Bremžu rotori - pāreja no R16 uz R18

Avatar

By Rochopper 01.12.2018 17:23:04

Member · 64 comments

Sveiciens,

Vēlos savam velo uzlikt R18 rotorus/ patreiz R16.

Jautājums:

1. Kas jadara lai to izdarītu tehniski?
2. Vai abus likt R18?
3. Kādus rotorus varat ieteikt, ja ir pieredze šajā jautajumā?

Paldies iepriekš!


Rochopper

Avatar

By Huligāns 01.12.2018 18:51:14

Member · 889 comments

Neko nedari, atstāj tos pašus R16, tu tak nemauc pa lieliem kalniem un lielos ātrumos
Var nomainīt uz labākiem rotoriem - stingrākiem, bet es nezinu kādi pašlaik tev stāv uz ratiem

Last edited by Huligāns (01.12.2018 18:52:49)


bez liekiem vārdiem
arturs.lee@inbox.lv
mob. +37128321168

Avatar

By suugoi 01.12.2018 19:07:14

Member+ · 1,315 comments

Kāpēc? Brauc downhill? Nedzīvo Latvijā? Svars stipri pāri 100?

Ja švaki bremzē, varbūt tiešām ir neveiksmīgs rotoru pāris šobrīd uzlikts.


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Maris 01.12.2018 19:57:55

Member · 1,000 comments
Rochopper wrote

Sveiciens,

Vēlos savam velo uzlikt R18 rotorus/ patreiz R16.

Jautājums:

1. Kas jadara lai to izdarītu tehniski?
2. Vai abus likt R18?
3. Kādus rotorus varat ieteikt, ja ir pieredze šajā jautajumā?

Paldies iepriekš!

Jāiegādājās pārejas un rotori.Priekšā var likt 180, aizmugurē atstāt 160.Labi ir Shimano ice tech, Braking gan arī citi.

Avatar

By jaja 01.12.2018 22:21:11

Member+ · 1,030 comments

Savulaik pārgāju uz 180(FS). Vajadzēja iepirkt adapterus ~ 15EU izmaksāja. Vēlāk gan sapratu ka nekāda ieguvuma nav tikai svars nāca klāt. Bet rotorus esmu iegādājies ļoti labus un braucu ar 180. Kad kādu 180 disku nokaušu pāriešu atpakaļ uz 160. Latvijā nav vajadzības pēc lielajiem rotoriem. Bet ja taisies minūtes piecas vilkt lejā no kādiem nopietniem kalniem, tad ir vērts lietot lielos.  Es lietoju jaunos XT  rotorus ar dzesēšanas radiātoru. Vizuāli jau patīkams skats smile

Last edited by jaja (01.12.2018 22:23:53)


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Aģents Ilze 01.12.2018 23:09:01

Member · 471 comments

180 vajadzīgi, lai "stopie" trennētu!


Cienu tos, kas nelieto ķiveres.
Esmu privātklīnikas dakteris.

Avatar

By Rochopper 02.12.2018 21:30:01

Member · 64 comments

Super - bilde par rotoriem skaidra paldies kuri uzrakstīja. Vienkārši interesējos par dažām lietām, kuras attiecas uz velo uzlabošanu. Ziemu veltu esošā velo dažu lietu uzlabošanai/ nomaiņai - gan no tehniskā gan vizuālā viedokļa, līdz ar to svarīgs viedoklis kas kā.

Otra lieta, kuru vēlos updeitot ir dakšas tēma (high level gluži neplānoju likt, taču vēlos labu mantu pa optimālu cenu)

1. Vai ir dzirdēts kā strādā Suntour Raidon XC 29? vai Suntour XCR 32 (patreiz noskatītas, taču jāsaprot devums)
2. Kur iesakat iegādāt dakšu, kur cena būtu labāka salīdzinot ar LV veikaliem?

