Vadītāju kauna kakts

Avatar

By averza 15.08.2015 21:37:28

Member++ · 5,039 comments

Tikpat labi tur tā veloceļa varētu nebūt - kā daudzviet citur Latvijā. Ir taču tā nejēdzīgā prakse pie katras šķērsvietas ar brauktuvi likt zīmes "veloietves beigas" un pēc 5 metriem "veloietves sākums".

Avatar

By novērotājs 15.08.2015 21:59:52

Member+ · 1,908 comments
averza wrote

Tikpat labi tur tā veloceļa varētu nebūt - kā daudzviet citur Latvijā. Ir taču tā nejēdzīgā prakse pie katras šķērsvietas ar brauktuvi likt zīmes "veloietves beigas" un pēc 5 metriem "veloietves sākums".

Nu tad jāgaida 1. janvāris, kas šo to atrisinās, bet piebremzēt uz pamest aci uz šķērsojamo ielu gan der vienmēr - ne tikai tāpēc, ka CSN tā vēlas, bet tāpēc, ka pašam drošāk.

Avatar

By androns1983 17.08.2015 12:14:13

Member · 418 comments
Mihails wrote
DZ wrote

Vadītājam jādod ceļš citiem transporta līdzekļiem, kas atrodas uz brauktuves

281.4. 206.zīme "Dodiet ceļu". Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa šķērsojamo ceļu, bet, ja papildus uzstādīta 840.zīme, - jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa galveno ceļu, kā arī transportlīdzekļiem, kas tuvojas pa vienādas nozīmes ceļu no labās puses, izņemot tramvaju vadītājus, kuriem saskaņā ar šo noteikumu 148.punktu šajā gadījumā ir priekšroka;

Tā kā ietve ir ceļa daļa, teorētiski pa galvenā ceļa ietvi braucošajam velobraucējam ir priekšroka. Kā arī CSN nekur neatradu, ka velobraucējam šādā situācijā būtu jādod ceļš kādam. 226. punkts ir tikai par vietām, kur brauktuvi šķērso veloceļš, savukārt 25. punkts attiecas tikai uz gājējiem.

Labi, gudriniek. Bet kā ar šo punktu?
"314.15. 934., 935. un 936.ceļa apzīmējums apzīmē virzienu saliņas transportlīdzekļu plūsmu sadalīšanās vai sakļaušanās vietās, kā arī sadalošo joslu un drošības saliņu sākumu un beigas. Šiem ceļa apzīmējumiem uzbraukt aizliegts"

https://goo.gl/qK4rSH

Ja jau tas ir transportlīdzeklis, tad lai nebrauc tur, kur transportlīdzeklim nav jābrauc smile


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Chris_B 17.08.2015 12:39:42

Member · 259 comments

Pēc burta, visticamāk, vienīgais risinājums, kuru izdomās būs kā pie Vanšu tilta nobrauktuves - https://goo.gl/xLRtxU
Problēmu "atrisinās" ar to, ka liks mest līkumu tik daudz, lai gan vadītāji, gan gājēji/velobraucēji viens otru redzētu... vienalga, ļoti interesē kā šis gadījums beigsies.


Victory Loves Preparation

Avatar

By Mihails 17.08.2015 13:52:35

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Labi, gudriniek. Bet kā ar šo punktu?
"314.15. 934., 935. un 936.ceļa apzīmējums apzīmē virzienu saliņas transportlīdzekļu plūsmu sadalīšanās vai sakļaušanās vietās, kā arī sadalošo joslu un drošības saliņu sākumu un beigas. Šiem ceļa apzīmējumiem uzbraukt aizliegts"

https://goo.gl/qK4rSH

Ja jau tas ir transportlīdzeklis, tad lai nebrauc tur, kur transportlīdzeklim nav jābrauc smile

Viņš līdz tam ceļa apzīmējumam vēl nav paspējis aizbraukt, jo brauca pretējā virzienā. Tātad šo punktu nav pārkāpis. Un varēja pirms tā nogriezties pa labi (atpakaļ uz Kalnciema ielu) vai pat pa kreisi (braucot pa ietvi, to ķieģeli nevar redzēt). smile

Last edited by Mihails (17.08.2015 13:53:14)

Avatar

By androns1983 17.08.2015 14:15:08

Member · 418 comments

yikes yikes yikes
To es biju palaidis garām, ka viņš ir braucis NO centra puses yikes
Tad jautājums - tieši KĀ var nepamanīt trolejbusu (!!!) (nevis, piemēram, melnādaino naktī uz melna velosipēda), kuram tu praktiski brauc pretī??

