Pieredze ar VELOPROFS veikalu

Avatar

By Zaļais 10.01.2019 09:32:13

Member · 129 comments

Padalīšos ar savu pieredzi VELOPROFS veikalā. Apmēram pirms gada , kad vēl bija  "plus" grādi, izdomāju sevi iepriecināt ar ziemas velokurpēm. Veloprofā labs piedāvājums, un nopirku itāļu ziemas velozābakus. Taču uznāca sals un iemēģināšanu nācās atlikt uz rudeni. Tests novembrī - zābaki labi , silti. Taču pēc 20-30 min sāka sāpēt kāja pie potītes. Otrajā treniņā tas pats,  āda zem kauliņa samocīta . Papētot zābakus secināju ka vienam zābakam nekvalitatīvs polsterējums -  ciets  valnītis , kuru var ar pirkstiem sataustīt, redzēt pagrūti. 9.11.2018  aiznesu uz Veloprofu zābakus un čeku. Pārdevēja vispār kā no mēness - "kur kaste? ko mēs ar tādiem darīsim? , tie taču lietoti!" (Par pretenzijas pieteikumu vispār neko laikam nebija dzirdējusi)  Labi ka Ivars turpat bija iegriezies, atnāca sabildēja un solīja ar ražotājiem noskaidrot ko var darīt, nosūtīju vēl papildus bildes e-pastā un detalizētāku aprakstu.  Pēc kādām 10 dienām zvanu Ivaram- jāsūta uz Itāliju. 26.novembrī aiznesu uz veikalu iedevu zābakus, parādīju defekta vietu šoreiz citam pārdevējam.  Lieki teikt ka man kāds no veikala būtu piezvanījis lai painformētu par situāciju, pašam jāzvana - veikalā nekā nezin, jāzvana Ivaram. Pirms Ziemassvētkiem zvanu  Ivaram, viņš ir lietas kursā - Itāļi sūtot atpakaļ, defektu neatzīst!  Tagad gaidu kad pienāks , šoreiz nezin ne Ivars, ne veikalā pārdevēji. Pārdevēji saka lai zvana Ivaram , Ivars prasa ko teica pārdevēji? Sola padot ziņu...  nu  jau 2 mēneši riņķī nav ne zābaki, ne naudas ....

Te links zābakiem , man gan bija pagājušās sezonas modelis, bet līdzīgs : http://veloprofs.lv/lv/mtb-apavi/1813-v … e-tex.html


P.S.
Jebkurā normālā veikalā , kur tirgo apavus ir normāla procedūra par kā pieteikt pretenziju. Ja tu tirgu kurpes, apģērbu tad parūpējies lai tavi partneri tevi nečakarē un tu nečakarē savu klientu. Veloprofs nav nekāda garāžas kompānija, bet rada šādu iespaidu, diemžēl... Jāceļ apkalpošanas kultūra un kvalitāte!

Last edited by Zaļais (21.02.2019 13:23:27)

Avatar

By Ritenis33 10.01.2019 09:50:40

Member · 272 comments

Ko tu ar to gribi panakt, seit uzrakstot? Tiesi ka viniem ir japarupejas lai partneri necakaretu? Pastasti kada sfera strada? Visticam aka esi pateretajs kam viss darba vieta jau gatavs. Brinums ka neesi uz Beztabu pazvanijis? Vai jau esi?


Scott SCALE 999

Avatar

By toms79 10.01.2019 10:05:24

Member · 483 comments

Normāls stāstiņš. Droši vien garantija un pretenziju apstrāde ir lielā mērā atkarīga no Piegādātāja... kāda kuram politika. Bet stulbi ir arī, ja neviens līdz galam neiedziļinās tieši, kas par defektu un kurā vietā. Gribētos, lai veikalā sīkāk izpēta, nevis pārsūta ražotājam. Jo zinams fakts, ka komunikācijā tiek nodoti tikai ap 40% informācijas katrā solī.


