Kamēr jūs braucāt, es paizklaidējos:
Paldies par bildi!!!!
By BlinBlins 23.04.2018 11:49:19
Member · 62 commentsSveiki, vai kāds zin kā lejuplādēt rezultātus no velo.lv
uzsped uz vārda un uzvārda un uztaisis te diplomu.
By guga 23.04.2018 12:38:01
Member · 305 commentsKamēr jūs braucāt, es paizklaidējos:
Paldies par bildi
By Vaskis 23.04.2018 15:16:20
Member · 2,612 commentsVai mani vienu pārsteidza starta šāviens un 'klusums", neba jau bija slikti, tik nepierasti.
By girtsvanags 23.04.2018 15:20:45
Member · 31 commentsNevarēja dabūt savu diplomu tieši Mammadaba pagaidam. Saņēmu šādu info.
Sveiki.
Paldies par informāciju, pārtaisīsim, lai arī Veselības distance var lejuplādēt diplomu.
Tik ailītes ar vietām tad būs tukšas, jo Veselības distancei nav sacensības.
Bet mājaslapa ir tomēr rakstits ka pienākas:
https://www.velo.lv/lv/jaunumi/1/diplom … ibniekiem/
Veloprieks Valmiera
By Sram 23.04.2018 15:43:28
Member · 1,188 commentsUn ko tu ar to diplomu darīsi ? Liksi sekcijā aiz stikla ?
Last edited by Sram (23.04.2018 15:43:41)
By JohnLoudPhoto 23.04.2018 15:53:53
Member · 38 commentsBildes no trases:
https://files.fm/u/gvsz428x
Bildēts pēc 22.kilometra nobrauciena, meža SPA[dubļainajā pagriezienā] un pie BykoLat pagrieziena 38.kilometrā.
Sporta klase nenobildējās
Pagaidām vēl nav izdevies nokārtot bilžu meklēšanu pēc numuriem, bet cerams uz nākošo posmu būs gatavs.
Last edited by JohnLoudPhoto (23.04.2018 15:55:24)
Bildējam pasākumus un ne tikai...
https://www.facebook.com/JanisLarmanisFotografs
https://www.instagram.com/janis_larmanis/
By Mazdels 23.04.2018 20:36:04
Member · 25 commentsnumuru izmērs ir fantastika... āksti, nav ko teikt
tur ir viss precīzi aprēķināts...
By janisz 23.04.2018 23:08:11
Member+ · 391 commentsTrase kā vienmēr LV MTB pavasara klasika, neko mainīt nevajag. Šoreiz ātrāka un bez dubļiem. Numuru bez rindām izņēmu dienu iepriekš, tualetēs papīrs bija, marķējums labs, pat pie mierīgiem līkumiem meitenes svilpa (nokaunējos par to), starta laiki bija izplānoti OK, 4 mazgāšanas vietas pieejamas, rindas nebija, putra laba, saldo maizīti neēdu. Uz tikšanos Smiltenē.
By aptrax 24.04.2018 08:43:48
Member · 118 commentsJaa.ari neko slikti nevaru teikt,Viss vairak vai mazak bij uzdevuma augstumos.Par trases apzimejumiem jasaka taa,nekad nebiju skatijies uz tiem,maucu tur kur visi,bet shoreiz nacas kadu gabalinu pabraukt vienam no beigu daljas vadoties pec apzimejumiem viss bija saprotams labi,jo pec kulenja vienaa no likumiem un mazas atputas celjmalaa nolemu turpinat braucienu,protams par tempu vairs nevareja but ne runas,vnk mierigs brauciens lidz galam. Bij patikami ari redzet ka atbraucot gandriz pie beigam bij gan putra vel,gan salda maize,gan dzerieni kruzees. Jasaka paldies ari tiem cilvekiem kas piesteidzas paliga un apjautajas vai kaa var lidzet,ari no braucejiem dzirdeju jautajumus vai viss ok. Ta ka domaju,ka viss pluss minuss ir OK.
By Pekse 24.04.2018 09:04:37
Member · 328 commentsPielikšu labu vārdu iepriekš minētajam - man palīdzēja arī orandži apzīmētās saknītes. Braukšana pa saknēm nav mana stiprā puse un kad nogurums jau ir ēterā tās orandži apzīmetās saknītes bija tieši vietā!
By Janushex 24.04.2018 09:24:54
Member · 69 commentstagad katram fotogrāfam jāpasaka paldies, ka vispār kādu bildējat. Tas ir forši paskatīties uz savu nogurušo, citkārt netīro, seju. Paldies Jums!
Last edited by Janushex (24.04.2018 11:29:43)
By Andža - tas tu? 24.04.2018 10:20:33
Member · 32 commentsVai mani vienu pārsteidza starta šāviens un 'klusums", neba jau bija slikti, tik nepierasti.
