SEB MTB 7.posms IKŠĶILE

Avatar

By Rochopper 27.09.2018 17:17:21

Member · 148 comments

Nu moins, no pedējā aizvilkt līda 80+ vietai finišā... kas jādara, lai tā varētu? ;-)))
Domāju ar spēcīgāku spiešanu uz pedēļa vien pa īsu ;-)
Nāc man par trenneri - nākoš sezon gribu biki pievilkt.


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By Janots 27.09.2018 18:00:41

Member · 61 comments

Ja sāktu no priekšas, tā ir aptuveni 20 vieta, varbūt pat labāk.

Avatar

By KasparsS 27.09.2018 18:22:31

Member+ · 2,280 comments
Janots wrote

Ja sāktu no priekšas, tā ir aptuveni 20 vieta, varbūt pat labāk.

50niekā var iebraukt, trases otro pusi vairs nebija motivācija, un vairs nebraucu ar atdevi. Bet 60-70 varēju būt mierīgi. To kurš paliktu, ja no pirmā sāktu, neviens nezin un nekad neuzzinās.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By KasparsS 27.09.2018 18:27:17

Member+ · 2,280 comments
Rochopper wrote

Nu moins, no pedējā aizvilkt līda 80+ vietai finišā... kas jādara, lai tā varētu? ;-)))
Domāju ar spēcīgāku spiešanu uz pedēļa vien pa īsu ;-)
Nāc man par trenneri - nākoš sezon gribu biki pievilkt.

Ar velo jābrauc ar prieku, jābauda braukšana un vispār jābauda dzīve. Nekāda trenēšanās. Trenēšanās izsauc riebumu pret velo.
Biežāk Helio vietā jāizvēlas izbraukt ar velo. Ja ir ģimene, tad ar ģimeni. Simple as that.
Un vēl jābrauc ziemā, ptfu, nevis jābrauc, bet jābauda ziemas prieki uz velosipēda!


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By kanzz 27.09.2018 20:28:24

Member · 18 comments
KasparsS wrote

Atvainojos visiem, kurus apdzinu pārāk agresīvi un par ātru. Pēc ilgiem gadiem atkal nolēmu ņemt dalību šajā sacīkstē, bet par nelaimi Paps mani ielika pēdejā koridorī. Nācās apdzīt 1000+ braucējus.
Un kārtējo reizi sapratu, ka negribu vairs ņemt dalību šajā seriālā. Kaut vai deļ tā, ka Papam grūti ieiet LRF mājaslapā un paskatīties citu sacīkšu rezultātus un ielikt attiecīgā koridorī.

Nemaz nerunājot, ka nav iespēja tikt pie sardeles, lai gan šoreiz, manā aploksnē nebija ēdināšanas talons. Tiešām nebija!

Pēc 4 gadiem mēģināšu vēlreiz.

Es vispār nekad MTB nestartēju, izņemot Filter. Bet pēc reģistrācijas uzrakstīju e-pastu un piešķīra 5.koridoru. Pateicoties tām sanāca vel apdzīt dažus un atbraukt 3.simtniekā.
* Putras talonu man arī neiedeva.

Avatar

By ZigursJ 28.09.2018 04:02:54

Member · 18 comments

Vēl viena bilžu paka no Virši-A distances.


Bildes  https://files.fm/u/ueqm87w7

thumbnail.jpg

https://files.fm/u/ueqm87w7

Tas arī viss no šī posma.

Avatar

By radiohead 28.09.2018 11:32:32

Member · 322 comments

7min29sec jeb 2.9km var redzet notikushu kritienu. Meklejam lieciniekus individam kursh rupji apdzina musu AdaziVelo brauceju pa labo  pusi un atgriezhoties savaa trajektorija aizskaara prieksheejo riteni kaa rezultaataa notika saapigs kritiens un sacensibas daamai beidzaas ar traumaam. Vaininieks neapstaajaas un azbrauca taalaak. Ludzu visiem atsaukties seit kas kaut ko redzeja  - formu, nr un tml.

Paldies jau ieprieksh.

Kapcis wrote

video no beigu gala

Last edited by radiohead (28.09.2018 11:33:11)


no cycling, no party

Avatar

By zemmy 28.09.2018 17:49:10

Member · 23 comments
KasparsS wrote
Rochopper wrote

Nu moins, no pedējā aizvilkt līda 80+ vietai finišā... kas jādara, lai tā varētu? ;-)))
Domāju ar spēcīgāku spiešanu uz pedēļa vien pa īsu ;-)
Nāc man par trenneri - nākoš sezon gribu biki pievilkt.

