Vadītāju kauna kakts

Avatar

By DZ 01.09.2016 15:11:59

Member · 3,501 comments

30min noiet var, bet 1min pastāvēt nevar?
Jā, ja nepieciešams, jābrauc ar taksi, vai jāpasūta ēdiens uz mājām. Tam ir sociālie darbinieki. Ja tas viss ir par grūti, ir pansionāti.
Tava filozofija ir laba lieta, bet izskatās, ka satiksmē Tu piedalies sēžot tramvajā un skatoties uz satiksmi pa logu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Mihails 01.09.2016 15:28:42

Member · 341 comments
DZ wrote

30min noiet var, bet 1min pastāvēt nevar?

Man ar velo vai auto braucot nez kāpēc nav grūti uzgaidīt dažas sekundes, kamēr gājējs pāries pāri ielai.

Avatar

By DZ 01.09.2016 15:31:34

Member · 3,501 comments

Kur ir runa par dažām sekundēm?


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Mihails 01.09.2016 15:36:08

Member · 341 comments
DZ wrote

Kur ir runa par dažām sekundēm?

Bet par cik sekundēm tad ir runa? 10? 15? Un cik bieži tev šādas situācijas gadās? Reizi pusgadā? Man liekas, ka mēs te apspriežot šo problēmu jau iztērējām 100 reizes vairāk laika.

Avatar

By artursp 01.09.2016 15:39:34

Member · 392 comments

Uzgaidīt jau nevienam nav grūti. Tikai pilnīgs deģenerāts, iedegoties savam zaļajam, spiedīs grīdā un brauks virsū vecai tantiņai, kas nebūs paspējusi pāriet ielu. Bojā iet un cieš pavisam citās situācijās (piemēram, nepārliecinoties par savu drošību PIRMS ielas/ceļa šķērsošanas vai cita manevra)!

Avatar

By Ivars27 01.09.2016 15:59:31

Member · 367 comments

Sociopāta profils: http://www.diena.lv/blogi/sociopata-profils-757761

Raksturīgas sociopātijas iezīmes
Ārēja, lai arī virspusēja pieglaimība (lokanums, nolaizīta glumība) un šarms
Sociopāti prot ātri iepatikties, atstāt patīkamu iespaidu, upura iztēlē uzburt ilūzijas. Tā ir ēsma, ar ko sociopāts pievilina savus upurus.

Manipulācijas un vēss aprēķins
Tipisks sociopāts citus cilvēkus uzskata par stulbiem idiotiem, kurus bez žēlastības jāizmanto, un visi līdzekļi šim mērķim ir labi. Sociopāts brīžiem var šķist draudzīgs un apburošs, bet iekšēji viņš ir naidīgs, aprēķinošs un dominējošs – tausta un atrod sava upura vājos punktus. Kad pienāk īstais brīdis, sociopātam patīk savu upuri atklāti dominēt un pazemot.

Savas personas svarīguma un pārākuma apziņa
Sociopāts uzskata, ka viņam ir tiesības uz visu, ka viņam pienākas. Arī tad un it sevišķi tad, ja to var izdarīt uz citu rēķina, pakāpjoties uz sava labticīgā, mieru un labumu gribošā upura.

Nožēlas, kauna un vainas izjūtas neesamība
Tādas jūtas sociopāts vienkārši nepazīst un neizjūt, lai gan vajadzības gadījumā tās spēj spoži notēlot, lai manipulētu savus upurus. Šo jūtu vietā sociopāts izjūt iekšējas dusmas, kuras uz kāda jāizgāž.
Tādas jūtas citos cilvēkos sociopāts iztulko kā viltību, tēlošanu, vājuma pazīmi, kas jāizmanto. Sociopāts citus neuzskata par pilnvērtīgiem cilvēkiem, bet tikai par savu manipulāciju mērķiem, instrumentiem un izdevībām. Sociopātam nav draugu, bet ir upuri un pagaidu sazvērnieki, kuriem arī galu galā jākļūst par upuriem. „Mērķis attaisno līdzekļus” ir sociopātu dzīves moto. Sociopātiski uzvesties var arī valstis un impērijas.

