2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru MTB rangs

Avatar

By LRF 16.02.2018 13:57:21

Member+ · 218 comments

Šajā sadaļā Latvijas Riteņbraukšanas federācija publicēs visu aktuālo informāciju par Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB rangu 2018. gada sezonā:

Esam publicējušu 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas federācija amatieru MTB un šosejas ranga nolikumu un MTB ranga punktu skalu.

Šī gada ranga mērķi:
⚠️Motivēt riteņbraukšanā palikt dalībniekus pēc jaunatnes sporta beigām.
⚠️ Latvijas riteņbraukšanas amatieru sporta sistematizēšana un priekšrocību radīšana amatieru sportistiem
⚠️Labāko sportistu un komandu noskaidrošana, kā arī to popularizēšana.
⚠️Amatieru rangi arī šajā gadā tiks atjaunoti reizi nedēļā, saglabājot interesi un sportisko intrigu ik nedēļu.

Galvenais jaunums - Iedalījums vecuma grupās.

Last edited by LRF (16.02.2018 14:04:59)

Avatar

By LRF 16.02.2018 14:02:37

Member+ · 218 comments

2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB rangos ieviests iedalījums vecuma grupās

Publicēts 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB rangu nolikums. Šosejas amatieru rangā iekļautas kopumā 17 sacensības vai to posmi, kamēr MTB rangā ietvertas kopumā 35 sacensības vai to posmi. Starp amatieru ranga galvenajiem jaunumiem šajā gadā būs sadalījums pa vecuma grupām, bet LRF norāda, ka amatieru rangi ir lieliska iespēja palikt vai atgriesties riteņbraukšanā vīrus un dāmas pēc jaunatnes sporta gaitu noslēgšanas.

Jaunā riteņbraukšanas sacensību sezona Latvijā tuvojas straujiem soļiem. Riteņbraucēji lej sviedrus treniņos un aktīvi plāno savu sacensību kalendāru. Latvijas Riteņbraukšanas federācija šajā sezonā aicinās amatieru sportistus izaicināt sevi Latvijas Riteņbraukšanas šosejas un MTB amatieru rangos, kā individuālajā, tā arī komandu vērtējumā.

Amatieru rangi ir lieliska iespēja palikt vai atgriezties riteņbraukšanas apritē pēc jaunatnes sporta beigām:

Rangu mērķi ir Latvijas riteņbraukšanas amatieru sporta sistematizēšana, motivēt riteņbraukšanā palikt dalībniekus pēc jaunatnes sporta beigām, labāko sportistu un komandu noskaidrošana, kā arī to popularizēšana. Amatieru rangi arī šajā gadā tiks atjaunoti reizi nedēļā, saglabājot interesi un sportisko intrigu ik nedēļu.

Iedalījums vecuma grupās:

Kā galvenais jaunums šosejas un MTB amatieru rangos ir iedalījums ne tikai absolūtajā vērtējumā, bet arī vecuma grupās. Tas ļaus vēl lielāku interesi par rangu raisīt dažāda vecuma riteņbraucējiem. Rangos iekļautas augstākās, 1., 2. un 3. kategorijas Latvijā notiekošās sacensības. Jo augstāka kategorija, jo lielāku punktu skaitu dalībnieks saņems.

Licences:

Amatieru rangā tiks iekļauti riteņbraucēji, kuri reģistrēs derīgas 2018. gada “Cycling for all” vai “Master” licences. Atšķirība starp abām licencēm ir tikai vecuma grupās. “Cycling for all” licence paredzēta vīriešiem un sievietēm no 19 – 34 gadiem, kamēr “Master” licenci aicināti iegādāties dalībnieki sākot no 35 gadu vecuma. Licenču cena noteikta 25 EUR apmērā. Kā galvenais priekšnoteikums licences iegūšanai ir derīga apdrošināšana pret nelaimes gadījumiem. Licenci ērti un operatīvi iespējams reģistrēt http://lrf.lv/index.php/licences/licenc … 2018-viena: Licenču sadaļā iespējams arī ērti un ātri izvēlēties vēlamo apdrošināšanas veidu.

Ranga sacensības:

Šosejas riteņbraukšanas amatieru rangā iekļautas kopumā 17 sacensības vai to posmi, no kurām individuāli tiks vērtēta 12 sacensībās (vai to posmos) iegūtā punktu summa. Tas dos iespēju saplānot savu sacensību kalendāru tā, lai riteņbraucējs nevajadzīgi sevi nepārslogotu, vienlaicīgi ļaujot objektīvi noteikt sezonas labākos amatieru sportistus. Komandu vērtējumā tiks vērtētas visas rangu sacensības, kas savukārt mudinās veidot spēcīgas komandas. Katrās sacensībās tiks vērtēti līdz četriem labākajiem komandas sportistiem.

