Veloceliņi Latvijā

Avatar

By Velomens 16.06.2014 11:39:09

Member+ · 1,681 comments
buzic 65 wrote
olegfaizov wrote

Jā, dzirdēju par Ziemeļu tiltu un koridoru, jāpalasa par to vairāk.

Un uz kurieni tad viņš vedis (tilts blakus dz.tiltam)? Pie tam kā realizēt savienojumu ar 13. janvāra ielu? Un tilts blakus tiltam (īpašī dz.tiltam) arī no drošības puses nav laba ideja.


nu Tu dod! Projektē ēkas, bet neko neesi dzirdējis par Ziemeļu tiltu.. Ne jau dzelzceļa tiltam blakus, bet savienojums Vecmilgrāvis-Bolderāja,  lai pilnveidotu ostu loģistiku un pilsētas centru atslogotu no smagā autotransporta.

Psc kādi eksperti te.
Ziemeļu šķērsojums (tilts vai tunelis) paredzēts kā daļa no Rīgas ziemeļu apvedceļa un Daugavu šķērsos no Ganību dambja rajona uz Iļģuciemu.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/l … _karte.png


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By jurisf 16.06.2014 11:43:57

Member · 946 comments
wrongway wrote

Buzic, kur pilsētas centrā smagais transports veido sastrēgumus?
Nekur!
Sastrēgumus veido privātais transports, un šo problēmu Ziemeļu šķērsojums nekādi nerisinās.

wink

Sastrēgumus smagie tiešām īpaši neveido, toties tie tiek dzīti pa Salu tiltu, tad pa krasteni. Vismaz tie, kas nāk no un iet uz rietumu pusi. Lai gan arī daudzi vieglie, kam no rietumu puses vajag tikt uz Vidzemi, Igauniju un otrādi arī dzenas caur centru. Tā tā visa plūsma aizietu pa Ziemeļu šķērsojumu. Daļa jau laikam dzenas pa apvedceļu, bet tas ar baigais līkums.
Es vēl nesen strādāju Šmerlī, tagad pārvācos uz centru, un man arī jātiek uz Jūrmalu. Arī jau biju štukojis, ka varēšu pa to Ziemeļu šķērsojumu braukt.

Avatar

By wrongway 16.06.2014 11:47:56

Member+ · 1,697 comments

Paskatiet to Ziemļu šķērsojuma lapu, un padomājiet, ko tāda megabūve tik tuvu centram izdarīs ar pilsētu.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By buzic 65 16.06.2014 12:07:11

Member · 1,159 comments
Velomens wrote
buzic 65 wrote
olegfaizov wrote

Jā, dzirdēju par Ziemeļu tiltu un koridoru, jāpalasa par to vairāk.

Un uz kurieni tad viņš vedis (tilts blakus dz.tiltam)? Pie tam kā realizēt savienojumu ar 13. janvāra ielu? Un tilts blakus tiltam (īpašī dz.tiltam) arī no drošības puses nav laba ideja.


nu Tu dod! Projektē ēkas, bet neko neesi dzirdējis par Ziemeļu tiltu.. Ne jau dzelzceļa tiltam blakus, bet savienojums Vecmilgrāvis-Bolderāja,  lai pilnveidotu ostu loģistiku un pilsētas centru atslogotu no smagā autotransporta.

Psc kādi eksperti te.
Ziemeļu šķērsojums (tilts vai tunelis) paredzēts kā daļa no Rīgas ziemeļu apvedceļa un Daugavu šķērsos no Ganību dambja rajona uz Iļģuciemu.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/l … _karte.png

un? miljonu apdzīvotais Iļģuciems beidzot varēs nokļūt Sarkandaugavā? necentīšos vēlreiz skaidrot to, ko uzrakstīju.

Avatar

By KasparsS 16.06.2014 12:21:10

Member+ · 2,280 comments

buzic65, nevajag burtiski uztvert smile ja precīzāk, tad savienos, apvedceļu pie Jūrmalas šosejas un apvedceļu aiz Berģiem.
RZTK_visi_posmi_06.2011_LV_BIG.jpg


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By wrongway 16.06.2014 12:31:43

Member+ · 1,697 comments
buzic 65 wrote

un? miljonu apdzīvotais Iļģuciems beidzot varēs nokļūt Sarkandaugavā? necentīšos vēlreiz skaidrot to, ko uzrakstīju.

yikes

Vauzaaa!

