Aploka remonts, Karbons

Avatar

By kandrejevs 11.09.2017 15:43:45

Member · 377 comments

varbūt tās kādās īpašās aploces. cik esmu lasījis, visur saka, ka komforts no karbona aplocēm būtiski samazinās, alumīnijs ir miksts un vairāk absorbē sevī lokoties, kā karbona aploces, kas nelokās.


kandrejevs.com
SCOTT Scale 910
KTM revelator elite di2

Avatar

By adix 11.09.2017 16:25:38

Member+ · 1,007 comments

Atvainojos par spamu, bet nu foršs Tev kolēģis, ar pagali met startā big_smile

Avatar

By martinsb 11.09.2017 16:26:11

Member+ · 858 comments

Esmu vairākas reizes griezies pie LOOK, visas reizes par kvalitāti nav sūdzības. Pēdējo reiz gan biš termiņš kavējās, vajadzēja paskubināt!

Avatar

By ksp 11.09.2017 17:37:57

Member · 76 comments

kandejevs -> šitā ir interesanta tēma, tur vēl jautājums, kas tās par aplocēm, par ko tauta sūdzas - ka tik tas nav lētais "ķīnas karbons" tm? Tie draugi sajauc ogles audumu ar sveķiem un lipina tik kopā, pofig, kādas ir izstrādājuma īpašības, tauta tak pērk, jo KARBŌNS pa lēto. Top zīmoli izpētē tomēr iegulda un gribas domāt, ka tur tā 2-3x cenu starpība pa lielam aiziet. Protams, nez vai visi ķīnieši ir slikti, tikai kā lai uztic savus zobus kādai no tām sētas darbnīcām? Vēl pieļauju, ka nopietnās firmas karbona aploces pašlaik vairāk ražo tiem, kas brauc agresīvi un nopietni sporto - tiem tās reāli arī vajag stingrākas un viņi ir gatavi par to maksāt. Ja biezais svētdienas braucējs Janka tādu nopērk, tad skaidrs, ka seko brēcieni par nekomfortu. Uztaisīt kompozītu var stipri lokanu, tikai tādām aplocēm laikam vēl nav tirgus tieši cenas dēļ, jo nebiezajam Jankam, kas labprāt gribētu mīkstāku braucienu, tās nav pa kabatai. 

ALU ļoti maz var locīties, ja tā notiek, tad materiāls ātri nogurst. Domāju, ka viss ALU aploču šķietamais komforts rodas spieķos, ne aplocē. Karbona diegi teorētiski var locīties mūžīgi bez materiāla noguruma, tomēr, protams, reāli dzīvē kompozīts gluži tāds nav. It sevišķi, ja starp slāņiem ir burbuļi un krunkas, tad auzas ir ātri, jo ārējie slāņi tad tiek pārslogoti. Starp citu, tieši kompozītam ir ļoti labā īpašība, ka trieciena enerģija tiek vairāk vai mazāk arī slāpēta, materiāls sanāk mazāk atsperīgs (nejaukt ar lokanību) salīdzinājumā ar metālu. Un arī sāniski rats nedrīkst būt pārāk ciets un atsperīgs, tad nebūs saķeres līkumos - šis īpaši aktuāli esot šosejai, kur plāna riepiņa un nav piekares.

Kam interesē tēma, var internetos pameklēt tādu Raoul Luescher, baigi interesants vecīts, pieredze ar karbonu >25 gadi, t.sk. aviācijas industrijā.