Tehnikas pienesums
Tātad no augstākminētā jāsaprot to, ka:
0) ja cilvēcīgi patīk upgreidoties un jaunas mantiņas, tad ir jāupgreidojas, jo tas vienkārši patīk, mēs tak daram to, kas patīk
1) ja ir vēlme ir sākt nopietni braukt MTB, tad lieko naudu un resursus prātīgāk ieguldīt trenniņos(rullis, zāle, trenneris, laiks)
2) ja gribas vienkārši pabraukt ar dārgu riteni, tad jānopērk dārgs ritenis un miers
3) ja motivēt sevi trennēties var tikai ar dārgu riteni, tad laikam jānopērk dārgs ritenis un tad jāsāk trennēties
4) ja esi nokļuvis starp nopietnajiem minējiem topos, tad laikam dārgs ritenis ir nepieciešams bez variantiem
By jaja 20.09.2015 20:09:15
New Member · 1,271 commentsPienesums noteikti ir + vajag trenētību palielināt. Un braukt ar labu velo ir patīkamāk. Saku no pieredzes kad pārgāju no alu26er meridas uz karbona29er. Meridai greidoju daļas ar , bet īsti jau tam jēgas nebija jo bāze smaga.
Par ietekmi no trases. Vienmērīgā grupā uz laba seguma starpības nav līdz mirklim kad daļa izdomās iet atrāvienā, un tu ar savu smaguci nepapspēsi pievilkt klāt. Pa nopietnām smiltīm būs noteikti vieglāk (SEBos nopietnas smiltis nav manītas). Kalniņi ir jūtami labāk pārvarami, bet vajag iespēju to izmantot. Parasti iestrēgstot starp lēnajiem, izmantot šo iespēju aizbraukt nevar, labākajā gadījumā tu brauc lēnām un ielenkuši tevi kājām gājēji.
Prātīgāk būtu pamainīt rāmi. Un tad jau lēnā garā mainītu pārējos mezglus, pēc vajadzības. ja grib visu uzreiz tad nedraudzīgs cipars.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By jt 20.09.2015 21:52:40
Member+ · 1,195 commentsLook, ja jau tik gudrs, tad liec priekšā tās zināšanas, kas tieši?
attiecībā uz LV MTB trasēm tas būt pārāk cieti teikts...ja būs pārliecinoši argumenti, būs jāliek atpakaļ mīkstā dakša, pēc pieredzes, gan šķiet nebūs tik traki
By LOOK 21.09.2015 11:19:29
Member# · 2,702 commentsLook, ja jau tik gudrs, tad liec priekšā tās zināšanas, kas tieši?
attiecībā uz LV MTB trasēm tas būt pārāk cieti teikts...ja būs pārliecinoši argumenti, būs jāliek atpakaļ mīkstā dakša, pēc pieredzes, gan šķiet nebūs tik traki
Es nepavisam negribu izlikties gudrs, bet ikdienā nākas ļoti bieži saskarties ar neatgriezeniski sabojātiem karbona rāmjiem dēļ cietās dakšas.
Iemesli tam ir pavisam vienkārši, neviens no populāriem brendiem (izņemot Niner) veidojot savus rāmjus nav paredzējis ka MTB mekā "LV" tos ekspluatēs ar cietajām dakšām.
Kā rezultātā tiek traumētas gultņu sēžas vietas, lauztas augšējās trubas un citas problēmas, kuru cēlonis ir neamortizējoša dakša.
Tas ka ģeometrija ar cieto dakšu tiek izkropļota ir katra paša braucēja problēma, bet es tikai gribētu brīdināt, ka rāmis tiek pakļauts neparedzētām pārslodzēm un tas saistās ar materiāliem zaudējumiem. Ja kādam šie argumenti ir nebūtiski, karogs jums rokās.
p.s. lieki pieminēt D.Sorokinu, jo publika nav pietiekami informēta cik rāmjus sezonā viņš nomaina.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By neputns 21.09.2015 11:21:50
Member · 789 commentsKad sāku braukt tieši Vivus maratonus tad uzreiz jutu ka pirmais ko vajag ir labas bremzes!līdz ar to trako bremzēšanu arī bieži vien sanāk uzsākt uzreiz pret kalnu,tas nozīmē ka jo vieglāks velo ,jo vieglāk to izdarīt!
Tad vēl ļoti svarīgi,lai pārslēdzēji strādātu ideāli,jo tieši tur nu vismaz man amatierim jāslēdzas ļoti daudz un bieži.
By jt 21.09.2015 11:29:53
Member+ · 1,195 commentsLOOK, paldies par izsmeļošo atbildi.
Biju kaut kā iedomājies, ka runā kontekstā ar piemēram braukšanu cauri smiltīm, kāpumos utt.
Pēc pieredzes - šobrīd uz Scott Scale910 ir Niner dakša un divu sezonu laikā nav novērotas , kādas plaisas vai problēmas ar gultņu sēžām, bet nu skaidrs, ka var būt un var nebūt, atkarīgs no katra ražotāja rāmja. Pieļauju, ka piem Scott ražotājs ko tādu ir paredzējis, ja reiz Syncros (Ritchey) piedāvā cietās dakšas.
By suugoi 21.09.2015 12:08:21
Member+ · 1,469 commentsMani veikala mainot daksu bridinaja ka trek ramji luztot, pec trek komandas pieredzes
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Bobcat 21.09.2015 16:05:16
Member · 86 commentsTā jau viņš ir , kad ieejam kādā velo bodē un sāc skatīties un aprunāties ar kādu viedāku vīru par riteņiem. Tad tas mazais velniņš baigi braukā pa smadzenēm.
Man patreiz nepamet doma, ka vajag pārdot savu gadu veco mtb un iegādāties šādu cyclocross vellapēdu http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/ro … t_5_disc/#
Braukt uz priekšu vienmēr ir interesantāk.
By Bobcat 21.09.2015 16:08:01
Member · 86 commentsJo, ja paskatās šo video https://www.youtube.com/watch?v=xC7cloX4p0Y, priekš kam gan vajadzīgs ir mtb, ja tā pat ir jautri
Braukt uz priekšu vienmēr ir interesantāk.
By Ivars27 05.12.2017 11:54:29
Member · 368 commentsStiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem.
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQ
By kašķis 05.12.2017 13:51:24
Member · 1,210 commentsStiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem.
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQ
var būt vecs un nekpots, bet pārsvarā tam ir top līmeņa komponentes (īpaši rati). Izmaksas tāda savākšanai noteikti būs virs 1k eur.
By adix 05.12.2017 15:03:49
Member+ · 1,214 commentsStiprs braucējs ar "vecu" un nekoptu 26" 3x9 alumījnieku kāpj uz pjedestāliem.
https://www.youtube.com/watch?v=MjRm5RONNIQvar būt vecs un nekpots, bet pārsvarā tam ir top līmeņa komponentes (īpaši rati). Izmaksas tāda savākšanai noteikti būs virs 1k eur.
Slinkums visu garo video pilnībā skatīties, bet pēc nekopta tas velo neizskatās
By putraimgaņģis 20.09.2015 19:52:46
Member · 11 comments