas ķērc par uzliktām margām un lien tām pāri ...

Ar auto nobraukt liekus pārsimt metrus vai piebremzēt pie gājēju pārejas ir kā iepirst krēslā, bet ar kājām noiet papildus, piemēram, 500m ir 6min.

Avatar

By buzic 65 19.08.2015 09:31:20

Member · 1,159 comments

Nabaga bērniņi! Veseli 500m! Šajās 6 mintēs varētu paspēt iecirst vienu extra desmaizi, sēžot pie datora...

Avatar

By Mihails 19.08.2015 09:39:34

Member · 341 comments

Jo sliktāki apstākļi (ilgāks laiks ceļā, mazāka drošība, mazāka ērtība) iešanai kājām, braukšanai ar velosipēdu vai sabiedrisko transportu, jo vairāk cilvēku brauks arī īsus attālumus ar auto. Arī tie, kam šodien automašīnas nav vispār. Tātad sastrēgumi un auto novietošanas problēmas paliks arvien lielākas.

Avatar

By androns1983 19.08.2015 09:54:26

Member · 418 comments
oskars wrote
androns1983 wrote

nu nevajag jau pārspīlēt ar to drošību. gājēji ir pirmie, kas ķērc par uzliktām margām un lien tām pāri ...

Ar auto nobraukt liekus pārsimt metrus vai piebremzēt pie gājēju pārejas ir kā iepirst krēslā, bet ar kājām noiet papildus, piemēram, 500m ir 6min.

Un? Tāpēc būtu jāatļauj gājējiem durt pāri ielām kur vien ienāk prātā?

Daudz kas mūsu dzīvē ir pakārtots tam, lai būtu drošāk, nevis ērtāk.

Celtniecības objektā obligāti jāvalkā ķivere - tas nekas, ka viņa varbūt nav pārāk ērta. smile


Automa''sinām - uz tās pašas Jelgavas šosejas - cik tālu ir jābrauc, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā - tikai tāpēc, ka apgriezties 'jebkur' nebūs droši.
Kaudzēm aizliegti kreiso pagriezieni - tikai tāpēc, lai būtu drošāk. Un autovadītāji vnk izplāno savu maršrutu tā, lai brauktu legāli.

Ar gājējiem un velobraucējiem ir tāpat. Drošība prasa savu un vnk laicīgi izplāno savu maršrutu, nevis kā svētā govs dur tur, kur gribās.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By androns1983 19.08.2015 09:58:26

Member · 418 comments
Mihails wrote

Jo sliktāki apstākļi (ilgāks laiks ceļā, mazāka drošība, mazāka ērtība) iešanai kājām, braukšanai ar velosipēdu vai sabiedrisko transportu, jo vairāk cilvēku brauks arī īsus attālumus ar auto. Arī tie, kam šodien automašīnas nav vispār. Tātad sastrēgumi un auto novietošanas problēmas paliks arvien lielākas.

un ... jo lielāki sastrēgumi, jo mazāk vietas parkingam, jo vairāk sāks iet kājām, velo vai sabtransu ...
lōģisks loks izveidojas.

Un vēlreiz atkārtošos - ar velo - braucot pa brauktuvi, pārvietošanās maršruts ir ļoti tuvs tādam, ko veiktu ar auto - pat dažbrīd vēl optimālāks, jo var "notēlot gājēju" un, piemēram, aizbraukt pa kreisi tur, kur auto būtu jātaisa 3 labie pagriezieni. Neredzu problēmu šeit.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Andersons 19.08.2015 10:43:12

Member+ · 2,638 comments

Teorētiski no moča arī var nokāpt nost un notēlot gājēju lai veiktu nosacītu kreiso pagriezienu jo ja mani atmiņa neviļ ka likums pa gājēju pāreju neaizliedz stumt ne velosipēdu ne motociklu.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By DZ 19.08.2015 10:45:42

Member · 3,501 comments
Andersons wrote

Teorētiski no moča arī var nokāpt nost un notēlot gājēju lai veiktu nosacītu kreiso pagriezienu jo ja mani atmiņa neviļ ka likums pa gājēju pāreju neaizliedz stumt ne velosipēdu ne motociklu.