Ar velo jābrauc ar prieku, jābauda braukšana un vispār jābauda dzīve. Nekāda trenēšanās. Trenēšanās izsauc riebumu pret velo.
Biežāk Helio vietā jāizvēlas izbraukt ar velo. Ja ir ģimene, tad ar ģimeni. Simple as that.
Un vēl jābrauc ziemā, ptfu, nevis jābrauc, bet jābauda ziemas prieki uz velosipēda!

Paldies par šo tekstu, jo liekas, ka daudzi cilvēki pieļauj šo kļūdu - uzsākot braukt ar velo, smagi trenējas, nomoka sevi un beigās salūzt. Arī man tā ir bijis. Beigu beigās mēs visi taču to daram prieka pēc.

Avatar

By KasparsS 28.09.2018 22:09:28

Member+ · 2,280 comments

Teiciens - lēnāk brauksi, tālāk tiksi ir pilnīgi vietā, jo ja gribi braukt ātri, tad ikdienā/"treniņos" jābrauc lēni un ilgi. Neesmu nekāds ne treneris, ne specs treniņos un vispār neko no tā nesaprotu, bet nojaušu un, manuprāt, tā ir, ka trenēties un braukt kaut kādu intervālus cilvēkam, kam nav laba bāze, ir neprāts. Joprojām nesaprotu tos trenerus, kas iedod programmu cilvēkam ar 10h nobraukumu nedēļā trenēties intervālus. Es atvainojos - wtf?
Dažiem paskatos Stravās, vidējie ātrumi 30+.... man vienmēr knapi 27-28 vizinoties ikdienā. Bet gonkās nez kāpēc neviens nav spējīgs uzspiest pedāli.

Visticamāk smagi kļudos. Salamājiet mani tagad.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By kalnups 28.09.2018 22:19:11

Member · 130 comments
KasparsS wrote

Teiciens - lēnāk brauksi, tālāk tiksi ir pilnīgi vietā, jo ja gribi braukt ātri, tad ikdienā/"treniņos" jābrauc lēni un ilgi. Neesmu nekāds ne treneris, ne specs treniņos un vispār neko no tā nesaprotu, bet nojaušu un, manuprāt, tā ir, ka trenēties un braukt kaut kādu intervālus cilvēkam, kam nav laba bāze, ir neprāts. Joprojām nesaprotu tos trenerus, kas iedod programmu cilvēkam ar 10h nobraukumu nedēļā trenēties intervālus. Es atvainojos - wtf?
Dažiem paskatos Stravās, vidējie ātrumi 30+.... man vienmēr knapi 27-28 vizinoties ikdienā. Bet gonkās nez kāpēc neviens nav spējīgs uzspiest pedāli.

Visticamāk smagi kļudos. Salamājiet mani tagad.

Būtu interesanti dzirdēt Eduarda viedokli...

Avatar

By KasparsS 28.09.2018 22:51:14

Member+ · 2,280 comments
kalnups wrote
KasparsS wrote

Teiciens - lēnāk brauksi, tālāk tiksi ir pilnīgi vietā, jo ja gribi braukt ātri, tad ikdienā/"treniņos" jābrauc lēni un ilgi. Neesmu nekāds ne treneris, ne specs treniņos un vispār neko no tā nesaprotu, bet nojaušu un, manuprāt, tā ir, ka trenēties un braukt kaut kādu intervālus cilvēkam, kam nav laba bāze, ir neprāts. Joprojām nesaprotu tos trenerus, kas iedod programmu cilvēkam ar 10h nobraukumu nedēļā trenēties intervālus. Es atvainojos - wtf?
Dažiem paskatos Stravās, vidējie ātrumi 30+.... man vienmēr knapi 27-28 vizinoties ikdienā. Bet gonkās nez kāpēc neviens nav spējīgs uzspiest pedāli.

Visticamāk smagi kļudos. Salamājiet mani tagad.

Būtu interesanti dzirdēt Eduarda viedokli...

Cilvēks sniedz pakalpojumu, uzraksta programmu, par ko cilvēki samaksā, tas viss saprotams un atbalstāms bizness. Tikai jautājums - vai to tiešām vajag?
Priekš parastajiem cilvēkiem, pietiek ar vienkārši izbaudīšanu uz velo.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Locis 28.09.2018 23:57:32

Member · 98 comments

Es personigi ari ļoti slinks treninos ,patik leni gari gabali,vnk process patīk,lenam tiit kajas,skatities ainavas,kaut ko paštukut. Pagajuso pavasari  saaku braukt par 2h garakus braucienus,3-4 h,lidz 100km un zemaa pulsaa,uzreiz pirmaja gonkā bija pavisam citas izjutas. Ieprieks biju 2 sezonas sacenes nobraucis,treninus  intensiva tempa, lidz 40km ,nekas tā būtiski nemainijas.

Draugos ir viens no vadošajiem šosejas braucējiem,kas tā pa čomisko piedāvaja patrenēt,tur arī ir savs effekts -vel kkadas citas jaunas sajutas,kajas labak jūtas,kad strādāts ar zemo kadenci utt. Protams pastasta visadus knifus,kas neinak prata.  Interesanti ir tas,ka nekad sacensibas(par cik pa pjedestalu necinos) vai sava nodaba braucot nenakas iet ar tadu atdevi,kā intervālu pildot.  Man katra zina vajag kaut kadu motivaciju nedoties trenina/brauciena,jo dazreiz trauce darbam utt. big_smile Nav svarigi,vai tas ir plānā vai nē smile  Es domaju,ka trenina plans ir loti ok,jo  es drizak bez plana sevi vairak nomocu,bet par cik man nav konkrets darba grafiks un es nezinu vai sanaks pildit planu,tad pamata sanak uz duru braukt big_smile

Last edited by Locis (29.09.2018 00:01:00)


2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30

Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.

Avatar

By Eduards 29.09.2018 00:03:03

Member# · 2,686 comments

Visu var optimizēt un uzlabot tikai līdz zināmai robežai. Šī atklāsme atnāk vairāku gadu gaitā. 6-8 stundu nedēļā braucējs ar intervāliem vinnēs tādu pašu 6-8 stundu vienkārši ripinātāju (ticamāk gan ka viņš gāzējs katru reizi kā paņem riteni).

Kasparam ir pilnīga taisnība, ka viņus abus vinnēs tāds, kas vienkārši vizinās 10 un vairāk stundas nedēļā. Patsmit stundu braucējiem noteikti sanāk uzsprintot pēc luksoforiem, vai uzkapāt ar čomiem, un beigās ir gan daudz stundas, gan mierīgais apjoms, gan augstā intensitāte arī bez treniņplāna. Un pats galvenais- labas sajūtas, prieks, un ja piedalās sacensībās- arī rezultāts.

Avatar

By KasparsS 29.09.2018 08:27:46

Member+ · 2,280 comments

Jā, Eduard, to aizmirsu pieminēt, ka “intervāli” notiek arī dabiskā veidā, sprintiņi Berģu kalniņā vai kaut vai pie tiem pašiem luksaforiem.
Loci, protams, katrs atrod savu veidu un dara kā labāk patīk. Bet tikai nav skaidrs par tiem, kas to dara, bet dara to ne ar lielāko prieku un tikai lai apdzīt kaimiņu, kas ir 326 vietā, finišējot 314.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Janushex 29.09.2018 09:36:47

Member · 69 comments
KasparsS wrote

Jā, Eduard, to aizmirsu pieminēt, ka “intervāli” notiek arī dabiskā veidā, sprintiņi Berģu kalniņā vai kaut vai pie tiem pašiem luksaforiem.
Loci, protams, katrs atrod savu veidu un dara kā labāk patīk. Bet tikai nav skaidrs par tiem, kas to dara, bet dara to ne ar lielāko prieku un tikai lai apdzīt kaimiņu, kas ir 326 vietā, finišējot 314.

strukturēts treniņu plāns tomēr ir vajadzīgs tieši tiem, kas  kuļās pa 300tajām vietām, jo visbiežāk tieši tiem arī nav nekādas skaidrības par lietām par un ap riteņbraukšanu. Visi reiz esam tajās vietās finišējuši - citi paši saprot, ka vienkārši baudīt un braukt 150 un vairāk km garus braucienus pa vietām kurām vēlies ir kaifīgāk un rezultāts labāks nekā nesties pa asfaltu 7x10 uz 160, citiem atkal tieši patīk treniņos izlikties tukšam, lai pa nakti piepildītos un svaigs ietu uz darbu. Vienīgi es pievienojos slavenajam teicienam - "ja gribi būt ātrs, trenējies lēni"!
Man, piemēram, patīk slēpot, bet to, pie mūsu ziemām , iespējams darīt pa sagatavotām trasēm un daudzi jautā - Kas, sasodits, tur tik kaifīgs - griezt  Siguldā 35 apļus 3  stundas?Bet man patīk!Kā saka, katram savs.

Avatar

By Ksj 01.10.2018 14:51:17

Member · 23 comments
ibike wrote

Drizumā bildes arī no manis

http://bildites.lv/images/mz8547nf/136827/original.jpg

Labdien. Varbut es kaut ko palaidu garaam, bet....vai bildes bija? smile)

Avatar

By Ansis 01.10.2018 15:21:11

Member++ · 3,678 comments
zemmy wrote

Paldies par šo tekstu, jo liekas, ka daudzi cilvēki pieļauj šo kļūdu - uzsākot braukt ar velo, smagi trenējas, nomoka sevi un beigās salūzt. Arī man tā ir bijis. Beigu beigās mēs visi taču to daram prieka pēc.

Tas nav SEB temats, bet sliktākais ir, ja salūst ne vien fiziski, bet arī psiholoģiski.
Viss sieviešu fitness mazāk vai vairāk uz to ir vērsts. Sieviešu veselības vietnēs var lasīt, ka īsta trenēšanās ir 2-3 spēka treniņi ned., 2-3 kardio treniņi ned. plus vēl intensīva staipīšanās. Nedēļas treniņu slodze ļoti liela, bet mērķa nekāda, jo fitnesa būtnes parasti nav psiholoģiski gatavas nekādām sacensībām. Vienīgais, ko viņas var, un arī paveic, ir iepatikties vīrietim ar 600-to mersi (tas ir literārs termins no deviņdesmitajiem). Tas notiek, sākas vakari pie vīna glāzēm, negulētas naktis, fitnesa forma zūd. Atklājas, ka vīrieša interese par viņu bijusi hormonāla - kā viņa kļūst nolietota, meklē jaunu.
Rezultātā lielā fitnesa censone ap gadiem 30 ir fiziski un morāli sagrauta. Panākumi, ar kuriem vēlāk dzīvē varētu lepoties, nekādi.

Avatar

By KasparsS 01.10.2018 15:46:01

Member+ · 2,280 comments

Tieši tā, Ansi. Cilvēki ap 300tajām vietām trenējas, raujas apdzīt savu kaimiņu 10 gadus un tad vienu rītu pamostas depresijā: “wtf, ko es daru?, priekš kam es to darīju 10 gadus?”
Trenēties vajag tikai top5 braucējiem, kas cīnās par uzvaru, nu sliktākajā gadījumā top20 braucējam, kas cīnās par top10... pārējais ir tikai izmests laiks miskastē. Un sevis sagraušana gadiem.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By raiter 01.10.2018 16:33:53

Member+ · 3,344 comments
KasparsS wrote

Tieši tā, Ansi. Cilvēki ap 300tajām vietām trenējas, raujas apdzīt savu kaimiņu 10 gadus un tad vienu rītu pamostas depresijā: “wtf, ko es daru?, priekš kam es to darīju 10 gadus?”
Trenēties vajag tikai top5 braucējiem, kas cīnās par uzvaru, nu sliktākajā gadījumā top20 braucējam, kas cīnās par top10... pārējais ir tikai izmests laiks miskastē. Un sevis sagraušana gadiem.

Uj, bīstamu tēmu pacēlāt....
Bet nepiekrītu, ka trenēties vajagot tikai top braucējiem.
Ir liela atšķirībā, vai aizbraukt uz gonku netrenētam, pustrenētam vai trenētam. Vnk, ja regulāri trenējas, tad tā sacensība ir fiziski un morāli patīkamāka. Un tad arī ir prieks braukt un prieks par jebkuru rezultātu. Un te runa neiet par 5 treniņiem nedēļā un nez kādiem tur treniņu plāniem.
Vēl, mans novērojums: ir starpība ka ja trenējas maz vai daudz (vairāk, biežāk). Ja daudz, tad rezultāta (spēka, izturības, ātruma) uzlabojums ir, nu pieņemsim +20% labāk (nekā ja trenējas maz).t.i. rezultāts ir acīmredzams. Ja trenējas daudz un ļoti daudz, tad pieaugums ir zem 10%... Jo augstāka sagatavotība, jo lielākas pūles un darba apjoms, disciplīna, metodes ir jāpielieto, lai dabūtu klāt katru nākošo uzlabojumu procentu.
Tapēc arī cilvēki tenējas vairāk vairāk vairāk, inensīvāk, smagāk, biežāk,  "pareizāk", bet kad tas rezultāts neuzlabojas tik jūtami, daudzi zaudē ticību sev. UN dimžēl arī zaudē prieku braukt.
Bet SEB (un vēl tautas klase) taču ir parasto mirstīgo amatieru un brīvdienu braucēju pasākums, un jābrauc ir ar prieku.

