Ideja Velo transportēšanai uz sacensibam

Avatar

By EXeddy 04.06.2019 14:53:33

Member · 16 comments

Ir padomā viens projekt bet nezinu cik tas būtu aktuāli velo braucējiem. Tādēļ vēršos pie Jums

Vai Jums būtu intrese/aktuāli uz/no sacensībām no jebkuras Latvijas vietas te pat pa LV nogādāt/saņemt tikai savu velo par sibolisku samaksu?

Lūdzu nemt vera ka iet runa tikai par velo.
Ja ir intrese cik būtu gatavi noziedot par šādu pakalpojumu tur atpakal, ja vispar būtu gatavi!?

Avatar

By jurisf 04.06.2019 16:06:54

Member · 778 comments

Nez vai šis varētu aiziet. šim tikai jēga, ja braucēju kopā ar velo, piem. no Rīgas uz LVM MTB čempi, Vivusu un tml. Tad kādu autobusu + piekabi, un viss notiek.

Avatar

By EXeddy 04.06.2019 20:24:03

Member · 16 comments

Ir tā ka ir resurs - kravas busiņi kas braukā pa visu LV (darba laikā) kā arī nebūtu liela problēma izbraukt uz sacensībām arpus darba laika. 

Vienkārši domāju ka tas varētu būt aktuāli tiem kam ir neliels auto bez autovelo turetaja.
Paši tad varētu doties kopa ar radiem un atbalstitajiem ar mašīnu, kamēr velo tiek nogadāts kā ar kurjeru un tiesi tapat arī atpakal.
Vienīgi mīnus tas ka būtu janodot velo kā minimums dienu iepriekš un saņemts arī tiks tikai nākamajā darba diena.

Avatar

By jurisf 05.06.2019 07:49:22

Member · 778 comments

Kur problēmas arī mazam auto paņemt kādu uz bagāžnieka vāku liekamo turētāju, maksā ap 50EUR. Lai neieliktu salonā velo, tur jābūt ļoti mazam auto, vai nu tad visa ģimene brauc atbalstīt. Varbūt tad ir jēga papildināt autoparku ar kādu busiņu, tad busiņā braucējus, aiz busiņa brauc kravinieks ar visiem velo.

Avatar

By raiter 05.06.2019 09:37:46

Member+ · 3,175 comments

Šis pakalpojums varētu būt vajadzīgs kādam un ik pa laikam, nevis regulārā formātā.
Pašiem braucējiem skaidrība par to kā un ar ko brauks, parasti rodas pēdējās dienās pirms sacensības. 
Tāpat, nav teikts ka savāksi visus riteņus no (piemēram) Rīgas. Izrādīsies ka jānēsājas no Ādāžiem uz Ķekavu un Daugavgrīvu, lai savāktu riteņus  (un pēc tam arī izvadātu atpakaļ).

Es Tev ieteiktu vnk sekot līdzi forumā (un iespējams arī soc - tīklos), un kādas 4-5 dienas pirms pasākuma ierakstīt sludinājumu, ka piedāvā aizvest un atvest riteņus (un varbūt arī kādu pasažieri).


Avatar

By EXeddy 05.06.2019 11:35:00

Member · 16 comments
jurisf wrote

šim tikai jēga, ja braucēju kopā ar velo, piem. no Rīgas uz LVM MTB čempi, Vivusu un tml. Tad kādu autobusu + piekabi, un viss notiek.

Jā piekrītu kā šads veids ir krietni foršāks bet atkal apbraukāt daļu Latvijas ar busiņu baigi daudz resursu iziet.
A tā mūsu auto parks kursē katru dienu un iegriezties kāda Latvijas pilsētā savākt vēlo būtu gandrīz vai pa ceļam

jurisf wrote

Kur problēmas arī mazam auto paņemt kādu uz bagāžnieka vāku liekamo turētāju, maksā ap 50EUR. Lai neieliktu salonā velo, tur jābūt ļoti mazam auto, vai nu tad visa ģimene brauc atbalstīt. Varbūt tad ir jēga papildināt autoparku ar kādu busiņu, tad busiņā braucējus, aiz busiņa brauc kravinieks ar visiem velo.

Es tik tiešām nezināju ka autovelo stiprinājumi ir tik piejami. Nezinu kā citiem bet man nevisai gribās skrūvet nost abus ritēnus, griezt stūri. Un arī tādā gadijumā, es vair nevaru paņemt sīko ar sievu līdzi(varu tikai vienu paņemt līdzi). Bet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.

jurisf wrote

Tāpat, nav teikts ka savāksi visus riteņus no (piemēram) Rīgas. Izrādīsies ka jānēsājas no Ādāžiem uz Ķekavu un Daugavgrīvu, lai savāktu riteņus  (un pēc tam arī izvadātu atpakaļ)

Auto parks ir pietiekami liels un mums mašīnas atrodās vienlaicīgi gan Ventspili, Liepaja, Daugavpili, Cesis, Siguldā, Vālmierā, Ādažos un citās latvijas pilsētās lai viena dienā savāku visus velo un pēc sacensībām pirmājā darba dienā izvadātu velo atpakaļ! tas nav divi, čeri, seši, busiņi - ir vairāk!

