ZPD anketa par velosatiksmi Rīgā.

Avatar

By annuciis 13.12.2018 22:56:29

New Member · 1 comments

Sveiki! Izstrādāju ZPD tēmā ''Rīga kā velosipēdistiem draudzīga pilsēta'' un būtu ļoti pateicīga, ja jūs aizpildītu manu anketu par šo tēmu.
Anketai būs nepieciešamas maksimums 2-3 minūtes. Vēlams anketu pildīt tiem, kas ir braukuši ar velosipēdu pa Rīgu.
https://goo.gl/forms/YeogayiEuNMONm252
Paldies!

Avatar

By novērotājs 14.12.2018 00:24:04

Member+ · 1,908 comments

Aizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta... big_smile

Avatar

By Vilhelms 14.12.2018 00:39:15

Member · 350 comments
novērotājs wrote

Aizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta... big_smile

Ja braucu katru dienu, priekš manis veloceliņu esamībai gandrīz nav nekādas nozīmes, tik pat labi tie varētu arī nebūt, ārā no pilsētas un ČAU! smile


SCOTT Scale 900 Elite (2019)

Avatar

By averza 14.12.2018 00:41:25

Member++ · 5,039 comments
novērotājs wrote

Aizpildīju. Interesanti bija uzzināt, ka Rīga esot velosipēdistiem draudzīga pilsēta... big_smile

Varbūt šāds darba nosaukums optimistiski atspoguļo darba mērķi, nevis pašreizējo situāciju.

Last edited by averza (14.12.2018 00:41:37)

Avatar

By creative_77 14.12.2018 07:26:24

Member+ · 518 comments

Aizpildīju. Pārāk daudz jautajumu par veloceliņiem (no sērijas  :"kā Jums patīk ar mērci vai kečupu").

Avatar

By subgrade 14.12.2018 12:27:51

Member · 160 comments

Ja veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.

Avatar

By Kukijs 14.12.2018 13:12:03

Member · 367 comments

Aizpildīju FB, lai veicas darba autorei!!!


2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)

Avatar

By waldis 14.12.2018 14:24:13

Member · 208 comments
subgrade wrote

Ja veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.

2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...

http://www.iauto.lv/pie-stures/celu-rep … alibniekam

Last edited by waldis (14.12.2018 14:28:32)

Avatar

By creative_77 14.12.2018 14:36:37

Member+ · 518 comments
waldis wrote
subgrade wrote

Ja veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.

2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...

http://www.iauto.lv/pie-stures/celu-rep … alibniekam

2019.gada maijā eksperimentālā kārtā varētu slēgt auto satiksmi Kr. Barona ielā
https://www.tvnet.lv/6469477/2019-gada- … arona-iela

Avatar

By novērotājs 14.12.2018 19:42:29

Member+ · 1,908 comments

Ui, Timrots un pārējie rūdītie benzīngalvas zaudēs apetīti - to viņi nepārcietīs, ka velo pa Barona ielu drīkstēs braukt, bet šie ne. big_smile

Avatar

By creative_77 14.12.2018 20:10:22

Member+ · 518 comments

Rezumējot 1ā teikumā man sanāktu ~
Braukt Rīgā var visur un jebkur, ja jūti, kur vari braukt bez īpaša riska savai drošībai un, galvenais,
neapdraudot mazāk aizsargātos satiksmes dalībniekus. Uz jautājumu kur es braukaju Rīga atbilde bija custom:
ctirgus, meži un tilti big_smile

Avatar

By 436 14.12.2018 22:13:12

Member · 822 comments

Viss ir atkarīgs no bailīguma pakāpes - ja esi par sevi pārliecināts un nekautrējies, tad var braukt gandrīz visur. Kašķis kādreiz noteikti kaut kur sanāks, bet tas pieder pie lietas. Bet tas nenozīmē, ka var darīt muļķības.

Avatar

By Aģents Ilze 15.12.2018 17:16:18

restricted · 765 comments

Kur var bez garīgi-fiziskām traumām izbraukt, tur arī brauc (mauc)!

Last edited by Aģents Ilze (15.12.2018 17:17:30)

Avatar

By sursurs 17.12.2018 07:07:36

Member · 905 comments

es domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes big_smile


velo 4ever

Avatar

By subgrade 17.12.2018 11:51:37

Member · 160 comments
waldis wrote
subgrade wrote

Ja veido šādu aptauju, tad vajadzētu būt arī lietas kursā, ka K Barona ielā nav velojoslu. Tur ir veloceļš ~300m garumā, starp Pērnavas un Brīvības ielām, un tas arī viss, citas velo infrastruktūras K. Barona ielā nav.

2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.
Diez vai Barona ielā ir tāds...

Manis minētajā posmā t;ads ir, visā pārējā ielas garumā nav.

Avatar

By Inars 17.12.2018 18:52:14

Member+ · 1,303 comments
sursurs wrote

es domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes big_smile

Piekrītu. LV nelaime veloceliņiem - nav loģisks noslēgums, nekur neaizved, nesavienojas. Manā, LV veloceliņu galvaspilsētā, visi celiņi izbeidzas jaunpilsētā. Vecpilsēta, pasts, tirgus, bankas - paliek tikai iela.  Ja cilvēks parastais neredz iespēju droši izbraukt sev vajadzīgo, viņš kāps auto. Tiem atvēlētas stāvvietas un to ir daudz.

Avatar

By creative_77 17.12.2018 19:28:25

Member+ · 518 comments

Mani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.

Avatar

By Inars 18.12.2018 13:02:19

Member+ · 1,303 comments
creative_77 wrote

Mani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.

