Ultegra pārslēdzēja rokturis neslēdz uz leju

Avatar

By Spoks 27.10.2017 00:30:39

Member · 287 comments

Lieta tāda! Aizmugurējā pārslēdzēja rokturis vairs  neslēdz uz leju, ja pirms tam esmu pārslēdzis uz vieglāku zobratu. Tur tāda mēlīte neatnāk atpakaļ. Ar pirkstu var atspiest atpakaļ, tad atkal slēdzas uz leju. Interesanti, ka slēdzot uz leju, tā mēlīte tajā mehānismā atnāk atpakaļ, tikai uz augšu slēdzot ieķīlējas. Un slēdzot uz leju tad izveidojas tāds kā brīvgājiens, pilnīgi brīvi rokturis nospiežas, bet neko nepārslēdz.  Ir kāds zināms risinājums? Meklēju Internetā, bet pareizo risinājumu neatradu.

Last edited by Spoks (27.10.2017 00:30:58)


Katrai vāverei savi rieksti!

Avatar

By kaska 27.10.2017 09:23:09

Member · 884 comments

Viens variants ir pret korpusu ielikt parastu mazu atsperi, kas to mēlīti avelk atpakaļ. Bet pēc manas pieredzes, tas ir īstermiņā risinājums.


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By parazutis 27.10.2017 09:25:05

Member+ · 757 comments

Divi risinājumi. Sapusham rokturii cik vien var un kur vien var WD40, pec tam ar kopresoru izpuut.  Iznaks labi daudz dublji araa , iespejams.
Veel palidz, ja nomaina troshu apvalkus un trosiites.
CX nav retums shitas nikjis

Avatar

By Inars 27.10.2017 09:45:16

Member+ · 1,303 comments

Jāārda un jāskatās. Tur ir detaļas, kuras lūzt; bij piemērs arī ar notrūkušu troses galu, kurš palicis mehānismā. Pat neatceras, kad mainīts, palicis no iepriekšējā saimnieka smile

Avatar

By 321 27.10.2017 09:56:28

Member · 6,350 comments

Es vienu salaboju lejot x dienas ar petroleju, bet viņam nebija mehāniskas problēmas tādtād

Avatar

By Ansis 27.10.2017 10:43:45

Member++ · 3,678 comments

Parazutis zin, ko raksta.
Visticamāk, ka salūzis nav nekas.
Kompresoriem var dabūt pulverizatora pristavku, ar kuru var smidzināt šķidrumu. Iesmidzini no visām pusēm nepilnu litru dīzeļdegvielas, ļauj notecēt, beigās nožāvē ar fēnu.
Apkopes beigās vēlams ar tievu garu skrūvgriezi vajadzīgajās vietās ielikt smēra pikučus.

Avatar

By kaska 27.10.2017 11:11:33

Member · 884 comments

p.s. jā, piemirsu precizēt, ka manā gadījumā bija salūzušas detaļas. Iztīrīšana, jaunas troses utt nebija variants.

Last edited by kaska (27.10.2017 11:11:41)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Dexters 1 27.10.2017 22:41:32

Member · 78 comments

Sveiki!
Variants ko izteica Inārs,pats esmu sastapies... Iespējams,dēļ tā,ka tā detaļa iesprūda,salauza mehānismu...
  Vai kāds dalībnieks,-entuziasts ir ko tādu izjaucis,salabojis-salicis!? big_smile

Avatar

By DRS 28.10.2017 14:21:03

Member · 67 comments

30285524904_130e55f4e9_c.jpg

Tika izjaukts 6500 shifteris. Iekšā no kaut kurienes nolūzis plastmasas gabals, kurš traucējas slēgties. Pēc tam viss tika salikts atpakaļ un slēdz vēl joprojām.

Ir vērts pieminēt, ka salikt atpakaļ izdevās ar kādu trešo reizi big_smile

Last edited by DRS (28.10.2017 14:22:58)

Avatar

By Dexters 1 28.10.2017 14:34:25

Member · 78 comments

O,molodec! smile
Iespējams,tas oldskools ir pat grūtākais... Vienīgi dīvaini,ka nekas nebija slūzis... Dažam atsperītēm ir niķis nogurt...

Bet cik, zēniem šādi arī ir palikuši izjauktā veidā? wink

Avatar

By Spoks 28.10.2017 14:38:28

Member · 287 comments

Paldies visiem! Neizjaucu, jo pašlaik nav tādas iespējas.  Bet izjaukšana visticamāk palīdzēs, pašlaik uzliku gumiju, kas visu atvelk atpakaļ. Kad sākšu jaukt, un kaut kas nesanāks, vērsīšos atkal te. big_smile

Bet bildē labi redzams, kas atrodas 200 eiro vērtā detaļā.


Katrai vāverei savi rieksti!

Avatar

By DZ 28.10.2017 16:03:30

Member · 3,499 comments

Shimas ručkas neesmu jaucis, bet SRAM Red gan. Beigta bija viena atspere, bet nu ņemot vērā ručuku cenu, iekšām gan būtu jābūt kvalitatīvākām. 5Eur tualetes krampīša mehānisms ir kvalitatīvāks.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv