Bezkameru riepas

Avatar

By LOOK 05.07.2006 15:20:17

Member# · 2,702 comments

Par cik man nav liekas enerģijas, parasti pieturos pie 4 atm. Jo riepa ar 4 atm jūtami labāk ripo pa cietu segumu nekā ar 3 atm (90% gadījumu kad trase ir sausa un cieta). Ja trase ir dubļaina, smilšaina utt, tad protams daudz būtiskāks ir atbalsta laukums un tad attaisnojas mīksto riepu politika. Katrā ziņā primārais ir ripošana un tad viss pārējais. Nav jēga ielikt keramiskos gultņus un braukt ar mīkstu riepu, tas ir tāpat kā cūkām pērles.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By vepons 05.07.2006 19:58:57

Member · 10 comments

protams, ka cieti piepumpēta riepa labāk ripo , nekā mīksta- tur nevar nekādi oponēt. taču, ja segums ir ar palieliem akmeņiem, kas cieto riepu mētā, varbūt ir jēdzīgi nedaudz mīkstāku riepu lietot, kas nedaudz isskaudīs riepas pārāk lielo autrošanos no virsmas??

Avatar

By Kārlis 06.07.2006 13:56:20

Local.Auth · 1,015 comments

Nedaudz noprecizēšu: LOOK lieto dual suspension divriteni un brauc (vismaz brauca ar diezgan lieliem gājieniem amortizatoros) tāpēc arī spiedienu riepās var turēt citādu, bet runa gāja par riepām...


Avatar

By LOOK 06.07.2006 15:03:12

Member# · 2,702 comments

Tas tā patiešām ir, bet gājiens man nav neko liels 80 mm abos galos (var teikt MC standarts).


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Delfins 05.10.2006 20:38:21

Member+ · 3,575 comments

Pacelšu veco tematu - es tā arī nesapratu, ja škidrumu lej iekšā - tad tas tur sabiezē? jeb paliek škidrs (kas mazticams, ja sadur kameru un tas izlīst).
Nupat caura riepa atkal sad un jādomā kaut kas cits, jo pa Rīgu braukāšana tagad neciešama - stikli, akmeņi (no ceļu remontiem) un sliedes.

PS: cik tad kopumā izmaksā 2 šosejas kameru `salabošana`?

Avatar

By Ansis 05.10.2006 23:59:51

Member++ · 3,684 comments

Riepas ripošana atkarībā no spiediena ir atkarīga arī no tās protektora. Man bija viens studentiņš, kuram vajadzēja piesviest kursa darba tēmu - tad nu ieteicu šo, sagādājām viņam dažādas riepas, kuras viņš pumpēja līdz dažādiem spiedieniem un ripinājās lejā no uzkalniņiem. Diemžēl to viņa kursa darbu tagad būtu pagrūti sadabūt:(

Avatar

By Delfins 06.10.2006 03:49:58

Member+ · 3,575 comments

Eee... tas ka ripošana atkarīga no PSI un protektora, sen jau zināms (pašam sliki smile). Man tā kā interesē ērtums/drošība/izmaksas šiem no-tubes variantiem

Avatar

By fubar 06.10.2006 05:47:28

Member · 1,811 comments

piebilde- arii no gumijas cietiibas un riepas darba tilpuma.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By LOOK 06.10.2006 13:22:46

Member# · 2,702 comments

Jaunākie riepu modeļi jau lepojas ar trīs dažādu cietību gumijām (sāniem, protektora malām un protektora vidum).
Šķidrums kurš domāts pēkšņa cauruma aizlāpīšanai riepā nesacietē, ar laiku nedaudz samazinās tā tilpums (3-4 mēn.). Taču paļauties uz to ka tas 100% garantēs cauruma aizlāpīšanu nevar. Pēc manas statistikas ir 50 pret 50, kas arī nav slikti un ir cerība saduroties nobraukt līdz galam. Ir teorijas ka šķidrums traucē ripošanai, taču neesmu saskāries ar precīziem mērījumiem un šādam apgalvojumam nav dokumentāla pamatojuma.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By fubar 06.10.2006 14:49:39

Member · 1,811 comments

tiiri teoreetiski jau tai zhljurgai, kas iekshaa skalojas, ir kautkaada masas inerce un nieciiga berzes pretestiiba.
bet nez vai tas viss var radiit buutisku rites pretestiibu. tad jau pirmaam kaartaam jaasaak skuut rokas un kaajas, dziit nost baardas un valkaat aerodinamiskaas kjiveres wink

piedziedaaasiet veel manas ausis, ka kljuushu par stans klientu. lai gan taa kaa man patiik mainiit riepas, vareetu buut baigaaa shmuce. kaa ar to shkjidrumu, ja riepu slapju atstaaj (uzliekot citu) tur neveidosies fosiilijas iekshaa?


