Viedoklis par Cannondale Lefty dakšu
Esmu noskatījis velo ar Lefty dakšu.
Tas gan ir Lefty 2.0 (jauno Ocho vēl nevaru pavilkt)
Atsauksmes un ieteikumi ir tikai tie pozitīvākie.
Protams šāds prieks arī maksā vairāk par ierasto Rebu, vai SC
Gribētos saprast cik populāra ir šāda dakša mūsu platuma grādos ?
Cik vienkārša ir apkope.
Kas var to veikt ?
Vai vēl kas jāzina, izņemot to, ka ratu var noņemt, pirms tam atvienojot bremžu suportu.
I never shoot to miss
By DemAn 15.11.2018 15:46:40
Member · 275 commentsSveiks!
Nobraucu ar Lefty 4 sezonas. It ka viss patīk. Apkopi veicu pēc 3. sezona, iekšā viss bija labi. Samaksāju apmēram to pašu naudu, ka par parasto dakšu.
Ir viena nianse - gandrīz pēc katra nopietna brauciena dakšai ir jātaisa gultņu reload - aizņēma 2-3 minūtes. Jā to nedarīt, dakšai krietni samazināsies gājiens un pasliktināsies darbība. Tas nav bags, bet konstrukcijas īpašība.
By ImantsR 15.11.2018 17:53:28
Member · 163 commentsDakša laba pēc cietās vispār superērta un mīksta
Pluss tāds ka lai nomainītu riepu nav jānoņem rats, par gultņu reloudu gan neko nezinu, bet braucu un sajūsminos.
Apkopes neesmu veicis, jo viss strāda lieliski!
By Kalvis99 15.11.2018 19:00:18
Member · 1,831 commentsBraucu 2 sezonas vivusus un SEB ar lefty 2.0 ar lockout slēdzi uz dakšas. Servisa ziņā man pilnīgi nekāda atšķirība no RS. Gultņu bīdīšana (lefty reset) šķiet vienu reizi divu gadu laikā. Kopumā velo ir vieglāka priekšdaļa sanāk citur smaguma centrs. Dakšai ir mazāk regulācijas iespējas kā Fox, bet tā gana labi darbojas un ir stingrāka par man bijušajām RS. Te video par to stingrumu:
Kā mīnusi varētu būt, ka maz servisu apkopj, grūti pielikt parasto spidometru, lai noņemtu ratu arī bremžu supports vai rotors jānoņem (bet var arī riepu apmainīt bez rata izņemšanas), šļaukas un trosītes stīķējas pret dakšu un izēd robu.
Last edited by Kalvis99 (15.11.2018 19:02:13)
Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?
By Laimigais 15.11.2018 19:20:43
Local.Shop · 3,167 commentsKā jau iepriekš esmu teicis un arī palikšu pie viedokļa, ka neviena dakša nestrādā tik labi kā Lefty.
Man ir bijusi iespēja to personīgi pārbaudīt samērā skarbos apstākļos, izmntojot džādas labas dakšas.
Bet Lefty ir nr.1.
X-sporta meistars ļoti labi zina kas jādara ar Lefty.
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By Aģents Ilze 15.11.2018 19:44:00
restricted · 765 commentsViss pateicoties pareizam spēka plecam izmantojot garu cauruli ar augšējo tiltiņu.
Kad šitas dizains būs apnicis, nākamais modelis varētu būt Lefty/Righty X2 (ar diviem štokiem) ;o)
Last edited by Aģents Ilze (15.11.2018 19:44:56)
By edgarsbaltins 16.11.2018 07:10:20
Member · 310 commentsNeesmu šo dakšu lietojis, bet forumos , videoblogos no meistariem , lefty ir labākā dakša ar lielu pārsvaru pār citām, bet radās jautājums, kāpēc tā tik reti sastopama, ja tik laba , kāpēc tauta nelieto?
By JanisRo 16.11.2018 09:18:35
Member · 558 commentsVienkājainais dizains rada iekšēju diskomfortu.
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By vasis8 16.11.2018 09:20:54
Member · 5,767 commentsVienkājainais dizains rada iekšēju diskomfortu.
Man arī. Izbraucis gan esu tikai 2 reizes nelielus līkumiņus, bet tas skats uz priekšu liek sacelties..roku spalviņām
+ jārēķinās ar krietni pašauru piedāvajumu ja būs vēļme ratus upgreidot.