Tieši par to pašu nobrīnījos. Garminu biju izslēdzis, baterijas taupīšanas nolūkos, kad pēkšņi noskanēja 'klusais' starts, tad nu kamēr priekša izkustējās steidzu slēgt iekšā, bet nu kadences sensors nepaspēja noreaģēt un tā arī nobraucu bez. Parasti jau tak pasaka 5 minūtes līdz startam vai kaut kā tā.
Nekas tā nenorūda kā pretvējš :)
By PTZ 24.04.2018 10:33:39
Member · 454 commentsPateica par 5 un mazāk minūtēm, bet to iespējams dzirdēja tikai pirmajā rindā stāvošie
Biš ieekonomēja organizatori uz skaļruņiem tālākiem koridoriem.
Bet patīkami, ka šis pagaidām ir skarbākais apvainojums, ko dalībnieki spēj raidīt Japiņa virzienā
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By AdRemAuto 24.04.2018 11:10:32
Member · 35 commentsDažas bildes arī te:
https://www.facebook.com/pg/ZStarSIA/ph … 0693837151
Lūgums sacensību dalībniekiem - NEBRAUCIET PA IETVĒM!!! Tas ir ne vien pret sacensību noteikumiem, bet arī tā tiek apdraudēti skatītāji (tai skaitā bērni) + fotogrāfi (kuri tā jau trases malā vairs nav daudz).
By kalnups 24.04.2018 11:43:04
Member · 130 commentsDažas bildes arī te:
https://www.facebook.com/pg/ZStarSIA/ph … 0693837151Lūgums sacensību dalībniekiem - NEBRAUCIET PA IETVĒM!!! Tas ir ne vien pret sacensību noteikumiem, bet arī tā tiek apdraudēti skatītāji (tai skaitā bērni) + fotogrāfi (kuri tā jau trases malā vairs nav daudz).
No vienas puses, Tev ir taisnība - risks patrāpīties ceļā kādam bērnam, sunim, kaķim, fotogrāfam, kokam, stabam vai cilvēkam.
No otras puses - ja sportists-amatieris šī maratona koridoru sistēmas dēļ ir nolemts startēt no tā paša 7. koridora, tad, braucot aiz visiem nesteidzīgajiem un atpūtniekiem (kas turklāt neprot braukt ciešā grupā) ir visnotaļ reāli nodarboties ar track-stand, tas ir, censties neapgāzties. Gājēju un riteņbraucēju celiņš šajā gadījumā ir vienīgais variants, diemžēl.
By kandrejevs 24.04.2018 11:53:18
Member+ · 766 commentsvisi sāk no pēdējā koridora, trase gara, savu 3/4 koridoru var mierīgi izcīnīt arī bez atsēdēšanas, ja esi pietiekami stiprs, ja neesi, kāda suņa pēc jālien uz ietves, lai pēc minūtes atkristu atpakaļ uz savu vietu un maisītos citiem pa kājām?
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By AlekssM 24.04.2018 11:53:39
Member · 49 commentsspēcīgs aizbrauks jebkurā gadijumā un apdzīs tur kir to ir droši darīt, kapēc ir lieki jāriskē? turklāt apdraudot primāri garamgājējus, skatītājus? izskrieties, aizbēgt, noķert distance pietika arī lieki neriskējot.
Norco Revolver 9.2 FS
Trek Domane AL2 Disc
god is a shithead and we're his rejects.
By TrakaisBobis 24.04.2018 11:57:46
Member · 170 commentsSporta klases 42.km izpalīdzēju ar co2 baloninu, atsaucies - tā nebija labdarība. Uz nākošo posmu gribēšu 1 balonu, 25g skrūvējamu, vietā!
By Sram 24.04.2018 12:46:46
Member · 1,188 commentsVajadzētu atkal visus pa trotuāriem braucējus nosūtīt uz info@velo.lv, lai diskvalificē, riebjas. Braucot kalnā varēja mierīgi dzīt, ja spēks bija, nevienā momentā nebija korķa ( braucot no 5 koridora ). Varēja izpausties tik tā, pēc kalna pa ielu arī varēja normāli atvilkt un apdzīt ļooti daudzus.
Kādēļ kādam manam tuviniekam būtu "jāraustās" stāvot uz trotuāra ? Nedos dies kāds pamuļķis uztriektos manam bērnam virsū šādi braucot, sataisītu problēmas pēc pilnas programmas.
Neaizmirstiet, ka tās ir amatieru sacensības, nevis pro ... Esi sportists un jūties krutākais no tautas, brauc sportu, ja esi izvēlējies braukt ar amatieriem, tad rēķiniem ar burzmu, meitenēm priekšā un citiem brīnumiem ..