Bet nezināšana neatbrīvo no atbildības.
1) Piemēram, uz Stabu ielas - izbraucot no jebkuras mājas pagalma ar varētu pūst pret spalvu .. jo "ķieģela" vai citu aizliedzošo zīmju tur nav.
2) Gar vienvirziena ielu Braucot ar velo pa ietvi pretējā virzienā, jebkurā brīdī nolekt uz brauktuves un teikt, ka "ķieģeli" neredzēji un kā gan tu varētu zināt, ka tā ir vienvirziena iela?

Ja viņš ir braucis no centra puses, tad tehniski sanāk, ka ir vnk kādā brīdī nolecis no ietves un braucis (kaut vai 30 centimetrus) pretēji joslas plūsmas virzienam (kas jau ir nepareizi)
Un ja paskatās google street view, tad tā saucamā stoplīnija ir vēl krietni uz priekšu. Attiecīgi Baložu ielu līdz stoplīnijai varētu uzskatīt par parastu 1virziena ielu, un tikai pie stoplīnijas sākas tā vieta, kur iela pievienojas tā teikt "šķērsojamajai brauktuvei"(nu līdzīgi kā klasiska krustojuma izpratnē - https://goo.gl/QgDPUR - šeit, braucot pa sabiles ielu ir jādod ceļš visiem, kas brauc pa Ernestīnes ielu (jeb šķērso tavu trajektoriju AIZ stoplīnijas))
Ja kāds iet gar Ernestīnes ielu pa trotuāru, tad Tev viņam nav jādod ceļš.
"314.11. 930.ceļa apzīmējums - plata pārtraukta šķērslīnija, kam svītru garums divreiz pārsniedz atstarpes starp tām, - norāda vietu, kur vadītājam, ja tas nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis, lai dotu ceļu transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu;"

Viss ir tieši tik vienkārši.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By averza 17.08.2015 14:27:07

Member++ · 5,039 comments

andron, Tu esi ļoti, ļoti gudrs. Nez, kā gan Tu pats brauktu uz Gandru ar velo no Vanšu tilta. Vai brauktu līdz Melnsila ielai, tad pa pāreju, un tad atpakaļ? Vai pa Kapseļu ielas ietvi un iebrauktu Gandrā caur pagalmu? Varbūt šķērsotu dubulto līniju uz Kalnciema ielas? Vai arī darītu tieši tāpat kā Aleksandrs un brauktu pa kreisās puses ietvi? Un gribi teikt, ka Tu - noteikumu pārzinātājs un ievērotājs - tajā vietā kāptu nost un velosipēdu stumtu? Varbūt tur nedrīkst pat stumt? Kā arī gribi teikt, ka Tev NEKAD nav gadījies kaut ko nepamanīt, piedaloties satiksmē? Viss vienmēr izdodas perfekti? Vienmēr pirms katra manevra paskaties uz visām pusēm, paredzi visus iespējamos scenārijus, rādi pagriezienus utt.?

Avatar

By androns1983 17.08.2015 14:36:47

Member · 418 comments

tanī brīdī, kad kāds ir nobraukts, savainots vai sakropļots, ieslēdzas 100% noteikumu taisnība, nevis "kā ātrāk, ērtāk, pareizāk, lōģiskāk".
Ja, piem., gājējs, kurš iet pāri ielai neatļautā vietā tiek notriekts, tad no likuma viedokļa ir pilnīgi vienalga, ka realitātē viņam būtu jānoiet lieks kilometrs, lai nokļūtu pāri ielai.