Nevienu vien reizi esmu tā darījis!


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By wrongway 19.08.2015 11:10:31

Member+ · 1,696 comments
androns1983 wrote

Daudz kas mūsu dzīvē ir pakārtots tam, lai būtu drošāk, nevis ērtāk.

Celtniecības objektā obligāti jāvalkā ķivere - tas nekas, ka viņa varbūt nav pārāk ērta. smile

Ērtums un drošība ir cieši saistītas lietas.
Neērtu ķiveri strādnieks novilks līdz ko priekšnieks apies ap stūri, ērtu lietos bez ierunām. (Man ir divas tādas ķiveres - "lētā" 3M un dārgā Petzl, ērtas bez gala).
Tu taču ikdienā nelietosi tējas krūzi, kurai būs tāda forma, kuras dēļ to rokā nevar noturēt?

Gājeju un riteņbraucēju infrastruktūru savukārt būvē tādu, ka lielākā daļa viņu ignorē, jo tā ir neērta un līdz ar to nedroša!
Labirints pie sliedēm - it kā, lai cilveki neskrietu neskatoties pāri, bet tagad viņi vai nu apiet/apbrauc pavisam, vai iet.brauc cauri mēģinot nenokrist - vilcienam uzmanību tāpat nepievērš.
Infrastruktūra ir - rezultāta nav.

Uzvedība satiksmē ir gandrīz tikai infrastruktūras simptoms.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 19.08.2015 11:12:20

Member+ · 1,696 comments
androns1983 wrote

Ar gājējiem un velobraucējiem ir tāpat. Drošība prasa savu un vnk laicīgi izplāno savu maršrutu, nevis kā svētā govs dur tur, kur gribās.

Gājēji tūkstošiem gadu dūra "kur pagadās", pirms 100 gadiem uzradās auto, kuru joprojām lieto sabiedrības mazākums, bet visiem nez kāpēc jāpielāgojas...


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By trompists 19.08.2015 11:33:23

Member · 125 comments

mega fui audi (varu kļūdīties, bet šķiet Q7, GC2151), kas vakar pulkst. 17.03 uz jūrmalas gatves piebrauca paralēli blakus un pilnībā neapdzenot nogriezās pa labi uz anniņmuižas bulv. mans ātrums tobrīd 33kmh. ja nebūtu kapitāli sadzēsies, būtu sānos. diemžēl headcam bija izlādējies, nav video.

Avatar

By averza 19.08.2015 11:38:41

Member++ · 5,039 comments

Marka, modelis:        AUDI Q7   
Reģistrācijas numurs:        GC2151   
Nākošās apskates datums:        26.11.2015

Avatar

By IAeroI 19.08.2015 12:03:01

Member · 427 comments

Drošvien Infrastrukturas vaina....

[youtube]htQx9DntCB8[/youtube]

Last edited by IAeroI (19.08.2015 12:04:37)

Avatar

By androns1983 19.08.2015 12:03:31

Member · 418 comments
wrongway wrote
androns1983 wrote

Ar gājējiem un velobraucējiem ir tāpat. Drošība prasa savu un vnk laicīgi izplāno savu maršrutu, nevis kā svētā govs dur tur, kur gribās.

