Aija Foto Facebook - ir čupa ar fočenēm.
Last edited by Rochopper (02.09.2019 09:39:17)
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By Flexaitis 02.09.2019 10:25:36
Member · 50 commentsPaldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?
P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?
Jāmin!
By Rīta_Stienis 02.09.2019 10:36:32
Member · 255 commentsPaldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?
Pašķir otro lapu atpakaļ!
By seerzaants 02.09.2019 10:36:51
Member · 18 commentsSveiciens visiem, kas šodien piedalījās un veiksmīgi finišēju, tāpat īpašs sveiciens visiem cūkmeniem, kas meta grāvmalēs un uz takām izlietotos želeju iepakojumus, pats redzēju Nr. 730 no MTB brauciena izmetam iepakojumu grāvī.... žēl, kad Jurim 52 gados neviens nav pateicis, ka tā darīt nav smuki...
Es redzēju arī numuru 698, kas 43 km. garumā pie Gauja krūmos izmet tukšas želejas pakas.
By hilss 02.09.2019 11:02:01
Member+ · 865 commentsKā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?
Nu cik var rakstīt par bremžu laišanu vaļā nobraucienos? Labāk, lai katrs brauc lejā, kontrolējot situāciju, pēc savām spējām un meistarības pakāpēs , nekā pēc tam sēdēt ar kādu cietušo, un gaidīt ātros kaut kur meža vidū. Galvenais, lai pārgalvība nepārsniedz varēšanu...
By Vladis 02.09.2019 11:22:51
Member · 175 commentsNedaudz apskaidrošu situāciju ar meiteni krustojumā. Abi griezās pa labi, mašīna, visdrīzāk, uzbrauca virsū un pārbrauca pāri priekšējam ratam un dakšai. Kristīni parāva uz leju pret asfaltu kā rezultātā ķivere ir sašķaidīta, traumēts plecs, iespējams, ir smadzeņu satricinājums un citas traumas, kuras nevarēja objektīvi konstatēt uz notikuma brīdi. Pēc GPS kustības ātrums bija 8km/h, praktiski nav nobrāzumi, bet ir zilumi no sitiena pret asfaltu, jo sanāca, ka ar inerci nometa pret zemi, nebija šļūkšanas, kas varētu amortizēt kritienu.
Par organizāciju - policists pieskrēja pie Kristīnes un sāka raut augšā un prasīt vai var nostāvēt kājās!!! Lūdzu, pabrīdiniet savus kaimiņus un draugus, ka to darīt kategoriski ir aizliegts. Nesaprotu, kā ceļu policisti nezina kā būtu jārīkojās šādās situācijas un kā sekot pirmās palīdzības protokolam. Kristīne man pazvanīja un atsūtīja Whatsapp location, biju pēc 3 min klāt. Veicu pirmo vizuālo apsekošanu un kaulu/locītavu pārbaudi, konstatējot, ka ir traumēts (uz to brīdi nevarēja saprast vai lauzts) labais plecs, atbrīvoju elpošanas ceļus un apsēdināju ēna pie koka, nofiksējot roku uz kājām.
Par ātrajiem - ātros negribi izsauca policijas ekipāža, kas stāvēja pretī krustojumam. Taču pa īstam ātrie piebrauca, jo Igo Japiņš personīgi piestāja un palūdza, lai sporta brauciena ātrie apstājās. Kristīni iesēdināja NMP un veica pirmo palīdzību, taču teica, ka tūlīt laidīs ārā. Uz ko es kategoriski teicu, ka nebūs un lai ved uz slimnīcu, taisa visas pārbaudes un fiksē veselības stāvokli, jo tālāk būs ņemšanās ar policiju utt. Paldies NMP vadītājam, kurš izsauca otro karieti, kura savāca Kristīni un aizveda uz Gaiļezeru.