Tantei 2 grozi, vispirms pie bankas jāpiebrauc peso jāpaņem, pēc tam uz tirgu, jo tur joprojām vēlas skaidru naudu skaitīt. Loģiski būtu, ja to varētu izdarīt tikpat ērti kā izbraukt no pilsētas.

Avatar

By Aģents Ilze 18.12.2018 13:39:43

restricted · 765 comments

Tante ātri būs plakana zem benzīnbundžas!

Avatar

By novērotājs 18.12.2018 21:02:52

Member+ · 1,908 comments
creative_77 wrote

p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.

Jā, nu šoreiz tam laikam par vēlu, bet būtu bijis derīgi nodalīt rūdīto velobraucēju (kā, piemēram, xc foruma publika) un svētdienas riteņotāju atbildes. Citādi tiem, kas nebaidās braukt jebkuros apstākļos, ir pilnīgi cits viedoklis par pilsētas pieejamību velobraukšanai nekā cilvēkam parastajam, kas savu velo izvelk no šķūnīša (balkona, lodžijas utt.) reizi nedēļā.
Varbūt vismaz aprakstā šo der piezīmēt.

Avatar

By creative_77 19.12.2018 06:40:03

Member+ · 518 comments

Hmm, es pievērsu uzmanību, ka autore ir skolniece, un, iespējams, būs būs daudz skolēnu, skolēnu vecāku atbildes etc.
Būs interesanti.

Avatar

By Bibo 19.12.2018 09:24:15

Member · 581 comments

Vienīgais, cik te ir bijuši visādi lūgumi aizpildīt anketas, man liekas, ka vēl neviens pēc tam nav mūs aplaimojis arī ar publicētiem rezultātiem...

Avatar

By 436 19.12.2018 11:06:49

Member · 822 comments
Bibo wrote

Vienīgais, cik te ir bijuši visādi lūgumi aizpildīt anketas, man liekas, ka vēl neviens pēc tam nav mūs aplaimojis arī ar publicētiem rezultātiem...

Ar skolnieku un studentu darbiem normāli ir tā, ka tie tiek pabeigti pēdējās stundās pirms nodošanas/prezentēšanas mācību iestādē.
Pēc tam tas viss uzreiz tiek laimīgi aizmirsts smile

Avatar

By sursurs 20.12.2018 06:49:03

Member · 905 comments
creative_77 wrote

Mani vienmēr ir fascinējis fakts ka mazpilsētās diezgan bieža aina ir "tante brauc darīšanās ar velo" (lai vai kas).
Tā arī nesaprotu ar ko Rīga savādāka ? ;:)
p.s. Vispār jāpagaida autores pētījuma rezultāti.

Nu patiesībā mani braucieni ārpus Rīgas - tai skaitā pa mazpilsētām, utt., man pašai ir nesuši MILZĪGU pārsteigumu, ka bieži vien autovadītāji ir tādi "sakarīgāki", "p ieklājīgāki"- necenšas par katru cenu nostumt no ceļa, zina, kur atrodas bremzes pedālis, utt.. Es te nerunājo par lielajām šosejām un tiem miestiem, kur tur tikai teš cauri, bet pilsētām, kur ir padomāts par gājējiem. Tur nav tādas "maucam - ielas" un kaut kā visi brauc labāk. Vienmēr pēc tādiem garākiem izbraucieniem bijis drusku kultūršoks atgriežoties Rīgā, kur škiet, ka visiem par katru cenu vajag visur paspēt 1u sekundi ātrāk, paspēt arī 10 sekundes ilgāk pie luksofora pastāvēt, utt, kur milzīga daļa šoferu brauc, atvainojos, kā apd***ušies..


velo 4ever

Avatar

By Ivars27 20.12.2018 11:42:42

Member · 367 comments
sursurs wrote

Nu patiesībā mani braucieni ārpus Rīgas - tai skaitā pa mazpilsētām, utt., man pašai ir nesuši MILZĪGU pārsteigumu, ka bieži vien autovadītāji ir tādi "sakarīgāki", "p ieklājīgāki"

Vietās, kur visi visus pazīst vismaz otrā rokasspiediena attālumā velosipēdists vairs nav bezpersonisks ļaunuma iemiesojums = grēkāzis, bet konkrēts kaimiņš, skolasbiedrs, paziņa utmldz. Tas pats ir ar autovadītāja ne-anonimitāti.

Avatar

By Juris89 20.12.2018 21:08:29

Member · 6 comments
sursurs wrote

es domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes big_smile

Nu nu nu. Braucu katru dienu, arī ziemā un joprojām uzskatu, ka velosatiskme ir pakaļā... Tas, ka var izbraukt, nenozīmē, ka viss ir labi.

Avatar

By Kukijs 21.12.2018 07:58:46

Member · 367 comments
Juris89 wrote
sursurs wrote

es domāju būtu interesanti salīdzināt xc foruma braucēju un "cilvēku parasto" atbildes. domāju, ka daudziem svētdienas braucējiem "veloceliņu" vai kkādas jēdzīgas infrastruktūras esamība palīdzētu biežāk izkustēties. Protams, kas brauc katru dienu visur, kur vajag, tas, kā jau te augstāk raksta, mauc - katrs atkarībā no savas nervu sistēmas satricināmības pakāpes big_smile

Nu nu nu. Braucu katru dienu, arī ziemā un joprojām uzskatu, ka velosatiskme ir pakaļā... Tas, ka var izbraukt, nenozīmē, ka viss ir labi.

Beidzot var piekrist. Tieši tā nu nav Rīga velo braucējiem draudzīga, lai kā brauc lai kā ievērojat. Tāpat riskēt vajag visur.
Un teikšu tā kā ir: lielāka daļa ikdienas velobraucēju ir lohi, tāpat kā lielais vairums autovadītāju!!!


2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)