Tur 2010 gadā dzīvoja ~25'000 cilvēku.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By micuks 16.06.2014 13:00:11

Member · 140 comments
wrongway wrote

https://www.vid.gov.lv/dokumenti/noderi … opa%29.pdf

Akcīzes nodoklis Naftas produktiem
274 168,5

Transportlīdzekļu ekspluatācijas nodoklis
50 569,9

Kopā
324738,8

Šai tabulai ir aizmirsuši norādīt pareizās mērvienības. 4.5 citroni valsts budžets ir tā kā daudz par maz big_smile

Avatar

By wrongway 16.06.2014 13:14:37

Member+ · 1,697 comments

Tie ir jau miljardi.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By Bigfish 16.06.2014 13:20:38

Member · 524 comments
wrongway wrote
Bigfish wrote
wrongway wrote

..

Par lielo autoīpašnieku pienesumu ekonomikai!

Ekspluatācijas nodoklis un akcīzes nodoklis kopā ir ~300 miljoniem LVL gadā.
...

Vēl parēķiniet, ka gadā mēs tērējam ~miljardu litru degvielas.
To LV neražo, viss, kas neaiziet nodokļos aizet ārā no LV ekonomikas.
Tas pats ir ar rezerves daļām un riepām.

wink

Un atkal kaut kas nav kārtībā ar cipariem. Neesmu ekonomikas ekperts utt, bet ja pārdod aptuveni miljardu litru degvielas, tad akcīzē vien tiek samaksāts vairāk par 300 miljoniem.

Meli, lieli meli un statistika.....

Tu neesi ne tikai eksperts, bet pat attiecīgos datus nespēj sameklēt.

https://www.vid.gov.lv/dokumenti/noderi … opa%29.pdf

Akcīzes nodoklis Naftas produktiem
274 168,5

Transportlīdzekļu ekspluatācijas nodoklis
50 569,9

Kopā
324738,8

Tad tādā gadījumā tava norāde par miljardu litru degvielas nav pareiza. Ar matemātiku man viss ir kārtībā smile.
Tādus datus nemeklēju, tikai aptuveni piemtu cik sanāk akcīze no 1 miljarda litru degvielas...
http://www.fm.gov.lv/lv/sadalas/nodoklu … la_likmes/

Last edited by Bigfish (16.06.2014 13:23:47)

Avatar

By Brutalliance 16.06.2014 13:41:53

Member · 288 comments

Šodien sapratu, ka man tomēr nepatīk Elizabetes ielas veloceliņš! Ja agrāk mierīgi pārkārtojos uz kreizo pusi pirms Vald./Baznīcas/Brīvības, lai grieztos pa kreisi, tad tagad es vēl neesmu līdz galam sapratis kā man jādara big_smile

Avatar

By Bigfish 16.06.2014 13:43:32

Member · 524 comments
sursurs wrote
Bigfish wrote

Un atkal kaut kas nav kārtībā ar cipariem. Neesmu ekonomikas ekperts utt, bet ja pārdod aptuveni miljardu litru degvielas, tad akcīzē vien tiek samaksāts vairāk par 300 miljoniem.

Think wider!
Pameklē, KO nozīmē akcīze - akcīze nozīmē naudu, kas tiek iekasēta par kaitīgu produktu tirdzniecību. Pēcāk valsts cīnās ar šo kaitīgo produktu radītajām sekām, tai skaitā izmantojot arī to akcīzes nodokļu naudu (un iespējams pieliekot vēl savu klāt). Kaitīgās sekas parādās: vide - ekoloģija, veselības aprūpe. Un makroekonomiski svarīgāk ir nevis nodokļos saņemtā nauda, bet kopējā valsts importa/eksporta bilance.
Nerunājot par ūberdārgajiem velo, ar kuriem brauc tikai ļoti neliela daļa visu ikdienas velobraucēju. Izvēloties velo kā pārvietošanās līdzekli un netērējot naudu, auto iegādei, uzturēšanai, degvielai, cilvēkam tomēr paliek vairāk naudas pāri, kuru tērēt tepat uz vietas, un kas neaiziet uz ārzemēm. Un tērējot uz vietas - tāpat cilvēks pērk preces/pakalpojumus (par kuriem tiek maksāts PVN). Sanāk rezultātā tā nauda tāpat nonāk valsts budžetā kā nodokļi, bet pērkot, piemēram, kādus vietējos pakalpojumus un tādā veidā ceļot varbūt kādu vietējo labklājības līmeni, nevis maksājot ārvalstu degvielas koncernu īpašniekiem.