MTB riteņbraukšanā amatieru rangā iekļautas kopumā 35 sacensības vai to posmi, no kurām individuāli tiks vērtēta 16 sacensībās labāko gūto punktu summa. Tikmēr komandu vērtējumā ieskaitē tiks ņemtas vērā visās 35 sacensībās gūto punktu summa. Jāņem vērā, ka rangā iekļauto sacensību skaits līdz sezonas sākuma var palielināties, tomēr vērtējamo skaitu starts mainīts netiks. Komandu reģistrācija šosejas un MTB amatieru rangiem sāksies no 1. marta mājaslapā lrf.lv.

Būs licenču lojalitēs programma:

Īpaši padomāts par to, lai amatieru licenču īpašnieki saņemtu dažāda veida bonusus. Latvijas Riteņbraukšanas federācija pirmo reizi piedāvās licenču lojalitātes programmu, kas tiks prezentēta nākamajā nedēļā. Starp programmas produktiem būs bezmaksas dalība Latvijas amatieru čempionātos šosejas, kā arī MTB riteņbraukšanā un arī vērtīgu ikmēneša balvu izloze starp viesiem amatieru rangu dalībniekiem.

Nolikums un MTB ranga punktu skala atrodama ŠEIT: http://lrf.lv/index.php/soseja/aktualit … da-sezonai

Last edited by LRF (16.02.2018 14:03:18)

Avatar

By LRF 16.02.2018 16:48:23

Member+ · 218 comments

Plašāka par licencēm, kalendāru, lojalitātes programmu un citām lietām uzzini "Train2win" poskāstā, kur par visu aktuālo stāstīja LRF pārstāvis Toms Markss: https://soundcloud.com/train2win/train2 … oms-markss

Avatar

By nextglory 16.02.2018 17:15:20

Member · 153 comments

Tā kā nevienā no amatieru komandām neesmu, ienāca prātā doma, varbūt, pašam tādu šosejas ,,tīmu,, pirms sezonas piereģistrēt. Būtu interesantāk.... smile Ja kāds vēl gribētu pievienoties, tad atsūtat PM vai nextglory/at/inbox.lv
Reģistrācijas maksu es noziedotu, lai kopā jautrāk smile

Last edited by nextglory (16.02.2018 17:19:47)


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By GatisXC 16.02.2018 22:13:14

Member · 193 comments

Vēl jo projām neredzu jēgu no licences. Noklausījos podkāstu, izlasīju nolikumu, pārlasīju diskusijas šeit. Labāk tos 25€ noziedošu LRF, bet licenci nepirkšu.

Avatar

By nextglory 16.02.2018 22:56:19

Member · 153 comments
GatisXC wrote

Vēl jo projām neredzu jēgu no licences. Noklausījos podkāstu, izlasīju nolikumu, pārlasīju diskusijas šeit. Labāk tos 25€ noziedošu LRF, bet licenci nepirkšu.

Ja ne savādāk, tad to var uztvert, kā dalības maksu LČ Itt un grupas braucienā... smile


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By GatisXC 17.02.2018 10:24:16

Member · 193 comments
nextglory wrote
GatisXC wrote

Vēl jo projām neredzu jēgu no licences. Noklausījos podkāstu, izlasīju nolikumu, pārlasīju diskusijas šeit. Labāk tos 25€ noziedošu LRF, bet licenci nepirkšu.

Ja ne savādāk, tad to var uztvert, kā dalības maksu LČ Itt un grupas braucienā... smile

... kuros piedalīties nav plānots.

Avatar

By Slowmo 17.02.2018 12:22:02

Member+ · 1,166 comments

Nu tad par ko ir runa? Ja netaisies piedalīties sacensību garajās distancēs vai LČ, tad noziedo tos 25€ un dzīvo tālāk mierīgi.