Par policistu un rīcību nestandarta situācijās - tā kā negadījums notika 10:52 (Garmin Incident detection piefiksēts laiks), tad tūlīt bija jāsakās Sporta braucienam. Saku policistam - lūdzu, nolieciet te kādu cilvēku vai mašīnu vai kā citādi apzīmējiet, ka tur ir šķērslis, jo citādi riteņbraucēji uzklups virsū tam mersim. Uz ko policists atmājās un teica, lai nemācu strādāt (tas bija tas pats, kurš rāva augšā Kristīni kājās). Tāpēc atvainojos visiem, ka stāvēju un mēģināju brīdināt par šķērsli priekšā, iespējams, tas būtu jādara citādāk, bet labāku risinājumu tajā situācijā izdomāt nevarēju.
Tā kā Kristīnei ir īss atmiņas zudums, tad ļoti ceram uz novērošanas kamerām un aculieciniekiem, kas redzēja sadursmes brīdi. Lūgums ziņot man.
AC,
Vladislavs Podvinskis
By Flexaitis 02.09.2019 11:47:30
Member · 50 commentsPaldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?
Pašķir otro lapu atpakaļ!
Nav īstā vieta.
Jāmin!
By Papuass 02.09.2019 13:00:35
Member+ · 2,974 commentsBy raiter 02.09.2019 15:11:02
Member+ · 3,346 commentsKā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?
Nu cik var rakstīt par bremžu laišanu vaļā nobraucienos? Labāk, lai katrs brauc lejā, kontrolējot situāciju, pēc savām spējām un meistarības pakāpēs , nekā pēc tam sēdēt ar kādu cietušo, un gaidīt ātros kaut kur meža vidū. Galvenais, lai pārgalvība nepārsniedz varēšanu...
Piekrītu. Uz garā grants nobrauciena man Garmins rāda 55kmh, knapi turējos pa tiem akmeņiem uz ceļa. Bet bija censoņi kas laida bremzes vaļā, un gāja man garām svilpdami... un līkumā tad ar sabloķētu pakaļējo rato un kāju pa zemi, mēģināja savākties lai neiebrauktu grāvi... Tobiš - no kalna lejā bez bremzēm (un bez prāta) braukt jau visi baigie meistari...
By Rochopper 02.09.2019 15:26:28
Member · 148 commentsJa veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By adix 02.09.2019 15:39:05
Member+ · 1,214 commentsJa veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.
Trases apskate ne vienmēr garantē izdošanos.
Biju izbraucis trasi 2x. Nobraucienā pēc Ratniekiem biju izdomājis, ka tās lejasdaļā esošo bedri risā apbraukšu gar kreiso malu pa sūnu, kur bija jau iebraukta taka.
Nobrtaucienā jau laikus ieņēmu kreiso pusi. Un cik liels bija mans pārsteigums, ka bedre aizdarīta ar zariem un vēl novilkta lenta pa pusi ceļa, tā ka nācās bremzēt. lai pārvbāktos uz labo pusi. Tajā brīdī nobraucienā biju viens un ar savu manevru nevienam ceļu nenogriezu. Bet ja būt gājuši lejā barā un pa abām pusēs un visi pārliecībā, ka bedre ir apbraucama pa abām pusēm, būtu, maigi sakot, interesanti.
By Rochopper 02.09.2019 16:02:33
Member · 148 commentsJa veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.Trases apskate ne vienmēr garantē izdošanos.
Biju izbraucis trasi 2x. Nobraucienā pēc Ratniekiem biju izdomājis, ka tās lejasdaļā esošo bedri risā apbraukšu gar kreiso malu pa sūnu, kur bija jau iebraukta taka.
Nobrtaucienā jau laikus ieņēmu kreiso pusi. Un cik liels bija mans pārsteigums, ka bedre aizdarīta ar zariem un vēl novilkta lenta pa pusi ceļa, tā ka nācās bremzēt. lai pārvbāktos uz labo pusi. Tajā brīdī nobraucienā biju viens un ar savu manevru nevienam ceļu nenogriezu. Bet ja būt gājuši lejā barā un pa abām pusēs un visi pārliecībā, ka bedre ir apbraucama pa abām pusēm, būtu, maigi sakot, interesanti.
Piekritu, vienkarsi sagatavosanas lauj mazliet vairak atlaist tas bremzes.
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By a-69 02.09.2019 16:30:20
Member · 352 commentsViss pa smuko, tik valsts himna nez kamdēļ šogad izpalika ...