Avatar

By madfox 05.06.2019 12:22:39

Member · 75 comments

Ir viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro,kaut kā neticās,ka dalībniekam būs kāposts ričukam,bet neatradīsies nauda velo turētājam,turklāt pat mazā auto ir iespēja iestūķēt vienu ričuku bagāžniekā un aizbraukt vismaz trijatā.

Avatar

By jurisf 05.06.2019 14:08:15

Member · 778 comments
EXeddy wrote

Bet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.

Jāga kaut ko tādu darīt, paredzēt tikai vienu konkrētu maršrutu no tālākajām lielajām pilsētām uz norises vietu. Domāju, ka piem, Daugavpilī savāktu pilnu busu uz Liepāju, vai no Rīgas.
Nedomāju, ka arī baigi atmaksātos tāds bizness izvadāt tos ričukus par dažiem eiro. Vēl uzņemties to atbildību - ja nu to velo neaizvedat vajadzīgajā laikā. Tieši dēļ tāda riska arī neuzticētu jebkuram kantorim ko tādu. Par risks, ka tas velo varētu pazust pa ceļam, tas materiālais nebūtu tik traki, gan jau jums būtu apdrošināšana, ne? wink , bet tas, ka dēļ kāda tāda kantora nevarētu braukt, tas varētu būt trakākais.

Avatar

By EXeddy 05.06.2019 15:56:23

Member · 16 comments
madfox wrote

Ir viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro,kaut kā neticās,ka dalībniekam būs kāposts ričukam,bet neatradīsies nauda velo turētājam,turklāt pat mazā auto ir iespēja iestūķēt vienu ričuku bagāžniekā un aizbraukt vismaz trijatā.

Jā, šim es noteikti piekrītu.

Avatar

By fikri 05.06.2019 16:05:14

Member · 179 comments

Vienmēr var iegādāties lietotu budžeta veloturētāju komplektu. Ik pa laikam parādās budžetu komplekti - 2/3 veloturētāji ar šķērsstieņiem līdz 150 eiro par visu. Runa ir par Thule produktiem. Ne paši jaunākie, taču savu funkciju pilnībā pildoši.


Jaunas un mazlietotas Thule jumta kastes, šķērsstieņi, veloturētāji. www.tregers.lv

Avatar

By EXeddy 05.06.2019 16:09:06

Member · 16 comments
jurisf wrote
EXeddy wrote

Bet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.


Nedomāju, ka arī baigi atmaksātos tāds bizness izvadāt tos ričukus par dažiem eiro. Vēl uzņemties to atbildību - ja nu to velo neaizvedat vajadzīgajā laikā. Tieši dēļ tāda riska arī neuzticētu jebkuram kantorim ko tādu. Par risks, ka tas velo varētu pazust pa ceļam, tas materiālais nebūtu tik traki, gan jau jums būtu apdrošināšana, ne? wink , bet tas, ka dēļ kāda tāda kantora nevarētu braukt, tas varētu būt trakākais.

Mērķis nav pelnīt, labakaja gadijuma iziet pa 0,  var būt pat tikai izdevumi kompanijai. Ta ideja vairak kā kompanijas atpazistamibai bija domata.
Un jā protams ir arī apdrošināšana!
Bet arī fakts tas ka no force majeure situacijam neviens nav pasargats!

Avatar

By Kukijs 05.06.2019 16:11:51

Member · 329 comments

Es personīgi neuzticētu vest savu velo kādam citam, kaut vai apskrāpē, vai nedod Dievs pa ceļam kas notiek un velo tiek atsists vai kas aizlauzts un saplēsts kā rezultāts nevari startēt! Labāk braucu pats, nopērku jumta vai kādus citus turētājus un bēda maza! Ja pats apskādēju tad pats vainīgs! Ej un pēc tam pierādi kādam kko! Tīri mans viedoklis.


2017,-6372 km
2018,- 7734,7 km
2019,- aiziet krāsim km!

Avatar

By raiter 05.06.2019 16:37:25

Member+ · 3,175 comments
Kukijs wrote

Es personīgi neuzticētu vest savu velo kādam citam, kaut vai apskrāpē, vai nedod Dievs pa ceļam kas notiek ....

