Viņiem ir vislabākās atrunas, lai neko nedarītu.
Bet kad paši izdomā kaut ko izdarīt, tad nekādi noteikumi un standarti viņus neattur. Piemēram, Barona ielā viņi plāno ierīkot jaunas autostāvvietas uz ietves (un pirms pusotra gada tas veiksmīgi izdarīts arī Elizabetes ielā), kaut arī Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi to aizliedz.
Last edited by Mihails (15.02.2016 17:35:40)
By averza 15.02.2016 17:38:13
Member++ · 5,039 commentsGalvenais bija visos tvnet'os izreklamēt, ka nu "būs iespējams braukt ar velo pa sabjoslām". Tas bija virsrakstā vai treknrakstā. Tālāk rakstā tiek pieminētas velo papildzīmes. Biju pārliecināts, ka praksē nekur nebūs tās papildzīmes. Kļūdījos - vienā 1.25km posmā tomēr ir.
Last edited by averza (15.02.2016 17:55:29)
By Mihails 15.02.2016 17:43:57
Member · 341 commentsVar joka pēc pašiem uztaisīt šādas plāksnītes kaut vai no laminēta kartona un piestiprināt pie tiem stabiem ar savilcējiem.
By kaska 26.02.2016 14:23:18
Member · 886 commentsLai nebūtu negācijas vien...
Pēdējās dienas sanāca vairākkārt izbraukt Ķengaraga promenādi (jeb vēl nepabeigto velosipēdu un gājēju ceļu "centrs - Dārziņi").
Esmu pārsteigts, cik vietējie(?) gājēji tur ir disciplinēti. Velobraucējus tur varēja saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem, bet gājēju gan samērā daudz. Tomēr, gandrīz, neviens gājējs nevazājas pa "velosipēda kustības joslu". Vidēji katrā braucienā nācās apbraukt tikai ~vienu "šķērsli" (pensionāru, māmiņu ar bērnu ratiem vai sākumskolēnu).
Salīdzinājumā ar Brīvības ielas veloceliņu - diena pret nakti
Last edited by kaska (26.02.2016 14:24:48)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Mihails 26.02.2016 14:47:06
Member · 341 commentsTur vislielākā problēma ar skrituļslidotājiem, taču šajā gadalaikā to ir diezgan maz.
Vai atšķirība nevarētu būt tajā, ka pa Ķengaraga promenādi staigā pārsvarā tie, kas blakus dzīvo, tātad apmeklē šo vietu vismaz vairākas reizes mēnesī?
Last edited by Mihails (26.02.2016 14:49:11)
By sursurs 01.03.2016 17:30:07
Member · 905 commentsLai nebūtu negācijas vien...
Pēdējās dienas sanāca vairākkārt izbraukt Ķengaraga promenādi (jeb vēl nepabeigto velosipēdu un gājēju ceļu "centrs - Dārziņi").
Esmu pārsteigts, cik vietējie(?) gājēji tur ir disciplinēti. Velobraucējus tur varēja saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem, bet gājēju gan samērā daudz. Tomēr, gandrīz, neviens gājējs nevazājas pa "velosipēda kustības joslu". Vidēji katrā braucienā nācās apbraukt tikai ~vienu "šķērsli" (pensionāru, māmiņu ar bērnu ratiem vai sākumskolēnu).Salīdzinājumā ar Brīvības ielas veloceliņu - diena pret nakti
Oj tas ir ilgu gadu "darba" rezultāts. Sākotnēji tur vispār neviens neskatījas ne uz kādām līnijām / zīmēm. Šobrīd ir labāk. Vasarās gan daudz skrituļotāju, no kuriem vairums tomēr brauc lēnāk par velo, kā arī daudzi pavisam sīkie (nu tur 2-5gadīgi) arī it kā "legāli" ar velo ar ātrumu 3km/h ne pa labi, ne kreisi neskatoties pārvietojas pa to velo pusi visos iespējamajos virzienos.
velo 4ever
By androns1983 07.04.2016 07:42:56
Member · 418 commentsAr humoru, bet labi teikts.
http://www.cehs.lv/2016/04/es-ritenbrau … lodarasts/
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By NilsS 07.04.2016 08:23:25
Member · 775 commentsLai nebūtu negācijas vien...
Pēdējās dienas sanāca vairākkārt izbraukt Ķengaraga promenādi (jeb vēl nepabeigto velosipēdu un gājēju ceļu "centrs - Dārziņi").