Avatar

By suugoi 17.02.2018 13:10:53

Member+ · 1,469 comments

Garajam vivusam takš nevajag licences? Jeb es ko esu nogulējis


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Tantrix 17.02.2018 15:20:50

Member · 527 comments

Izteikšu savu amatiera mastera bez lielām sportiskām ambīcijām viedokli. Runāšu par šosejas riteņbraukšanu.  Ir jau labi licenses un amatieru rangi ar mērķi tieši popularizēt un attīstīt amatieru kustību. Bet manuprāt tas atduras atbilstošu sacensību trūkumā un esošo sacensību noteikumos - nolikumos. Pieņemu  , ka ir sacensību trūkums diezgan lielai katergorijai amatieru , kuriem :
1. Tautas 30 km garās distances un groziņvelo dalībnieki pa vidu ir "par īsu " , pie tam ar koridoru sistēmu , kur priekšā stāvēs dalībnieki , kam rezultāts nav svarīgs , bet svarīga gan tikai piedalīšanās un distances veikšana kā tāda. Jo viņi ir piedalījušies iepriekšējā gadā bet es neesmu. Tad nu tautas braucienā nākas dzīt garām riskējot ar savu un mierīgo groziņu drošību.
OK, tad nu šiem mazliet vairāk sportiskajiem, amatieriem labākajos gados smile būtu interese startēt un samērīties ar krā...   sorry rezultātiem mazliet augstākā līmenī par groziņvelo. Te ideāli būtu tas amatieru rangs un atbilstošas sacensības. Bet tādu diemžēl Latvijā nav.
Tad nu šī amatieru kategorijai , kas grib piedalīties sacensībās un iegūt ranga punktus ir jāpiedalās garajās sporta distancēs.
Un šeit tad ir lielais BET
2. Bet atkal sporta distances ir par ātru. Un arī tīri principiāli un fiziski neredzu sevi kā sportisku konkurentu jaunajiem ambiciozajiem sportistiem ar citu līmeni un komandu nodrošinājumu. Un arī kāda mārrutka pēc man jābūt spējīgam konkurēt vienā grupā ar Latvijas augstākās līgas sportistiem riteņbraukšanā ? Man daudz interesantāk būtu mēroties ar sava līmeņa amatieriem censoņiem.  Un tā sacensību kilometrāža 80 - 130 km nebūtu tas šķērslis. Bet šķērslis ir noteiktais laika limits , kas pieprasa vidējo braukšanas ātrumu lielāku par 36 km/h ( nolikumi Kekavas, Neatkarības dienas  un Olaines velomaratona 2017.g.  nolikumi ). Tad nu situācija tādās sacensībās, kad izbirst no pirmās ātrās grupas ir neapskaužama. Vienītī vai mazā grupiņā ( ja tāda izveidojas ) ir jābūt spējīgam nokapāt ātrāk par 36 km/h pāris stundas. Ja nē, rezultāta nebūs un nebūs arī punktu. Es to nevaru. Man Tartu velomaratonā 130 km , braucot ar vienu grupu vidējais bija apm 35 km /h
Savukārt Rīgas kritēriju braucienā noņem no trases , ja elite apdzen pa apli. ( atkal no reitinga punktiem nekā )
Tātad mana līmeņa masveida amatieris masters jeb censonis labākajos gados nelīdīs uz sporta distanci. ( un tātad nedabūs arī punktus rangam ) . Tas protams amatieru licenšu masveidību neveicina. Un neveicina arī interesi par rangiem.
Un tāpēc jau ir pašreizējā situācija, ka sporta distances brauc skaitliski nedaudzi, bet spēcīgi sportisti.
Turpretim Tartu velomaratonā tajā pašā garajā distancē 130 km piedalās tūkstošiem dalībnieku , jo tur nav laika limita , nenoņems no trases un būs laika uzskaite arī tad , ja finišēs ar 30 km/h vidējo ātrumu.  Un no tiem ļoti liela daļa Latvijas amatieru censoņu, kas ir gatavi braukt uz citu valsti, palikt pa nakti tur , lai gūtu iespēju sacensties ar sev līdzīgajiem.
Es saprotu , ka laika limits ir svarīgs organizatoriem. Tas samazina izmaksas un citas organizatoriskās grūtības.  Bet varbūt varētu pagarināt to laika limitu ?
Manuprāt Latvijā ir diezgan neaizpildīta niša ar vidēja garuma Garndfondo tipa sacenēm bez šiem striktajiem laika limitiem. Vai tas varētu finansiāli atmaksāties nezinu.


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By GatisXC 17.02.2018 15:42:27

Member · 193 comments
Slowmo wrote

Nu tad par ko ir runa? Ja netaisies piedalīties sacensību garajās distancēs vai LČ, tad noziedo tos 25€ un dzīvo tālāk mierīgi.