Es absolūti nesaku, ka ievēroju visus noteikumus un vienmēr visu nočekoju. Es neapstrīdu, ka tas krustojums ir tāds tricky no ne-autobraucēju viedokļa.
Es brīnos par Mihaila interpretācijām par konkrēto notikumu un iespējamo vainīgo. Es brīnos par nespēju pamanīt (lēni braucošu, jo tur tak to naglu kasti nevar izstūrēt kosmiskā ātrumā) trolejbusu, kuram tu brauc praktiski pretī. Tieši tāpat kā es brīnos par tiem gājējiem, kas "nepamana vilcienu" un pakļūst zem tā. Nu joptvajmaķ! Vilciens iet TIKAI pa sliedēm. Sliedes nav neredzamas. Vilciens ir LIELS. nu KĀ tieši var nepamanīt!?


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 17.08.2015 14:46:26

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Es brīnos par Mihaila interpretācijām par konkrēto notikumu un iespējamo vainīgo.

Es vien par to, ka CSN viss nav tik ļoti viennozīmīgi. Īpaši tas, kas saistīts ar braukšanu pa ietvēm un veloinfrastruktūru. Un ka sakarā ar to labs advokāts varēs pierādīt praktiski jebko.

Avatar

By androns1983 17.08.2015 14:52:55

Member · 418 comments

Neesmu iedziļinājies konkrētajā lietā, bet cik saprotu, tad velosipēdists neko netaisās pierādīt, jo ir pats vainīgs.

Tāds loha sindroms ir šur tur manīts - "Braucu pa krasteni uz 100, policija apturēja, uzlika sodu. Bet mašīnas bija daudz, gribu pārsūdzēt, jo tikpat labi tas varēja nebūt mans ātrums".
A jābūt vienkārši - pārkāpi, noķēra - saņem sodu.

Vēmiens nāk no šitiem shēmotājiem. Pilna valdība mums ar tiem, kas atrod (vai paši sataisa) kaut kādus kasjakus likumdošanā, izžuļī piķi un tad mirkšķina nevainīgas ačteles, ka likumu ir interpretējis tā un tāpēc neko nav pārkāpis.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 17.08.2015 15:49:29

Member · 341 comments

Lohs drīzāk ir tas, kas neizmanto iespēju dabūt lielu atlīdzību likumīgā ceļā.

Last edited by Mihails (17.08.2015 15:50:43)

Avatar

By androns1983 17.08.2015 15:57:46

Member · 418 comments

tad tam atlīdzinājumam būtu jānāk no "likuma izstrādātajiem/akceptētiem", nevis no trolejbusa vadītāja, Rīgas Satiksmes vai OCTA kompānijas, jo redz trolejbusa vadītājs nav zinājis "likuma niansi", ka "Gājējs, ja viņš valkā brūnu žaketi un ejot dzied dziesmu "Par pēdējo lapu", drīkt šķērsot ielu pie sarkanās gaismas"


P.S. - un tāpat arī konkrētajā keisā neviens no Mihaila ieliktajiem CSN punktiem, lai kā tos interpretētu un stieptu, nepadara trolejbusa vadītāju par vainīgu šajā situācijā.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Mihails 17.08.2015 16:27:24

Member · 341 comments
androns1983 wrote

tad tam atlīdzinājumam būtu jānāk no "likuma izstrādātajiem/akceptētiem"

Konkrētās amatpersonas nekad ne par ko materiāli neatbild, labākajā gadījumā atlīdzinājumu izmaksā no valsts budžeta (t.i. no nodokļu maksātāju naudas).

Avatar

By androns1983 17.08.2015 16:34:53

Member · 418 comments

tas ir vispārzināms fakts.
uzskatu, ka 1kārt jau katram pašam jārīkojas tā, lai uz ielas, ceļu satiksmē, maksimāli aizsargātu vispirms SEVI un tad domātu cik kas ir likumīgi vai nelikumīgi, nevis ar savu (varbūt pat vispārēju) taisnību ietriekties autobusam sānā un no slimnīcas mājās braukt jau ratiņkrēslā.