Emociju seklums
Ja arī sociopāts ārēji izrāda jūtas, kas citiem cilvēkiem liecina par siltumu, prieku, mīlestību un līdzjūtību, tad šai izrādei ir pavisam citi mērķi. Reizēm sociopātu dusmās iedzen kāds citiem nenozīmīgs sīkums, bet lietas, kuras samulsina normālus cilvēkus, sociopātu atstāj vēsu un neaizkustinātu. Tā kā sociopāti nespēj būt patiesi, tad arī viņu solījumi nekad nav patiesi. Gaidīt, ka sociopāts pildīs savu solījumu vai turēs savu vārdu, patiešām ir naivi, taču normāli cilvēki mēdz šiem solījumiem pieķerties un lolot cerības.

Cietsirdība un iejūtības trūkums
Sociopāts nespēj just līdzi savu upuru sāpēm, viņš nicina citu cilvēku jūtas un nekautrējas tās izmantot pret pašu upuri.

Impulsīva daba, nekontrolēta uzvedība
Nesavaldītas dusmas, nekontrolēta ārdīšanās sociopāta dzīvē parasti mainās ar īsiem mīlestības apliecināšanas un labu solījumu periodiem. Upuri parasti sociopāta solījumiem notic, taču šādi cikli nebeidzas nekad, tikai kļūst vēl rafinētāki, nekaunīgāki, brutālāki un sāpīgāki. Sociopāts svēti tic, ka viņš ir visvarens, visu zinošs un ka viņam pienākas viss, ko vien viņam labpaticies iekārot, neraugoties uz to, kādas sekas šādas ambīcijas atstāj uz citiem cilvēkiem. Tipisks sociopāts neievēros nekādas personu cieņas robežas, viņš izmantos katru izdevību izspiegot, ielīst dvēselē, lasīt sava upura personīgo saraksti (vai pat tajā anonīmi piedalīties), pārbaudīt kabatas, rokassomiņu, dienasgrāmatu, vēstules. Un to visu viņš nekautrēsies izmantot pret savu upuri. Arī kautrību sociopāti nepazīst.

Avatar

By Freeman 01.09.2016 16:35:04

Member · 70 comments

Šito pie mums arī vajadzētu atļaut, kaut tagat jau arī principā var darīt bez stresa, jo iespēja tikt sodītam ir ļoti minimāla.
https://www.youtube.com/watch?v=bCWMSqPAJx0

Avatar

By DZ 01.09.2016 21:06:16

Member · 3,501 comments
Mihails wrote
DZ wrote

Kur ir runa par dažām sekundēm?

Bet par cik sekundēm tad ir runa? 10? 15? Un cik bieži tev šādas situācijas gadās? Reizi pusgadā? Man liekas, ka mēs te apspriežot šo problēmu jau iztērējām 100 reizes vairāk laika.

Pie katras piektās zaļās gaismas. Luksafors, par kuru runāju ir starp Pilsētas Pasāžu un autoostu. Tiem, kuri nedzīvo Latvijas centrā, pateikšu, ka tas ir Jelgavā.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By sursurs 02.09.2016 09:02:46

Member · 905 comments
DZ wrote

Tas, ka cilvēks ir vecs, nenozīmē, ka viņam jāpiedalās satiksmē, ja viņš to vairs nespēj. Tas pats attiecināms uz gājējiem vai velosipēdistiem. Ja apkārt ir 101 soliņš, uz luksafora ir cipari, cik ilgi zaļais degs un tas mirgo, pāri ielai iet nedrīkst, ja cilvēks knapi spēj paiet. Nevajag pārvērtēt savas spējas satiksmē. Ja nespēj pastāvēt minūti, tad kā tas cilvēks vispār spēj līdz veikalam tikt? Tur gan ir vienkārša veca cilvēka filozofija - man viss pie vienas vietas, gan jau pagaidīs.