Avatar

By Ritenis33 10.01.2019 10:11:48

Member · 272 comments
toms79 wrote

Normāls stāstiņš. Droši vien garantija un pretenziju apstrāde ir lielā mērā atkarīga no Piegādātāja... kāda kuram politika. Bet stulbi ir arī, ja neviens līdz galam neiedziļinās tieši, kas par defektu un kurā vietā. Gribētos, lai veikalā sīkāk izpēta, nevis pārsūta ražotājam. Jo zinams fakts, ka komunikācijā tiek nodoti tikai ap 40% informācijas katrā solī.

Tak rakstija ka razotajs vainu neredz. Tiesi kas viniem sikak veikala japeta? Vini tev riteni sikak var izpetit izjaucot pa detalam, nevis kurpi.


Scott SCALE 999

Avatar

By six6 10.01.2019 10:26:31

Member+ · 1,286 comments

Aizdomigi ir tas ka kurpes sūta uz ITA un atpakaļ, tērē naudu(jaunu kurpju vērtībā) un vēl beigās saka ka nemainīs.
Neredzu nevienai pusei labumu, tātad tā nevar būt.

Avatar

By kabacis 10.01.2019 10:36:27

Member · 12 comments

Nedomāju, ka šajā situācijā vainojams Veloprofs ! Ja nopērkam jaunu mašīnu un gadu ar viņu nebraucam, dīleris jau tāpēc nemainīs mašīnu.
Katrā gadījumā visa problēma ir komunikācijā, personīgi man vienmēr visi jautājumi ar šo veikalu ir veiksmīgi atrisinājušies !!!

Avatar

By M26XT 10.01.2019 10:54:08

Member · 168 comments

Visi te skaisti runā, cilvēks nopirka velo kurpes gandrīz pa 260 eur un rezultātā saņem apavus ar defektu, tas ir ļoti nepatīkami . Veloprofs nav nekur vainīgs - super pārdodam preces un nesam nekur vainīgi. Komunikācijas trūkums, klientam par to nebūtu jāuztraucās, ja tirgo, tad lūdzu nodrošini pilnu servisu, lai pie tevis atgrieztos vienmēr.
Man bija līdzigs piemērs ar gaisa dakšu un vienu citu veikalu arī garantija - dakša nestrādā un arī neviens nekur nav vaings, rock shox nav vainīgs, veikals nav vainīgs , velobrends arī nav vainīgs - ja es pats nebūtu visiem zvanījis un rakstījis arī nekā nebūtu ( 2 mēneši nočekarējos vasarā bez velosipēda). Beigās noņēma no cita velo dakšu un uzlika man.

Last edited by M26XT (10.01.2019 11:00:58)

Avatar

By Ritenis33 10.01.2019 10:55:46

Member · 272 comments
kabacis wrote

Nedomāju, ka šajā situācijā vainojams Veloprofs ! Ja nopērkam jaunu mašīnu un gadu ar viņu nebraucam, dīleris jau tāpēc nemainīs mašīnu.
Katrā gadījumā visa problēma ir komunikācijā, personīgi man vienmēr visi jautājumi ar šo veikalu ir veiksmīgi atrisinājušies !!!

dileris mainis gan auto, garantijas laika tu vari braukt vai nebraukt.


Scott SCALE 999

Avatar

By Ritenis33 10.01.2019 11:02:32

Member · 272 comments
M26XT wrote

Visi te skaisti runā, cilvēks nopirka velo kurpes gandrīz pa 260 eur un rezultātā saņem apavus ar defektu, tas ir ļoti nepatīkami . Veloprofs nav nekur vainīgs - super pārdodam preces un nesam nekur vainīgi. Komunikācijas trūkums, klientam par to nebūtu jāuztraucās, ja tirgo, tad lūdzu nodrošini pilnu servisu, lai pie tevis atgrieztos vienmēr.
Man bija līdzigs piemērs ar gaisa dakšu un vienu citu veikalu arī garantija - dakša nestrādā un arī neviens nekur nav vaings, rock shox nav vainīgs, veikals nav vainīgs , velobrends arī nav vainīgs - ja es pats nebūtu visiem zvanījis un rakstījis arī nekā nebūtu ( 2 mēneši nočekarējos vasarā bez velosipēda). Beigās noņēma no cita velo un uzlika man.