Tādā veidā var turpināt. Protams, cilvēks arī LV var izvēlēties ārzemju preces un pakalpojumus, bet tur vismaz lielākoties ir konkurence arī no vietējiem, atšķirībā no degvielas, kur ir pillnīgi skaidrs, ka tā prece nekad nevar būt vietējā un visa nauda izņemot nodokli rezultātā aizies uz ārzemēm..


To visu es saprotu. Saprotu, ka ar velo pārvietoties ir izdevīgāk, vairāk nauda paliek uz vietas utt.  Nejau problēma ir šaurā domāšanā. Mani kaitina, kad dati netiek pilnīgi korekti atspoguļoti. Un ja pat vienā ierakstā rodas acīmredzamas nesakritības starp skaitļiem, tas kaitina.
Esmu par velotransporta popularizēšanu un infrastruktūras uzlabošanu. Sarotu, ka tas daļēji rada neērtības autotransportam. Tas viss or ok, bet ja sāk runāt par to, ka autovadītājs ir ienaidnieks numur viens, kuram tīšuprāt jāčakarē dzīve, tad es teiktu, ka tā nav pareiza domāšana.

Avatar

By wrongway 16.06.2014 13:53:01

Member+ · 1,697 comments
Bigfish wrote

Tad tādā gadījumā tava norāde par miljardu litru degvielas nav pareiza. Ar matemātiku man viss ir kārtībā smile.
Tādus datus nemeklēju, tikai aptuveni piemtu cik sanāk akcīze no 1 miljarda litru degvielas...
http://www.fm.gov.lv/lv/sadalas/nodoklu … la_likmes/

1. Likmes atšķirās, kas arī labi redzams Tevis norādītajā tabulā.
2. Kopējā naftas produktu realizācija 2013. gadā bija 1 213 491 t. No tā 210 318 t visu veidu benzīns, 705 341 t ne-lauksaimnieku dīzeļdegviela.
Kas kopā veido 915659 t. Viena metriskā tonna benzīna ir ~1250 l, dīzeļdegvielas ~1170 l.
Pieņemsim, ka 1200l katrā tonnā, tātad 915659x1200=1 098 790 800
Jeb ~1 miljards litru!


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By olegfaizov 16.06.2014 13:54:03

Member · 400 comments
Velomens wrote
buzic 65 wrote
olegfaizov wrote

Jā, dzirdēju par Ziemeļu tiltu un koridoru, jāpalasa par to vairāk.

Un uz kurieni tad viņš vedis (tilts blakus dz.tiltam)? Pie tam kā realizēt savienojumu ar 13. janvāra ielu? Un tilts blakus tiltam (īpašī dz.tiltam) arī no drošības puses nav laba ideja.


nu Tu dod! Projektē ēkas, bet neko neesi dzirdējis par Ziemeļu tiltu.. Ne jau dzelzceļa tiltam blakus, bet savienojums Vecmilgrāvis-Bolderāja,  lai pilnveidotu ostu loģistiku un pilsētas centru atslogotu no smagā autotransporta.

Psc kādi eksperti te.
Ziemeļu šķērsojums (tilts vai tunelis) paredzēts kā daļa no Rīgas ziemeļu apvedceļa un Daugavu šķērsos no Ganību dambja rajona uz Iļģuciemu.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/l … _karte.png

Esi uzmanīgāks un nemētājies ar vārdiem wink

Avatar

By wrongway 16.06.2014 13:54:30

Member+ · 1,697 comments
Bigfish wrote

bet ja sāk runāt par to, ka autovadītājs ir ienaidnieks numur viens, kuram tīšuprāt jāčakarē dzīve, tad es teiktu, ka tā nav pareiza domāšana.

Pilsētu centros autovadītajs IR ienaidnieks Nr.1.
Pilsētās vispār lielākais piesārņojuma avots ir tieši autotransports.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By sursurs 16.06.2014 13:57:07

Member · 905 comments
Bigfish wrote

To visu es saprotu. Saprotu, ka ar velo pārvietoties ir izdevīgāk, vairāk nauda paliek uz vietas utt.  Nejau problēma ir šaurā domāšanā. Mani kaitina, kad dati netiek pilnīgi korekti atspoguļoti. Un ja pat vienā ierakstā rodas acīmredzamas nesakritības starp skaitļiem, tas kaitina.
Esmu par velotransporta popularizēšanu un infrastruktūras uzlabošanu. Sarotu, ka tas daļēji rada neērtības autotransportam. Tas viss or ok, bet ja sāk runāt par to, ka autovadītājs ir ienaidnieks numur viens, kuram tīšuprāt jāčakarē dzīve, tad es teiktu, ka tā nav pareiza domāšana.