Ņemam katrs savu veselo saprātu un braucam ielās.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By buzic 65 17.08.2015 16:46:40

Member · 1,159 comments
averza wrote

andron, Tu esi ļoti, ļoti gudrs. Nez, kā gan Tu pats brauktu uz Gandru ar velo no Vanšu tilta. Vai brauktu līdz Melnsila ielai, tad pa pāreju, un tad atpakaļ? Vai pa Kapseļu ielas ietvi un iebrauktu Gandrā caur pagalmu? Varbūt šķērsotu dubulto līniju uz Kalnciema ielas? Vai arī darītu tieši tāpat kā Aleksandrs un brauktu pa kreisās puses ietvi? Un gribi teikt, ka Tu - noteikumu pārzinātājs un ievērotājs - tajā vietā kāptu nost un velosipēdu stumtu? Varbūt tur nedrīkst pat stumt? Kā arī gribi teikt, ka Tev NEKAD nav gadījies kaut ko nepamanīt, piedaloties satiksmē? Viss vienmēr izdodas perfekti? Vienmēr pirms katra manevra paskaties uz visām pusēm, paredzi visus iespējamos scenārijus, rādi pagriezienus utt.?

Es uz Gandru (ļoti reti, jo ne sevišķi patīk tas veikals) braucu pa Vanšu tilta brauktuvi, tad pa Kalnciema ielu un, atkarībā no situācijas, pārkāpjot (ar to nelepojos.. un pēdējā laikā cenšos ievērot csn - zini, nav nemaz tik sarežģīti) vai nepārkāpjot noteikumus tieku ielas otrā pusē! Jā, esmu braucis arī līdz Melnsila ielai, pa gājēju pāreju uz pretējo joslu un 100m atpakaļ līdz veikalam (laika izteiksmē noteikti jūtami ātrāk, nekā jau pa tiltu braukt pa nepareizās puses ietvi..
Bet ne jau par to ir šis stāsts. Žēl cietušā, jaunā vīrieša - visādi mēdz gadīties un netaisos viņu ne tiesāt, ne nosodīt. Viņš jau ir atrāvies.. ļoti skaudri atrāvies. Bet Mihaila fantāzijas vienkārši fascinē!! Vai ļ.cien. velodievs nav aizdomājies, ko ir pārdzīvojis trolejbusa vadītājs/vadītāja šajā notikumā. Tak, lai Mihails apmaksā viskrutākos juristus, vienalga viņi nepierādīs trolejbusa stūrētāja vainu, jo tādas šeit nav!!
Mihail! Tu biji ielicis video ar savu konfliktu, kad RS transports pieturvietā Tevi iespieda apmalē. Toreiz sirdī domāju tāpat kā Tu - maita šopers, bet tagad, lasot Tavus tekstus, ļoti labrāt redzētu Tavu tās reizes braucienu krietnu brīdi pirms konflikta, vēlams ar ar divām kamerām nofilmētu (uz priekšu un uz aizmuguri skatoties). Zini, pieļauju domu, ka ar savu rīcību esi provocējis rīcību pret sevi!

Avatar

By averza 17.08.2015 17:02:59

Member++ · 5,039 comments
buzic 65 wrote

ko ir pārdzīvojis trolejbusa vadītājs/vadītāja šajā notikumā.

Par ko Tu īsti runā? Trolejbusa vadītājs uzreiz pēc negadījuma izkāpa un izteica Aleksandram nievājošas piezīmes (ja var ticēt blogam).

vienalga viņi nepierādīs trolejbusa stūrētāja vainu, jo tādas šeit nav!!

Par šo nu gan Tu nekad nevarēsi būt drošs, jo:

38. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

Kā arī ir vēl 5. Transportlīdzekļa vadītāja rīcība pēc ceļu satiksmes negadījuma, ko trolejbusa vadītājs varētu būt pārkāpis.

Avatar

By buzic 65 17.08.2015 17:21:45

Member · 1,159 comments

averza! Divatā ar Mihailu spēsiet savākt vairāk naudas viskrutākajiem advokātiem!

Avatar

By Mihails 17.08.2015 17:22:02

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

Mihail! Tu biji ielicis video ar savu konfliktu, kad RS transports pieturvietā Tevi iespieda apmalē. Toreiz sirdī domāju tāpat kā Tu - maita šopers, bet tagad, lasot Tavus tekstus, ļoti labrāt redzētu Tavu tās reizes braucienu krietnu brīdi pirms konflikta, vēlams ar ar divām kamerām nofilmētu (uz priekšu un uz aizmuguri skatoties). Zini, pieļauju domu, ka ar savu rīcību esi provocējis rīcību pret sevi!