By palietotājs 02.09.2019 18:31:38
Member · 12 commentsSvētdien pēc sacensībām, Siguldā atradu bērnu ķiveri. Ja pazaudēji, labprāt atdošu.
26 trīs 89 27 septiņi.
By Eduards 02.09.2019 20:32:02
Member# · 2,686 commentsMans brauciens ar 74. vietu finišā. Starts savā tempā, uz tādu maksimumu tieši tik, lai nesaskābtu. Televīzijas ielā saķērām nākamo grupiņu, pēc tam jau brauca liela grupa. Iespējams, ka no aizmugures pienāca klāt vēl un vēl braucēji.
Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika. Savukārt Gaujas takas sākumā pēc iepriekšējā gada pieredzes domāju, ka pie trepēm būs 30-60 sekunžu gaidīšana, tāpēc nemaz Lāsmai garām negāju un atlaidu pulsu uz 150, atjaunojos. Vienīgi- korķis pie trepēm nebija vispār! Fail aprēķinos, papildus cilpa un pļava trasei nāca labumā, visus izretoja. Otra kļūdiņa- īsi pirms gāzes vada šķērsošanas atceļā vajadzēja pārcelties līdz puisim zaļajā formā. Neizdarīju, un mūs pieķēra grupa no kuras aizbēgu nobraucienā un taciņā.
Visur citur- visus, kurus kādā brīdī laižu garām vēlāk savācu atpakaļ. Labākais piemērs- garais grants kāpums pretvējā.
By mjaunozolins 02.09.2019 22:18:57
Member · 37 commentsBilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/u/yx967b4u
By Kr1staps 02.09.2019 22:36:00
Member · 55 commentsPaldies fotogrāfiem par bildēm!
TREK Emonda 5 SL 2020
SCOTT SPARK RC 900 TEAM ISSUE AXS 2021
TREK Fuel EX 9.7 2019
TREK Pro Caliber 9.7 2018
By esska 03.09.2019 08:41:03
Member · 32 commentsSveiciens visiem, kas šodien piedalījās un veiksmīgi finišēju, tāpat īpašs sveiciens visiem cūkmeniem, kas meta grāvmalēs un uz takām izlietotos želeju iepakojumus, pats redzēju Nr. 730 no MTB brauciena izmetam iepakojumu grāvī.... žēl, kad Jurim 52 gados neviens nav pateicis, ka tā darīt nav smuki...
Es redzēju arī numuru 698, kas 43 km. garumā pie Gauja krūmos izmet tukšas želejas pakas.
Jā, kungs ar Nr. 730 brauca man tieši pa priekšu, paņēma paciņu, izēda tā saturu un skaisti ar vēzienu aizmeta. Uz aizrādījumu pilnīgi nereaģēja, arī es apdzenot aizrādīju, tikai tad paskatījās, bet vienalga turpināja braukt. Interesantākais tas visam, ka vēl bija tikai sākuma km nobraukti.
By Flexaitis 03.09.2019 08:48:14
Member · 50 commentsPaldies par bildēm!
Jāmin!
By Rochopper 03.09.2019 08:48:21
Member · 148 commentsMans brauciens ar 74. vietu finišā. Starts savā tempā, uz tādu maksimumu tieši tik, lai nesaskābtu. Televīzijas ielā saķērām nākamo grupiņu, pēc tam jau brauca liela grupa. Iespējams, ka no aizmugures pienāca klāt vēl un vēl braucēji.
Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika. Savukārt Gaujas takas sākumā pēc iepriekšējā gada pieredzes domāju, ka pie trepēm būs 30-60 sekunžu gaidīšana, tāpēc nemaz Lāsmai garām negāju un atlaidu pulsu uz 150, atjaunojos. Vienīgi- korķis pie trepēm nebija vispār! Fail aprēķinos, papildus cilpa un pļava trasei nāca labumā, visus izretoja. Otra kļūdiņa- īsi pirms gāzes vada šķērsošanas atceļā vajadzēja pārcelties līdz puisim zaļajā formā. Neizdarīju, un mūs pieķēra grupa no kuras aizbēgu nobraucienā un taciņā.