Nu jā, bet diemžēl citādi nesanāk. Pašai Twitterī sanāca jau diskusija, kur cilvēks bezmaz pateica, ka uz ielas takš parastam velobraucējam neesot ko darīt. Tur tikai "profesionālus sportistus ar ķiverēm galvās" varētu laist. Ja pašam būtu velo, braukātu pa ietvi, jo negribot, lai viņu apdraud. Vīrietis pie tam.
Tādiem vajag atsevišķu infrastruktūru un/vai kulturālākus autovadītājus. Drošāku situāciju rada arī atļautā ātruma samazināšana - piemēram, centra ielās, utt. Bet gan tā infrastruktūra, gan ātrums ir tas, kur uzreiz visi šoferi sāk brēkt par propkām.
Vēl variants ir vnk samazināt auto skaitu - lai tie, kuri VAR nebraukt caur centru, tur arī nebrauktu, lai auto ar degvielu centrā tiešām būtu luksuss vai nepieciešamība, nevis vnk pieradums (galu galā centrā arī dzīvo cilvēki un viņiem tā draņķeklība no auto jāelpo). Un lūk, kamēr kādus ierobežojumus (ķip pret nabaga autovadītājiem) neieviesīs, gandrīz neviens tak labprātīgi savus paradumus nemainīs. Caur centru nebrauks ar auto, piem., tikai tad, ja lētāk un/vai ātrāk būs braukt apkārt.


velo 4ever

Avatar

By Bigfish 16.06.2014 14:45:04

Member · 524 comments
wrongway wrote

1. Likmes atšķirās, kas arī labi redzams Tevis norādītajā tabulā.
2. Kopējā naftas produktu realizācija 2013. gadā bija 1 213 491 t. No tā 210 318 t visu veidu benzīns, 705 341 t ne-lauksaimnieku dīzeļdegviela.
Kas kopā veido 915659 t. Viena metriskā tonna benzīna ir ~1250 l, dīzeļdegvielas ~1170 l.
Pieņemsim, ka 1200l katrā tonnā, tātad 915659x1200=1 098 790 800
Jeb ~1 miljards litru!

Tieši tā, likmes atšķiras. Un tagad, lai no tā visa lielā patēriņa mēs iegūtu akcīzi tikai 274 168,5LVL, salīdzinoši liels daudzums no tā viena miljarda litru ir degviela ko izmanto kā kurināmo kam akcīze ir stipri mazāka, kam būtībā nav nekāda sakara ar autobraucējiem.

Last edited by Bigfish (16.06.2014 14:49:46)

Avatar

By Bigfish 16.06.2014 14:49:19

Member · 524 comments
wrongway wrote
Bigfish wrote

bet ja sāk runāt par to, ka autovadītājs ir ienaidnieks numur viens, kuram tīšuprāt jāčakarē dzīve, tad es teiktu, ka tā nav pareiza domāšana.

Pilsētu centros autovadītajs IR ienaidnieks Nr.1.
Pilsētās vispār lielākais piesārņojuma avots ir tieši autotransports.

Domā kā uzlabot velosipēdistu dzīvi, nevis kā sačakarēt autobraucēju dzīvi. Ir atšķirība starp to vai uzlabojot velosipēdista dzīvi tiek arī čakarēta autobraucēju dzīve, vai vienkārši čakarēt autobraucēu dzīvi, lai arī uzlabotu velosipēdistu dzīvi.
Svarīgs ir veids kā to pasniedz. Vienā gadījumā būs lielāka cilvēku pretestība nekā otrā. Lai gan rezultāti līdzīgi.

Avatar

By wrongway 16.06.2014 15:00:19

Member+ · 1,697 comments
Bigfish wrote
wrongway wrote

1. Likmes atšķirās, kas arī labi redzams Tevis norādītajā tabulā.
2. Kopējā naftas produktu realizācija 2013. gadā bija 1 213 491 t. No tā 210 318 t visu veidu benzīns, 705 341 t ne-lauksaimnieku dīzeļdegviela.
Kas kopā veido 915659 t. Viena metriskā tonna benzīna ir ~1250 l, dīzeļdegvielas ~1170 l.
Pieņemsim, ka 1200l katrā tonnā, tātad 915659x1200=1 098 790 800
Jeb ~1 miljards litru!

