no tās pašas lapas.
Boardman is famous for his Hour record. The 1990s saw him compete with Graeme Obree using radically modified time-trial bikes, beating each others' record. The Union Cycliste Internationale finally modified the regulations, making use of a traditional racing bicycle, similar to the one used by Eddy Merckx to establish the Hour Record in the 1970s, compulsory. Chris Boardman made his attempt at the Hour Record using this new ruling and succeeded in 2000 riding just 10m further than Merckx's 28 year-old record.
Trek 6500
By Kaspars 18.12.2011 01:29:11
Banned · 2,164 commentsMani gan nedaudz mulsina šie ieraksts wikipedijā:
1 Hour track time-trial, 23 July 1993, Bordeaux, 52.270 Km
1 Hour track time-trial, 7 Sept 1996, Manchester, 56.375 Km
1 Hour track time-trial, 27 Oct 2000, Manchester, 49.441 Km ("Athlete" rules)http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Boar … our_Record
Kā 2000 gada rezultātu var uzskatīt par rekordu, ja tas stipri atpakliek?
Vai tur ir kāds āķis? Paskaidrojiet nezinātājam!
Pāris postus augstāk nespēj izlasīt?
96. gadā rekords tika uzstādīts ar Lotus karbona ričuku, Mavic disku un Mavic 3G.
UCI nobanoja šādu ričuku un supermena pozīciju un Boardman 2000. gadā uzstādīja atkārtotu rekordu ar standarta ričuku kas bija tāds pats kā Merckx ričuks bez jebkādām mūsdienu tehnoloģijām.
Obree Old Faithful nav nekāds time trial bike, tas bija selfmade ričuks ar specialized kaļosiem kamēr Boardman bija Lotus ričuks zem kā slēpās smags inženiera darbs un vairāki simti tūkstošu mārciņu r&d.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By LOOK 18.12.2011 11:45:04
Member# · 2,703 commentsCien. foruma dalībnieki, šis atzars domāts 29 vs 26 apspriedei.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Laimigais 18.12.2011 16:11:20
Local.Shop · 3,167 commentsCHRISTOPH SAUSER 29er v 26er Test's - Facts
Būtu ļoti vērtīgi, ja tukšas runāšanas vietā, atrastos pamatots arguments par labu 26er-am.
Jo, galu galā, mūsu platuma grādos uz starta līnijas tomēr pulcējas kādi 95% 26er-u.
Šo jautājumu apspriežot ar Mr.Noreiko, secinu, ka pat starptautiskos mačos 29er-i ir samērā reta parādība.
Un sori, te nav vietas argumentiem, ka komanda nevar atļauties vieglu 29er-i.
Last edited by Laimigais (22.07.2019 11:27:58)
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By vitamiins_xc 18.12.2011 16:26:42
Member+ · 2,832 commentsĪsa distance jau arī nav kritērijs, jo starpība ir pārāk maza un nav 100% pārliecības, ka tas ir 26/29 nopelns.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By MKI 18.12.2011 20:09:09
Member+ · 357 commentsTikai mans viedoklis - izbrauciet ar abiem velo un tad sapratīsiet katra +/- un varēsiet sev labāko izvēlēties. Nav vienotas receptes, kurš labāks, kurš sliktāks. Tas ir tas pats mūžīgais jautājums bmw vs audi, suns vs kaķis, banāns vs ābols utt..
By Žoržiks 18.12.2011 21:11:21
Member · 147 commentsIzskatās, ka ir daudz ļaužu, kuri izteikti ņem vērā kaut kādu aizjūras džeku - kaut arī profu viedokli.... bazara nav - profi ir profi, bet ar ričuku tak mums katram pašam jāmin un jāierubī ar kuru ir ērtāk, vieglāk, lētāk utt utlp...
Pa lielam diskusijas par 26vs29 izskatās pēc šņabis/brendijs/viskijs diskusijām, nu tipa kas kuram labāk garšo....
Katrā no mums snauž ģēnijs, un ar katru dienu arvien vairāk un vairāk...
By LOOK 18.12.2011 23:40:30
Member# · 2,703 commentsNe visiem ir iespēja pagaršot, tamdēļ labprāt palasītu citu viedokļus, un izlemtu vai viņiem tas ir saistoši.
p.s. varbūt daudzi nav pamanījuši, ka 26 ar 2.2 riepu ir gandrīz vienāds ar šosejas ratu un 1" riepu (pēc ārējā diametra).