Last edited by raiter (01.10.2018 16:36:10)


Avatar

By KasparsS 01.10.2018 16:47:03

Member+ · 2,280 comments

Es vienalga nesaprotu, priekš kam cilvēkam vajag treniņprogrammu, ja cilvēkam nav bāzes. Ja programma sastāv no bāzes treniņiem, tad priekš kam pirkt to pakalpojumu? Vienkārši jābrauc bāzi.
Bet ja bez bāzes trenēt intervālus vai vēl nezin ko, tad cik tas ir veselīgi?


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Vaskis 01.10.2018 17:07:22

Member · 2,612 comments
KasparsS wrote

Jā, Eduard, to aizmirsu pieminēt, ka “intervāli” notiek arī dabiskā veidā, sprintiņi Berģu kalniņā vai kaut vai pie tiem pašiem luksaforiem.
Loci, protams, katrs atrod savu veidu un dara kā labāk patīk. Bet tikai nav skaidrs par tiem, kas to dara, bet dara to ne ar lielāko prieku un tikai lai apdzīt kaimiņu, kas ir 326 vietā, finišējot 314.

Es neesmu dzirdējis nevienu, kas šeit sūdzas par pārāk mazo prieku uz velo vai lielu slodzi intervālos!? Demokrātijā var izteikt viedokli, bet noniecināt kāda paveikto darbu, kas investēts, lai nokļūtu vienā vai otrā vietā ir vienkārši nepieklājīgi. Cieņa par investētajiem nez cik Tkm gadā utt., bet to ko kāds sasniedzis ar vienalga cik km, nevajag noniecināt.

"Kas vainas mērķim apdzīt kaimiņu?" Absolūti normāls mērķis, sāncensība bīda pasauli, it visā un burtiski it visā!  Jeb tavuprāt viņu mērķim bija jābūt, kurš vairāk alu izdzers?

Par to kā sasniegt mērķus var parunāt, bet pirms turpinām, jāsaprot, ka šobrīd runājam ar kādu, kas pēdējos gados nobrauc vairāk, kā dažs labs vairākos gados! Un šis, tomēr ir izturības sporta veids, kur salīdzinot braucējus ar 3T gadā pret kādu ar 15t gadā, pirmais būs gaismas gada attālumā.

Visiem skaidrs, ka atsevišķiem braucējiem riebjas intervāli un vārds trenēšanās, terminus var izvēlēties kādus grib, bet tas nemaina faktu, ka abi sēžas uz velo un min, un godīgi sakot es neticu, ka cilvēki dara to ko negrib. Es drīzāk teiktu, ka viņi pamēģina šo un to no visa, un paliek pie tā, kas tuvāks, vieglāks, efektīvāks vai vienalga. ..

Man šķita, ka neesi treneris un no tā neko nesaproti? Ko domājiet ar bāze un bāzes treniņi? Man iepriekš palika iespaids, ka treniņi vispār nav jābrauc? Paga, trenēties vai nē!?

Avatar

By Rochopper 01.10.2018 17:07:43

Member · 148 comments

Ir jarok/ nevajag celt degunu gaisā/ jaaprunajas ar tautu, jaievāc maksimums info - draugi, citi pieredzējuši braucēji, forums, youtube, google. Jāsaprot, jatestē, kas kā der, kā iedarbojas. Piekrītu, ka tikko sākot nodarboties ar šo, vai arī esot ap 300 - 250 vietu, šis ir izdarām saviem spēkiem. Taču no otras puses, ja ir iespeja nomaksāt trenerim - viss notiek. Mērķis ir nesabojāt sevi darot lietas ačgārni.
Bāze ir visa pamatā - iegādājies pulsometru, lai vari pačekot līdz darba zonas (bez šī netrāpīsi nekādi bāzes zonā) un brauc garos gabalus - 30 - 50 - 70 - 100 km (cik vari atļauties). Savācot sev pienacīgu skaitu kilometrus bāzē + pieliekot kadus asākus treniņus mežā = trasē pasākums būs daudz baudāmāks. Pēc trases Tu jūti, kas ir tās lietas kas janostiprinā gym - rokas, mugura, kajas, utt. Ir jāieklausas un jaiemacās saprast savs ķermenis - tas daudzko pasaka priekšā.