Es nekad nevienu speciāli neprovocēju. Cenšos nevienam speciāli netraucēt, un arī labi saprotu, ka daudzi nezina vai neievēro CSN, tāpēc labāk pārliecinos par drošību arī tad, kad man it kā ir priekšroka (piemēram, dzīvojamās zonās vai lielveikalu stāvvietas man kā gājējam vai velobraucējam ir priekšroka, taču, ja neesmu pārliecināts, ka mani palaidīs, es labāk piebremzēšu, jo zinu, ka lielākā daļa par to nemaz nezina vai neaizdomājas).

Avatar

By makaroni 17.08.2015 17:55:43

Member · 921 comments

Redzot cik plaši tiek diskutēts par minētās situācijas skaidrojumu, rodas vēl viens jautājums. Cik liela atbildība dažādos ceļu satiksmes negadījumos ir attiecīgo mezglu apstiprinošajām personām un kāda ir šo pašu mezglu atbilstība normatīvajiem aktiem un likumam. Citādi sanāk, ka var uztaisīt vienādas nozīmes krustojumu četru joslu šosejām ar ātrumu 150km/h meža vidū un tikai vākt līķus, jo vadītāji paši vainīgi.

Ja automašīna izskrien uz galvenā ceļa bremžu defekta dēļ, galvenais avārijas iemesls un vaininieks būs ražotājs. Kādas ir iespējas un pamats vērsties pret ceļu uzturētājiem un pasūtītājiem, lai panāktu kaut vai obligātu, tiesas noteiktu nepilnību novēršanu? Jo tādu nejēdzīgu vietu ir daudz, kur avārijas notiek un atbildīgie tikai saka, ka uzbūve atbilst likumam, braucēji paši vainīgi un par līķiem vienalga.

Tas tomēr ir trotuārs (pa kuru galu galā atļauts braukt arī velo) uz vienas no lielākajām Rīgas ielām. Tur ir ierīkotas nobrauktuves, kaut kāda mistiska raustīta līnija, saliņa. Nav gluži tā, ka cilvēki šķērsotu ielu kvartāla vidū.

Last edited by makaroni (17.08.2015 17:59:28)

Avatar

By trompists 17.08.2015 19:12:48

Member · 125 comments

nobrauktuve tajā vietā ir pilnīgi nepamatota un maldinoša. rodas jautājums kurš to ir izveidojis un kādēļ? un kādu atbildību no atbildīgajām personām var prasīt?

ja šī krusta dizainam pie šprices būtu sekojošā šedevra autors, viss būtu pavisam savādāk, lol
https://www.google.lv/maps/@56.9486659, … 312!8i6656

šīs un daudzas citas galējības novedušas pie tā, ka brauktuve ir ērtākā un drošākā vieta kur būt!

Avatar

By buzic 65 17.08.2015 19:18:26

Member · 1,159 comments
makaroni wrote

Tas tomēr ir trotuārs (pa kuru galu galā atļauts braukt arī velo) uz vienas no lielākajām Rīgas ielām. Tur ir ierīkotas nobrauktuves, kaut kāda mistiska raustīta līnija, saliņa. Nav gluži tā, ka cilvēki šķērsotu ielu kvartāla vidū.

Raustītā līnija nav mistiska, nobrauktuves nekorektās vietās, bet primārais ir jautājums - kuram šajā vietā ir priekšroka!? Esmu pilnīgi pārliecināts, ka šo vietu ir šķērsojuši tūkstošiem gājēju un tūkstošiem velosipēdistu, kuri ir uzskatījuši, ka priekšroka šajā vietā ir trolejbusam un pārējam autotransportam... Vai viņi kaut ko būtu nokavējuši?

Last edited by buzic 65 (17.08.2015 19:22:52)

Avatar

By trompists 17.08.2015 19:36:00

Member · 125 comments

validi būtu tad, ja satiksmes infrastruktūras keksi apzinātu vietas, kur pastāvīgi notiek intensīva brauktuves šķērsošana neatļautā veidā un attiecīgi to risinātu kādā no neskaitāmajiem veidiem, lai mazinātu nelaimes iespējamību vēl pirms izveidojusies statistika.

