Palīdziet sakonfigurēt aizm. spriegotāju un ķēdes garumu

Avatar

By Delfins 19.04.2009 00:04:35

Member+ · 3,575 comments

plauksta vēl ārstējās, negribās līst un pagaidām `vidus` labi slēdzās

Avatar

By claks 02.05.2009 20:44:44

Member · 15 comments

Man ir tā pati problēma. Ir aizdomas, ka pie vainas ir pārāk īsa monobloka ass (man ir 113mm, liekas, ka vajag vismaz 118-121mm). Respektīvi vidējie zobrati ir pārāk tuvu riteņa garenasij un pārslēdzējs minimālajā stāvoklī ir aiz mazā zobrata.

Avatar

By smudo 21.05.2009 00:08:01

Member · 152 comments

Tā kā pirmajā lapā tika runāts par ķēdes pārslēdzēju regulāciju, tad uzdošu arī savu jautājumu. Nesen tika nomainīta ķēde un aizmugures zobratu kasete (9 zobrati). Ātrumi tika veikalā nedaudz pieregulēti un pēc maiņas slēdzēs apmierinoši. Tomēr dažreiz pārslēdzoties uz augšu no otrā uz trešo zobratu, ja ar pārslēdzēju nedarbojās samērā strauji, pārslēgšanās nenotika un nācās nedaudz „piepalīdzēt” ar pārslēdzēju. Līdzīgi mēdza gadīties arī pirms zobratu un ķēdes maiņas, ar kuru tika nobraukti aptuveni 2t km.

Izlasīju instrukciju iepriekšējā lpp. un veicu regulāciju. Tā rezultātā iepriekš minētā problēma pēc daudziem mēģinājumiem tika novērsta, tomēr šovakar izbraucot pamanīju, ka citu problēmu, kuras pirms tam nebija (vai nebiju manījis?). Uzslēdzot priekšā lielāko zobratu un aizmugurē 6-to (atsevišķos gadījumos arī 5-to) un minot pedāļus atpakaļ, ķēde mēdz pārmesties uz mazāku zobratu. Ar priekšējo lielāko zobratu ik pa laikam mēdzu izmantot 6-to aizmugurējo zobratu (augstākus gan nē). Iespējams, ka regulējot (tika mainīta H un L skrūves pozīcija, kā arī trozītes nospriegojums izmantojot pārslēdzēja regulāciju), esmu kaut ko izregulējis pārslēdzējam.

Jautājums, vai un kā to varētu novērst?

Pārslēdzēji ir SRAM X9, nomainītā kasete un ķēde uzlikta atbilstoši oriģinālajai komplektācijai. Trosīte un tās apvalki nav mainīti – ar tiem nobraukti arī aptuveni 2t km.

Avatar

By A Vanags 23.05.2009 15:39:38

Local.Auth · 2,110 comments

nju atpakalj minot tas notiek deelj "kjeedes lauziena" - uzliec kjeedi taa kaa rakstiiji,. un paskaties, ka no prieksheejaa zobrata kjeede, pa augshu uz aizmugureejo iet gana sliipi, lai minot atpakalj taa tiktu paarmesta uz mazaaku.


Šmerlis

Avatar

By smudo 23.05.2009 16:09:59

Member · 152 comments

Ķēdei tiešām ir samērā liels lauziens, ja priekšā ir lielākais zobrats, bet aizmugurē 5 vai 6 zobrats. Jautājums ir vai tas nozīmē, ka tur neko nevar darīt veicot regulēšanu?

Varbūt tad, kad jaunā ķēde (tagad kādi 80 km nobraukti) uz zobrati piebrauksies, šī pārlekšana uz mazākiem zobratiem būs mazāka?

Avatar

By Mr.Derailleur 24.05.2009 02:07:08

Member+ · 363 comments

SMUDO, tev tiešām ir svarīgi mīt atpakaļ tukšgaitā? Varbūt der palūkot kādu BMX rumbu kas min abos virzienos, dažu triku veikšanai neatņamama sastāvdaļa


01001101 01100001 01110010 01110100 01101001 01101110 01110011

Avatar

By smudo 24.05.2009 19:12:33

Member · 152 comments

Nav jau tas tik svarīgi (t.i. mīt atpakaļ pedāļus, kad priekšā ir lielākais zobrats). Nobraucu šodien SEBu un šī nelielā "problēma" nekādas neērtības neradīja. Parasti mīt atpakaļ sanāk lēni manevrējot, bet tad lielākoties priekšā nav trešais lielais zobrats. Šī lieta vairāk psiholoģiski iespaido smile Vienkārši gribēju noskaidrot, vai tas kaut kā ir novēršams vai arī apstākis, ar kuru ir jāsadzīvo.