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Laimigais 20.12.2011 16:29:14
Local.Shop · 3,167 commentsVēl viens experiments no "kurš labāks" sērijas
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By raiter 20.12.2011 17:03:47
Member+ · 3,346 commentsTikai mans viedoklis - izbrauciet ar abiem velo un tad sapratīsiet katra +/- un varēsiet sev labāko izvēlēties. Nav vienotas receptes, kurš labāks, kurš sliktāks. Tas ir tas pats mūžīgais jautājums bmw vs audi, suns vs kaķis, banāns vs ābols utt..
Piekrītu, ka visdrīzāk šoreiz būs izvēle "pēc paša izjūtām". līdzīgi kā ar jautājumu " īsāks rāmis+garāks iznesums, vai garāks rāmis + īss iznesums". uz šādiem jautājumiem ir ļoti subjektīvas atbildes.
Tomēr ņesism vērā, ka kaut kāda (rāžotāju mārketinga speciāliestiem vien zināmu, un sociālo pētījumu pamatotu) apsvērumu dēļ, vadoši ražotāji tomēr sākuši popularizēt 29-niekus.
P.S Atbildod uz MKI komentāru: MTB vai BMW... Es izvēlos MTB
By Laimigais 20.12.2011 17:21:59
Local.Shop · 3,167 commentsNu jau veselu sezonu esmu braucis ar Trek hibrīdu 69er
Esmu apmierināts !
Jāsaka, ka 29er rats + 29er dakša tiešām labi "sagremo" bedres un šķidrās smiltis.
Gribēju teikt, ka arī saknes un trepi, bet, pardon, drebina tā pat kā ar 26er.
Ļoti pārliecinoši uzvedās stāvos nobraucienos, taču uzbraucienos, ja nepaspēj Lockout, var viegli priekšējo ratu paraut gaisā.
Vēl viens mīnuss 29er ratam: straujos līkumos, piem. kad pēc kāpuma ir 90° pagrieziens - stūri pagriezt ir sarežģītāk un neērtāk ka ar 26er.
Domāju, ka šo sajūtu būs izbaudījuši arī citi 29eristi.
Kopumā - interesants aparāts.
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By Vetārsts 20.12.2011 21:01:45
Member · 149 commentsManas domas kāpēc ražotāji ir sākuši reklamēt 29er:
1. Salīdzinoši jauns produkts iespēja pārdot vēl vairāk jaunus velo. līdz ar to nopelnīt.
2. Liek aizdomāties 26er. lietotājiem varbūt mainīt savu velo.
3. Pēc pāris gadiem redzēsim ir tas mārketinga triks , vai nav.
Vajag darīt tā kā darīt vajag, bet darīt kā nevajag darīt nevajag. (v.pūks) :)
By raiter 21.12.2011 12:47:53
Member+ · 3,346 commentsNu jau veselu sezonu esmu braucis ar Trek hibrīdu 69er (...)
.
"This makes it a fast and secure descender". tieši to arī padomāju, kad ieraudzīju hibrīda bildi - lielais rats un garā dakša priekšā, ļauj tam būt stabilākam nobraucienos. Iespējams braucot kalna šito verķi rauj ratā ....
By Kaspars 21.12.2011 12:51:10
Banned · 2,164 comments"This makes it a fast and secure descender". tieši to arī padomāju, kad ieraudzīju hibrīda bildi - lielais rats un garā dakša priekšā, ļauj tam būt stabilākam nobraucienos. Iespējams braucot kalna šito verķi rauj ratā ....
Ja labas kājas, tad ar jebkuru verķi rauj ratā!
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By raiter 21.12.2011 12:57:49
Member+ · 3,346 comments"This makes it a fast and secure descender". tieši to arī padomāju, kad ieraudzīju hibrīda bildi - lielais rats un garā dakša priekšā, ļauj tam būt stabilākam nobraucienos. Iespējams braucot kalna šito verķi rauj ratā ....
Ja labas kājas, tad ar jebkuru verķi rauj ratā!
Kaspar, ja man būtu Tavas kājas .... ) )
By cuu508 22.12.2011 01:30:08
Member+ · 461 commentsŠis varētu būt pārliecinošs stāvos nobraucienos, nevienam tik vēl nav bijis drosmes ar to mēģināt braukt:
(atvainojos!)
By DzintarsP 22.12.2011 07:33:21
Member · 1,550 commentsVai nav vienkāršāk "aizlikt pēcpusi" aiz beņķa stāvos nobraucienos, vajadzetu palidzēt, ja vien nebrauc lejup pa mājas sienu.
Grūti iedomāties, kur šāda tehnika nepalīdzētu, tātad, kāda jēga "kropļot" velo ar dažādu lielumu ratiem? Spēju nobraukt taču tāpat ierobežo tik paša apziņa!
