SRAM AXS viedtālruņa aplikācija

Avatar

By Ansis 22.12.2019 18:40:22

Member++ · 3,678 comments

Cik daudzi jau brauc ar Sram AXS?
Stāsts par to, ka viedtālruņa aplikācijas izmantošana tam pagaidām ir opcionāla, bet prognozējams, ka drīz kļūs neatņemama. Notiks tas, kam agrāk vai vēlāk bija jānotiek: Tu nevarēsi braukt ar riteni, nezinot to IT globālistiem!
https://www.youtube.com/watch?v=pDGRcNKRNig

Avatar

By raiter 22.12.2019 19:51:41

Member+ · 3,344 comments
Ansis wrote

Cik daudzi jau brauc ar Sram AXS?
Stāsts par to, ka viedtālruņa aplikācijas izmantošana tam pagaidām ir opcionāla, bet prognozējams, ka drīz kļūs neatņemama. Notiks tas, kam agrāk vai vēlāk bija jānotiek: Tu nevarēsi braukt ar riteni, nezinot to IT globālistiem!
https://www.youtube.com/watch?v=pDGRcNKRNig

Nu nav nekāds brīnums. Tā kā aplikācijas ir pat tādiem niekiem kā zobu birstēm un bārdas skuvekļiem, un pat tik svarīgām lietām kā sieviešu vibratoriem, tad tas bija tikai laika jautājums, kad aplikācijas parādīsies velosipēdam. Es gan gaidīju ka būs aplikācija dakšai un aizmugurējam amortiņam, kur varētu tjūnēt dakšu gājienu un cietību.
BEt šitam pārslēdzējam dažas fīčas nav sliktas, ar iespēju personalizēt pārslēdzējus utt... Interesanti, cik tālu tas viss aizies...
P.S. Un pienāks diena, kad brauksi garo treniņu, un vienā brīdī sieva no mājām aplikācijā izslēdz visus ātrumus...  un viss - jāmin mājās ar single speed.


Avatar

By Andersons 22.12.2019 20:40:47

Member+ · 2,640 comments
raiter wrote
Ansis wrote

Cik daudzi jau brauc ar Sram AXS?
Stāsts par to, ka viedtālruņa aplikācijas izmantošana tam pagaidām ir opcionāla, bet prognozējams, ka drīz kļūs neatņemama. Notiks tas, kam agrāk vai vēlāk bija jānotiek: Tu nevarēsi braukt ar riteni, nezinot to IT globālistiem!
https://www.youtube.com/watch?v=pDGRcNKRNig

Nu nav nekāds brīnums. Tā kā aplikācijas ir pat tādiem niekiem kā zobu birstēm un bārdas skuvekļiem, un pat tik svarīgām lietām kā sieviešu vibratoriem, tad tas bija tikai laika jautājums, kad aplikācijas parādīsies velosipēdam. Es gan gaidīju ka būs aplikācija dakšai un aizmugurējam amortiņam, kur varētu tjūnēt dakšu gājienu un cietību.
BEt šitam pārslēdzējam dažas fīčas nav sliktas, ar iespēju personalizēt pārslēdzējus utt... Interesanti, cik tālu tas viss aizies...
P.S. Un pienāks diena, kad brauksi garo treniņu, un vienā brīdī sieva no mājām aplikācijā izslēdz visus ātrumus...  un viss - jāmin mājās ar single speed.

Mazliet biedējoši, it īpaši sacensībās izšķirošā atrāvienā ja kāds hakeris izdomā saslēgt kreisus pārnesumus.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By izx 22.12.2019 21:04:36

Member · 11 comments

Piekari jau kādu laiku var ietūnēt ar: https://www.quarq.com/shockwiz/

Avatar

By raiter 23.12.2019 09:03:20

Member+ · 3,344 comments

Nu tad gaidām riteni ar autonomo vadību (autopilotu), trajektoriju noturēšanas asistentu sistēmu, līdzsvara noturēšanas asistendu, kadences uzturēšnaas sistēmu, ABS, pretizslīdēšanas sistēmu, Zavala izvairīšanās sisēmu, automātisko ātrumu pārslēgšanu, pet-pār-stūri kritiena sistēmu
... nu tā lai var uzsēsties uz ritēna, sērfot telefonā, bet ritenis pats visur aizbrauc.


Avatar

By mrlobber 23.12.2019 09:35:01

Member · 826 comments

Netaisos braukt ar to overpriced proprietary un vēl piedevām smago grupu (šosejas versijā).