Esmu pārsteigts, cik vietējie(?) gājēji tur ir disciplinēti. Velobraucējus tur varēja saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem, bet gājēju gan samērā daudz. Tomēr, gandrīz, neviens gājējs nevazājas pa "velosipēda kustības joslu". Vidēji katrā braucienā nācās apbraukt tikai ~vienu "šķērsli" (pensionāru, māmiņu ar bērnu ratiem vai sākumskolēnu).Salīdzinājumā ar Brīvības ielas veloceliņu - diena pret nakti
Oj tas ir ilgu gadu "darba" rezultāts. Sākotnēji tur vispār neviens neskatījas ne uz kādām līnijām / zīmēm. Šobrīd ir labāk. Vasarās gan daudz skrituļotāju, no kuriem vairums tomēr brauc lēnāk par velo, kā arī daudzi pavisam sīkie (nu tur 2-5gadīgi) arī it kā "legāli" ar velo ar ātrumu 3km/h ne pa labi, ne kreisi neskatoties pārvietojas pa to velo pusi visos iespējamajos virzienos.
Tieši tā. Labā laikā es tur pat nerādos labāk
By buzic 65 07.04.2016 09:50:26
Member · 1,159 commentsAr humoru, bet labi teikts.
http://www.cehs.lv/2016/04/es-ritenbrau … lodarasts/
savukārt man patika (domāju līdzīgi) komentārs zem raksta:
Švimpelis 2016. gada 6. aprīlis at 15.52
Sociāli atbildīgs, nepieciešams, pamācošs bet gaužam raudulīgs un homoseksuāls ieraksts.
By kaska 07.04.2016 09:53:18
Member · 886 commentsNu jā, viss izskatās tik skaisti, jo uz Baltezeru nekursē GaļasBuss..
Last edited by kaska (07.04.2016 09:54:57)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By kosmoss19 07.04.2016 10:03:29
Member · 267 commentsKo tādu varēja uzrakstīt tikai mīkstais. Luksafors? Neesmu par tā dzirdējis Kā saka ja apkārt lohi, kāpēc es nevaru būt tāds pats lohs. ja apkart ir tev līdzīgie nav problemu.
By sursurs 07.04.2016 10:31:44
Member · 905 commentsNu jā, viss izskatās tik skaisti, jo uz Baltezeru nekursē GaļasBuss..
+1000
Es šajā galā ar kādu kopā braucot vnm saku, ka citur rīgā vari sprēgāt ar savām velotiesībām, bet, ja ieraugi Gaļas Busu, td labāk uzreiz laicīgi pavākties malā..
velo 4ever
By Mihails 08.04.2016 22:33:27
Member · 341 commentsTikmēr Rīgas domes Satiksmes departaments projektē maģistrālo ielu bez jebkādas veloinfrastruktūras (kaut arī vietas tam pietiek, laikam tas "baigi sadārdzinātu projektu"), kā arī uzskata, ka velobraucējiem jābrauc pa ietvi:
https://twitter.com/rdsvc/status/718407110267117570
Kaut arī, ņemot vērā, ka neko jēdzīgu viņi tāpat izbūvēt nemāk, varbūt tā arī labāk, ka tur nekā nebūs...
Last edited by Mihails (08.04.2016 22:39:05)
By suugoi 08.04.2016 23:26:01
Member+ · 1,469 commentsPats skumjākais ir ka katra infrastruktūŗas kļūda ir paliekoša uz ilgu laiku, Rīga nav Maskava, lai katru gadu zāģētu naudu un regulāri visu pārbūvētu.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By averza 08.04.2016 23:40:07
Member++ · 5,039 commentsPag, pa ietvi taču drīkst braukt tikai "izņēmuma gadījumos".
By novērotājs 08.04.2016 23:51:38
Member+ · 1,908 commentsPag, pa ietvi taču drīkst braukt tikai "izņēmuma gadījumos".
Vai citēsi tiešo to spēkā esošo CSN punktu, kurā attiecība uz velo ir vārdi "izņēmuma gadījums"?
Lai aiztaupītu laiku, varu pačukstēt - tāda punkta NAV. Šis formulējums eksistēja tikai projekta versijā, bet pieņemts netika.
CSN 200.3 punktā ir gan konkrēti uzskaitīts, ka ar velo drīkst "braukt pa ietvi, ja braukšana pa brauktuvi, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, ceļa un meteoroloģiskos apstākļus, nav iespējama, ir apgrūtināta vai bīstama." Nu protams, gājējus traucēt gan tur nedrīkst.
