Trenēšanās lai uzlabotu braukšanu pa saknēm.

Avatar

By kalnminis 13.05.2013 18:21:47

Member · 1,472 comments

Man arī uz tām saknēm iestājās riktīgs besis. Tur, kur pa kreiso pusi bija jāapbrauc ķieģeļu kaudze, bija vienas no trakākajām saknēm. Tās šturmēju ar vienu roku, jo otrā bija pudele. Tad vēl vēlāk atskrūvējās priekšējais rats, jo šitādu kratīšanu ekscentrs nebija gaidījis. Ratu steigā ieliku šķībi un tālāk braucu ar pusnobloķētu. Otrivs, protams, drūmā pa***ļā. Japiņam jau pasūdzējos, lai liek tikai granti un pļavas; nav, ko tautu šitā mocīt!

Last edited by kalnminis (13.05.2013 18:24:07)

Avatar

By kviesis 13.05.2013 18:45:38

Member · 166 comments

jāmin ātri (augsta kadence) + jāmēģina nekrampēties stūrē (stīvām rokām) kā jau te iepriekš minēja.

saknēm labi pāri iet 29er fulītis smile

upd: tas viss pieņemot, ka ir klipšu kurpes/pedāļi

Last edited by kviesis (13.05.2013 18:46:45)

Avatar

By averza 13.05.2013 19:39:14

Member++ · 5,039 comments

Iepriekš šajā tēmā tika cildināta tieši zema kadence.

Avatar

By Girc 13.05.2013 19:42:41

Member · 394 comments
kalnminis wrote

Man arī uz tām saknēm iestājās riktīgs besis. Tur, kur pa kreiso pusi bija jāapbrauc ķieģeļu kaudze, bija vienas no trakākajām saknēm. Tās šturmēju ar vienu roku, jo otrā bija pudele. Tad vēl vēlāk atskrūvējās priekšējais rats, jo šitādu kratīšanu ekscentrs nebija gaidījis. Ratu steigā ieliku šķībi un tālāk braucu ar pusnobloķētu. Otrivs, protams, drūmā pa***ļā. Japiņam jau pasūdzējos, lai liek tikai granti un pļavas; nav, ko tautu šitā mocīt!

Vai tu traks, kādas pļavas! Tur tak krata vairāk kā pa saknēm un, ja vēl zāle saķerās zobratos, vispār nevar pamīt.

Avatar

By raiter 13.05.2013 20:18:20

Member+ · 3,346 comments
kviesis wrote

jāmin ātri (augsta kadence) + jāmēģina nekrampēties stūrē (stīvām rokām) kā jau te iepriekš minēja.

saknēm labi pāri iet 29er fulītis smile

upd: tas viss pieņemot, ka ir klipšu kurpes/pedāļi

29er fūlītis krata maku daudz stiprāk, nekā saknes gonkā:)


Avatar

By agns 13.05.2013 20:42:25

Member · 425 comments
raiter wrote
kviesis wrote

jāmin ātri (augsta kadence) + jāmēģina nekrampēties stūrē (stīvām rokām) kā jau te iepriekš minēja.

saknēm labi pāri iet 29er fulītis smile

upd: tas viss pieņemot, ka ir klipšu kurpes/pedāļi

29er fūlītis krata maku daudz stiprāk, nekā saknes gonkā:)

smile

Avatar

By cuu508 13.05.2013 20:45:27

Member+ · 461 comments

cenubit gan jau domā šo vietu īsi pirms meža beigām, sanāk ~31. tautas kilometrs ---

kreisais

Tajā pagriezienā it kā varētu palīdzēt iepazīšanās brauciens, bet es, teiksim, gan iepazīstoties, gan gonkā izbraucu pa neoptimālo dubli, nevis pa apkārtceļu big_smile
Bet pēc iepazīšanās brauciena vismaz ir zināms, ka tas sakņu posms līdz pļaviņai ir īss--vienkārši jāiztur.
Par kadenci, ej nu sazin, pašam jāizmēģina dažādi varianti. Ar augstāku kadenci var labāk paātrināties, kad gadās brīvāks pleķītis un iespēja uzmīt...

Avatar

By ktn 13.05.2013 20:46:06

Member+ · 1,642 comments

Līdzsvars + mentāli jāiztēlojas, ka ritenis ir pie Tevis, nevis pie zemes. Respektīvi, Tu izvadi riteni, nevis kraties līdzi saknēm. Saķere nekad nav 100%, pat uz asfalta - vienmēr ritenis mazliet slīd. Rallijs, piemēram, ir stāsts par masas vadīšanu, kontrolējot inerci ar riteņu spēku. "Atlīmējies no zemes", kaut kā tā. Turi degunu un augumu sagriez tajā virzienā, kurā vēlies braukt.