Par auto vadīšanas tiesībām - piekrītu - jā - tur reakcija ir baigi no svara un ar auto vecs cilvēks tiešām var apdraudēt sevi un citus.. Tur vajadzētu tad arī pie veselības pārbaudēm visiem (vai pēc noteikta vecuma vismaz) kkādas papildus pārbaudes - nu tur reakcijas ātrums kaut vai..
Bet tgd padomā, ka arī tādam vecam cilvēkam ar kājām ejot tā reakcija nebūs labāka. Un ko tgd - aizliegt viņam iet ar kājām, aizliegt šķērsot ielu? Pilsētās prioritātei būtu jābūt gājējiem tomēr. Arī Jelgavā.
Nezinu par Jelgavu, bet Rīgā, piemēram, Maskavas/Prūšu gājējs pie zaļā var pagūt šķērsot abas joslas un trambuļa sliedes tikai ĻOTI raitā solī. Principā pat ar bērnu ratiem īpaši nevelkoties otrajai pusei vairs likumīgi nemaz nevar uzsākt iet pāri, jo jau deg sarkanais. Vai arī ir jāsāk šķērsot pirmā puse vēl pie sarkanā - tiklīdz autiņi sāk stāties. Ar to gribu teikt, ka šobrīd tāpat lielā daļā vismaz Rigas krutojumu luksofori ir saregulēti 100% par labu autovadītājiem - tb zaļais viņiem deg ĻOTI ilgi. Un tad pie tās situācijas vēl protestēt, ka gājējs redz nenovērtē savus spēku iešanai pāri ielai un šoferim nabadziņam pāris sekundes pie katra luksofora jāpagaida??? Varūt cilvēks tās 30 minūtes vēl var līdz veikalam aizklumburēt (un tur kkur apsēsties, attpūsties), bet 31ajā minūtē jau kritīs. Un man kkā pēd laikā pārāk bieži sanāk redzēt cilvēkus, kas knapi velkas, ir nokrituši, kam jāpalīdz piecelties utt. Varbūt tāpēc, ka pēd. laikā vairāk staigāju kājām, nevis lidoju visiem garām ar velo vai auto...


velo 4ever

Avatar

By Kefīrers 22.09.2016 19:12:39

Member · 211 comments

Šodien Brīvības gatvē mani smuki nokantēja RS divdaļīgais buss. *Taurētāji jau saostās, noslauka puņķus no deguna un bļauj: "Ko tad tu Brīvības gatvē dari uz brauktuves, ja blakus ir veloceliņš?"* Atbilde: Kopš tajā pusē ir saliets jauns asfalts, braucu tikai pa brauktuvi, jo neuzskatu, ka pērties uz 40+kmh pa veloceliņu ir tas drošākais risinājums ne man, ne citiem tā lietotājiem. Zinu, ka pa sabiedriskā transporta joslām legāli drīkstu braukt, tāpēc daru tā. Neesmu informēts vai ātruma ierobežojums tur vēl ir spēkā, bet jā: Teikas staķika pieturā panesos garām busam, kas tur uzņēma pasažierus un dega zaļais, tempu turu un tā kā ne pirmo reizi esmu ar pīpi (velo) uz jumta (brīvībenes), zinu, kur ir nākošā pietura, tāpēc minos ar jaudu, lai neliktu viņam lieki gaidīt man aizmugurē, bet vadītājs laikam uzskatīja, ka tomēr esmu par vāju un vajag iet apgonā. Nezinu, kas mani paglāba no nokļūšanas zem riteņiem, varbūt laikus nospiestās bremzes, varbūt iekrātie haļavas punkti. Līdz šim, pret RS smago transportu vadītājiem (par mikriņiem ir cits stāsts) pretenziju nav bijis (dažreiz pat uzmetu īkšķi, ka vairākus kvartālus ir mani lutinājis aizvējā), tagad, gribi negribi, uz visiem jāskatās ar šķību aci.