Runājot par bāzi - paziņa man čalis, kurš ļoti augtu uzkāpa sogad vienā zināma serialā, taču zaudēja noslēdzošajā posmā palaižot garam čaļus kuriem bāze samīta spēcīgāk (sosejas garie gabali). Secinājums viens - ar kalnu asajiem treniņiem ir stipri par īsu, lai gūtu panakumus.
Arī Es pats plānoju rudens/ ziemu kārtot tā, lai samītu pēc iespejas vairak bāzi. Papildinot to ar gym apmeklējumu roku, muguras, kaju stiprināšanai + pastaigas + kadu reizi kvadracikls mežā + kāds distanču slēpojiens (neesmu slēpotajs)


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By ginca23 01.10.2018 17:14:18

Member+ · 3,154 comments

Bet SEB (un vēl tautas klase) taču ir parasto mirstīgo amatieru un brīvdienu braucēju pasākums, un jābrauc ir ar prieku.

Mirstīgie, kas pavasarī nedēļām pavada pa nometnēm un trenējas kā dažs labs profesionālis. ?


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By KasparsS 01.10.2018 17:25:09

Member+ · 2,280 comments
Vaskis wrote
KasparsS wrote

Jā, Eduard, to aizmirsu pieminēt, ka “intervāli” notiek arī dabiskā veidā, sprintiņi Berģu kalniņā vai kaut vai pie tiem pašiem luksaforiem.
Loci, protams, katrs atrod savu veidu un dara kā labāk patīk. Bet tikai nav skaidrs par tiem, kas to dara, bet dara to ne ar lielāko prieku un tikai lai apdzīt kaimiņu, kas ir 326 vietā, finišējot 314.

Es neesmu dzirdējis nevienu, kas šeit sūdzas par pārāk mazo prieku uz velo vai lielu slodzi intervālos!? Demokrātijā var izteikt viedokli, bet noniecināt kāda paveikto darbu, kas investēts, lai nokļūtu vienā vai otrā vietā ir vienkārši nepieklājīgi. Cieņa par investētajiem nez cik Tkm gadā utt., bet to ko kāds sasniedzis ar vienalga cik km, nevajag noniecināt.

"Kas vainas mērķim apdzīt kaimiņu?" Absolūti normāls mērķis, sāncensība bīda pasauli, it visā un burtiski it visā!  Jeb tavuprāt viņu mērķim bija jābūt, kurš vairāk alu izdzers?

Par to kā sasniegt mērķus var parunāt, bet pirms turpinām, jāsaprot, ka šobrīd runājam ar kādu, kas pēdējos gados nobrauc vairāk, kā dažs labs vairākos gados! Un šis, tomēr ir izturības sporta veids, kur salīdzinot braucējus ar 3T gadā pret kādu ar 15t gadā, pirmais būs gaismas gada attālumā.

Visiem skaidrs, ka atsevišķiem braucējiem riebjas intervāli un vārds trenēšanās, terminus var izvēlēties kādus grib, bet tas nemaina faktu, ka abi sēžas uz velo un min, un godīgi sakot es neticu, ka cilvēki dara to ko negrib. Es drīzāk teiktu, ka viņi pamēģina šo un to no visa, un paliek pie tā, kas tuvāks, vieglāks, efektīvāks vai vienalga. ..

Man šķita, ka neesi treneris un no tā neko nesaproti? Ko domājiet ar bāze un bāzes treniņi? Man iepriekš palika iespaids, ka treniņi vispār nav jābrauc? Paga, trenēties vai nē!?

Pirmkārt, neredzu savā tekstā kaut kādu noniecinājumu, protams, to var visādi interpretēt. Katrs lasa starp savām rindiņām. Bet noteikti tā nedomāju savā galvā. Tikai izteicu savu viedokli.