Kautvai pa 500 nopircis. Defektu konstateja klients, veikals neredz defektu, aizsutija razotajam, tas ar neredz. Nu ko tad darit? Reali varbut klientam nepatika un vins atnesa atpakal. (tas ir piemers) Tad sanak veikalam jadod jaunas vienkarsi ta pat?
Cik zinams 14 dienu laika var nest atpakal, 1gads ir garantija (defekts netika konstatets).


Scott SCALE 999

Avatar

By toms79 10.01.2019 11:09:20

Member · 483 comments

Mans darbs ir pārdošana un serviss ikdienā, ja es neredzētu vainu un nepalīdzētu visiem klientiem atrisināt situāciju, lai viņi var turpināt strādāt vienā vai otrā veidā, kas ir pieņemams un atbilstošs, tad pēc laika arī neredzētu nevienu klientu. Jā, dažreiz mēs uzņemamies izmaksas uz sevi. Bet, kad klients izdara nākamo pirkumu, tad mēs esam atkal plusos smile Viss ir ļoti vienkārši, vai gribi klientus paturēt, vai arī viņu ir tik daudz, ka ir vienalga.


Avatar

By jt 10.01.2019 11:13:10

Member+ · 988 comments

Cik reizes izbrauci? Ir jau jutīgās kājas, paiet laiks kamēr ievalkā jaunus apavus. No pieredzes ir bijis ar basketbola apaviem, iegādāju Sportland un pēc pirmās spēlēšanas bija līdz asinīm, pēc otrās arī, un sāku pētīt tupeli un arī likās, ka ir problēma ar kvalitāti polsterējumā, nesu atpakaļ uz Sportland, kaut kādas divas nedēļas bija jāgaida atbilde, kas protams bija negatīva. Tai pašā laikā paziņa arī spēlēja ar tādiem pašiem un bez sūdzībām, salīdzinājām un apavi identiski pēc polsterējuma, bet problēma bija, ka manai kājai citādāka forma, potītes kauls zemāks un līdz ar to spiež uz to. Problēma jau ar sporta apaviem, ka to vai der vai neder, var noteikt tikai slodzē nevis veikalā piemērot. Grūti saprast, kur šim konkrētajam zābakam var kaut kas spiest + vēl ņemot vērā, ka ziemā velk puslīdz biezu zeķi.
Man piemēram neder SIDI velotupeles, arī nopirku un konstatēju tikai braucot, notirgoju un paņēmu citas.


Fans Škoda

Avatar

By Sram 10.01.2019 11:15:36

Member · 1,173 comments
Ritenis33 wrote
M26XT wrote

Visi te skaisti runā, cilvēks nopirka velo kurpes gandrīz pa 260 eur un rezultātā saņem apavus ar defektu, tas ir ļoti nepatīkami . Veloprofs nav nekur vainīgs - super pārdodam preces un nesam nekur vainīgi. Komunikācijas trūkums, klientam par to nebūtu jāuztraucās, ja tirgo, tad lūdzu nodrošini pilnu servisu, lai pie tevis atgrieztos vienmēr.
Man bija līdzigs piemērs ar gaisa dakšu un vienu citu veikalu arī garantija - dakša nestrādā un arī neviens nekur nav vaings, rock shox nav vainīgs, veikals nav vainīgs , velobrends arī nav vainīgs - ja es pats nebūtu visiem zvanījis un rakstījis arī nekā nebūtu ( 2 mēneši nočekarējos vasarā bez velosipēda). Beigās noņēma no cita velo un uzlika man.

Kautvai pa 500 nopircis. Defektu konstateja klients, veikals neredz defektu, aizsutija razotajam, tas ar neredz. Nu ko tad darit? Reali varbut klientam nepatika un vins atnesa atpakal. (tas ir piemers) Tad sanak veikalam jadod jaunas vienkarsi ta pat?
Cik zinams 14 dienu laika var nest atpakal, 1gads ir garantija (defekts netika konstatets).

