SIA "Veloserviss"

Avatar

By QQ 14.04.2011 19:37:53

Member · 844 comments

Ļoti korekta un argumentēta Veloservisa atbilde. Tā kā nesmukumu sarunāts bija daudz, tad būtu tiešām labi, ja tiktu skaidrībā, kāds bija salaušanas iemesls.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By uldza 14.04.2011 20:06:16

Member · 9 comments

jā informēšu visus par patiesiem notikumiem,ar kādu pašdarbību nodarbojos,šim karbona rāmim bija alumīnija sēdekļa stute jau komplektācijā ,apmēram pēc gada lietošanas bija gadījums kad sēdekļa augstums bija jāpārregulē bet nekā ,stute bija iekodusies,par cik neesmu rīgā sazinājos ar cita velo servisa ja kas arī ļoti zināma zīmola  pārstāvjiem un man vienkārši arī izskaidroja kā problēmu atrisināt,ar fēnu uzkarsējot alumīnija stuti lai metāls izplēšas un tad atdzesēt un mēģināt iekustināt nu ja to saukt par pašdarbību tad sorry..(un plaisa parādījās jau vēl pēc vairākiem mēnešiem pēc TREK PHILIPS smaga apes maratona.Veloservisā aizvedu velo atrādīt,visu izstāstīju un atbildē saņēmu tikai to kādēļ uzreiz velo nevedu un tātad esot pats vainīgs ka tā rīkojos pie kam dižmeistars pasniedza to visu ļoti bravurīgi un  nevienu vārdu pat latviešu valodā nespēja pārmīt pat nezinu vai pat problēmu uztvēra pareizi viņš,pēc tā vēl lūdzu vai varbūt ir vēl kāds VS pārstāvis meistars pieaicināja it kā svarīgāku amatpersonu kurš velo apraudzīja teica lai atstāju lai gan atteicos ,vienojāmies par to kad es pats varu defektu nofotogrāfēt un nosūtīt,augtāk redzamās arī ir šīs foto.Pusgada laikā tā arī nekādu atbildi no VS nesaņēmu,kad pats paiteresējos tad arī mani informēja un piedāvāja XTC2 rāmi ne šā gada modeli par 400Ls it kā ar 50% atlaidi pēc kā bija ko pārdomāt un tādēļ arī stāstu publicēju šeit..
šis ir parasts stāsts par gadījumu un necenšos neko no VS atgūt vai jebko vēl pasākt ,nu jau braucu ar cita  zīmola velo un sadarbība ar VS jau ir pagātne..)

Avatar

By QQ 14.04.2011 20:51:00

Member · 844 comments

Skaidrs.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By kiril93 14.04.2011 21:00:16

Member · 364 comments

Negribas rakstit kaut ko nelabu, bet tas ir tads gadijums kurš  boja visu VS velo politiku.
Es ari butu apvainots ar tadu sudigu un nekrietnu attieksmi pret sevi, kad kaut kadi "meistari" man teica,ka no fena
vai sacensibu lietošanas bez kritieniem, šeit skairi redzams, ka ramis nav apdražats vai nojats, var salauzt ramis, un pusgadi velk kaķi aiz olam lai pateiktu, ka viņi ir tik brinišķīgi,ka var man piedavat novecojuši rami ar 50% atlaidi. Smiekligi vai ne? Pat shing sheng hreņ ķinas noname rami neluz tadas stulbas vietas.

Ja kads no maniem draugiem vai paziņam prasis-Vai ir verts pirkt Giantu Veloservisa?
Noteikti pateikšu nē, jo maksasi divreiz pec sadarbibas ar VS un ar tadu sudigu kompaniju kā Giant.
Labak noperk Trek vai Superior un gulesi labi.

Avatar

By Grey 14.04.2011 21:18:22

Member# · 1,688 comments

kiril93, tavuprāt, no kā ir radusies šī plaisa karbona rāmī?
Un pie kā ir "Veloserviss" vainīgs, ja reiz Giant rūpnīca neatzina savu brāķi?

Avatar

By FOX 14.04.2011 21:54:13

Member+ · 5,297 comments

Pilnigi nav intereses iedzilinaties konkreti saja gadijumaa, bet zinu ne vienu vien Giant karbona ipasnieku, kuram ir problemas ar stutes izdabusanu ara no ramja. Kaa tas tiek risinats un vai tas ir normali?


TREK Supercaliber

Avatar

By Atis 14.04.2011 21:55:26

Member+ · 1,591 comments

Tieši tā! "Veloserviss" jau tikai pārstāv Giant.
Bet, ja atmetam visas nesmukās sarunas, tad gadījums pats par sevi ir interesants.
Bildēs vismaz neredz, ka būtu kādi karstuma bojājumi. Nosvilusi krāsa u.tml. Acīmredzot, tad ogļplasta materiāls jūtami maina savas mehāniskās īpašības pēc termiskās iedarbības. Vismaz tā to var izsecināt no iepriekš rakstītā.