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By waldis 22.09.2016 19:34:23

Member · 208 comments
Kefīrers wrote

Zinu, ka pa sabiedriskā transporta joslām legāli drīkstu braukt, tāpēc daru tā.

Šeit tāda piebilde:
92. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 507., 509. vai 510. ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem aizliegts braukt un apturēt transportlīdzekli šajā joslā, izņemot taksometrus, attiecīgi reģistrētus elektromobiļus, kuriem uzstādītas speciālas nozīmes transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numura zīmes, un, ja kāda no minētajām zīmēm uzstādīta kopā ar 824. papildzīmi, – arī velosipēdus.

Avatar

By Kefīrers 22.09.2016 20:02:09

Member · 211 comments

Ok, šoreiz kļūdījos, taču tas neattaisno bīstamu manevru veikšanu. Un runājot par veloceliņiem, gribējās vēl piemest klāt gadījumu pirms pāris dienām, kad, pats nezinu kāpēc, izvēlējos braukt tieši pa to. Normāli braucu savā tempā, redzu, ka 3 dāmas ripinās pretī viena otrai blakus un skatās man virsū. Nu, ja jau mani redz, tad kāda(s) pārkārtosies. Nē, es no 36 nometu līdz nullei. Veloceliņi esot droši...*sarkastisks nopūtiens*


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By 436 22.09.2016 22:56:13

Member · 822 comments
Kefīrers wrote

Normāli braucu savā tempā, redzu, ka 3 dāmas ripinās pretī viena otrai blakus un skatās man virsū. Nu, ja jau mani redz, tad kāda(s) pārkārtosies. Nē, es no 36 nometu līdz nullei. Veloceliņi esot droši...*sarkastisks nopūtiens*

big_smile neesi tramvajs, vari taču apbraukt. bet visā nopietnībā tev piekrītu - uz ielas tomēr ir kaut kā drošāk braukt. nav jāraustās, ka kāds aiz stūra izlec vai izbrauc no blakusteritorijas. nav jādomā vai mašīna izbraucot no staķika, pa veloceļu braucošu riteņbraucēju palaidīs vai ne.
brauc pa ielu - redzeslauks lielāks, noteikumi tikpat vienkārši kā braucot ar auto....

Avatar

By Kefīrers 22.09.2016 23:03:01

Member · 211 comments
436 wrote

neesi tramvajs, vari taču apbraukt.

Ja mēģinātu apbraukt, nāktos likt lietā velokrosa skilus, kuru man nav un iepērt kokos, kuri ir zaļajā zonā starp veloceliņu un gājēju ceļu. big_smile


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By gamma 23.09.2016 14:10:54

Member · 97 comments

No Šmerļa ielas līdz VEF ir 3 km, no Juglas ielas 5. Uz 40 3km veic 4.5 minūtēs, uz 25 7.2. 5km attiecīgi 7.5 un 12. Tas par laika ietaupījumu. Domāju, ka veiksmei ar luksoforiem ir lielāka nozīme kopējā laikā, nekā ātrumam atsevišķos posmos. Šmerli pieminu tāpēc, ka, manuprāt, posmā Šmerļa iela-Jugla jau nu tiešām nevajag pa ielu braukt, tur nav nemaz tik plats, lai komfortabli apbrauktu velosipēdistu. Virzienā uz centru, protams, var braukt pa paralēlo ielu, kur autobusi iet. Tur braucu remontu laikā. Nav jau gan arī tur nekas labs, tāpat mašīnas daudz, autobusi stājās pieturās....
Pats katru dienu pārvietojos maršrutā Jugla-centrs pa velo celiņu, Endomondo gala vidējo rāda virs 20. Jāņem vērā, ka pēdējie pāris km ir lēni dēļ luksoforiem. Tā kā man jau šķiet, ka laika ieguvums nav tik būtisks.
Retorisks jautājums - vai bīstamāks bija gadījums ar busu vai ar tām 3 meitenēm? Un kur ir teikts, ka ir jābūt nodrošinātai iespējai pārvietoties ar 40+? Savādi sanāk, ka ļaudis argumentē savu nebraukšanu pa veloceliņu ar to, ka viņi pārvietojas ātrāk par citiem un tad brauc pa ielu, kur paši ir lēnāki par citiem.