Šis arī noteikti daļai riteņbraucēju būs svarīgs arguments. Un te jau arī rakstīja "Ir viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro...". Nez vai ļaudis savus karbona riteņus, kuri maksā četrciparu skaitļus, tā vienkārši uzticēs vadāt svešā autobusā...


Avatar

By EXeddy 05.06.2019 16:49:38

Member · 16 comments

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

Avatar

By fikri 05.06.2019 20:38:51

Member · 179 comments
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

Veloturētāji nemaksā miljonu...


Jaunas un mazlietotas Thule jumta kastes, šķērsstieņi, veloturētāji. www.tregers.lv

Avatar

By raiter 06.06.2019 09:24:01

Member+ · 3,175 comments
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

Nē, šim topikam runa nav par to vai kāds var vai nevar atļauties velo turētāju vai braukt ar auto.  Runa ir par optimālu iespēju aizvest/atvest cilvēkus un velo uz/no sacensībām. Piemēram - uz sacensību brauc 5 cilvēki. Vieglajā auto cilvēki + somas ar drēbēm salīdīs. Bet vai 5 velo uz jumta var uzlikt, tas vēl jautājums, plus vai kāds braukā ar 5 velo turētājiem uz jumta? Tiešām, ne visiem ir turētēji, daudzi (arī es) vadā  riteni mašīnas bagāžniekā. Braukt ar 2 mašīnām vai 3 mašīnām nav arī ekonomiski (no laika, naudas patēriņa skata punkta, u.c.). Tur var būt vēl daudz iemeslu, kādēļ nav izdevīgi baram braukt ar 2-3 auto, bet izdevīgāk ir braukt ar vienu, un velo aizgādāt uz sacensībām ar busu. Savulaik mana komanda tieši tā darīja, ka braucām  ar vienu vai divām vieglajām mašīnām  + viens buss kur ir velo un somas. 

Šeit piedāvājums bija tieši par šādu formātu, kad cilvēkiem tā vietā,lai krautu uz auto jumta 5 turētājus ar riteņiem, vai brauktu uz gonku ar vairākām mašīnām,  plus ir iespēja riteņus aizvest ar busu.  Ideja laba.   Jautājums tikai par pieprasījumu un loģistias organiāciju.


Avatar

By jurisf 06.06.2019 09:30:58

Member · 778 comments

Es tik un tā esmu skeptiks smile
tiešām negribētu būt pārvadātāja vietā, kad otrā galā viņam kāds "sportists" borēs, ka viņa ķīnas karbonam par vienu skrāpējumiņu vairāk. Un tādi noteikti atradīsies, es pat pieļauju, ka šādi frukti varētu tieši vairāk uz šo pakalpojumu trāpīties.

Avatar

By jurisf 06.06.2019 09:32:18

Member · 778 comments

Ja kantoris grib atpazīstamību, tad varbūt piesakieties kādu komandu vizināt.

Avatar

By Kukijs 06.06.2019 10:25:47

Member · 329 comments
fikri wrote
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

Veloturētāji nemaksā miljonu...

Tieši tā wink


2017,-6372 km
2018,- 7734,7 km
2019,- aiziet krāsim km!

Avatar

By kašķis 06.06.2019 12:14:14

Member · 1,137 comments
raiter wrote
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

Nē, šim topikam runa nav par to vai kāds var vai nevar atļauties velo turētāju vai braukt ar auto.  Runa ir par optimālu iespēju aizvest/atvest cilvēkus un velo uz/no sacensībām. Piemēram - uz sacensību brauc 5 cilvēki. Vieglajā auto cilvēki + somas ar drēbēm salīdīs. Bet vai 5 velo uz jumta var uzlikt, tas vēl jautājums, plus vai kāds braukā ar 5 velo turētājiem uz jumta? Tiešām, ne visiem ir turētēji, daudzi (arī es) vadā  riteni mašīnas bagāžniekā. Braukt ar 2 mašīnām vai 3 mašīnām nav arī ekonomiski (no laika, naudas patēriņa skata punkta, u.c.). Tur var būt vēl daudz iemeslu, kādēļ nav izdevīgi baram braukt ar 2-3 auto, bet izdevīgāk ir braukt ar vienu, un velo aizgādāt uz sacensībām ar busu. Savulaik mana komanda tieši tā darīja, ka braucām  ar vienu vai divām vieglajām mašīnām  + viens buss kur ir velo un somas. 

Šeit piedāvājums bija tieši par šādu formātu, kad cilvēkiem tā vietā,lai krautu uz auto jumta 5 turētājus ar riteņiem, vai brauktu uz gonku ar vairākām mašīnām,  plus ir iespēja riteņus aizvest ar busu.  Ideja laba.   Jautājums tikai par pieprasījumu un loģistias organiāciju.