Avatar

By kiril93 14.04.2011 23:21:57

Member · 364 comments

Kadas tur tik baigas termiskas apstrade ar fenu? 70-80gradi? Viņus cep autoklavā un jus domajat,ka tas varetu notikt no kada fena? Tas ir tikai "atmazka". Ne pirmo reizi jau šaja vietā luzt tie Giant karbona maketi, kā ari luzt "sparni" un ne tikai Giantiem, Meridam ari. Tas ir tada politika, lai atrāk saluz. Saluzi - tev nemaina - vai lime pats vai perk jaunu - atkal pa jaunu. Tas tak ir tik vienkarši. =)

Avatar

By Valter 15.04.2011 10:11:35

Member · 62 comments
FOX wrote

Pilnigi nav intereses iedzilinaties konkreti saja gadijumaa, bet zinu ne vienu vien Giant karbona ipasnieku, kuram ir problemas ar stutes izdabusanu ara no ramja. Kaa tas tiek risinats un vai tas ir normali?

Tas palīdzēs šajā gadījumā:

- Regulāra apkope, it īpaši pēc sacensībām .(Nevis reiz/divreiz gadā)
- Labi materiāli
  piemeram - tacx.com/en/producten/fietsgereedschappen/Carbon_pasta/index.dot

PS.
- Sildīt ir jēga alumīnija rāmjus, tāpēc ka viņiem ir liels termiskas izplįšanās koeficients, bet ne karbons.
- Nekvalificįta iejaukšanas, atcel garantijas nosacījumus no ražotāja puses.

Last edited by Valter (15.04.2011 11:06:56)

Avatar

By ugis 15.04.2011 11:28:04

Member+ · 412 comments

Man ir 5 gadus lietots GIANT XC rāmis. Ir šāda pati vizuāla diognoze, laka jau ir atlekusi. KAs būs tālāk - nezinu. wink


/* Komentāru nav */

Avatar

By KKTK 15.04.2011 11:53:45

Member+ · 2,298 comments
ugis wrote

Man ir 5 gadus lietots GIANT XC rāmis. Ir šāda pati vizuāla diognoze, laka jau ir atlekusi. KAs būs tālāk - nezinu. wink

Nesildi sēdekli ar dibenu, jo tas sasilda trubu, tā izplešas un plēš rāmi. Un garantijā tak teikts ka ar rāmi nedrīkst neko darīt big_smile

Avatar

By Veloserviss 04.08.2011 14:40:47

Local.Shop · 118 comments

HA, HA, HA

KKTK wrote
ugis wrote

Man ir 5 gadus lietots GIANT XC rāmis. Ir šāda pati vizuāla diognoze, laka jau ir atlekusi. KAs būs tālāk - nezinu. wink

Nesildi sēdekli ar dibenu, jo tas sasilda trubu, tā izplešas un plēš rāmi. Un garantijā tak teikts ka ar rāmi nedrīkst neko darīt big_smile


2Rati.lv

Avatar

By ugis 04.08.2011 14:50:05

Member+ · 412 comments

Nedaudz nesapratu šo reakciju zem esošās disksijas. Vai tas ir vienīgais ko Veloserviss, vai to pārstāvošā persona šeit,  ir spējīgi?

Veloserviss wrote

HA, HA, HA


/* Komentāru nav */

Avatar

By emils 04.08.2011 14:53:44

Member · 4,816 comments

Kā lai Tev to pasaka, jā, tas ir vienīgais, ko viņi ir spējīgi darīt, vai precīzāk viņu interesēs darīt.
Vairāk par smiešanos un cittautu valodā nelaipnu bubināšanu no turienes neesmu saņēmis.

Avatar

By wrongway 04.08.2011 18:57:33

Member+ · 1,694 comments

Veloservis, Jūs to nopietni?
Klientam ne vienmēr ir taisnība, bet pārdevējam vienmēr ir jābūt laipnam!

Nesmuki, pavisam nesmuki.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By KKTK 04.08.2011 23:20:48

Member+ · 2,298 comments

Es neko salauztu neesmu nesis atpakaļ, tāpēc attieksme pilnīgi normāla.

Avatar

By emils 04.08.2011 23:26:42

Member · 4,816 comments

Nav jānes pat nekas salauzsts, pietiek pirkt klaņus, centru vai kameru. Ne reizi nav bijusi laba attieksme.

Avatar

By TOUCH 04.08.2011 23:32:42

Member · 1,197 comments

Esmu tajā veikalā pabijis tikai vienu reizi, kad pirku savus klaņus 50% acijas laikā. Attieksme bija laba, cilvēks pienāca pastās'tija par daļām, visu parādīja, ieteica vēl rāmim iztīrīt vītni pirms stūķē monobloku rāmī. Pie tam papildus akcijai dabūju vēl saldāku ciparu, jo sāku ar savu budžetu un tikai tad piedāvāja izvēlēties. Apmēram tāpat tiku pie SRAM dārgā gala ķēdes.