Pa smiltīm, krateklīgām vietām vari izbraukt? Saslīdēt un savākties sanāk?

Last edited by ktn (13.05.2013 20:50:06)


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By IvarsM 13.05.2013 21:29:33

Member · 301 comments

Use the Force, Luke!

Jebkurā ārzemju mtb forumā uzdodot šādu jautājumu autoram vispirms pajautātu kāpēc viņš mēģina braukt mtb ar cieto dakšu. Amortizētās dakšas un FS tāpēc arī ir izdomāti lai samazinātu slodzi un nogurumu smile

Avatar

By jt 13.05.2013 21:34:38

Member+ · 1,195 comments

laikam būšu citu trasi braucis, nekādas baigās saknes nemanīju, nav ne FS, ne 29er

Avatar

By despecs 13.05.2013 22:00:23

Member · 1,745 comments
cuu508 wrote

Ar augstāku kadenci var labāk paātrināties, kad gadās brīvāks pleķītis un iespēja uzmīt...

labāk šeit ir domāts straujāk vai vieglāk?

PS es esmu par zemāku kadenci pārvarot nelīdzenumus, jo pie katra miniena tu iesvārsti visu velo un sevi kustībai uz leju un atsities pret šķērsli ar lielāku spēku. Ja precīzi ciparos, tad imho tā ir kadence ap 60


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By cuu508 13.05.2013 22:19:34

Member+ · 461 comments
despecs wrote

labāk šeit ir domāts straujāk vai vieglāk?

"labāk" ir domāts "straujāk". Teiksim, tikko ir bijis īpaši krateklīgs posms, kurā pakāsti 10kmh no ātruma. Priekšā ir 3m placītis, kurā varētu paātrināties un noīsināt atstarpi, kas sāk rasties līdz priekšā braucošajam. Līdzīgi, kā pie krustojuma lielā robā, ar zemu kadenci grūtāk paātrināties, jo milzīgu griezes momentu vajag.

Avatar

By Brakkis 14.05.2013 08:35:47

Member+ · 958 comments
jt wrote

laikam būšu citu trasi braucis, nekādas baigās saknes nemanīju, nav ne FS, ne 29er

Pievienojos! Lai arī mans ātrums ietilpst tieši Velomena nerekomdētajā, bet īpaši saknes nejutās. Priekšā mīkstā dakša, 2.1" riepās 2.5 un 3atm.


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By KKTK 14.05.2013 10:03:22

Member+ · 2,298 comments
kalnminis wrote

Man arī uz tām saknēm iestājās riktīgs besis. Tur, kur pa kreiso pusi bija jāapbrauc ķieģeļu kaudze, bija vienas no trakākajām saknēm. Tās šturmēju ar vienu roku, jo otrā bija pudele. Tad vēl vēlāk atskrūvējās priekšējais rats, jo šitādu kratīšanu ekscentrs nebija gaidījis. Ratu steigā ieliku šķībi un tālāk braucu ar pusnobloķētu. Otrivs, protams, drūmā pa***ļā. Japiņam jau pasūdzējos, lai liek tikai granti un pļavas; nav, ko tautu šitā mocīt!

Es ar sūdzētos Japiņam, lai labāk dod mīkstu dīvānu un kur varu ar vienu roku sūkt no pudeles.

Avatar

By cenubit 14.05.2013 16:29:32

Member · 613 comments
cuu508 wrote

cenubit gan jau domā šo vietu īsi pirms meža beigām, sanāk ~31. tautas kilometrs ---

http://i.imgur.com/fY7RMDT.jpg

Tajā pagriezienā it kā varētu palīdzēt iepazīšanās brauciens, bet es, teiksim, gan iepazīstoties, gan gonkā izbraucu pa neoptimālo dubli, nevis pa apkārtceļu big_smile
Bet pēc iepazīšanās brauciena vismaz ir zināms, ka tas sakņu posms līdz pļaviņai ir īss--vienkārši jāiztur.
Par kadenci, ej nu sazin, pašam jāizmēģina dažādi varianti. Ar augstāku kadenci var labāk paātrināties, kad gadās brīvāks pleķītis un iespēja uzmīt...