Runa ir par to, ka tai licencei ir jēga nulles līmenī. 16 sacensības iet ieskaitē, tas nozīmē, praktiski visas sezonas nedēļas nogales paiet gonkās. Pagājušo gad nobraucu visus VIVUSus un SEBus (šogad kļūdu ar piedalīšanos visos SEBos vairs nepieļaušu) + vēl šādas tādas gonkas, tā kā zinu, par ko runāju. Un biju nopircis licenci. Vai man interesē mana vieta rangā attiecībā pret tiem, kas SEBa garajā distancē ir atsēdējuši pa grantenēm kādam astē? Nē! Vai es gribu braukt 16+ sacensības sezonā - diez vai. Vai es gribu piedalīties LV čempionātā - varbūt. Bet ja to arī izlemšu darīt, tad nopirkšu vienas dienas licenci. Vienkārši kaitina tas, ka tā amatieru ranga padarīšana ir uzpūsta tā, ka ja tev nav licences, tad tu esi pačku cīgu dienā pīpējošs alus dzērājs, kas krokšos min ar groziņvelo un visiem licencētajiem amatieriem traucē braukt.

Avatar

By GatisXC 17.02.2018 15:44:02

Member · 193 comments
suugoi wrote

Garajam vivusam takš nevajag licences? Jeb es ko esu nogulējis

Protams, ka nevajag. Tā licence ir vajadzīga tikai tad, ja LV čempī taisies startēt.

Avatar

By toms79 17.02.2018 18:55:27

Member · 465 comments

Nu ir izvēle, darīt, ja patīk, nedarīt, ja nepatīk. tā ranga sistēma ir domāta, tiem, kam tas interesē un kuri vēlas tur piedalīties. un sacensību vietas tiek dalītas pēc laika, kurā šķērsota finiša līnija, nevis pēc tā cik kurš smagi strādājis... big_smile big_smile

normāla lieta tas amatieru rangs, LRF strādā, domā, kā labāk un negribēšu piekrist, ka rangs tiek padarīts par nezin ko uzpūstu, katra paša ziņā ir tur piedalīties vai nē. Vienīgi mačus, kur lic. ir obligātas sporta grupās, tos vajag vairāk.


Avatar

By Kukijs 19.02.2018 15:34:01

Member · 367 comments

Es braucu savam priekam, tā teikt aktīva laika pavadīšana. Iet te tagad krāt kaut kādus punktus un ko vēl ne. Manuprāt šķiet laika tērēšana
To lai dara tie kas tiešām brauc dēļ uzvaras utt!
Prieks kad vismaz garajam Vivus nevajag nekādu licensi, un ko vēl!!!


2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)