Visur citur- visus, kurus kādā brīdī laižu garām vēlāk savācu atpakaļ. Labākais piemērs- garais grants kāpums pretvējā.
Labs video, lai vēl ilgi pakavētos atmiņās par foršo braucienu!
Paldies Eduardam,
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By Rochopper 03.09.2019 08:49:25
Member · 148 commentsBilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4u
Bildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-( ;-)
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By mjaunozolins 03.09.2019 08:58:52
Member · 37 commentsBilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4uBildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-( ;-)
Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi
By Rīta_Stienis 03.09.2019 09:27:24
Member · 255 commentsBilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4u
Paldies 2x
By Rochopper 03.09.2019 09:31:45
Member · 148 commentsBilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4uBildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-( ;-)
Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi
#922
paldies iepriekš ;-)
"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20
By raiter 03.09.2019 09:50:20
Member+ · 3,346 commentshttps://youtu.be/0cuDIM7F2FA
Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika.
Tai gāzes kalnā arī citās grupiņās (Vidus daļa) bija tas pats - Tie kas sparīgi spieda augšā kalnā, tad kalna galā vai nākamajā kilometrā tāpat tika saķerti.
Vispār novēroju, ka lai kā dzītos un mēģinātu pārcelties no grupas uz grupu sākumā , galu galā trasē visu laiku plus mīnus tie paši 15-20 braucēji sanāca plakus. Jā kāds kaut kur atlūza, tad vēlāk pievilka klāt. Ja kāds kaut kur atrāvās, tad vēlāk tika noķerts. Visas grupiņu pārcelšanās un bēgšans no sekotājiemun izretošanās , faktiski pārsvītroja pirmais (un pilnīgi nesaprotamais) sastrēgums pie pirmā tiltiņa, kā arī tad sastrēgums pie trepēm. Tos, kuri pie trepēm saķeēra un pēc tam aizbrauca, mums atkal izdevās saķert Siguldas kalnā. Secinājums - viudsdaļā spēki visiem ir diezgan līdzīgi, un ja kāds nav pamatīgi sataupījies vai arī vnk baigi spēcīgs, tad otrajā trases daļā kaut ko saķert vai uzlabot rezultātu pa baigi daudz vietām, jau bija diezgan grūti .
By Eduards 03.09.2019 14:43:05
Member# · 2,686 commentsEs pateikšu citādi to pašu- nevis vidusdaļā visiem spēki līdzīgi (kas ir taisnība), bet gan visi, kam spēki ir līdzīgi brauc kopā. Garākā kāpumā ar sākuma uzrāvienu vien ir grūti aizbēgt dēļ izturības fizioloģiskajiem pamatiem- ja dziļi iebrauc sarkanajā zonā, tad no tās tikt ārā var tikai kādu brīdi pabraucot zem vidējā sacensību ātruma (ftp jeb izturības, jeb anaerobā sliekšņa). Ierokot dziļi vēlāk parāds ir jāatdod. Labāks risinājums ir ilgstoši, vienmērīgi, bet tikai nedaudz iet virs limita, lai skābekļa parāds neveidojas pārāk liels.
Konkrēti gāzes kalnam droši vien daudzi nezināja, ka pēc stāvā sākuma ļoti ilgi turpināsies 2-3% kāpums, kam vēl sekos pļava (ko savā veidā pēc prasītās slodzes var uztvert par kalna turpinājumu).
Otrkārt, pēc ātrāvieniem grupiņas neapvienotos atpakaļ, ja tās brauktu sastrādājoties kā grupas ar kopīgām interesēm, nevis kā pūlis. Sekotājiem pietiek kaut cik uzturēt tempu un sagaidīt līdz priekšējo grupu velkošais nogurst, un visa grupa paliek lēnāka. Ja sekotāji redz priekšējos, tad braukšana notiek kaut cik organizēti. Ja tālumā priekšā neviens nav redzams, tad temps krītas, un aizmugurējie piebrauc klāt.
By mjaunozolins 03.09.2019 21:31:02
Member · 37 commentsBildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-( ;-)
Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi
#922
paldies iepriekš ;-)
Sorry, nav.
By Rochopper 02.09.2019 09:38:59
Member · 148 comments