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Delfins 06.10.2006 18:39:01

Member+ · 3,575 comments

Tad es pareizi sapratu, ka to lej iekšā, lai `lāpītu` caurumus? Cik noprotu, arī kompresors vajadzīgs, lai iepūstu pietiekami daudz gaisa. Bet kā tad svars samazinās? Šķidrums/latex taču ir smagāks par gaisu.

Būtu man manuālis, nejautāt šeit smile  Vnk, Zb mainīt kameras hmm

Nu pat lāpīju ar parasto paš-līmējošo ielāpu, un nifiga, nolaida gaisu

Avatar

By six13 06.10.2006 22:25:19

Member · 179 comments

Ir diezgan dīvaini lasīt dažus komentārus. Tiem, kuri diskutē par bezkameru riepām iesaku pirms secinajumiem iedziļināties jautājumā.

1. Bezkameru riepu rites pretestība ir mazāka, un pamatā nevis kameras un riepas berzes neesamības dēļ, bet savādākas riepas karkasa konstrukcijas dēļ.
2. Ar minēto mazāku rites pretestību var braukt ar mazāku spiedienu, nodrošinot lielāku kontakta laukumu ar segumu, t.i. lielāks ātrums pagriezienos un t.t. Kā plus nāk komforts, kas atbrīvo muskulatūru no vibrācijas - svarīgi.
3. Sistēma ritenis - riepa ir vieglāks, nekā ar kameru.
4. No Tubes vai DT Swiss šķidrumi - labs jautājums, jo ar kameru aplocēm var lietot bezkameru riepas, bet bezkameru aplocēm cita konstrukcija, bieži labāka, kas kopsumma padara bezkameru sistēmu efektīvāku.

Ar katru gadu bezkameru riepas un aploces paliek arvien vieglākas.

Augstas kvalitātes kameras nivelē nelielu cenu starpību starp vienu un otru sistēmu.

Rezume: Kameru sistēmai nav nākotnes, kā tas notika arī autoindustrijā 40 gadu atpakaļ.


Veiksmi!

Last edited by six13 (06.10.2006 22:30:21)

Avatar

By Ansis 06.10.2006 23:34:52

Member++ · 3,684 comments

"Eee... tas ka ripošana atkarīga no PSI un protektora, sen jau zināms "

Nešaubos, bet es gribēju pateikt mazliet vairāk. Ja piem. 4 atm. pumpains tanks tipo par 10% sliktāk kā 4 atm. sliks, tad abas riepas uzpumpējot tikai līdz 2,5 atm., starpība var nebūt  (un nav ar') vairs tie paši 10% !

Avatar

By Delfins 07.10.2006 00:18:03

Member+ · 3,575 comments

Nu tad ko, sākt meklēt no-tubes aploces!? smile
Šovakar labi nobraucu visu brivibas ielu no centra lidz Juglai ar tuksu riepu smile gyy... nafig tos ielāpus, laikam tie der tikai MTB...

Avatar

By six13 07.10.2006 00:34:55

Member · 179 comments

Ja. Starp citu NoTubes bez šķidruma ražo arī ļoti labas aploces, iesaku paskatīties NoTubes.com. Eiropā intersantus riteņus ar tām aplocēm veido itāļu FRM - www.bike-products.com var nopirkt. Tur ir arī vēl šīs tas interesants.

Lai veicas!

Avatar

By Ansis 07.10.2006 00:36:59

Member++ · 3,684 comments

"nafig tos ielāpus, laikam tie der tikai MTB..."