Nju tur bija tādi kā baļķēni taciņā salikti pa pusei izdauzīti un aiz tiem saknes(lielākās trasē ko redzēju). Bilde izskatās līdzīgi tik tos baļķēnus te nemana.
Pa smiltīm braucot nekrītu. Pagriezienus izeju normāli. Ļoti asus pagriezienu, ar izteiktu saslīdēšanu cenšos nedarīt, īpaši uz akmeņaina ceļa.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By jt 14.05.2013 19:47:26

Member+ · 1,195 comments

KasparsS, baigais asprātis smile kkgan kopumā nešķiet, ka esi īpaši gudrs, tā jau ir visu laiku jāminās smile

Avatar

By kalnminis 14.05.2013 22:30:57

Member · 1,472 comments

KKTK, es esmu tas, kurš vienmēr škrobojas par tehnisku posmu un jautrības trūkumu smile)

Last edited by kalnminis (14.05.2013 22:31:21)

Avatar

By KKTK 14.05.2013 22:42:22

Member+ · 2,298 comments
kalnminis wrote

KKTK, es esmu tas, kurš vienmēr škrobojas par tehnisku posmu un jautrības trūkumu smile)

sk. smile

Bet lai uzrakstītu arī par tēmu - es daru tā. Vai nu ar ātrumu jālido un jācenšas bez maz ar lēcienu pārlēkt lielākās, vai arī braukt ar galvu un strādāt ar rokām, lai izstūrētu pēc iespējas saudzīgāk un kalnā rāpjoties nespolētu.

Avatar

By cenubit 15.05.2013 19:09:11

Member · 613 comments

Noproveju ar fuliti šodien. Saknes nebija bet briesmīgs vecais bruģis. Praktiski kratīšanu nejutu. Bet pa smilti ātrums mazāks un sajūta ka smagāk mīt. Sajūtas ar tādas ka liekas vis traucē un bremzē. Beņķim ģeometrija ar dīvaina. Vienu gan darīt var lieliski. Dragāt pa trepēm lejā var ātri un ar konfortu.
Kā ar tādu varētu uzmīt kādus 35km h nespēju iedomāties

Last edited by cenubit (15.05.2013 19:11:33)


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By micuks 15.05.2013 20:18:22

Member · 140 comments
cenubit wrote

Kā ar tādu varētu uzmīt kādus 35km h nespēju iedomāties

Tāpēc ja tiek pirkts fullītis tad jāņem ar lokautiem uz stūres. Saslēdz aizmugurējo amīti un tik min pedāļus. Nu un amītis ir jāpiepumpē atbilstoši braucēja svaram. Te gan ir variācijas par tēmu atkarībā no braucēja svara.

Avatar

By cenubit 16.05.2013 23:02:06

Member · 613 comments

IZbraucu pa mežu šodien. Sajūta kā uz mīksta dīvāna wink Patīkami braukt. Uz stūres man nav lokautu, bet var mierīgi aizsniegt ar roku gan dakšu gan rāmja amīti kustībā. Saslēdzot ciet pa līdzenu ceļu ir nedaudz labāk kā vakar 29.5 km/h varēja izspiest, bet spēki vairāk tērējas salīdzinot ar manu cieto 29er MTB zirdziņu. Iespējams deļ svara tā. fulits ir 3.5 kg smagāks. Mehānika(3x7) un ripuļi ar lētie, iespējams tas ar piedod bremzi.
Par gaisa pumpēšanu amīšos nav te forumā jau bijis kāds topiks kur ir izrunātas nianses. Gribētos vairāk saprast ko un kā pareizi darīt ar amīšiem, lai nejauši nenokautu. Moš iemetiet URL.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By UJPP 17.05.2013 14:22:02

Member · 22 comments
Girc wrote
kalnminis wrote

Man arī uz tām saknēm iestājās riktīgs besis. Tur, kur pa kreiso pusi bija jāapbrauc ķieģeļu kaudze, bija vienas no trakākajām saknēm. Tās šturmēju ar vienu roku, jo otrā bija pudele. Tad vēl vēlāk atskrūvējās priekšējais rats, jo šitādu kratīšanu ekscentrs nebija gaidījis. Ratu steigā ieliku šķībi un tālāk braucu ar pusnobloķētu. Otrivs, protams, drūmā pa***ļā. Japiņam jau pasūdzējos, lai liek tikai granti un pļavas; nav, ko tautu šitā mocīt!

Vai tu traks, kādas pļavas! Tur tak krata vairāk kā pa saknēm un, ja vēl zāle saķerās zobratos, vispār nevar pamīt.

kādas pļavas, kādas grantenes, visam ir jānotiek uz gluda asfalta, bez kalniem tikai ar slīpumu uz leju lai tauta izbauda vēju neminoties big_smile


Just do IT

Avatar

By cenubit 27.05.2013 21:05:11

Member · 613 comments
UJPP wrote
Girc wrote
kalnminis wrote

Man arī uz tām saknēm iestājās riktīgs besis. Tur, kur pa kreiso pusi bija jāapbrauc ķieģeļu kaudze, bija vienas no trakākajām saknēm. Tās šturmēju ar vienu roku, jo otrā bija pudele. Tad vēl vēlāk atskrūvējās priekšējais rats, jo šitādu kratīšanu ekscentrs nebija gaidījis. Ratu steigā ieliku šķībi un tālāk braucu ar pusnobloķētu. Otrivs, protams, drūmā pa***ļā. Japiņam jau pasūdzējos, lai liek tikai granti un pļavas; nav, ko tautu šitā mocīt!