Avatar

By LRF 20.02.2018 10:28:42

Member+ · 218 comments
Tantrix wrote

Izteikšu savu amatiera mastera bez lielām sportiskām ambīcijām viedokli. Runāšu par šosejas riteņbraukšanu.  Ir jau labi licenses un amatieru rangi ar mērķi tieši popularizēt un attīstīt amatieru kustību. Bet manuprāt tas atduras atbilstošu sacensību trūkumā un esošo sacensību noteikumos - nolikumos. Pieņemu  , ka ir sacensību trūkums diezgan lielai katergorijai amatieru , kuriem :
1. Tautas 30 km garās distances un groziņvelo dalībnieki pa vidu ir "par īsu " , pie tam ar koridoru sistēmu , kur priekšā stāvēs dalībnieki , kam rezultāts nav svarīgs , bet svarīga gan tikai piedalīšanās un distances veikšana kā tāda. Jo viņi ir piedalījušies iepriekšējā gadā bet es neesmu. Tad nu tautas braucienā nākas dzīt garām riskējot ar savu un mierīgo groziņu drošību.
OK, tad nu šiem mazliet vairāk sportiskajiem, amatieriem labākajos gados smile būtu interese startēt un samērīties ar krā...   sorry rezultātiem mazliet augstākā līmenī par groziņvelo. Te ideāli būtu tas amatieru rangs un atbilstošas sacensības. Bet tādu diemžēl Latvijā nav.
Tad nu šī amatieru kategorijai , kas grib piedalīties sacensībās un iegūt ranga punktus ir jāpiedalās garajās sporta distancēs.
Un šeit tad ir lielais BET
2. Bet atkal sporta distances ir par ātru. Un arī tīri principiāli un fiziski neredzu sevi kā sportisku konkurentu jaunajiem ambiciozajiem sportistiem ar citu līmeni un komandu nodrošinājumu. Un arī kāda mārrutka pēc man jābūt spējīgam konkurēt vienā grupā ar Latvijas augstākās līgas sportistiem riteņbraukšanā ? Man daudz interesantāk būtu mēroties ar sava līmeņa amatieriem censoņiem.  Un tā sacensību kilometrāža 80 - 130 km nebūtu tas šķērslis. Bet šķērslis ir noteiktais laika limits , kas pieprasa vidējo braukšanas ātrumu lielāku par 36 km/h ( nolikumi Kekavas, Neatkarības dienas  un Olaines velomaratona 2017.g.  nolikumi ). Tad nu situācija tādās sacensībās, kad izbirst no pirmās ātrās grupas ir neapskaužama. Vienītī vai mazā grupiņā ( ja tāda izveidojas ) ir jābūt spējīgam nokapāt ātrāk par 36 km/h pāris stundas. Ja nē, rezultāta nebūs un nebūs arī punktu. Es to nevaru. Man Tartu velomaratonā 130 km , braucot ar vienu grupu vidējais bija apm 35 km /h
Savukārt Rīgas kritēriju braucienā noņem no trases , ja elite apdzen pa apli. ( atkal no reitinga punktiem nekā )
Tātad mana līmeņa masveida amatieris masters jeb censonis labākajos gados nelīdīs uz sporta distanci. ( un tātad nedabūs arī punktus rangam ) . Tas protams amatieru licenšu masveidību neveicina. Un neveicina arī interesi par rangiem.
Un tāpēc jau ir pašreizējā situācija, ka sporta distances brauc skaitliski nedaudzi, bet spēcīgi sportisti.
Turpretim Tartu velomaratonā tajā pašā garajā distancē 130 km piedalās tūkstošiem dalībnieku , jo tur nav laika limita , nenoņems no trases un būs laika uzskaite arī tad , ja finišēs ar 30 km/h vidējo ātrumu.  Un no tiem ļoti liela daļa Latvijas amatieru censoņu, kas ir gatavi braukt uz citu valsti, palikt pa nakti tur , lai gūtu iespēju sacensties ar sev līdzīgajiem.
Es saprotu , ka laika limits ir svarīgs organizatoriem. Tas samazina izmaksas un citas organizatoriskās grūtības.  Bet varbūt varētu pagarināt to laika limitu ?
Manuprāt Latvijā ir diezgan neaizpildīta niša ar vidēja garuma Garndfondo tipa sacenēm bez šiem striktajiem laika limitiem. Vai tas varētu finansiāli atmaksāties nezinu.

Paldies par viedokli. Šobrīd LRF neregulē šosejas sacensību (grupas braucienu) laika limitus. Tomēr esam gatavi runāt ar tiešajiem organizatoriem par laika limita palielināšanu. Nākotnē esam gatavi izskatīt iespēju rangu sadalīt par divīzijām gan komandu, gan arī individuālajā vērtējumā. MTB rangā to būtu izdarīt vieglāk, jo ir vairāk dalībnieku un vairāk sacensību. Šosejas rangā šobrīd tas ir ļoti grūti paveicams. Tomēr mūsu interesēs, veidojot rangu, ir, lai tas būtu saistošāks lielākai cilvēku daļai. Tādēļ ieviests iedalījums vecuma grupās. Vienlaikus mēs nevaram un nevēlamies ignorēt jau esošo amatieru komandu ieteikumus.

Avatar

By LRF 20.02.2018 10:36:50

Member+ · 218 comments
GatisXC wrote
Slowmo wrote

Nu tad par ko ir runa? Ja netaisies piedalīties sacensību garajās distancēs vai LČ, tad noziedo tos 25€ un dzīvo tālāk mierīgi.

Runa ir par to, ka tai licencei ir jēga nulles līmenī. 16 sacensības iet ieskaitē, tas nozīmē, praktiski visas sezonas nedēļas nogales paiet gonkās. Pagājušo gad nobraucu visus VIVUSus un SEBus (šogad kļūdu ar piedalīšanos visos SEBos vairs nepieļaušu) + vēl šādas tādas gonkas, tā kā zinu, par ko runāju. Un biju nopircis licenci. Vai man interesē mana vieta rangā attiecībā pret tiem, kas SEBa garajā distancē ir atsēdējuši pa grantenēm kādam astē? Nē! Vai es gribu braukt 16+ sacensības sezonā - diez vai. Vai es gribu piedalīties LV čempionātā - varbūt. Bet ja to arī izlemšu darīt, tad nopirkšu vienas dienas licenci. Vienkārši kaitina tas, ka tā amatieru ranga padarīšana ir uzpūsta tā, ka ja tev nav licences, tad tu esi pačku cīgu dienā pīpējošs alus dzērājs, kas krokšos min ar groziņvelo un visiem licencētajiem amatieriem traucē braukt.