Esmu redzējis šosejas kameras, kuras daudzo ielāpu dēļ ir par 100 g smagākas:)) Un tās tiek pumpētas līdz 8-10 atm un spiedienu tur!
Interesanti, vai tādas kameras īpašnieks ir padomājis, ka līmes cena (labas līmes!) un ieguldītais līmēšanas darbs jau pārsniedz jaunas kameras vērtību?...

Avatar

By viuks 28.05.2008 00:32:38

Member · 180 comments

Vai kāds man muļķim nepaskaidrotu ko dara ar bezkamernieci, ja gadās to pārdut. Kameru var salāpīt vai nomainīt, a ar bezkamernieci gonka cauri?

Avatar

By FOX 28.05.2008 09:02:29

Member+ · 5,297 comments

Iepūš putas un brauc tālāk. Vai arī liek iekšā kameru. Lai līdz šiem soļiem nenonāktu, var lietot speciālus šķidrumus, kas saduršanās gadījumā caurumu aiztaisa ciet, un var braukt tālāk nemaz neapstājoties.


TREK Supercaliber

Avatar

By fubar 28.05.2008 10:32:17

Member · 1,811 comments
Guncha wrote

Līmēšanas darbs arī vienam ielāpam pārsniedz jaunas kameras vērtību....

par piecām minūtēm darba tu saņem 1.5-2 latus? tad man prieks par tevi smile


Ansis wrote

"nafig tos ielāpus, laikam tie der tikai MTB..."

Esmu redzējis šosejas kameras, kuras daudzo ielāpu dēļ ir par 100 g smagākas:)) Un tās tiek pumpētas līdz 8-10 atm un spiedienu tur!
Interesanti, vai tādas kameras īpašnieks ir padomājis, ka līmes cena (labas līmes!) un ieguldītais līmēšanas darbs jau pārsniedz jaunas kameras vērtību?...

kādā ziņā pārsniedz? KATRU REIZI cilvēks ietaupa vienas kameras cenu (ielāpu un līmes cena uz vienu kameru ir relatīvi niecīga). ja kamera ir līmēta 10-15 reizes, tad ir ietaupīti 20-30 ls. jautājums tikai- kurā brīdī apstāties? ja svars nav pārāk būtisks apsvērums, tad var iet diezgan tālu smile parasti procesu apstādina kāds caurums, kas gadās tieši blakus ielāpām- to vairs nav vērts līmēt- pārāk liels čakars.

p.s. vajag iemācīties labi līmēt, tad visu var izdarīt ar visparastāko ķīniešu remkomplekta līmīti- saucieni pēc labas līmes PARASTI ir vārgs attaisnojums prasmju trūkumam.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By egils13 28.05.2008 11:07:48

Member+ · 1,204 comments

man jau liekas, ka jautājums bija par bezkameru riepām un tās parasti nemaksā 2-3 latus (drīzāk jau ap 20 un vairāk). pats ar bezkamerniecēm braucis neesmu, bet ja tehniski ir iespējams tās līmēt, tad laikam tomēr pāris ielāpi varētu savi attaisnot smile (katrā ziņā - es mēģinātu).

Avatar

By fubar 28.05.2008 11:12:01

Member · 1,811 comments

jautājums gan bija, bet tālāk aizgāja offtops par parastajām.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Kārlis 28.05.2008 18:48:29

Local.Auth · 1,015 comments

Šeit nevar ievietot pdf failu, tas ir vācu žurnāla BIKE tests kurā piedalās visi bezkameru risinājumi, un tā pa tiešo ievietot jau noteikti nebūtu labi arī dēļ autortiesībām uz testu.
Par topika tēmu, atkāei, - testā pārliecinoši, un ar visiem mērījumiem un salīdzinājumiem uzvar Stan's   -veidīgie.

Lai nebūtu ŠEIT neviens jāreklamē, tiem kam tas interesē jautājiet, - nosūtūšu pa e-mail, caur manu profilu, ar jautājumu par Tubeless pdf file.


Avatar

By lelde 28.05.2008 19:54:45

Member · 24 comments

Rakstā teksts ir vācu valodā. Lai nav brīnumu.


Avatar

By karlux 28.05.2008 21:19:36

Member+ · 885 comments

lietoju stans jau 5 gadus... ideai smile