Avatar

By averza 17.08.2015 19:51:03

Member++ · 5,039 comments

Taisni tāda pati vieta ar krietni lielāku velobraucēju intensitāti - Vanšu tilta beigas centra virzienā. Risinājums - guļošais (tāpat pirms 90 grādu līkuma nav, kur skriet, kā arī tur 80% no laika priekšā ir korķis) un beidzot uzkrāsot zebru un nolīdzināt sasodīto apmali. Vai kāds kaut daļu no tā ir iedomājies izdarīt pa 10 gadiem?

Avatar

By waldis 17.08.2015 21:19:37

Member · 208 comments
averza wrote

... un beidzot uzkrāsot zebru un nolīdzināt sasodīto apmali. Vai kāds kaut daļu no tā ir iedomājies izdarīt pa 10 gadiem?

Tieši otrādi, entuazisti bija to apmali nodauzījuši, bet nu tā ir atjaunota ....

Avatar

By oskars 18.08.2015 10:22:06

Member · 695 comments
trompists wrote

validi būtu tad, ja satiksmes infrastruktūras keksi apzinātu vietas, kur pastāvīgi notiek intensīva brauktuves šķērsošana neatļautā veidā un attiecīgi to risinātu kādā no neskaitāmajiem veidiem, lai mazinātu nelaimes iespējamību vēl pirms izveidojusies statistika.

https://www.google.lv/maps/@56.9420342, … 6656?hl=lv
Esmu sūdzējies keksiem par šo krustojumu, kur bieži notiek avārijas un labajā pusē pāri ielai ir skola, uz kuru no visām pusēm iet bērni. Atbilde ir tāda, ka uz Melnsila ielas ir sastrēgumi un vēl vienu luksoforu vai gājēju pārejas nevar likt, jo nabaga autovadītājiem grūti. Un vispār bērns uz skolu jāved ar auto. wink

Avatar

By buzic 65 18.08.2015 10:55:46

Member · 1,159 comments
oskars wrote
trompists wrote

validi būtu tad, ja satiksmes infrastruktūras keksi apzinātu vietas, kur pastāvīgi notiek intensīva brauktuves šķērsošana neatļautā veidā un attiecīgi to risinātu kādā no neskaitāmajiem veidiem, lai mazinātu nelaimes iespējamību vēl pirms izveidojusies statistika.

https://www.google.lv/maps/@56.9420342, … 6656?hl=lv
Esmu sūdzējies keksiem par šo krustojumu, kur bieži notiek avārijas un labajā pusē pāri ielai ir skola, uz kuru no visām pusēm iet bērni. Atbilde ir tāda, ka uz Melnsila ielas ir sastrēgumi un vēl vienu luksoforu vai gājēju pārejas nevar likt, jo nabaga autovadītājiem grūti. Un vispār bērns uz skolu jāved ar auto. wink

Jā, krustojums "grūts", bet, ja primārais nav "durt pāri zālītei pa taisno", tad neredzu nemazākās problēmas ne gājējiem, ne velobraucējiem, ne autovadītājiem! Luksofori ir pavisam tuvu uz abām pusēm, Kalnciema-Melsnsila un Melnsila-Ernestīnes krustojumos un šeit tas nemaz nav nepieciešams! Personīgi man, neatkarīgi no tā, vai braucu ar velo vai ar auto, riebjas variants, kad ik pa 50m ir luksofors, jo, redz - lielveikals, tankštelle utt ut joprojām.

Avatar

By buzic 65 18.08.2015 11:01:27

Member · 1,159 comments
averza wrote

Taisni tāda pati vieta ar krietni lielāku velobraucēju intensitāti - Vanšu tilta beigas centra virzienā. Risinājums - guļošais (tāpat pirms 90 grādu līkuma nav, kur skriet, kā arī tur 80% no laika priekšā ir korķis) un beidzot uzkrāsot zebru un nolīdzināt sasodīto apmali. Vai kāds kaut daļu no tā ir iedomājies izdarīt pa 10 gadiem?


Kuru tilta pusi Tu domā? Šo https://www.google.lv/maps/@56.9530474, … 312!8i6656