14 dienu laikā preci atgriest var tikai interneta veikalā, parastā veikalā šādu noteikumu nav, ja nav iepatikusies krāsa, izmērs neder, va v ienkārši nepatīk, tad pārdevējam nav pienākums preci pieņemt, vai apmainīt, tā ir tikai pārdevēja iniciatīva. Garantija precei ir divi gadi kuru laikā pārdevējam jānodrošina garantija. Ja defekts ir vai nav konstatēts, tad par to ir jābūt slēdzienam, vai veikala, vai ražotāja. Ja slēdziens ir klientam negatīvs, tad ar šo slēdzienu klients var vērsties pie neatkarīga eksperta un veikt savu ekspertīzi, tālāk caur PTAC var vērsties atkal pie pārdevēja un pieprasīt remontu, apmaiņu vai naudas atgriešanu.

Avatar

By gasha 10.01.2019 11:38:37

Member · 185 comments

Pirku arī turpat ziemas velo zābakus. XLC.
Arī sākumā bija stingri, mazliet spieda potītes rajonā. Bet zābaki nav no plastmasas, ienēsājās un viss labi.
Risinājums bija plāna garā zeķe. Isa zeķe nederēja, jo potītes kauls spieda pret zābaku. Arī termoveļas bikses diezgan precīzi ir jāuzvelk, lai nav iekšā zābakā. Ir jāpierod. Var arī gadīties kājas nesavietojamība ar zābaku...

Avatar

By Zaļais 10.01.2019 12:02:25

Member · 129 comments
Ritenis33 wrote

Ko tu ar to gribi panakt, seit uzrakstot? Tiesi ka viniem ir japarupejas lai partneri necakaretu? Pastasti kada sfera strada? Visticam aka esi pateretajs kam viss darba vieta jau gatavs. Brinums ka neesi uz Beztabu pazvanijis? Vai jau esi?

Pats tieši strādāju ar ražotājiem gan ar cita veida preci. Un protams gadās, ka reiz pa reizei ir kaut kādas problēmas, kuras nākas risināt. Tas ka ražotāji, jo īpaši itāļi/spāņi bieži neatzīst problēmu un nākas pierādīt viņu vainu un tas nav viegli. Ja neesi liels noņēmējs, viņi vispār ver tevi ignorēt. Tomēr mēs ar klientu šo jautājumu nokārtojam un bieži uz savām izmaksām un pēc tam varam ar ražotāju cīnīties vai meklēt citu partneri. Es savā darbā cīnos par to lai klients neciestu, protams ja nav pats kaut ko sačakarējis  Kāpēc par to rakstu - domāju ka svarīgi lai mēs kā pircēji/ patērētāji saņemtu no tirgotāja/pārdevēja gan kvalitatīvu preci, gan pienācīgu apkalpošanu un par to ir vērts pacīnīties.  Un nav svarīgi vai prece ir dārga vai lēta - tirgotāja atbildība un pienākums ir nodrošināt labāku katram klientam.  Ja es klusēšu un citi tāpat, tad šķietami ar visu samierinamies un ir labi kā ir. Ja tomēr gribam ko labāku , tad neklusējam. Pats veloprofā esmu pircis gan jaunus TREK MTB, gan aksesuārus un līdz šim problēmas nebija bijušas, bet šoreiz ir. Un mani neapmierina attieksme un problēmas risināšanas temps.

Avatar

By Zaļais 10.01.2019 12:09:20

Member · 129 comments
jt wrote

Cik reizes izbrauci? Ir jau jutīgās kājas, paiet laiks kamēr ievalkā jaunus apavus. No pieredzes ir bijis ar basketbola apaviem, iegādāju Sportland un pēc pirmās spēlēšanas bija līdz asinīm, pēc otrās arī, un sāku pētīt tupeli un arī likās, ka ir problēma ar kvalitāti polsterējumā, nesu atpakaļ uz Sportland, kaut kādas divas nedēļas bija jāgaida atbilde, kas protams bija negatīva. Tai pašā laikā paziņa arī spēlēja ar tādiem pašiem un bez sūdzībām, salīdzinājām un apavi identiski pēc polsterējuma, bet problēma bija, ka manai kājai citādāka forma, potītes kauls zemāks un līdz ar to spiež uz to. Problēma jau ar sporta apaviem, ka to vai der vai neder, var noteikt tikai slodzē nevis veikalā piemērot. Grūti saprast, kur šim konkrētajam zābakam var kaut kas spiest + vēl ņemot vērā, ka ziemā velk puslīdz biezu zeķi.
Man piemēram neder SIDI velotupeles, arī nopirku un konstatēju tikai braucot, notirgoju un paņēmu citas.