Otrkārt, es to vien dzirdu (instagram, facebook, strava, endomondo, forums, treneru semināros), , par to, ka cilvēki meklē motivāciju izlīst ārā un braukt ar velo intervālus. Ja ir jāmeklē motivācija, tad Tev tomēr kaut kas tur nepatīk... vai tā nav?

Par tiem mērķiem apdzīt kaimiņu... Ansis ļoti labi uzrakstīja. Vari izlasīt vēlreiz.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By KasparsS 01.10.2018 17:26:22

Member+ · 2,280 comments
Rochopper wrote

Ir jarok/ nevajag celt degunu gaisā/ jaaprunajas ar tautu, jaievāc maksimums info - draugi, citi pieredzējuši braucēji, forums, youtube, google. Jāsaprot, jatestē, kas kā der, kā iedarbojas. Piekrītu, ka tikko sākot nodarboties ar šo, vai arī esot ap 300 - 250 vietu, šis ir izdarām saviem spēkiem. Taču no otras puses, ja ir iespeja nomaksāt trenerim - viss notiek. Mērķis ir nesabojāt sevi darot lietas ačgārni.
Bāze ir visa pamatā - iegādājies pulsometru, lai vari pačekot līdz darba zonas (bez šī netrāpīsi nekādi bāzes zonā) un brauc garos gabalus - 30 - 50 - 70 - 100 km (cik vari atļauties). Savācot sev pienacīgu skaitu kilometrus bāzē + pieliekot kadus asākus treniņus mežā = trasē pasākums būs daudz baudāmāks. Pēc trases Tu jūti, kas ir tās lietas kas janostiprinā gym - rokas, mugura, kajas, utt. Ir jāieklausas un jaiemacās saprast savs ķermenis - tas daudzko pasaka priekšā.

Runājot par bāzi - paziņa man čalis, kurš ļoti augtu uzkāpa sogad vienā zināma serialā, taču zaudēja noslēdzošajā posmā palaižot garam čaļus kuriem bāze samīta spēcīgāk (sosejas garie gabali). Secinājums viens - ar kalnu asajiem treniņiem ir stipri par īsu, lai gūtu panakumus.
Arī Es pats plānoju rudens/ ziemu kārtot tā, lai samītu pēc iespejas vairak bāzi. Papildinot to ar gym apmeklējumu roku, muguras, kaju stiprināšanai + pastaigas + kadu reizi kvadracikls mežā + kāds distanču slēpojiens (neesmu slēpotajs)

Pilnīgi piekrītu!


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By raiter 01.10.2018 17:40:31

Member+ · 3,344 comments
Rochopper wrote

Ir jarok/ nevajag celt degunu gaisā/ jaaprunajas ar tautu, jaievāc maksimums info - draugi, citi pieredzējuši braucēji, forums, youtube, google. Jāsaprot, jatestē, kas kā der, kā iedarbojas. Piekrītu, ka tikko sākot nodarboties ar šo, vai arī esot ap 300 - 250 vietu, šis ir izdarām saviem spēkiem. Taču no otras puses, ja ir iespeja nomaksāt trenerim - viss notiek.  (...)

Youtube un Google nav treneris. Jā, tur var dabūt pamata ieteikumus, un tiktiešām var trenēties mazliet gudrāk, un nepieļaut kādas klūdas.
Tomēr internetā ir daudz pretrunīgas informācijas, un jo vairāk lasi, jo vairāk viedokļu, jo lielāks juceklis pašam galvā.
Citu pieredze arī ir jāvērtē kritiski. Katrs cilvēks ir savādāks, kas strādā vienam, nedarbojas otram.
Vēl viena galējība - samaksāt  trenerim, kurš paņem visu pēc grāmatas... t.i nerēķinās ar to ko cilvēks strādā, cik laika vajag ģimenei, ko ēd un vispār priekš kam brauc.
Rezultātā cilvēks "pārķer" ar treniņiem. Labākajā gadījumā nomaina treneri, sliktākajā gadījumā pavisam aplaužas.


Avatar

By guga 01.10.2018 18:00:23

Member · 305 comments
Ksj wrote
ibike wrote

Drizumā bildes arī no manis

http://bildites.lv/images/mz8547nf/136827/original.jpg

Labdien. Varbut es kaut ko palaidu garaam, bet....vai bildes bija? smile)

Es arī gaidu, bet te bariņš gudrinieku piespamojuši ar saviem trenniņu padomiem.