By Trax 24.04.2018 13:18:41
Member · 318 commentsPaldies fotogrāfiem par bildēm - citus gan bijis ražīgāk, bet par to pašu liels paldies, ka esiet trases malā un fiksējiet mūs!
Par braukšanu pa trotuāru - es piekrītu tiem, kuri to uzskata par nedrošu. Publiski maz runā par sliktajiem piemēriem ar gājēju un velosipēdistu saskriešanos, bet tās traumas ir lielas, jo atcerieties, ka jūsu svars + velosipēda svars un jūsu inerce kombinācijā ar starta adrenalīnu ir bīstams sajaukums.
Mans mērķis bija neskriet ar pieri sienā pirmajā kalnā un pirmajā nobraucienā - redzēju gan situācijas kad dalībnieki arī tajā relatīvi mazajā ātrumā krita, saķērās ar stūrēm vai brauca bīstami tuvu skatītājiem. Tālāk bija aptuveni 5km platas grantenes, kur izveikt visus apdzīšanas manevrus līdz takai mežā.
Man patīk iedrošināt braucējus, sakot, lai iedomājas, ka viņi skatās sacensības un kā justos, ja kāds velobraucējs uzbrauktu viņiem virsū - padomājiet no abām pusēm!
By RZZ 24.04.2018 13:19:58
Member · 217 commentsVajadzētu atkal visus pa trotuāriem braucējus nosūtīt uz info@velo.lv, lai diskvalificē, riebjas. Braucot kalnā varēja mierīgi dzīt, ja spēks bija, nevienā momentā nebija korķa ( braucot no 5 koridora ). Varēja izpausties tik tā, pēc kalna pa ielu arī varēja normāli atvilkt un apdzīt ļooti daudzus.
Kādēļ kādam manam tuviniekam būtu "jāraustās" stāvot uz trotuāra ? Nedos dies kāds pamuļķis uztriektos manam bērnam virsū šādi braucot, sataisītu problēmas pēc pilnas programmas.
Neaizmirstiet, ka tās ir amatieru sacensības, nevis pro ... Esi sportists un jūties krutākais no tautas, brauc sportu, ja esi izvēlējies braukt ar amatieriem, tad rēķiniem ar burzmu, meitenēm priekšā un citiem brīnumiem ..
+1, tāpat lielāka daļa ietvju braucēju ir ielīdēji no aizmugures koridoriem, kas sataisa masu un nolūzt 10 km, jo nav spēka turēt līdzi
By igauniss 24.04.2018 13:47:13
Member · 143 commentsDažas bildes arī te:
https://www.facebook.com/pg/ZStarSIA/ph … 0693837151Lūgums sacensību dalībniekiem - NEBRAUCIET PA IETVĒM!!! Tas ir ne vien pret sacensību noteikumiem, bet arī tā tiek apdraudēti skatītāji (tai skaitā bērni) + fotogrāfi (kuri tā jau trases malā vairs nav daudz).
Nav pareizi braukt pa trotuāru, ja tas apdraud skatītājus, bet kurā vietā nolikumā ir rakstīts, ka ir aizliegts braukt pa trotuāru? Lai nav lieki jautājumu, es sacensībās biju skatītājs.
By kandrejevs 24.04.2018 14:03:03
Member+ · 766 commentsvelo.lv nolikums
14. Drošības jautājumi
14.1. Katrs sacensību dalībnieks, piesakoties sacensībām apliecina, ka uzņemas pilnu atbildību par savas veselības stāvokli izvēlētās distances veikšanai, ka ievēros ceļu satiksmes noteikumus un sacensību nolikumu.
14.2. Ikviens sacensību dalībnieks ir atbildīgs par savu un citu dalībnieku drošību, cik daudz tas ir atkarīgs no viņa rīcības.
csn
200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai. Ja to nav vai tie ir attālināti no ceļa, velosipēdu vadītājiem atļauts:
200.1. braukt pa brauktuvi vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt šādos gadījumos:
200.1.1. lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu;
200.1.2. lai turpinātu braukt izvēlētajā virzienā apdzīvotās vietās, kur braukšanai vienā virzienā ir ne vairāk par divām joslām, ja malējā labā josla ir iekārtota labajam pagriezienam;
200.1.3. pavadot bērnus, kas jaunāki par 12 gadiem;
200.2. braukt pa nomali, dodot ceļu gājējiem;
200.3. braukt pa ietvi, ja braukšana pa brauktuvi, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, ceļa un meteoroloģiskos apstākļus, nav iespējama, ir apgrūtināta vai bīstama. Braucot pa ietvi, velosipēdu vadītājiem jāizvēlas tāds braukšanas ātrums, lai netiktu apdraudēti vai traucēti gājēji un, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu. Velosipēdu vadītāji nekādā veidā nedrīkst apdraudēt vai traucēt gājējus. Gājējiem, pārvietojoties pa ietvi, ir priekšroka. Braucot pa ietvi vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām, velosipēdu vadītājiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By igauniss 24.04.2018 14:11:50
Member · 143 commentsvelo.lv nolikums
14. Drošības jautājumi
14.1. Katrs sacensību dalībnieks, piesakoties sacensībām apliecina, ka uzņemas pilnu atbildību par savas veselības stāvokli izvēlētās distances veikšanai, ka ievēros ceļu satiksmes noteikumus un sacensību nolikumu.