By averza 09.04.2016 00:11:45
Member++ · 5,039 commentsToč gala versijā nav. Malači! Laikam saprata, ka būs šāda rakstura problēmas un novērsa problēmu saknē
By novērotājs 09.04.2016 09:24:58
Member+ · 1,908 commentsJa vēl šo noteikumu skaidrojumā visi vadītos pēc spēkā esošās, nevis projekta versijas, būtu vēl labāk. Jau rakstīju CSDD par šo lietu, cerams, būs arī rezultāti.
By waldis 09.04.2016 12:06:20
Member · 208 comments"izņēmuma gadījumos" nav, toties ir:
200.3. braukt pa ietvi, ja braukšana pa brauktuvi, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, ceļa un meteoroloģiskos apstākļus, nav iespējama, ir apgrūtināta vai bīstama.
By averza 09.04.2016 15:30:09
Member++ · 5,039 commentsNezinu, braukšana pa brauktuvi vienmēr ir bīstama. Tas punkts ir tikpat izplūdis kā mans attēls bez brillēm.
By novērotājs 09.04.2016 17:44:31
Member+ · 1,908 commentsNu nav jau tai braukšanai vienmēr jābūt bīstamai, pietiek, ja ir apgrūtināta.
Kā man savulaik paskaidroja CSDD - pamatdoma ir pārcelt "ātros" velobraucējus uz brauktuvi, bet tos, kas gatavi respektēt gājējus un vajadzības gadījumā pabraukt lēnām, atstāt, kur ir - resp., uz ietves (ja blakus nav veloceliņa, protams).
Tā teikt, katram savs.
By Mihails 21.06.2016 17:57:06
Member · 341 commentsVisi Rīgas domes un Ušakova solijumi par veloinfrastruktūru vienuviet:
http://pilsetacilvekiem.lv/lv/nila-usakova-solijumi/
By Audiks 28.06.2016 15:31:39
Member · 81 commentsVai kāds zin, ka braucot šaurā kalnā, tiltā ir priekšroka tam, kas brauc augšā ?
Man vakar sanāca braukt pa VEF tiltu uz centra pusi, bet tie kas mauca lejā no centra, pat nedomāja man piekāpties un palaist pa priekšu, lai apbrauktu gājējus vai kastes/stabus.
Cienīsim viens otru !
griez pedāļus kamēr neiedeva
By Mihails 28.06.2016 15:35:47
Member · 341 commentsVai kāds zin, ka braucot šaurā kalnā, tiltā ir priekšroka tam, kas brauc augšā ?
Man vakar sanāca braukt pa VEF tiltu uz centra pusi, bet tie kas mauca lejā no centra, pat nedomāja man piekāpties un palaist pa priekšu, lai apbrauktu gājējus vai kastes/stabus.
Cienīsim viens otru !
CSN 111. Ja samainīšanās ar pretim braucošo transportlīdzekli ir apgrūtināta, transportlīdzekļa vadītājam, kura pusē atrodas šķērslis (kavēklis), jādod ceļš pretim braucošajam transportlīdzeklim. Ja stāvos augšupceļos vai lejupceļos, kas apzīmēti ar 110. un 111. ceļa zīmi, ir šķēršļi, ceļu dod lejup braucošā transportlīdzekļa vadītājs.
Uz VEF tilta šādas zīmes neredzēju. Tā kā formāli priekšroka ir tam, kurš brauc no centra. Taču parasti cenšos palaist augšup braucošos.
By novērotājs 28.06.2016 17:26:10
Member+ · 1,908 commentsUz VEF tilta šādas zīmes neredzēju. Tā kā formāli priekšroka ir tam, kurš brauc no centra. Taču parasti cenšos palaist augšup braucošos.
Nekorekts salīdzinājums. VEF tilta ietve ir tikai ietve, kur kustību minētās zīmes neregulē (tās domātas brauktuvei). Tā kā tas ir elementāras pieklājības jautājums.
By averza 28.06.2016 23:47:08
Member++ · 5,039 commentsBet tad uz ietvēm citi principi arī nedarbojas? (piemēram, kura pusē šķērslis - cilvēks vai stabs - tam jādod ceļš)
By tolx 28.06.2016 23:49:07
Member · 149 commentsBūtu jādarbojas, bet nav reglamentēts.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām - PM
By Mihails 15.02.2016 17:33:56
Member · 341 comments