Last edited by vasis8 (16.11.2018 09:22:02)
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By DemAn 16.11.2018 09:37:00
Member · 275 commentsPar gultņu bīdīšanu. Pēc nopietnas braukšanas (piem. pēc gonkas) pamēģiniet izlaist gaisu no dakšas, un pamērīt atlikušo gājienu. 100%, kā paliks vismaz uz 1cm mazāk, nekā bija iedomāts. Pilns gājiens atjaunos tikai pēc Reset procedūras.
Tie, kuri dara to Reset reizi gadā un stāsta, kā Lefty strādā ļoti labi.. vai nesaprot, kā tai jāstrādā, vai nejuta atšķirību starp labu un sliktu dakšas darbību.
By ksp 16.11.2018 10:18:26
Member · 499 commentskāpēc tā tik reti sastopama, ja tik laba , kāpēc tauta nelieto?
Lielākie Lefty plusi ir konstrukcijas stingrība (divkroņu variantam) un darbība, dakšu ir ļoti viegli iekustināt, ko nodrošina slīdgultņi. Tomēr pēdējā laikā tie ir uztaisīti īsāki un ir ieviesta tipiskā teflona slīdbukse ar blīvslēgu kā ierastajām divu štoku dakšām. Kā saprotu, tas ir spiediens no mārketinga daļas, jo tautai nepatīkot old-school gofras. Tās gan laikam arī plīsa diezgan bieži. Pārējie trūkumi:
1. cena - lēti tādu konstrukciju īsti nevar uztaisīt. Precīza materiālu apstrāde un slīdgultņi, lai stūrētos un neķīlētos, kā arī nav vienkārši salikt atsperi un amortu vienā caurulē + vēl visus regulēšanas knibuļus, bloķi un ventīli. Ražo tikai Cannondale, gan jau ka patenti nepieļauj/nepieļāva konkurenci un attīstību, lai nodzītu cenu. Tāpēc Lefty ir tikai uz vidējā/dārgā segmenta ričukiem.
2. ierobežots gājiens - palielinot to, dakšas kopējais garums pieaug 2x vairāk kā divu štoku dakšām, jo amītis un atspere ir vienā trubā viens virs otra. Tāpēc reāli izmanto tikai XC ar 100mm tipisko gājienu. Lielākais Lefty gājiens laikam bija 130mm?
3. divkroņu dakšu nevar vienkārši uzlikt jebkuram rāmim.
4. čakars izmantošanā - rata noņemšana, rumbas speciālas un Resets jātaisa.
5. aizspriedumi - daži tiešām domā, ka viena kāja ir nedroši, neskatoties uz to, ka ikdienā brauc ar auto, kam ir MacPherson tipa piekare vai šad tad lido ar lidmašīnām. Tomēr tā jaunā XC dakša bez dubultkroņa tiešām izskatās neuzticami, es ar tādu lekt negribētu. Paši saka, ka esot "strong enough for XC"
By kalnups 16.11.2018 11:55:29
Member · 130 commentsIzvēlos Lelty amīti neapšaubāmi vadošās stingrības dēļ, kā arī tādēļ, ka amorizācija spēj niansēti "nolasīt un apstrādāt" nelielus negludumus, kas ir raksturīgi LV xc/maratonu ainavā - saknes, ceļa negludumi, trepe uz grantenes. Šajā ziņā vienīgie reālie konkurenti ir RS SID ar Brain funkciju un FOX factory paša augša - bet pieļauju, ka stingrības ziņā atpaliek arī tie.
Braucot nekad neesmu jutis ne diskomfortu, ne nedrošību. Kā jau iepriekš minēja - automašīnu un lidmašīnu industrijas standartus tā īsti nedzird apšaubām...
Man pašam kā lielākais mīnuss laikam ir lockout puļķis "dakšas" štoka augšgalā. Vivusā un xco tipa trasēs reizēm viņu grūti izspaidīt. Cik zinu, aprīkošana ar lockout'a slēdzi uz stūres maksā ap 250 naudām (PBR versijai) un ap 150 XLR dampera versijai.
Jaunais OCHO stingrības ziņā īpaši neatpaliekot.
+ Ir jau integrēts lockout slēdzis uz stūres.
+ Ocho ir aptuveni 200-300 gramus vieglāks par 2.0 versiju.