Kreisā kurpe ir laba un salīdzinot ar labo var uztaustīt polsterējumā  tādu kā slieku- cietāks valnītis. Mēģināju braukt ar elastīgo saiti - bija labāk , bet ilgstoši tas nav risinājums. Kāja šajā vietā nav fiksēta, bet kustās (tieši zem potītes kauliņa) un veido berzi. Ir man idejas kā to varētu risināt, bet ja tev ir jauna kurpe.... , jebkurš apavu veikals šādu kurpi maina.

Avatar

By Ivars27 10.01.2019 12:15:58

Member · 290 comments

Šīs situācijas tiesiskais process ir aprakstīts šeit: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/strid … as-process
Izskatās, ka ir iziets pirmais posms - pārrunas, laiks ķerties pie rakstveida pretenzijas iesniegšanas.

p.s. Šo topiku jāatceras līdz nākamajai domu apmaiņai - pirkt šeit un atbalstīt vietējos uzņēmējus vai sūtīt netā smile

Avatar

By norcha 10.01.2019 13:40:36

Member · 138 comments

Aizbrauc uz Latgalīti, nopērc ķirzas zābakus un autus, pastaigā 2 mēnešus dien dienā, un nekas vairs neliksies nekvalitatīvs.

Pie mums Pufaikciemā šo sauc par karmu- viss slikti. Ciemos nebrauc, negaidām.

P.S. Negaidam arī Veloprofa, īpaši Ivara skaidrojumu.

Avatar

By KasparsS 10.01.2019 14:14:20

Member+ · 2,073 comments

Ne visi apavi der visiem. Protams, ļoti forši ja uzreiz viss ir perfekti. Man ir bijušas līdzīgas problēmas ar ziemas apaviem un arī ar vasaras mtb apaviem. Arī spieda, berza, utt., bet pabraukājot pāris mēnešus pie kājas piegula uz viss bija ok. NW apavi un SWorks apavi manā gadījumā.

Tavā gadījumā es salīdzinātu ar tādiem pat jauniem veikalā, vai tiešām tam izcilnim tur jābūt.


Avatar

By Maris 10.01.2019 14:26:07

Member · 1,055 comments

Var pamēģināt ar fēnu uzsildīt un izspaidīt, to kunkuli.Šādi sanāca atrisināt līdzīgu problēmu, ar trekinga zābakiem.

Last edited by Maris (10.01.2019 14:26:19)

Avatar

By 321 10.01.2019 14:35:25

Member · 6,044 comments

Citi cilveki var sataustit defektu un atskiribu starp abam kurpju pusem?

Avatar

By kašķis 10.01.2019 16:18:56

Member · 1,137 comments
KasparsS wrote

Tavā gadījumā es salīdzinātu ar tādiem pat jauniem veikalā, vai tiešām tam izcilnim tur jābūt.

ja es pareizi sapratu, tad ir jūtam atšķirība starp kreiso un labo zābaku, manuprāt tā tam nevajadzētu būt.
Un vēl man liekas pilnīgi muļķīgi attaisnoties ar ražotāja atteikumu, naudu saņēma pārdevējs, tātad problēmu risina pārdevējs. Iesaistot ražotāju vai neiesaistot, tā ir viņa darīšana un man, kā pircējām , tas ir dziļi pie vienas vietas.

Last edited by kašķis (10.01.2019 20:50:03)

Avatar

By Tourist 10.01.2019 18:23:06

Member · 156 comments

Gaerne doesn't rule!
Ierakstīju, lai caur meklētājiem ir antireklāma.