Paldies par viedokli. Iespējams, iepriekš tā arī ir bijis, ka licences vērtība nav pienācīgi pasniegta cilvēkiem. Tomēr mūsu prioritāte ir šo lietu mainīt. Šajā gadā amatieru licences tiek piedāvātas kā neobligāts piederības apliecinājums riteņbraukšanai, kas amatieru dalībniekam sniegs reāli izmērāmas priekšrocības. Nekad nebūs tā, ka priekšrocības no licences saredzēs visi, tomēr LRF strādā un cenšas, lai šīs priekšrocības saredzētu arvien lielāks skaits amatieru riteņbraucēji.

Avatar

By nextglory 20.02.2018 11:23:58

Member · 153 comments

Jautājums, vai komandu nolikumā arī šogad būs punkts, ka lai pieteiktu rangā komandu, vajag lai tajā jau būtu vismaz 4 braucēji...?Un vai 20eur pieteikšanas maksa ir tikai par vienu veidu (piem šoseja) jeb abiem-šoseja un MTB?

Ir doma ,,noziedot,, tos 20eur un pieteikt rangā komandu ,,tiem kam nav komandas,, , zem kuras mēģināt savākt tādus licenzētos, kuri grib un vēlas tikt kādā no ,,lielajām,, komandām. Tādā veidā tos un viņu rezultātus, padarīt nedaudz pamanāmākus.


-Look Alike, Ride Alike-

Avatar

By chipo 20.02.2018 11:58:33

Member · 261 comments

Par LRF:
1) Ir ļoti apsveicami, ka LRF ir kļuvusi aktīva un domā/dara, lai riteņbraukšanas pasaule Latvijā kļūtu baudāmāka/labāka;

Par distancēm (šosejai), līdz ar to organizatoriem un mazliet arī LRF:
1) Mums pietrūkst šosejas sacensībās vidus ceļš starp sportistiem un tautu. Pagājušajā gadā Vienības brauciens bija vienīgais, kas, manuprāt, tam atbilda - t.i. distance, kas ir ap 90km. Es gadā sabraucu ap 3000km (jā, nav daudz, bet pats par to lepojos) un man Tautas šoseja ar 30km ir pa īsu un piedzīvojot to elles mašīnu kas darās grupās, vairs to nevēlos. Tajā pašā laikā sporta 100+km ir pa daudz, zinot, ka Sportisti un Amatieri uzgriezīs virpuli un būs tālēs zilajās. Manuprāt, pagājušajā gadā Rīgas velomartons daudz ko zaudēja, protams arī ieguva ar kritērija braucienu! Uzskatu, ka zaudēja braucējus kā es, kam tauta pa īsu, bet kritērijs ir neiespējams
2) Laika limits, kas daudz ko risinātu, t.sk. lielāku km apjomu jau tika augstāk gan no kolēģiem, gan LRF apspriest!

Avatar

By Andersons 20.02.2018 12:03:04

Member+ · 2,640 comments

Par Rīgas kritēriju nu nevar gluži tā teikt, ka zaudēja, gluži vienkārši nesaprotamu iemeslu dēļ diezgan daudz uzaicināto noboikotēja kritēriju un izvēlējas braukt tautu kas man bija paliels pārsteigums. Ok, neizdevās iekļauties laika limitā bet vienalga kaut kas mazliet citādāks.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By LRF 20.02.2018 13:28:57

Member+ · 218 comments
nextglory wrote

Jautājums, vai komandu nolikumā arī šogad būs punkts, ka lai pieteiktu rangā komandu, vajag lai tajā jau būtu vismaz 4 braucēji...?Un vai 20eur pieteikšanas maksa ir tikai par vienu veidu (piem šoseja) jeb abiem-šoseja un MTB?

Ir doma ,,noziedot,, tos 20eur un pieteikt rangā komandu ,,tiem kam nav komandas,, , zem kuras mēģināt savākt tādus licenzētos, kuri grib un vēlas tikt kādā no ,,lielajām,, komandām. Tādā veidā tos un viņu rezultātus, padarīt nedaudz pamanāmākus.

