Sacensību diena!

Avatar

By filazofs 12.09.2018 11:59:43

Member · 2 comments

Ko Jūs parasti ēdat sacensību rītā,ko labāk?
Izlasīju,ka auzas nav labākais pirms sačiem.
Mana pasaule sagrauta.

Avatar

By Papuass 12.09.2018 12:06:30

Member+ · 2,602 comments

Pirms 100 km auzas var.
SEB tautas distancei par daudz šķiedrvielu. Auzu vietā rīsi, rīsu pārslas.

Avatar

By Marčiks 12.09.2018 12:08:29

Member · 225 comments

Vārīts speķis un stiprais alus.

Avatar

By FOX 12.09.2018 13:20:51

Member+ · 5,193 comments

enervit-sport-orange-180315180756.png


TREK Project 1

Avatar

By Kukijs 12.09.2018 13:51:03

Member · 247 comments

Rīsu pārslu putra, vārīta pienā un ūdenī 50/50, omlete un banāns! Bomba.
Vismaz man.


2017,-6372 km
2018,- procesā

MTB Talsi

Avatar

By Rīta_Stienis 12.09.2018 13:57:15

Member · 86 comments

Pirms sačiem omlete tiešām tas labākais?


Maziņš biju,neredzēju..

Avatar

By jt 12.09.2018 13:59:11

Member+ · 927 comments

Profi gan neļauj ēst, bet auzu pārslas pa pirmo big_smile:D:D


Fans Škoda

Avatar

By vasis8 12.09.2018 14:21:59

Member · 5,358 comments

1 stipra kafija un tas arī viss.


Ride for fun
vasis8@inbox.lv
P.S.
Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By DZ 12.09.2018 14:24:44

Member · 3,083 comments

Pie ieteikumiem jāpieliek arī klāt finiša vieta protokolā.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
Dažādu ražotāju velo, rezerves daļas, slēpes, apkope un remonts. Rāmja gailīši uz vietas.
Lūdzu tikai zvanīt.

Avatar

By filazofs 12.09.2018 14:27:25

Member · 2 comments

Kā ar sausajām brokastīm?

Avatar

By Velomens 12.09.2018 14:34:41

Member+ · 1,543 comments

Nav nozīmes ēdienam, galvenais, ka vispār kkas ir apēsts un ir vēlme ciest, lai varētu uzvarēt.


Transcontinental race #TCRNO5 3984km 299h 44min.

Avatar

By čukča 12.09.2018 15:01:34

Member+ · 443 comments

Creative autists atkal jaunu kontu uztaisījis.

Avatar

By Watamens 12.09.2018 15:34:18

Member · 9 comments
Avatar

By Tantrix 12.09.2018 18:22:30

Member · 513 comments

šeit par to un daudz ko citu arī
https://soundcloud.com/train2win/train2 … -podvinska

Avatar

By hilss 12.09.2018 19:00:50

Member+ · 763 comments
DZ wrote

Pie ieteikumiem jāpieliek arī klāt finiša vieta protokolā.

big_smile big_smile big_smile

Avatar

By aicho 13.09.2018 08:16:53

Member · 3 comments

Svarīgāk man liekas ir tas, kas tiek ēsts iepriekšējās dienas.
Sacensību dienā vēlams nepārcensties ar ēšanu.
Rīsi, banāns un augstāk minētais PREsport. Un daži mildronāti big_smile

Avatar

By creative_77 13.09.2018 10:26:21

Member · 327 comments

2-as vārītas olas un kafija.


Gods go first.

Avatar

By raiter 13.09.2018 10:32:41

Member+ · 3,087 comments

Šis ir baigi individuāls jautājums. Atkarīgs no distances garuma, plkst. cikos sākas gonka, un protams katra fizioloģiskajām īpašībām.
Tradicionālie ieteikumi protams būs 4h pirms starta auzu pārslas utt...
Es personīgi paēdu kārtīgi iepriekšējā dienā.  No rīta apēstajam nekādas likumsakarības ar rezultātu neesmu ievērojis. Bet paēst no rīta vajag.


