canyon aeroad vs ultimate

Avatar

By runcis_zabakos 31.08.2017 16:36:52

Member · 417 comments

Pamazām radusies vēlme aizstāt esošo braucamo pret jaunu, Canyon labi piedāvājumi, cik dzirdēts ari kvalitāte.

Nevaru izdomāt kurš modelis būtu labāks aeroad  vai ultimate? Ikdienā pavadu treniņu uz šosejnieka un piedalos pa lielam visas vietējās šosejas velo sacensībās.

Šobrīd vairāk sliecos aeroad, sacensībām arī drošvien labākais variants, bet vai ik dienas treniņiem tas nebūs par neērtu?

Varbūt kādam bijusi līdzīga situācija un var padalītos kuru variantu izvēlējāties un kādas atsauksmes?

Avatar

By Aigi_nr1 31.08.2017 17:04:19

Member · 281 comments

Man nav Canyon, bet kad meklēju šosejas riteni man bija tieši tā pati dillēma - aero vai klasisko rāmi.

Es izvelējos tomēr aero rāmi manā gadījuma Felt AR5. Un nekad neesmu nožēlojis, jā tas ir stingrāks un arī smagāks par klasisko, bet vējā iet daudz reizes labāk, uz Latvijas ceļu plaisām un ielāpiem neamortizējas, bet esmu sēdējis arī 3h un vairāk dzīvs esmu un nekad nav bijusi doma mainīt uz citu.

Pie tam aero ramim ir priekšrocība, ka to var samēra labi transformēt TT variantam, ja nu paliek aktuāls.

+ noteikti vajag pie profisionāļiem uzsēdi noregulēt.

Avatar

By mrlobber 31.08.2017 17:27:32

Member · 826 comments

Latvijai ņem Aeroad. Ultimate margināla jēga (un arī tikai varbūt) parādītos tikai tad, ja visu laiku pa kalniem dzīvotos.

P.S. Personiski esmu braucis gan ar Felt AR, gan Cervelo S5, kas abi izslavēti kā vieni "nekomfortablākajiem" riteņiem, jā, var just atšķirību pret tā saucamajiem "vieglajiem rāmjiem", bet tā nav tik liela, ka tā vērts būtu Latvijā upurēt aero (=ātrums) pret komfortu.

Avatar

By marsis 31.08.2017 22:34:36

Member · 117 comments

Izvēloties velo jāņem vērā Tavs svars , braukšanas stils un ceļu stāvoklis Tev apkārt . Ja Tu esi viegls , patīk braukt apļu mačus , kritērijus , iebrauc kādreiz zemes ceļos , tad Aeroad un līdzīgie nebūs īsti pareiza izvēle . Ultimate un līdzīgie kopumā ir pareizā universālā izvēle , bet ja esi smagnējs un patīk tempa braucieni , tad var domāt par Aeroad vai līdzīgiem . Daudz ko arī, protams , mainīs arī ratu , riepu izvēle treniņiem , mačiem ..

Avatar

By vitamiins_xc 01.09.2017 04:11:11

Member+ · 2,832 comments

rati un riepas + uzsēde dod vairāk wattu nekā pliks aero rāmis. Lētāk ir iesākt ar to.
Pie tam aero rāmja īstās īpašības parādās tikai ātrumos pie 50+.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By AndrisG 01.09.2017 07:40:25

Member · 667 comments

Kas vizuāli sirsniņai tuvāks! Ja neej atrāvienos un tt nebrauc ar grupas velo, tas viss ir margināli. Reālā pasaulē 2 džeki ar cannnondale S6 klasiska tipa rāmi un trek madone aero integrēto kosmoskuģi pie 40+kmh ieguva 10s uz 11min. Ar tiem pašiem ratiem un pie 250/270w katrs. Ja tev tās 10s - 1kmh individuāli braucot ir svarīgas, ņem arero. Ja gribi responsīvāku un vieglāku, ņem klasiskāku. Jaunais tarmac un bmc man šķiet zelta vidusceļi. Aero optimizēti visurgaajēji. smile

Avatar

By calvins 01.09.2017 07:40:51

Member+ · 438 comments

Ja ir interese, tad drīz tirgošanā būs viens L izmēra Aeroad ričuks

Avatar

By runcis_zabakos 01.09.2017 08:53:04

Member · 417 comments

Paldies par ieteikumiem, izvēle vieglāka nepalika, pēc izskata labāk patīk aeroad   big_smile

Viegls neesmu - 80kg un 183 cm, kritēriju pie mums praktiski nav un atrāvienos cenošos braukt smile

Avatar

By adix 01.09.2017 09:12:22

Member+ · 1,214 comments

Tad ko Tu te lauzies? Pats atbildēji tikko uz jautājumu. Patīk, pērc!
Cik noprotu, neesi sakasījis pēdējos 350 eirīšus lietotam pirmajam šosejniekam. Ja nauda atļauj, pērc to, kurš patīk. Pabrauksi, sapratīsi, bija pareizā izvēle vai nē. Tikai tā radīsies pašam savs viedoklis wink

Avatar

By AndrisG 01.09.2017 09:16:10

Member · 667 comments

Tad jau izklausās vairāk pēc aero dampja. Ja vēl krāsa īstā un viss apmierina, go for it.
Biķernieki ir sort of uzskatāmi par kritēriju. Līkumi nav ļoti tehniski, bet paātrinājumu uz katru apli sanāk gana daudz.
Gribi vēl grūtāk - kāpēc ne diskus? big_smile

Avatar

By mrlobber 01.09.2017 09:47:36

Member · 826 comments
calvins wrote

Ja ir interese, tad drīz tirgošanā būs viens L izmēra Aeroad ričuks

Uz ko tad nākošsezon pāriesi? big_smile

Avatar

By calvins 01.09.2017 10:39:03

Member+ · 438 comments
mrlobber wrote
calvins wrote

Ja ir interese, tad drīz tirgošanā būs viens L izmēra Aeroad ričuks

Uz ko tad nākošsezon pāriesi? big_smile

Canyon, bet ar Di2

Avatar

By Laimigais 01.09.2017 11:15:18

Local.Shop · 3,167 comments

+1

vitamiins_xc wrote

rati un riepas + uzsēde dod vairāk wattu nekā pliks aero rāmis.


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By Vaskis 04.09.2017 00:22:58

Member · 2,612 comments

Ja izvēle ir starp aeroroad un ultimate SLX nevis SL(tikai), tad tikai pirmais, jebšu aero. Tādēļ, ka:
1. ultimate nekomplektē ar LV race paredzētiem ratiem, respektīvi 50 aplokiem.
2. aeroroad, ir ar aploku bremzēm, taču ar ne parasto pivot, bet ar direct, kas tomēr uzlabo bremzēšanu.
3. aero ir cool big_smile

Es izvēlējos, ultimate SL(tikai) tīri dēļ tā 1+T, kas bija jāpiemet līdz aero.


Citējot vitamīnu.
Aero+rati+uzsēde dod vēl vairāāāaaak watttttu big_smile