1.) Komandas reģistrācijā var reģistrēt arī mazāk kā 4 braucējus. Tā nav problēma. Pērn MTB rangā "MySport team" ieguva 4. vietu ar divu sportistu rezultātiem. Svarīgi, ka katrās sacensībās tiks vērtēti līdz četru braucēju labākie gūtie ranga punkti.  Var būt arī trīs, divi, vai viens.

2.) 20 EUR būs par vienu rangu. Ja ir vēlme reģistrēt komandu abiem rangiem maksa noteikta - 30 EUR.
,

Avatar

By Aimon 20.02.2018 13:44:56

Member · 72 comments
Andersons wrote

Par Rīgas kritēriju nu nevar gluži tā teikt, ka zaudēja, gluži vienkārši nesaprotamu iemeslu dēļ diezgan daudz uzaicināto noboikotēja kritēriju un izvēlējas braukt tautu kas man bija paliels pārsteigums. Ok, neizdevās iekļauties laika limitā bet vienalga kaut kas mazliet citādāks.

Boikots notika tādēļ, ka netika ievēroti vienlīdzības principi. Par spīti tam, ka Evelo un Dzirnavnieka komandām praktiski visi iespējamie punktu vedēji tika uzaicināti - nebija pieņemams tas, ka citiem tika liegta iespēja cīnīties par punktiem, kas tajā brīdī tika noteikta, kā pirmās kategorijas brauciens. Tā vairāk bija vērsts uz "pakazuhu" rietumu komandai, kas viņiem arī izdevās, un izmaksu samazināšanu. Bet saknē Japiņa kungs bija izdomājis kaut ko pa savam prātam, kas gāja pretrunā ar amatieru ranga būtību - ka visiem (nevis tikai uzaicinātiem) amatieru licenču īpašniekiem ir iespēja cīnīties par punktiem. Un tā kā trešā kategorija īsajai distancei tika atstāta (jo dalībai nebija uzlikti ierobežojumi), tad tika startēts īsajā distancē.

Avatar

By Vladis 20.02.2018 18:27:30

Member · 175 comments

https://soundcloud.com/train2win/train2 … oms-markss
Te var noklausīties par izmaiņām Amatieru rangā un citām lietām saistītām ar licencēm un sacensībām 2018. gadā!

Avatar

By toms79 20.02.2018 19:11:50

Member · 465 comments
chipo wrote

Par LRF:
Par distancēm (šosejai), līdz ar to organizatoriem un mazliet arī LRF:
1) Mums pietrūkst šosejas sacensībās vidus ceļš starp sportistiem un tautu.

Tāpēc jau ir ideja par braucēju kategorijām, kā tas ir citās valstīs. Lai vienlīdzīgie var startēt kopā. Un nevis pa vecuma grupām, jo vecums neko īpaši par braucēja spējām un pieredzi neliecina.


Avatar

By LRF 09.03.2018 13:36:25

Member+ · 218 comments

Nākamajā nedēļā uzsākam komandu reģistrāciju Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB rangiem. Plašāka informācija sekos pirmdien.

Avatar

By LRF 12.03.2018 22:15:08

Member+ · 218 comments

Sākusies amatieru komandu reģistrācija 2018. gada šosejas un MTB rangiem

Latvijas Riteņbraukšanas federācija aicina amatieru komandas reģistrēt savu dalību 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas, kā arī MTB rangiem. Rangu sezona startēs 14. aprīlī, kad notiks “Dobeles dzirnavnieka” kausa izcīņas 1. posms un Baložu velokrosa 1. posms.

Trešo gadu pēc kārtas LRF veidos Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB rangus, kuros iekļauts kā individuālais, tā arī komandu vērtējums. Šajā gadā galvenais jaunums individuālajā rangā būs ranga dalībnieku iedalījumus vecuma grupās. Tāpat ikviens licencētais amatieru riteņbraucējs vai riteņbraucēja var izmantot licenču lojalitātes programmas plašo piedāvājumu klāstu ar 16 dažādiem piedāvājumiem. Rangā iekļautas LRF atzītas augstākās, 1.,2. un 3. kategorijas sacensības.

No pirmdienas 12. marta līdz pat 12. aprīlim Latvijas Riteņbraukšanas federācija šosejas, kā arī MTB rangos aicina reģistrēt amatieru komandas. Ranga nolikums paredz, ka komandā var reģistrēt neierobežotu skaitu riteņbraucēju ar derīgām “Cycling for all” vai “Master” licencēm. Katrās ranga sacensībās tiks vērtētu līdz četru labāko komandas dalībnieku iegūtie ranga punktus. Lielākajās MTB sacensībās, kur ranga punktus iespējams saņemt gan maratona, gan pusmaratona distancēs, komandā tiks vērtēti līdz četriem labākajiem punktu guvējiem ņemot vērā abu distanču rezultātus. Jāizceļ, ka par dubultu samaksu komandu reģistrēt varēs arī pēc 12. aprīļa.

