Stūres radziņi

Avatar

By hans 09.03.2018 11:16:29

Member · 1,134 comments

Kādi Jūsuprāt ir radziņu izantošanas +/-? Un kāpec tos arvien retāk redz sacensību brucējiem?
Pats agrak izmantoju, tad modes pēc noņēmu, tagad domāju ka vaidzētu likt atpakaļ.

Avatar

By jods 09.03.2018 12:27:45

Member · 37 comments

Vienreiz aizķēros aiz krūmiem, otreiz sacensībās saāķējos ar citiem stūres radziņiem. Tāpēc noņēmu!

Avatar

By Ivars27 09.03.2018 13:56:12

Member · 245 comments

Uz šaurām stūrēm (līdz 600mm) lietoju taisnos gabalos, jo tā, braucot ar neliela backsweep stūrēm, var dabūt elkoņus tuvāk ķermenim un plecus zemāk.

John labi izstāsta par pleciem un elkoņiem: https://www.youtube.com/watch?v=elPVFfhkfrE

Avatar

By kandrejevs 09.03.2018 15:54:02

Member · 549 comments

modernam xc velo ir pavisam cita ģeometrija kā tiem, kuriem radziņi deva kādu labumu.


kandrejevs.com
SCOTT Scale 910
KTM revelator elite di2

Avatar

By Buks 09.03.2018 15:55:04

Member+ · 676 comments

Kad vēl mazliet trenējos, tad vienā nobraucienā, pašās beigās, kad jau ap 55km/h, bija tizla bedre, kurā iejājoties, labā plauksta tika nosista nost no stūres (bišķu vēl bija satvērienā, bet ne tik, lai varētu pastūrēt mežā, pie tāda ātruma). Tā arī neatkodu, kā izbraukt to vietu, pa priekšu vēl bija pietiekami daudz citu grambu. Pēc trešās reizes apnika, un iegādājos radziņus.
Tagad gan man viņi tikai stilošanai. smile


Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.

Avatar

By hans 09.03.2018 16:08:59

Member · 1,134 comments
kandrejevs wrote

modernam xc velo ir pavisam cita ģeometrija kā tiem, kuriem radziņi deva kādu labumu.

Blūma komandas šefs 2018: https://www.instagram.com/p/BflwO_2DgGy … tbrentjens
SEB sporta uzvarētājs: https://www.velo.lv/media/easy_thumbnai … 00_q85.jpg

tātad jēga laikam tomer ir arī uz moderna velo!

Last edited by hans (09.03.2018 16:13:10)

Avatar

By Tourist 09.03.2018 18:27:12

Member · 98 comments

Ir jēga tikai garos, vienmuļos braucienos, nu teiksim, >1h, lai atslogotu plaukstas, rokas, plecus no vienveidīgas slodzes. Pats meklēju risinājumu, kur gali saiet uz vidu, lai nerodas bīstamas situācijas. Man  stūres caurules iekšējais d=<18mm, nekur nevaru atrast tādus radziņus.

Avatar

By kandrejevs 09.03.2018 19:17:53

Member · 549 comments
hans wrote
kandrejevs wrote

modernam xc velo ir pavisam cita ģeometrija kā tiem, kuriem radziņi deva kādu labumu.

Blūma komandas šefs 2018: https://www.instagram.com/p/BflwO_2DgGy … tbrentjens
SEB sporta uzvarētājs: https://www.velo.lv/media/easy_thumbnai … 00_q85.jpg

tātad jēga laikam tomer ir arī uz moderna velo!

es ar nostaļģijas pārņemts uz 700mm stūres uzliku, dieazgan ātri arī noņēmu big_smile man patīk mazliet tehniskāka braukšana, ja sebos un vivus tir radziņi vēl tika izmantoti, tad xco trasēs viņi vairāk traucēja. beigās arī praktiski netika izmantoti, kad iemācijos lietot lockoutu, slēgāt ātrumus un turēt rokas uz bremzēm. ar elkoņiem uzgulties uz stūres kā uz TT ričuka ir daudz aerodinamiskāk kā izplest rokas 70cm platumā. principā vispār pēc viņiem neilgojos.


kandrejevs.com
SCOTT Scale 910
KTM revelator elite di2

Avatar

By creative_77 09.03.2018 21:42:09

Member · 298 comments
Tourist wrote

Ir jēga tikai garos, vienmuļos braucienos, nu teiksim, >1h, lai atslogotu plaukstas, rokas, plecus no vienveidīgas slodzes. Pats meklēju risinājumu, kur gali saiet uz vidu, lai nerodas bīstamas situācijas. Man  stūres caurules iekšējais d=<18mm, nekur nevaru atrast tādus radziņus.

Nevaru iedomāties visus iespējamos ragu izmantošanas veidus, bet ar tiem brauciens ir dauzveidīgāks. Kad spēki jākoncentrē, tad uz ragiem, kad standarta poza apnīk -> uz ragiem. Galu gala vikingiem arī bija ragi :-)


Uzkāpi uz velo, uzvilki ķiveri.