Tieši tā, likmes atšķiras. Un tagad, lai no tā visa lielā patēriņa mēs iegūtu akcīzi tikai 274 168,5LVL, salīdzinoši liels daudzums no tā viena miljarda litru ir degviela ko izmanto kā kurināmo kam akcīze ir stipri mazāka, kam būtībā nav nekāda sakara ar autobraucējiem.

Un tāpēc, vēl jo vairāk, autovadītāji ir pelnījuši labus ceļus un ielas, jo viņi maksā gandrīz neko no tā visa tongue


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 16.06.2014 15:01:40

Member+ · 1,697 comments
Bigfish wrote
wrongway wrote
Bigfish wrote

bet ja sāk runāt par to, ka autovadītājs ir ienaidnieks numur viens, kuram tīšuprāt jāčakarē dzīve, tad es teiktu, ka tā nav pareiza domāšana.

Pilsētu centros autovadītajs IR ienaidnieks Nr.1.
Pilsētās vispār lielākais piesārņojuma avots ir tieši autotransports.

Domā kā uzlabot velosipēdistu dzīvi, nevis kā sačakarēt autobraucēju dzīvi. Ir atšķirība starp to vai uzlabojot velosipēdista dzīvi tiek arī čakarēta autobraucēju dzīve, vai vienkārši čakarēt autobraucēu dzīvi, lai arī uzlabotu velosipēdistu dzīvi.
Svarīgs ir veids kā to pasniedz. Vienā gadījumā būs lielāka cilvēku pretestība nekā otrā. Lai gan rezultāti līdzīgi.

Kā Tu iedomājies uzlabot velobraucēju dzīvi, neierobežojot autovadītājus?
Pa gaisu palaist visur veloceļus?
Visus iekšdedzes auto aizstāt ar elektro auto, lai nav jāelpo sūdi?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By Bibo 16.06.2014 15:18:10

Member · 582 comments
wrongway wrote

Pa gaisu palaist visur veloceļus?


skycycle-620x360.jpg

Avatar

By wrongway 16.06.2014 15:26:08

Member+ · 1,697 comments

Jā, jā, nocitējiet vēl kādu izcili muļķīgu stārhitektu ideju.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By buzic 65 16.06.2014 15:43:28

Member · 1,159 comments

Eu! Man bik neaiziet - jūs patiešām lasiet tik burtiski? Tas tik būtu cirks, ja izveidotu pliku savienojumu Bolderāja-Vecmilgrāvis...
Es dzīvoju Iļģuciemā un man riebjās fūres, kas nonstopā mauc uz Bolderāju. Es balsoju par Ziemeļu koridoru - tas risina Bolderājas ostas loģistiku. Tieši tas pats attiecināms arī uz Vecmilgrāvi.

Man patīk diskusija par zupu, ko lej bākās! Ak vai, ak vai.. akcīze saskaitīta, ārstēšanas izdevumi arī! Kāpēc PVN nesarēķinājāt? Mašīnas neražo Latvijā, šeit neiegūst naftu.. Varbūt uztaisiet tabulu, kurā iekļautas mantas, kuras jums pieder, un apskatieties - kāds būs NE'Latvijā ražoto preču īpatsvars (drēbes, apavi, datori, mobīlie telefoni, velosipēdi, televizori, širpotreba lamināts un pat panna, kurā tiek sutināta Ķekavas putnufabrikā rekordīsā laikā "ekoloģiski" nobarotā vista). Nu nestāšos es kopējā ierindā un neiešu parādē, vicinot plakātu: "Pilsētu centros autovadītajs IR ienaidnieks Nr.1." Ierakstiet arī mani ienaidnieku sarakstā, jo lielu daļu šī patosa uzskatu par demagoģiju!
Man ir dzīvoklis Rīgā un lauku īpašums tālu no Rīgas. Rīga ir urbāna vide un tā man patīk. Tieši ar to, ka tā ir urbāna vide. Laukos ir zaļš, kluss, ne civilizēts miers. Arī tas man patīk. Bet es negribu pilsētas labumus laukos tāpat kā stārķa ligzdu uz savas lodžijas pilsētā:) Jā - nepopulāra, nemoderna domāšana.. Es, protams, priecājos, ka zaļā domāšana ir šī laika aktualitāte, piekrītu, ka ir jārūpējās par vidi, kurā dzīvojam un jābūt atbildīgiem par to, kas paliks pēc mums. Bet man riebjas šī muļķīgā konfrontācija. Nav sevišķi jāpiepūlās, lai nosauktu kādu mazu Eiropas valsti (kur tāpat kā šeit neražo automašīnas un neiegūst naftu), kurā automašīnu skaits uz 1 iedzīvotāju ir daudzkārt lielāks nekā LV, avarīju skaits n-reižu mazāks, vidējais dzīves ilgums - garāks un veslības rādītāji labāki. Ne jau automobīlis pilsētā ir lielākā problēma, mūsu valsts nabadzība galvenokārt ir šo faktoru pamats.