By drazzzas 22.12.2011 17:42:07
Member · 276 commentsLogiski, ka nopelniit vajag, jo paejot kadam laikam, esoshais tirgus piesatinaas kaa ar lietotu velo daudzumu, taa ar razhotaju daudzumu- rezultaataa pelnja kriit... Tad nu kuram pirmajam izdosies ko jaunu iedabut tirguu, tam ir ceriba labi nopelniit.
Tieshi tapat, kaa joprojam daudzaam pat stipri dargaam rumbaam razhotaji "nespej" uztaisiit kartiigus bliivsleegus... Kas arii ir logiski, jo pie shodienas materialiem un tehnologijaam tadas mantas kalpos parak ilgi ja saliks labus bliivsleegus.
Manas domas kāpēc ražotāji ir sākuši reklamēt 29er:
1. Salīdzinoši jauns produkts iespēja pārdot vēl vairāk jaunus velo. līdz ar to nopelnīt.
2. Liek aizdomāties 26er. lietotājiem varbūt mainīt savu velo.
3. Pēc pāris gadiem redzēsim ir tas mārketinga triks , vai nav.
By Laimigais 05.01.2012 22:33:43
Local.Shop · 3,167 commentsVēl viens interesants video
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By jurissuits 16.01.2012 18:45:52
Member · 346 commentsVarbūt atļaušos iejaukties ar nedaudz atšķirīgu versiju, proti, man ir nevis 29, bet gan 28" ZZK Trekking ritenis. Un ir vienkāršs Classic 26nieks. Tīri subjektīva sajūta, ka ar 28collīgo var pabraukt ātrāk, kaut gan ir varbūt pavisam nedaudz smagāk mīt. Sačos nebraukāju ļoti regulāri, bet, ja sanāk, izvēlos 28". Svars abiem faktiski vienāds, arī citi parametri diezgan līdzvērtīgi, bet, ieejot garāžā, kur abi stāv blakus, instinktīvi paņemu to ar lielākajiem riteņiem.
Atvainojos, ja kādu esmu aizskāris ar neprofesionālu komentu.
By KKTK 16.01.2012 21:51:25
Member+ · 2,298 commentsParādi kādas riepas stāv uz 28" un kādas uz 26", tas daļu sajūtu izskaidros
Manas domas par 29" - smagi un dārgi. Pēc 3 gadiem paskatīsies kā būs.
By aspms* 16.01.2012 22:36:15
Member · 2,079 commentsrunā, ka Trek karbona 29er rāmji esot vieglāki par 26"
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By raiter 17.01.2012 09:25:07
Member+ · 3,346 commentsrunā, ka Trek karbona 29er rāmji esot vieglāki par 26"
Rāmja mīnus 100 gramus noēdīs ratu + 150 grami
By aspms* 17.01.2012 09:35:42
Member · 2,079 commentsriktīgs enkurs sanāk tas 29er
btw cik ta mums te tauta reāli brauc ar sub 9kg drapakiem, lai par to uztrauktos.
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By vitamiins_xc 17.01.2012 09:53:24
Member+ · 2,832 commentsJa labi grib, var dabūt 1400gr ratus priekš 29er, kas gan jau ka vieglāk nekā lielākai daļai SEB-istiem. Ja liek cieto dakšu, tad vispār nav par ko uztraukties.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Laimigais 17.01.2012 10:16:08
Local.Shop · 3,167 commentsNeiedziļinoties modeļos, manuprāt 29er iedalās trijās lielās cenu kategorijās, kas protams atstāj iespaidu uz maciņa biezumu.
Carbon - 1500-2000Ls / 10-11kg
ALU - 1000-1500Ls / 11-12kg
ALU - 500-1000Ls / 12-13kg
Naudas un svara attiecībai var un vajag izrēķināt koeficientu.
Tas ir mans kritērijs attiecībā uz jautājumu 29er or 26er ?
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By despecs 17.01.2012 11:35:24
Member · 1,745 commentsAizmirsi vēl Cromoly, 29er izvēlas liela auguma braucēji, tad vēl arī smagākie izvēlas šos rāmjus, dēļ izturības! Kautgan rāmis nav daudzko smagāks par tavu <1k LVL komplektācijā norādīto Al
PS Cena un svara attiecība pārsvarā ir tāpēc, lai par to runātu, vairums tāpat sākumā skatās cenu un tad, ja aizdomājas, tad uzmet aci svaram!
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By triscilveks 18.12.2011 00:13:51
Member · 382 comments