To, cik eleganti SRAM sanāk ar "aplikācijām", varēja jau redzēt ar Red Etap Gen1, kur komplektā bija donglis, kas tā arī ir palicis absolūti lieks big_smile

Avatar

By DZ 23.12.2019 16:46:40

Member · 3,499 comments

Redzi, elektroniskie slēdži mūsdienu 1x laikmetā paliek diezgan nevajadzīgi. Bremžu hidrolīnijas tāpat paslēpt nevar, viena papildus trose slēdzim neko nemainīs. Trose tomēr ir trose, tā ir uzticamāka nekā elektronika.

Tas, kas XC ričukiem gan būtu ļoti lielisks, būtu kas līdzīgs schockwiz, bet ražotāja integrēts risinājums. Attiecīgi kompītis savienots ar dakšu, var redzēt cik gājiena tiek izmantots, cik triecienu tiek apsorbēts, iespējamība ielikt gpx un saprogrammēt amīti pēc gpx, attiecīgi amītis pats maina cietību un/vai ieslēdz lokautu atkarībā no tā, kā braucējs iepriekš to saprogrammējis.
Tehniski to nebūtu grūti izveidot un būtu gana liels pieprasījums, jo fullīši ir populāri un to pircējiem papildus pāris simti pie dakšas cenas nebūtu šķērslis.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Pekse 23.12.2019 17:02:52

Member · 328 comments

raiters reāli sasmīdināja, +1 . Bet vispār es palieku pie kabeļiem un trosītēm ....
d808a06c96a3.gif

Last edited by Pekse (23.12.2019 17:03:36)

Avatar

By markoomark 25.12.2019 23:36:02

Member · 127 comments
DZ wrote

Redzi, elektroniskie slēdži mūsdienu 1x laikmetā paliek diezgan nevajadzīgi. Bremžu hidrolīnijas tāpat paslēpt nevar, viena papildus trose slēdzim neko nemainīs. Trose tomēr ir trose, tā ir uzticamāka nekā elektronika.

Tas, kas XC ričukiem gan būtu ļoti lielisks, būtu kas līdzīgs schockwiz, bet ražotāja integrēts risinājums. Attiecīgi kompītis savienots ar dakšu, var redzēt cik gājiena tiek izmantots, cik triecienu tiek apsorbēts, iespējamība ielikt gpx un saprogrammēt amīti pēc gpx, attiecīgi amītis pats maina cietību un/vai ieslēdz lokautu atkarībā no tā, kā braucējs iepriekš to saprogrammējis.
Tehniski to nebūtu grūti izveidot un būtu gana liels pieprasījums, jo fullīši ir populāri un to pircējiem papildus pāris simti pie dakšas cenas nebūtu šķērslis.

Vēl lai atmosfēras riepās mainās pēc gpx un benķa augstums un finišā taisnē dzinējam var naglas izbērt!


Propel Advanced Pro Disc 0 2022

Avatar

By Karabans 26.12.2019 12:15:37

Member · 103 comments
Avatar

By DZ 27.12.2019 16:19:00

Member · 3,499 comments
Karabans wrote

Braucat ar močiem...

Nesanāk laiks, es ar moci 4 gadu laikā knapi 200Km esmu nobraucis. Ričuku vieglāk iemest bagažniekā un aizbraukt uz mežu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By izx 27.12.2019 21:50:14

Member · 11 comments
DZ wrote

Redzi, elektroniskie slēdži mūsdienu 1x laikmetā paliek diezgan nevajadzīgi. Bremžu hidrolīnijas tāpat paslēpt nevar, viena papildus trose slēdzim neko nemainīs. Trose tomēr ir trose, tā ir uzticamāka nekā elektronika.

Tas, kas XC ričukiem gan būtu ļoti lielisks, būtu kas līdzīgs schockwiz, bet ražotāja integrēts risinājums. Attiecīgi kompītis savienots ar dakšu, var redzēt cik gājiena tiek izmantots, cik triecienu tiek apsorbēts, iespējamība ielikt gpx un saprogrammēt amīti pēc gpx, attiecīgi amītis pats maina cietību un/vai ieslēdz lokautu atkarībā no tā, kā braucējs iepriekš to saprogrammējis.
Tehniski to nebūtu grūti izveidot un būtu gana liels pieprasījums, jo fullīši ir populāri un to pircējiem papildus pāris simti pie dakšas cenas nebūtu šķērslis.

Arī tādi jau ir diezgan sen: https://www.magura.com/en/components/bi … e/?p=48138
integrētās bremzes arī ir ceļā: https://www.youtube.com/watch?v=iJC48niYPxY
tāpat arī riepu spiediena monitoringa gadžeti kā tyrewiz,cycleat,fobo,,schrader utt,utml.

Last edited by izx (27.12.2019 21:58:39)