Ar 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas un MTB ranga nolikumu, kur iekļauta visa informācija par komandu vērtējumu un sacensībām, iepazīties var ŠEIT: http://lrf.lv/index.php/soseja/rangi/am … mtb-rangam

Lai reģistrētu komandu amatieru rangā jāveic sekojošas darbības:

1.Jāaizpilda Latvijas Riteņbraukšanas amatieru rangu komandu pieteikšanās veidlapa. Veidlapa atrodama: http://lrf.lv/index.php/soseja/rangi/am … mtb-rangam

2. Nosūtot komandas pieteikumu, elektroniskā pasta vēstulē jāpievieno komandas kopējais foto vai komandas logo, kas tiks izmantots kā komandas profila titulbilde.

3. Jāveic Latvijas Riteņbraukšanas amatieru komandu reģistrācijas maksa. Šosejas amatieru komandu rangam – 20 EUR + PVN, MTB amatieru komandu rangam – 20 EUR +PVN, Šosejas un MTB amatieru komandu rangiem – 30 EUR +PVN.

4. Pieteikuma veidlapa, komandas foto/logo un rekvizīti rēķina sagatavošanai par komandas reģistrācijas maksu jānosūta pa elektroniskā pasta adresi: toms@lrf.lv.

Avatar

By LRF 23.03.2018 16:10:38

Member+ · 218 comments

Svarīgi jaunumi visiem riteņbraukšanas amatieriem!

Latvijas Riteņbraukšanas federācija publicējusi 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas ranga punktu skalu!
Veikti papildinājumi arī nolikumā, jo palielinājies šosejas un MTB amatieru rangu sacensību skaits!
MTB rangu papildina:
Priekules veloklubs un RK Liepāja rīkotais Lejaskuremes MTB velokrosa seriāls ar 5 posmiem. Visiem sacensību posmiem piešķirta 3. kategorija.
Šosejas rangu papildina:
Jāņa Baukša piemiņas kauss amatieru grupas braucienā, kam piešķirta 3. kategorija.

Jaunā amatieru ranga sezona startē jau 2. aprīlī Priekules novadā ar Lejaskurzemes MTB velokrosa kausa 1. posmu!

Par visu vairāk lasi un iepazīsties: http://lrf.lv/index.php/soseja/aktualit … da-sezonai

Avatar

By Noro 26.03.2018 11:02:26

Member · 238 comments
LRF wrote

Svarīgi jaunumi visiem riteņbraukšanas amatieriem!

Latvijas Riteņbraukšanas federācija publicējusi 2018. gada Latvijas Riteņbraukšanas amatieru šosejas ranga punktu skalu!
Veikti papildinājumi arī nolikumā, jo palielinājies šosejas un MTB amatieru rangu sacensību skaits!
MTB rangu papildina:
Priekules veloklubs un RK Liepāja rīkotais Lejaskuremes MTB velokrosa seriāls ar 5 posmiem. Visiem sacensību posmiem piešķirta 3. kategorija.
Šosejas rangu papildina:
Jāņa Baukša piemiņas kauss amatieru grupas braucienā, kam piešķirta 3. kategorija.

Jaunā amatieru ranga sezona startē jau 2. aprīlī Priekules novadā ar Lejaskurzemes MTB velokrosa kausa 1. posmu!

Par visu vairāk lasi un iepazīsties: http://lrf.lv/index.php/soseja/aktualit … da-sezonai

Skatos, ka šosejas braucieniem tautas distancēm tomēr ir noņemta trešā kategorija (kā jau tika plānots). Vai kāds var argumentēti izskaidrot, kāpēc ir krasi atšķirīga pieeja šosejas mačiem un MTB sacīkstēm? MTB 3. kategorija ir piešķirta pat vietēja mēroga sacensībām, kurās diez vai būs vairāk par 100-150 dalībniekiem, no kuriem nozīmīga daļa būs vietējie fizkultūrieši (bez zemteksta, jo arī pats tāds esmu). Un tas ir tieši tas, kādu es iedomājos Amatieru rangu.

P.S. Nevajag komentēt manu brauktspēju vai alus dzērāju ambīcijas tikt pie ranga punktiem, bet tiešām gribu dzirdēt konstruktīvu un argumentētu viedokli.