Paldies jau iepriekš par komentāriem ;-)

Last edited by Rochopper (02.12.2018 21:32:23)


Rochopper

Avatar

By Maris 02.12.2018 22:57:39

Member · 1,000 comments

Vispār jau jāzin, kas tagad par dakšu, ja pāriešana uz Suntour būtu apgreids?Kaut gan Raidon laikam bija tīri nekas...Svarīgi arī tādi parametri, kā - stūres stabule, taisnā vai koniskā, rata stiprinājums qr vai ass, dakšas gājiens, gaiss, atspere vai elastomērs, vajadzīgs lokauts vai nē, uz stūres vai pietiek, ja uz dakšas.Varbūt labāk uzlikt cieto dakšu un aizmirst par apkopēm un nomest savus 1,5 - 2 kg?

Avatar

By Rochopper 03.12.2018 09:29:59

Member · 64 comments

Patreiz SR Suntour XCR-Air dakša ar 80/100mm gājienu - tāda oriģināli stāvēja uz veļuka pērkot.
Biju domājis uzlikt varbūt cieto dakšu, taču nav pārliecības vai "pavilkšos", jo tā būs cieta un amortizacijas nekādas.
Njā, viela pārdomām.

Last edited by Rochopper (03.12.2018 09:31:29)


Rochopper

Avatar

By Laimigais 03.12.2018 13:39:08

Local.Shop · 2,986 comments

Amortizējošā dakša dara darbu, kas būtu jādara braucēja ķermenim.
Nepieredzējušam braucējam tas var sagādāt nopietnas nepatikšanas.

Tev vajadzētu precizēt sekojošo:
1. Stabule - tapered, vai taisnā ?
2. Ratu izmērs
3. Ass - 5x135, vai 12x142mm
4. Lockout gribi uz stūres, vai dakšas
5. Budžets, kurā vēlies iekļauties

Par bremzēm runājot - 180mm ir laba lieta, ja esi virs 80kg.
Ja zem, tad netērē laiku un naudu.

Last edited by Laimigais (03.12.2018 17:03:32)


www.C A N Y O N.com velo pasūtīšana -10%
rati zobrati kasetes ķēdes stūres benķi stutes spieķi bremzes rāmji dakšas riepas kameras rumbas klaņi pedāļi
Bērnu velo - Ratu komplekti - Powermetri

Avatar

By Rochopper 03.12.2018 17:01:42

Member · 64 comments

1. Tapared
2. 29R
3. Lockout var būt, var arī nebūt uz stūres
4. Budzets līdz 150 EUR - var būt arī lietota, taču bez būtiskiem skrāpējumiem. Interesē melna, vēlams glancēta krāsojuma ne matēta.


Rochopper

Avatar

By Buks 03.12.2018 23:22:29

Member+ · 682 comments
Laimigais wrote

Amortizējošā dakša dara darbu, kas būtu jādara braucēja ķermenim.
Nepieredzējušam braucējam tas var sagādāt nopietnas nepatikšanas.

Es teiktu, ka amortizatora (sporta) galvenais uzdevums ir nodrošināt saķeri ar ceļu.
Ir cilvēki, kas māk lidot bez saķeres! wink


Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.

Avatar

By jaja 04.12.2018 00:50:02

Member+ · 1,030 comments
Buks wrote
Laimigais wrote

Amortizējošā dakša dara darbu, kas būtu jādara braucēja ķermenim.
Nepieredzējušam braucējam tas var sagādāt nopietnas nepatikšanas.

Es teiktu, ka amortizatora (sporta) galvenais uzdevums ir nodrošināt saķeri ar ceļu.
Ir cilvēki, kas māk lidot bez saķeres! wink


Piekrītu Laimigais.  Ja ķermenim trenē tikai kājas tad bez mīkstās dakšas(sporta) būs mocības braukt. Man ar visu roku trenēšanu pēc VIVUS gonkas pleci rokas galīgi mīksti ar cieto dakšu braucot. Saķerei te nozīme nav tik liela.


Te kaut kas būs, kaut kad.