Avatar

By Rochopper 14.09.2018 15:39:12

Member · 23 comments

1. Svarīgi ir visu iepriekšējo nedēļu pamazām uzlādēt muskuļu audus, šūnas, aknas ar enerģiju - ogļhidrāti, c vitamīns, magnijs
2. Diena pirms ir vissvarīgākā, jo kādu degvielu sevī saliesi, tā brauksi
3. Sacensību diena - 4 stundas pirms starta svarīgi uzņemt galveno ogļhidrātu devu, iesaku baltie rīsi ar tunci sajaukti (1 x paciņu) + jogurts, vai kas cits viegls no piena produktiem.
4. Starp šo augstakminēto ēdienreizi līdz startam (apm 3 - 4h) var uzkost sāļos riekstiņus, vai apēst kādu banānu
5. 1,5h pirms iesaku Enervit marmelādi enerģijai, šo pašu marmelādi atkārtojot 30 min pirms starta
6. Tad esot koridorā apm 3 min pirms starta - batoniņš Isostar Energy ar Isostar izotonisko
7. Trasē iesaku tikai želejas (30 - 40 km gonka = am 4 paciņas): pirmā pēc apm 15 km, tālāk pēc sajūtām, taču man apmēram vienādās daļās sadalot kilometrus līdz trases noslēgumam - tā, lai pēdējā želeja nonāk vēderā apm 30 min pirms finiša
8. Uzreiz pēc finiša var izdzert Piena Spēku - jo muskuļiem un audiem uzreiz ir svarīgs proteīns

Kopumā nav jēgas neko nopietnu ēst apm 3 - 4 h pirms starta - nepaspēs pārstrādaties dodot realu enerģiju.
Dzert pietiekamā daudzumā Isotonic Water visas distances garumā
Ka arī atceries, ka diena iepriekš ir manuprat vissvarīgākā, jo tad notiek uzlāde
Enerģiju ķermenis uzkrāj ilgstoši paturot nepieciešamo muskuļu audos, aknās utt (info atrodams specifiskos rakstos)

Šī ir svarīga tēma ikvienam un iegūt info pa maksimumu nekad nenak par ļaunu - Es pats vēl čekoju, testeju, taču galvenās vadlīnijas ir skaidras. Daudz ko jau ķermenis pats pasaka priekšā.
Runājot par zelejām atsevišķi - tas ir produkts kas ir izgatavots speciali konkrētam mērķim un būsim realisti, ka pasaulē tas ir aktuali, līdz ar to tas nevar būt tikai mārketings. Otrkārt trasē vajag lietot tikai viegli pārstrādājamu partiku, tadu, kura neprasa lielus resursus parstrādei.

Katram sava pieredze un viedoklis - respect visiem un krājam enerģiju nakošajai gonkai ;-)

Avatar

By Rochopper 14.09.2018 15:42:57

Member · 23 comments

Un vēl izceļu magniju: vienu - divas pirms gonkas palietot pa ampulai magnija (Rimi  pie sadaļas sporta uzturs tas ir)
Sacensību dienā no rīta viena, pēc gonkas otra - šī metode uzreiz salade ar nepieciešamo magnija devu, lai nav bedre.
Kopumā magniju, c vitamīnu un vel dažus minerālus ieteiktu lietot visu sezonu, jo pie intensīvam slodzēm bez papild uztura labi nebūs.

Avatar

By JanisRo 14.09.2018 16:42:52

Member · 351 comments
Rochopper wrote

3. Sacensību diena - 4 stundas pirms starta svarīgi uzņemt galveno ogļhidrātu devu, iesaku baltie rīsi ar tunci sajaukti

par to tunci sac. dienas rītā kaut kā šaubas māc.

Avatar

By Rochopper 14.09.2018 16:47:42

Member · 23 comments

Tuncis tur tikai garšai - no bundžiņas. Sajaucot ar rīsu paku tur tāds rīsu mikslis ar tunča garšu vien būs. Tas lai nav gluži pliki rīsi. Taču par piedevām, katram savs...

Avatar

By kalnups 17.09.2018 12:07:25

Member · 65 comments

Jautājums zinātājiem pēc  Apes simtiņa pieredzes:
Ap 60to km sāka parādīties krampji, kurus ap 85 km ar velo braukšanu varēja savienot tikai lēni ripinoties.
Kas varētu būt galvenie iemesli:
Magnija trūkums?
Nepietiekama trenētība garajām gonkām?
Pārslodze?

Avatar

By Tourist 17.09.2018 12:24:23

Member · 114 comments

Varbūt ja ir kas neērts vai nepietiekams uzsēdē vai ekipējumā,ieskaitot apģērbu.

Avatar

By DZ 17.09.2018 12:49:21

Member · 3,083 comments
kalnups wrote

Jautājums zinātājiem pēc  Apes simtiņa pieredzes:
Ap 60to km sāka parādīties krampji, kurus ap 85 km ar velo braukšanu varēja savienot tikai lēni ripinoties.
Kas varētu būt galvenie iemesli:
Magnija trūkums?
Nepietiekama trenētība garajām gonkām?
Pārslodze?

Treniņu trūkums.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
Dažādu ražotāju velo, rezerves daļas, slēpes, apkope un remonts. Rāmja gailīši uz vietas.
Lūdzu tikai zvanīt.

Avatar

By Velomens 17.09.2018 12:56:02

Member+ · 1,543 comments

Pieredzes trūkums, savu spēju nezināšana, par maz šķidruma, nekad nebraukti divsimtnieki utt


Transcontinental race #TCRNO5 3984km 299h 44min.