14.2. Ikviens sacensību dalībnieks ir atbildīgs par savu un citu dalībnieku drošību, cik daudz tas ir atkarīgs no viņa rīcības.csn
200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai. Ja to nav vai tie ir attālināti no ceļa, velosipēdu vadītājiem atļauts:200.1. braukt pa brauktuvi vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt šādos gadījumos:
200.1.1. lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu;
200.1.2. lai turpinātu braukt izvēlētajā virzienā apdzīvotās vietās, kur braukšanai vienā virzienā ir ne vairāk par divām joslām, ja malējā labā josla ir iekārtota labajam pagriezienam;
200.1.3. pavadot bērnus, kas jaunāki par 12 gadiem;
200.2. braukt pa nomali, dodot ceļu gājējiem;
200.3. braukt pa ietvi, ja braukšana pa brauktuvi, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, ceļa un meteoroloģiskos apstākļus, nav iespējama, ir apgrūtināta vai bīstama. Braucot pa ietvi, velosipēdu vadītājiem jāizvēlas tāds braukšanas ātrums, lai netiktu apdraudēti vai traucēti gājēji un, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu. Velosipēdu vadītāji nekādā veidā nedrīkst apdraudēt vai traucēt gājējus. Gājējiem, pārvietojoties pa ietvi, ir priekšroka. Braucot pa ietvi vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām, velosipēdu vadītājiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.
noteikumus es labi zinu, bet arī 200.3 punkts neaizliedz braukt pa ietvi, nedrīkst traucēt un apdraudēt. Nevienu neattaisnoju, bet neredzu nevienu punktu kur tas būtu aizliegts. Piekrītu, ka sacensībās braukt pa ietvi un apdraudēt gājējus nevajag, bet ja tukša ietve, tad neredzu problēmu apsteigt citus braucējus, ja māk uzlekt un pēc tam nobraukt no ietves neapdraudot citus sacensības dalībniekus. Skatoties šosejas sacensības, tad neesmu manījis nevienu diskvalifikāciju P. Saganam par viņa lēkāšanu sacensībās uz ietves vai izvēlētos citus maršrutus, tikai tāpēc ka viņš var bunny hop pārlekt pāri šķēršļiem ar šosejas velo. Vai tad uci noteikumi nedarbojas?
By kalnups 24.04.2018 14:23:46
Member · 130 commentsNeatbalstu braukšanu pa gājēju trotuāru un skatītājiem paredzētām vietām, kur tas ir īpaši nodalīts. Lenču ielai gar malu ir gājēju/velo celiņš. Manuprāt, tur braukšana ir pieļaujama. Ja priekšā braucošajiem vairākas reizes skaļi brīdini "pa labo/kreiso" un tie vai nu nemaz nekustās vai turpina spiesties virsū, tad nav arī īsti droši maisīties atpūtniekiem pa vidu. Pēc pieredzes, arī uz grantenes reizēm nav tā labākā vieta apdzīšanai, jo gana daudzi no beigu gala (un pat vidus braucēji) klenderē / līkločo ne visai pārliecinoši.
Last edited by kalnups (24.04.2018 15:15:17)
By JohnLoudPhoto 24.04.2018 15:09:00
Member · 38 commentsPaldies fotogrāfiem par bildēm - citus gan bijis ražīgāk, bet par to pašu liels paldies, ka esiet trases malā un fiksējiet mūs!
Turpmāk bildes būs vairāk, šoreiz sanāca pasēdēt aiz dubļos iestigušas mašīnas, kā rezultātā sporta klase tika nokavēta un sagatavoties īsti nebija laika. Pluss vēl norādes uz skatītāju vietām bija nepareizos krustojumos saliktas.
Bildējam pasākumus un ne tikai...
https://www.facebook.com/JanisLarmanisFotografs
https://www.instagram.com/janis_larmanis/
By Pekse 23.04.2018 11:39:52
Member · 328 comments