Never use your face as a brake pad. /Jake Watson/

Avatar

By black 05.08.2011 00:06:16

Member+ · 457 comments

Nezinu, kā visi tur pamanās piedzīvot to slikto attieksmi. Ar Veloservisu ir pieredze jau kādus gadus 10. Esmu gan pircis, gan remontējis Brīvības un Viskaļu ielās. 99% procentos no gadījumiem attieksme pret mani kā pret klientu ir bijusi krietni labāka, nekā citur.

Avatar

By Silikons 05.08.2011 08:03:40

Member · 281 comments

Man arī nav nekā slikta ko teikt par viņiem. Brīvības ielā kad pagājušajā gadā pirku riepas tad pārdevējs ļoti laipni visu izstāstīja. Velo remotēt vai ko pieregulēt vedu uz Maskavas ielas veikalu. Esmu tur bijis pa diviem gadiem jau vairākas reizes un nekad neesmu manījis ne pret vienu klientu sliktu attieksmi.

Avatar

By Eduards 05.08.2011 09:45:27

Member# · 2,686 comments

Pietiek ar vienu nelaipnu vai pārāk gudru pārdevēju, lai sabojātu iespaidu par visu veikalu, vai ne?

Avatar

By Chris_B 05.08.2011 11:31:28

Member · 259 comments
Eduards wrote

Pietiek ar vienu nelaipnu vai pārāk gudru pārdevēju, lai sabojātu iespaidu par visu veikalu, vai ne?

Vecs mārketinga likums smile viens neapmierināts/nepareizi apkalpots klients par to pastāsta vidēji 10 cilvēkiem... Šeit gan to redzējā vairāk nekā 10 cilvēki..


Victory Loves Preparation

Avatar

By Uldis17 06.08.2011 13:14:29

Member · 337 comments

Nezinu gan. Man arī ir samērā pozitīva pieredze, īpaši ar to meistaru (veco onku) tāds laipns un mierīgs, ir ok. Bet tur katrs darbinieks ir individualitāte augstākajā mērā, katram jūtams savs raksturs, līdz ar to pieeja klientam. Viens čalis, piemēram, tur ir mežonīgi draudzīgs. Īsāk sakot, man tas ir viens no galvenajiem veloveikaliem, patreiz (ja ir vajadzība) pārsvarā izmantoju tieši viņu servisa pakalpojumus. Daļēji tāpēc, ka daži citi veikali ir radījuši draņķīgāku iespaidu.
P.S. Viss iepriekš minētais ir attiecībā uz Brīvības ielas Veloservisu.


Pedal to the Metal

Avatar

By N-tony 11.08.2011 20:10:29

Member · 13 comments

Veikals Viskaļu ielā 26

Šodien iegādājos Finish Line smēri gultņiem un  CATEYE veloactiņu.

Smērējot  gultņus izrādās, kad smēre no vecuma ir sadalījusies divos komponentos, uz tūbiņas 2005. gads
Nelabu aizdomu mākts sāku sāku pētīt tuvāk to "kaķaci"  - nobružāta, jau apritē bijusi lampiņa kurai nedarbojas neviens režīms no diviem.

Morāle: izpētiet, kas atrodas iepakojumā turpat uz vietas. Šīs konkrētās mantas bija pēdējie mēsli, tik lopiski apkrāpts sen nebiju pat uz tirgus pie čigāniem.

Avatar

By Veloserviss 08.09.2011 14:26:58

Local.Shop · 118 comments

1. Pirms pirkuma veikšanas Jums ir tiesības preci aplūkot, un izlemt pirkt vai nē.
2. Finish Line - produktiem derīguma termiņš un iepakojuma nav norādīts. Konkrētai smērvielai, uz tūbiņas ir uzrādīts izstrādes sertifikācijas gads.   
3. Par Cateye, pirms pirkuma to var uz vietas pārbaudīt.
4. Ja viss ir tik slikti, tad vispirms vajadzētu  griezties pie pārdevēja-veikala.


2Rati.lv

Avatar

By wrongway 08.09.2011 14:47:58

Member+ · 1,694 comments
Veloserviss wrote

1. Pirms pirkuma veikšanas Jums ir tiesības preci aplūkot, un izlemt pirkt vai nē.

Klientu serviss pašā plaukumā!

Tātad jūs man ļausiet veikalā izpūst nedaudz eļļas no flakona?
Mazums tur krāsa vai matu laka, kļūdas pēc.
Jeb Jums pašiem būtu jāseko līdzi savas preces stāvoklim?

Vai varbūt tomēr šajā gadījumā, Jums bija jāatvainojas klientam, par to, ka Jūsu veikala plauktos stāv preces,
kuras vairs nav derīgas lietošanai vai ir bojātas.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By gatins 08.09.2011 14:50:54

Member · 44 comments

4. Ja viss ir tik slikti, tad vispirms vajadzētu  griezties pie pārdevēja-veikala.

Kāpēc nedrīkst VISPIRMS par problēmu informēt vēl kādu citu publiskā telpā?