Gājēji tūkstošiem gadu dūra "kur pagadās", pirms 100 gadiem uzradās auto, kuru joprojām lieto sabiedrības mazākums, bet visiem nez kāpēc jāpielāgojas...

tie auto, kuriem "ir jāpielāgojas" nodrošina Tev straujāku dzīves ritmu un to, ka vari nopirkt to, ko Tev gribās. Tā teikt, progress. Varētu jau visi braukt ar zirga pajūgu, bet tā nenotik - progress, pasaule "griežas ātrāk" un visam ir jāpielāgojas - automašīnām, vilcieniem, kuģiem, rūpnīcām, gaisa piesārņojumam ... tā vnk ir ... un čīkstēt, ka pirms 100 gadiem varēji uzcelt telti uz valsts galvenā "ceļa" un kāpēc tagad nevar, ir nevietā.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By trompists 19.08.2015 12:12:00

Member · 125 comments
averza wrote

Marka, modelis:        AUDI Q7   
Reģistrācijas numurs:        GC2151   
Nākošās apskates datums:        26.11.2015

Kā jau teicu, varu kļūdīties, jo plates numuru piefiksēju pusstundu vēlāk kad jau biju pārsēdies pie auto stūres un nejaušā kārtā braucu astē no imantas uz babīti tādam, kas pēc krāsas, izskata/modeļa, numura burtiem un braukšanas stila (90+ kmh pa apdzīvotu vietu) kaut ko ļoti atgādina.

Braucam prātīgi! Tas ir bīstamākais kas var būt, kad šoferis ir ne vien agresīvs, bet arī tups/neprofesionāls. Nebūtu tik labs garastāvoklis un ģēlas, ka nemetas dabūtu bukti/švīku un sodu.

Avatar

By Mihails 19.08.2015 12:54:30

Member · 341 comments
androns1983 wrote

tie auto, kuriem "ir jāpielāgojas" nodrošina Tev straujāku dzīves ritmu un to, ka vari nopirkt to, ko Tev gribās. Tā teikt, progress. Varētu jau visi braukt ar zirga pajūgu, bet tā nenotik - progress, pasaule "griežas ātrāk" un visam ir jāpielāgojas - automašīnām, vilcieniem, kuģiem, rūpnīcām, gaisa piesārņojumam ... tā vnk ir ... un čīkstēt, ka pirms 100 gadiem varēji uzcelt telti uz valsts galvenā "ceļa" un kāpēc tagad nevar, ir nevietā.

Automašīna ir instruments tāpat kā āmurs: āmuru var izmantot lietderīgi (lai uzbūvētu māju) vai nelietderīgi (lai kaut ko salauztu vai kādam iesistu pa galvu). Man nav nekas pret, kad automašīnu izmanto lietderīgām lietām (piemēram, kravu pārvadājumiem). Taču automašīnu izmantošanu sava dibena transportēšanai no mājām uz darbu u.tml. es par lietderīgu neuzskatu (jo šī darbība pilsētas iedzīvotāju kopumam rada daudz vairāk problēmu nekā labuma). Ja automašīnas izmantotu tikai lietderīgām lietām, nebūtu problēmas ne ar sastrēgumiem, ne ar stāvvietu pieejamību. Un neviens nesūdzētos, ka velojoslas, luksofora, gājēju pārejas u.tml. dēļ rodas sastrēgumi, nav kur nolikt auto u.tml.

Last edited by Mihails (19.08.2015 14:15:25)

Avatar

By oskars 19.08.2015 16:13:18

Member · 695 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

tie auto, kuriem "ir jāpielāgojas" nodrošina Tev straujāku dzīves ritmu un to, ka vari nopirkt to, ko Tev gribās. Tā teikt, progress. Varētu jau visi braukt ar zirga pajūgu, bet tā nenotik - progress, pasaule "griežas ātrāk" un visam ir jāpielāgojas - automašīnām, vilcieniem, kuģiem, rūpnīcām, gaisa piesārņojumam ... tā vnk ir ... un čīkstēt, ka pirms 100 gadiem varēji uzcelt telti uz valsts galvenā "ceļa" un kāpēc tagad nevar, ir nevietā.