Avatar

By FOX 10.01.2019 19:24:50

Member+ · 5,223 comments
norcha wrote

P.S. Negaidam arī Veloprofa, īpaši Ivara skaidrojumu.

Vienīgais, kam tiks kaut kas skaidrots, ir Erlends.


TREK Project 1

Avatar

By Rochopper 10.01.2019 20:45:42

Member · 81 comments

1. Nopērkot apavus pa šo cenu un ja ir defekts - noteikti nav jāsamierinas ar to,
2. Par attieksmi - pēc manas pieredzes Veloprofs ir ok, taču saprotams ka pie šādām situācijām jebkurš tirgotājs ieslēdz zināmu aizsardzības mehānismu,
3. Nezinu, kurš ir īpašnieks, taču, ja pārdevējs īsti naiesaistas, tad jāgriežas pie vadītāja vai īpašnieka. Ja īpašnieks nespēj atrast izeju, tad noteikti jagriežas pie instancēm (Patērētāju Aizsardzība)

Pats darbojos pārdošanas sfērā jau padsmit gadus - ar mūsu produktu garantijas pretenzijām saskaros ik pa laikam. Mums, ja vien ražotājs nespēj atrast iespēju mainīt, taču klients nav apmierināts - IESLĒDZAM "POLITISKU" RISINAJUMU - sedzam preci 100% vai 50% no vērtības. Šis tad ir politisks lemums kurš kkadā mērā panāk atrisinājumu vai daļēju alternatīvu, saglabājot prestižu un apmierinātu klientu.
Sorry, ja klients nopērk apavus pa 200+ EUR un veikals kurš apgroza pietiekami daudz nevar atrast risinājumu - Es 2 mēneši toč negaidītu.
Likums nosaka, ka atbildei pēc garantijas pieteikuma jabūt 10 dienu laikā.
Rīkojies kardinālāk, jo pēc būtības Tu preci pirki pie konkrēta pārdevēja un no tā arī jāprasa - tur nav jāčakarējas ar ražotaju un viņa atbildēm.
Rezumējot iesaku - rīt ej uz veikalu, ja nav risinājuma vai atkal sajūta, ka atšuj - uzreiz uz Patērētāju aizsardzības biroju un tur domajams ātri būs risinājums - viņi vairāk ir patērētāju pusē. Rezultātā būs liels fui Veloprofam jo par savu preci ir jāatbild.

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/ko-da … atbilstosa

Neesmu neviena pusē, jo pats zinu, kā ir būt pircējam, kā arī tirgotājam.

Novēlu pozitīvu risinājumu abām pusēm ;-)

Last edited by Rochopper (10.01.2019 20:47:37)


Specialized Epic

Avatar

By Tamburins 10.01.2019 22:42:48

Member · 261 comments

Nez, kaut kur ir kada nesapratne- Gaerne (kompanija/razhotajs) isteniba ir ljoti atsauciga un shadus jautajumus risina ljoti operativi.  Ir stradats . Ar visu shurpu/turpu sutishanu.
A PTAC ir psihi, vienkarsi. Un veel jo mazaak kaa specialisti jomaas, kuras vinjiem japarstaav un jakontrolee big_smile


nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D

Avatar

By cello 11.01.2019 19:53:14

Local.Auth · 4,710 comments
FOX wrote
norcha wrote

P.S. Negaidam arī Veloprofa, īpaši Ivara skaidrojumu.

Vienīgais, kam tiks kaut kas skaidrots, ir Erlends.

Aizdomas ka ar šo "baletdejotāju" arī bija gadījums kad spieda,publiski neteikšu kur wink

Avatar

By KasparsS 11.01.2019 20:42:15

Member+ · 2,073 comments
Rochopper wrote

1. Nopērkot apavus pa šo cenu un ja ir defekts - noteikti nav jāsamierinas ar to

Nopērkot preci par jebkuru cenu - ar defektu noteikti nav jāsamierinās. Šoreiz nerunāju par China aliexpress produktiem.