Avatar

By averza 23.09.2016 17:25:00

Member++ · 5,039 comments

Nu viņš cenšas, cik var, ierakstīties plūsmā. Un nav jau nemaz lēnāki - pat pie nelieliem sastrēgumiem ar velo ir ātrāk.

Avatar

By gamma 23.09.2016 18:16:46

Member · 97 comments

Vēlo gandrīz nekad nebrauc plūsmas ātrumā. Vai nu ātrāk pa korķi vai lēnāk par mašīnu. Brīvības ielā satiksme ap 60 parasti.

Avatar

By Kefīrers 24.09.2016 04:08:59

Member · 211 comments

Pārsteidza, ka RS uz manu postu feisbukā par šo gadījumu pat atbildēja, sakot, ka labprāt izmeklētu lietu un prasīja busa borta numuru. Skāde tikai, ka par borta nr. iedomājos tikai vairākus kvartālus uz priekšu.


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By persietis 24.09.2016 04:42:15

Member · 420 comments

Nevajag nemaz borta nr.,pietiek ar datumu,laiku,maršruta nr., un vietu lai to noteiktu kas tas bija par busu jo tie jau brauc pēc saraksta un tiek reģistrēti.

Avatar

By sursurs 24.09.2016 09:15:55

Member · 905 comments
Kefīrers wrote

Pārsteidza, ka RS uz manu postu feisbukā par šo gadījumu pat atbildēja, sakot, ka labprāt izmeklētu lietu un prasīja busa borta numuru. Skāde tikai, ka par borta nr. iedomājos tikai vairākus kvartālus uz priekšu.

RS patiesībā izmkelē gan šitos gadījumus un diezgan griež nost šoferiem no algas, ja tādi ir. Tāpēc ar Rs patiesībā ļoti reti sanāk kādi brīnumi.. Visādi Ādažnieki, Gaļas busi u.tml. ir krietni bīstamāki..


velo 4ever

Avatar

By Mihails 24.09.2016 12:03:15

Member · 341 comments
sursurs wrote

RS patiesībā izmkelē gan šitos gadījumus un diezgan griež nost šoferiem no algas, ja tādi ir. Tāpēc ar Rs patiesībā ļoti reti sanāk kādi brīnumi.. Visādi Ādažnieki, Gaļas busi u.tml. ir krietni bīstamāki..

Ar Galss busiem man praktiski nav bijuši nepatīkami incidenti, parasti apsteidz ar diezgan drošu intervālu, nezinu, varbūt tas tādēļ, ka pārsvarā braucu pa pilsētu, kur to ir salīdzinoši maz. Kaut arī Deglava ielā, kur braucu diezgan bieži, Galss busus sanāk redzēt visai bieži. No RS autobusu šoferiem apsteigšanu ar mazāku par 0,3 m intervālu un ceļa nogriešanu pirms pieturas vai krustojuma sanāk redzēt daudz biežāk, ne tikai skaitliski, bet arī procentuāli. Un 7.autobusu parkā 4 no 5 gadījumiem uz sūdzībām vienkārši atrakstās, pat ja iesūti video.

Avatar

By novērotājs 24.09.2016 21:58:40

Member+ · 1,908 comments
Mihails wrote

Un 7.autobusu parkā 4 no 5 gadījumiem uz sūdzībām vienkārši atrakstās, pat ja iesūti video.