+ Vieglāk noņemams priekšējais rats
+ Daudzi "sīkumi", par kuriem var lasīt, bet vēl jāizmēģina dzīvē:
https://www.cannondale.com/en/Internati … 6f55bc2ee4
By raiter 16.11.2018 14:57:51
Member+ · 3,344 commentsJa riteni grib vadāt automašīnā (bagažniekā), tad var būt problēma. Jo priekšējo ratu noņemt ir lielāks čakaris nekā ar parastajām dakšām. Savukārt, ja noņem pakaļejo ratu, ne visos auto ies iekšā 29er ritenis ar priekšējo ratu pie dakšas.
By dizpark 16.11.2018 15:16:10
Member · 908 commentsKur pie mums var veikt Lefty apkopi?
By Laimigais 16.11.2018 15:23:20
Local.Shop · 3,167 commentsLefty apkopi veic X-Sports
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By Aģents Ilze 17.11.2018 23:58:06
restricted · 765 commentsResets regulāri jātaisa arī teleskopiskajām lodīšu mēbeļu vadotnēm, un neviens nesūdzas par performanci.
By kalnups 25.11.2018 14:12:53
Member · 130 commentsStarp citu, pie Siguldas ir tāda vieta Ziedlejas, kur var izmēģināt un izīrēt Cannondale braucamos, arī ar lefty dakšām:
http://ziedlejas.lv/lv/velosipedu-noma
(Nākamajā sezonā būšot ričuki arī jaunajiem Ocho amīšiem)
By Grey 26.11.2018 22:08:53
Member# · 1,687 commentsĻaujiet man tieši pajautāt... tātad jūs maksājiet pilnu cenu par pusi no dakšas?
By Andersons 26.11.2018 22:47:45
Member+ · 2,640 commentsĻaujiet man tieši pajautāt... tātad jūs maksājiet pilnu cenu par pusi no dakšas?
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By kalnups 27.11.2018 00:09:24
Member · 130 commentsĻaujiet man tieši pajautāt... tātad jūs maksājiet pilnu cenu par pusi no dakšas?
Jā, ir jau kāds laiciņš pagājis, kopš ričukus nepārdod uz svara par kilogramiem.
Tagad vispār dīvains laiks - kalnu velo ar vienu zobratu skaitās labāks nekā ar trim + pārslēdzējiem!
By JanisRo 27.11.2018 09:20:45
Member · 558 commentsJā, ir jau kāds laiciņš pagājis, kopš ričukus nepārdod uz svara par kilogramiem.
Tagad vispār dīvains laiks - kalnu velo ar vienu zobratu skaitās labāks nekā ar trim + pārslēdzējiem!
mans ričuks maksā vairāk kā +/- vidējs Porsche, bet mazāk kā Ferrari, ja rēķina EUR/kg
Last edited by JanisRo (27.11.2018 09:21:40)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By Aģents Ilze 27.11.2018 10:06:59
restricted · 765 commentsĻaujiet man tieši pajautāt... tātad jūs maksājiet pilnu cenu par pusi no dakšas?
Jā, ir jau kāds laiciņš pagājis, kopš ričukus nepārdod uz svara par kilogramiem.
Tagad vispār dīvains laiks - kalnu velo ar vienu zobratu skaitās labāks nekā ar trim + pārslēdzējiem!
Telefoni ar cilvēku smadzenēm dara brīnumus!
By Dexters 1 28.11.2018 00:01:23
Member · 78 commentsInteresno,kāpēc tie neuzcepa tādu pašu kroplīti šosejniekam... ? Tam parasta,normāla dakša.. !
By Maris 28.11.2018 07:29:16
Member · 1,320 commentsInteresno,kāpēc tie neuzcepa tādu pašu kroplīti šosejniekam... ? Tam parasta,normāla dakša.. !
https://www.cannondale.com/en/Internati … e57b1fefea
Nav jau tīrasiņu šosejnieks, bet tomēr...
By subgrade 28.11.2018 10:34:48
Member · 160 commentsIr šiem arī cietās lefty:
https://www.cannondale.com/en/Internati … ff7a706a0f
By Dexters 1 28.11.2018 22:46:53
Member · 78 commentsIr šiem arī cietās lefty:
https://www.cannondale.com/en/Internati … ff7a706a0f
Užas!
By Ivars27 28.11.2018 23:45:49
Member · 367 commentsNav jau tīrasiņu šosejnieks, bet tomēr...
Dirty Kanza uzvarētāja: https://www.cxmagazine.com/interview-al … a-200-2017
By Barbars 15.11.2018 15:00:08
Member · 178 comments