Vai tu traks, kādas pļavas! Tur tak krata vairāk kā pa saknēm un, ja vēl zāle saķerās zobratos, vispār nevar pamīt.

kādas pļavas, kādas grantenes, visam ir jānotiek uz gluda asfalta, bez kalniem tikai ar slīpumu uz leju lai tauta izbauda vēju neminoties big_smile


Apraudājos aiz laimes izlasot šo. Kur tad notiks šīs lieliskās sacenes? wink


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By bucher 28.05.2013 08:37:05

Member · 571 comments

nezinu,es pats braucu ta:censhos maksimali atslabinaties,izmantoju savas kajas lai amortizet triecienus  un taisu nelilus ta kaa palecienus uz saniem (nu ka kura situacija,ir ari iznemumi protams).Velo ht,daksha sr (nestrada gandriz)

Last edited by bucher (28.05.2013 08:39:45)

Avatar

By cenubit 28.05.2013 23:52:21

Member · 613 comments
micuks wrote
cenubit wrote

Kā ar tādu varētu uzmīt kādus 35km h nespēju iedomāties

Tāpēc ja tiek pirkts fullītis tad jāņem ar lokautiem uz stūres. Saslēdz aizmugurējo amīti un tik min pedāļus. Nu un amītis ir jāpiepumpē atbilstoši braucēja svaram. Te gan ir variācijas par tēmu atkarībā no braucēja svara.

Iepirku pumpi amīšiem. Sapumpēju(~13 bar). Vēl neizbraucu testam, bet palika krietni cietāks rāmis ar max cieto amīša stāvokli. Domāju pa gludumu mīsies jautrāk.

Njā ir krietni labāk pa cieto mīties, kad amītis pareizi ciets. Velti es kritizēju FS.

Last edited by cenubit (03.06.2013 22:38:11)


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By slinkevich 09.11.2013 14:28:02

Member · 917 comments

pienākusi ziema un īstais laiks uzlabot savu koordinācijas līdzsvara un velokontroles izjūtas.
ieteiktu iet pabraukāt pa BMX trasi trenneru uzraudzībā (Kleistos ir iekštelpu trase, liekas ka tur varēja sarunāt grupu nodarbības ) noteikti ka ieguvums būs veiklība un izmantot bedrītes un pauguriņus paātrinājumiem neminot pedāļus utt.
var pamēģināt velo triālu iekštelpas ir,triāla skola KARTERS rīko nodarbības, esot inventārs priekš trennniņiem, dažādas sarežģītības konstrukcijas , ieguvums līdzsvara izjūta, velo kontrole un jusšana kā arī svarīga lieta, turēt kājas uz pedāļiem un nelikt pie zemes! nodarbības vada pieredzējuši triālisti, padoms būs pareizs.
kā arī Velo Polo , kurš no vienkārši padzenāt bumbu pagalmā ir pārvērties līdz sporta veidam, ir iekštelpu laukums, attīsta baikkontroli, līdzsvaru, izvairīšanos no sadursmēm spēja izmantot savu ķermeni kontaktā ar citiem braucējiem ( domāts ja kāds mēģina pastumt, nogrūst ar plecu vai elkoni, spēja palikt savā vietā vai dot atbildi )  kā arī tiek izskausts niķis ar kājas likšanu pie zemes.ir viss nepieciešamais inventārs, drīkst lietot savus divriteņus, bet ir arī koplietošanas aparāti, ķivere, kā jau visur, obligāta!
ātram būt ir labi, bet ātram un veiklam vēl labāk ! ( ja kāds tagad padomās ka es esmu ātrs, eksperts, sportists vai vēlkautkas no kā , kā jau forumos, varētu izlobīt negācijas komentārus, nē, es tāds neesmu , neesmu ne eksperts, ne ātrs, man vienkārši patīk velosports un dažādas diciplīnas, skumji skatīties mūsu mtb video, kur mazākajā grubulī atsperas ar kāju, vai maziņš kikeris liek braucējam kūleņot big_smile ) piemērs varētu būt Sagans, ātrs un veikls, vairāk tādu ! paldies par atveltīto laiku mana sacerējuma lasīšanā smile veiksmi !

Last edited by slinkevich (09.11.2013 14:29:11)


@velodarbnica

Avatar

By olegfaizov 09.11.2013 17:15:19

Member · 400 comments

Paldies par informāciju, tas gan noderes wink