Kāpēc jāmeklē kaut kāds 7. autobusu parks? Raksti pa taisno RS vadībai, lai paši meklē, kurš tur viņiem parks. Var arī vēl ielikt CC Ušakovam, no tā šie traki baidās un ātri reaģēs, pat ja tur neviens Ausainis to vēstuli nebūs reāli saņēmis. smile
Man laikam veicas, jo tie RS busi, ko nākas satikt uz ielas, uzvedas ļoti pieklājīgi.

Last edited by novērotājs (24.09.2016 21:59:05)

Avatar

By sursurs 25.09.2016 08:18:45

Member · 905 comments
novērotājs wrote

Man laikam veicas, jo tie RS busi, ko nākas satikt uz ielas, uzvedas ļoti pieklājīgi.

Man laikam arī. Es pret siem izturos pieklājīgi - palaižu, nelienu pirms pieturas labajā pusē, laicīgi uzminu ātrāk vai rādu, lai iet garām, ja priekšā pietura un šis ir man aizmugurē, ļauju izbraukt no pieturas, nespiežoties garām (kas ir pēc CSN, btw) utt..


velo 4ever

Avatar

By Freeman 25.09.2016 14:56:53

Member · 70 comments
gamma wrote

Vēlo gandrīz nekad nebrauc plūsmas ātrumā. Vai nu ātrāk pa korķi vai lēnāk par mašīnu. Brīvības ielā satiksme ap 60 parasti.

Auto vidējais ātrums 60km/h uz Brīvības ielas? pilnīgs BS! No Alfas līdz Brīvības piemeneklim, kaut 3 naktī, auto būs lēnāks par Velo, 100x pārbaudīts.
Vienīgā iespēja ar auto apdzīt velo tajā posmā ir tad ja nestājās pie sarkanā.

Last edited by Freeman (25.09.2016 21:38:26)

Avatar

By Ohmans Japuta 25.09.2016 18:10:28

Member · 30 comments
Freeman wrote
gamma wrote

Vēlo gandrīz nekad nebrauc plūsmas ātrumā. Vai nu ātrāk pa korķi vai lēnāk par mašīnu. Brīvības ielā satiksme ap 60 parasti.

Auto vidējais ātrums 60km/h uz Brīvības ielas? pilnīgs BS! No Alfas līdz Brīvības piemeneklim, kaut 3 naktī, auto būs lēnāks par Velo, 100x pārbaudīts.
Vienīgā iespēja ar auto apīdzt velo tajā posmā ir tad ja nestājās pie sarkanā.

Vai tad braucot ar velosipēdu nav jāapstājas pie sarkanā?  wink


Tas kurš saka, ka negrib iemest, tas melo!

Avatar

By gamma 25.09.2016 18:43:53

Member · 97 comments
Freeman wrote
gamma wrote

Vēlo gandrīz nekad nebrauc plūsmas ātrumā. Vai nu ātrāk pa korķi vai lēnāk par mašīnu. Brīvības ielā satiksme ap 60 parasti.

Auto vidējais ātrums 60km/h uz Brīvības ielas? pilnīgs BS! No Alfas līdz Brīvības piemeneklim, kaut 3 naktī, auto būs lēnāks par Velo, 100x pārbaudīts.
Vienīgā iespēja ar auto apīdzt velo tajā posmā ir tad ja nestājās pie sarkanā.

Par 3 naktī šaubos.
Nav jau par vidējo ātrumu stāsts, bet par plūsmu, auto vai nu stāv korķī vai pie luksofora, bet ja brauc, tad ātrāk par velo. Es teiktu, ka velo ar auto gandrīz nekad nebrauc vienā plūsmā.
Man pēc pieredzes Jugla - centrs no rīta 7 auto būs ātrāk vakarā ap sešiem velo pārliecinoši ātrāk.

Avatar

By Freeman 25.09.2016 21:42:55

Member · 70 comments

Jātaisa gonka!
Arī ne sastrēguma laikā velo būs ātrāks, jo tam vienkārši nav jāstāv pie sarkanā.

Last edited by Freeman (25.09.2016 22:00:41)