Automašīna ir instruments tāpat kā āmurs: āmuru var izmantot lietderīgi (lai uzbūvētu māju) vai nelietderīgi (lai kaut ko salauztu vai kādam iesistu pa galvu). Man nav nekas pret, kad automašīnu izmanto lietderīgām lietām (piemēram, kravu pārvadājumiem). Taču automašīnu izmantošanu sava dibena transportēšanai no mājām uz darbu u.tml. es par lietderīgu neuzskatu (jo šī darbība pilsētas iedzīvotāju kopumam rada daudz vairāk problēmu nekā labuma). Ja automašīnas izmantotu tikai lietderīgām lietām, nebūtu problēmas ne ar sastrēgumiem, ne ar stāvvietu pieejamību. Un neviens nesūdzētos, ka velojoslas, luksofora, gājēju pārejas u.tml. dēļ rodas sastrēgumi, nav kur nolikt auto u.tml.

Nekas, ieradīsies 1.septembris un visu saliks pa plauktiņiem. smile Rīga noteikti ātri griezīsies.

Avatar

By androns1983 19.08.2015 16:22:24

Member · 418 comments
oskars wrote
Mihails wrote
androns1983 wrote

tie auto, kuriem "ir jāpielāgojas" nodrošina Tev straujāku dzīves ritmu un to, ka vari nopirkt to, ko Tev gribās. Tā teikt, progress. Varētu jau visi braukt ar zirga pajūgu, bet tā nenotik - progress, pasaule "griežas ātrāk" un visam ir jāpielāgojas - automašīnām, vilcieniem, kuģiem, rūpnīcām, gaisa piesārņojumam ... tā vnk ir ... un čīkstēt, ka pirms 100 gadiem varēji uzcelt telti uz valsts galvenā "ceļa" un kāpēc tagad nevar, ir nevietā.

Automašīna ir instruments tāpat kā āmurs: āmuru var izmantot lietderīgi (lai uzbūvētu māju) vai nelietderīgi (lai kaut ko salauztu vai kādam iesistu pa galvu). Man nav nekas pret, kad automašīnu izmanto lietderīgām lietām (piemēram, kravu pārvadājumiem). Taču automašīnu izmantošanu sava dibena transportēšanai no mājām uz darbu u.tml. es par lietderīgu neuzskatu (jo šī darbība pilsētas iedzīvotāju kopumam rada daudz vairāk problēmu nekā labuma). Ja automašīnas izmantotu tikai lietderīgām lietām, nebūtu problēmas ne ar sastrēgumiem, ne ar stāvvietu pieejamību. Un neviens nesūdzētos, ka velojoslas, luksofora, gājēju pārejas u.tml. dēļ rodas sastrēgumi, nav kur nolikt auto u.tml.

Nekas, ieradīsies 1.septembris un visu saliks pa plauktiņiem. smile Rīga noteikti ātri griezīsies.

nu tā jau būs to lohu problēma, kuri nejēdz gudri pārvietoties smile

lohiem lohu problēmas, tā teikt smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 19.08.2015 16:29:52

Member · 341 comments

Tur jau tā problēma, ka lohu dēļ cieš arī citi.

Avatar

By androns1983 19.08.2015 16:33:05

Member · 418 comments

citi lohi smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 19.08.2015 16:41:11

Member · 341 comments

Nu jā, ja kādu kaut kas neapmierina, tad Andra skatījumā viņš pats ir lohs. Izņemot ja tas ir Andris.

Avatar

By androns1983 19.08.2015 16:47:15

Member · 418 comments

Vnk varbūt mazāk vajag tēlot gaišreģus, modelējot "kā būtu, ja būtu", bet gan rīkoties.

Tb nevis paredzēt, ka uzliks kaut kur barjeru, lai gājējiem drošāk un tad sāksies - cilvēki brauks ar mašīnām, būs sastrēgumi, lielāks piesārņojums, izkusīs ledāji un poli un mēs visi noslīksim, bet vnk uzlikt barjeru, lai Jānis nešurī ar savu divriteni tur, kur viņu notrieks trolejbuss un Milda turpat nešurī pāri ar kājām.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)