Epiloga vietā - ja kādam šķiet, ka šeit kļūst pavisam neizturami, tad ir taču iespēj doties uz Tibetu, sākt apgūt meditēšanas mākslu un dzīvot skaistā un skaidrā harmonijā ar sevi un vidi.

Avatar

By wrongway 16.06.2014 16:17:50

Member+ · 1,697 comments

Iepriecināšu, fūres būs vēl vairāk, jo izbūvējot raņķa dambja savienojumu ar jelgava ielu (tunelis zem dzelzsceļa), Daugavas kreisas krasts būs īstena auto maģistrāle.
Uz ostu būtu jābūvē pieslēgums no apvedceļa Rietumu gala.
Ak jā, arī Daugavgrīvas ielas gals plānos vispār kļūst par ostas iekšējo ielu wink

Pārējais - nebrauc neviens zaļo domu vadīts. Brauc tādēļ, ka ētrāk, ātrāk, lētāk. Kā ar velo, tā ar auto.
Tev Īļguciema zaļumā dzīvojošama, protams, nospļauties par puteķliem un gāzem centrā, Tu tam izbrauc cauri, vai pa dienu kondicionēta birojā pasēdi. Bet ir cilvēki, kuri tur dzīvo.

P.S. iesaku visiem karstā dienā notupties un paelpot gaisu berna mutes līmenī pie kādas intensīvi lietotas ielas. Varbūt kaut ko sapratīsiet.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By jurisf 16.06.2014 16:27:45

Member · 946 comments

Principā jau Latvijā vajadzētu uzlabot sākumā citas lietas, piem. izglītābas jomu, zinātnē ieguldīt, tā teikt investēt nākotnē, un tad jau veloceliņi, un cita infrastruktūra, var teikt, "sakārtosies pati no sevis".
Tagad, it sevišķi tuvojoties vēlēšanām, tie ir salīdzinoši lēti priekšvēlēšanu triki. Diemžēl.
Vēl sestdien skatījos uz Lāčplēša ielas pabalējušām, tipa velojoslas norādēm. Tur tādas zilas uz brauktuves un baltas īsas tika sakrāsotas kaut kad pirms kādām citām vēlēšanām.

Avatar

By Velomens 16.06.2014 16:50:13

Member+ · 1,681 comments

Par Rīgu runā, kā par cilvēku un automašīnu Meku. Tak nav te ne sastrēgumi, ne traki piesārņots gaiss, ne arī tās uzpūstās problēmas.
Vienīgi gan sabiedrībā valda pārlieku liela neiecietība visos līmeņos.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By wrongway 16.06.2014 17:06:48

Member+ · 1,697 comments
jurisf wrote

Principā jau Latvijā vajadzētu uzlabot sākumā citas lietas, piem. izglītābas jomu, zinātnē ieguldīt, tā teikt investēt nākotnē, un tad jau veloceliņi, un cita infrastruktūra, var teikt, "sakārtosies pati no sevis".
Tagad, it sevišķi tuvojoties vēlēšanām, tie ir salīdzinoši lēti priekšvēlēšanu triki. Diemžēl.
Vēl sestdien skatījos uz Lāčplēša ielas pabalējušām, tipa velojoslas norādēm. Tur tādas zilas uz brauktuves un baltas īsas tika sakrāsotas kaut kad pirms kādām citām vēlēšanām.

Šis pasākums ir tīrākais pirmsvēlēšanu triks.
To es esmu teicis no sākta gala.
Virtuvi, kā mās visi ieguvām šo risinājumu, es neiztirzāšu.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 16.06.2014 17:08:01

Member+ · 1,697 comments
Velomens wrote

Par Rīgu runā, kā par cilvēku un automašīnu Meku. Tak nav te ne sastrēgumi, ne traki piesārņots gaiss, ne arī tās uzpūstās problēmas.
Vienīgi gan sabiedrībā valda pārlieku liela neiecietība visos līmeņos.

Tu gribi vispirms Pekinas līmeņa piesārņojumu, un tad risināt problēmas, vai problēmas vispār neradīt?
Kurs variants, tavuprāt, ir lētāks?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!