Es vedu 5 velo uz jumta. Degvielas patēriņš pieaug par 2-3 litri. Uzkrāmēšana arī prasa vismaz 20 minūtes. Ja man kāds pa 5 eur tos velo aizvestu un atvestu,  es iespējams būtu ar mieru maksāt.
Nav skaidrs kā ar iekraušanu/izkraušanu, ja tas notiek darba laikā, tad garām. Tāpat iekraušana/izkraušana jau nav vienkārši iekrāmēšana busā. Tie velo ir jānopako/jānostiprina, lai vešanas laikā nekratās pa visu busu. Kas to darīs?
Iespējams pakalpojumu varētu apvienot ar velo mazgāšanu (kas arī ir jādara pareizi, ja negrib sabojāt gultņus). Nominos pa dubļiem atstāju velo un pēc dienas man atved tīru. smile

Last edited by kašķis (06.06.2019 12:29:16)

Avatar

By wh1temar 06.06.2019 12:33:17

Member · 91 comments

Kautko tādu agrāk piedāvāja Hawai, bet laikam ne visās sacensībās. Visdrīzāk neaizgāja.

Avatar

By peteris 10.06.2019 22:20:02

Member · 370 comments
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

vispār jau daži dārgu velo īpašnieki mēdz velo transportēšanai nolīgt busu, jo paši negrib ķēpāties ar jumta bagāžniekiem. lielākā ķēpa, kā jau te minēja, varētu būt ar ķīnas karbonu un gadījumiem, kad velosipēda cena attiecībā pret ienākumiem ir diezgan liela.

dažkārt luksusa klases automašīnām nemaz jumta bagāžnieki vai piekabes āķi nav pieejami, tā viens cilvēks savam lexus ls nemaz normālu risinājumu velo vadāšanai neatrada, tikai saskrāpēja laku ar piesienamo bagāžnieku.

domāju, ka pakalpojumu vajag orientēt tieši uz maksātspējīgo publiku, tam nav jābūt lētam, bet jāpiedāvā pilns serviss - pēc sacensībām nogādāt uz apkopi, vajadzības gadījumā īslaicīgi uzglabāt, utt, maksātspējīgai publikai būs mazāk problēmu arī ar velo nodošanu/saņemšanu darba laikā. pie stiprināšanas busā gan jāpiedomā, jo cilvēki mēdz paskatīties, kā viņu velo tiek nostiprināts.

Avatar

By raiter 11.06.2019 09:34:27

Member+ · 3,175 comments

Nu atgriežoties pie maksātspējīgas publikas ar dārgajiem riteņiem, lielāka baža ir par to kur un kā tie riteņi tiks vadāti. Ja pēc gonkas šoferītis nolems izvadāt pa pilsētu 10 riteņus, viņsš braukās nez kur, pa ceļam nolems kafiju padzeet un aizmirsīs neaizslēgtu busu kaut kur Ķengaragā. Ar to īslaicīgo glabāšanu (ar piegādi uz velo servisu) arī jautājums - kur tas buss ar  7 karbonniekiem pa nakti stāvēs ... 
Respektīvi, stāsts ir par uzticēšanos no vienas puses, un pārbvadātāja atbildību (es domāju nevis morālu -materiālu, kas protams ir svarīg, bet par atbildības sajūtu un izpildījumu).


Avatar

By kaadss 11.06.2019 10:05:02

Member · 84 comments
peteris wrote
EXeddy wrote

Es domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.

vispār jau daži dārgu velo īpašnieki mēdz velo transportēšanai nolīgt busu, jo paši negrib ķēpāties ar jumta bagāžniekiem. lielākā ķēpa, kā jau te minēja, varētu būt ar ķīnas karbonu un gadījumiem, kad velosipēda cena attiecībā pret ienākumiem ir diezgan liela.

dažkārt luksusa klases automašīnām nemaz jumta bagāžnieki vai piekabes āķi nav pieejami, tā viens cilvēks savam lexus ls nemaz normālu risinājumu velo vadāšanai neatrada, tikai saskrāpēja laku ar piesienamo bagāžnieku.

domāju, ka pakalpojumu vajag orientēt tieši uz maksātspējīgo publiku, tam nav jābūt lētam, bet jāpiedāvā pilns serviss - pēc sacensībām nogādāt uz apkopi, vajadzības gadījumā īslaicīgi uzglabāt, utt, maksātspējīgai publikai būs mazāk problēmu arī ar velo nodošanu/saņemšanu darba laikā. pie stiprināšanas busā gan jāpiedomā, jo cilvēki mēdz paskatīties, kā viņu velo tiek nostiprināts.

variants smalkajiem auto

https://www.youtube.com/watch?v=xEZyNXQGzv0