Tehnikas pienesums

Avatar

By putraimgaņģis 20.09.2015 19:52:46

Member · 11 comments

Tātad no augstākminētā jāsaprot to, ka:

0) ja cilvēcīgi patīk upgreidoties un jaunas mantiņas, tad ir jāupgreidojas, jo tas vienkārši patīk, mēs tak daram to, kas patīk
1) ja ir vēlme ir sākt nopietni braukt MTB, tad lieko naudu un resursus prātīgāk ieguldīt trenniņos(rullis, zāle, trenneris, laiks)
2) ja gribas vienkārši pabraukt ar dārgu riteni, tad jānopērk dārgs ritenis un miers
3) ja motivēt sevi trennēties var tikai ar dārgu riteni, tad laikam jānopērk dārgs ritenis un tad jāsāk trennēties
4) ja esi nokļuvis starp nopietnajiem minējiem topos, tad laikam dārgs ritenis ir nepieciešams bez variantiem

Avatar

By jaja 20.09.2015 20:09:15

Member · 763 comments

Pienesums noteikti ir + vajag trenētību palielināt. Un braukt ar labu velo ir patīkamāk. Saku no pieredzes kad pārgāju no alu26er meridas uz karbona29er. Meridai greidoju daļas ar , bet īsti jau tam jēgas nebija jo bāze smaga.
Par ietekmi no trases. Vienmērīgā grupā uz laba seguma starpības nav līdz mirklim kad daļa izdomās iet atrāvienā, un tu ar savu smaguci nepapspēsi pievilkt klāt. Pa nopietnām smiltīm būs noteikti vieglāk (SEBos nopietnas smiltis nav manītas). Kalniņi ir jūtami labāk pārvarami, bet vajag iespēju to izmantot. Parasti iestrēgstot starp lēnajiem, izmantot šo iespēju aizbraukt nevar, labākajā gadījumā tu brauc lēnām un ielenkuši tevi kājām gājēji.

Prātīgāk būtu pamainīt rāmi. Un tad jau lēnā garā mainītu pārējos mezglus, pēc vajadzības. ja grib visu uzreiz tad nedraudzīgs cipars.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By jt 20.09.2015 21:52:40

Member+ · 879 comments

Look, ja jau tik gudrs, tad liec priekšā tās zināšanas, kas tieši?
attiecībā uz LV MTB trasēm tas būt pārāk cieti teikts...ja būs pārliecinoši argumenti, būs jāliek atpakaļ mīkstā dakša, pēc pieredzes, gan šķiet nebūs tik traki


Fans AP-print

Avatar

By LOOK 21.09.2015 11:19:29

Member# · 2,709 comments
jt wrote

Look, ja jau tik gudrs, tad liec priekšā tās zināšanas, kas tieši?
attiecībā uz LV MTB trasēm tas būt pārāk cieti teikts...ja būs pārliecinoši argumenti, būs jāliek atpakaļ mīkstā dakša, pēc pieredzes, gan šķiet nebūs tik traki

Es nepavisam negribu izlikties gudrs, bet ikdienā nākas ļoti bieži saskarties ar neatgriezeniski sabojātiem karbona rāmjiem dēļ cietās dakšas.
Iemesli tam ir pavisam vienkārši, neviens no populāriem brendiem (izņemot Niner) veidojot savus rāmjus nav paredzējis ka MTB mekā "LV" tos ekspluatēs ar cietajām dakšām.
Kā rezultātā tiek traumētas gultņu sēžas vietas, lauztas augšējās trubas un citas problēmas, kuru cēlonis ir neamortizējoša dakša.
Tas ka ģeometrija ar cieto dakšu tiek izkropļota ir katra paša braucēja problēma, bet es tikai gribētu brīdināt, ka rāmis tiek pakļauts neparedzētām pārslodzēm un tas saistās ar materiāliem zaudējumiem. Ja kādam šie argumenti ir nebūtiski, karogs jums rokās.

p.s. lieki pieminēt D.Sorokinu, jo publika nav pietiekami informēta cik rāmjus sezonā viņš nomaina.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By neputns 21.09.2015 11:21:50

Member · 703 comments

Kad sāku braukt tieši Vivus maratonus tad uzreiz jutu ka pirmais ko vajag ir labas bremzes!līdz ar to trako bremzēšanu arī bieži vien sanāk uzsākt uzreiz pret kalnu,tas nozīmē ka jo vieglāks velo ,jo vieglāk to izdarīt!
Tad vēl ļoti svarīgi,lai pārslēdzēji strādātu ideāli,jo tieši tur nu vismaz man amatierim jāslēdzas ļoti daudz un bieži.

Avatar

By jt 21.09.2015 11:29:53

Member+ · 879 comments

LOOK, paldies par izsmeļošo atbildi.
Biju kaut kā iedomājies, ka runā kontekstā ar piemēram braukšanu cauri smiltīm, kāpumos utt.
Pēc pieredzes - šobrīd uz Scott Scale910 ir Niner dakša un divu sezonu laikā nav novērotas , kādas plaisas vai problēmas ar gultņu sēžām, bet nu skaidrs, ka var būt un var nebūt, atkarīgs no katra ražotāja rāmja. Pieļauju, ka piem Scott ražotājs ko tādu ir paredzējis, ja reiz Syncros (Ritchey) piedāvā cietās dakšas.


Fans AP-print

Avatar

By suugoi 21.09.2015 12:08:21

Member · 1,150 comments

Mani veikala mainot daksu bridinaja ka trek ramji luztot, pec trek komandas pieredzes smile


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Bobcat 21.09.2015 16:05:16

Member · 93 comments

Tā jau viņš ir , kad ieejam kādā velo bodē un sāc skatīties un aprunāties ar kādu viedāku vīru par riteņiem. Tad tas mazais velniņš baigi braukā pa smadzenēm.
Man patreiz nepamet doma, ka vajag pārdot savu gadu veco mtb un iegādāties šādu cyclocross vellapēdu http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/ro … t_5_disc/#


Braukt uz priekšu vienmēr ir interesantāk.

Avatar

By Bobcat 21.09.2015 16:08:01

Member · 93 comments

Jo, ja paskatās šo video https://www.youtube.com/watch?v=xC7cloX4p0Y, priekš kam gan vajadzīgs ir mtb, ja tā pat ir jautri


Braukt uz priekšu vienmēr ir interesantāk.

Avatar

By Ivars27 05.12.2017 11:54:29

Member · 214 comments

Stiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem. big_smile
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQ


Cilvēki, kas kritiskos brīžos sev uzdod jautājumu: What would my cat do?, daudz biežāk guļ diendusu.

Avatar

By kašķis 05.12.2017 13:51:24

Member · 985 comments
Ivars27 wrote

Stiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem. big_smile
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQ

var būt vecs un nekpots, bet pārsvarā  tam ir top līmeņa komponentes (īpaši rati). Izmaksas tāda savākšanai noteikti būs virs 1k eur.

Avatar

By adix 05.12.2017 15:03:49

Member+ · 1,024 comments
kašķis wrote
Ivars27 wrote

Stiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem. big_smile
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQ

var būt vecs un nekpots, bet pārsvarā  tam ir top līmeņa komponentes (īpaši rati). Izmaksas tāda savākšanai noteikti būs virs 1k eur.

Slinkums visu garo video pilnībā skatīties, bet pēc nekopta tas velo neizskatās smile